مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

متا تگ ربات‌های مخصوص مثل ربات گوگل


متا تگ ربات‌های اختصاصی مثل ربات گوگل

این تگ‌ها برای این به کار گیری میگردند که امرها مشخصی سئو سایت  مثل noodp را به موتورهای جست‌وجو بدهند. در کل موتورهای جست‌وجو خودشان به اندازه‌ی کافی درین مورد کارکشته میباشند، ولی در حالتی که در برخی موردها تامل کردید مایحتاج میباشد، میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمائید.

پانویس: عمل امر noodp این میباشد که توضیحات سایت شما که در تارنما‌ دایرکتوری DMOZ می باشد را در نتیجه ها جست‌وجو نشان ندهد.

 

متا تگ لهجه (Language)

فقط استعمال‌ی این تگ هنگامی میباشد که میخواهید لهجه تارنما را تغییر‌و تحول دهید و گویش اساسی‌تان را به گوگل بفهمانید. در غیر این شکل به کار گیری از این تگ اضافه‌کاری میباشد.

 

متا تگ Geo

استعمال از این تگ صرفا برای بینگ به عمل شما می آید زیرا گوگل حالت مکانی شما‌را متوجه میشود. این متاتگ سه نوع داراست:

اسم جای
وضعیت جغرافیایی (ارتفاع و پهنا جغرافیایی)
محله
به کار گیری از این تگ وقتی به فعالیت شما میاید که به عنوان مثال یک تارنما یکسری شعبه‌ای دارید که همگی روی یک دامنه میباشند.

 

 

متا تگ لغات کلیدی (Keywords)

تگ لغات کلیدی مدتی میباشد که اهمیتی در مرتبه‌بندی گوگل ندارد. البته در برخی موردها مثل با صرفه‌سازی موتور جست‌وجوی بینگ و یاهو به درد بخور میباشد. در کل دیگر پیشنهاد نمیشود برای این تگ وقت بگذارید زیرا عملا در گوگل تاثیر ندارد.

 

متا تگ تاییدیه وبسایت (Site Verification)

شما نیازی به به کار گیری از این متا تگ ندارید. این تاییدیه را می بایست از شیوه های دیگری بار گذاری فرمائید و در‌حالتی که نتواستید، از این تگ به کار گیری فرمایید. گوگل به شما این قابلیت و امکان را میدهد که با استعمال از DNS و وصل شدن به اکانت گوگل آنالیتیکس این عمل را انجام دهید. ولی بینگ همچنان صرفا از روش فولدر XML و متاتگ‌ها به شما این قابلیت را می دهد، پس همت نمائید پوشه xml را آزمون نمائید.


بدها
متا تگ مولف (Author)

این تگ برای بیان اسم مولف‌ی وبسایت استعمال میشود. خیر اینکه اسم مولف اصلی نباشد، در واقع اینجا هیچ لزومی به استعمال از آن وجود ندارد.



متا تگ Revisit After

به کارگیری از این متا تگ در واقع یک دستور به موتورهای جست‌وجو میباشد که در بازه زمانی‌های هنگامی مشخص و معلوم به تارنما بازگردند البته هیچکدام از موتورهای جست‌وجوی اساسی آن را دنبال نمی کنند.

 

متا تگ جایگاه‌بندی (Rating)

این تگ برای مشخص و معلوم کردن چگالی لغات کلیدی به کارگیری میشود.

 

متا تگ تاریخ انقضا (Expiration Date)

این متا تگ تاریخ استارت و انتها کاغذ را مشخص و معلوم می‌نماید. آیا بعضا از صفحه ها شما به تاریخ آخر مجاورت می شوند؟ در‌حالتی که به آنان نیازی ندارید آنان‌را منزه فرمائید و به مکان به کار گیری از این متاتگ، از یک نقشه وب سایت XML به کارگیری فرمایید و دائما آن را به‌روز نمائید.

 

متا تگ اسکن رایت (Copyright)

در حالتی که به فوتر سایت‌تان نگاه نمائید علامت‌ی اسکن رایت را میبینید. پس چه لزومی به استعمال‌ی مجدد از آن میباشد؟

 

متا تگ چکیده (Abstract)

این تگ یک چکیده از نوشته‌ی‌علمی مشخص و معلوم می‌نماید و بیشتر برای مقاله‌ها پژوهشی به کار گیری میشود.

 

متا تگ پخش یا این که توزیع (Distribution)

با به کارگیری از این تگ شما معین میکنید که چه عده ای میتوانند به شما دسترسی داشته باشند. در صورتیکه برای برگه پسوردی تهیه و تنظیم فرمائید تنها افراد خاصی میتوانند به آن دسترسی داشته باشند و در وضعیت معمولی این تهیه روی Globe میباشد به‌این مفهوم که تمامی‌ی عالم می توانند شمارا ببینند.


متا تگ تولید کننده (Generator)

این تگ برای مشخص و معلوم کردن آفریننده وب سایت به کار گیری میشود و مثل اسم تالیف کننده کاربردی ندارد.



متا تگ Cache Control

فعالیت این تگ این میباشد که نظارتی بر این داشته باشد که کاغذ شما هر یکسری وقت یکبار در مرورگر ذخیره می‌گردد. اکثر مرورگرها محتویات کاغذ را در رم‌شان ذخیره می‌نمایند تا دفعه‌ی آن گاه که مخاطب بازگشت کرد با سرعت بیشتری بالا بیایند. البته برخی از سایت‌ها به جهت اینکه دائما آپ تو دیت رسانی می گردند، نباید این ذخیره‌سازی در آنها حادثه بیفتد. البته بهتر میباشد این عمل را در Header HTTP انجام دهید.



متا تگ نوع منبع محتوا (Resource Type)

این تگ نوع منبع محتوا را مشخص و معلوم می‌نماید. از جمله Document. میتوانید این فعالیت را با به کارگیری از DTD Declaration انجام می‌دهید.

شرایط کنونی دقیقا وقتی میباشد که می بایست پاره ای منزل تکانی انجام دهید و چیزهای اضافه را به دور بریزید تا لحاظ موتورهای جست‌وجو را بیشتر به سمت خودتان جلب فرمائید!


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)