مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

چطور انکر تکست ها را اصلاح کنیم؟

کارایی فرمائید با ساخت و ساز بک لینک و پیوند های نو تعادل را برقرار نمایید. سئو سایت برای مثال در شرایطی‌که اکنون بیشتر انکر تکست‌های سایت‌تان با واژه کلیدی می باشند، بک پیوند‌های نو را با واژه و کلمه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از پیوند‌های برهنه به کار گیری فرمایید. تمامی اشکال را به فعالیت ببرید و در انتظار باشید تا بهبود سکو وب سایت را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های بهینه سازی
نکات اساسی در یادگرفتن seo انکر تکست ها


هنگام سئو انکر تکست ها پیشنهاد‌های تحت را در حیث داشته باشید:

ارتباطات متنی را بدون شوخی بگیرید. با آپ تو دیت‌های نو، گوگل هم اکنون به راحتی متوجه رابطه دربین محتوای صفحه ها گوناگون میگردد. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای شیت و سایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی پیوند‌سازی، رقبای برنده خویش را محاسبه فرمایید. ملاحظه کنید با چه انکر تکست‌هایی بک پیوند گرفته‌اند. این فعالیت ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی چیره به شما می دهد. برای این عمل میتوانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کارگیری فرمایید.
مدام لینک و پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های تارنما خویش را ذیل حیث داشته باشید. ابزارهای بخش اعظمی (برای مثال Ahrefs) برای این فعالیت وجود داراست. تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها به نگهداری تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
لینک و پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته‌علمی بیاید، از لحاظ گوگل اهمیت بیشتری دارااست. با تهیه ترتیب‌ها، میتوانید اهمیت صفحه ها آیتم نظرتان را به گوگل نشان دهید.
در یک کاغذ بیش تر از حد لینک و پیوند قرار ندهید. در صورتی تعداد متعددی لینک و پیوند دارای ربط به یک شیت دارید، مهمترین‌ها را تعیین فرمائید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا‌هستند و bold می باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و سبب سر و صدا بصری می شود.
​ تا این جا از اهمیت متنی که برای لینک و پیوند دادن تعیین می کنید مطلع شدید و نکاتی را برای تصحیح این متن آموختید. گفتیم که مهم‌ترین نکته در یادگرفتن seo انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن لینک و پیوند‌ها را رعایت فرمائید و فارغ از گول زدن یوزرها، آن‌ها‌را در صفحه های متعدد به جنبش وادارید. شما چه تجربه‌ای دراین باره دارید؟ ایده ها و تجربیات خویش را درخصوص سئو انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)