مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

کلوکینگ (Cloaking) در سئو کلاه سیاه چیست


کلوکینگ (Cloaking) و کلیه داده ها مربوط به آن
یک کدام از شیوه هایی که بعضا از تارنما ها برای مرتبه به چنگ آوردن در موتورهای کاوش از آن استعمال می نمایند نحوه کلاه سیاه یا این که به اصطلاح خودمان شیوه های تقلبی میباشد که در انگلیسی به آن کلوکینگ میگویند. سئو سایت  در بنا شده در این طرز های تقلبی می‌خواهند که بر راز موتورهای کاوش کلاه بگذارند.

در‌این نحوه کاری که می بایست صورت پذیرد ، انجام نمیشود و به مکان آن عمل دیگری انجام میشود. مثل این میماند که شما جنسی را به طور آنلاین خزیداری میکنید البته وقتی که آن را درب خانه تحویل می‌گیرید کالای دیگری میباشد.

کلوکینگ در واقع روشی میباشد که در آن به موتورهای کاوش توهم داده میگردد که سایت دارنده متنی میباشد که در واقعیت مختلف از محتوای حقیقی وواقعی میباشد. مثلا، ممکن میباشد یوزرها یک تارنما کاربرپسندانه که دارنده موادسازنده بصری میباشد را مشاهده نمایند ؛ البته در واقعیت موتورهای کاوش در آشنایی موادسازنده گرافیکی و مولتی مدیا محدود می‌باشند به همین عامل به آن‌ها سایت متفاوتی ارائه می گردد.

کلوکینگ و یا این که نهفته کردن تکنیکی برای تحویل محتوا در یک ورقه وبسایت به موتورهای کاوش میباشد به نحوی که محتوایی که ارسال می گردد گوناگون از آن چیزی میباشد که یوزرها فهم و شعور می نمایند. مقصود کلوکینگ ارتقا مرتبه بندی موتورهای کاوش برای بعضا از لغت ها کلیدی میباشد.

در‌این تکنیک موتورهای کاوش و یوزرها در واقعیت به معنای حقیقی واژه در یک شیت نیستند.

در‌این نحوه یوزرها به تارنما دیگری هدایت میگردند در واقع به عنکبوت های موتورهای کاوش و مرورگرها محتوای متفاوتی ارائه میشود. داده ها هدر http و یا این که نشانی های آی پی، در ارسال صفحه های اینترنت خطا می نمایند . در این‌حالت جستجوگران به داده ها وبسایت هایی دسترسی پیدا خواهند کرد که دربردارنده داده ها غلط میباشند.

 

کلوکینگ (Cloaking) در seo چه می‌باشد و در مقابل آن چه عمل می بایست کرد؟
همانگونه که گفتیم این طرز ، تکنیکی میباشد که در آن اطلاعاتی که برای استفاده کننده ارائه میشود مختلف از آن چیزی میباشد که به موتورهای کاوش ارائه می‌گردد. به عبارت دیگر کلوکینگ اینترنت سروری میباشد که اطلاعاتی که به یوزرها ارسال می نماید با اطلاعاتی که به موتورهای کاوش ارسال می نماید متعدد میباشد. غرض از این عمل ارتقاء سکو بندی وبسایت میباشد. همان طور که می‌دانید کلوکینگ یک کار غیر رسمی میباشد و تحت عنوان یک طریق کلاه سیاه در seo شناخته می گردد.

این فناوری تحت عنوان نقض راهبرد های مدیر در گوگل به حساب آورده می شود چون به یوزرها حاصل مختلفی نسبت به آنچه که انتظارش را دارا هستند ارائه میدهد.

بعضا از مثال های کلوکینگ عبارتند از:
ارائه یک ورقه از متن html به موتورهای کاوش در حالی که به یوزرها یک برگه از تصاویر و یا این که مکان نما نمایش داده میشود.

کلوکینگ به معنای قرار دادن کلمه ها کلیدی در متن صرفا وقتی که موتورهای کاوش درخواست بازدید از ورقه را میدهند و خیر در هنگامی که یوزرها انسانی درخواست بازدید از برگه را می‌دهند.

نهفته سازی به مراد بهبود جایگاه بندی موتورهای کاوش، با فریب دادن موتورهای کاوش انجام می‌گردد. این تکیتک اکثر اوقات تحت عنوان تکینک اسپم کردن موتورهای کاوش میباشد.

تکنیک نهفته سازی به چه شکل انجام می گردد؟
سوالی که پیش میاید این میباشد که‌این تکنیک به چه شکل انجام می گردد؟ محتوا به چه شکل به یوزرها و موتورهای کاوش نشان داده می شود؟ همانگونه که میدانید در دنیای وب تمامی چیز با نشانی ip شناسایی می گردد. با استعمال از این تکینک محتوا مبنی بر نشانی های IP یا این که هدر HTTP تحویل داده میشود. کلوکینگ با تغییر و تحول یک پوشه با اسم htaccess انجام می‌گردد. سرورهای آپاچی ماژولی به اسم mod_rewrite دارااست. با به کار گیری از این ماژول ها شما میتوانید یک طرز کلوکینگ برای تارنما خویش اعمال فرمایید. اینترنت مسترها نشانی های آی پی یا این که موتورهای کاوش را گردآوری می نمایند.

مخفی سازی کلاه سپید چه چیزی است؟
سوالی که مطرح می‌شود این میباشد که آیا اصطلاح کلاه سپید وجود دارااست؟ مت کاتز میگوید:” کلوکینگ کلاه سپید یک تناقض در گوگل میباشد. ما هیچ گاه نباید استثنایی برای کلوکینگ کلاه سپید در لحاظ داشته باشیم.” نهفته سازی کلاه سپید مانند نهفته سازی کلاه سیاه نیز نوعی تناقض و تخلف میباشد.

بعضا از طریق های کلوکینگ
در حال حاضر که معنای کلوکینگ را متوجه شدید می‌خواهیم درباره‌ی طرز های کلوکینگ بگوئیم. همان گونه که می‌دانید موتورهای کاوش صفحه های اینترنت را جایگاه بندی می نمایند و به گذر زمان بازه زمانی با دقت به تگ های متا، برچسب های تیتر و بقیه تکنیک های seo؛ جایگاه بندی در موتورهای کاوش فراتر می رود. به این ترتیب با دقت بدین قضیه ها سایت ها سئو میگردند.

متن های نامرئی
با استعمال از این تکنیک، مدیران سایت اطلاعاتی مانند عبارات کلیدی را لبریز می نمایند. برای انجام این فعالیت اینترنت مسترها داده ها را معمولا به به عبارتی رنگ دور نما می نمایند که برای دیده آدم قابل مشاهده نباشد.

وبسایت های مبنی بر اشاره گر
همان طور که میدانید وبسایت های بر اساس اشاره گر برای بهینه سازی مطلوب نیستند. البته اکثری از سایت ها وجود دارا هستند که در پیکان ساخته می‌شوند ویا نیاز به اشاره گر کردن دارا‌هستند و نمی اقتدار از آن اجتناب کرد. به این ترتیب به مکان مرمت تارنما و بازنگری آن در html ، آن ها صفحه های وبسایت بی نیاز از محتوا را ساخت می نمایند.

کلوکینگ در آدرس اینترنتی
در توزیع نشانی اینترنتی؛ کلوکینگ فعالیت نهفته کردن اسم و نشانی فرستنده میباشد به گونه ای که گیرنده نمی داند چه کسی آدرس اینترنتی پیامبر میباشد.

سایت های بی نیاز html
seo خوب پیشنهاد می نماید که نسبت text به html مدام بالاترین حد ممکن میباشد. به عبارت دیگر اینترنت سایتتان بایستی نسبت به تگ های html ، محتوای بیشتری داشته باشد. البته راجع‌به مقاله‌ها و یا این که پست های کوتاه متن شما نسبت به html کوتاه خیس خواهد بود.

تارنما های آلبوم تصاویر
تارنما های آلبوم تصاویر دارنده تصاویر بیشتر نسبت به وبسایت های عادی می‌باشند. تصاویر به وسیله خزنده های موتورهای کاوش کپی نمیشوند. براین اساس مدیران سایت های آلبوم تصاویر می پندارند که اسکن برداری از درجه بندی آن‌ها نمی کاهد و آن ها میتوانند با این عمل جایگاه بندی خویش را در در لغت ها کلیدی دارای ارتباط بالا ببرند.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)