بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
بازی انفجار
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
دنس بت
پوکر آنلاین
بت بال 90
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید و جذب مشتری

امروزه صاحبان موسسات و کسب و کارها برای جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان قبلی شان تلاش می کنند در زمینه ارائه خدمات و سرویس ها رضایت مشتریان شان را حفظ می کنند و کسب و کار خود را با ارسال پیامک تبلیغات می کنند.
 
تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت و کسب و کاری می باشد بهتر است بگویم شما با سامانه پیام کوتاه شیک رنک می توانید به راحتی در این زمینه فعالیت کنید.
 
اهمیت پنل پیامکی و پنل نمایندگی پیامک
پنل پیامک، یکی از بهترین و با صرفه ترین راه های حفظ و ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی است.
باید بدانید تمام کسب و کارهای بزرگ از این قابلیت پنل پیامکی بصورت ثابت استفاده می کنند، در صورتی که شما از این قابلیت ها استفاده نکنید از این قافله فناورانه عقب می مانید!
 
کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید سایت:
شما با داشتن یک سامانه پیامکی یا همان پنل اس ام اس خواهید دید که بازخورد آن چقدر در کسب و کارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترین و آسان ترین راه برای ارتباط با مشتری ها را در اختیار خواهید داشت.
 
در هر زمان که بتوانید، وارد پنل می شوید (فرقی ندارد با کامپیوتر، موبایل و …) پیامک مورد نظر خود را به مشتری هایتان ارسال می کنید و به مشتریان تان نشان می دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید.
 
کاربرد پنل پیامکی در حفظ مشتری
مشتری های فعلی شما سرمایه هایتان هستند و به عبارتی 90% سرمایه های فعلی شما از مشتریان ثابتمی باشد.
هر کسب کاری با داشتن یک پنل اس ام اس پیام کوتاه می تواند در حفظ مشتریان خود کوشا باشد که این یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی در هر کسب و کاری است.
 
کاربرد پنل پیامکی در جذب مشتریان جدید
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاریابی نسبت به قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است
با یک پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتریان جدید می توانید افزایش فروش نیز داشته باشید.
با ارسال یک پیامک مناسب و در قالب آفر و طرح های ویژه و مناسبتی به مشتری تان، می توانید به خوبی در اولین اقدم بازاریابی موفقی داشته باشید. با یک متن جذاب شروع کنید! بدون شک این روش به صرفه ترین راه برای ارتباط نزدیک با مخاطب است چرا که احتمال دیده شدن پیامک شما بسیار بالاست.
شیک رنک ارائه دهنده آنی پنل های کاربری و نمایندگی ارسال پیامک با کمترین نرخ ممکن در ارسال از خطوط رند کشوری با امکانات کامل و قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابلیت های پنل ippanel شیک رنک آشنا خواهید شد

  • اضافه کردن شماره
  • اضافه کردن دفترچه
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال منطقه ای لیست سفید
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفکیک استان
  • ارسال از فایل متنی و اکسل
  • ارسال از بانک شماره
  • ارسال پیامک تکی
  • ارسال دکل BTS
  • ایرانسل منطقه ای
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیام صوتی
  • پاسخگوی خودکار
  • مسابقه
  • نظر سنجی
  • سیستم ایمیل
  • منشی عضویت
  • اخطاریه
  • تبریکات
  • اقساط
  • هدایا
  • نوبت دهی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • کد خوان
  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال تدریجی
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال بر اساس کد پستی
  • ارسال محله ای
  • ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
  • همراه اول با تقسیمات کشوری
  • ارسال پترن
  • لیست سیاه
  • امکان ارسال از موبایل
  • پشتیبانی
  • ارائه خدمات وبسرویس
  • دانلود رایگان از آزمایشگاه افزونه
  • راهنمای استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصی
  • خط اختصاصی هدیه5000 
  • خط خدماتی عمومی
  • امکان خرید خط اختصاصی
  • برگشت وجه خودکار از پیامک های مسدود شده
  • تعرفه دریافت پیامک رایگان
  • سایر امکانات و قابلیت نامحدود
برای مشاهده و یا خرید این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راهنمای خرید مبلمان از هایپر دکور

مبلمان یکی از لوازمی است که در هر جایی می تواند کاربردهای مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هایپر دکور، اتاق انتظار یک اداره، مطب یا در منزل جهت فضایی برای ریلکس کردن و آرامش پس از یک روز خسته کننده باشد. از انواع مبلمان می توان به  مبلمان اداری یا مخصوص اتاق کار، مبلمان اتاق پذیرایی، مبلمان اتاق خواب و حتی صندلی و میز ناهارخوری نیز در دسته مبلمان قرار می گیرند.
 
 
مبلمان از نظر سبک به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند. مبل راحتی در دسته مبلمان مدرن قرار می گیرد که انواع مختلفی دارد.
 
ویژگی های مبل راحتی
 
مبل راحتی یا مدرن برخلاف سبک کلاسیک که از منبت کاری و چوب برای دسته ها و قسمتی از پشتی و پایه ها استفاده می شود و گاهی به آن مبل سلطنتی نیز می گویند از چوب کمتری در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رویه معمولاً پارچه، پنبه ای، مخمل، چرم و... بوده و پایه های کوتاهی از جنس چوب، پلاستیک فشرده و مقاوم، استیل و... می باشد البته در برخی انواع مبل راحتی بدون پایه نیز است.
 
همچنین معمولاً پشتی ها در این سبک مبل کوتاه تر بوده و از کوسن های همرنگ یا رنگ مکمل آن استفاده می گردد. مبل راحتی که ترند سال ???? نیز می باشد انواع مختلفی دارد که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید مبلمان مورد نظر خود را پیدا و سفارش دهید.
 
نکات مهم قبل از خرید مبل راحتی
 
یکی از جنبه های منفی که در خرید اجناس ممکن است ذهن آدمی را درگیر کند امکان پشیمانی از خرید است. اگر با مطالعه دقیق و تحقیق درباره سبکی که قرار است در فضای خانه خود ایجاد کنید اقدام به خرید نمایید مطمئناً از انتخاب خود راضی خواهید بود.
 
همچنین مشاورانی در زمینه انتخاب مبلمان در سایت های تخصصی وجود دارند که علاوه بر گرفتن راهنمایی از آن ها می توانید انواع مبلمان را با قیمت و به صورت تصویری مشاهده کنید. قبل از هر اقدام برای خرید مبل مورد نظر خود موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:
 
اندازه گیری فضا
 
مکانی که قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید. اندازه گیری از درب ورودی آغاز می شود. ارتفاعی که قرار است داشته باشد را اندازه بگیرید. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید به راحتی مبل خود را انتخاب کنید اما اگر فضای شما کوچک است از مبلمانی که حجم زیادی را اشغال می کنند، استفاده نکنید.
 
تعیین سبک مبلمان
 
همانطور که قبلاً هم اشاره شد تعیین سبک مبلمان می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد. پس قبل از خرید به نوع و سبک مبلمان خود خوب فکر کنید.
 
تعیین دکوراسیون
 
اگر قبل از خرید دکوراسیون منزل خود را تعیین کنید و رنگ ها را در نظر بگیرید راحت تر می توانید رنگ و جنس مبل و کوسن ها را انتخاب و با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پارکت، فرش، دیوارها می توانید رنگ مبل راحتی خود را تعیین کنید. غالباً رنگ مبل را حتی را مخالف رنگ دیوار و پارکت انتخاب می کنند تا به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود.
 
بودجه خود را مشخص کنید
 
یکی دیگر از مواردی که ممکن است زیاد به آن اشاره نشود تعیین میزان بودجه شما است. با تعیین اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید و چه مدت از مبل خود استفاده کنید می توانید سطح انتخاب ها را کاهش داده و انتخاب راحت تری داشته باشید.
 
همچنین اگر قصد دارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بهتر است با توجه به هزینه اولیه ای که می پردازید بنا به کیفیت مبلمان انتخابی اندکی با دست باز خرج کنید تا مبلی با کیفیت و برای سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.
 
هنگام خرید دقت کنید
 
پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید در هنگام خرید مبل راحتی حتماً به تودوزی، اسکلت داخلی آن که در مبل راحتی بهتر است از چوب سبکی مانند صنوبر یا روس استفاده شود، جنس الیاف به کار برده شده در آن دقت کافی را داشته باشید.
 
در این دوران کرونایی گشت و گذار در بازارهای مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خرید مبل راحتی با شرایطی که گفته شد کاری سخت و دشوار است. اما سایت هایپر دکور با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات انتخاب خوبی است. در این سایت تمام اطلاعات و تصاویری که مربوط به مبلمان مختلف نیاز دارید، همراه با قیمت در اختیارتان قرار می دهد.
 
 
کافی است وارد سایت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداری و رسمی گرفته تا مبلمان منزل که شامل: نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوری می شود، انتخاب کنید. همچنین این شرکت انواع سبک کلاسیک، مدرن و راحتی را پوشش می دهد.
 
در فروشگاه هایپر دکور شما می توانید علاوه بر مبل راحتی از دیگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداری ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون و.... دیدن فرمایید.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سفارش بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک را می توان جزء موثر ترین اقداماتی معرفی کرد که صاحبان انواع و اقسام وب سایت های اینترنتی در راستای جذب بازدید بیشتر از وجود آن بهره مند می شوند. به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه وب سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد، ولی قبل از شروع به کار باید با تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل به خوبی آشنا شوید، زیرا اشتباه در این کار می تواند نتایج کاملا معکوسی به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. بنابراین صرفاً کسب بک لینک در راستای ارتقای یک صفحه ی اینترنتی موثر نیست و لازم است در زمینه ی آن به طور کاملاً اصولی و درست گام بردارید.بکوریتی

https://backority.ir/images/303332.png

برای طراحی و ایجاد بک لینک راه و روش های فراوانی وجود دارد که اقدام از طریق همه ی آن ها نیازمند داشتن تخصص های مرتبط در این زمینه می باشد، تا در نهایت بک لینکی استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحی شود. به عبارتی اگر می خواهید به هیچ وجه از طرف گوگل جریمه نشوید، باید در ساخت بک لینک برای وب سایت خود دقت و توجه بالایی داشته باشید.

با توجه به حساسیت بالای ایجاد بک لینک و توجهی که گوگل به آن دارد، خرید بک لینک بهترین گزینه برای کسب آن محسوب می شود. لذا کسانی در حال فروش بک لینک هستند که در این زمینه از اطلاعات و تجارب تخصصی بالایی برخوردارند، از این رو اصولی ترین بک لینک های تضمین شده را ارائه می دهند.

تاثیرات مثبت خرید بک لینک اصولی

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خرید و فروش بک لینک ها اصلی ترین عامل نشان دهنده در راستای تاثیرات مثبت آن هاست که در حال حاضر مالکان انواع و اقسام وب سایت ها از وجود این امکانات پر مزیت بهره مند می شوند. در ادامه به چند مورد از تاثیرات مثبت و مزیت های منحصر به فرد خرید بک لینک اشاره کرده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • افزایش کیفیت سئو: هر چه از بک لینک هایی اصولی تر و باکیفیت تری استفاده کنید، می توانید در نتیجه رتبه ی بالا تری برای کلمات ارگانیگ محتوای سایت خود از طرف گوگل دریافت کنید.
  • ایندکس سریع تر صفحات: بک لینک ها به روت های موتور های جستجو کمک می کنند که صفحات یک سایت را سریع تر ایندکس کنند. این نکته برای سایت های نو پا و تازه تاسیس بسیار حائز اهمیت است.
  • گرفتن بازدید سایت از سایت لینک دهنده: وقتی که شما در یک سایت خوب و مر بازدید لینک داشته باشید، قطعا کاربرانی با کلیک بر روی لینک وارد سایت شما خواهند شد و این نکته روی بانس ریت سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل مورد های مذکور.

خرید بک لینک باکیفیت

حالا که از تاثیرات غیر قابل چشم پوشی و مثبت بک لینک ها آشنا شدید، به طور حتم برای خرید بک لینک مناسب وب سایت خود مشتاق شده و قصد کسب آن را دارید. همان طور که قبلاً هم گفتیم خرید بک لینک و بهره مندی از وب سایت های فروش بک لینک بهترین اقدام در راستای تهیه ی آن است، لذا با پرداخت هزینه هایی معقول می توانید بدون هیچ استرسی از بابت دریافت جریمه از طرف گوگل از باکیفیت ترین و اصولی ترین بک لینک ها استفاده کنید.

حالا که می خواهید به خرید بک لینک بپردازید، بهتر است چند نکته ی مهم در این رابطه بگوییم که توجه به آن ها منجر به خرید بک لینکی باکیفیت خواهد شد:

  • تعداد لینک خروجی در صفحه
  • عمر سایت و دامنه
  • اعتبار سایت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف و رواج بالای استفاده از اینترنت، فروش بک لینک ها توسط شرکت ها و وب سایت های عدیده ای انجام می شود که تقاضا کنندگان اگر کمی به جست و جو بپردازند می توانند با تعداد زیادی از ارائه دهندگان بک لینک های اینترنتی آشنا شوند. مهم ترین مسئله ای که می بایست در خرید بک لینک فراموش نکنید، خرید از وب سایت معتبر و شناخته شده ای است که توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و با کیفیت ترین بک لینک ها را ارائه دهد.

برای سفارش و خرید بک لینک به لینک زیر مراجعه کنید 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: بکوریتی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۳۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شیک رنک" باشد، و کاربری در کادر جستجو گوگل عبارت "خرید ورودی گوگل برندینگ" را تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

برای مشاهده و یا سفارش ورودی گوگل ترندینگ برای سایت خود به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۳۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سه کشف بزرگ در زمینه ی PAA


سه کشف پهناور در خصوص PAA
گوگل الگوهای Browsing را در لحظه و به طور عینی رمز و صورت می‌دهد

مقطع متعددی از زمانم را به‌این دستور تخصیص دادم سئو سایت  که آیا میتوان گوگل را به نوعی اغوا کرد که قضیه متبوع منرا توسعه و گسترش دهد؟
در تصویر(گیف) تحت مشاهده میکنید که چه‌گونه PAA های مرتبط با واژه و کلمه ی Van را با کلیک کردن روی پرسش “Can I put my vans in the washing machine?” می اقتدار بسط اعطا کرد. و آن گاه همین عمل برای کلمه ی “mildew” به سرویس دریافت شد و اینبار “How do you get the mildew smell out of clothes” گزینه کلیک کردن قرار گرفت.

همین عمل با “organic سئو” مجدد تکرار شد و همان گونه ه مشاهده می‌کنید نتیجه ها 100+ PAA Black Hole بود(بیش 100 سیاه گودی). حاصل اینجانب از “how to clean leather” به “what is بهینه سازی” و “what do you mean by organic search” تغییر تحول کردند(زیرا گیف درین نصیب سرگیجه به هم پا میاورد به قرار دادن اسکرین شات بسنده کرده ایم):

 

2. خط انتها مطلقی نیست؛ مرزها دینامیکی پباده سازی گردیده اند

زمانی کار توسعه PAA را ادامه می دهم و این چرخه حالتی تکراری و خسته کننده به خویش میگیرد(بیش تر از 300 گزینه)، گوگل مجدد دو PAA ابتدایی را توصیه میدهد و میگوید:
“We aren’t sure what else to provide, are you interested in these again?”
به نوعی میگوید که موضوعات مرتبط با دعوا به اتمام رسیده میباشد، هنوز به ادامه دادن همین چرخه عشق دارید؟
مثالی از این اتفاق را مشاهده کنید، اینجانب برای “mitosis” مبادرت کردم و فعالیت را تا 300 PAA ادامه دادم؛ مجدد به “What is Alexa ranking based on?” و “What is the use of backlinks?” رسیدم.

این چرخه منرا حافظه صحبتی که با یکی‌از مهندسان machine learning در شرت گوگل داشتم انداخت؛ وی اعلام کرد زمانی سبک ML نمی تواند تصویری خاص را شناسایی نماید به مکان اعلام کردن ‘I don’t know’ یا این که نمی دانم به طور اتومات اعلام می نماید “Men talking on cell phone” ؛ متوجه میباشید که قصد دارم به چه چیزی برسم؟
زمانی شما تلاش میکنید که از چرخه ی ثابتی بیرون گردید گوگل در مقابل شما می ایستد و کارایی دارااست شمارا به PAA های اول و آن هایی که خودش بیشتر دوست دارااست پیروزشود.
یعنی گوگل کوشش می نماید 3 الی 4 PAA اول را به شما زور نماید.


3. با توسعه یک پرسش به سوالاتی ظریف، مخصوص و شبیه در به عبارتی موضوع برسید

با این شیوه خیر صرفا به مربوط ترین PAAها دست می‌یابید بلکه میتوانید حدود و قصور موضوعات اساسی را معلوم فرمایید.
مثلا در گیف ذیل اینجانب "What is the definition of بهینه سازی?" یا این که تعریف و تمجید بهینه سازی را دستمایه ی همین تست قرار داده ام.

متوجه شدید که چه طور واژه و کلمه های “بهینه سازی” و “search engine optimization” قسمت مهم هر PAA را تشکیل می‌دهد؟ این فرمان تصادفی وجود ندارد.
پیش از اینکه به الگوی امری که اتفاقات بالا را حادث می‌شود بپردازیم، می بایست پاره ای machine learning فرا بگیریم و از این شیوه میباشد که قادر خواهیم بود در مسیر درست قرار بگیریم. ادامه ی متن را مطالعه نمائید؛ بسیار معمولی نقل شده اند و ولی که کاربردی می باشند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بالاترین آمار استفاده از سئو کلاه سیاه متعلق به کدام کشور است؟


شاید با قرائت پرسش بالا اولی جوابی که به ذهنتان خطور نماید عموم ایران باشد.  سئو سایت در واقع ما اهل ایران ها عادت داریم که مدام مطالب نا مطلوب را به هموطنانمان نسبت دهیم. این یک واقعیت میباشد که عموم یک مرزو بوم خویش را سطح ذیل خیس از عموم مملکت های دیگر در بیشتر مواقع فکر‌می کنند. در صورتی‌که این یک فکر تماما خطا میباشد.
در خصوص کلک های seo تارنما و به قولی به دور زدن گوگل آمار های متعددی درخصوص مرزوبوم های متفاوت بدست آمده میباشد که در زیر به آن اشاره خوا‌هیم کرد.


ایالات متحده رکورد دار seo کلاه سیاه
بیشترین تارنما هایی که در عالم از seo کلاه سیاه استعمال می نمایند تارنما های آمریکایی می‌باشند. آمریکایی ها ماهر ترین seo کاران را در مورد بدور زدن گوگل دارا میباشند . آنها معتقدند چنانچه حقه های بهینه سازی تارنما هایشان لو نمی رفت گوگل هیچگاه نمی توانست در شناسایی و تشخیص این مورد ها تا این حد پیشرفت نماید. لذا این اشخاص انتظار دارا‌هستند گوگل بابت این مورد از آن‌ها قدردانی نماید! نکته دیدنی اعتنا اینجاست که اکثر عده ای که بک پیوند های ماهانه را به فروش میرسانند، آمریکایی می‌باشند.


بدور زدن گوگل و بقیه سرزمین های عالم
روسیه، چین، ایتالیا، انگلیس و آلمان به ترتیب در درجه های بعدی بهینه سازی کلاه سیاه قرار می‌گیرند. رقابتی ترین مرز و بوم در فروش بک لینک و پیوند های ماهانه در قبال ایالات متحده، انگلیس می‌باشد. متاسفانه اهل ایران ها می پندارند که خرید بک پیوند صرفا مختص آن هاست و این جنبش غیر رسمی از لحاظ بهینه سازی فقط در کشور ایران واقعه می افتد البته جذاب میباشد بدانید که جمهوری اسلامی ایران در مقابل سایت های مملکت هایی که از seo کلاه سیاه به کار گیری می نمایند حقیقتا حرفی برای اعلام کردن ندارد و به هیچ عنوان در جایگاه آمار مهم قرار نگرفته میباشد.
در واقعیت می بایست به‌این قضیه اندیشید که روش های تقلب، بدور زدن، میانبر زدن و خیلی از راه‌های دیگر مرتبط با عموم تمامی کشورهاست. در هر سرزمینی عده ای پیدا میگردند که طرق ناشایست را گزینش کرده و از آزمودن آنان لذت می‌برند . بهینه سازی کلاه سیاه نیز امروزه در نقاط گوناگون دنیا با ترفند هایی نو اجرا می گردد و گوگل با کشف آنان و پیاده سازی تکنیک های مدرنی که به آن دست پیدا می نماید، به دنبال خنثی نمودن آنهاست.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو کلمات کلیدی چیست؟

اکثر مطالب قابل روءیت: وظیفه گوگل این میباشد که محتوا را به روشی که ما نیاز داریم، فهم نماید. یک برچسب H1 در بالای برگه به اندازه محتوای اساسی در نصیب ذیل تارنما در seo اهمیت دارااست. سئو سایت این مقاله و یا این که محتوا می‌تواند برچسب تیتر باشد، میتواند ورژن نخستین محتوا و یا این که یک عبارت ویژه باشد؛ در مجموع موثرترین محتوا برای seo بیش‌ترین تاثیر را در سکو بندی دارااست.
لینک و پیوند‌های داخلی و محتوای مرتبط با آن: استعمال از لغت ها کلیدی بهینه سازی در انکر تکست پیوندی که به کاغذ شما اشاره دارااست به آشنایی محتوای آن، امداد می‌نماید. به صورت شبیه، محتوای انکر تکست در حدود کاغذ‌ای که به شما اشاره دارااست نیز به گوگل نیز مربوط میگردد و برای تعریف کاغذ مقصد گزینه استعمال قرار می گیرد.
اسم پوشه های تصویری: عوض این که اذن دهید اسم یا این که تصویر پیش ذهنی در محتوا قرار گیرد که معمولاً دربردارنده محتوایی تصادفی و غیرمعمول میباشد، با استعمال از یک واژه کلیدی seo دارای ربط، برای آن اسم گزینش نمائید.
خصوصیت‌های alt تصویر: خیر فقط تارنما شما‌را برای استفاده کننده از دید جستجوی بصری بهتر می نماید، همینطور به گوگل ایده بهتری از تصویر تان در بهینه سازی می دهند. از لغات کلیدی بهینه سازی در حین مطلوب استعمال فرمائید.
خصوصیت‌های تیتر تصویر: عنا وین تصویر در seo بر روی کلیه مرورگرها، شبیه فعالیت نمیکنند، به همین برهان میباشد که گوگل ممکن میباشد قیمت متعددی به یک محتوا ندهد. با این درحال حاضر، در حالتی که فرصتی برای گنجاندن عبارات کلیدی seo وجود داشته باشد، آن را انجام دهید.
تگ ARIA: ARIA مشابه به خصوصیت‌هایی میباشد که در آن به ساخت‌و‌ساز محتوای سایت برای اشخاص دارنده معلولیت یاری می‌نمایند. شما میتوانید از ARIA برای اشکال خاصی از محتوای پویا، محتوای تعاملی، تصاویر پس‌مورد و غیره در seo به کارگیری نمایید.
تایپ کردن شرح تصاویر و / یا این که کپشن کلیپ: بعضا از فیلم ها دربردارنده لغات کلیدی بهینه سازی دارای ربط می‌باشند، البته گوگل هیچ سرنخی از آن‌ها ندارد. مطمئن گردید که متن یا این که رونوشتی برای تصویر یا این که کلیپ آیتم نظرتان، وجود دارااست.
آرم گذاری: افزودن بافت به محتوایتان در بهینه سازی یاری می‌نماید. در شکل قابلیت، کلیدواژه بهینه سازی خویش را با مطلوب‌ترین خصوصیت‌ها نماد‌گذاری نمایید، تا بعضا از ابهامات را برای گوگل رفع فرمائید.

سفارش‌های یکپارچگی کلیدواژه
زیاده‌روی نکنید: باصرفه‌سازی - seo (یا این که "مملو کردن لغت ها کلیدی در محتوا")یک چیز حقیقی وواقعی میباشد. از خودتان بپرسید آیا این فعالیت به تجربه استفاده کننده با بهینه سازی یاری می‌نماید یا این که نه؟ براساس این پاسخ تصمیم خویش را بگیرید.

دقت به برچسب کلمه ها کلیدی: برچسب لغات کلیدی متا در بهینه سازی، آیتم دقت موتورهای اساسی کاوش قرار نمی گیرد. وقت خویش را اینجا تلف نکنید.

هر برگه ای را بیهوده با صرفه‌سازی نکنید: در صورتی وبسایت یک کاغذ ای ندارید، بایستی با در حیث دریافت کردن تمامی صفحه های، متن هدفمند خویش را داشته باشید. این فرمان از ساخت و ساز هرگونه سوراخ و یا این که واژه و کلمه کلیدی seo بی ربط برای یک شیت خاص، نگهداری می نماید.

همگی چیز را آزمون نمایید: در حالتی‌که شما این زمان را دارید که تعداد متعددی برگه داشته باشید، یک مجال عالی برای فعال‌ساز‌ی یک‌سری تست‌ها گران بها برای تصحیح تکنیک‌ هایتان در seo دارید.

 

چه هنگام عبارات کلیدی بهینه سازی اصلی نیستند؟
چه طور قادر خواهیم بود لغت ها کلیدی را مدام اساسی بدانیم؟ در واقع، هیچ راهی برای فهمیدن این مورد در seo نیست، البته بخش اعظمی از گفت و گو‌های ریشه‌ای که در‌این راهنما به اشتراک گذارده گردیده‌اند برای بیشتراز یک ده سال تجربه خویش را پس داده اند و هیچ علامت‌ای از تغییر تحول ندارند.

لری پیج تنها نمی‌خواست که گوگل در سطح یک بشر باشد، وی می‌خواست که سوپرمن باشد. معرفی Google Discover (در قبلی Google Now و Google Feed) به ما نگاه اجمالی در مورد آینده بهینه سازی میدهد: گوگل می‌گوید، اشخاص فارغ از اینکه بخواهند کاوش می نماید. در حالتی که گوگل پیرو ما بگردد، آیا لغات کلیدی بهینه سازی همچنان اصلی میباشند؟ آری، Google Discover تنها بر طبق ورودی های لحظه ای که به آن می‌دهیم (به ویژه آنچه کاوش می کنیم)، عمل می نماید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

11 چالش بزرگ سئو که با آنها روبرو خواهید شد.


11 بحران گسترده بهینه سازی که با آن ها روبرو خواهید شد.
در حوزهبررسی seo سایتچه یک فعالیت محدود انجام دهید سئو سایت و چه شخصا به جزئیات یک کار برای تعداد پاره ای از مشتریان بپردازید، یا این که بر روی یک فهرست پهناور از پروژه‌ها تحت عنوان بخشی از یک سازمان ارزیابی نمائید، معضل‌های ویژه‌ای وجود داراست که در مسیر شغلی بهینه سازی به آنان عکس العمل خواهید کرد. اصلا مهم نیست که چقدر حرفه ای، سازمان‌یافته، و یا این که کنش گرا میباشید، در هر شکل درین حوزه، با موردها پایین واکنش خواهید کرد:

مشتریان عصبانی.
نقص در وبسایت.
کمپین های بهینه سازی فارغ از نام و نشان
مسائل داخلی و اشتباهات.
اکثر وقت ها این معضل‌ها میتوانند در کنار یکدیگر حل شوند، ولی خوب میباشد که بدانید چه چیزی در مسیر شغلی seo تان وجود دارااست. پس چه‌گونه این ۱۱ معضل مشترک را در دست گرفتن خواهید کرد؟

1.رئیس پروژه، a.k.a تعادل بین فعالیت مشتری و وظایف
در صورتی‌که میخواهید یک کارشناس seo برنده باشید، می بایست بسیار سازمان‌یافته کار فرمائید. گاهی اوقات پیش می‌آید که بیشتراز حد بر روی یک مبحث تمرکز می‌کنید و اینکه به هر چیزی که در طول طرح ریزی، با در دست گرفتن کیفیت به مشتری وعده داده‌اید، ممکن وجود ندارد دست پیدا فرمائید.

برای تقابل با این بحران، داشتن ساختار مدیریتی مطلوب، وظیفه شما میباشد. رئیس مطلوب به شما این قابلیت را می دهد که وسعت عمل را روی منابع خویش بسط دهید و سبب خودداری از افت کیفیت گردید. در seo، یک کمپین چیره به معنای انتها عمل وجود ندارد؛ بلکه از فعالیت های کوچک و قابل رئیس در حین بازه تشکیل میشود.

در نظر نگرفتن این قسمت های کوتاه مثل حسابرسی‌های سریع، با صرفه‌سازی سرعت، نشر محتوای منظم و غیره سبب می گردد تا تمام کمپین تان به هدفی که دارااست، نرسد. شما نمی‌توانید پیش از گردهمایی بازبینی مشتری کلیه چیز را انتخاب نمایید و انتظار داشته باشید که حاصل در حیث گرفته گردیده، نتیجه ها خواهد شد.

چینش وظایف قابل اجرا در میان مجموعه شما در حین مدت، سبب ساز پیروزی میشود. هنگامی که از یک گروه تبدیل به تعدادی گروه گوناگون می‌شوید، می بایست فرآیندها را مستندسازی نمایید، آنان را به صورت پیوسته تصحیح فرمائید، و در ساختار مدیر پروژه خویش ترکیب نمائید. برای شیوه بهبود جریان فعالیت روزمره و حسابرسی فرایند ها به صورت منظم، وقت بگذارید. بیش تر از حد به تاکتیک‌های دیرین توکل نکنید، زیرا سرعت تان افت خواهد کرد.

۲. مدیر انتظارات مشتری
قرار وجود ندارد به مشتری با بهینه سازی درس بدهید. این قضیه خصوصا وقتی اهمیت پیدا می نماید که شما یک مشتری عظیم و اساسی داشته باشید، که شم میکنید می بایست پایین‌تاثیر قرارش دهید. اما غلط نکنید: عدم تحقق انتظارات نا ممکن هیچوقت مشتری را زیر تأثیر قرار نمی دهد ، براین اساس وعده های خویش را درتوان واقع‌بینانه محافظت نمائید. آن‌ها را با حاصل زیر تاثیر قرار دهید و خیر لغت ها!

تماس با یک مشتری بالقوه، یا این که ارائه توصیه به ایشان تفاوتی با هم ندارند؛ مدام می بایست انتظارات واقع‌بینانه به آن‌ها ارائه دهید. ممکن میباشد با این مراحل فروشی هم نداشته باشید ، البته فیض ای که به دست می‌آورید قابل تقدیر میباشد، چون واضح فعالیت می‌کنید.

مشتریان تان از این صداقت شما در حوزه بهینه سازی در طولانی‌بازه سپاس می نمایند. پس از شش ماه شما از حاصل و درخواست مشتریان بیشتر برای فعالیت شگفت زده خواهید شد. علاوه بر تهیه انتظارات صحیح زمانی که دعوا به هدف ها و انتظارات یک کمپین بهینه سازی رسد، یاد میگیرید که انتظارات صحت را برای پروژه تان تهیه فرمایید.

یک مشتری با پست الکرونیکی، ارتباط تلفنی و یا این که پیامک در کل ساعت‌ها روز قادر است با شما رابطه برقرار نماید، و کم کم به سمت مراجعه حضوری گرایش پیدا می نماید. چنانچه این انتظارات را برآورده فرمایید، برای فعالیت خویش مدت بگذارید، میتوانید این معضل را با پیروزی مدیر فرمائید.

 

 

۳. بوجود داخل شدن جایگاه‌بندی های غیرمنتظره در زمان بهینه سازی
شما می توانید یک کار پیروز را رئیس نمایید، حاصل عالی تولید نمایید، شاهد ارتقاء زیاد ترافیک و لذت بردن از یک ارتباط آهسته با مشتری باشید. ولی ممکن میباشد که ناگهان تمامی آن پیروزی ها فرو ‌بریزد.

برخی اوقات این انگیزه تکنیکی میباشد، مانند انجام تغییرات در یک الگوریتم موتور کاوش. شاید این قضیه از تغییر و تحول جهت مشتری ناشی گردد ( آنان ممکن میباشد ایرادات میزان دارایی‌ای را تجربه نمایند). شما بایستی بتوانید به شرایط خویش در زمان انجام فعالیت اعتنا داشته باشید.

در حوزه کاوش، می بایست یک پروتکل برای نظارت و نجات افت سکو‌ها داشته باشید. می بایست از سمت مشتری، راه‌حل ‌هایی را شناسایی فرمائید که میتوانید از روش گذار از مشتریان پشتیبانی کرده و بها خویش را اثبات فرمائید.

4.آپ دیت ماندن
انتظار برای آپ تو دیت ماندن در صنعت جست و جو، seo، آپ تو دیت رسانی الگوریتم و خصوصیت‌های گوگل میتواند منجر سخت شدن مراحل کارتان گردد. به خصوص وقتی که کارایی می کنید کمپانی خویش را گسترش دهید، میتواند بحران برانگیز باشد. زمانی که بازه محدود میشود، سرمایه‌گذاری برای آپ دیت ماندن به طور کامل حیاتی می شود.

از سرمایه‌گذاری در مورد ابزار تحقیق واژه و کلمه کلیدی نو، ابزار پیگیری آمار، یا این که اپلیکیشن هیت مپ نترسید. با گروه خویش سخن فرمائید و بپرسید که چه منابعی قادر است کارتان را آسوده‌خیس، کارآمدتر و اثر گذار خیس نماید. مدام یک کانال از رسانه های اجتماعی نو، CMS و مطالب مربوط به حوزه کاوش در دسترس تان وجود داراست و امداد می نماید بفهمید که چطور می توانید رئیس خویش را گسترش دهید.

۵. توکل‌بر یک راه منفرد
در حالی که تخصصی بسیار باارزش میباشد ولی، این یک غلط میباشد که بر یک راه خاص توکل فرمائید. شما نمی‌توانید صرفا یک تاکتیک داشته باشید و انتظار داشته باشید که بهینه سازی کردن تارنما متبوع به خیر پاسخ بدهد.

می بایست از با صرفه‌سازی موتور کاوش (بهینه سازی) به باصرفه‌سازی حضور آنلاین برسید، که‌این عمل نتیجه ها بهتری را برای مشتریان تان ساخت و ساز خواهید کرد. خیر فقط وبسایت‌های مشتری بلکه شبکه‌های‌مردمی مرتبط با یک کسب و عمل مثل اینستاگرام، یک موتور کاوش برای خودشان دارا‌هستند. بیشتراز هر مدت دیگر، باصرفه‌سازی برای برد حیاتی میباشد.

6. ارائه یک راه و روش یک سری خدمتی
seo با ساخت سایت، تایپ کردن محتوا، تبلیغات پرداخت‌گردیده، بازاریابی ایمیلی و رئیس سایت‌های رابطه جمعی همدم میباشد. ارایه مجموع این سرویس ها متواتر منطقی میباشد و به مشتری‌ها اذن میدهد که به راحتی با شما، رابطه برقرار نمایند.

با این حالا، در شرایطی‌که سرویس ها بیرون از حوزه تخصص خویش را به درخواست مشتری ارائه فرمائید، سود نخواهید گرفت. در‌حالتی که مراقب نباشید، در حوزه بهینه سازی چیره نمی گردید و مشتریان ناراضی تان، بیشتراز پیش ارتقا خواهند یافت.

به آنچه میدانید دارای تعهد بمانید. در طول اینکه شایسته ترین فعالیت ممکن را انجام می‌دهید بر پشتیبانی نشانی اینترنتی، پباده سازی بروشور، و مدیر اتفاق افتاد ها نیز تمرکز خواهید کرد.

۷. اعتنا و حق تقدم بندی معیارهای غیر ضروری، پیش از خرید و فروش و فروش
در حین سال ها عمل، می‌آموزید که اکثر زمان ها مشتریان فقط به دو چیز اعتنا دارا‌هستند: هدایت و فروش. شما می توانید در رابطه بهینه سازی و دنیای شگفت انگیز آن برای آن‌ها توضیحاتی ارائه نمائید، آنان را در هر تغییر‌و تحول تکنیکی که در تارنما شان ساخت‌و‌ساز می‌کنید شریک فرمائید، یا این که زمانی از جمله مقطع بار گذاری وب سایت را درحد یک ثانیه تحت میاورید به آنان اطلاع دهید.

در انتها صرفا چیزی که حقیقتا اساسی میباشد سود میباشد. در حالتی‌که آن‌ها تماسی از سمت مشتری خودشان نداشته باشند، یا این که فروش شان در زمان 1سال تحت برود، مشتری اهمیتی نخواهد بخشید که نرخ رفلکس وبسایت ۶ درصد ذیل میباشد. بر روی اقداماتی که دربرگیرنده ارتقا فروش میباشد، تمرکز نمایید.

 

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۲:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از کال تو اکشن برای نام‌نویسی در سایت و دانلود محتوا

5. به کارگیری از CTA برای سفارش خرید فرآورده
کاربرد ضروری دیگر CTA‌ها استعمال از آن برای توصیه خرید میباشد. سئو سایت در حالتی‌که محصولی در وب سایت عرضه میکنید به طبع از کال تو اکشن برای ارائه‌ی توصیه خرید به خواننده به کارگیری فرمائید. ارائه‌ی خلاقانه سفارش به یاور تخفیف و اخذ آدرس اینترنتی مخاطب، یک گزینش مطلوب برای این فعالیت میباشد. یک سری مثال پیام مطلوب برای دعوت خرید در تحت آمده میباشد:

تخفیف ویژه تا (یک تاریخ معین)! این پیام به یاور یک کانتر‌ی معکوس برای ارائه‌ی توصیه خرید با تخفیف با محدودیت وقتی مطلوب میباشد. خیلی از یوزرها از این که مجال ویژه‌ای در مشت آنها باشد شم رضایت می‌نمایند. به‌خصوص در صورتی شیت‌ای که در آن قرار دارا‌هستند به متاع پیشنهادی دارای ارتباط باشد.
همین اکنون خرید فرمایید! این پیام خیلی بی آلایش به حیث می رسد البته تجربه نشان میدهد برای خیلی از یوزرها این پیام معمولی از پیام‌های مالامال زرق‌و‌برق تاثیر بیشتری داراست.
همین هم اکنون ابتدا نمایید! برای اینترنت‌تارنما‌هایی که تولیدات آنان مشتمل بر زمان‌های آموزشی یا این که سرویس ها طولانی بازه می‌گردد، این پیام بیشترین کاربرد را دارااست.
خلاصه و عده بندی
به حافظه داشته باشید طریق‌ی به کارگیری از کال تو اکشن‌ها به‌طور خاص بستگی به نوع بازخوردی داراست که شما از یوزرها تارنما انتظار دارید. با این درحال حاضر در‌این متن مواقعی مثل خواستن از کاربر برای گشودن صفحه های بیشتری از تارنما، به اشتراک گذاشتن مقاله، تثبیت‌اسم در تارنما و خرید تولیدها وبسایت از رایج‌ترین کاربرد‌های کال تو اکشن‌ها می باشند.

نکته‌ی دیگر این میباشد که درصورتی که کال تو اکشن‌ها به‌شکل درست استعمال نشوند استفاده کننده را سرخورده کرده و یا این که از ادامه‌ی گشت‌وگذار در وب سایت شما پشیمان می‌نماید. پس به کارگیری از ویدئوهای طولانی یا این که نهفته کردن دکمه X و ناچار کردن کاربر به مطالعه پیام، فعالیت اکانت گردیده‌ای وجود ندارد و اثر معکوس دارااست.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۰:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

افزایش رتبه سایت بصورت طبیعی و قانونی

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .
 
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال
 
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)