مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

محاسبه پیج رنک گوگل


به حساب آوردن پیج رنک گوگل
قابلیت و امکان اکران پیج رنک گوگل و مشاهده جایگاه گوگل وب سایت دیگر قابل دسترس وجود ندارد! سئو سایت گوگل در سال ۲۰۱۷ تولبار پیج رنک را به کلی غیر فعال کرد ولی این به معنای مرگ پیج رنک وجود ندارد بلکه همان طور که گفته شد از این اپلیکیشن به نیکی در گوگل برای سکو بندی صفحه های استعمال می‌گردد.

تاریخچه اختراع
پیج رنک که به اختصار PR برای او‌لین‌توشه در سال ۱۹۹۶ میلادی به وسیله سرگئی برین نوآوری شوید. پیج رنک فیض تجزیه و محاسبه لینک و پیوند‌های ورودی به یک وبسایت میباشد.

پیج رنک سکو‌ای میباشد که گوگل برای یک وبسایت در بین اعداد ۰ تا ۱۰ در لحاظ میگیرد. هرقدر این عدد در حدود ۱۰ باشد، نشان‌دهنده این میباشد که‌این وب سایت پیوند ‌های ورودی بیشتری دارااست و وبسایت‌های بیشتری به آن لینک و پیوند داده‌اند؛ ولی فقط به طور کلی جهان یکسری اینترنت‌وب سایت با پیج رنک ۱۰ وجود دارا‌هستند که گوگل، ویکی‌پدیا، فیسبوک از تعداد محدود آن می‌باشند.

به جهت سوء ‌استعمال‌هایی که مدیران وب سایت‌ها از داده ها ارائه ‌گردیده به وسیله پیج رنک می‌کردند، در سال ۲۰۱۶ سیستم احتساب پیج رنک گوگل از دسترس مردم بیرون شد. ولی اکثری معتقدند که موتور جستجوی گوگل هنوز هم از پیج رنک تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای مهم درجه‌بندی اینترنت ‌وب سایت ‌ها استعمال می‌نماید و اما اکثری معتقد می‌باشند که پیج رنک گوگل منسوخ شده‌است.

با بیرون شدن پیج رنک از دسترس مردم دامین اتوریتی [💎] درست شده به وسیله کمپانی ماز (MOZ) تحت عنوان واحد سنجش اساسی تحلیل بهینه سازی وبسایت [🏹] به وسیله بهینه سازی کاران [🙆‍♂️] قرار گرفت.

روش ارتقا پیج رنک وب سایت
برای ارتقاء پیج رنک، وب سایت شما می بایست از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار بک پیوند داشته باشد. همینطور می بایست ساختار url وب سایت شما به طوری چیده گردد که در مجاورت‌ترین موقعیت ممکن به ورقه مهم باشد. ایجاد محتوای با‌کیفیت و seo گردیده [✒️] بدین فرآیند یاری خواهد کرد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)