۲ روش مهم برای بازیابی ترافیک سئو
در حالتی که درجهبندی شما در حاصل موتور کاوش کم شده میباشد یا این که نمیتوانید در گوگل آنالیتیکس، کلیدواژههای اساسی که سبب ساز به ترافیک بالا میشوند را پیدا نمائید این پست را مطالعه فرمائید. سئو سایت درین نوشتهی علمی ما ۲ شیوه اساسی در بازیابی ترافیک seo وبسایت تان را یادگرفتن میدهیم.
فهرست این نوشتهعلمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن بخش منتقل میشوید) مخفی
شناسایی کلمه ها کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وبسایت و جایگاه بهینه سازی
ما دراین نوشتهعلمی در دو نصیب به پرسش پایین جواب میدهیم:
چه گونه میتوانم کلید واژه و کلمههای از دست رفته و ترافیک ارگانیک خویش را بازیابی کنم؟
در نصیب نخستین شناسایی لغات کلیدی وصفحات متبوع گزینه دعوا قرار خواهید گرفت و در نصیب دوم به تشخیص ایراد خوا هیم پرداخت. با ما یاروهمدم باشید.
شناسایی عبارات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک seo
درین قسمت به شناسایی ترافیک ورودی تارنما پرداخته و شیوه های ورود یوزرها به تارنما را مشخص و معلوم میکنیم. قبلا با معنا گوگل آنالیتیک چه می باشد آشنا گردیده اید به این ترتیب با فرض اینکه با این ابزار شناخت بی نقص دارید بهاین شوال خواهیم پرداخت که کلیدواژهها و صفحه های دوستداشتنی یوزرها چه میباشد و چه نتایجی را به یاروهمدم دارااست؟
این گزینه میتواند دربرگیرنده اکران کاغذ، تعداد سشن ها و یا این که هر KPI دیگری باشد.
همینطور میتوانید به صفحاتی دست پیدا فرمایید که ترافیک متعددی را به عارضه ها ذیل از دست میدهند:
تنوع لغت ها کلیدی بالای شیت
وجود نقشه یا این که گرافهای علم که منجر میشوند نتیجه ها زیرخیس از مقام مهم خویش ظواهر شوند.
و…
یک یاز نحوه های شناسایی عبارات کلیدی جستن عبارات دنباله دار مشتق گردیده از واژه کلیدی مهم شما است که قادر است از دو تا یکسری سیلاب ادامه پیدا نماید. در نوشتهی علمی پایین میتوانید با این مقاله آشنا گردید:
عبارات کلیدی دنباله دار یا این که Long Tail چه می باشد و ۶ شیوه جستن آن ها
به هر اکنون، غرض ما این میباشد که با تشخیص کلمه ها کلیدی هر برگه، معیار افت ترافیک شیت و مقدار تاثیرگذاری آن کاغذ را به دست آوریم.
برای آغاز سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس وبسایت را گشوده نمایید.
به مسیر پایین در گوگل آنالیتکس بروید:
Acquisition > Overview > Organic Search
در حالتیکه در ادامه نرخ تبدیل خویش میباشید در قسمت راست جدول و از تب Conversion مقادیر را از بیشتر به کمتر Sort فرمائید.
بعد از آن محدوده تاریخ متبوع خویش را تعیین نمائید. (میتوانید از یک زمان مقایسه نیز استعمال نمایید)
در مرحله آنگاه به سرچ کنسول رفته و روند پایین را دنبال نمایید:
Performance > Pages
تاریخی شبیه گوگل آنالیتیکس گزینش نمائید.
خب، درین مرحله با چک گوگل آنالیتیکس بهدنبال برگه یا این که صفحاتی باشید که نرخ تبدیل (Conversion) آنها ارتقاء پیدا نموده است.
بعد از گزینش، برگه متبوع را در گوگل سرچ کنسول کاوش کرده و بر روی آن کلیک فرمایید.
هم اکنون از تب queries و با اعتنا به مدت تعیین گردیده، لیستی از عبارات کلیدی به شما نشان داده میگردد.
در غایت میتوانید این لیست را با لیست لغت ها کلیدی متبوع مقایسه کرده و همینطور مقدار نرخ تبدیل ورودی های ورقه را از گوگل آنالیتیکس ببینید.(این عمل میتواند به شما در با صرفهسازی برگه یاری دهد)
نکته: با تعیین average position میتوانید از رده لغات کلیدی در زمان متبوع تدبیر پیدا فرمایید.
درصورتیکه قصد دارید کنسول جستجوی گوگل را بصورت ماهر خاطر بگیرید، سفارش ما مطالعه نوشتهعلمی فراگیری سرچ کنسول میباشد.
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وب سایت و درجه بهینه سازی
کاهش ترافیک صفحه های تارنما و یا این که افت درجه کلیدواژهها میتواند عارضه ها مختلفی داشته باشد و فارغ از مشاهده وبسایت نمیقدرت از چگونگی رفع اختلال سخن کرد. زیرا هیچ راهحل واحدی برای اشتباهات حتی یکسان نیست. ولی با این هم اکنون میتوانیم از بعضی نقاط برای استارت به کار گیری کنیم.
در صدر سوال های پایین را مطرح کرده و به آنها جواب دهید:
آیا محتوای صفحه ها، سابق یا این که بسیار سابق میباشد ؟
با ارزیابی لینک و پیوندهای داخلی و فرنگی (بک پیوند) مطمئن گردید که آیا حملهای به وب سایت صورت گرفته میباشد ؟
پژوهش ها خویش را بسط دهید تا متوجه گردید که کاهش ترافیک مرتبط با یک ورقه میباشد یا این که این آیتم مشتمل بر دستهبندیها و تمام ترافیک وب سایت نیز میخواهد شد؟
آیا آن کاغذ کلمه ها کلیدی دیگری داراست که به آن ترافیک ارسال نمایند ؟
سرعت شیت ، تجربه مخاطب و محتوای صفحه های تازه که کلیدواژههای مهم با آنها اکران داده میشوند، چه چیزی است ؟
آیا این قابلیت و امکان وجود داراست که وبسایت هک گردیده باشد ؟
آیا در فولدر txt به صورت تصادفی از متاتگ noindex به کارگیری نکردهاید ؟
آیا طرز اکران نتیجه ها گوگل عوض شده میباشد؟ برای مثال ممکن میباشد شما پیوند ۱ گوگل باشید البته اضافه شدن جعبه تولیدها یا این که نقشههای دارای ارتباط به کسب و شغل های محلی سبب خواهد شد، وبسایت شما به نصیبهای ذیلخیس منتقل گردد.
طریقهای اجرای بد در seo نیز یکی دلایلی میباشد که میتواند به ترافیک تارنما جراحت وارد نماید. مثلا:
فعالسازی کانال سری وب لاگ نویسی
به چنگ آوردن بک لینک و پیوند بیش تر از حد و نامرتبط از دامنههای آموزشی EDU
بک لینک و پیوندهای مبلغی بی کیفیت
و بقیه موردها
به شما سفارش میکنیم برای کسب داده ها در حوزه بک پیوند چه است نوشتهی علمی مارا مطالعه فرمایید.
در غایت با جواب بهاین سوال ها میتوانید تا حدودی به بهبود فرآیند عیب یابی امداد نمایید. اما محدودیتی در ساخت سئوال نیست و شما میتوانید برای شفافیت مورد از سوال ها بیشتری استعمال نمایید.
همینطور میتوانید برای پند بیشتر از یک کارشناس seo یاری بگیرید البته پیش از آن به شما توصیه میشود برای کسب داده ها بیشتر در حوزه نظارت seo وب سایت نوشتهی علمی مارا مطالعه کنید.
برچسب: ،