مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سئو قسمت چهارم: محتوا - کپی خوب است


ضریب هم‌بستگی بازاریابی محتوا و بهینه سازی عدد بالایی میباشد. هنگامی از seo کلام می زنیم سئو سایت نمی‌توانیم از محتوا بگذریم. البته از‌آنجا که مشاجره محتوا خیلی گشوده میباشد همت کردم درین بخش این نکته کلیدی را گشوده کنم که نسخه برداری خیر فقط خوب میباشد بلکه دوری ناپذیر میباشد. به عهدوپیمان پابلو پیکاسو هنرمندان خوب اسکن می‌نمایند؛ هنرمندان عالی دزدی. البته پرسش مهمتر این میباشد که چطور اسکن کنیم؟

- [ ] عکس‌ها(ی غیر تجاری) را اسکن نمائید. تیتر و متن جایگزین عکس را تغییر و تحول دهید.

- [ ] ویدئوها را نسخه برداری فرمایید.

- [ ] متون را نسخه برداری نمایید بعد بازنویسی فرمایید.

- [ ] پیوند‌ها را اسکن نکنید. از لینک و پیوند‌های خودتان استعمال نمایید.

- [ ] قالب یک شیت را نسخه برداری نکنید. از قالب خودتان به کارگیری فرمایید.

- [ ] همت فرمائید بخشی از متن را که مخالف حیث شما میباشد حذف نمایید.

- [ ] در غایت در صورتی‌که می خواهید مطمئن گردید که گیر نمی‌افتید از تگ cite به کار گیری فرمائید و فارغ از پیوند دادن مرجع را معین نمائید.


5.بهینه سازی داخلی
یک سری استدلال وجود داراست که چرا سئوی داخلی اصلی میباشد. پس در صورتی میخواهید فروش خویش را بالا ببرید بایستی به تکنیک‌های seo داخلی مسلط گردید. یکی عوارض آن به طور مختصر نیز این میباشد: seo داخلی منجر می‌گردد وب سایت شما استفاده کننده پسندتر خواهد شد و همینطور موتورهای کاوش شما‌را ریلکس‌خیس پیدا نمایند. در صورتیکه با تکنیک‌های بهینه سازی داخلی آشنا نیستید، چندتا از تکنیک‌های آن را در تحت آورده‌ایم:

ساخت و ساز تیترهای منحصربه شخص و قابل فهم
ارتقاء سرعت سایت
تایپ کردن توضیحات قابل شعور و سازگار باکلمات کلیدی برای تصویرهای سایت
seo تیترها با کلمه ها کلیدی و توضیحات مربوط
پیوند کردن محتوا به صفحه های دیگر برای بهبود جستجو وبسایت شما
استعمال ازلینک‌ های قابل قرائت و منطقی
تایپ کردن فراداده‌ها به مراد ارتقا خوانایی به وسیله موتورهای کاوش
6.مدیر اعتبار
رئیس اعتبار صرفا منحصر seo وجود ندارد. رئیس اعتبار یک المان اساسی میباشد و نباید نادیده گرفته خواهد شد. رئیس اعتبار یعنی در دست گرفتن اینکه اشخاص هنگامی به‌دنبال کسب و فعالیت شما در فضای آنلاین میگردند، چی ببینند؟ مثلا شما یک رستوران دارید و در گوگل مپ یک سری حیث منفی در امر شما درج شده و همینطور در کانال‌های اجتماعی وارد یک جدل با یک مشتری گردیده‌اید. هر مشتری بالقوه‌ای که از وب به کارگیری نماید او‌لین چیزی که در زمینه‌ی رستوران شما می‌بیند نقدهای منفی و جدل‌های کانال‌های اجتماعی میباشد و می تواند با گاز تصمیم بگیرد که در رستوران شما خوراک نخورد.

رئیس اعتبار به معنای آن میباشد که وقتی که مشتریان در‌پی شما میگردند شایسته ترین رخ از شمارا ببینند. با انجام شغل های ذیل می‌قدرت مطمئن بود که رئیس اعتبار به صدق شکل می گیرد:

مدام هنگام تعامل با مشتریان، فن‌ای باشید
همواره به نقدهای آنلاین جواب دهید
به نقدهای منفی سریع، با خونسردی و با رفتاری رشته‌ای جواب بدهید
از نقدهای مثبت ازمشتریان رضایتمند تشکرکنید.
7.یک استراتژی یک پارچه داشته باشید و به مسیر خویش ادامه دهید
زمانی که میخواهید از seo سود‌ببرید، نمی‌توانید به طور پاره وقت و نیمه‌نصفه آن‌ را انجام دهید. برای ارتقاء فروش با بهینه سازی شما بایستی هوشمندانه فعالیت نمایید. این بدان شکل میباشد که یک استراتژی قدرتمند داشتن و مخلوط آن با همه المان‌های سازمان ضروری میباشد. برای دستیابی به چنین چیزی شما نیاز به یک گروه رشته‌ای بهینه سازی برای در لحاظ به دست آوردن مقصود کسب و عمل شما و ساخت و ساز یک استراتژی بلند دوران برای دستیابی به آن مقصود میباشد.

آپارتمان ایونت نیز با خدماتی مانند ساخت محتوای متنی، ویدئویی، اینفوگرافی و موشن گرافیک و همینطور ساخت یک استراتژی برای کسب و عمل شما میتواند فروش شما‌را با استعمال از seo ارتقاء دهد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)