مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نکاتی که برای ipts زدن باید رعایت کرد


عوارض گذاشتن اسکیما برای تارنما
گوگل وبسایت هایی که schema ست کردن رو ریلکس خیس میخونه
در صورتیکه رقیبتون در سئوسایت ، از اسکیما استعمال کرده باشه و شما به کارگیری نکنید ، سئو سایت امتیاز کمتری در seo می‌گیرید و نتیجه ها کاوش و serp به نفع رقبای شما در گوگل خواهد بود
هزینه نداشتن اسکیما رو بایستی با ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتر بپردازید که حقیقتا منطقی وجود ندارد
فارغ از اسکیما reachcard نمیگیرید یا این که امتیاز structure data رو از دست میدید
سوای اسکیما نمیتونید وارد نتیجه ها Top stories گوگل بشید
در حالتی که اصلی نبود درون وبمستر اینهمه بهش اهمیت داده نمی‌شد (نصیب Rich Snippets گوگل وبمستر)
در تصویر پایین نصیب Rich Snippets در وبستر رو مراعات می‌کنید.


نصیب اسنیپتس در گوگل وبمستر

مشاهده کنید از جمله ، گوگل از این تارنما که یک کدام از وب سایت هایی است که سئوش به ما سپرده گردیده این تمامی اشتباه گرفته، حتما در صورتی‌که براش اساسی نبود این همگی وقت و انرژی و هزینه براش نمیذاشت. در فیض ماهم بایستی اسنیپتس و اسکیما ها رو اصلی بدونیم و اونها رو برای وبسایت ست کنیم.

 

طریق ست کردن اسکیما باطن تارنما
به چندین طرز میشه اسکیما ها رو درون مطالب قرارداد که به طور مفصل همگی رو فراگیری میدیم:

توسط وبمستر گوگل قسمت دیتا هایلایتر Data Highlighter
از روش گوگل تگ منیجر google tag manager
با به کار گیری از به کارگیری از میکرودیتا microdata
با افزودن کدهای JSON-LD
نحوه افزودن با ماژول یا این که پلاگین (برای cmsها مانند وردپرس)
افزودن اکستنشن برای ساخت‌و‌ساز اسکیما
طرز نخستین:

ست کردن اسکیما با وبمستر
قبل از هر چیز می بایست بدونید وبمستر مهم‌ترین ابزار امداد دست سئوکار هاست، در شرایطی که نمیدونید وبمستر چه می‌باشد قطعا مبتدی می باشید و بایستی اطلاعاتتون رو زیاد فرمائید.

نخستین بایستی از روش این پیوند بریم سراغ قسمت Data Highlighter

در تصویر ذیل وبسایت مدنظر خودتون رو که به وبمسترش دسترسی دارید تعیین فرمایید.


پیرو از بالا سمت چپ (1) روی دکمه START HIGHLIGHTING کلیک نمائید و (2) در پاپ آپ گشوده گردیده نشانی ورقه ی مدنظر را وارد نمایید و ذیل آن گزینش نمائید که تنها همین کاغذ بررسی گردد یا این که تمامی ی صفحه های شبیه را گوگل مانند آن تحقیق کند.


مرحله گزینش وبسایت در دیتا هایلایتر گوگل

درصورتی که می خواهید برای یک مقاله اسکیما ست نمایید مورد articles رو بزنید (ما هم همینکار رو می‌کنیم) به‌دنبال روی tag just this page کلیک نمائید. درحال حاضر همون ورقه ای که از وبسایت خودتون وارد کرده بودید گشوده میشه و داخلش می بایست هر جایی که میخواید اسکیما بگیره رو هایلایت فرمائید. (مشابه ماژیک شبرنگ کشیدن روی متن در حین مدرسه ها میمونه، باحاله… فرقش اینه تموم نمیشه)

 

مراجل ست کردن:

با موشواره روی هر بخشی که ما یحتاج می‌باشد میریم، خوب ما نخستین از تیتر یا این که تایتل استارت کردیم، اونو گزینش می‌کنیم.
بعداز پنجره ی گشوده گردیده آیتم متبوع رو تعیین می کنیم (ما زیرا تیتر نوشته‌ی‌علمی رو تعیین کرده بودیم title رو می زنیم)
بالا سمت راست مشاهده می کنید که جلوی آیتم title ، تیتر نوشته‌علمی ی مارو آورد.
مجدد میریم سراغ قسمت های دیگه و همین فعالیت رو برای اونها هم انجام میدیم.
تا انتهای شیت (مطلبتون) برید و کلیه رو بزنید.
بعد از آن روی دکمه ی publish کلیک فرمائید تا اسکیما ها برن برای ذخیره

 

در ورقه ی آخری هایلایت هایی که گذاشتید رو میتونید ملاحظه کنید و هر کدوم به نظرتون خوب وجود ندارد رو هم فارغ از هیچ نگرانی میتونید منزه فرمایید. ولی برای تزکیه هایلایت ها بهتره همون موقع مبادرت فرمائید و نذارید برای آن‌گاه که گوگل بررسیشون کرد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)