مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست ؟ و ۳ روش بهینه سازی آن


در صورتی روزمره ترافیک متعددی به وبسایت شما وارد می‌گردد و طرحی برای حضور یوزرها در حیث نگرفته‌اید احتمالا تعداد متعددی از آنان‌را از دست می‌دهید سئو سایت  و صرفا دقت به ترافیک بالای وب سایت کفاف نمیدهد. شاید تا بحال عبارت ” نرخ تبدیل چه می باشد ” به گوشتان خورده باشد این عبارت مساوی انگلیسی Conversion Rate میباشد. چنانچه در پی ارتقاء فروش و تبدیل‌های خویش سوای صرف مبلغ اضافه می‌باشید ، با ما به دنبال هم پا باشید. Conversion یا این که تبدیل چه چیزی است ؟ تبدیل یا این که کانورژن وقتی حادثه می‌ افتد که مخاطب فعالیت دلخواه ما‌را در وب سایت انجام دهد. مثلا مقصود فروش تولیدات میباشد. در شرایطی که کاربری وارد تارنما گردیده و یکی محصول ها را خریداری نماید یک تبدیل در وب سایت انجام یافته میباشد. کانورژن میتواند گونه های مختلفی مانند خرید، نام نویسی، کامل شدن فرم، دانلود یک نوشته‌علمی یا این که یک مقاله و … داشته باشد. با اطلاع از تعداد تبدیل‌ها میتوانید از کیفیت ترافیک وارداتی به تارنما دور اندیشی پیدا فرمائید. روش احتساب Conversion Rate یا این که نرخ تبدیل به چه شکل میباشد؟ نرخ تبدیل معیار درصدی میباشد که میتوانید با مشاهده آن از پیروزی یا این که عدم برد تبلیغات خویش دوراندیشی پیدا نمایید و فرمول به حساب آوردن آن به صورت پایین میباشد: تعداد تبدیل/بازدیدکنندگان وب سایت*۱۰۰ نکته ای که در احتساب Conversion Rate خویش می بایست به خیال و خاطر داشته باشید کیفیت داده‌های شما میباشد. از جمله، ممکن میباشد وبسایت دارنده صفحاتی با نرخ تبدیل ۱۰۰% باشد که عالی به حیث می رسد، ولی تنها تا وقتی که متوجه گردید آن کاغذ تنها یک بازدید کننده داشته میباشد! پیش از ساخت و ساز تغییرات اصلی در وب سایت، از کیفیت داده‌ها اطمینان پیدا فرمایید. برای فهم و شعور این مقاله به نمونه پایین اعتنا نمایید: فرض نمائید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ۲۰ نفر و تعداد تبدیل ۱ نفر میباشد که با احتساب از روش فرمول بالا به نرخ تبدیل ۵% خوا هیم رسید. البته با دقت به نادر بودن تعداد بازدیدکنندگان درصد تبدیل، چندان قابل استناد نخواهد بود. زیرا ممکن میباشد تبدیل انجام یافته بر حسب تصادف فیس داده باشد و شما نمی‌توانید کیفیت لندینگ پیج‌های خویش را بر پایه ی این مقدار بازدیدکننده آیتم سنجش قرار دهید. اما از طرف دیگر ، در صورتی‌که تعداد بازدیدکنندگان وبسایت ۱۰،۰۰۰ نفر باشد و ۵ نفر از آن‌ها نیز بطور تصادفی تبدیل شوند، Conversion Rate شما از ۵٪ به ۴.۹۵٪ کاهش مییابد. این داده‌ها هنوز هم نسبتاً قابل اعتماد می‌باشند. ارتقاء تعداد بازدید وبسایت به طرز های مختلفی انجام می‌گردد البته یک کدام از هدفمندترین و شایسته ترین طریق ها تبلیغات در گوگل میباشد. با انجام این عمل میتوانید عده ای که به تولید ها و سرویس ها شما عشق مند می‌باشند را به وبسایت خویش جذب کرده و نمودار نرخ تبدیل خویش را رو به بالا نمائید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)