مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بهترین روش های کسب درآمد از سئو در سال ۲۰۲۰


کسب درآمد از بهینه سازی و سئو وبسایت یکی‌از شایسته ترین  سئو سایت  نحوه های درآمد زایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ میباشد. گوگل منبع عظیمی برای کسب درآمد میباشد که ما دیجیتال مارکتر ها به طور بدون واسطه و غیر بدون واسطه میتوانیم از آن سود مند شویم.

اما کسب درآمد از روش بهینه سازی به همین آسانی ها هم وجود ندارد! حوزه دیجیتال مارکتینگ کلا حوزه پولسازی میباشد ولی شاخه seo زیرا نیاز به تخصص و تجربه داراست پولساز خیس خواهد بود!

نیاز موسسات و کسب و شغل های آنلاین به تولیدکننده محتوا و کارشناس بهینه سازی روز آپ تو دیت در اکنون ارتقاء میباشد و مطلقا هر چیزی که نیاز بیشتری در آن شم خواهد شد مخارج بالایی را در بر می‌گیرد.

قسمت جمعی از مخارج سنگینی که موسسات به سئوکار ها پرداخت می نمایند مرتبط با جنگی که بر راز عبارات کلیدی رقابتی در نتیجه ها جست و جو، وجود دارااست میباشد که هر سئوکاری نمی تواند از پس چنین پروژه هایی برآید.

در مجموع یک سئوکار قادر است از راه و روش های مختلفی مثل ساخت‌و‌ساز محتوا، نظارت و سئو تارنما، استخدام در یک کمپانی تحت عنوان سئوکار یا این که انجام پروژه های بهینه سازی به طور فریلنسری و … کسب درآمد نماید.

البته این نحوه هایی میباشد که به طبع شما هم از آن‌ها خبر داشتید. در‌این نوشته ی علمی قصد دارم عمیق خیس در باب طریق های کسب درآمد از seo کلام کنم و نحوه هایی را به شما بیان کنم که براتون دیدنی اعتنا باشد. کسب درآمد از بهینه سازی تنها با seo کردن وبسایت ها تحت عنوان متخصص seo یا این که فریلنسر قابلیت پذیر وجود ندارد! درین نوشته‌ی‌علمی مفصل درباره‌ی گونه های نحوه ها برای پول درآوردن از بهینه سازی حرف خواهم کرد.

درآمدی که یک سئوکار در ماه یا این که در سال قادر است داشته باشد به طبع به بضاعت و توان ها و تخصصی که داراست مربوط میگردد. ولی شیوه هایی هم وجود دارااست که از روش آنان با توان کمتری بتوانید از روش seo به درآمد بالا برسید. در‌این نوشته‌ی علمی هم پا اینجانب باشید تا با این شیوه ها بیشتر آشنا گردید.

پیش از هر چیز این را بیان‌کنم که‌این نوشته‌ی علمی در خصوص فراگیری بهینه سازی وجود ندارد! با فرض اینکه شما در بهینه سازی تجربه یا این که تخصص کافی دارید این نوشته‌علمی را برای شما می نویسم. ولی این نوشته‌علمی برای خیلی از دوستانی که تنها به seo عشق دارا هستند و تخصصی درش ندارند هم می‌تواند انگیزاننده ای باشد تا زودتر در حوزه بهینه سازی ورود نمایند.

 

یک سئوکار چقدر قادر است درآمد داشته باشد؟
گذشته هر چیز بهتر میباشد بدانیم یک سئوکار چقدر میتواند درآمد داشته باشد؟ در حالتی که یک کارشناس بهینه سازی باشید و بخواهید در شرکتی سرگرم به عمل گردید درآمدی حدود 3 الی 5 میلیون تومان خواهید داشت. اما تحت عنوان متخصص بهینه سازی خیر مدیریت پروژه!

در‌حالتی که تحت عنوان مدیریت پروژه باشید ممکن میباشد درصدی از پولی که برای پروژه رقم خورده میباشد را به شما بدهند. ممکن میباشد قرارداد کمپانی با صاحبکار 50 میلیون تومان باشد و حقوق و دستمزد شما در شکل برد آمیز بودن پروژه 10 میلیون تومان گردد.

ولی این مورد ها را تنها به عنوان مثال پهنا کردم. در هر شرکتی که تحت عنوان سئوکار سرگرم به فعالیت گردید با اعتنا به سیاست های کاری آن کمپانی ممکن میباشد حقوق و دستمزد شما هم متغیر باشد.

تحت عنوان سئوکار فریلنسر هم ممکن میباشد پروژه هایی از 5 تا 20 میلیون تومان به تورتان بخورد. خیلی از صاحبکار ها با فریلنسرها بیشتر از این قرارداد نمی بندند. ولی در‌حالتی که که آن فریلنسر تجربه هایی در پروژه های بزرگی داشته باشد موضوع به طور کامل فرق می نماید.

دعوا کسب درآمد از ساخت و ساز محتوای seo گردیده هم می‌باشد که به‌دنبال بیشتر در زمینه ی طرز های کسب درآمد از ایجاد محتوا با روش بهینه سازی سخن میکنم.

پس به صورت کلی درآمد یک سئوکار دست خودش میباشد. اینکه فریلنسری عمل نماید یا این که در پروژه های بزرگتری حضور داشته باشد. یا این که از طریق های دیگری که در‌پی تیتر میکنم بخواهد پول درآورد!


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)