بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نحوه لینک سازی


از طرف دیگر در‌حالتی که شما هنگامی که به صورت فعال لینکی نساخته‌اید ولی با چنین مشکلی مواجه شدید ممکن میباشد بخواهید که به لینک و پیوند‌هایی که سبب ساز این ایراد گردیده‌اند نگاهی بیندازید. سئو سایت برای دیدن این لینک و پیوند‌ها به داشبورد بک‌پیوند‌ها بروید و لینک و پیوند‌ها را براساس آخری تاریخ اخذ به طور کاهشی آراسته فرمایید. این فعالیت سبب ساز می شود جدیدترین لینک و پیوند‌ها در بالای لیست ظواهر شوند و بتوانید به آنان نگاهی بیندازید.

 

در صورتی‌که نمی‌دانید که پیوند‌ها از کجا آمده‌اند بد وجود ندارد که خطر پنالتی گوگل را نیز چک نمایید. این یک اندازه‌گیری بسیار ظریف میباشد تا بتوانید چک نمائید که آیا IP نشانی پیوند‌ها از مزرعه لینک اخذ گردیده‌اند یا این که نه و همینطور به دیگر دامنه‌های لینک نگاهی بیندازید.

 

برای اضافه کردن ردیف خطر پنالتی به نمای خویش برروی هدر هر ردیف راست کلیک نمایید، مورد خطر پنالتی (Penalty Risk) را گزینش نمائید و روی آیتم OK کلیک نمایید. بعد از آن بک‌پیوند‌های جدیدی مشکوکی را که نو کشف کرده‌اید گزینش فرمایید و برروی آپ دیت رسانی لینک و پیوند‌هایی که خطر پنالتی دارا‌هستند کلیک فرمایید. در پهنا یک‌سری دقیقه ردیف بایستی با مقادیر 0 تا 100 توده گردد.

 

در صورتی‌که برروی دکمه داده ها یا این که «info» در کنار خطر پنالتی برای هر پیوند کلیک فرمائید لیستی از عواملی را مشاهده میکنید که خطرناک می باشند. در غایت درصورتی که متوجه این قضیه شدید که برخی از لینک و پیوند‌ها اسپم می‌باشند میتوانید یک فولدر صحیح کرده و آنان را به آن اضافه نمایید.

۲. Scrapers
یک کدام از دیگر از تکنیک‌های seo منفی محتوای جعلی میباشد. این محتوای جعلی دربرگیرنده scrap کردن محتوای تارنما شما و نسخه برداری کردن آن در تارنما‌های دیگر میباشد که اکثر اوقات چند توشه رخداد می‌ افتد و گهگاه حتی تحت عنوان بخشی از مزارع لینک و پیوند که در ابتدا در رابطه آن دعوا کردیم قرار می گیرد.

شما احتمالا می دانید که به‌روز رسانی الگوریتم گوگل پاندا برای کشف و جنگ با جعل و انتشار محتوا پباده سازی شده‌است. براین اساس زمانی گوگل محتوایی را پیدا می‌نماید که در یک سری تارنما نشر گردیده باشد، صرفا یک ورژن از آن را برای درجه‌بندی تعیین می‌نمایند. شما امیدوار می باشید که گوگل به اندازه کافی تیزهوش باشد که منبع اساسی محتوا را شناسایی نماید که در بیشتر مواقع نیز این واقعه میفتد. مگر اینکه ورژن جعلی پیش از ورژن اساسی نمایه گردد.

به همین عامل میباشد که اسکراپر اکثر اوقات به صورت خود کار محتوای نو را نسخه برداری کرده و فورا آن را مجددا ارسال می‌نماید. در‌حالتی که گوگل نخست ورژن دزدیده گردیده را پیدا نماید ممکن میباشد آن را به مکان ورژن وب سایت شما درجه‌بندی نماید.

چه‌طور ایمن بمانیم:
یکسری ابزار عالی وجود دارااست که به شما یاری می‌نماید تا در قبال اسکرپرها ایمن بمانید. یکی‌از آنها Copyscape میباشد. کل کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که URL محتوای خویش را وارد نمائید تا دریابید که آیا ورژن‌های تکراری از آن به طور آنلاین وجود دارااست یا این که نه.

همینطور یک راه و روش دیگر وجود داراست که به کار گیری از آن زیاد نیاز به کوشش ندارد. یک اپلیکیشن چک بر رسانه‌های اجتماعی مانند Awario به شما این امان را می دهد که با یک تیر دو نشان بزنید. در صورتی شما از ابزاری مانند Awario به کارگیری می کنید، به احتمال زیاد رغبت دارید که هشدارهایی را برای نشانی‌های اینترنتی و عنوان ها پست‌های خویش ساخت و ساز فرمائید. شما همینطور میتوانید از این ابزار برای جستجوی ورژن‌های اسکراپ گردیده محتوای خویش نیز به کار گیری نمائید و فقط کاری که برای این مراد ما یحتاج میباشد انجام دهید این میباشد که کلمه و واژه کلیدی دیگری را به آن اضافه نمائید. چکیده‌ای از پست شما می بایست به طور تعدادی پاراگراف طولانی وارد گردد. با این فعالیت ورژن‌های اسکراپ گردیده جان دار در تارنما‌های دیگر را میتوانید پیدا نمائید.

در صورتی ورژن اسکراپ گردیده از مطالب خویش را در سایتی یافتید بهتر میباشد نخست از رئیس آن بلاگ بخواهید که آن قطعه را حذف نماید،

(حتی در شرایطی که احتمال دهید که آن ها جواب شما‌را نخواهند اعطا کرد)، بعد از آن در صورتی این‌راه کارآمد نبود میتوانید با به کارگیری از گزارش نقض گوگل این مسئله را گزارش دهید.

۳. چک‌های جعلی (Fake reviews)


در seo محلی ارزیابی معانی متعددی داراست. هجوم بهینه سازی منفی صرفا برای سکو محلی شما بد وجود ندارد بلکه برای کسب‌وکار شما نیز بد میباشد. البته بررسی ها یا این که Reviewها دسترسی بی آلایش‌ای دارا‌هستند و به راحتی می‌اقتدار آنان را بازنویسی کرد و این ممکن میباشد او‌لین کاری باشد که حریف شما سعی بر انجام آن داشته باشد.

چه گونه ایمن بمانیم:
واضح میباشد که شما بایستی در لیست‌بندی کسب‌وکار خویش در Google my business توجه فرمایید و به تحلیل‌های تازه کمپانی خویش دسترسی پیدا نمائید. تحلیل‌های جعلی خط و مشی گوگل را نقض می‌نمایند و مبتنی بر این خط و مشی هیچ گاه نباید نظرها و استدلال ها را به نمایندگی از سایرافراد فرستاد یا این که نام و نشان و رابطه خویش را با مکانی که در درحال حاضر محاسبه آن میباشید غلط مطرح نمائید.

هنگامی که متوجه یک محاسبه جعلی شدید می توانید با تعقیب کردن این فرایند آن را حذف نمایید و درفش‌گذاری فرمائید:

1- به گوگل مپ بروید.

2- با استعمال از اسم و نشانی، شغل خویش را کاوش نمایید.

3- کسب‌وکار خویش را از حاصل کاوش تعیین فرمایید.

4- در سوی چپ شیت برروی نصیب خلاصه تحلیل بروید.

5- با اعتنا به معدل امتیاز روی تعداد استدلال ها کلیک فرمایید.

6- به بازبینی که می خواهید درفش‌گذاری فرمایید بروید و روی نشانه درفش کلیک فرمائید.

7- فرم گزارش را کامل شدن نمایید.

۴.خزنده سنگین (Heavy crawling)
یک حریف ممکن میباشد وقتی که رویکرد بهتری برای رقابت با شما نداند سعی بر ضایع کردن تارنما شما داشته باشد. عمدتا این فعالیت با خزیدن زیاد در تارنما و در سود ساخت‌و‌ساز توشه سنگین بر سرور نتایج می شود. این دستور ممکن میباشد منجر کندی سرعت وب سایت شما گردد و یا این که به کلی تارنما شما‌را حاد نماید. در حالتی که موتورهای کاوش هنگام کم شدن نتوانند به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند، مطمئنن امتیاز خزنده گوگل را از دست خواهید بخشید. در صورتی این حادثه برای چنددفعه تکرار گردد ممکن میباشد در مرتبه‌بندی گوگل قرار نگیرید.

چه طور ایمن بمانیم:
در صورتی متوجه شدید که تارنما شما کندتر شده‌است یا این که به کلی از عمل افتاده میباشد عاقلانه‌ترین عمل این میباشد که با کمپانی صاحبخانه یا این که مدیریت اینترنت‌وب سایت خویش تماس حاصل نمایید. آنان بایستی بتوانند به شما بگویند که‌این توشه از کجا میاید. در حالتی‌که این مورد ها مرتبط با سرور بود بایستی راهبرد‌های یافتن خزنده‌ها را پیدا کرده و اختلال را حل نمائید.

۵. کلیک تقلبی
کلیک‌ها یک سیگنال دعوا برانگیز در بهینه سازی میباشند. تمامی اشخاص بر این اعتقادوباور نیستند که کلیک یک سیگنال برای مرتبه‌بندی باشد البته تست‌هایی برروی موردها حقیقی وواقعی وجود داراست که با وضوح نشان می دهد نرخ کلیک بالا برروی یک سود کاوش خاص قادر است سبب ساز ارتقا سکو خواهد شد.

Bartosz Goralewich درواقع شاهد این واقعه در حمله seo منفی به وبسایت مشتری بود. اینطور که به حیث می رسد یک ربات CTR برای جستجوی کلمه ها کلیدی اساسی آنها نرم‌افزار‌ریزی شده‌است و برروی عبارات کلیدی و اصطلاحات مارک آنان کلیک می‌نماید و نتیجه ها متعدد را بومی نگه می دارد. بعد از آن برروی لیست مشتری کلیک می‌نمایند و تخت‌گاز به SERP گشوده میگردند، در فیض سبب ساز افت وب سایت مشتری می گردند.

به چه شکل ایمن بمانیم:
مطمئن گردید که کلمه ها اساسی CTR خویش را در گوگل سرچ کنسول به اعتنا رصد کرده‌اید. با استعمال از مورد underSearch> Search Analytics. در اینجا شما هم می توانید کل عبارات CTR مرتبط با عبارات کلیدی خویش را پیدا نمائید و هم نرخ کلیک برای کلمه ها کلیدی غیروابسته را.

seo منفی درون وب سایت
اجرای تهاجم ها seo منفی از روش seo داخلی وبسایت بسیار طاقت فرسا میباشد. این موردها دربرگیرنده هک شدن وبسایت شما و تغییراتی در نزدیکی آن می شود. در اینجا تهدید‌ها مهم که حمله هکرها می تواند برای وب سایت داشته باشد را آورده‌ایم:

۶. تغییر تحول محتوای شما
شما مطمئنن فکر میکنید در صورتی کسی محتوای شمارا تغییر‌و تحول دهد متوجه می شوید، ولی در حقیقت این فعالیت می تواند بسیار دقیق صورت بپذیرد و درک کردن آن برای شما طاقت فرسا باشد. این حمله دربرگیرنده افزودن محتوای اسپم به اینترنت‌تارنما میباشد. ترفند این فعالیت این میباشد که محتوا اکثر زمان ها به خیر و خوبی نهفته میباشد و شما آن را نخواهید روءیت کرد مگر اینکه کد HTML را کاوش نمائید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو دسته ها و برچسب ها در وردپرس


بهینه سازی دسته ها و برچسب ها در وردپرس
یکی‌از نا مفهوم ترین قسمت های seo وردپرس، شیوه سئو دسته ها و برچسب هاست. سئو سایت اکثری از اشخاص از نقش این صفحه ها در seo مطلع نبوده و برخی با اقدامات غلط خویش در این مورد، به بهینه سازی وبسایت جراحت میدهند.

در‌این پست خواهید آموخت که تفاوت در بین دسته و برچسب چه چیزی است و در بهینه سازی هرکدام از این سیرتکامل صفحه ها می بایست به چه مواقعی اعتنا داشت.

برگه دسته بندی چه می باشد؟
دسته ها به شما قابلیت می‌دهند تا یک سری پست را تیم بندی نمایید. چنین شیت ای مانند برگه وبلاگ شماست، با این تفاوت که صرفا پست های یک تیم مشخص و معلوم در آن اکران داده میشوند. در هنگام ساخت‌و‌ساز یک پست شما آیتم ای بر طبق گزینش یک یا این که تعدادی دسته در چنگ دارید. در حالی که در قسمت کاغذ های وردپرس چنین امکانی نیست.

یک پوسته با صرفه گردیده وردپرس دسته هر پست را مانند تصویر ذیل در بردکرامب اکران میدهد.

صفحات دسته های وبسایت ممکن میباشد که دارنده سایدباری شبیه با پست ها باشند. این قضیه به پوسته سایت شما متعلق میباشد، ولی در اکثر زمان ها مواقع صفحه ها پست و دسته ها دارنده طرح بندی مشابهی می‌باشند. معمولا کاغذ دسته دارنده عنوان ها پست ها، تصاویرشان و همچنین توضیح کوتاهی از آنهاست. همینطور در انتهای آنان شماره ای برای شیت بندی تمای پست های یک دسته وجود دارااست.

یک کدام از معماری های خوب در سایت اینست که کلیه پست های یک مجموعه در یک دسته قرار گرفته و اسم دسته در منوی اساسی قرار گیرد. یک سایت عادی غالبا دارنده چنین ساختاری میباشد:

 

بهینه سازی صفجه دسته ها
از حیث seo صفحه های دسته ها دارنده تعدادی مورد می‌باشند. خلل محتوای تکراری یک کدام از این مورد ها میباشد. برگه دسته ای که دارنده توضیحات ابتدایی پست هاست، محتوای مستقلی ندارد، چرا‌که این داده ها وابسته به صفحه ها پست هاست. این مورد در سایت های فروشگاهی نیز وجود دارااست. در‌این سیرتکامل سایت ها غالبا ورقه دسته بندی دارنده لیستی از محصول ها بوده و محتوای اورجینالی معمولا ندارد.

براین اساس کسب جایگاه در صفحه های دسته بندی عمل دشواریست. به خیال و خاطر همین خلل میباشد که گوگل در بخش اعظمی از مواقع عشق مند میباشد که به مکان ورقه دسته، شیت محصولی از آن دسته را در حاصل کاوش اکران دهد.

با یک جستجوی بی آلایش در گوگل متوجه می شوید که در خیلی از مواقع صفحه های دسته بندی در حاصل کاوش اکران داده نمیشوند. صرفا در قوانینی گوگل دست به اکران صفحه ها دسته ها میزند که‌این صفحه ها نسبت به پست ها کیفیت بیشتری داشته و در عین درحال حاضر بیشتر یوزرها نیز از جستجوی واژه کلیدی درپی برگه دسته متبوع باشند.

صفحه های دسته بندی در چه هنگامی برای بهینه سازی اثر گذار میباشند؟

دسته ها در بلاگ ها و سایت های شرکتی اکثر اوقات برای ارتقا عملکرد وب سایت و یافتن معمولی خیس مطالب بوسیله یوزرها به کار گیری میگردند. آن‌ها حدودا از نگاه seo سعی خاصی ندارند. البته در وبسایت های فروشگاهی، خدماتی یا این که حتی توریسم، دسته ها نقش مهمی دارا هستند، به دلیل آنکه میتوانند تحت عنوان صفحه های فرود تارنما باشند.

مثالی برایتان مطرح می‌کنیم. تصور میکنیم که شما اینترنت سایتی دارید که در آن به معرفی "ویلاهای اجاره ای شمال کشور‌ایران" پرداخته اید. در تارنما شما دسته هایی با اسم "ویلاهای رامسر"، "ویلاهای بابلسر" و از طرفی دیگر صفحه های خویش ویلا مانند "ویلای 2000 متری در رامسر" وجود دارا هستند.

هنگامی که یوزرها به جستجوی "اجاره ویلا در رامسر" می‌پردازند، شما انتظار دارید که یوزرها بر روی کاغذ دسته ویلاهای اجاره ای رامسر فرود بیایند، خیر اینکه وارد کاغذ یکی‌از ویلاهای رامسر شوند. در صورتیکه که گوگل در‌این نمایش صفحه ها دسته بندی شما‌را در حاصل کاوش اکران ندهد، احتمالا زمینه به این صورت میباشد که‌این موتورجستجو صفحه ها ویلاها را صفحه ها ارزشمند تری نسبت به دسته ها میپندارد.

ولی چه طور بر این اختلال فائق شویم؟

طرز هایی وجود دارا هستند که میتوانیم به سایت خویش امداد کنیم تا گوگل صفحه ها دسته ها را در حاصل کاوش اکران دهد. در بالا شیت یک دسته بایست تیتر و متا دیسکریپشن خیر داشته باشد.

 

تعیین تیتر ورقه برای دسته ها همچون دیگر صفحه ها وب سایت میباشد و از به عبارتی مقررات تبعیت می نماید.

در قدم‌بعدی برگه دسته می بایست محتوای اورجینالی داشته باشد. برای حل این اختلال باید در‌حد یک‌سری گزاره محتوا بدین صفحه ها اضافه نمایید. این محتوا غالبا در بالای برگه نمایش داده میشود. ولی در وضعیت کلی بالا یا این که زیر بودن آن به پیکربندی پوسته تارنما متعلق میباشد. در شکل انجام درست این امور، کاغذ دسته بندی شما دارنده یک تیتر باصرفه، متا دیسکریپشن دیدنی و یک تگ هدر H1 خوب خواهد بود.

به‌دنبال بهتر میباشد که صفحه های دوم به آن‌گاه یک دسته بندی را نوایندکس نمایید. از جمله در حالتی‌که در یک دسته دارنده 100 پست بوده و هر کاغذ دسته نهایتا 10 پست را در خویش مکان دهد، کاغذ آن دسته به آبادی کاغذ دیگر نیز تقسیم می‌گردد. بهتر میباشد که برای دوری از محتوای تکراری صفحه های دوم به آن گاه را نوایندکس فرمایید. همگی این اقدامات در سوی بهینه سازی داخلی بهتر برگه دسته ها میباشد.

درپی به مسائل توسعه یافته خیس seo دسته ها در وردپرس می‌پردازیم.

فرض میکنیم که شما کلیه این اقدامات را انجام داده، ولی گشوده هم مشاهده می‌کنید که گوگل همچنان کاغذ پست ها را به مکان برگه دسته ها اکران می‌دهد. بدین ترتیب نیاز میباشد که در چنین قوانینی دست به اقدامات بیشتری بزنیم.

مطمئن گردید که بردکرامب قابل کلیکی در صفحه ها دسته ها و پست ها وجود داشته و همینطور اسکیما برند آپ بردکرامب نیز تنظیمات شده‌است.در نمونه ما بردکرامب برای برگه یک ویلا به صورت پایین خواهد بود:

ورقه اساسی > ویلاهای رامسر > ویلای 2000 متری لب آب

در اینجا ویلاهای رامسر می بایست داری لینکی به ورقه دسته ویلاهای اجاره ای رامسر باشد. در قدم بعدی بایست لینک و پیوند هایی داخلی به یاروهمدم انکر تکست های مطلوب برای شیت ویلاهای رامسر ساخت نمایید. برای مثال در محتوای کاغذ "ویلای 200 متری لب آب" می‌توانید عبارت "ویلای رامسر" را به ورقه دسته ویلاهای رامسر لینک و پیوند دهید.

این لینک و پیوند های داخلی به گوگل یاری می نماید تا متوجه اهمیت بیشتر شیت دسته خواهد شد. همینطور یوزرها نیز می‌توانند به صورت بهتری در تارنما گردش نمایند.

در آخر ارزیابی نمائید که اسم دسته سهوا در اسم یکی پست ها وجود نداشته باشد. در شکل وجود چنین قوانینی گوگل احتمالا متوجه کاغذ مقصود متبوع شما نخواهد شد. مثلا تیتر "ویلای رامسر – ویلای اجاره ای 2000 متری" تیتر قابل قبولی برای یکی پست ها در دسته ویلای رامسر نخواهد بود.

تیتر برگه یک پست باید اختصاصا در رابطه خصوصیت های خویش ویلا بوده و عبارت مرتبط با دسته در آن نباشد. همینطور محتوای آن نیز باید به مکان توکل بر روی اسم شهر بر روی خصوصیت های خویش ویلا تمرکز داشته باشد. مفاهیم بالا را می اقتدار در هر وب لاگ یا این که دکان اینترنتی به عمل پیروزی. طریق پایان جز تکنیک های توسعه یافته خیس سئو دسته و بایگانی ها به شمار می رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو فرندلی


محتوای سئو-Friendly
سئو و محتوا ارتباطی در حدود یکدیگر دارا هستند.

به صورت کلی ، هرچه محتوای بهتری در آنجا قرار دهید ، سئو سایت درجه بالاتری خواهید یافت. این واضح میباشد البته هنگام تایپ کردن مطالب برای seo ، این یک ضابطه خوب میباشد .

با استعمال از آن ، در اینجا جزئیات بیشتری در زمینه ی چگونگی ساخت و ساز محتوای دوست داشتنی با seo ارائه شده‌است.

ساخت محتوا برای صفحه های مال و سرویس ها
محتوای صفحه های کالا و سرویس ها می بایست کیفیت خوب باشد. البته این بدان معنا وجود ندارد که شما توقع داشته باشید اشخاص صفحه های جنس را مانند پست های بلاگ بخوانند.

در واقع ، غرض مهم صفحه های فرآورده شما می بایست تبدیل مرورگرها به سرب و مشتریان باشد. به همین استدلال بایستی صفحه ها کالا شما روی خصوصیات و مزایایی که جنس شما ارائه می‌دهد متمرکز شوند.

برای مثال ، به برگه مهم Baremetics نگاه نمائید.

از اکثری جهات ، حتی در شرایطی‌که این یک نوشته‌ی علمی یا این که نوشته‌ی‌علمی وبلاگ نباشد ، ولی هنوز هم محتوای با با کیفیت داراست. همان طور که مشاهده میکنید ، ورقه خوب پباده سازی گردیده و خصوصیت های مهم کالا را تشریح می نماید.

به این ترتیب هر که در جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی جنس مانند “اپلیکیشن پیش گویی درآمد” میباشد قیمت متعددی را از این شیت به دست می‌آورد.

خط زیر محتوای ورقه متاع خویش را تا حد قابلیت و امکان موءثر فرمایید. ولی فراموش نکنید که تبدیل بازدیدکننده به مشتری بایستی غرض شماره یک شما باشد.

ساخت محتوای بلاگ با با کیفیت
زمانی اکثر عموم میگویند چیزهایی مانند “محتوا فرمانروا میباشد” ، آن‌ها راجع‌به نوع محتوای بسیار موءثر که در بلاگ ها منتشر می گردند حرف می نمایند.( خیر محتوایی که در اکثر صفحه های کالا و سرویس ها پیدا می‌کنید) و شکی وجود ندارد که ساخت‌و‌ساز محتوای عالی قادر است به بهبود جایگاه گوگل شما یاری دهد.

در واقعیت ، HubSpot اخذ که مشاغلی که به صورت آراسته محتوای خویش را منتشر می نمایند ، نسبت به مشاغلی که سعی متعددی برای بازاریابی محتوا خویش انجام نمی دهند ، ۳۵۰ درصد بیشتر رفت و آمد دارا هستند.

امروز برای پیروزی در seo موتور کاوش، وبسایت شما می بایست مورد ها شگفت انگیز را در یک شالوده اثبات قرار دهد.

در واقعیت ، آخری آمار وردپرس نشان میدهد که هر ماه ۷۰ میلیون پست وب لاگ منتشر می‌شود :

و این صرفا وردپرس میباشد. عموم همینطور میلیون ها پست را در سیستم دلیل های Medium ، Shopify و بقیه سیستم ها منتشر می نمایند.

محتوای شما برای پر رنگ کردن مطالب شما (و جایگاه بندی) در سال ۲۰۲۰ ، بایستی استثنایی باشد. در غیر این شکل ، قرار میباشد میلیون ها پست که هر روز منتشر می گردند ، دفن شوند.

مثالهایی با کیفیت خوب
فعلا می‌خواهیم یک سری مثال از نوع محتوای کیفیت بالا را که در سال ۲۰۲۰ بسیار مطلوب میباشد به اشتراک بگذاریم.

لیست های بی نقص
لیست بی نقص جایی میباشد که شما میتوانید لیست جامعی از نکات ، موردها ، تکنیک ها ، امر العمل ها یا این که هر چیزی را که فکر می‌کنید تنظیم فرمایید.

اینها گران بها می‌باشند چون شما در جستجوی مورد ها مختلفی از منابع گوناگون می‌باشید.

راهنماهای قدم به قدم
راهنمای مرحله به مرحله مفصل یکی‌از دیگر از مطالبی میباشد که بسیار مور استقبال قرار می‌گیرد.

مثلا ، این راهنمای کنیبالیزیشن در بلاگ اینجانب حقیقتاً خوب فعالیت نموده است.

در غایت اینجانب مطمئن شدم که در هر مرحله به نکات بیشتری از ساخت‌و‌ساز محتوا و بهینه سازی دست یافتم.

بنابراین ، با رعایت نکات فوق، محتوای اینجانب از اکثری از پست های استراتژی کاوشگر دیگر که فقط به لغات کلیدی بسنده کردند، متمایز شد.

درحال حاضر در حالتی‌که در راهنمای مرحله به مرحله وباگ خویش، تمامی جزئیات را به طور مفصل توضیح دهید،. بدین ترتیب، محتوای شما از دیگر راهنماهای قدم به قدم که در آنجا وجود دارااست، غیر وابسته شود.

این ورقه صرفا هر ماه ۲،۷۷۱ بازدید کننده از جستجوی ارگانیک ساخت‌و‌ساز می نماید.

محتوا با داده های اطلاعاتی
BuzzSumo به طراوت ۱۰۰ میلیون پست را تحت عنوان بخشی از “گزارش مراحل مطالب” خویش ارزیابی نموده است.

آن ها دریافتند که عموم برای به اشتراک گذاشتن و لینک با محتوا در گیر خلل گردیده اند. چون ترازو محتوایی که از سال ۲۰۱۵ منتشر شده‌است منفجر شده‌است و این منجر میگردد که ایستادگی کردن دشوار خیس گردد.

در یک یادداشت مثبت خیس ، آنان دریافتند که “پژوهش ها دارای اعتبار و مرجع همچنان به پیوندها ادامه میدهند.”

به عبارت دیگر: مطالب با اطلاعات هنوز هم بسیار خوب عمل می نمایند.

این خبر خوب میباشد. خبر بد این میباشد که ساخت این نوع محتوای داده محور می‌تواند حقیقتاً ایراد باشد.

راهنماهای بدون نقص
راهنماهای بی نقص مشابه لیست های بدون نقص میباشند که پیش از اینً درباره‌ی آن‌ها سخن کردیم.

تفاوت پهناور این دو در‌این میباشد که با یک راهنمای بدون نقص شما لزوماً لیست عظیم ای از نکات یا این که نمونه ها را رسم نمیکنید. البته در ازای، شما در اکنون پوشش دادن هر زاویه ای در زمینه‌ی زمینه میباشید.

آری ، شما هنوز هم می‌خواهید استراتژی های عملی را پوشش دهید. البته غرض اساسی این میباشد که هر هر که میخواهد راجع‌به موضوعی خخاص بداند، بتواند درین شیت به فیض خویش دستیابد.

برای هر کس پیرو لیست بزرگ ای از تکنیک های اکشن میباشد ، این مطالب عالی میباشد. ولی این ورقه به هر که میخواهد بفهمد ساختمان لینک و پیوند چه می‌باشد ؟ یا این که چرا تولید بک پیوند برای بهینه سازی اساسی میباشد؟ کمکی نمی نماید.

آری ، این راهنما دربرگیرنده یکسری استراتژی میباشد. البته تمرکز این میباشد که به عموم یاری کنیم زمینه “ساختمان لینک” را تماما شعور نمایند.

نکته ماهر: موضوعات نو و پرطرفدار را پوشش دهید تا بخت هایی که از راهنمای شما پر رنگ میشود را تقویت فرمایید.

محتوای تصویری
یک مطالعه اخیر در صنعت نشان اعطا کرد که یک صورت از محتوای بصری (اینفوگرافی) یک قالب محتوای ایده آل برای بدست آوردن پیوندها میباشد.

ولی ، اینفوگرافیک صرفا راهی برای ساخت‌و‌ساز محتوای بصری وجود ندارد. فیلم ها ، نمودارهای اکران ، عکسهای برگه و موردها دیگر وجود داراست. شما حتی ترکیبی از اشکال گوناگون محتوای تصویری مانند “Instructographics” نیز دارید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مبانی مهم سئو


مبانی سئو در شیت
سئو در برگه اطمینان میدهد که گوگل قادر است صفحه های اینترنت شما‌را پیدا نماید سئو سایت تا بتواند آنها‌را در نتیجه ها کاوش نشان دهد. همینطور داشتن مطالب دارای ربط ، مفصل و اثر گذار در لغات جستجوی متبوع برای کاوش را ساخت و ساز خواهد کرد.

به صورت خاص ، گوگل برای لغات و لغات خاص شیت شمارا نسخه برداری می نماید.

و هنگامی توشه دیگر این اصطلاح را می بیند ، گوگل میگوید: “این ورقه می بایست راجع به این واژه کلیدی باشد!”

به همین استدلال به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی متبوع در شیت خویش سوای آنکه به بالای برگه بروید اصلی میباشد.

اینک ، بیایید روش seo بهینه سازی در برگه وب سایت خویش را پوشش دهیم:

Yoast را نصب فرمایید

در‌حالتی که وب سایت شما با وردپرس اجرا میگردد ، اینجانب به کارگیری از پلاگین Yoast بهینه سازی را به شدت پیشنهاد می‌کنم .

خیر ، Yoast یک دکمه جادویی وجود ندارد که به صورت خود کار وبسایت شمارا با صرفه می نماید.

ولی Yoast تهیه و تنظیم تیتر و توضیحات شیت شمارا راحت می نماید.

همینطور دارنده خصوصیت های دیگری میباشد که به سئو وب سایت شما یاری می نماید.

در شرایطی که وبسایت شما بر روی پلتفرم دیگری (مانند Shopify یا این که Wix) اجرا گردد ، بسته هایی هم برای بهینه سازی وبسایت شما مشابه یوآست ارائه داده میباشد.

از کلید کلمه خویش در برچسب تیتر استعمال نمائید
ضابطه شماره ۱ seo در برگه این میباشد که مطلقا از کلید کلمه و واژه خویش در برچسب تیتر استعمال فرمایید.

چرا این اساسی میباشد؟؟؟

خوب ، زمانی سخن از سئو ورقه میگردد ، برچسب تیتر شما مهم ترین نصیب کاغذ شما میباشد.

برچسب تیتر شما خلاصه می نماید که برگه شما در رابطه چه می‌باشد. و زمانی از کلید کلمه و واژه خویش را در برچسب تیتر خویش به کارگیری میکنید ، به Google میگوید برگه شما در باب آن کلید کلمه و واژه میباشد.

توضیحات متا را برای کلیک با صرفه نمائید
توضیحات متا شما برای گوگل به اندازه برچسب تیتر اهمیت ندارد و گوگل گفته میباشد که آنان اعتنا متعددی به توضیحات شما (یا این که کلمه ها کلیدی متا) نمیکنند.

پس چرا می بایست در ساخت‌و‌ساز توضیحات زحمت بکشیم؟

از آن‌جا که عموم از توضیحات شما به کار گیری می نمایند تا دریابند که آیا روی فیض شما کلیک می نمایند یا این که خیرتوضیحات متا دارای اهمیت میباشد.

برای مثال ، این توضیحات را از شیت اساسی وب سایت اینجانب تحلیل نمایید:

ملاحظه کنید اینجانب حقیقتاً محتوای خویش را چه‌طور می‌فروشم؟ با این نکات (واضح میباشد) ترافیک بیشتری به وب سایت اینجانب وارد میشود.

نکته Pro: در توضیحات خویش از کلید کلمه و واژه اساسی خویش استعمال فرمایید. زمانی که فردی در جستجوی آن اصطلاح میباشد ، گوگل کلمه و واژه کلیدی شما‌را جسورانه سرچ می نماید و به تارنما شما یاری می نماید تا در SERP ها بیشتر از آن استعمال فرمائید .

در محتوای خویش از لغات کلیدی به کارگیری نمایید
در مرحله آن‌گاه ، شما ما یحتاج خواهید داشت که یکسری توشه واژه کلیدی خویش را در کاغذ خویش وارد فرمائید.

از این روش ، گوگل اطمینان خواهد داشت که کاغذ شما حقیقتاً در باب آن مسئله میباشد.

مثلا ، برای پست های موعظه بهینه سازی که پیش از اینً به آن‌ها اشاره کردم ، می‌بینید که اینجانب آن واژه کلیدی را در ۱۵۰ واژه و کلمه نخستین گنجانده ام:

اینجانب آن واژه و کلمه کلیدی را چنددفعه مجموعاَ محتوا به کار گیری کرده ام.

در مجموع ، اینجانب از کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش ۶ توشه در متن استعمال کردم و با اعتنا به اینکه مطالب اینجانب بیش تر از ۳۰۰۰ کلمه و واژه میباشد ، این تراکم لغت ها کلیدی چندانی وجود ندارد. صرفا کافی میباشد گوگل از آنچه راجع به محتوای اینجانب میباشد به کار گیری نماید.

نکته لازم به ذکر این میباشد که درصورتی که شما از تعداد متعددی واژه کلیدی به کار گیری می‌کنید، گوگل آن را یک استراتژی سئو کلاه سیاه به اسم ” مالامال کردن کلمه ها کلیدی ” دانسته که قادر است وبسایت شمارا مجازات نماید.

تعدادی توشه کلید کلمه اساسی خویش را در ورقه خویش وارد فرمایید. در شرایطی‌که پاره ای بیش خیس و یا این که کمتر از حد استاندارد آن به کار گیری نمایید ، عمل صدق وجود ندارد. البته در صورتی‌که عمداً لغات کلیدی را در محتوای خویش قرار داده اید ، در واقع جراحت های متعددی را به وب سایت خویش وارد نموده اید.

از مترادف و هم معنی ها و تغییرات استعمال فرمائید
به طبعً مجموعاَ محتوای خویش از مترادف و هم معنی ها و تغییرات کلمه و واژه کلیدی مقصود خویش استعمال فرمایید. این میتواند به کاغذ شما به اندازه قریه ها کلمه و واژه کلیدی گوناگون یاری دهد.

برای مثال ، این پست را از وب سایت اینجانب محاسبه فرمائید.

از‌آن‌جا‌که اینجانب کلمه و واژه کلیدی خویش را در برچسب تیتر خویش و به صورت کلی محتوای خویش قرار می دهم ، مکان تعجب وجود ندارد که اینجانب برای آن اصطلاح در منزلت های برتر قرار بگیرم:

البته اینجانب همینطور تغییرات متعددی در واژه کلیدی خویش را ارائه می دهم. یاور با آنچه که تحت عنوان “کلید کلمه LSI” شناخته می‌شود .

(لغات کلیدی LSI اصولاً اصطلاحاتی می باشند که به واژه و کلمه کلیدی اساسی اینجانب مجاورت می‌باشند)

مثلا ، اینجانب عبارات کلیدی LSI مانند “ابزار دستیابی” و “تجزیه و بررسی بک پیوند” را در پست قرار می دهم.

بیایید بگوییم که شما صرفا نوشته‌ی‌علمی ای را منتشر نموده اید که در خصوص کلمه و واژه کلیدی با صرفه شده‌است: “نکات مرتبط با بازاریابی دیجیتال”.

خوب ، شما می‌خواهید از متن های این اصطلاح در محتوای خویش به کار گیری نمائید:

نکات مرتبط با بازاریابی اینترنتی
نکات بلاگ نویسی
نکات مرتبط با بازاریابی تازه کار
نکته ماهر: تغییرات مختلفی از واژه و کلمه کلیدی خویش را در Google و Bing Suggest پیدا نمائید. صرفا کلمه و واژه کلیدی خویش را در نوار کاوش تایپ کرده و پیشنهادات را ارزیابی نمایید.

می‌دانید که چه چیزی برای محتوای شما مفهوم داراست؟ به کارگیری از ’em!

seo تصاویر
خلاف یک نوشته‌ی‌علمی بر پایه ی متن ، موتورهای کاوش آنچه در باطن یک تصویر میباشد را دشوار آنالیز می نمایند ولی گوگل به مهارت بالایی در ادراک تصوی رسیده میباشد.

بدین ترتیب آن ها به اسم پرونده ، متن جایگزین و تیتر شما توکل می نمایند تا دریابند که یک تصویر در واقع چه است.

و در حالتی که سایتی با تصاویر متعددی فعال سازی میکنید ، بهینه سازی تصاویربسیار اساسی میباشد. در غیر این شکل ، گوگل طاقت فرسا میفهمد چه چیزی در کاغذ شما میباشد.

در آغاز نامی را برای عکس خویش تحت عنوان اسم توصیفی ارائه دهید. از جمله ، از تنی چند از نظراتی که یک کدام از راهنماهای ما اخذ نموده است ، این تصویر برگه را نظارت نمایید.

ما از اسم پرونده استعمال کردیم: mobile-بهینه سازی-guide-comments.png.

در مرحله پس از متن جایگزین استعمال فرمایید که تصویر شما‌را تعریف می نماید .

در پایان ، تیتر خویش را تحت عنوان تصویر بدهید. اما اینجانب تنها متن alt خویش را اینجا اسکن و مکان گذاری میکنم.

به طور تجربی متوجه گردیده ایم که گوگل تصاویر مارا آیتم بررسی قرار می دهد بدین ترتیب در صورتی‌که وسعت تصاویر ما باصرفه نباشد در حاصل ظواهر نمیشوند ولی وسعت نادر که سبب کیفیت تحت تصاویر خواهد شد هم از طرف یوزرها مردود اعلام می گردد و از نتیجه ها حذف می‌گردد بدین ترتیب نرم افزار های با صرفه ساز تصاویر را سفارش نمیکنیم.

تجربه ی استفاده کننده
می‌توانید یک کاغذ اینترنت داشته باشید که کاملا برای بهینه سازی با صرفه گردیده باشد.

گرچه تجربه مخاطب خیالی میباشد (که اندازه گیری موتورهای اساسی کاوش مانند گوگل ، بینگ و یاهو را مشقت بار می نماید) ، ولی به صورت غیر بی واسطه بر seo شما تأثیر می‌گذارد.

از این پیشین ، در‌صورتی‌که به کارگیری از تارنما شما طاقت فرسا باشد ، عموم رغبتی به اشتراک گذاری آن را ندارند و فارغ از لینک و اشتراک گذاری ، اقبال سکو شما در گوگل به طور تقریبً صفر میباشد..


برچسب: ر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۱۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نداشتن اهداف مشخص سئو


نداشتن هدف ها معین بهینه سازی
پیش از مبادرت به seo در وبسایت داشتن هدف ها معلوم سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار‌است. در شرایطی که نمیدانید ازسئو سایت خویش چه انتظاراتی دارید شما هیچگاه کارکشته به رویش در بهینه سازی نخواهید بود. در اینجا کلید مشخص و معلوم کردن منظور خویش از وب سایت و بهینه سازی و آن گاه طرح ریزی راجع به استراتژی بهینه سازی میباشد. یک استراتژی نا مرتب شما‌را به هیچ جا نخواهد رساند.

حق تقدم بیشتر دادن به گوگل خیر به کاربر تارنما
در انتها، محتوا و استراتژی بهینه سازی خویش را برای یوزرها حقیقی بنویسید خیر موتور های کاوش. چون برای بالا بردن فروش و شیوه های اداره شغل خویش به خریداران حقیقی و واقعی نیاز دارید. موتور های کاوش اهمیتی ندارند. شغل شما به مشتریان متعلق میباشد خیر موتور های کاوش.
موتور های کاوش مثل گوگل صرفا یک واسطه برای جذب مشتریان می باشند. هیچکس نمیداند که گوگل چه وقتی یک وب سایت را جریمه کرده و درجه آن را کاهش خواهد بخشید. ولی در صورتی‌که شما به مشتری اهمیت بدهید اقبال کافی وجود داراست که مشتریان هم مانند گوگل به بالا بردن درجه شما امداد نمایند. به همین استدلال شما می بایست مشتریان خویش را در رابطه با ارائه سرویس ها و محصول ها راضی نگه دارید.

فیض گیری
اکنون شما از کل خطاها seo مطلع شدید، عملکرد خویش را بکنید تا در سال 2020از این خطاها پرهیز کنید. درصورتی که پباده سازی تارنما گوشی را در لحاظ نگرفته اید، هدف ها معلوم ندارید،یا این که روی محتوای متعدد تمرکز نموده اید وبسایت شما مبتلا خلل گردد. عملکرد نمائید از جدیدترین تکنیک های بهینه سازی به کار گیری کرده و مدام بروز باشید تا مدام در بالا رقابت بمانید.


یکی‌از کامنتهایی که در eCreative IM پست گردیده در مورد این ایراد میباشد.

"کل نرخ های پریدن یکسان نیستند. اینجانب نرخ پریدن بالایی دارم به این دلیل‌که عکسهای متعددی در گوگل دارم. هنگامی کسی در گوگل برای عکس جستوجو میکند گوگل عکس را در ورقه نخستین میاره که‌این یک پیروزی به اکانت میاد. بعداز اون مخاطب عکس را میبندد و این نرخ پریدن را بالا می برد در صورتی‌که که زمانی عکس ها و وبسایت شما یک واژه کلیدی دارا هستند نمیتوانید تفاوت دربین این دو را تشخیص بدهید. "
برای اونها نرخ پریدن بالا به جهت عکس های متعددی میباشد که در حاصل گوگل نمایش داده میشود. زمانی کسی برای عکس های اونها کاوش میکند و شیوه کلیک میکند یک امتیاز مثبت برای تارنما و همینطور یک امتیاز منفی هنگامی که عکس را بعداز دیدن میبندند میباشد.
رمزگشایی دربین این دو هنگامی که تارنما و عکس از یک واژه و کلمه کلیدی استعمال میکنند ناممکن میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محاسبه پیج رنک گوگل


به حساب آوردن پیج رنک گوگل
قابلیت و امکان اکران پیج رنک گوگل و مشاهده جایگاه گوگل وب سایت دیگر قابل دسترس وجود ندارد! سئو سایت گوگل در سال ۲۰۱۷ تولبار پیج رنک را به کلی غیر فعال کرد ولی این به معنای مرگ پیج رنک وجود ندارد بلکه همان طور که گفته شد از این اپلیکیشن به نیکی در گوگل برای سکو بندی صفحه های استعمال می‌گردد.

تاریخچه اختراع
پیج رنک که به اختصار PR برای او‌لین‌توشه در سال ۱۹۹۶ میلادی به وسیله سرگئی برین نوآوری شوید. پیج رنک فیض تجزیه و محاسبه لینک و پیوند‌های ورودی به یک وبسایت میباشد.

پیج رنک سکو‌ای میباشد که گوگل برای یک وبسایت در بین اعداد ۰ تا ۱۰ در لحاظ میگیرد. هرقدر این عدد در حدود ۱۰ باشد، نشان‌دهنده این میباشد که‌این وب سایت پیوند ‌های ورودی بیشتری دارااست و وبسایت‌های بیشتری به آن لینک و پیوند داده‌اند؛ ولی فقط به طور کلی جهان یکسری اینترنت‌وب سایت با پیج رنک ۱۰ وجود دارا‌هستند که گوگل، ویکی‌پدیا، فیسبوک از تعداد محدود آن می‌باشند.

به جهت سوء ‌استعمال‌هایی که مدیران وب سایت‌ها از داده ها ارائه ‌گردیده به وسیله پیج رنک می‌کردند، در سال ۲۰۱۶ سیستم احتساب پیج رنک گوگل از دسترس مردم بیرون شد. ولی اکثری معتقدند که موتور جستجوی گوگل هنوز هم از پیج رنک تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای مهم درجه‌بندی اینترنت ‌وب سایت ‌ها استعمال می‌نماید و اما اکثری معتقد می‌باشند که پیج رنک گوگل منسوخ شده‌است.

با بیرون شدن پیج رنک از دسترس مردم دامین اتوریتی [💎] درست شده به وسیله کمپانی ماز (MOZ) تحت عنوان واحد سنجش اساسی تحلیل بهینه سازی وبسایت [🏹] به وسیله بهینه سازی کاران [🙆‍♂️] قرار گرفت.

روش ارتقا پیج رنک وب سایت
برای ارتقاء پیج رنک، وب سایت شما می بایست از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار بک پیوند داشته باشد. همینطور می بایست ساختار url وب سایت شما به طوری چیده گردد که در مجاورت‌ترین موقعیت ممکن به ورقه مهم باشد. ایجاد محتوای با‌کیفیت و seo گردیده [✒️] بدین فرآیند یاری خواهد کرد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ از seo بیشتر بدانید!


مضمون‌ seo چه می باشد و چه کاربرد و اهمیتی داراست؟ سئو سایت تمجید بهینه سازی به گویش معمولی و… عباراتی که‌این روز ها در وب زیاد کاوش میشوند. کاربرانی که بعداز فعال‌ساز‌ی اینترنت‌تارنما خویش از نادر بودن بازدیدها، نداشتن فروش آنلاین و معدود‌توجهی به سایتشان نگران میباشند و راه حل را در یک چیز یافته‌اند: seo و seo وب سایت!


درین نوشته‌ی‌علمی از زمان آمورش مجانی seo، کارایی کرده‌ایم به سؤالات اساسی که در این مورد مطرح میشود به گویش معمولی جواب دهیم. در شرایطی که شما هم مشتاقید بدانید seo چه است و چه تأثیری بر اینترنت‌وب سایت‌ها داراست با ما یاروهمدم باشید.


بهینه سازی چه میباشد ؟
بهینه سازی چه میباشد؟ بهینه سازی (بهینه سازی) از واژه و کلمه‌ی Search Engine Optimization گرفته‌گردیده و به معنای با صرفه‌سازی موتور کاوش میباشد.
در واقع به کار‌هایی که در طول طراحی وب سایت‌‌تارنما، ساخت محتوا و.. انجام می دهیم تا اینترنت‌تارنما ما در نتیجه ها گوگل مقام بهتری کسب نماید، بهینه سازی میگویند.
در شرایطی که بخواهیم به سؤال seo چه است جواب جامع‌تری بدهیم نخست بایستی درخصوص موتورهای کاوش بیشتر بدانید.


روش‌ی فعالیت موتور کاوش

موتورهای کاوش مثل گوگل از قابل انعطاف‌افزارهای مختلفی ساخته شده‌اند که هر یک یک غرض و شیوه فعالیت مشخصی دارا‌هستند، ربات یا این که قابل انعطاف‌افزارهایی به اسم spider،crowler ،indexer و… (تعریف آنان در‌این نوشته‌ی علمی نمی‌گنجد!)
موتورهای کاوش به یاری این ربات‌ها در صفحه های اینترنت به کاوش میپردازند و مطالب صفحه ها تارنما‌ها را دسته‌بندی و در مقر‌ داده‌ی خویش ذخیره ‌می‌نمایند.
وقتی که استفاده کننده عبارتی را کاوش می‌نماید، موتور کاوش در مقر داده‌ی خویش به جستجوی عبارت کاوش گردیده میپردازد و مجاورت‌ترین نتیجه ها را به ترتیب به شما اکران میدهد.
پس برخلاف تصور مردم، موتور کاوش از قبلی مقر داده‌اش را مهیا کرده و این‌سیرتکامل وجود ندارد که به عبارتی لحظه‌ی کاوش مجموع اینترنت را بگردد.


رابطه موتورهای کاوش و بهینه سازی چه است ؟
قطعاً میپرسید ربط این روایت به بهینه سازی چه چیزی است؟ بایستی بدانید مورد‌ای که درین مشاجره اهمیت داراست به عبارتی الویت‌ بندی و ترتیب اکران نتیجه ها کاوش میباشد. مباحث seo همواره به‌دنبال جستن راهکارهایی میباشد که به یاری آن بتواند تارنما مدنظر خویش را در نتیجه ها کاوش بهبود ببخشد.


موتورهای کاوش با یاری گروه‌ای از الگوریتم‌ و راهبرد‌ها تلاش می‌نمایند حاصل را طوری حق تقدم‌ بندی نمایند که مخاطب با جستجوی خویش دارای ارتباط‌ترین فیض را اخذ نماید.
این الویت ‌بندی و ترتیب اکران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارااست. معمولاً جهت خودداری از سوء‌ استعمال، اطلاعاتی در زمینه‌ی شیوه‌ی عمل الگوریتم‌ها منتشر نمی شود.
غرض بهینه سازی شناخت و آشنایی این الگوریتم‌هاست که بتواند تارنما مدنظر خویش را در جایگاه‌بندی بهبود ببخشد و مقام بالاتری در حاصل کسب نماید

در صدر الگوریتم‌های موتورهای کاوش چندان توسعه یافته نبودند و بعضی اشخاص با سوء به کار گیری از مشکلهای الگوریتم‌ها، وب سایت خویش را در حین کوتاهی به کاغذ‌ی نخستین گوگل میرسانند. البته امروزه با وجود پیشرفت‌های اصلی در الگوریتم‌ها معمولاً صرفا وبسایت‌هایی که به‌شکل حقیقی وواقعی و صحیح عمل دارا‌هستند به برگه‌ی نخستین رویه پیدا می‌نمایند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

6 راهکار برای آنالیز سئوی رقبا


داشتن رقابت سلامت بخشی از روند کل کسب و کارهاست. سئو سایت  رقابت قادر است اجرای ایده‌های خلاقانه را در کسب و کارتان تقویت نماید و مانند یک دلیل عجله‌دهنده برای پرورش و پیشرفت شما در بخش اعظمی از فرآیندها؛ از فروش گرفته تا رئیس رابطه با مشتری؛ فعالیت نماید.
به عبارتی‌طور که می دانید، باصرفه‌سازی موتورهای کاوش یا این که بهینه سازی یکی مهم ترین دست اندرکاران پیروزی در کسب و شغل های دیجیتال میباشد. درین نوشته‌علمی قصد داریم با ارائه‌ی یک سری راهکار، به شما امداد کنیم تا رقیبان اساسی خویش را در بهینه سازی پیدا فرمائید، انگیزه پیروزی آن ها را دریابید و در غایت در راستای غلبه بر ضعف‌های خویش مبادرت فرمایید.

1. شناسایی رقبای مهم در بهینه سازی
رقبای دورازشوخی و توانمند شما در بازار الزاماً ممکن میباشد در حاصل کاوش چندان توانمند ظواهر نشوند. رقبای شما در بهینه سازی، آن‌هایی می باشند که با وارد کردن عبارات کلیدی متبوع شما، در حاصل نخستین کاوش ظواهر می شوند، سوای اینکه حریف تجاری کسب و کارتان باشند. همان دیگر، آن ها رقبای محتوایی شما می‌باشند.
در شرایطی‌که سرویس ها مختلفی ارائه می کنید، بایستی مبتنی بر عبارات کلیدی، برای هر قسمت لیست متمایزی از رقبای بهینه سازی تهیه و تنظیم نمایید. برای این عمل کافیست عبارات کلیدی را در گوگل وارد کرده و دامنه‌ی رقبا را در موضع‌های نخستین حاصل کاوش یادداشت نمایید.

2. انتخاب جایگاه مشقت عبارات کلیدی
در‌این مرحله موردنیاز میباشد واحد سنجش اقتدار رقبا را گزینش فرمائید. از جمله می توانید به امداد ابزارهای جان دار برای بررسی رقبا، فاکتورهایی مانند اقتدار دامنه، عمر دامنه، میهن دامنه، درجه الکسا، وسعت ترافیک و … را به دست آورده و در غایت برای هر واژه و کلمه کلیدی یک امتیاز کلی (تحت عنوان مرتبه رنج) در حیث بگیرید. هر چه این امتیاز فراتر باشد، نشان می دهد در بهینه سازی بهتر کار کرده‌اند و برای کسب آن مقام بایستی بیشتر عملکرد نمائید. همینطور رقبایی که رتبه رنج تحت‌تری دارا‌هستند، می توانند تحت عنوان یک مجال برای شما تلقی شوند تا بتوانید از آنها پیشی بگیرید.

3. نظارت محتوا و با صرفه‌سازی صفحه های (On-Page Optimization)
برای چک استراتژی سئوی داخلی رقبای خویش نیز می توانید از ابزارهای تحلیلی استعمال فرمائید. در‌پی به بعضا از مهمترین فاکتورهای قابل تحلیل اشاره خوا هیم کرد:
یکی‌از او‌لین مواقعی که می توانید در صفحاتی که درجه بالایی در گوگل دارا‌هستند نظارت فرمایید، طرز استعمال از کلمه ها کلیدی در محتواست. در همین راستا، توضیحات متای رقبا را ارزیابی نمائید. آیا ساختار آن استاندارد میباشد و از عبارات کلیدی به طور باصرفه در آن به کارگیری کرده‌اند؟ آیا با استعمال از قواعد نسخه برداری‌رایتینگ و به کارگیری از CTA توانسته‌اند دقت استفاده کننده را جلب نمایند؟
همینطور همت فرمائید تاکتیک‌های لینک و پیوند بیلدینگ داخلی رقبا را دریابید. به علاوه، به استراتژی تایپ کردن عنوان ها و تیترها (برای مثالً ارتفاع تیتر‌ها، لغت ها کلیدی جان دار در آنها و تگ‌های تیتر) اعتنا نمایید.
به علاوه مایحتاج میباشد محتوای آنها‌را به حیث دارای ارتباط بودن عنوان ها، گونه های محتوای ساخت گردیده در اینترنت‌وب سایت و کانال‌های اجتماعی، تعداد لغات به عمل رفته در مقاله ها یا این که بازه بازه زمانی ویدیوها و کیفیت محتوا آنالیز فرمائید.
در غایت می توانید با بنچ برند کردن و سرمشق برداری از رقبای قدرتمندتان، کیفیت محتوای خویش را بهبود دهید.

4. بررسی بک‌لینک و پیوند‌ها
یک کدام از موردها اصلی در چک سئوی رقبا، چک بک‌لینک و پیوند‌های اینترنت‌تارنما آن‌هاست‌. برای این فعالیت مورد نیاز میباشد بدانید از کدام اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار بک‌لینک و پیوند اخذ کرده‌اند و محتوای آن ها دارنده چه خصوصیت‌ها و چه سطح از کیفیت بوده میباشد. در سود میتوانید مجال‌های اخذ لینک و پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار را برای اینترنت‌تارنما خویش نظارت کرده و آن ها را اجرایی نمائید.
از ابزارهای اصلی و کاربردی چک بک‌پیوند می‌قدرت به Moz و SEMrush و Ahrefs اشاره نمود.

5. ارزیابی ساختار اینترنت‌وبسایت و تجربه کاربری (UX)
به عبارتی‌طور که تا قبل از این بارها به‌این مورد اشاره کرده‌ایم، تمرکز اساسی الگوریتم‌های گوگل برای درجه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها خصوصا در سال‌های اخیر، بر اخلاق و رفتار شایسته ترین تجربه کاربری، سرعت بار گذاری بالا و برخورد‌گرا بودن اینترنت‌وبسایت نسبت به گوشی‌ها و پباده سازی مطلوب اینترنت‌وب سایت میباشد. بدین ترتیب در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما در مقایسه با رقبا این خصوصیت‌ها را ندارد، هرچه سریع‌خیس می بایست اقداماتی مانند باصرفه‌سازی نقشه وبسایت، سرعت بار گذاری خصوصا برای لندینگ پیج‌ها و بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری اینترنت‌وب سایت خویش را انجام دهید.
فراموش نکنید که خصوصیت‌های ظاهری اینترنت‌تارنما در کنار UI و UX برای یوزرها اهمیت بخش اعظمی داراست. چنانچه اینترنت‌وبسایت شما از این جنبه‌ها نیز کارکشته ظواهر گردد، علاوه بر بهبود در درجه‌بندی گوگل، احتمال جذب و حفظ یوزرها در مقایسه با رقبا ارتقاء مییابد.

6. چک کانال‌های اجتماعی
ممکن میباشد فکر کنید کار در کانال‌های اجتماعی به مسئله بهینه سازی بی‌ربط میباشد. البته به عبارتی‌طور که روشن میباشد، بازاریابی کانال‌های اجتماعی سبب ساز می‌گردد بتوانید تعامل موثری با مخاطبان خویش برقرار نمایید، درایت از مارک خویش را بالا ببرید، محتوای خویش را با سرعت بیشتری وایرال فرمائید و همینطور با هدایت مخاطبان به لندینگ پیج (کاغذ فرود) متبوع، به هدف ها مختلفی مانند ارتقا ترافیک اینترنت‌وبسایت، نرخ تبدیل، فروش و در غایت ارتقاء نرخ رجوع سرمایه دست یابید. بدین ترتیب چنانچه رقبا خلاف شما، عمل موثری در کانال‌های اجتماعی دارا هستند، می بایست بدانید که یک قدم پهناور از آنان مسافت دارید.
فراموش نکنید که YouTube نیز یکی پهناور‌ترین موتورهای کاوش در عالم به حساب می‌آید. بدین ترتیب در صورتی رقبای صنعت شما در مورد ویدئو مارکتینگ فعال می باشند، می بایست آن را یک تهدید دورازشوخی برای کسب و فعالیت خویش به اکانت آورید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نرخ تبدیل (Conversion Rate) چیست ؟


شاخص‌های اکثری برای محاسبه یک کسب و عمل وجود دارا‌هستند. این معیارها نشان دهنده این می‌باشند که آیا شما در مسیر صدق قرار دارید؟ آیا به غرض خویش مجاورت می باشید؟ در شرایطی که جواب مثبت میباشد که سئو سایت خوشا به حالتان، ولی در صورتیکه خیر، این متریک‌ها به شما یاری می‌نمایند استراتژی‌های بهتری را برای پیشرفت تعیین فرمایید.
در دنیای بازاریابی اینترنتی اکثر کسب و امور در ادامه این می باشند که فروش خویش را بیشتر نمایند. ولی به چه قیمتی؟ چطور میتوانید ترافیک بیشتری برای سایت خویش توده‌آوری نمایید یا این که با به عبارتی مخاطبینی که دارید فروش خویش را بیشتر نمایید؟ یکی‌از مضمون‌‌ها در بازاریابی اینترنتی و ابزارهای آنالیزی نرخ تبدیل یا این که به عبارتی Conversion rate میباشد.
این معنا به شما یاری می‌نماید با همین ترافیک فعلی که در تارنما خویش دارید فروش‌ را بیشتر فرمائید. به دنبال قصد داریم که بیشتر در باب این معنی و تلاش آن سخن کنیم. همینطور ببینیم که چرا بایستی به نرخ تبدیل اهمیت بدهیم؟ پس همدم ما باشید.

نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate چه می‌باشد؟
بعداز راه اندازی وب سایت، برای خویش یک‌سری مقصود معین میکنید. به عنوان مثال، اینکه یوزرها روی یک کال تو اکشن به‌خصوص کلیک نمایند، یااینکه یک مال را خریداری نمایند، از یک مقاله ویژه بازدید نمایند و ... این هدف ها در ابزارهای آنالیزی همانند گوگل آنالیتیکس معین میشوند. نرخ تبدیل در واقع زمانی حادثه میفتد که یک مخاطب بعداز بازدید از وب سایت شما به عبارتی کاری را انجام دهد که شما درپی آن می باشید. در واقع به تعداد کاربرانی که از تمام یوزرها وارداتی به وب سایت شما، مبادرت متبوع را انجام دهند، نرخ تبدیل گفته می گردد.
فراموش نکنید که‌این غرض‌ها برای هر وبسایتی به طور کامل متعدد می‌باشند. اساسی این میباشد که وبمستران برای هر تارنما و هر برگه یک مقصود معین انتخاب نمایند و روش وصال به آن را برای یوزرها هموار نمایند. همانگونه که گفتیم اهدافی که برای یک وب سایت انتخاب می گردند بسته به نوع کسب و عمل متعدد می‌باشند. ولی از رایج‌ترین تبدیل‌های یک تارنما می‌قدرت به موردها پایین اشاره نمود:

خرید یک کالا و سرویس ها
شرکت کردن در ذکر کرد و گوی آنلاین
نام نویسی در وبسایت
لاگین کردن در وب سایت
و ...
چرا بایستی باصرفه‌سازی نرخ تبدیل تارنما را بدون شوخی بگیریم؟
با صرفه‌سازی نرخ تبدیل به صاحبین کسب و فعالیت امداد می‌نماید تا تغییر‌و تحول مثبتی در فعالیت خویش ساخت‌و‌ساز نمایند. با استعمال از ابزارهای مطلوب آنالیزی یک سایت و دانایی از نرخ تبدیل شما علاوه بر اینکه میتوانید استراتژی‌های موثرتری را دنبال نمائید، بلکه می توانید مخاطبین بیشتری را به مشتریان مستمر خویش تبدیل نمائید!
در واقع برای اینکه مشاهده کنید راهکارهای بازاریابی شما چقدر مثبت بوده‌اند بایستی بدانید که یک سری نفر به آن ها عکس العمل نشان داده‌اند. نرخ تبدیل واحد سنجش نیکی برای سنجش این قضیه میباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۴۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

کلوکینگ (Cloaking) در سئو کلاه سیاه چیست


کلوکینگ (Cloaking) و کلیه داده ها مربوط به آن
یک کدام از شیوه هایی که بعضا از تارنما ها برای مرتبه به چنگ آوردن در موتورهای کاوش از آن استعمال می نمایند نحوه کلاه سیاه یا این که به اصطلاح خودمان شیوه های تقلبی میباشد که در انگلیسی به آن کلوکینگ میگویند. سئو سایت  در بنا شده در این طرز های تقلبی می‌خواهند که بر راز موتورهای کاوش کلاه بگذارند.

در‌این نحوه کاری که می بایست صورت پذیرد ، انجام نمیشود و به مکان آن عمل دیگری انجام میشود. مثل این میماند که شما جنسی را به طور آنلاین خزیداری میکنید البته وقتی که آن را درب خانه تحویل می‌گیرید کالای دیگری میباشد.

کلوکینگ در واقع روشی میباشد که در آن به موتورهای کاوش توهم داده میگردد که سایت دارنده متنی میباشد که در واقعیت مختلف از محتوای حقیقی وواقعی میباشد. مثلا، ممکن میباشد یوزرها یک تارنما کاربرپسندانه که دارنده موادسازنده بصری میباشد را مشاهده نمایند ؛ البته در واقعیت موتورهای کاوش در آشنایی موادسازنده گرافیکی و مولتی مدیا محدود می‌باشند به همین عامل به آن‌ها سایت متفاوتی ارائه می گردد.

کلوکینگ و یا این که نهفته کردن تکنیکی برای تحویل محتوا در یک ورقه وبسایت به موتورهای کاوش میباشد به نحوی که محتوایی که ارسال می گردد گوناگون از آن چیزی میباشد که یوزرها فهم و شعور می نمایند. مقصود کلوکینگ ارتقا مرتبه بندی موتورهای کاوش برای بعضا از لغت ها کلیدی میباشد.

در‌این تکنیک موتورهای کاوش و یوزرها در واقعیت به معنای حقیقی واژه در یک شیت نیستند.

در‌این نحوه یوزرها به تارنما دیگری هدایت میگردند در واقع به عنکبوت های موتورهای کاوش و مرورگرها محتوای متفاوتی ارائه میشود. داده ها هدر http و یا این که نشانی های آی پی، در ارسال صفحه های اینترنت خطا می نمایند . در این‌حالت جستجوگران به داده ها وبسایت هایی دسترسی پیدا خواهند کرد که دربردارنده داده ها غلط میباشند.

 

کلوکینگ (Cloaking) در seo چه می‌باشد و در مقابل آن چه عمل می بایست کرد؟
همانگونه که گفتیم این طرز ، تکنیکی میباشد که در آن اطلاعاتی که برای استفاده کننده ارائه میشود مختلف از آن چیزی میباشد که به موتورهای کاوش ارائه می‌گردد. به عبارت دیگر کلوکینگ اینترنت سروری میباشد که اطلاعاتی که به یوزرها ارسال می نماید با اطلاعاتی که به موتورهای کاوش ارسال می نماید متعدد میباشد. غرض از این عمل ارتقاء سکو بندی وبسایت میباشد. همان طور که می‌دانید کلوکینگ یک کار غیر رسمی میباشد و تحت عنوان یک طریق کلاه سیاه در seo شناخته می گردد.

این فناوری تحت عنوان نقض راهبرد های مدیر در گوگل به حساب آورده می شود چون به یوزرها حاصل مختلفی نسبت به آنچه که انتظارش را دارا هستند ارائه میدهد.

بعضا از مثال های کلوکینگ عبارتند از:
ارائه یک ورقه از متن html به موتورهای کاوش در حالی که به یوزرها یک برگه از تصاویر و یا این که مکان نما نمایش داده میشود.

کلوکینگ به معنای قرار دادن کلمه ها کلیدی در متن صرفا وقتی که موتورهای کاوش درخواست بازدید از ورقه را میدهند و خیر در هنگامی که یوزرها انسانی درخواست بازدید از برگه را می‌دهند.

نهفته سازی به مراد بهبود جایگاه بندی موتورهای کاوش، با فریب دادن موتورهای کاوش انجام می‌گردد. این تکیتک اکثر اوقات تحت عنوان تکینک اسپم کردن موتورهای کاوش میباشد.

تکنیک نهفته سازی به چه شکل انجام می گردد؟
سوالی که پیش میاید این میباشد که‌این تکنیک به چه شکل انجام می گردد؟ محتوا به چه شکل به یوزرها و موتورهای کاوش نشان داده می شود؟ همانگونه که میدانید در دنیای وب تمامی چیز با نشانی ip شناسایی می گردد. با استعمال از این تکینک محتوا مبنی بر نشانی های IP یا این که هدر HTTP تحویل داده میشود. کلوکینگ با تغییر و تحول یک پوشه با اسم htaccess انجام می‌گردد. سرورهای آپاچی ماژولی به اسم mod_rewrite دارااست. با به کار گیری از این ماژول ها شما میتوانید یک طرز کلوکینگ برای تارنما خویش اعمال فرمایید. اینترنت مسترها نشانی های آی پی یا این که موتورهای کاوش را گردآوری می نمایند.

مخفی سازی کلاه سپید چه چیزی است؟
سوالی که مطرح می‌شود این میباشد که آیا اصطلاح کلاه سپید وجود دارااست؟ مت کاتز میگوید:” کلوکینگ کلاه سپید یک تناقض در گوگل میباشد. ما هیچ گاه نباید استثنایی برای کلوکینگ کلاه سپید در لحاظ داشته باشیم.” نهفته سازی کلاه سپید مانند نهفته سازی کلاه سیاه نیز نوعی تناقض و تخلف میباشد.

بعضا از طریق های کلوکینگ
در حال حاضر که معنای کلوکینگ را متوجه شدید می‌خواهیم درباره‌ی طرز های کلوکینگ بگوئیم. همان گونه که می‌دانید موتورهای کاوش صفحه های اینترنت را جایگاه بندی می نمایند و به گذر زمان بازه زمانی با دقت به تگ های متا، برچسب های تیتر و بقیه تکنیک های seo؛ جایگاه بندی در موتورهای کاوش فراتر می رود. به این ترتیب با دقت بدین قضیه ها سایت ها سئو میگردند.

متن های نامرئی
با استعمال از این تکنیک، مدیران سایت اطلاعاتی مانند عبارات کلیدی را لبریز می نمایند. برای انجام این فعالیت اینترنت مسترها داده ها را معمولا به به عبارتی رنگ دور نما می نمایند که برای دیده آدم قابل مشاهده نباشد.

وبسایت های مبنی بر اشاره گر
همان طور که میدانید وبسایت های بر اساس اشاره گر برای بهینه سازی مطلوب نیستند. البته اکثری از سایت ها وجود دارا هستند که در پیکان ساخته می‌شوند ویا نیاز به اشاره گر کردن دارا‌هستند و نمی اقتدار از آن اجتناب کرد. به این ترتیب به مکان مرمت تارنما و بازنگری آن در html ، آن ها صفحه های وبسایت بی نیاز از محتوا را ساخت می نمایند.

کلوکینگ در آدرس اینترنتی
در توزیع نشانی اینترنتی؛ کلوکینگ فعالیت نهفته کردن اسم و نشانی فرستنده میباشد به گونه ای که گیرنده نمی داند چه کسی آدرس اینترنتی پیامبر میباشد.

سایت های بی نیاز html
seo خوب پیشنهاد می نماید که نسبت text به html مدام بالاترین حد ممکن میباشد. به عبارت دیگر اینترنت سایتتان بایستی نسبت به تگ های html ، محتوای بیشتری داشته باشد. البته راجع‌به مقاله‌ها و یا این که پست های کوتاه متن شما نسبت به html کوتاه خیس خواهد بود.

تارنما های آلبوم تصاویر
تارنما های آلبوم تصاویر دارنده تصاویر بیشتر نسبت به وبسایت های عادی می‌باشند. تصاویر به وسیله خزنده های موتورهای کاوش کپی نمیشوند. براین اساس مدیران سایت های آلبوم تصاویر می پندارند که اسکن برداری از درجه بندی آن‌ها نمی کاهد و آن ها میتوانند با این عمل جایگاه بندی خویش را در در لغت ها کلیدی دارای ارتباط بالا ببرند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)