مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

استراتژی تولید محتوای کلاستر برای سئو


استراتژی کلاستر محتوایی برای بهینه سازی
موضوعات خوشه ای یا این که کلاستر می توانند تحت عنوان یک استراتژی برای سئو سایت موتور های کاوش و بازاریابی محتوا گزینه به کار گیری قرار بگیرند. این منش – سازماندهی محتوای وب سایت با توکل بر موضوعات و پایین موضوعات – در شرایطی‌که می تواند اثر گذار باشد که شما موضوعات صحت را گزینش فرمایید.

یوزرها سال‌ها پیش برای کشف کردن نتیجه ها آیتم نظرشان دقیقا مطلبی را که مد لحاظ داشتند با لغت ها کلیدی آن سرچ می‌کردند ولی اینک یوزرها رو به جستجوی مفهومی آورده اند و این قضیه را که به یک گزاره کوتاه سود آیتم نظرشان برای آنان اکران داده گردد را بیشتر می پسندند.

 

یوزرها مدام رغبت داشتند که در کاوش های خودشان جواب خاصی که خودشان مد حیث دارا‌هستند را بیابند؛ در حال حاضر موتور های کاوش آنقدر هوشمند گردیده‌اند تا به راحتی رابطه ها دربین کاوش ها را تشخیص دهند. الگوریتم های موتور های کاوش آنقدر پیشرفت کرده‌اند، که می توانند موضوعات متفاوت را پشت هدف ها کاوش فهم و شعور و ارزیابی نمایند و با مقایسه با تاریخچه کاوش یوزرها، سود دقیقی را به آنان اکران دهند.

براین اساس یوزرها میتوانند از موضوعات کلاستر که برای نشان دادن هدفمندی محتوا و تخصص آن از لینک و پیوند های داخلی و فرنگی به کار گیری می‌نمایند، منفعت بگیرند. این موضوعات بایستی فوق العاده عام پسند باشند اما گستردگی آن ها نباید طوری باشد که کسب و کارتان حاذق به رئیس کردن آن نباشد.

زمینه شما بایستی در یک سری واژه خلاصه گردد. این زمینه در صورتی به خیر و خوبی پیاده سازی نشود میتواند خسارت قریه خیس از آن چیزی باشد که فکرش را میکنید. در حالتی‌که از شما بخواهم ۵ مورد برای کسب و کارتان بیان کنید، آیا می توانید فورا این عمل را انجام دهید؟

مرحله ۱؛ شناسایی مشتریان غرض


کسب و عمل شما ممکن میباشد از پیش هدفمندی دقیقی در مورد مشتریان تان داشته باشد و یا این که حتی خزانه اطلاعاتی از پروفایل مشتریان هدفتان در مشت داشته باشید، چنانچه اینطور وجود ندارد سفارش میکنم مدتی عمل فرمائید تا مشتریان هدفتان را معلوم فرمائید.

مشتریان شما چه افرادی میباشند؟ در چه مشقت سنی قرار دارا‌هستند؟ چرا آنان می بایست یک کالا از کسب و عمل شما خریداری نمایند؟ چطور آن ها دکان و تولیدات شمارا خواهند آشنایی؟

پژوهش ها شما می تواند دربرگیرنده چند فرم با هدف ها متفاوت باشد. شاید بخواهید برای چک مشتریانتان یک ایونت برگذار فرمائید یااینکه سراغ یک گفتمان با بعضا از آن ها به طور تصادفی بروید.

در طول یک مذاکره یا این که لحاظ سنجی، دلایلی را پیدا نمایید که چرا می بایست اشخاص آیتم نظرتان تحت عنوان مشتری های بالقوه شما محسوب بشوند. بیایید تصور کنیم که شما یک گفت‌و‌گو با مشتری ای از دکان ها آنلاین کفش وگان میکنید.

مشتری ذهنی میگوید: نام اینجانب استیو براون میباشد و اینجانب صاحب و مالک ۴ جفت کفش وگان سبک ایکس هستم. اینجانب درد زانو متعددی داشتم به همین استدلال سراغ کاوش در گوگل برای یافت کردن یک شیوه معالجه مطلوب رفتم و در غایت یک مقاله مطالعه کردم که ثابت می کرد گوشت، به ویژه گوشت قرمز‌رنگ چرب یکی‌از عارضه ها اساسی ساخت درد زانو میباشد. پس اینجانب کلا این آیتم را از سبد غذایی ام حذف کردم.

اینجانب طی مجموع عمرم طرفدار پروپاقرص گوشت و سیب زمینی بودم. به این ترتیب با ترک گوشت نمیدانستم که چه چیزی بپزم. برای همین گشوده هم سراغ گوگل رفتم و بعد از پاره ای کاوش، نهایتا عضو یک مجموعه راهبرد خوراک های گیاهی در فیسبوک شدم.

اینجانب راهبرد های عالی پیدا کردم. رژیم غذایی جدیدم را حسابی دوست داشتم و به کار گیری از آن سبب شد تا درد زانو ام کاسه یک ماه به کلی زدوده شود. اینجانب حافظه گرفتم که چطور ساخت و ساز گوشت بر دور و اطراف زیست تاثیر میگذارد و فهمیدم به کار گیری از آن برای بازه زمانی طولانی فاجعه توشه میباشد. علاوه بر این اخباری درخصوص استعمال از حیوان ها در صنعت های متفاوت شنیدم حقیقتا منرا اندوهگین کرد. پس اینجانب خودم رو دارای مسئولیت به استعمال نکردن از گوشت کردم.

این صحیح وقتی بود که اینجانب آغاز به کاوش در باب کفش های وگان، خرقه ها و محصول ها شبیه آن کردم. متوجه شدم که‌این کفش ها فوق العاده ریلکس میباشند و به ظاهر با بقیه کفش هایی که استعمال می کردم تفاوت چندانی نداشت البته با مواد باصرفه برای فضا زیست و استوار پباده سازی گردیده بودند.

مرحله ۲؛ فهرست نیاز های مشتری


با استعمال از پروفایل های مشتری لیستی از آمال و نیاز های آن‌ها‌را توسعه و گسترش دهید. چیزهایی که برای مخاطبان شما جهت تبدیل شدن به مشتریان بالقوه اثر گذار می‌باشند، چیستند؟

در شرایطی‌که یک مکان نما بک به ماجرا مشتری نصیب گذشته بکنیم، به نظرتان چه چیزهایی برای این مشتری اهمیت دارا‌هستند؟ در بخش پایین نگاهی به مورد ها دارای اهمیت برای این مشتری می اندازیم.

کشتن حیوان‌ها را متوقف فرمایید.
از تولیدات ارگانیک استعمال فرمائید.
کفش هایی با پباده سازی خوشگل و مدل داشته باشید.
تولیدات تان ریلکس باشد.
کفش های دوست داستنی با پباده سازی عادی داشته باشید.
کاری نمایید مشتری با خرید، حس شرکت کردن در کاری را پیدا نماید.
شما می‌بایست این فرایند را برای هر مشتری دنبال نمائید و ابدا نگران نباشید به این دلیل‌که مطلقا به یک لیست بلند خواهید رسید.

مرحله ۳؛ دسته بندی مشتری ها مبتنی بر نیاز آن ها
اکنون وقت آن میباشد که لیست نیاز های مشتریان بالقوه خودتان را سازماندهی نمائید تا مشتری های شبیه را پیدا فرمایید.

به عنوان مثال مواقعی مثل “توقف کشتن حیوان ها” و “استعمال از تولیدها ارگانیک” و “داشتن احساس شرکت کردن در کار” را خواهیم توانست به نوعی طرز معاش بنامیم در آن اشخاص به چیزهایی سوای خودشان اهمیت می دهند.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)