مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

محتوایی تولید کنید که پس از مرگ شما هم زنده بماند!


یک کدام از لبریز راز و صداترین قسمت‌های بازاریابی محتوا که در سال‌های اخیر قضیه‌ی لایک‌‌هایی میباشد که پس از مرگ اخذ میکنید. این سرنخی بود که او‌لین توشه بوسیله آنا هکر Anna Hacker به طور هوشمندانه‌ای با مرگ تلفیق گردیده بود. سئو سایت  یکی‌از موضوعاتی که اعتنا عموم را به خویش جلب نموده است این میباشد که بعد از مرگ شما چه اتفاقی برای کانال‌های اجتماعی فردی شما و همینطور رد پای شما در کانال‌های اجتماعی می‌ افتد. این قضیه امری میباشد که غیر قابل دیده‌پوشی میباشد و هر روز اعتنا به آن ارتقا پیدا می‌نماید. حقیقتاً بعداز مرگ آدم‌ها کار‌های رسانه‌‌های اجتماعی آن ها در کجا متوقف شود؟ محتوای گرانبها از صاحب و مالک آن غیر وابسته میشود و در فضای اینترنت به معاش خویش ادامه میدهد.

پیش از بوجود وارد شدن و استعمال وسیع از بلاگ و رسانه‌های اجتماعی فقط روش برقراری رابطه و معرفی خویش از روش ارتباطات اجتماعی همگانی بود. امروزه شیوه های متعددی برای برقراری رابطه با دنیای امروزی وجود داراست البته اینکه شما یک محتوا برای وب لاگ هر تعدادی فن‌ای ارسال نمائید و یا این که یک خبر رسانه‌ای را برای مجله‌نگاران بفرستید اهمیت چندانی ندارد. بلکه ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها میباشد که برای بشر‌ها اهمیت دارااست و سبب ساز میشود محتوای شما در رسانه‌ها توسعه و گسترش یابد. علامت‌ی یک محتوای خوب این میباشد که خبرنامه‌نگاران و وب لاگ‌نویسان در رابطه آن حرف نمایند. ساخت محتوای خوب باعث میشود مقاله شما در همگی نصیب‌ها و شبکه‌های کانال اجتماعی پهناور خواهد شد و فرقی نمی‌نماید که در لینکدین یا این که فیسبوک باشد یا این که از روش بلاگ یا این که نوشته‌ی‌علمی‌ای نشر یافته باشد، این بها محتوا می باشد که به آن نام‌و‌نشان می دهد.

برای تایپ کردن محتوایی که نام و نشان داشته باشد و زنده بماند بایستی به مورد ها تحت اعتنا نمائید:

1) استراتژیک کار نمایید.
هنگامی استراتژی بازاریابی محتوا را راه اندازی میکنید، بسیار اساسی میباشد پیش از آن بدانید که مثل بقیه کار‌های بازاریابی و فروش خویش، برای ساخت محتوا نیز غرض‌گذاری فرمایید. پس همت فرمایید در صدر گروه‌ای از هدف ها را به وضوح برای خویش مشخص و معلوم فرمایید تا از هدر دادن وقت خویش پرهیز نمایید و بتوانید به نیکی به سوی هدف ها رقم خورده تکان فرمایید.

 

2) بها‌ها را ارائه دهید.
خیلی مهم نیست که غرض استراتژی شما چه می‌باشد، محتوای ساخت گردیده به وسیله شما بایستی برای مشتریان با ارزش باشد تا آن‌ها‌را به سوی خویش جلب نماید.

 

3) خویش را تحت عنوان رهبر فکری نشان دهید.
محتوا تحت عنوان بخشی از یک اپلیکیشن و مراحل رهبری فکری میباشد. محتوا بایستی بعداز نشر در مجموع بوسیله خواننده‌گان تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار چشم خواهد شد.

 

4) برای هر موضوعی محتوای متناسب با آن را تعیین نمایید.
برای هر محتوای خوب یک برهه زمانی و جای مطلوب وجود دارااست که به شما این قابلیت را می دهد تا پیشنهادهای خویش را بسیار معمولی‌خیس و بهتر از یک رهبری فکری ارائه دهید. بدین ترتیب عملکرد فرمائید تا ایجاد محتوا به سیرتکامل‌ای باشد که با قضیه متبوع هم‌خوانی کافی داشته باشد تا ذهن مخاطبان را به شایسته ترین صورت هدایت نماید. برای مثال حتی ممکن میباشد نیاز باشد تا درباره ی یک مشتری به مطالعه و توده‌آوری داده ها بپردازید تا بتوانید سود خیر و خوبی را به یک مشتری خاص ارائه دهید. رهبری فکری و فروش بیشتر بوسیله تمرکز بر بازاریابی محتوا، دو گزینه لبریز اهمیت میباشند که هریک رده خویش را دارا هستند. مهم ترین نکته این میباشد که چه هنگامی و در چه مکانی مشتری خویش را با هرکدام از این اشکال محتوا مشغول نمایید.

 

5) مخاطبان خویش را به برخورد نشان دادن وادار نمایید.
یک محتوای عالی مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی شما را پایین تأثیر قرار می دهد که به چه شکل به سرویس ها شما جذب شوند. برخورد‌های مختلفی در مقابل مشاهده یک محتوا وجود دارااست که مشتمل بر تعقیب کردن فرآیندهای پیوند‌های داخلی، تثبیت لحاظ، لایک کردن، مرتبه دادن، نشر، ارسال برای دوستان، رفتن به کاغذ خرید سرویس ها و تولید ها، عضو شدن در روزنامه، تلفن زدن به کمپانی و… میباشد. برخورد نشان دادن مدام بهتر از بی‌تفاوت بودن میباشد.

 

6) محتوای خویش را جالب فرمائید.
هیچ چیز بدتر از ساخت محتوای خسته کننده و غیر دیدنی برای خواننده گان آن نیست. برای ایجاد محتوایی که میدانید برای خواننده جذب‌کننده می باشد و عشق و علاقه‌‌مندی مخاطبان را در حیث گرفته باشد، وقت بگذارید. به صورت بدون واسطه با آن ها کلام فرمائید و از آنها بخواهید تا محتوای شمارا در کانال‌های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارند.

 

7) سرگرم یک قضیه خاص نشوید.
شما نمی‌توانید صرفا در خصوص ساخت‌و‌ساز محتوا در یک مقطع‌ی موضوعی کارایی فرمایید چون بعد از مدتی محتوای نتیجه ها تکراری می شود. درباره ی اینکه مخاطبان چه گونه می خواهند مطالب را ببینند و نیاز دارا هستند که چه محتوایی ببینند و بشنوند، تصور کنید. آن گاه تلاش فرمائید گونه های مختلفی از محتوا را ساخت فرمائید. این محتوا میتواند مشتمل بر مطالب بلاگ، مقاله ها، پادکست‌ها، ویدئوها یا این که اینفوگرافیک باشد. هیچ راهی که به طور کاملً مفید و مجموع عیار باشد برای ارائه محتوای عالی نیست، هرمورد از این رسانه‌ها تحت عنوان بخشی از یک استراتژی مؤثر میباشد.

 

8) از اینکه محتوا در رابطه خویش شما باشد اجتناب نمایید.
همچون مجموع استراتژی‌های بازاریابی، کلید پیروزی این میباشد که مشتری را در قلب تاءمل خویش قرار دهید. در حالتی‌که کلیه چیز راجع‌به خویش شما باشد، این احتمال وجود داراست که هیچ کس به محتوای شما اهمیت ندهد. ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست بگونه‌ای باشد که محتوای شما اصالت و بها کافی داشته باشد تا بتواند مخاطبان را به مطالعه و تامل در رابطه محتوا وادار نماید و در شکل داشتن بازاریابی محتوای مؤثر می‌قدرت آرزو داشت که محتوای شما از روش مخاطبان‌تان در کانال‌های اجتماعی به راحتی گستردش یابد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)