بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

چطور یک سایت فروشگاهی را سئو کنیم؟


در‌این نوشته ی علمی قصد داریم چک کنیم چطور می‌توانیم یک وب سایت فروشگاهی را seo کنیم؟  سئو سایت آری seo تارنما فروشگاهی ! خیلی از کارفرمایان گرامی این اختلال رو با وب سایت های فروشگاهی اینترنتی دارا هستند و تمامی ی آن ها بدنبال این می باشند که بدونند چطور یک وب سایت فروشگاهی را بهینه سازی نمایند؟ در‌این قسمت به به نکات کلیدی در زمینه‌ی انجام seo و یا این که به عبارتی سئو وبسایت برای تارنما های فروشگاهی می‌پردازیم. درین نوشته ی علمی همت میکنم از مجموع زوایا این زمینه را پوشش دهم. پس با ما همدم باشید.

کلیک نمائید: ارزش و پیشنهاد بهینه سازی برای وب سایت های فروشگاهی
seo تارنما فروشگاهی
seo کردن وب سایت های مغازه اینترنتی فعالیت سادگی وجود ندارد، شما مستلزم یک‌سری استراتژی مطلوب برای انجام بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خویش می‌باشید. پیاده سازی این استراتژی ها هم زمان بر و هم تخصصی میباشد که ما تلاش میکنیم به آن‌ها اشاره کنیم و تا مکان ممکن استراتژی های مربوط را برای شما گشوده کنیم. اکنون بریم سراغ استراتژی های بهینه سازی تارنما های فروشگاهی:

استراتژی بهینه سازی برای وب سایت های مغازه اینترنتی
برای اینکه بتوانیم وب سایت فروشگاهی خویش را به نیکی seo کنیم می بایست مثل هر فعالیت دیگری در آن طرح ریزی صحیح و هدفمندی انجام دهیم که در اینجا ما به‌این طرح ریزی برای seo تارنما، استراتژی بهینه سازی برای تارنما های فروشگاهی می‌گوییم. این استراتژی خویش به استراتژی های ذیل تقسیم می‌شود:

استراتژی ساخت محتوا
استراتژی لینک و پیوند سازی
استراتژی سوشیال مدیا
استراتژی گزینش صحیح لغات کلیدی هر مقاله
استراتژی ساخت محتوا در بهینه سازی وبسایت فروشگاهی
در صورتیکه هنوز اطلاعاتی در زمینه‌ی ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوا نمی دانید میتوانید با کلیک بر روی مقاله‌ها پایین داده ها مایحتاج را بدست آورده و آن‌گاه به مطالعه ادامه نوشته‌ی‌علمی بپردازید:

چطور ساخت محتوا کنیم؟

چطور با ایجاد محتوا بازاریابی کنیم؟

قریه نکته در ساخت محتوا

پرسونای استفاده کننده

اما برای افرادی که طاقت قرائت مطالب زیاد را ندارند بایستی بیان‌کنم منظورم از ساخت محتوا این میباشد که شما مطالبی را در تارنما خویش ساخت و ساز نمایید تا مخاطبان شما به تارنما جذب گردیده و این جذب شدن سبب به فروش بیشتر خواهد شد. در صورتی‌که مقاله‌ها پیشنهادی مارا دراین باره بخونید میتوانید شعور بیشتری از این مورد داشته باشید.

استراتژی صحیح رسم نمایید
برای اینکه شما در ایجاد محتوای خویش پیروز گردید بایستی استراتژی صحت در قضیه ساخت و ساز محتوا داشته باشید. شما برای چیدن این استراتژی در آغاز می بایست در زمینه‌ی مخاطبین خویش داده ها جامعی بدست آورید(پرسونای کاربر). اینکه جنسیتشان چه چیزی است؟ بیشتر در چه برهه زمانی سنی ای می‌باشند؟ علایق آن‌ها چه چیزی است؟ و… بعد از جستن اطلاعاتی بدون نقص راجع به مخاطبین که قابلیت و امکان مشتری شدنشان بیشتر میباشد بایستی ملاحظه کنید با چه مطالبی می‌توانید آن‌ها را به تارنما خویش بکشانید.

مطالب مرتبط با جنس را بدون نقص فرمائید
در سایتهای فروشگاهی چند از مطالبی که شما می بایست ساخت‌و‌ساز فرمائید، مرتبط با توضیحات راجع به متاع ارائه داده شده‌است. در خیلی از تارنما ها چشم ام که برای فروش جنس صرفا اسم آن، یک عکس و ویژگی ها به طور کامل محدودی را به استفاده کننده می‌دهند و توقع دارا هستند با این شیوه فروش اینترنتی خویش را ارتقا دهند.

شما برای فروش یک مال قطعا می بایست در امر آن تا می‌توانید تحقیق نمائید و مطالب متعددی را به استفاده کننده درباره‌ی متاع، طرز به کار گیری از آن، مرزوبوم تولیدکننده، کارگاه آفریننده، اینکه این متاع کجاها کاربرد دارااست، چه خصوصیت هایی دارااست، تولیدات هم جایگاه آن چی می‌باشند و … ارائه دهید. در‌صورتی‌که این عمل ها را نکنید احتمال فروش محصولتان به صفر میرسد!

تنبلی در ساخت و ساز محتوا یعنی باخت در فروش اینترنتی
شاید بگویید وای اینجانب اگه صد فرآورده داشته باشم و بخواهم برای همگی ی آن ها این کلیه داده ها عده کنم که نمی‌شود! همین نمیشود ها شمارا از فروش بدور نموده است. در شرایطی که می‌خواهید اینترنتی چیزی را بفروشید می بایست در زمینه‌ی آن کلی توضیح بدهید. از زوایای متفاوت برای مشتری عکس بگذارید (اون هم تصاویر یونیک (برای این مراد توصیه می‌کنم نوشته‌علمی seo تصاویر را مطالعه فرمائید)).

سود گیری در مورد استراتژی محتوا در بهینه سازی وب سایت فروشگاهی
پس در استراتژی ساخت محتوا بایستی تا می‌توانید به استفاده کننده خویش داده ها در امر مال بدهید. چه تصویری، چه متنی ، چه ویدئویی. هر چه داده ها شما کامل شدن خیس باشد احتمال فروش شما بیشتر می‌شود و روی seo وبسایت فروشگاهی شما تاثیر بیشتری میگذارد.

استراتژی لینک و پیوند سازی در seo سایتهای فروشگاهی
پیوند های فرنگی اهمیت بسیار بالایی در دادن اعتبار به تارنما دارا‌هستند. این پیوند ها چنانچه از اینترنت سایتهای اصلی و منبع به وب سایت ما داده شوند، وب سایت دارای اعتبار خیس شناخته گردیده و در حاصل کاوش فراتر نشان داده می شود. البته حتی همین لینک و پیوند سازی هم بایستی با اطلاع رسانی از الگوریتمهای موتور کاوش و شناخت با طریق لینک و پیوند سازی درست باشد. در‌صورتی‌که در‌این استراتژی خطا فرمائید وبسایت شما به مکان بیشتر چشم شدن، از جستجوها حذف میشود. درین خصوص توصیه می‌کنم در صدر مقاله ها مرتبط با پیوند سازی را مطالعه نمایید:

بهینه سازی کلاه سپید

شایسته ترین طریق لینک و پیوند سازی

تولید بک پیوند

در‌این مقاله ها شما با روشهای درست پیوند سازی آشنا می‌شوید. برای وبسایت های فروشگاهی می بایست یک استراتژی صحیح گزینش کنیم. پیش از اینکه بدانیم می بایست چکار کنیم نخستین بیاییم ببینیم گوگل چه نوع پیوند سازی هایی رو جریمه می کنه:

تصاحب کردن بک پیوند از وبسایت های فرنگی
دریافت کردن بک پیوند از صفحاتی که در آن ها پیوند های متعددی وجود دارا‌هستند (مزرعه پیوند)
بک پیوند به چنگ آوردن از سایتهای اسپم
بک پیوند تصاحب کردن از سایتهایی با آتوریتی ذیل (در مورد آتوریتی مطالعه نمائید)
بک پیوند به چنگ آوردن صرفا با یک کلمه و واژه خاص!
بک پیوند به چنگ آوردن صرفا برای تعدادی صفحه ها اساسی!
در امر مورد ها بالا یه خرده توضیح بدهیم:

۱-گوگل میگوید زمانی تارنما شما فارسی میباشد، اینکه از یک وب سایت چینی بک پیوند بگیرید فعالیت نامتعارفی میباشد و تماما فیک بنظر می‌رسد. پس شما هنگامی از یک تارنما فرنگی بک لینک و پیوند می‌گیرید احتمال انجام عمل فیک روی سایتتان را ارتقا می دهید و گوگل این را سریعا میفهمد. پس همت فرمائید از سایتهای فارسی لهجه بک پیوند بگیرید.

۲-تصاحب کردن بک پیوند در نصیب کامنتها یکی مورد ها مزرعه لینک و پیوند به حساب میآید. خواسته از مزرعه پیوند این میباشد که شما از شیت ای بک پیوند بگیرید که به غیر از وب سایت شما به روستا ها تارنما دیگر هم لینک و پیوند داده باشد. اینجور لینکها بدرد نمی‌خورند و اکثر زمان ها اسپم شناخته می‌شوند.

۳-سایتهای اسپم سایتهایی می باشند که بک لینک و پیوند متعددی میشه در اونها صحیح کرد. معمولا سایتهایی با لینکهای خروجی بالا اسپم شناخته میگردند. یکی متدوال ترین سایتهای اسپم سایتهای پیوند سازی بدون پول میباشد که با تبادل لینک و پیوند شما لینک و پیوند آنها‌را در تارنما خویش قرار می دهید و بعداز لبریز کردن فرم پیوند شما در وبسایت آن ها قرار میگیرد.

۴-کوشش فرمائید بک پیوند خویش را از سایتهای قدرتمند بگیرید. سایتهای کارکشته نمره آتوریتی بالایی دارا هستند. در حالتی‌که این سایتها به مورد کاری شما هم دارای ربط باشند که خیلی بهتر میباشد. بک پیوند به چنگ آوردن از سایتهای ضعیف را فراموش نمایید!

۵-پیوند سازی می بایست طبیعی جلوه دهد! گوگل برای اعتبار دادن به یک کاغذ یک میزان که پیوند سازی میباشد را گزینه اعتنا قرار میدهد. البته درین ترازو، الگوریتمش این میباشد که‌این لینک و پیوند سازی ها می بایست به وسیله یوزرها متعدد صورت پذیرد خیر یک استفاده کننده (که معمولا سئوکار شماست). خب گوگل این را از کجا تشخیص میدهد. زمانی قرار باشد یک مقاله را یوزرها بی شماری تکثیر دهند هریک تیتر خبر را به شکلی که خودشان دوست دارا‌هستند اشتراک گذاری می نمایند و این به طور کامل طبیعی میباشد. البته اکثر زمان ها سئوکاران ناشی اشتراک گذاری مطالب را با یک تیتر خاص انجام می‌دهند و صرفا با واژه کلیدی به وب سایت بک لینک و پیوند می‌دهند و این عمل وسیع ترین غلط تاریخ در بهینه سازی میباشد!

۶-فرض نمائید شما ۱۰۰ کاغذ ایندکس گردیده دارید. در صورتی تنها برای ۱ کاغذ اساسی وبسایت بک پیوند بسازید چه اتفاقی می افتد!؟ گوگل میفهمد که وبسایت شما دارااست لینک و پیوند سازی فیک انجام میدهد و شمارا جریمه می نماید. در صورتی قصد دارید بک پیوند بسازید بایستی قطعا برای همه صفحه های پیوند سازی انجام دهید. برای صفحه ها لبریز اهمیت خیس بیشتر و برای معدود اهمیت خیس ها کمتر لینک و پیوند سازی نمایید.

حالا با اعتنا به‌این موردها پیوند سازی خویش را برای بهینه سازی وبسایت های فروشگاهی انجام دهید.

استراتژی سوشیال مدیا برای seo وب سایت فروشگاهی
در استراتژی سوشیال مدیا ها برای تارنما های فروشگاهی دو مقصود را دنبال می‌کنیم:

ساخت‌و‌ساز سیگنال های شبکه های مردمی
تصاحب کردن بازدید از سوشیال مدیاها برای صفحه های و مطالب وبسایت
مراد از سیگنال های شبکه های مردمی چه میباشد؟
گوگل و بقیه موتورهای کاوش یک الگوریتم دیدنی برای دادن رده مطلوب به چند صفحه ها دارا هستند! اون هم واحد سنجش تکثیر یک مقاله در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد. هر چقدر یک مقاله درمیان کاربرهای شبکه های عمومی بیشتر اشتراک گذاری گردد، پس آن مقاله یک نوشته ای میباشد که یوزرها بدان عشق بیشتری دارا‌هستند، گوگل هم که بدنبال اکران مطالبی میباشد که یوزرها بیشتر به آنان عشق و علاقه دارا هستند، پس این فعالیت منجر می گردد مطالب ما بیشتر چشم شوند. هر چقدر می‌توانید مطالب خویش را در پروفایل ها و صفحه ها متفاوت شبکه‌های‌عمومی با پیوند ورقه تکثیر دهید تا سیگنال های شبکه های عمومی شما تقویت شوند.

به چنگ آوردن بازدید از سوشیال مدیاها
یکی مهم‌ترین کارداران موءثر در بهینه سازی شدن یک وبسایت، واحد سنجش بازدید آن میباشد. شما در‌صورتی‌که بازدید بیشتری داشته باشید بیشتر از رقیبان خویش در نتیجه ها کاوش چشم میشوید. یکی‌از شایسته ترین روشها جهت ارتقاء بازدید وبسایت، نشر مطالب در شبکه های عمومی میباشد که در پروفایلهای آن‌ها فالورهای زیادی حضور داشته باشند و با نشر مطالب آن‌ها به مقاله عشق و علاقه نشان داده و بر روی لینک و پیوند مقاله کلیک نمایند و مطب را از وبسایت نگاه نمایند.

استراتژی گزینش صحیح لغات کلیدی
شما میتوانید با گزینش صحیح لغات کلیدی بازدید بیشتری برای مطالب خویش جفت و جور نمائید! خب پرسش اساسی اینجاست که چطور تشخیص دهیم از چه کلماتی برای تیتر مقاله به کار گیری کنیم: اینجانب تنها یک جواب می دهم! از خویش گوگل!!!

شما برای گزینش تیتر مقاله یا این که فرآورده خویش می‌توانید در آغاز چیزی که به ذهنتان می‌رسد را در گوگل کاوش نمایید. سپس ملاحظه کنید رقبا چه عناوینی برای خویش تعیین کردند و چه توضیحاتی برای عنوان ها خویش داده اند. از آنان برای تایپ کردن عنوان ها و توضیحات اول مقاله خویش به کار گیری نمایید! ولی حواستان باشد دقیقا آن ها را نسخه برداری نمایید!!

برای فهم و شعور بهتر گزینش واژه کلیدی میتوانید یادگرفتن seo واژه کلیدی را مطالعه نمائید.

امیدوارم با تلاوت این نوشته‌ی علمی توانسته باشید ادراک بهتری از بهینه سازی کردن سایتهای فروشگاهی بدست بیارید. ولی می بایست در لحاظ داشته باشید سایتهای فروشگاهی سایتهایی می‌باشند که برای فروش بیشتر به غیر از بهینه سازی به برندینگ و تبلیغات مستلزم هستیم. پس seo وب سایت فروشگاهی یکی‌از دست اندرکاران موءثر در فروش بیشتر میباشد ولی صرفا عمل مورد نیاز وجود ندارد. شما بایستی برای فروش بیشتر در دکان اینترنتی خویش قسمت های مختلفی اعم از مارکتینگ، بازاریابی، فروش، پشتیبانی از مشتریان، ساخت‌و‌ساز محتوا و … انجام دهید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نصب گوگل آنالیتیک برای مبتدیان


می خواهید بدانید گوگل آنالیتیک (google analytics) یا این که گوگل ارزیابی چه چیزی است سئو سایت  و چه کاربردهایی دارااست؟ یااینکه چطور قادر است بر استراتژی شما در جذب و ارتقاء یوزرها سایتتان تأثیر بگزارد؟

در‌این نوشته ی علمی فراگیری وردپرس ما می خواهیم راهنمای نصب بدون نقص و فعالیت کردن با گوگل آنالیتیک را در مجموع وبسایت‌ها و به خصوص اینترنت‌وبسایت وردپرسی شما گام به گام ذکر کنیم.

چرا ارزیابی؟
اینکه بتوانید با مخاطبانتان رابطه برقرار نمایید خیلی برای اینترنت‌وبسایت شما حیاتی میباشد. شایسته ترین روش برای آشنایی مخاطبانتان از روش برسی حالت گشت و گزار آن‌ها در وبسایت میباشد که‌این فعالیت را گوگل آنالیتیک برای ما مجانی انجام میدهد.

 

 

 

تحریم گوگل آنالیتیک چه تأثیری در تارنما ما دارااست؟
به عبارتی‌طور که می دانید تمامی ما می توانیم از گوگل آنالیتیک استعمال کنیم اما گوگل ما‌را تحریم کرده و به‌طور بدون واسطه نمی‌توانیم وارد پنل کاربری خودمان بشویم.ولی کل آنالیزها را انجام می دهد و از این نصیب تحریم نیستیم.

هنگامی هاست ما درون جمهوری اسلامی ایران باشد خواهیم توانست از گوگل آنالیتیک به کار گیری کنیم البته نمی‌توانیم از افزونه های منحصر به فرد مثل GADWP و MonsterInsights در وردپرس استعمال کنیم.

البته در حالتی که هاست شما در بیرون کشور ایران میباشد هم میتوانید از خویش گوگل آنالیتیک استعمال فرمائید و هم از افزونه های اختصاصی وردپرس.

 

 

 

چرا گوگل آنالیتیک برای کلیه اساسی میباشد؟
هنگامی شما اینترنت‌سایتتان را راه اندازی کردید او‌لین و مهمترین حق تقدم شما ارتقا ترافیک و مشترکین سایتتان خواهد بود. که درین مسیر گوگل آنالیتیک به شما یاری می‌نماید تا تصمیمات مهمی انجام دهید.

از جمله شما از روش برسی اخلاق و رفتار یوزرها میتوانید سایتتان را طوری تغییر‌و تحول دهید تا فروش شما بیشتر خواهد شد. برخی از مهم ترین گزارش‌ها را در ذیل توضیح میدهیم.

 

۱- چه کسی به وب سایت شما راز می‌زند؟
این بخش از تحلیل به شما می گوید از کدام کشورها و حتی کدام شهرها عموم به وب سایت شما راز می زنند و یا این که یوزرها هنگام بازدید از وبسایت شما با چه مرورگری به وب متصل می‌باشند و یااینکه با چه دستگاهی (تلفن همراه ،تبلت ،کامپیوتر) به تارنما شما راز می زنند و با چه رزولوشنی (resolution) ؟ آیا مرورگرشان از جاوا اسکریپت و یا این که مکان نما پلیر پشتیبانی می‌نماید یا این که نه؟

این داده ها به‌شدت میتوانند از جهات خیلی متعددی موثر باشند و به شما در شیوه های مختلفی امداد نمایند. از جملهً فرض نمایید برای سایتتان میخواهید یک پباده سازی منحصر ساخت‌و‌ساز نمایید و نیاز دارید بدانید که بیشتر تمرکز خودتان را روی چه رزولوشنی می بایست قرار دهید. یا این که چنانچه اکثر مخاطبان شما از پیکان پلیر پشتیبانی نمی کنند نباید از آن در سایتتان استعمال فرمایید.

 

۲- زمانی عموم در وبسایت ما می باشند چه‌عمل می‌نمایند؟
با به کار گیری از گوگل آنالیتیک شما میتوانید بفهمید یوزرها به کجای وبسایت شما بیشتر راز میزنند و یااینکه چه مدتی را در وبسایت شما میگذرانند و bounce rate تارنما شما (درصدی از یوزرها که بعداز اولی بازدید از تارنما شما بیرون میشوند.) چقدر میباشد.

با به کار گیری از این داده ها شما میتوانید bounce rate سایتتان را کاهش دهید و ترازو بازدید از صفحاتتان را ارتقاء دهید.

 

۳- یوزرها چه هنگامی با وب سایت شما رمز میزنند؟
با برسی نا مرتب‌ترین بازه زمانی‌ها و به هم ریخته‌ترین سا‌عتها شما میتوانید طوری مطالب خودتان را تهیه فرمائید که پیش از ساعت نقطع ی عطف ترافیک مقاله شما در وبسایت قرارگرفته باشد.

 

۴- یوزرها از کجا وبسایت شما را پیدا می‌نمایند؟
این بخش از گوگل آنالیتیک به شما میگوید که یوزرها از کجا آمده‌اند. به عنوان مثال: از روش موتورهای جست‌وجو ، پیوند‌های جان دار در وبسایت‌های دیگر که شمارا معرفی کردند ، تبلیغات و ….

و همینطور این قابلیت و امکان را هم دارید که بدانید دقیقاً چندین درصد از یوزرها از هر مورد از طریق‌های جان دار به تارنما شما آمده‌اند. همینطور ریز جزئیات این دسته‌بندی‌ها را هم می توانید ببینید مثلا در‌صورتی‌که ریز جزئیات موتورهای جست‌وجو را مشاهده کنید به شما میگوید یک‌سری درصد از گوگل و چندین درصد از بینگ و یاهو به وبسایت شما ارجاع داده‌گردیده‌اند.

یا این که در‌حالتی که پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده می‌گردد را برسی نمایید ممکن میباشد بخواهید با یکی‌از اینترنت‌تارنما‌هایی که به شما بیشترین مقدار لینک و پیوند را میدهد تعامل داشته باشید مانند : guest post exchange

 

۵- یوزرها با مطالب شما چطور عکس العمل می‌نمایند؟
گوگل آنالیتیک به شما نشان می دهد که یوزرها چطور در وب سایت شما کار می‌نمایند. یعنی می تواند به شما نشان دهد که تعدادی درصد از یوزرها روی کدام پیوند‌ها باطن سایتتان کلیک کرده‌اند و برگزیدگان صفحه ها وب سایت شما کدام میباشد، که‌این تنها قسمتی از این تجهیزات میباشد.

همینطور قابلیت و امکان انجام امتحان‌های A/B هم وجود دارااست و شما می توانید محتوای آزمایشی خویش را آزمایش نمائید و مشاهده کنید کدام نوع دکورا سیون محتوا شما را به مقاصدتان می رساند.

با دیدن عشق‌مندی یوزرها شما می توانید روی نقاط قوت سایتتان کارکنید و برای یوزرها مطالب خودتان را با صرفه‌سازی نمائید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

Disavow چیست و چگونه انجام می‌شود؟


لینک و پیوند‌های فرنگی مهم‌ترین بودجه‌های هر تارنما می باشند. آنان نقش مهمی در ارتقا اعتبار، مرتبه و بهینه سازی تارنما‌ها و دارا‌هستند. البته این بودجه‌های با ارزش گهگاه ممکن میباشد سئو سایت  به خسارت تارنما ما فعالیت نمایند و منجر جریمه شوند. وبمسترها می بایست همواره وب سایت خویش را پایین لحاظ داشته باشند و لینک و پیوند‌های مخرب را شناسایی نمایند. در سرچ کنسول گوگل ابزاری برای حذف پیوند‌های اسپم وجود داراست. درین نوشته‌علمی محاسبه میکنیم که ابزار Disavow چه چیزی است و طریق Disavow کردن بک لینک و پیوند ها را شرح میدهیم.

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
Disavow چه می‌باشد و در چه مواقعی به فعالیت می رود؟


همان گونه که گفتیم پیوند‌های فرنگی سرمایه‌های وبسایت شما می باشند. یکی معیارهای گوگل برای انتخاب اعتبار یک تارنما، معیار و کیفیت پیوند‌هایی میباشد که اخذ می‌نماید. هم اکنون در شرایطی که پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده می‌گردد، اسپم یا این که بی‌کیفیت باشند چه؟ مطلقا این نوع پیوند‌ها تاثیر منفی خواهند گذاشت.

یادتان میباشد که راجع به بهینه سازی غیر رسمی یا این که کلاه سیاه حرف کردیم؟ یکی موردها seo کلاه سیاه، خرید پیوند یا این که تبادل پیوند به طور غیر طبیعی بود. (برای مثال دو سایت که بیش تر از حد به هم پیوند میدهند.)

گوگل روز آپ تو دیت هوشمندتر میگردد و این مورد ها را زودتر تشخیص میدهد. برای مثال در‌حالتی که در یک دوران کوتاه تعداد متعددی لینک و پیوند فرنگی اخذ نمایید، غیر طبیعی به حیث میرسد و گوگل آن را تشخیص میدهد. فیض پایانی جریمه شدن و افت سکو وب سایت‌تان خواهد بود.

آیتم دیگری که ممکن میباشد پیش بیاید این میباشد که در گیر بهینه سازی منفی گردید. یعنی رقبا تلاش ‌نمایند با تکنیک‌های تخریبی، جایگاه تارنما‌تان را ذیل بیاورند. برای مثال بک لینک و پیوند‌های اسپم و مخرب یا این که Link Farm برای‌تان ساخت و ساز نمایند.

در هر شکل و به هر علتی که با لینک و پیوند‌های مخرب مواجه شدید، شایسته ترین عمل این میباشد که خودتان برای حذف آنان مبادرت فرمایید. در شکل قابلیت با مسئولان تارنما مربوطه تماس حاصل نمایید و از آنان بخواهید پیوند‌ها را حذف نمایند.

در صورتی چنین کاری ممکن نبود، بدون چاره بایستی از Disavow Tool گوگل سرچ کنسول به کارگیری کنیم.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

خدمات سئو ( بهینه سازی سایت ) چیست ؟


شاید برای شما این پرسش باشد که چه گونه می‌توانید تارنما خویش را طوری پباده سازی فرمائید سئو سایت  که آیتم پسند یوزرها و موتور های کاوش باشد و بتوانید شایسته ترین منفعت را از آن ببرید مسلما تا به هم اکنون در رابطه بهینه سازی شنیده اید که می‌توانید با به کارگیری از بهینه سازی و سرویس ها آن به مقصود خویش دست یابید ولی پرسش اینجاست seo چه میباشد ؟ به هیچ وجه چرا می بایست از سرویس ها seo در طراحی وب بهره مند شد؟
بهینه سازی مخفف سه واژه و کلمه Search Engine Optimization با معنا seo وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد البته امروزه این معنی به Search Experience Optimization عوض شده میباشد که در این تغییر تحول جلب رضایت بیشتری از کاربر اهمیت بسیار بالایی دارااست و سبب ساز سئو تجربه کاربری می گردد البته چرا سرویس ها بهینه سازی به‌این واحد سنجش اهمیت دارااست؟ مگر چه تاثیری بر تارنما ما دارااست که بخواهیم از آن به کار گیری کنیم ؟
اکثر یوزرها اینترنتی صفحه های متبوع خویش را از موتور های کاوش اساسی پیدا میکنند ، چنانچه ساختار وبسایت و مقاله شما مطلوب با کاوش مخاطبان در گوگل باشد گوگل آن را برای کاربر اکران می دهد و هر چه بازدید از وبسایت شما بیشتر باشد درنتیجه مرتبه بالاتری در گوگل به دست می‌آورید که موجب آن می شود که تارنما شما مدام در اولی کاغذ کاوش چشم خواهد شد که با به کار گیری از سرویس ها seo می‌توانید این حاصل را به دست آوردید . ما درپی به چگونگی این فرمان می‌پردازیم ؛ با ما یاور باشید .

 

 

سرویس ها seo چه است ؟
هر سیرتکامل فعالیتی که منزلت و امتیاز شمارا در نتیجه ها سرچ بالا پیروز شود را بهینه سازی می نامند .
سئوی وبسایت از نوع بازاریابی داخل گرا (In bound ) میباشد ، یعنی شما پیرو مشتری نمی روید بلکه این مشتری میباشد که به سراغ شما می‌آید هنگامی که در کاوش جنس و سرویس ها خاصی می‌شود که شما آن را ارائه می دهید ، از گوگل و بقیه موتور های کاوش امداد می‌گیرد و به مارک و مال شما خواهد رسید .
به صورت کلی می اقتدار سرویس ها بهینه سازی را به ۵ دسته مهم تقسیم نمود .

seo تکنیکال
بازاریابی محتوا
پیوند سازی
لوکال بهینه سازی
چک و مشورت کردن
درپی به توضیح تکنیک ها و ترفند های seo در 2020 می مالامال داریم :

 

بهینه سازی تکنیکال TECHNICAL بهینه سازی
(کشف اشتباهات فنی و رفع خطاها تکنیکی بهینه سازی )

مثلا خدماتی که بهینه سازی تکنیکال منجر آن میشود بالا بردن سرعت تارنما ، بهبود و آپدیت رسانی کد ها ، تصحیح ایرادات html های صفحه ها وبسایت ، کد نویسی AMP ، بهبود کلی وب سایت ، مدریت ربات ها ، نقشه وبسایت و ریدایرکت ها ، بهبود ، نصب و آپ تو دیت رسانی ورژن گوشی وب سایت .

 

 

بازاریابی محتوایی
بازار یابی محتوایی پرکاربرد ترین عبارات کلیدی را شناسایی میکند و باعث بالا رفتن ترافیک وب سایت از روش اینترنت آنالیتیک می‌گردد​​​​لینک و پیوند های داخلی و صفحه ها وب سایت را تروتمیز می نماید و بهبود می‌بخشد . برای ساخت‌و‌ساز یک محتوا باارزش و ظریف آیتم پسند موتور های کاوش طرح ریزی می نماید و نهایتا محتوای ساخت گردیده را بر پایه ی نرم افزار دقیقی که از پیش پباده سازی گردیده آپدیت رسانی می نماید .

 

 

پیوند سازی ( Link building)
مقصود از لینک و پیوند سازی ایجاد ریپورتاژی مطلوب با ذوق صاحبکار و نشر آن در وب سایت است و بضاعت خرید لینک و پیوند های گران بها ،دوری از بک لینک و پیوند های مخرب و حذف لینک های بد ، پیوند سازی دستی و کار در شبکه‌های‌مردمی ،نظارت حالت وبسایت و محاسبه رقبا .

 

 

سرویس ها بهینه سازی محلی (Local بهینه سازی Services)
ارائه اشکال سرویس ها بهینه سازی لوکال فرصتی بسیار عالی برای کسب و عمل های محلی و کوچک .
تثبیت تارنما ، نشانی جای عمل ، شماره تماس ، لوگو تصاویر در گوگل مپ و چشم شدن در Local pack listing
به کار گیری از Google my business برای موسسات و کار هایی که در بیرون از جمهوری اسلامی ایران عمل دارا هستند که ولی به جهت تحریم ها قابلیت استعمال از این سرویس ها در جمهوری اسلامی ایران نمی‌باشد.
اضافه کردن میکرو فرمت ها با به کار گیری از Schema.org
Local link building و نام نویسی در دایرکتورهای شغل ها
مدریت ایده ها ، امتیازات و سوال های یوزرها
غرض گذاری لغت ها محلی در صفحه ها وب سایت


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۳۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مهمترین نکات درباره استراتژی سئو ۲۰۲۰


ابتدا جشن سال نو میلادی مجاورت میباشد و اکثری اشخاص در سراسر دنیا درگیر اپلیکیشن‌ریزی و تدوین سئو سایت استراتژی‌های کاری برای سال نو می باشند. جامعه seo نیز از این قاعده استثنا ندارد. از همین هم اکنون حدس و گمان‌ها راجع‌به تغییرات الگوریتم‌ها در سال آینده استارت شده‌است و کارشناسان متفاوت، راجع‌به فاکتورهای درجه‌بندی موتورهای جست‌وجو مشاجره می‌نمایند. برای کسب برد، مایحتاج میباشد کلیه وبمسترها، استراتژی بهینه سازی ۲۰۲۰ و نرم افزار‌های بهینه سازی خویش را بازنگری نمایند و در شکل لزوم، تغییراتی را در حیث داشته باشند.

تلاش گوگل تا حدود متعددی مشابه ما آدم‌ها میباشد. همانگونه که ما هر سال رویش می کنیم، تجربیات بیشتر به دست میاوریم، از ایرادات خویش درس میگیریم و تجزیه و چک‌هایمان از دنیای حریم ظریف‌خیس میشود، گوگل نیز در حالا رویش میباشد. وقتی در پیشین خیر چندان بدور، لبریز کردن صفحه ها با کلمه ها کلیدی وب سایت را به درجه‌های نخستین میرساند. درحال حاضر این عمل خیر فقط اثرگذار وجود ندارد، بلکه باعث به جریمه هم گردد!

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و اشکال آن
گوگل روز آپ دیت باذکاوت‌خیس میگردد. الگوریتم‌هایش را آپ تو دیت می‌نماید و هر روز در شناسایی سایت‌های اسپم غالب‌خیس میباشد. هر روز بیشتر عملکرد می‌نماید یوزرها خویش را راضی نگه داراست و سایت‌هایی را به آنها نشان بدهد که محتوای اثر گذار دارا هستند. میتوانیم مطمئن باشیم که‌این مراحل در سال نو نیز ادامه خواهد داشت. مسئولان گوگل بارها اعلام کرده‌اند که مهم‌ترین زمینه راجع به هر تارنما، محتوای آن میباشد. خب، متاسفانه چنین چیزی هنوز به طور کامل تحقق پیدا نکرده میباشد و همچنان بک پیوند‌ها بیشتری تاثیر را روی درجه تارنما‌ها دارا‌هستند. با این اکنون الگوریتم‌ها در راستای تشخیص محتوای اثرگذار به روز میگردند. براین اساس این نکته را قطعا در استراتژی seo ۲۰۲۰ خویش در حیث بگیرید. در‌پی اینجانب هم نکاتی را مطرح خواهم کرد که ممکن میباشد در تدوین استراتژی به امداد‌تان بیاید.

در استراتژی بهینه سازی ۲۰۲۰ چه مواقعی را در حیث بگیریم؟
حواس‌تان باشد که قرار وجود ندارد کل تکینیک‌های پیشین را کنار بگذاریم یا این که سایت‌مان را ذیل و رو کنیم. با این هم اکنون، مایحتاج میباشد عملکردمان در خصوص رئیس منابع هوشمندانه باشد. به دنبال مواقعی را تحلیل می کنیم که در نخست روش seo ۲۰۲۰ تمرکز بیشتری می‌طلبند.

 

نظارت و چک رقبا
انتها سال زمان بسیار نیکی برای ارزیابی وبسایت‌های حریف میباشد. با نظارت محتوا استارت فرمایید. مشاهده کنید کدام صفحه ها وبسایت‌شان بازدیدکنندگان را بیشتر جذب می‌نماید. ابزارهایی مانند Ahrefs و SEMrush در این باره یاری‌کننده خواهند بود. فهرستی از این صفحه ها تنظیم فرمایید و در حیث بگیرید که آیا مایحتاج در seo ۲۰۲۰ خویش چنین صفحاتی را به وب سایت‌تان اضافه فرمایید یا این که نه. اما مورد ها تحت را مطلقا در لحاظ بگیرید:

آیا قضیه این صفحه های به مخاطبان سایت اینجانب دارای ربط و برای آنها مطلوب میباشد؟
آیا از پیشین در وب سایت شیت‌ای دارم که‌این مسئله را پوشش دهد؟
کلمه ها کلیدی این صفحه ها چه نوع ترافیکی را به سمت تارنما می‌کشانند؟
آیا برای رقابت با این صفحه ها حریف، منابع (سرمایه، مقطع و …) کافی دارم؟
به مکان اسکن کردن رقبا، نخستین بدین سوال ها پاسخ دهید. برخی اوقات موضوعات و مطالب سایت‌های حریف روی تارنما شما و برای مخاطبان شما مطلوب نخواهد بود. همینطور می توانید از ابزارهایی که معرفی شد، برای ردیابی جنبش عبارات کلیدی رقبا در طول سال پیشین به کارگیری نمایید. این داده‌ها را با کوشش لغات کلیدی وبسایت خویش مقایسه نمایید و نقاط ضعف و قوت خویش را بشناسید.

بیشتر بخوانید : عبارات کلیدی در seo
بهینه سازی صرفا راجع‌به کسب مرتبه‌های تازه برای کلیدواژه‌ها و منابع ترافیک ارگانیک وجود ندارد. گهگاه نکته مهمتر محافظت سکو میباشد. حاصل جست‌وجو دائما تغییر‌و تحول می‌نماید و در‌صورتی‌که مواظب منزلت‌تان نباشید، آن را از دست خواهید بخشید. پیگیری پرورش کلمه ها کلیدی حریف به شما یاری می نماید تهدیدهای احتمالی را از گذشته شناسایی نمایید. در صورتی‌که دیدید رقبا به رده‌تان مجاورت میشوند، موردها پایین را در حیث بگیرید:

صفحه های مربوطه را آپدیت رسانی و محتوای جدید به آن ها اضافه فرمائید.
فاکتورهای آن پیج را بازنگری، تقویت و با صرفه‌سازی فرمایید.
برای صفحه ها متبوع تبلیغ فرمائید و بک پیوند‌های آنان‌را بیشتر نمائید.
چه از مجال‌های تازه بیابید و چه مخاطرات و اشتباهات احتمالی را شناسایی فرمائید، بررسی استراتژی‌های رقبا، حجم روئت کرد و دیدگاه ارزشمندی را به شما خواهد اعطا کرد و آخر سال بازه ایده‌آل برای انجام این عمل میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ایجاد بک لینک از طریق پست مهمان


پست مهمان یکی شیوه های رایج بک پیوند سازی میباشد که در قبل بسیار زیاد به کارگیری می‌شد . اکنون بک لینک و پیوند سازی با استعمال از پست مهمان پاره ای نادر رنگ گردیده ولی از دربین نرفته . سئو سایت برای ایجاد بک لینگ بدون‌پول با پست مهمان وبسایت های شبیه به حوزه عمل خودتان را پیدا نمائید و با آن‌ها رابطه بر قرار فرمائید که یکی محتواهای وب سایت شما‌را در سایتشان قرار دهند اما درخواست پیوند نکنید.

ممکن میباشد صاحبان وبسایت در قبال درج محتوای شما در سایتشان به طور متقابل از شما لینک و پیوند بخواهند که می‌توانید از بلاگ های خویش یا این که وب سایت دوم به کار گیری نمائید . یااینکه ممکن میباشد برای این عمل مبلغ بسیار ناچیزی در خواست نمایند که در‌این حالت هم مبلغ را پرداخت فرمایید به این دلیل که محتوای شما به وضعیت رپورتاژ و با لینک و پیوند فالو در وب سایت درج می گردد و از این نحوه می‌توانید لینک و پیوند بسیار ارزشمندی اخذ نمایید.

 

ساخت بک لینک و پیوند در شبکه‌های‌عمومی
تعداد شبکه های عمومی که در سطح وب وجود داراست بسیار زیاد میباشد صرفا کافی میباشد کاوش نمایید و آن‌ها‌را پیدا کرده و در داحل آن ها لینک و پیوند وبسایت خویش را درج فرمائید و به همین راحتی برای تارنما خویش بک لینک و پیوند بگیرید. زیرا عمر این تارنما ها بسیار زیاد میباشد و اکثر دامین اتوریتی بسیار بالایی دارا هستند حتی در شرایطی‌که لینک و پیوند نوفالو به شما بدهند بازهم میتوانند اقتدار نسبی دامین شمارا تقویت نمایند که همین آیتم قادر است برای شما بسیار موءثر باشد.

 

ساخت‌و‌ساز بک پیوند از روش نظرها
تولید بک لینک و پیوند بدون پول در نظرها شاید برای مرتبه تصاحب کردن اثرگذار نباشد . ولی میتوانید از ایده ها تارنما هم برای طبیعی جلوه دادن اپ لینک و پیوند سازی خویش به کارگیری فرمایید و هم با به کارگیری از آن‌ها کانال های پی بی ان خویش را تقویت نمائید.اکثرا پیوند هایی که در مراحل بک لینک و پیوند سازی از روش ایده ها ساخته می‌شوند بالای 90 درصد نوفالو میباشند البته همان طور که گفتم برای تنوع بک لینک و پیوند سازی و ساخت و ساز بک لینک و پیوند بدون پول برای وبسایت میتوانید از این نوع لینک و پیوند ها هم استعمال نمائید.

 

سود گیری
بک لینک و پیوند سازی و تولید بک پیوند کیفیت بالا برای تارنما بسیار اصلی میباشد به این دلیل‌که منجر میگردد سریعتر به درجه های بهتر برسید . نحوه های مختلفی برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند مجانی وجود دارااست که 9 آیتم از طریق هایی که به آسانی می‌توانید با به کار گیری از آن ها برای وبسایت خویش لینک و پیوند سازی نمایید را ارزیابی کردیم. نکته ای که در ساخت‌و‌ساز بک پیوند برای وبسایت وجود داراست تنوع و طبیعی جلوه دادن پلن پیوند سازی میباشد.

هر چقدر بتوانید فاکتورهای طبیعی سازی و تنوع پیوند سازی را بیشتر فرمایید به به عبارتی اندازه حاصل نیکی از ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند میگیرید. به هیچ وجه نباید صرفا به تامل ساختن پیوند فالو باشید زیرا ممکن میباشد در‌این‌صورت‌ بوسیله گوگل جریمه گردید لینک و پیوند های شما می بایست منظم و نامنظم در مقطع های هنگامی متعدد و حتی‌در تایم های متفاوت ساخته گردد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۴۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟


بک پیوند بد و مضر برای seo چه میباشد؟بوسیله ویرلن

 

شیوه کشف و رصد بک لینک و پیوند های نامناسب
درین نوشته‌ی علمی که اخیرا در تارنما موز Moz منتشر شده‌است  سئو سایت متخصصان بهینه سازی Moz به اهمیت شناسایی و مدیر اشکال بک لینک و پیوند ها پرداخته شده‌است.

شناسایی بک لینک و پیوند های بد در یکسری سال قبلی با به کار گیری از ابزارهای بهتر، فهرست‌های بک لینک و پیوند طولانی خیس و ارتقاء علم، امری بی آلایش خیس شده‌است، ولی برای اکثری از اشخاص در صنعت ما، هنوز به صورت ماهر اجرا نشده میباشد. در حالی که سناریوی ایده آل داشتن یک روئت کرد ماهر نسبت به بک پیوند ها و فراهم کردن تک تک پیوند ها برای علایق متفاوت میباشد، ولی برای اکثری از مدیران اینترنت این فعالیت بسیار لوکس میباشد (و ولی بسیار طاقت فرسا).

 

بک لینک و پیوند چه چیزی است ؟

اصول نخستین شناسایی کیفیت بک لینک و پیوند
در انتخاب اینکه آیا یک لینک و پیوند “بد” میباشد یا این که خیر، و اینکه بایستی کاملا حذف گردد، یک سری مولفه وجود دارااست.


ما در بخشی از پروژه های سرویس ها seo در‌پی این هستیم که ریسک پذیر بودن یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم (یعنی احتمال اینکه گوگل بدین بک لینک و پیوند برچسب نامناسب بزند و اینکه ما چقدر به قیمت این بک پیوند متعلق هستیم).

اذن دهید اینجانب سه ادله متداول که به وسیله سئوکار ها برای انتخاب این نمره (نمره ی ریسک پذیری) به کارگیری می‌گردد را بگویم: با ویرلن همران باشید:

 

معیارهای اعتماد برای انتخاب کیفیت بک پیوند
چند میزان در صنعت بهینه سازی بهینه سازی وجود داراست که برای یاری به آشنایی لینک و پیوند های نگران کننده به سادگی در دسترس می باشند. دو موردی که به ذهن اکثریت می‌رسد اکثر اوقات عبارتند از نمره دهی Moz Spam و Trust Majestic Flow . این دو ابزار seo نمره دهی، در واقع به طور کامل مختلف کار می نمایند. نمره دهی Moz Spam ، احتمال ممنوعیت یک دامنه را پیش گویی می نماید. و Trust Majestic Flow واحد سنجش اعتماد به یک دامنه یا این که کاغذ را براساس کیفیت بک پیوند ها، معین می نماید. با وجود اینکه نتیجه ها هر دو گوناگون می‌باشند، غرض این میباشد که به وبمسترها در شناسایی اینکه کدام تارنما ها قابل اعتماد هستند یاری گردد. با این اکنون، با وجود اینکه اینها یک نقطه استارت خوب میباشند، البته برای تحویل دادن یک تصویر روشن از اینکه آیا یک لینک و پیوند خوب میباشد یا این که بد، کافی نیستند.

 

بک لینک و پیوند مجانی

ساخت و ساز محتوا برای اخذ شایسته ترین پیوند
اولی چیزی که یک سئوکار میاموزد این میباشد که با به کارگیری از ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها و نشر آن در قالب رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت هایی که اتوریتی و بازدید بالایی دارا هستند، می اقتدار شایسته ترین نوع بک پیوند را بدست آورد و جایگاه بندی تارنما در حاصل جستجوی گوگل را ارتقاء اعطا کرد. دومی چیزی که آن‌ها حافظه می‌گیرند این میباشد که به کارگیری از محتوای بی کیفیت و اخذ بک پیوند در قالب تبلیغات متنی، میتواند مجازات و ضرر به یار داشته.


احتمال اینکه یک اینترنت مستر محتوایی باارزش برای یک بک لینک و پیوند ارائه دهد، بسیار معدود میباشد، چون ساخت و ساز محتوا بصورت ماهر به خلاقیت بالایی نیاز داراست و seo بیشتراز حد قادر است مضر باشد. براین اساس، به چه شکل ما خواهیم توانست تلاش بازنویسی محتوای یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم؟

 

خرید بک پیوند با اقتدار معدود را نرم‌افزار خویش بیرون نمائید
در غایت، پیوند های نادر توان با اتوریتی زیر نگران کننده می باشند. یک لینک و پیوند خوب می بایست از یک کاغذ کار کشته با اتوریتی بالا ، خارج آمده باشد.

می بایست دقت نمائید که چنانچه تفاوت دربین اقتدار دامنه Da و توان شیت Pa ، زیاد باشد، می‌تواند نگران کننده باشد. این یک نماد ی خوب وجود ندارد و بها در حیث دریافت کردن را داراست. این نماد را در برخی از اسپم ها می اقتدار صریحا مشاهده کرد.

پس، اذن دهید به چگونگی تجزیه و بررسی سریع backlink ها بپردازیم.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه از نشانه گذاری Schema در سایت خود استفاده کنیم؟


چه‌گونه از نماد گذاری Schema در وبسایت خویش استعمال کنیم؟
schema در واقع گروه ای از داده ها کوچک میباشد که بوسیله طراحان فنی وبسایت و یا این که اینترنت  سئو سایت مستران نوشته میشود. به جهت اینکه گوگل و بقیه موتور های کاوش اسکیما را گزینه تایید خویش قرار داده اند، استعمال از این نوع کدهای معرفی محتوا تماما رسمی بوده و از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه در حیث گرفته نمیشود.

برای اینکه از Schema در وب سایت خویش به کارگیری فرمائید سه طریق متداول وجود داراست:

میکرو دیتا
در‌این نحوه در درون تگ های HTML از یک‌سری خصوصیت مانند itemscope، itemprop و Itemtype به کارگیری می‌گردد. میکرودیتا مثل یک برچسب بر روی محتوای تارنما شما فعالیت می نماید و به موتورهای کاوش این پیام را می‌دهد که به عنوان مثال قسمت مشخص و معلوم گردیده امر آشپزی میباشد، نصیب دیگر نیز مشتمل بر اطلاعاتی در باب مواد مورد نیاز و قسمت دیگر بازه پخت است. درین شیوه بایستی هرکدام را به صورت غیر وابسته در شیت تارنما خویش نماد گذاری نمائید که‌این فرمان بسیار وقتگیر میباشد. همینطور به جهت اینکه تعداد آرم ها به گذر زمان زیاد میگردد ممکن میباشد برای وبمستران شعور این علامت ها سرگردان کننده خواهد شد و احتمال استعمال از آرم در مکان غلط زیاد میباشد.

خصوصیت itemscope نصیب داده را مشخص و معلوم می نماید. فرض نمائید در قسمتی از یک برگه اطلاعاتی در رابطه کسب و فعالیت خویش اضافه کرده اید، بایستی این داده ها باطن یک تگ itemscope قرار گیرند. با به کارگیری از این خصوصیت در واقع موتورهای کاوش میفهمند که درون این نصیب از کد داده ها خاصی قرار گرفته میباشد.

هم اکنون برای اینکه مشخص و معلوم کنیم این داده ها از چه نوعی میباشند بایستی از تگ itemtype استعمال کنیم. این تگ مشخص و معلوم می نماید که داده ی جانور درین قسمت از چه نوعی هستند. مقدار این تگ با دقت به دسته بندی های جان دار در وب سایت schema.org مشخص و معلوم میگردد. برای مثال فرض نمایید وبسایت شما در حوزه ی زیبایی فعالیت دارد، در‌این‌صورت مقدار تگ itemtype به طور itemtype = http://schema.org/beauty خواهد بود. هم اکنون بایستی از با به کارگیری از تگ itemprop خصوصیت های مورد ها را معین فرمایید.

تصویر پایین مثالی از یک قطعه کد علامت گذاری گردیده با شیوه میکرودیتا را اکران میدهد. همانگونه که مشاهده مینمایید نوع داده فیلم گزینش شده‌است چون اطلاعاتی در امر یک فیلم قرار میباشد ارائه خواهد شد، بعد از آن با به کارگیری از تگ itemprop خصوصیات معلوم گردیده اند.

 

استاندارد RDFa
RDFa یا این که Resource Description Framework in Attributes، یک استاندارد اینترنت میباشد و بسیار شبیه نحوه میکرودیتا است و تفاوت در مشخصات است.با مقایسه میکرودیتا و RDFa، خصوصیت typeof هم اندازه خصوصیت itemtype و خصوصیت property attribute قادر است مساوی خصوصیت itemprop باشد.

این استاندارد نیز مانند میکرودیتا در بدنه HTML قرار می‌گیرد. از این استاندارد تحت عنوان یک پلاگین برای HTML5 نیز حافظه می نمایند. در این ورقه میتوانید مثال ای از علامت گذاری با طرز RDFa را مشاهده فرمائید.

استاندارد JSON-LD
JSON-LD مخفف JavaScript Object Notation for Linked Data میباشد که یک آرایه یکسری بعدی میباشد. این استاندارد شایسته ترین استاندارد پیاده سازی اسکیما میباشد. یکی مزیت های این طریق نسبت به نحوه RDFa و میکرودیتا این میباشد که نیازی وجود ندارد که در مجموع تگ های html تغییرات را اعمال فرمائید بلکه تنها کافیست به ازای هر محتوا یک تکه کد قرار دهید.

گوگل توصیه می نماید که کدهای مرتبط با JSON-LD را اضافه نمایید. با این هم اکنون، چنانچه JSON-LD در قسمت نیز قرار بگیرد هم مشکلی ندارد.

برای اینکه از JSON-LD به کار گیری کنید نخست می بایست از تگ اسکریپت


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو کلاه سیاه


seo کلاه سیاه چه چیزی است؟ به تکنیک ها، استراتژی ها و شیوه هایی که مخالف مقررات موتورهای کاوش باشد  سئو سایت و سعی بر گول زدن آن ها داشته باشد، گفته می گردد.

بهینه سازی کلاه سیاه چه می‌باشد؟ بهینه سازی کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و طرز هایی گفته می‌گردد که از طریق های غیر قانونی و مخرب همت می نمایند درجه وبسایت ارتقاء دهند. در بنا شده در seo کلاه سیاه، غرض بیشتر ارتقا درجه در موتورهای کاوش میباشد و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها وبسایت نیست. ولی خب اشخاص که در موضوع سئوکلاه سیاه، کار می نمایند، هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمی‌کنند و صرفا یک چیز را می ببیند: قرار به دست آوردن در شیت اولیه گوگل در سریعترین مقطع و به هر قیمتی.

در عالم بهینه سازی، شرایطی وجود دارااست که بایستی رعایت گردد. این مقررات برای خویش ما می‌باشد که با تبعیت از آن‌ها علاوه بر ساخت‌و‌ساز یک گوشه و کنار مطلوب و بهبود تجربه کاربری، میتوانیم سکو وبسایت خویش را به طور تماما اصولی ارتقاء دهیم که هیچگاه در گیر افت نشود. برای ارتقاء مرتبه وب سایت، نیاز میباشد که مدام با آخری تغییرات گوگل و تکنیک های نو بهینه سازی، آپ دیت باشید تا بتوانید در مرتبه نخستین گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، بیشتر اشخاصی که در مسئله بهینه سازی کلاه سیاه کار می نمایند، با اینکه با پایانی آشنا می باشند ولی در واقع می‌خواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و خیر صرفا نمی توانند بلکه دشوار گزینه جریمه گوگل قرار می‌گیرند. در‌پی نوشته‌علمی، قصد داریم که ۸ تکنیک خطرناک که در seo کلاه سیاه به کار گیری می‌گردد را ذکر کنیم.

۸ تکنیک خطرناک seo کلاه سیاه
۱. خرید لینک و پیوند
مت کات کارشناس seo ذکر می نماید:

“اکثریت اشخاص برای اینکه بتوانند لینک و پیوند های ورودی بیشتری بگیرند و سریع خیس در صفحه های اولیه قرار بگیرند، مبادرت به خرید لینک و پیوند می نمایند.” این یک کدام از بدترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که متاسفانه وبسایت های عظیم هم به کار گیری می نمایند.

مالکان وب سایت فکر‌می‌کنند که با خرید پیوند، می‌توانند وبسایت خویش را سریعتر بالا بیاورند و در به عبارتی جایگاه بمانند و همینطور دیگر موردنیاز وجود ندارد بابت ایجاد محتوا کلی هزینه نمایند البته می بایست بگوییم، خرید پیوند یک کدام از موردها seo کلاه سیاه میباشد و گوگل امروزه به اشخاصی که می‌خواهند با دورزدن ضابطه، وبسایت خویش را باصرفه کنند، شدید عکس العمل خواهد کرد.

۲. کامنت های اسپم
مسلما تا به حالا مشاهده نموده اید که کسانی تحت پست های شما کامنت گذاری می نمایند یا این که پیوند های وبسایت خویش را قرار میدهند که از نگاه محتوا و مسئله هیچ ارتباطی با تارنما شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این عمل را انجام بدهید. می بایست اذعان کرد چنین کامنت هایی را ” کامنت اسپم” می‌گویند. کامنت اسپم یک کدام از دیگر از تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر اوقات فکر‌می‌کنند، برروی تارنما تاثیر مثبت داراست.

اولیه اینکه در اصل تارنما ها، پیوند های ورودی به سایر افراد به طور nofollow در می‌آورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک پیوند بروی جایگاه وب سایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که سبب جریمه وب سایت شما هم خواهد شد.

همینطور در شرایطی که شما کامنت های وب لاگ وب سایت خویش را سوای آنالیز تایید فرمائید که اکران داده گردد، ممکن میباشد که پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی وب سایت شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز می‌شود که جلوه وب لاگ شما در میان سایر یوزرها تخریب شود. پس برای چه اینقدر پافشاری دارید که از تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه استعمال فرمایید تا آیتم جریمه گوگل و کاهش مرتبه واقع گردید؟

۳. محتوای اسکن گردیده
در خویش ساخت و ساز محتوای ناب سخن زیاد شده‌است و تمامی اشخاص نیز میدانند که محتوا، سلطان وبسایت میباشد. ریلکس ترین و ارزانترین طریق برای ارتقا سکو سایت، ساخت‌و‌ساز محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می‌دهند و استعمال از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین نوع بهینه سازی کلاه سیاه می‌دانند.

محتوای اسکن گردیده علاوه براینکه می‌تواند سبب ساز جریمه سایتتان شود و سکو آن را ذیل تاثیر قرار دهد، نام‌و‌نشان و اعبتار شما‌را فی مابین کاربرانتان حاد خواهد کرد. ولی در حالتی که قرار میباشد که از محتوا سایتتان را مجدد به عمل ببرید ( از جمله نوشته ی علمی سابق را به درخواست یوزرها گشوده مجدد در وب سایت تان قرار دهید)، بهتر میباشد که از تگ canonical به کار گیری نمایید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

متا تگ ربات‌های مخصوص مثل ربات گوگل


متا تگ ربات‌های اختصاصی مثل ربات گوگل

این تگ‌ها برای این به کار گیری میگردند که امرها مشخصی سئو سایت  مثل noodp را به موتورهای جست‌وجو بدهند. در کل موتورهای جست‌وجو خودشان به اندازه‌ی کافی درین مورد کارکشته میباشند، ولی در حالتی که در برخی موردها تامل کردید مایحتاج میباشد، میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمائید.

پانویس: عمل امر noodp این میباشد که توضیحات سایت شما که در تارنما‌ دایرکتوری DMOZ می باشد را در نتیجه ها جست‌وجو نشان ندهد.

 

متا تگ لهجه (Language)

فقط استعمال‌ی این تگ هنگامی میباشد که میخواهید لهجه تارنما را تغییر‌و تحول دهید و گویش اساسی‌تان را به گوگل بفهمانید. در غیر این شکل به کار گیری از این تگ اضافه‌کاری میباشد.

 

متا تگ Geo

استعمال از این تگ صرفا برای بینگ به عمل شما می آید زیرا گوگل حالت مکانی شما‌را متوجه میشود. این متاتگ سه نوع داراست:

اسم جای
وضعیت جغرافیایی (ارتفاع و پهنا جغرافیایی)
محله
به کار گیری از این تگ وقتی به فعالیت شما میاید که به عنوان مثال یک تارنما یکسری شعبه‌ای دارید که همگی روی یک دامنه میباشند.

 

 

متا تگ لغات کلیدی (Keywords)

تگ لغات کلیدی مدتی میباشد که اهمیتی در مرتبه‌بندی گوگل ندارد. البته در برخی موردها مثل با صرفه‌سازی موتور جست‌وجوی بینگ و یاهو به درد بخور میباشد. در کل دیگر پیشنهاد نمیشود برای این تگ وقت بگذارید زیرا عملا در گوگل تاثیر ندارد.

 

متا تگ تاییدیه وبسایت (Site Verification)

شما نیازی به به کار گیری از این متا تگ ندارید. این تاییدیه را می بایست از شیوه های دیگری بار گذاری فرمائید و در‌حالتی که نتواستید، از این تگ به کار گیری فرمایید. گوگل به شما این قابلیت و امکان را میدهد که با استعمال از DNS و وصل شدن به اکانت گوگل آنالیتیکس این عمل را انجام دهید. ولی بینگ همچنان صرفا از روش فولدر XML و متاتگ‌ها به شما این قابلیت را می دهد، پس همت نمائید پوشه xml را آزمون نمائید.


بدها
متا تگ مولف (Author)

این تگ برای بیان اسم مولف‌ی وبسایت استعمال میشود. خیر اینکه اسم مولف اصلی نباشد، در واقع اینجا هیچ لزومی به استعمال از آن وجود ندارد.



متا تگ Revisit After

به کارگیری از این متا تگ در واقع یک دستور به موتورهای جست‌وجو میباشد که در بازه زمانی‌های هنگامی مشخص و معلوم به تارنما بازگردند البته هیچکدام از موتورهای جست‌وجوی اساسی آن را دنبال نمی کنند.

 

متا تگ جایگاه‌بندی (Rating)

این تگ برای مشخص و معلوم کردن چگالی لغات کلیدی به کارگیری میشود.

 

متا تگ تاریخ انقضا (Expiration Date)

این متا تگ تاریخ استارت و انتها کاغذ را مشخص و معلوم می‌نماید. آیا بعضا از صفحه ها شما به تاریخ آخر مجاورت می شوند؟ در‌حالتی که به آنان نیازی ندارید آنان‌را منزه فرمائید و به مکان به کار گیری از این متاتگ، از یک نقشه وب سایت XML به کارگیری فرمایید و دائما آن را به‌روز نمائید.

 

متا تگ اسکن رایت (Copyright)

در حالتی که به فوتر سایت‌تان نگاه نمائید علامت‌ی اسکن رایت را میبینید. پس چه لزومی به استعمال‌ی مجدد از آن میباشد؟

 

متا تگ چکیده (Abstract)

این تگ یک چکیده از نوشته‌ی‌علمی مشخص و معلوم می‌نماید و بیشتر برای مقاله‌ها پژوهشی به کار گیری میشود.

 

متا تگ پخش یا این که توزیع (Distribution)

با به کارگیری از این تگ شما معین میکنید که چه عده ای میتوانند به شما دسترسی داشته باشند. در صورتیکه برای برگه پسوردی تهیه و تنظیم فرمائید تنها افراد خاصی میتوانند به آن دسترسی داشته باشند و در وضعیت معمولی این تهیه روی Globe میباشد به‌این مفهوم که تمامی‌ی عالم می توانند شمارا ببینند.


متا تگ تولید کننده (Generator)

این تگ برای مشخص و معلوم کردن آفریننده وب سایت به کار گیری میشود و مثل اسم تالیف کننده کاربردی ندارد.



متا تگ Cache Control

فعالیت این تگ این میباشد که نظارتی بر این داشته باشد که کاغذ شما هر یکسری وقت یکبار در مرورگر ذخیره می‌گردد. اکثر مرورگرها محتویات کاغذ را در رم‌شان ذخیره می‌نمایند تا دفعه‌ی آن گاه که مخاطب بازگشت کرد با سرعت بیشتری بالا بیایند. البته برخی از سایت‌ها به جهت اینکه دائما آپ تو دیت رسانی می گردند، نباید این ذخیره‌سازی در آنها حادثه بیفتد. البته بهتر میباشد این عمل را در Header HTTP انجام دهید.



متا تگ نوع منبع محتوا (Resource Type)

این تگ نوع منبع محتوا را مشخص و معلوم می‌نماید. از جمله Document. میتوانید این فعالیت را با به کارگیری از DTD Declaration انجام می‌دهید.

شرایط کنونی دقیقا وقتی میباشد که می بایست پاره ای منزل تکانی انجام دهید و چیزهای اضافه را به دور بریزید تا لحاظ موتورهای جست‌وجو را بیشتر به سمت خودتان جلب فرمائید!


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)