مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

داستان برند و بازاریابی محتوا چه تفاوت هایی دارند؟


روایت مارک و بازاریابی محتوا به خیال و خاطر هدف ها مشترکی که دارا هستند، سئو سایت معمولا کامل کننده یکدیگر می‌باشند؛ البته این در معنای یکسان بودن آن‌ها وجود ندارد. به همین عذروبهانه، پیرو نگاهی ظریف به تفاوت بازاریابی محتوا با قصه مارک (مارک استوری) در بازاریابی و گسترش کسب‌وکارها خوا‌هیم داشت.


با ارتقاء رقابت، تعداد کمپانی‌هایی که از رویکردهایی مثل کانتنت مارکتینگ و مارک استوری تلینگ برای یافت کردن مشتریان نو و تعامل بیشتر با مشتریان فعلی استعمال می‌نمایند نیز سیر رو به بالا به خویش گرفته میباشد. با اینکه در هر دو این طرز‌ها ما شاهد معرفی مال و داستان قصه کسب‌وکارها هستیم، تفاوت‌هایی بین این مفاهیم وجود داراست که نباید به آسانی از آنان سپری شد.

 

چرا ادراک تفاوت بازاریابی محتوا با قصه مارک اهمیت دارااست؟


تفاوت بازاریابی محتوا با ماجرا مارک
بازاریابی محتوا
این اصل به تکثیر محتوای آموزشی و تبلیغاتی برای مشتریان و دورنماهای گزینش‌گردیده برای کسب‌وکار اشاره دارااست. در واقعیت، به مکان آن‌که به عموم بگوییم خویش مارک تا چه اندازه موثر و دیدنی میباشد، یک محتوای دیدنی و موثر بوسیله مارک به اشتراک گذارده می شود.

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط : رپورتاژ اطلاع رسانی مارک های برتر چه خصوصیت هایی دارااست ؟

 

بازاریابی محتوایی گونه های مختلفی داراست که موردها تحت از مرسوم‌ترین‌ها میباشند:
رپورتاژ اطلاع رسانی که عمدتا موضوعی خاص و مربوط به مارک را پوشش می دهند.
وایت پیپر یا این که نوشته ی علمی سپید. این‌ها در واقعیت گزارش‌هایی متقاعدکننده، دارای اعتبار و با جزئیات فراوان درباره ی مشکلی خاص میباشند که در انتهای آن‌ها، راه‌حل نیز ذکر می گردد.
ویدیوها، از مطلوب‌ترین محتواها برای کانال‌های اجتماعی و پلتفرم‌های شبیه.
اینفوگرافی‌، رویکردی بصری برای نشر محتوا که جذابیت آن به‌مراتب فراتر میباشد.
وبینار یا این که سمینار آنلاین
با به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی، خویش مارک ها تبدیل به نشر دهنده میشوند و به صورت مشخص و معلوم، محتوایی هدفمند را ساخت می‌نمایند که می دانند آیتم اعتنا کاربر قرار میگیرد. مدیران کمپانی‌ها میتوانند از این استراتژی برای جذب مشتریان نو، ارتقاء تعامل با مشتریان فعلی و یا این که راهی برای ساخت یا این که تقویت وفاداری برندشان استعمال نمایند.

قصه مارک یا این که مارک استوری
به کل پیام‌هایی اشاره دارااست که شما برای مخاطبان خویش می‌فرستید. این روش مواقعی مثل کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ هدفمند مارک میان عموم به علاوه نگرش آنان و پرسنل‌تان درخصوص مارک را پوشش میدهد.

 

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط : نکات مهمی که مدیران رابطه ها همگانی بایستی بدانند

 

 


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۴۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)