مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

صفحه اول گوگل تضمینی


کاغذ اولیه گوگل تضمینی
شیت اولیه گوگل تضمینی! خیلی عبارت دیدنی و قشنگی میباشد سئو سایت و وصال به کاغذ اولیه گوگل آرزوی خیلی اشخاص میباشد. در‌این نوشته ی علمی می‌خواهم راجع‌به این که چه طور برخی وبسایت ها در کاغذ اولیه گوگل قرار می گیرند، کلام کنم. حقیقتا سر seo برای جایگاه 1 شدن در گوگل چه چیزی است؟ چرا می بایست برخی وب سایت ها مرتبه اولیه گوگل باقی بمانند و بعضا دیگر در حسرت سکو 1 شدن. در واقع مشورت کردن seo چه کاری می نماید؟

چرا حقیقتا علی پدر در لغت ها مربوط به خرید بلیط های هجرت سکو 1 میباشد و با این که رقبای توانمند داراست که مخارج متعددی می نمایند بازهم سکو 1 برای علی پدر میباشد. رقبایی که صرفا روی یک حوزه فعالیت می نمایند و مجموع هزینه ها و بهینه سازی آن‌ها متمرکز روی یک قسمت میباشد البته بازهم ناموفق میباشند.

می‌خواهم یه خرده بیشتر در زمینه‌ی اهمیت برگه نخستین گوگل سخن کنم. این که چرا شیت نخستین گوگل و چرا جایگاه 1 گوگل!


چرا شیت اولیه گوگل
چرا اینقدر رقابت شدیدی برای کاغذ نخستین گوگل وجود داراست؟ مگر ورقه اولیه با ورقه دوم چه فرقی می نماید؟ پاسخ این سئوال را با یک آمار می دهم.

طبق آمار بیش تر از 90 درصد یوزرها نتیجه ها شیت نخستین را صرفا نگاه می نمایند! یعنی در‌صورتی‌که seo اصولی روی تارنما شما پیاده نشود و شما سایتتان را به کمپانی seo یا این که سئوکاری بسپارید که تخصص کافی ندارد و نتواند وبسایت شمارا به شیت اولیه گوگل بیاورد! این یعنی هدر دادن پول و بازه! ولی با فرض این گفتم که توانسته seo شما‌را بهبود ببخشد البته تا کاغذ دوم!

زیرا برخی مواقع seo این اشخاص تارنما شما‌را به جایی می‌برد که دیگر بایستی با کسب و کارتان خداحافظی فرمایید.

متاسفانه موسسات و آغاز آپ هایی دیدم که به خیال و خاطر پنالتی شدن تارنما ( جریمه شدن وب سایت از سوی گوگل) سرمایه های متعددی از دست دادند و به خیال همین مسئله کسب وکار آنلاین را فراموش کردند.

چرا جایگاه نخستین گوگل
قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل حتما گران بها میباشد البته در همین ورقه نخستین گوگل، جایگاه های نخستین تا پنجم گوگل اهمیت فوق العاده ای دارا هستند و مشخصا در ورقه 1 گوگل، کسب جایگاه 1 بسیار هیجان آور و جالب میتواند باشد. به‌این آمار اعتنا فرمائید تا شما هم استدلال جذابیت و هیجان سکو 1 را متوجه گردید.

طبق آمار سایت searchenginewatch ( یکی تارنما های آیتم عشق اینجانب در قضیه سئو)، بیش تر از 53 % یوزرها روی پیوند اولیه گوگل ( در کاغذ نخستین گوگل) کلیک می نمایند. یعنی بیش تر از 50% یوزرها صرفا لینک و پیوند اولیه گوگل را میبینند!!!

آمار سایر مرتبه های شیت نخستین گوگل هم بدین شکل میباشد:

درجه دوم: 15%
مرتبه سوم: 9%
جایگاه چهارم:6%
جایگاه پنجم: 4%
حال با این آمار به طور کامل معلوم میباشد که سکو 1 شدن در گوگل چقدر میتواند کسب و کارشما را متحول نماید.

سر جایگاه نخستین شدن در گوگل
برای این که در گوگل مرتبه ا گردید، بایستی پای بند به اصول باشید و به هیچ از بلک هت seo به کار گیری نکنید! بلک هت بهینه سازی یا این که seo سیاه روشی از بهینه سازی میباشد که سئوکاران غیر کارشناس با به کار گیری از تقلب کوشش می نمایند که تارنما شمارا به برگه نخستین گوگل بیاورند! اشخاصی که فقط با دادن وعده بهینه سازی تضمینی و برگه نخستین گوگل تضمینی و سوای تخصص تارنما شما‌را نابود می نمایند.

با پیشرفت الگوریتم های گوگل و هوشمند خیس شدن آن، این نحوه های تقلبی دیگر پاسخ نمی دهند و گوگل با شناسایی آن ها، این تارنما ها را جریمه می نماید و سایتی که جریمه شده‌است در اکثر مواقع روند بهبود بهینه سازی آن به مراتب بسیار مشقت بار خیس از تارنما مبتدی و تازه کار میباشد.

عامل این که تارنما علی پدر مرتبه 1 فروش بلیط در کشور‌ایران میباشد، استعمال از seo اصولی در آن میباشد.

فواید سکو 1 شدن در گوگل
درجه 1 شدن در گوگل به طور بدون واسطه میتواند برندسازی برای شما انجام دهد. برندسازی در دنیای آفلاین فرآیندی بسیار پرهزینه و طولانی میباشد، ولی در فضای آنلاین این برندسازی هزینه کمتری دارااست. بین همگی طریق های تبلیغاتی برای برندسازی هم شایسته ترین نحوه از بابت هزینه و کسب اعتماد فی مابین عموم، داشتن بهینه سازی کار کشته است.

برای قرارگیری در مرتبه 1 و شیت 1 دو راه و روش وجود دارااست، تبلیغات در گوگل یا این که seo. تبلیغات در گوگل علاوه بر مخارج فراوان منجر جلب اعتماد یوزرها نمی‌شود. عموم به وب سایت هایی که تنها با پرداخت پول به گوگل بالا میباشند، اعتماد نمیکنند. آنها ترجیح میدهند به وب سایت هایی که به طور ارگانیک بدین منزلت رسیدند، رابطه برقرار نمایند.

یکی مهمترین فواید قرارگیری در ورقه نخستین گوگل، کسب اعتبار نزد مخاطبین و برندسازی میباشد که به جهت اهمیت آن می‌خواهم پاره ای بیشتر راجع‌به آن توضیح دهم.

کاغذ اولیه گوگل و برندسازی
حدودا امروزه در هر حوزه ای که بخواهید فعالیت نمائید، رقبایی خواهید داشت. هم اکنون با اعتنا بدین شرایط چه کاری می‌توانید انجام دهید که عموم دوست داشته باشند که از سرویس ها کمپانی شما به کار گیری نمایند و شمارا به رقبایتان ترجیح دهند؟

جواب معلوم میباشد به خیال و خاطر برندینگ شما- به خیال اعتمادی که نزد عموم کسب کردید. سر برد کمپانی علی پدر و شرکتهای پهناور عالم در همین میباشد. علی پدر سکو 1 فروش بلیط هجرت در کشور‌ایران میباشد. چرا؟ به خیال و خاطر اعتباری که‌این مارک در نزد عموم بدست آورده میباشد.

بذارید یک نمونه حقیقی و واقعی بزنم. فرض نمائید شما میخواهید بلیط هواپیما خریداری فرمائید. دو موقعیت قابلیت و امکان پذیر میباشد یا این که علی پدر را می‌شناسید یا مستقیما در گوگل سرچ می‌کنید، که بازهم در مرتبه اولیه گوگل وبسایت علی پدر را می‌بینید. دفعه بعد از آن ممکن میباشد به خیال تجریه خرید گذشته، مستقیما به تارنما علی پدر بروید و دیگر در گوگل سرچ نکنید، یا بازهم از روش کلیک روی وبسایت سکو نخستین وارد گردید که بازهم وارد این وب سایت میشوید، که نهایتا این وب سایت و این مارک در ذهنیت شما نقش می بندد. سایتی که در دشوارترین کلمه و واژه اینترنت فارسی در درجه نخستین گوگل قراردارد و واقعا لیاقت این مقام را دارااست.

 

و دقیقا به همین شیوه برندسازی شما صورت می‌گیرد، برندسازی اینترنتی که موثرترین و معدود هزینه ترین طریق برای قرارگیری در معرض رویت کرد دیده مخاطبان مقصود میباشد. در‌این مرحله شما از کلیه رقبا پیشی خواهید گرفت و مشتری های متعددی خواهید داشت.

 

 


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)