مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بهینه سازی سایت های بسیار بزرگ

فلسفه کلی ما در انتقال اعتبار به ورقه تولیدها در وبسایت های بسیار عظیم این چنین میباشد: سئو سایت  در آغاز بر روی دسته بندی های اساسی، آن‌گاه زیرمجموعه های این دسته بندی و بعد بر روی تولیدات تمرکز نمائید. تمرکز بر روی بک پیوند هایی که به صفحه ها محصول ها لینک و پیوند داده میگردند عمل اشتباهیست. به این دلیل‌که بها صفحه های تولیدات، قابل مقایسه با اعتبار صفحه ها دسته بندی ها نیست. در پی به نظارت تک تک این موردها میپردازیم.

دستکم یک سری پیوند به برگه تولیدها در شیت اساسی بایستی وجود داشته باشد. به طور نرمال این پیوند ها متناسب با مناسبات هنگامی، تخفیفات فصلی و از این قبیل گزینش می‌شوند.

برخی از سایت ها با اعتنا به اهمیت برخی از محصولاتشان، آن ها را به طور دایم در کاغذ اصلیشان پیوند می نمایند. با این اکنون لینک و پیوند دادن تعداد متعددی از تولیدها در ورقه مهم عمل منطقی ای وجود ندارد. به علاوه این جای لبریز قیمت بوسیله گروه بهینه سازی در اختیار گرفتن نمیشود و در موقعیت پیشفرض همواره در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. به همین ادله فعالیت منطقی در‌این موقعیت اینست که فقط بر روی صفحه های دسته بندی توکل کرده و به آن‌ها پیوند دهید.

ساختار کلی پیوند بیلدینگ داخلی این چنین میباشد که در کاغذ مهم، نخست به دسته های مهم لینک و پیوند داده گردیده و در کاغذ هر یکی این دسته ها به زیرمجموعه هایشان و در پایان به تولیدات ذیل شاخه آن‌ها پیوند داده میشود. مطمئن گردید که تارنما شما از همین ساختار پیروی می نماید.

از تمامی مهمتر اینکه مطمئن گردید، یو آر ال مهم نسبت به یو آر ال های فرعی پررنگ خیس باشند. مثلا در حالتی که یک کدام از تولیدها وب سایت در دو دسته بندی جای دارد، اولا یک کدام از یو آر ال ها را تحت عنوان یو آر ال مهم در حیث گرفته و دیگری را با برچسب کانونیکان به یو آر ال اولین دارای ارتباط نمائید. ثانیا مطمئن گردید که یو آر ال مهم آن در لینک و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت مصرف شده میباشد. با اینکار از به وجود داخل شدن صفحه ها تکراری در وبسایت دوری می‌کنید و ربات های کاوش متوجه یو آر ال اساسی میشوند.

مطمئن گردید که منوی مهم وبسایت مشتمل بر تمامی دسته بندی ها نباشد. این موضوع سبب پهناور شدن بیشتراز حد منو و لینک و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت می گردد. از جمله در یک تارنما با 100 دسته بندی اساسی، فقط قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اکتفا می نماید و سایر دسته بندی ها را در شیت ای جدا از هم با تیتر کل دسته بندی های وبسایت قرار دهید.

در شرایطی که تعداد دسته بندی ها و ذیل تیم های آن‌ها زیاد میباشد مسلما از صفحه های جدا از هم برای قرار دادن آنان به کار گیری فرمایید و همگی را زیر یک منو قرار ندهید تا از پهناور شدن منو پرهیز نمائید. این قضیه در سایتی مانند آمازون به طور کامل رعایت شده‌است.

در غایت اطمینان نتایج فرمایید که هر جنس با سه یا این که چهار کلیک از شیت اساسی اکران داده گردیده و تعداد کلیک ها بیشتر از این نشود. رعایت این زمینه شاید مقداری بغرنج به حیث رسد ولی در seo وب سایت های گسترده الزامیست و بایستی پاره ای خلاقیت به خرج دهید.

خلاصه نکات مرتبط با کاغذ اساسی عبارتند از:

شیت اساسی تارنما بیشترین اعتبار را در یک وب سایت دارااست و مالامال قیمت ترین جای برای قرار دادن دیگر لینک و پیوند هاست.
اعتنا فرمائید که صرفا در شکل نیاز به تعداد تولیدات بسیار مقداری لینک و پیوند دهید و بر روی صفحه های دسته بندی ها تمرکز نمایید.
کلید مهم روایت کانال پیوند بیلدینگ داخلی وب سایت میباشد.
از برچسب کانونیکال در بقیه یو آر ال های فرعی به کارگیری فرمائید.
پیوند متنی پایین تیم ها را در صفحه ها داخلی وب سایت تولید فرمائید.
تولیدات تارنما نهایتا بایستی با سه یا این که چهار کلیک از برگه مهم قابل دستیابی خواهد شد.
این مقاله ادامه دارااست و در روزهای آتی به طور تر و تمیز آپ دیت می‌شود. همواره بدین کاغذ راز بزنید تا از دیگر پارامترهای اثر گذار بر بهینه سازی وبسایت های وسیع با خبر گردید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)