بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بهینه سازی سایت های بسیار بزرگ

فلسفه کلی ما در انتقال اعتبار به ورقه تولیدها در وبسایت های بسیار عظیم این چنین میباشد: سئو سایت  در آغاز بر روی دسته بندی های اساسی، آن‌گاه زیرمجموعه های این دسته بندی و بعد بر روی تولیدات تمرکز نمائید. تمرکز بر روی بک پیوند هایی که به صفحه ها محصول ها لینک و پیوند داده میگردند عمل اشتباهیست. به این دلیل‌که بها صفحه های تولیدات، قابل مقایسه با اعتبار صفحه ها دسته بندی ها نیست. در پی به نظارت تک تک این موردها میپردازیم.

دستکم یک سری پیوند به برگه تولیدها در شیت اساسی بایستی وجود داشته باشد. به طور نرمال این پیوند ها متناسب با مناسبات هنگامی، تخفیفات فصلی و از این قبیل گزینش می‌شوند.

برخی از سایت ها با اعتنا به اهمیت برخی از محصولاتشان، آن ها را به طور دایم در کاغذ اصلیشان پیوند می نمایند. با این اکنون لینک و پیوند دادن تعداد متعددی از تولیدها در ورقه مهم عمل منطقی ای وجود ندارد. به علاوه این جای لبریز قیمت بوسیله گروه بهینه سازی در اختیار گرفتن نمیشود و در موقعیت پیشفرض همواره در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. به همین ادله فعالیت منطقی در‌این موقعیت اینست که فقط بر روی صفحه های دسته بندی توکل کرده و به آن‌ها پیوند دهید.

ساختار کلی پیوند بیلدینگ داخلی این چنین میباشد که در کاغذ مهم، نخست به دسته های مهم لینک و پیوند داده گردیده و در کاغذ هر یکی این دسته ها به زیرمجموعه هایشان و در پایان به تولیدات ذیل شاخه آن‌ها پیوند داده میشود. مطمئن گردید که تارنما شما از همین ساختار پیروی می نماید.

از تمامی مهمتر اینکه مطمئن گردید، یو آر ال مهم نسبت به یو آر ال های فرعی پررنگ خیس باشند. مثلا در حالتی که یک کدام از تولیدها وب سایت در دو دسته بندی جای دارد، اولا یک کدام از یو آر ال ها را تحت عنوان یو آر ال مهم در حیث گرفته و دیگری را با برچسب کانونیکان به یو آر ال اولین دارای ارتباط نمائید. ثانیا مطمئن گردید که یو آر ال مهم آن در لینک و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت مصرف شده میباشد. با اینکار از به وجود داخل شدن صفحه ها تکراری در وبسایت دوری می‌کنید و ربات های کاوش متوجه یو آر ال اساسی میشوند.

مطمئن گردید که منوی مهم وبسایت مشتمل بر تمامی دسته بندی ها نباشد. این موضوع سبب پهناور شدن بیشتراز حد منو و لینک و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت می گردد. از جمله در یک تارنما با 100 دسته بندی اساسی، فقط قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اکتفا می نماید و سایر دسته بندی ها را در شیت ای جدا از هم با تیتر کل دسته بندی های وبسایت قرار دهید.

در شرایطی که تعداد دسته بندی ها و ذیل تیم های آن‌ها زیاد میباشد مسلما از صفحه های جدا از هم برای قرار دادن آنان به کار گیری فرمایید و همگی را زیر یک منو قرار ندهید تا از پهناور شدن منو پرهیز نمائید. این قضیه در سایتی مانند آمازون به طور کامل رعایت شده‌است.

در غایت اطمینان نتایج فرمایید که هر جنس با سه یا این که چهار کلیک از شیت اساسی اکران داده گردیده و تعداد کلیک ها بیشتر از این نشود. رعایت این زمینه شاید مقداری بغرنج به حیث رسد ولی در seo وب سایت های گسترده الزامیست و بایستی پاره ای خلاقیت به خرج دهید.

خلاصه نکات مرتبط با کاغذ اساسی عبارتند از:

شیت اساسی تارنما بیشترین اعتبار را در یک وب سایت دارااست و مالامال قیمت ترین جای برای قرار دادن دیگر لینک و پیوند هاست.
اعتنا فرمائید که صرفا در شکل نیاز به تعداد تولیدات بسیار مقداری لینک و پیوند دهید و بر روی صفحه های دسته بندی ها تمرکز نمایید.
کلید مهم روایت کانال پیوند بیلدینگ داخلی وب سایت میباشد.
از برچسب کانونیکال در بقیه یو آر ال های فرعی به کارگیری فرمائید.
پیوند متنی پایین تیم ها را در صفحه ها داخلی وب سایت تولید فرمائید.
تولیدات تارنما نهایتا بایستی با سه یا این که چهار کلیک از برگه مهم قابل دستیابی خواهد شد.
این مقاله ادامه دارااست و در روزهای آتی به طور تر و تمیز آپ دیت می‌شود. همواره بدین کاغذ راز بزنید تا از دیگر پارامترهای اثر گذار بر بهینه سازی وبسایت های وسیع با خبر گردید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چرا سئو از مفهوم ارتقا موتورهای جستجو به مفهوم ارتقا تجربه جستجو تبدیل شده است؟

همان گونه که در کاغذ بهینه سازی و سئو برای تلفن همراه تماما نقل شده میباشد، سئو سایت  گوشی ها امروزه نقش مهمی در الگوریتم های کاوش دارا هستند و وبسایت ها نسبت به با صرفه شدن تارنما خویش در آنان باید دقت ویژه ای بکنند. در حیث داشته باشید که بیشتراز هشتاد درصد یوزرها وب، امروزه دارنده تلفن های هوشمند می باشند. این مقاله به این معنیست که نوع اکران و طراحی وب سایت نقش مهمی را درجذب یوزرها ایفا می نماید. بلعکس در شکل پباده سازی ضعیف و اکران نامناسب وب سایت در دستگاه های گوشی برخورد منفی را به هم پا خواهد داشت و موجب شکاف یوزرها از تارنما میگردد.

در seo وب سایت برای اکران در تلفن همراه ها به اندازه تصاویر، برنامه کودک ها، مقطع بارگزاری و مقدار داده مصرفی دقت داشته باشید تا برای گوشی مطلوب باشد. در شکل عدم دقت به‌این مسائل با مرتبه منفی از موتور جستجوی گوگل مواجه خواهید شد.

چک اطلاعات در اکنون تکامل میباشد
اکنون تجزیه و چک seo در حق تقدم نخستین، محدود به داده ها افرادیست که در یک بازه زمانی معلوم در درحال حاضر فعالیت با وبسایت می باشند. با این که‌این داده گران بها میباشد، البته بهینه سازی در معنا نو خویش یعنی ارتقای تجربه کاوش، مستلزم به تجزیه و چک های پیچیده تری میباشد. امروزه علاوه بر اینکه تعداد کلیک های ورودی به وب سایت را بایست بشماریم، کردار یوزرها را نیز بعداز کلیک بایستی در حیث بگیریم و تجزیه و تحلیلشان بکنیم.

نوع تعامل یوزرها با وبسایت چه‌گونه میباشد؟ چه زمان هنگامی را یوزرها در هر ورقه سپری می نمایند؟ چه تعداد از آن‌ها مجدد به وبسایت برمیگردند؟ جواب بدین سوالهای با استعمال از تجزیه وتحلیل اطلاعات می‌تواند داده ها ارزشمندی را به شما بدهد تا نگاه ظریف تری به نوع تجربه کاربری بازدید کنندگان داشته باشید. موتورهای کاوش نیز از این داده ها استعمال کرده تا ادراک بیشتری نسبت به وب سایت ها و تعامل یوزرها با آن ها داشته باشند. آن ها از این داده ها در شناسایی الگوها و عباراتی که جستجوی آنان در اکنون ارتقاء میباشد استعمال می نمایند. این زمینه میتواند علت ای برای صاحبین وب سایت ها باشد تا به تجزیه و ارزیابی داده های تارنما، بیشتر دقت نمایند.

در اکثر موتورهای کاوش، ارزیابی داده های برگرفته گردیده از اخلاق و رفتار یوزرها در وب سایت ها و صفحه ها حاصل کاوش، عده اوری گردیده و در بخش اعظمی از مورد ها در ساخت‌و‌ساز کانال تبلیغاتی آن‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. آن ها از این اطلاعات طوری به کارگیری می نمایند تا تبلیغات متناسب با اخلاق هر استفاده کننده در وب، برای وی اکران داده گردد.

همان گونه که ذکر شد، ارتقا درجه فراتر در فرمول نو بهینه سازی صرفا به یک وب سایت پرترافیک متعلق وجود ندارد و در وبسیاری از موردها به کردار مثبت یوزرها در تارنما نیز بستگی داراست. این که یک تارنما چه‌گونه به یوزرها خویش خدمت میدهد در اخلاق یوزرها تاثیر گذارده و موتورهای کاوش نیز از این اخلاق و رفتار ها بی اطلاع نمی مانند و از آنان در سیستم سکو دهی خویش استعمال می نمایند.

دیگر مزیت این سیستم، شناسایی رباتها و سیستم های قابل انعطاف افزاریست که تنها ترافیک برای تارنما تولید کرده و جریان حقیقی و واقعی seo را مبتلا مشکل می نمایند. براین اساس سیستم های ارتقاء ترافیک به خودی خویش نمی تواند برای وب سایت موءثر باشد و ارتقا ترافیک بی نرم‌افزار و غیر طبیعی برای seo وب سایت مضر میباشد و جز ارتقاء ارزش seo، فیض دیگری ندارد. بنابر این تلاش فرمائید که ترافیک تارنما را به صورت های طبیعی به دست آورید تا خوی یوزرها نیز در تارنما به صورت مثبت باشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۵:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

داستان برند و بازاریابی محتوا چه تفاوت هایی دارند؟


روایت مارک و بازاریابی محتوا به خیال و خاطر هدف ها مشترکی که دارا هستند، سئو سایت معمولا کامل کننده یکدیگر می‌باشند؛ البته این در معنای یکسان بودن آن‌ها وجود ندارد. به همین عذروبهانه، پیرو نگاهی ظریف به تفاوت بازاریابی محتوا با قصه مارک (مارک استوری) در بازاریابی و گسترش کسب‌وکارها خوا‌هیم داشت.


با ارتقاء رقابت، تعداد کمپانی‌هایی که از رویکردهایی مثل کانتنت مارکتینگ و مارک استوری تلینگ برای یافت کردن مشتریان نو و تعامل بیشتر با مشتریان فعلی استعمال می‌نمایند نیز سیر رو به بالا به خویش گرفته میباشد. با اینکه در هر دو این طرز‌ها ما شاهد معرفی مال و داستان قصه کسب‌وکارها هستیم، تفاوت‌هایی بین این مفاهیم وجود داراست که نباید به آسانی از آنان سپری شد.

 

چرا ادراک تفاوت بازاریابی محتوا با قصه مارک اهمیت دارااست؟


تفاوت بازاریابی محتوا با ماجرا مارک
بازاریابی محتوا
این اصل به تکثیر محتوای آموزشی و تبلیغاتی برای مشتریان و دورنماهای گزینش‌گردیده برای کسب‌وکار اشاره دارااست. در واقعیت، به مکان آن‌که به عموم بگوییم خویش مارک تا چه اندازه موثر و دیدنی میباشد، یک محتوای دیدنی و موثر بوسیله مارک به اشتراک گذارده می شود.

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط : رپورتاژ اطلاع رسانی مارک های برتر چه خصوصیت هایی دارااست ؟

 

بازاریابی محتوایی گونه های مختلفی داراست که موردها تحت از مرسوم‌ترین‌ها میباشند:
رپورتاژ اطلاع رسانی که عمدتا موضوعی خاص و مربوط به مارک را پوشش می دهند.
وایت پیپر یا این که نوشته ی علمی سپید. این‌ها در واقعیت گزارش‌هایی متقاعدکننده، دارای اعتبار و با جزئیات فراوان درباره ی مشکلی خاص میباشند که در انتهای آن‌ها، راه‌حل نیز ذکر می گردد.
ویدیوها، از مطلوب‌ترین محتواها برای کانال‌های اجتماعی و پلتفرم‌های شبیه.
اینفوگرافی‌، رویکردی بصری برای نشر محتوا که جذابیت آن به‌مراتب فراتر میباشد.
وبینار یا این که سمینار آنلاین
با به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی، خویش مارک ها تبدیل به نشر دهنده میشوند و به صورت مشخص و معلوم، محتوایی هدفمند را ساخت می‌نمایند که می دانند آیتم اعتنا کاربر قرار میگیرد. مدیران کمپانی‌ها میتوانند از این استراتژی برای جذب مشتریان نو، ارتقاء تعامل با مشتریان فعلی و یا این که راهی برای ساخت یا این که تقویت وفاداری برندشان استعمال نمایند.

قصه مارک یا این که مارک استوری
به کل پیام‌هایی اشاره دارااست که شما برای مخاطبان خویش می‌فرستید. این روش مواقعی مثل کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ هدفمند مارک میان عموم به علاوه نگرش آنان و پرسنل‌تان درخصوص مارک را پوشش میدهد.

 

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط : نکات مهمی که مدیران رابطه ها همگانی بایستی بدانند

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۴۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهترین روش های کسب درآمد از سئو در سال ۲۰۲۰


کسب درآمد از بهینه سازی و سئو وبسایت یکی‌از شایسته ترین  سئو سایت  نحوه های درآمد زایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ میباشد. گوگل منبع عظیمی برای کسب درآمد میباشد که ما دیجیتال مارکتر ها به طور بدون واسطه و غیر بدون واسطه میتوانیم از آن سود مند شویم.

اما کسب درآمد از روش بهینه سازی به همین آسانی ها هم وجود ندارد! حوزه دیجیتال مارکتینگ کلا حوزه پولسازی میباشد ولی شاخه seo زیرا نیاز به تخصص و تجربه داراست پولساز خیس خواهد بود!

نیاز موسسات و کسب و شغل های آنلاین به تولیدکننده محتوا و کارشناس بهینه سازی روز آپ تو دیت در اکنون ارتقاء میباشد و مطلقا هر چیزی که نیاز بیشتری در آن شم خواهد شد مخارج بالایی را در بر می‌گیرد.

قسمت جمعی از مخارج سنگینی که موسسات به سئوکار ها پرداخت می نمایند مرتبط با جنگی که بر راز عبارات کلیدی رقابتی در نتیجه ها جست و جو، وجود دارااست میباشد که هر سئوکاری نمی تواند از پس چنین پروژه هایی برآید.

در مجموع یک سئوکار قادر است از راه و روش های مختلفی مثل ساخت‌و‌ساز محتوا، نظارت و سئو تارنما، استخدام در یک کمپانی تحت عنوان سئوکار یا این که انجام پروژه های بهینه سازی به طور فریلنسری و … کسب درآمد نماید.

البته این نحوه هایی میباشد که به طبع شما هم از آن‌ها خبر داشتید. در‌این نوشته ی علمی قصد دارم عمیق خیس در باب طریق های کسب درآمد از seo کلام کنم و نحوه هایی را به شما بیان کنم که براتون دیدنی اعتنا باشد. کسب درآمد از بهینه سازی تنها با seo کردن وبسایت ها تحت عنوان متخصص seo یا این که فریلنسر قابلیت پذیر وجود ندارد! درین نوشته‌ی‌علمی مفصل درباره‌ی گونه های نحوه ها برای پول درآوردن از بهینه سازی حرف خواهم کرد.

درآمدی که یک سئوکار در ماه یا این که در سال قادر است داشته باشد به طبع به بضاعت و توان ها و تخصصی که داراست مربوط میگردد. ولی شیوه هایی هم وجود دارااست که از روش آنان با توان کمتری بتوانید از روش seo به درآمد بالا برسید. در‌این نوشته‌ی علمی هم پا اینجانب باشید تا با این شیوه ها بیشتر آشنا گردید.

پیش از هر چیز این را بیان‌کنم که‌این نوشته‌ی علمی در خصوص فراگیری بهینه سازی وجود ندارد! با فرض اینکه شما در بهینه سازی تجربه یا این که تخصص کافی دارید این نوشته‌علمی را برای شما می نویسم. ولی این نوشته‌علمی برای خیلی از دوستانی که تنها به seo عشق دارا هستند و تخصصی درش ندارند هم می‌تواند انگیزاننده ای باشد تا زودتر در حوزه بهینه سازی ورود نمایند.

 

یک سئوکار چقدر قادر است درآمد داشته باشد؟
گذشته هر چیز بهتر میباشد بدانیم یک سئوکار چقدر میتواند درآمد داشته باشد؟ در حالتی که یک کارشناس بهینه سازی باشید و بخواهید در شرکتی سرگرم به عمل گردید درآمدی حدود 3 الی 5 میلیون تومان خواهید داشت. اما تحت عنوان متخصص بهینه سازی خیر مدیریت پروژه!

در‌حالتی که تحت عنوان مدیریت پروژه باشید ممکن میباشد درصدی از پولی که برای پروژه رقم خورده میباشد را به شما بدهند. ممکن میباشد قرارداد کمپانی با صاحبکار 50 میلیون تومان باشد و حقوق و دستمزد شما در شکل برد آمیز بودن پروژه 10 میلیون تومان گردد.

ولی این مورد ها را تنها به عنوان مثال پهنا کردم. در هر شرکتی که تحت عنوان سئوکار سرگرم به فعالیت گردید با اعتنا به سیاست های کاری آن کمپانی ممکن میباشد حقوق و دستمزد شما هم متغیر باشد.

تحت عنوان سئوکار فریلنسر هم ممکن میباشد پروژه هایی از 5 تا 20 میلیون تومان به تورتان بخورد. خیلی از صاحبکار ها با فریلنسرها بیشتر از این قرارداد نمی بندند. ولی در‌حالتی که که آن فریلنسر تجربه هایی در پروژه های بزرگی داشته باشد موضوع به طور کامل فرق می نماید.

دعوا کسب درآمد از ساخت و ساز محتوای seo گردیده هم می‌باشد که به‌دنبال بیشتر در زمینه ی طرز های کسب درآمد از ایجاد محتوا با روش بهینه سازی سخن میکنم.

پس به صورت کلی درآمد یک سئوکار دست خودش میباشد. اینکه فریلنسری عمل نماید یا این که در پروژه های بزرگتری حضور داشته باشد. یا این که از طریق های دیگری که در‌پی تیتر میکنم بخواهد پول درآورد!


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

متا دیسکریپشن یا Meta Description چیست و چگونه از بازنویسی آن توسط گوگل جلوگیری کنیم؟


مخاطبان این نوشته ی علمی به دو دسته تقسیم میشوند:

گروهی از اشخاص که با معنا Meta Description شناخت ندارند سئو سایت و نمیدانند کاربرد آن چه می‌باشد.
عده ای که تحت عنوان بهینه سازی عمل (کارشناس بهینه سازی) عمل می نمایند و در پی راهی میباشند تا از ویرایش گوگل در متا دیسکریپشن پرهیز نمایند.
متا دیسکریپشن یا این که Meta Description چه است ؟
توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن و به انگلیسی Meta Description، متنی چکیده‌‌ از کاغذ متبوع میباشد. این گزیده توضیح جامعی در رابطه محتوای تارنما میباشد که معمولاً در تحت پیوند‌های قابل کلیک آبی‌رنگ در ورقه حاصل موتور کاوش (SERP) ظواهر میگردد.

 

ولی در‌حالتی که وب سایت خویش را در گوگل کاوش کرده باشید احتمالا با این پرسش مواجه گردیده‌اید که چرا نصیب توضیحات، گوناگون از چیزی میباشد که شما برای اکران در نتیجه ها گوگل گزینش کرده‌اید؟!

درین نوشته ی علمی ما عارضه ها انجام این عمل به وسیله گوگل را تحلیل کرده و راهکارهایی برای پرهیز از این عمل به شما ارائه می‎دهیم.

چرا متا دیسکریپشن (Meta Description) اساسی میباشد؟
توضیحات متا دربردارنده داده ها تکمیلی در خصوص جزئیات شیت میباشد که یوزرها با مشاهده آن رغبت بیشتری به کلیک بر روی یک تارنما پیدا خواهند کرد. همینطور یک فاکتور گزینش‌کننده برای ارتقاء نرخ کلیک در نتیجه ها موتورهای کاوش به شمار می‌‌‌رود. به همین استدلال متخصصات seo تاکید اکثری بر یونیک بودن و جامع بودن Meta Description ها دارا هستند.

چرا گوگل در بعضا مواقع قسمت توضیحات را ویرایش می نماید؟


این سوالی میباشد که جان مولر عضو ارشد گروه گوگل به آن جواب می‌‌‌‌‌دهد.

جان مولر با اشاره به‌این مورد که گوگل مدام از توضیحات پیش فرض تارنما‌ها به کار گیری نمی‌‌‌نماید، عارضه ها این فعالیت را اینگونه توضیح اعطا کرد:

۱- به کار گیری از توضیحات نامناسب و ضعیف
در صورتی‌که توضیحات متا در راستای جلب اعتماد یوزرها باشد و داده ها چندانی در رابطه کلیات ورقه ارائه ندهد احتمال تغییر تحول آن بوسیله گوگل وجود دارااست. به عنوان مثال به عمل بردن لغت ها کلیدی مختلف در متا دیسکریپشن، احتمال تغییر تحول را ارتقاء خواهد بخشید.

البته مهمترین برهان برای تغییر تحول توضیحات متا از نگاه گوگل، اثر گذار نبودن توضیحات برای یوزرها میباشد.

۲- یکسان بودن توضیحات متا در صفحه ها گوناگون
در‌حالتی که توضیحات متای صفحه ها متعدد در وب سایت یکسان باشد گوگل به صورت اتوماتیک توضیحاتی را برای اکران در حاصل تعیین خواهد کرد.

جان مولر نیز با تایید این مقاله به‌این نکته اشاره می‌‌‌‌نماید که:

“گوگل با اعتنا به محتوای شیت، به ویرایش متادیسکریپشن مبادرت می‌‌‌نماید و در صورتی قسمت توضیحات دارای ربط و جذابیت کافی نباشد آن را تغییر تحول خواهد بخشید”

۳- عدم انطباق توضیحات متا با عبارت جستجوشده
درصورتی که کلیدواژه جستجوشده بوسیله مخاطب در توضیحات درج نشده باشد ممکن میباشد متن آن به وسیله گوگل تغییر و تحول پیدا نماید.

از جمله ما دو کلیدواژه کشور‌ایران‌هاست و Iranhost را در گوگل کاوش کردیم.

در کلیدواژه فارسی که در تصویر مشخص و معلوم میباشد متای توضیحات مطابق پیکربندی پیش فرض اکران داده می‌‌خواهد شد.

 

البته در کلیدواژه انگلیسی Iranhost ، گوگل متن توضیحات را برای مجاورت شدن به کلیدواژه کاوش گردیده بوسیله استفاده کننده تغییر‌و تحول داده میباشد.

 

نکته: در شرایطی‌که که عبارت کاوش گردیده با یک قطعه از محتوای شیت مطابقت و همخوانی داشته باشد قابلیت جایگزینی آن متن با متای توضیحات وجود داراست.

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نقش محتوا در تبدیل مخاطب به مشتری

نقش محتوا در مراقبت مشتری
بعداز مرحله جذب مشتری، بازاریابی همچنان ادامه داراست. مقصود بازاریابی در‌این مرحله محافظت مشتری  سئو سایت و مشترکان محتوای تولیدی خویش میباشد. امداد و پشتیبانی حداکثری مثلا هدف ها این مرحله در کنار اخذ برخورد از مشتری میباشد.

اقدامات مایحتاج برای محافظت و جلب رضایت مشتریان

پشتیبانی از مشتری و امداد به مستند سازی آن
پیشنهادات ویژه (برای فروش، تمدید عضویت، تخفیف و...)
ارسال پست الکرونیکی به مشتریان و ملازمت و همراهی کردن با آنها
معرفی تولیدها UX (محصولاتی که براساس تجربه مشتری پباده سازی یا این که بروزرسانی شدند)
تهیه و تنظیم راهنمای چگونگی برای بحران‌های بعداز خرید
ایده پردازی محتوا
تکنیک های ایده پردازی برای ساخت محتوا
یک ایده دیدنی، قلب هر پروژه محتوایی میباشد. این ایده جالب میباشد که شما‌را در حین مسیر ساخت‌و‌ساز محتوا متمرکز نگه داشته و مشوق خواهد بود. صرف هزینه و بازه زمانی و انرژی برای ایده‌ نامناسب، تنها هدر دادن منابع میباشد و منجر دفع مخاطبین شما گردد. ولی کشف کردن ایده مطلوب برای ساخت محتوا و قرار به چنگ آوردن در مسیر صحیح آن تا برای استفاده کننده دیدنی بوده و نیازهای استفاده کننده را شناسایی نماید می تواند در بالا معضل برانگیز باشد که در اینجا می‌اقتدار به شیوه‌هایی برای شناسایی نیازهای محتوایی مخاطبان اشاره کرد. به آن اشاره نمود:

شناسایی نیازهای محتوایی مخاطبان
1) فایل درس آموخته‌های بازاریابی 
تثبیت مثال‌های پیروز ایده پردازی در بازاریابی و یا این که ساخت و ساز محتوا و بطور مطلوب مستندسازی سبب ساز میگردد تا روشی اثرگذار برای رجوع به ایده‌های چیره اثبات گردیده داشته باشید و از آن ها الهام بگیرید. مثلا اپلیکیشن‌های دوست داستنی برای به کار گیری از این طرز می‌اقتدار به Trello و Evernote و Pinterest اشاره نمود.

2) گردباد فرضی 
نحوه دیگری برای ایده پردازی جالب و مطلوب، گردباد فرضی یا این که Brainstorm برای یافتن ایده ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد که روشی میباشد که در حوزه مدیر برای حل مسائلی که نیاز به مشورت کردن صاحب و مالک نظران دارااست بسیار به کار گیری میشود. نکته کلیدی اجرای شیوه گردباد فرضی آن میباشد که زمانی گروهی را گرد آورده تا به یاری خلاقیت و تجربه آن ها ایده پردازی خواهد شد.

این اساسی میباشد که کلیه ایده‌ها متشخص و حتی بایستی اظهار‌کرد در آن گرد هم آیی مقدس میباشد و نباید به آن توهین خواهد شد که سبب ساز شک اعضاوجوارح در اظهار عقاید و ایده‌های آن‌ها و کاهش چاره‌های آیتم چک و حتی عدم وصال به چاره آخرین مطلوب گردد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۰:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تغییر در ترافیک بدون مرجع


4. تغییر‌و تحول در ترافیک کمپین ها
اگرچه ترافیک های وابسته به کمپین ها رابطه مستقیمی با همت بهینه سازی ندارد، سئو سایت ولی میتواند آرم هایی از اینکه چرا ترافیک سوای مرجع یا این که ترافیک ارگانیکی که (از جستجوی اسم مارک به دست می‌آید) در درحال حاضر کاهش میباشد داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 20% ترافیک کمپین ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش پست الکرونیکی به شما آگهی خواهد شد.

5. ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها
همچون گزینه قبلی، ترافیک به دست آمده از آدرس اینترنتی ها میتواند علامت هایی از کاهش ترافیک در بقیه منابع برای ما داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری پیکر بندی فرمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 20% ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

6. تغییر و تحول در سشن ها
امروزه یوزرها از روش تاکتیک های بازاریابی متفاوتی وارد تارنما میگردند. آنالیز پرورش یا این که افت سشن ها (sessions) اطلاعاتی را در زمینه‌ی آنالیز ترازو برد تاکتیک های بازاریابی شما در اختیارتان می‌گذارد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقاء بیش تر از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

7. تغییر و تحول در تعداد یوزرها
در کنار تعداد سشن ها نظرها بر تعداد یوزرها نیز در سایت اساسی میباشد. تعداد یوزرها در کنار چندین پارامتر دیگر به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا متوجه گردید که آیا سعی سایت در نتیجه ها کاوش ارتقا داشته میباشد یا این که یوزرها سابق بیشتر به سایت بازمیگردند. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 10% تعداد یوزرها نسبت به هفته پیشین، این آیتم از روش پست الکرونیکی به شما آگهی گردد.

8. تعداد یوزرها موبایلی
همانگونه که گفته شد، مرورگرهای گوشی داده های ارجاعی کمتری را نسبت به مرورگرهای دسکتاپ منتقل می نمایند. این موضوع موجب دشوار شدن به حساب آوردن رجوع سرمایه برای یوزرها موبایلی میشود. یک تحقیق نشان می هد که 60% ترافیک به دست آمده از نتیجه ها کاوش مخصوصا در دستگاه های تلفن همراه به طور بی واسطه گزارش میگردد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات فرمائید که تغییرات تعداد یوزرها موبایلی نسبت به هفته قبلی از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

9. ارتقاء سرعت لود ورقه
سرعت بار گذاری شیت نقش مهمی را در seo و کوشش وبسایت بازی می نماید. ارتقاء دوران لود تارنما سیگنالی منفی به موتورهای کاوش منتقل می نماید و پایشگرها نیز قدرتمند نیستند که به نیکی به عمل خویش در تارنما بپردازند. همینطور یوزرها نمی توانند به خیر و خوبی به فعالیت با سایت پرداخته و نرخ تبدیل کاهش خواهد یافت.

پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات فرمایید تا در شکل ارتقا 10% مقطع لود نسبت به روز گذشته و همچنین ارتقا بازه زمانی بار گذاری یک شیت به بیش تر از کمی مشخص و معلوم، این موردها از روش نشانی اینترنتی به شما آگهی خواهد شد. همینطور به صورت هفتگی دو گزارش منقطع برای یوزرها دسکتاپی و موبایلی تهیه و تنظیم نمایید، به شکلی که پنجاه برگه با کندترین سرعت لود برای شما به اکران نهاده خواهد شد. بعد با استعمال از ابزار Gtmetrix به تنظیم گزارشی از سرعت وب سایت بپردازید.

10. مقطع پاسخگویی سرور
سرعت سایت مدام عاملی برای نماید شدن وبسایت وجود ندارد. بعضی بازه زمانی بالای پاسخگویی موجب نماید شدن سرعت می‌گردد. گزارش اتوماتیکی را در پلتفرم آنالیتیکس خویش تهیه و تنظیم فرمائید که که در شکل ارتقا مقطع پاسخگویی سرور به یک مقدار معلوم، این قضیه از روش ایمیلی به شما آگهی گردد.

11. خطاهای پایشی
گزارش خطاهای گوگل سرچ کنسول از سایت در بهینه سازی و سالم سایت نقشی حیاتی دارااست. باگ های متعددی ممکن میباشد در بک اند وجود داشته باشد که شناسایی آن ها فعالیت دشواری باشد. همینطور در شکل تغییر تحول نشانی یک شیت و عدم ساخت ریدایرکت نیز از این روش مطلع خواهید شد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استراتژی تولید محتوای کلاستر برای سئو


استراتژی کلاستر محتوایی برای بهینه سازی
موضوعات خوشه ای یا این که کلاستر می توانند تحت عنوان یک استراتژی برای سئو سایت موتور های کاوش و بازاریابی محتوا گزینه به کار گیری قرار بگیرند. این منش – سازماندهی محتوای وب سایت با توکل بر موضوعات و پایین موضوعات – در شرایطی‌که می تواند اثر گذار باشد که شما موضوعات صحت را گزینش فرمایید.

یوزرها سال‌ها پیش برای کشف کردن نتیجه ها آیتم نظرشان دقیقا مطلبی را که مد لحاظ داشتند با لغت ها کلیدی آن سرچ می‌کردند ولی اینک یوزرها رو به جستجوی مفهومی آورده اند و این قضیه را که به یک گزاره کوتاه سود آیتم نظرشان برای آنان اکران داده گردد را بیشتر می پسندند.

 

یوزرها مدام رغبت داشتند که در کاوش های خودشان جواب خاصی که خودشان مد حیث دارا‌هستند را بیابند؛ در حال حاضر موتور های کاوش آنقدر هوشمند گردیده‌اند تا به راحتی رابطه ها دربین کاوش ها را تشخیص دهند. الگوریتم های موتور های کاوش آنقدر پیشرفت کرده‌اند، که می توانند موضوعات متفاوت را پشت هدف ها کاوش فهم و شعور و ارزیابی نمایند و با مقایسه با تاریخچه کاوش یوزرها، سود دقیقی را به آنان اکران دهند.

براین اساس یوزرها میتوانند از موضوعات کلاستر که برای نشان دادن هدفمندی محتوا و تخصص آن از لینک و پیوند های داخلی و فرنگی به کار گیری می‌نمایند، منفعت بگیرند. این موضوعات بایستی فوق العاده عام پسند باشند اما گستردگی آن ها نباید طوری باشد که کسب و کارتان حاذق به رئیس کردن آن نباشد.

زمینه شما بایستی در یک سری واژه خلاصه گردد. این زمینه در صورتی به خیر و خوبی پیاده سازی نشود میتواند خسارت قریه خیس از آن چیزی باشد که فکرش را میکنید. در حالتی‌که از شما بخواهم ۵ مورد برای کسب و کارتان بیان کنید، آیا می توانید فورا این عمل را انجام دهید؟

مرحله ۱؛ شناسایی مشتریان غرض


کسب و عمل شما ممکن میباشد از پیش هدفمندی دقیقی در مورد مشتریان تان داشته باشد و یا این که حتی خزانه اطلاعاتی از پروفایل مشتریان هدفتان در مشت داشته باشید، چنانچه اینطور وجود ندارد سفارش میکنم مدتی عمل فرمائید تا مشتریان هدفتان را معلوم فرمائید.

مشتریان شما چه افرادی میباشند؟ در چه مشقت سنی قرار دارا‌هستند؟ چرا آنان می بایست یک کالا از کسب و عمل شما خریداری نمایند؟ چطور آن ها دکان و تولیدات شمارا خواهند آشنایی؟

پژوهش ها شما می تواند دربرگیرنده چند فرم با هدف ها متفاوت باشد. شاید بخواهید برای چک مشتریانتان یک ایونت برگذار فرمائید یااینکه سراغ یک گفتمان با بعضا از آن ها به طور تصادفی بروید.

در طول یک مذاکره یا این که لحاظ سنجی، دلایلی را پیدا نمایید که چرا می بایست اشخاص آیتم نظرتان تحت عنوان مشتری های بالقوه شما محسوب بشوند. بیایید تصور کنیم که شما یک گفت‌و‌گو با مشتری ای از دکان ها آنلاین کفش وگان میکنید.

مشتری ذهنی میگوید: نام اینجانب استیو براون میباشد و اینجانب صاحب و مالک ۴ جفت کفش وگان سبک ایکس هستم. اینجانب درد زانو متعددی داشتم به همین استدلال سراغ کاوش در گوگل برای یافت کردن یک شیوه معالجه مطلوب رفتم و در غایت یک مقاله مطالعه کردم که ثابت می کرد گوشت، به ویژه گوشت قرمز‌رنگ چرب یکی‌از عارضه ها اساسی ساخت درد زانو میباشد. پس اینجانب کلا این آیتم را از سبد غذایی ام حذف کردم.

اینجانب طی مجموع عمرم طرفدار پروپاقرص گوشت و سیب زمینی بودم. به این ترتیب با ترک گوشت نمیدانستم که چه چیزی بپزم. برای همین گشوده هم سراغ گوگل رفتم و بعد از پاره ای کاوش، نهایتا عضو یک مجموعه راهبرد خوراک های گیاهی در فیسبوک شدم.

اینجانب راهبرد های عالی پیدا کردم. رژیم غذایی جدیدم را حسابی دوست داشتم و به کار گیری از آن سبب شد تا درد زانو ام کاسه یک ماه به کلی زدوده شود. اینجانب حافظه گرفتم که چطور ساخت و ساز گوشت بر دور و اطراف زیست تاثیر میگذارد و فهمیدم به کار گیری از آن برای بازه زمانی طولانی فاجعه توشه میباشد. علاوه بر این اخباری درخصوص استعمال از حیوان ها در صنعت های متفاوت شنیدم حقیقتا منرا اندوهگین کرد. پس اینجانب خودم رو دارای مسئولیت به استعمال نکردن از گوشت کردم.

این صحیح وقتی بود که اینجانب آغاز به کاوش در باب کفش های وگان، خرقه ها و محصول ها شبیه آن کردم. متوجه شدم که‌این کفش ها فوق العاده ریلکس میباشند و به ظاهر با بقیه کفش هایی که استعمال می کردم تفاوت چندانی نداشت البته با مواد باصرفه برای فضا زیست و استوار پباده سازی گردیده بودند.

مرحله ۲؛ فهرست نیاز های مشتری


با استعمال از پروفایل های مشتری لیستی از آمال و نیاز های آن‌ها‌را توسعه و گسترش دهید. چیزهایی که برای مخاطبان شما جهت تبدیل شدن به مشتریان بالقوه اثر گذار می‌باشند، چیستند؟

در شرایطی‌که یک مکان نما بک به ماجرا مشتری نصیب گذشته بکنیم، به نظرتان چه چیزهایی برای این مشتری اهمیت دارا‌هستند؟ در بخش پایین نگاهی به مورد ها دارای اهمیت برای این مشتری می اندازیم.

کشتن حیوان‌ها را متوقف فرمایید.
از تولیدات ارگانیک استعمال فرمائید.
کفش هایی با پباده سازی خوشگل و مدل داشته باشید.
تولیدات تان ریلکس باشد.
کفش های دوست داستنی با پباده سازی عادی داشته باشید.
کاری نمایید مشتری با خرید، حس شرکت کردن در کاری را پیدا نماید.
شما می‌بایست این فرایند را برای هر مشتری دنبال نمائید و ابدا نگران نباشید به این دلیل‌که مطلقا به یک لیست بلند خواهید رسید.

مرحله ۳؛ دسته بندی مشتری ها مبتنی بر نیاز آن ها
اکنون وقت آن میباشد که لیست نیاز های مشتریان بالقوه خودتان را سازماندهی نمائید تا مشتری های شبیه را پیدا فرمایید.

به عنوان مثال مواقعی مثل “توقف کشتن حیوان ها” و “استعمال از تولیدها ارگانیک” و “داشتن احساس شرکت کردن در کار” را خواهیم توانست به نوعی طرز معاش بنامیم در آن اشخاص به چیزهایی سوای خودشان اهمیت می دهند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استراتژی تولید محتوای کلاستر برای سئو


استراتژی کلاستر محتوایی برای بهینه سازی
موضوعات خوشه ای یا این که کلاستر می توانند تحت عنوان یک استراتژی برای سئو سایت موتور های کاوش و بازاریابی محتوا گزینه به کار گیری قرار بگیرند. این منش – سازماندهی محتوای وب سایت با توکل بر موضوعات و پایین موضوعات – در شرایطی‌که می تواند اثر گذار باشد که شما موضوعات صحت را گزینش فرمایید.

یوزرها سال‌ها پیش برای کشف کردن نتیجه ها آیتم نظرشان دقیقا مطلبی را که مد لحاظ داشتند با لغت ها کلیدی آن سرچ می‌کردند ولی اینک یوزرها رو به جستجوی مفهومی آورده اند و این قضیه را که به یک گزاره کوتاه سود آیتم نظرشان برای آنان اکران داده گردد را بیشتر می پسندند.

 

یوزرها مدام رغبت داشتند که در کاوش های خودشان جواب خاصی که خودشان مد حیث دارا‌هستند را بیابند؛ در حال حاضر موتور های کاوش آنقدر هوشمند گردیده‌اند تا به راحتی رابطه ها دربین کاوش ها را تشخیص دهند. الگوریتم های موتور های کاوش آنقدر پیشرفت کرده‌اند، که می توانند موضوعات متفاوت را پشت هدف ها کاوش فهم و شعور و ارزیابی نمایند و با مقایسه با تاریخچه کاوش یوزرها، سود دقیقی را به آنان اکران دهند.

براین اساس یوزرها میتوانند از موضوعات کلاستر که برای نشان دادن هدفمندی محتوا و تخصص آن از لینک و پیوند های داخلی و فرنگی به کار گیری می‌نمایند، منفعت بگیرند. این موضوعات بایستی فوق العاده عام پسند باشند اما گستردگی آن ها نباید طوری باشد که کسب و کارتان حاذق به رئیس کردن آن نباشد.

زمینه شما بایستی در یک سری واژه خلاصه گردد. این زمینه در صورتی به خیر و خوبی پیاده سازی نشود میتواند خسارت قریه خیس از آن چیزی باشد که فکرش را میکنید. در حالتی‌که از شما بخواهم ۵ مورد برای کسب و کارتان بیان کنید، آیا می توانید فورا این عمل را انجام دهید؟

مرحله ۱؛ شناسایی مشتریان غرض


کسب و عمل شما ممکن میباشد از پیش هدفمندی دقیقی در مورد مشتریان تان داشته باشد و یا این که حتی خزانه اطلاعاتی از پروفایل مشتریان هدفتان در مشت داشته باشید، چنانچه اینطور وجود ندارد سفارش میکنم مدتی عمل فرمائید تا مشتریان هدفتان را معلوم فرمائید.

مشتریان شما چه افرادی میباشند؟ در چه مشقت سنی قرار دارا‌هستند؟ چرا آنان می بایست یک کالا از کسب و عمل شما خریداری نمایند؟ چطور آن ها دکان و تولیدات شمارا خواهند آشنایی؟

پژوهش ها شما می تواند دربرگیرنده چند فرم با هدف ها متفاوت باشد. شاید بخواهید برای چک مشتریانتان یک ایونت برگذار فرمائید یااینکه سراغ یک گفتمان با بعضا از آن ها به طور تصادفی بروید.

در طول یک مذاکره یا این که لحاظ سنجی، دلایلی را پیدا نمایید که چرا می بایست اشخاص آیتم نظرتان تحت عنوان مشتری های بالقوه شما محسوب بشوند. بیایید تصور کنیم که شما یک گفت‌و‌گو با مشتری ای از دکان ها آنلاین کفش وگان میکنید.

مشتری ذهنی میگوید: نام اینجانب استیو براون میباشد و اینجانب صاحب و مالک ۴ جفت کفش وگان سبک ایکس هستم. اینجانب درد زانو متعددی داشتم به همین استدلال سراغ کاوش در گوگل برای یافت کردن یک شیوه معالجه مطلوب رفتم و در غایت یک مقاله مطالعه کردم که ثابت می کرد گوشت، به ویژه گوشت قرمز‌رنگ چرب یکی‌از عارضه ها اساسی ساخت درد زانو میباشد. پس اینجانب کلا این آیتم را از سبد غذایی ام حذف کردم.

اینجانب طی مجموع عمرم طرفدار پروپاقرص گوشت و سیب زمینی بودم. به این ترتیب با ترک گوشت نمیدانستم که چه چیزی بپزم. برای همین گشوده هم سراغ گوگل رفتم و بعد از پاره ای کاوش، نهایتا عضو یک مجموعه راهبرد خوراک های گیاهی در فیسبوک شدم.

اینجانب راهبرد های عالی پیدا کردم. رژیم غذایی جدیدم را حسابی دوست داشتم و به کار گیری از آن سبب شد تا درد زانو ام کاسه یک ماه به کلی زدوده شود. اینجانب حافظه گرفتم که چطور ساخت و ساز گوشت بر دور و اطراف زیست تاثیر میگذارد و فهمیدم به کار گیری از آن برای بازه زمانی طولانی فاجعه توشه میباشد. علاوه بر این اخباری درخصوص استعمال از حیوان ها در صنعت های متفاوت شنیدم حقیقتا منرا اندوهگین کرد. پس اینجانب خودم رو دارای مسئولیت به استعمال نکردن از گوشت کردم.

این صحیح وقتی بود که اینجانب آغاز به کاوش در باب کفش های وگان، خرقه ها و محصول ها شبیه آن کردم. متوجه شدم که‌این کفش ها فوق العاده ریلکس میباشند و به ظاهر با بقیه کفش هایی که استعمال می کردم تفاوت چندانی نداشت البته با مواد باصرفه برای فضا زیست و استوار پباده سازی گردیده بودند.

مرحله ۲؛ فهرست نیاز های مشتری


با استعمال از پروفایل های مشتری لیستی از آمال و نیاز های آن‌ها‌را توسعه و گسترش دهید. چیزهایی که برای مخاطبان شما جهت تبدیل شدن به مشتریان بالقوه اثر گذار می‌باشند، چیستند؟

در شرایطی‌که یک مکان نما بک به ماجرا مشتری نصیب گذشته بکنیم، به نظرتان چه چیزهایی برای این مشتری اهمیت دارا‌هستند؟ در بخش پایین نگاهی به مورد ها دارای اهمیت برای این مشتری می اندازیم.

کشتن حیوان‌ها را متوقف فرمایید.
از تولیدات ارگانیک استعمال فرمائید.
کفش هایی با پباده سازی خوشگل و مدل داشته باشید.
تولیدات تان ریلکس باشد.
کفش های دوست داستنی با پباده سازی عادی داشته باشید.
کاری نمایید مشتری با خرید، حس شرکت کردن در کاری را پیدا نماید.
شما می‌بایست این فرایند را برای هر مشتری دنبال نمائید و ابدا نگران نباشید به این دلیل‌که مطلقا به یک لیست بلند خواهید رسید.

مرحله ۳؛ دسته بندی مشتری ها مبتنی بر نیاز آن ها
اکنون وقت آن میباشد که لیست نیاز های مشتریان بالقوه خودتان را سازماندهی نمائید تا مشتری های شبیه را پیدا فرمایید.

به عنوان مثال مواقعی مثل “توقف کشتن حیوان ها” و “استعمال از تولیدها ارگانیک” و “داشتن احساس شرکت کردن در کار” را خواهیم توانست به نوعی طرز معاش بنامیم در آن اشخاص به چیزهایی سوای خودشان اهمیت می دهند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۱۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو قسمت چهارم: محتوا - کپی خوب است


ضریب هم‌بستگی بازاریابی محتوا و بهینه سازی عدد بالایی میباشد. هنگامی از seo کلام می زنیم سئو سایت نمی‌توانیم از محتوا بگذریم. البته از‌آنجا که مشاجره محتوا خیلی گشوده میباشد همت کردم درین بخش این نکته کلیدی را گشوده کنم که نسخه برداری خیر فقط خوب میباشد بلکه دوری ناپذیر میباشد. به عهدوپیمان پابلو پیکاسو هنرمندان خوب اسکن می‌نمایند؛ هنرمندان عالی دزدی. البته پرسش مهمتر این میباشد که چطور اسکن کنیم؟

- [ ] عکس‌ها(ی غیر تجاری) را اسکن نمائید. تیتر و متن جایگزین عکس را تغییر و تحول دهید.

- [ ] ویدئوها را نسخه برداری فرمایید.

- [ ] متون را نسخه برداری نمایید بعد بازنویسی فرمایید.

- [ ] پیوند‌ها را اسکن نکنید. از لینک و پیوند‌های خودتان استعمال نمایید.

- [ ] قالب یک شیت را نسخه برداری نکنید. از قالب خودتان به کارگیری فرمایید.

- [ ] همت فرمائید بخشی از متن را که مخالف حیث شما میباشد حذف نمایید.

- [ ] در غایت در صورتی‌که می خواهید مطمئن گردید که گیر نمی‌افتید از تگ cite به کار گیری فرمائید و فارغ از پیوند دادن مرجع را معین نمائید.


5.بهینه سازی داخلی
یک سری استدلال وجود داراست که چرا سئوی داخلی اصلی میباشد. پس در صورتی میخواهید فروش خویش را بالا ببرید بایستی به تکنیک‌های seo داخلی مسلط گردید. یکی عوارض آن به طور مختصر نیز این میباشد: seo داخلی منجر می‌گردد وب سایت شما استفاده کننده پسندتر خواهد شد و همینطور موتورهای کاوش شما‌را ریلکس‌خیس پیدا نمایند. در صورتیکه با تکنیک‌های بهینه سازی داخلی آشنا نیستید، چندتا از تکنیک‌های آن را در تحت آورده‌ایم:

ساخت و ساز تیترهای منحصربه شخص و قابل فهم
ارتقاء سرعت سایت
تایپ کردن توضیحات قابل شعور و سازگار باکلمات کلیدی برای تصویرهای سایت
seo تیترها با کلمه ها کلیدی و توضیحات مربوط
پیوند کردن محتوا به صفحه های دیگر برای بهبود جستجو وبسایت شما
استعمال ازلینک‌ های قابل قرائت و منطقی
تایپ کردن فراداده‌ها به مراد ارتقا خوانایی به وسیله موتورهای کاوش
6.مدیر اعتبار
رئیس اعتبار صرفا منحصر seo وجود ندارد. رئیس اعتبار یک المان اساسی میباشد و نباید نادیده گرفته خواهد شد. رئیس اعتبار یعنی در دست گرفتن اینکه اشخاص هنگامی به‌دنبال کسب و فعالیت شما در فضای آنلاین میگردند، چی ببینند؟ مثلا شما یک رستوران دارید و در گوگل مپ یک سری حیث منفی در امر شما درج شده و همینطور در کانال‌های اجتماعی وارد یک جدل با یک مشتری گردیده‌اید. هر مشتری بالقوه‌ای که از وب به کارگیری نماید او‌لین چیزی که در زمینه‌ی رستوران شما می‌بیند نقدهای منفی و جدل‌های کانال‌های اجتماعی میباشد و می تواند با گاز تصمیم بگیرد که در رستوران شما خوراک نخورد.

رئیس اعتبار به معنای آن میباشد که وقتی که مشتریان در‌پی شما میگردند شایسته ترین رخ از شمارا ببینند. با انجام شغل های ذیل می‌قدرت مطمئن بود که رئیس اعتبار به صدق شکل می گیرد:

مدام هنگام تعامل با مشتریان، فن‌ای باشید
همواره به نقدهای آنلاین جواب دهید
به نقدهای منفی سریع، با خونسردی و با رفتاری رشته‌ای جواب بدهید
از نقدهای مثبت ازمشتریان رضایتمند تشکرکنید.
7.یک استراتژی یک پارچه داشته باشید و به مسیر خویش ادامه دهید
زمانی که میخواهید از seo سود‌ببرید، نمی‌توانید به طور پاره وقت و نیمه‌نصفه آن‌ را انجام دهید. برای ارتقاء فروش با بهینه سازی شما بایستی هوشمندانه فعالیت نمایید. این بدان شکل میباشد که یک استراتژی قدرتمند داشتن و مخلوط آن با همه المان‌های سازمان ضروری میباشد. برای دستیابی به چنین چیزی شما نیاز به یک گروه رشته‌ای بهینه سازی برای در لحاظ به دست آوردن مقصود کسب و عمل شما و ساخت و ساز یک استراتژی بلند دوران برای دستیابی به آن مقصود میباشد.

آپارتمان ایونت نیز با خدماتی مانند ساخت محتوای متنی، ویدئویی، اینفوگرافی و موشن گرافیک و همینطور ساخت یک استراتژی برای کسب و عمل شما میتواند فروش شما‌را با استعمال از seo ارتقاء دهد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)