بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۳:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست ؟ و ۳ روش بهینه سازی آن


در صورتی روزمره ترافیک متعددی به وبسایت شما وارد می‌گردد و طرحی برای حضور یوزرها در حیث نگرفته‌اید احتمالا تعداد متعددی از آنان‌را از دست می‌دهید سئو سایت  و صرفا دقت به ترافیک بالای وب سایت کفاف نمیدهد. شاید تا بحال عبارت ” نرخ تبدیل چه می باشد ” به گوشتان خورده باشد این عبارت مساوی انگلیسی Conversion Rate میباشد. چنانچه در پی ارتقاء فروش و تبدیل‌های خویش سوای صرف مبلغ اضافه می‌باشید ، با ما به دنبال هم پا باشید. Conversion یا این که تبدیل چه چیزی است ؟ تبدیل یا این که کانورژن وقتی حادثه می‌ افتد که مخاطب فعالیت دلخواه ما‌را در وب سایت انجام دهد. مثلا مقصود فروش تولیدات میباشد. در شرایطی که کاربری وارد تارنما گردیده و یکی محصول ها را خریداری نماید یک تبدیل در وب سایت انجام یافته میباشد. کانورژن میتواند گونه های مختلفی مانند خرید، نام نویسی، کامل شدن فرم، دانلود یک نوشته‌علمی یا این که یک مقاله و … داشته باشد. با اطلاع از تعداد تبدیل‌ها میتوانید از کیفیت ترافیک وارداتی به تارنما دور اندیشی پیدا فرمائید. روش احتساب Conversion Rate یا این که نرخ تبدیل به چه شکل میباشد؟ نرخ تبدیل معیار درصدی میباشد که میتوانید با مشاهده آن از پیروزی یا این که عدم برد تبلیغات خویش دوراندیشی پیدا نمایید و فرمول به حساب آوردن آن به صورت پایین میباشد: تعداد تبدیل/بازدیدکنندگان وب سایت*۱۰۰ نکته ای که در احتساب Conversion Rate خویش می بایست به خیال و خاطر داشته باشید کیفیت داده‌های شما میباشد. از جمله، ممکن میباشد وبسایت دارنده صفحاتی با نرخ تبدیل ۱۰۰% باشد که عالی به حیث می رسد، ولی تنها تا وقتی که متوجه گردید آن کاغذ تنها یک بازدید کننده داشته میباشد! پیش از ساخت و ساز تغییرات اصلی در وب سایت، از کیفیت داده‌ها اطمینان پیدا فرمایید. برای فهم و شعور این مقاله به نمونه پایین اعتنا نمایید: فرض نمائید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ۲۰ نفر و تعداد تبدیل ۱ نفر میباشد که با احتساب از روش فرمول بالا به نرخ تبدیل ۵% خوا هیم رسید. البته با دقت به نادر بودن تعداد بازدیدکنندگان درصد تبدیل، چندان قابل استناد نخواهد بود. زیرا ممکن میباشد تبدیل انجام یافته بر حسب تصادف فیس داده باشد و شما نمی‌توانید کیفیت لندینگ پیج‌های خویش را بر پایه ی این مقدار بازدیدکننده آیتم سنجش قرار دهید. اما از طرف دیگر ، در صورتی‌که تعداد بازدیدکنندگان وبسایت ۱۰،۰۰۰ نفر باشد و ۵ نفر از آن‌ها نیز بطور تصادفی تبدیل شوند، Conversion Rate شما از ۵٪ به ۴.۹۵٪ کاهش مییابد. این داده‌ها هنوز هم نسبتاً قابل اعتماد می‌باشند. ارتقاء تعداد بازدید وبسایت به طرز های مختلفی انجام می‌گردد البته یک کدام از هدفمندترین و شایسته ترین طریق ها تبلیغات در گوگل میباشد. با انجام این عمل میتوانید عده ای که به تولید ها و سرویس ها شما عشق مند می‌باشند را به وبسایت خویش جذب کرده و نمودار نرخ تبدیل خویش را رو به بالا نمائید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل و PageRank


گوگل و PageRank گوگل در سال ۱۹۹۶ به وسیله شراکت بنیان گذارانش، لری پیج(Larry Page) و سرگی برین(Sergey Brin)، آغاز به فعالیت کرد. در بالا الگوریتم درجه دهی موتور جست و جو بر پایه ی الگوریتم PageRank بود که بوسیله پیج، یکی‌از بنیانگذاران گوگل، در وقتی که در کالج استنفورد درگیر علم آموزی در فن بازیابی داده ها بود بسط داده شد و به همین انگیزه مبنی بر اسم وی اسم‌گذاری شد. ایده مهم این بود که از لینک و پیوند‌های دربین صفحه ها اینترنت تحت عنوان یک برهان مرتبه دهی استعمال شود. بایگانی گوگل در رابطه پیج اینگونه می‌گوید: سئو سایت الگوریتم PageRank بوسیله شمارش تعداد و کیفیت پیوند‌ها به یک کاغذ فعالیت می‌نماید تا یک تقریب تقریبی از واحد سنجش اصلی بودن یک ورقه اینترنت بزند. فرضیه مهم این میباشد که هر چه تارنما ها اصلی خیس باشند، احتمال این که از سایر وب سایت ها پیوند اخذ نمایند بیشتر میباشد. چنانچه میخواهید در رابطه الگوریتم PageRank بخوانید، داده ها آن به طور همگانی و بدون پول در PageRank مو جود میباشد. بایستی اعتنا نمایید که‌این داده ها بسیار فنی می باشند و ممکن میباشد خواننده برای فهم و شعور تمامیت آن نیاز به درک کردن نرم‌افزار نویسی و ریاضی ها به طور توسعه یافته داشته باشد. بهتر میباشد به مکان قرائت کلیه جزئیات چگونگی تجزیه و ارزیابی و نظارت لینک و پیوند‌ها به وسیله گوگل، به‌این پی ببریم که چرا این الگوریتم در بالا به لینک و پیوند‌ها نگاه می نماید. گونه های لینک و پیوند ها؛ داخلی، ورودی و خروجی لینک و پیوند یا این که ابر لینک و پیوند(hyperlink)، یک شئ قابل کلیک در یک کاغذ اینترنت میباشد که شمارا از یک ورقه به ورقه دیگر هدایت می نماید. لینک و پیوند ممکن میباشد به طور دیداری در قالب متن، تصویر یا این که دکمه ظواهر شوند. می قدرت پیوند‌ها را بر طبق مقصد پیوند دسته بندی کرد، حیث به‌این که مخاطب را به شیت دیگر در به عبارتی وب سایت یا این که وب سایت دیگر هدایت می نمایند. لینک و پیوند های داخلی پیوند هایی در میان صفحه های باطن وب سایت شما می‌باشند. موتور های جست و جو این را با نگاه کردن به اسم دامنه می‌فهمند؛ در صورتی لینک و پیوند های باطن یک برگه به صفحه ها دیگر با دامنه یکسان متصل باشند، تحت عنوان لینک و پیوند های داخلی(Internal links) در لحاظ گرفته می گردند. پیوند های داخلی(Internal links)-برگرفته از سایت searchenginejournal.com لینک و پیوند های ورودی(Inbound links)، لینک و پیوند هایی میباشند که از وب سایت های دیگر یا این که اسم دامنه مختلف می‌آیند. پیوند های ورودی(Inbound links)-برگرفته از سایت searchenginejournal.com پیوند های خروجی(Outbound links)، پیوند هایی می‌باشند که از وبسایت شما به بیرون از آن یا این که اسم دامنه متعدد متصل می‌باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۳۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راه های افزایش PageRank


رویه های ارتقاء PageRank : رویه اساسی ارتقا PageRank ، ارتقاء تعداد پیوند ها و افزایش کیفیت آنها است. برای دستیابی به چنین موردی، ما باید تکنیک ها و شیوه های مختلف و گوناگونی را تحلیل و پیاده سازی کنیم. سئو سایت  اگرچه، ما بایستی بیشتر از گذشته مواظب اشخاصی باشیم که‌این عمل را به آنان می سپاریم تا درین تکنیک ها، شیوه ها و تکنیک های کلاه سیاه (Black Hat) دخیل نشوند. در‌این‌حالت‌ مجموع زحمات شما به باد خواهند رفت. برای شناخت بیشتر با شایسته ترین تکنیک های مو جود، به لیست تکنیک ها و شیوه های پایین توجه نمایید: - ارسال پست مهمان (Guest Posting) - تایپ کردن نوشته ی علمی برای دفتر ها مجله نگاری و مجلات - افزودن کمپانی خویش در دانشنامه ویکی پدیا در صفحه ها متفاوت - استعمال از منابع مطلوب و شناخته گردیده برای لینک و پیوند سازی - استعمال از ساختار و استراتژی های پیوند دهی چطور PageRank خویش را تحلیل کنیم؟ - شایسته ترین و سریع ترین نحوه برای ارزیابی کردن PageRank افزودن یک پلاگین به تولبار (نوار ابزار) مرورگر است. - به کار گیری از سیستم PageRank گوگل با تیتر Google PageRank Checker - استعمال از ابزار Backlink Hunter به مراد نظارت تعداد بک پیوند ها و بهبود بخشیدن به آن‌ها - استعمال از ابزار Link Popularity Checker جهت یافت کردن زمان برای افزودن بک لینک و پیوند برای واژه کلیدی خاص و ویژه - استعمال از سیستم Backlink Analysis برای کشف لینک و پیوند های ایراد دار (Broken Links) - به کار گیری از ابزار Link Structure برای جستن کل سایت هایی که به وب سایت شما لینک و پیوند داده اند. مطالب دارای ارتباط: چرا پیج رنک گوگل صفر شد؟ دیگر فاکتورها برای مرتبه بندی در کنار PageRank شما در کنار کار های مرتبط با PageRank باید دقت خویش را نسبت به جایگاه بندی اساسی وبسایت هم جلب نمایید. برای ارتقا و بهبود سکو در رنکینگ های موتورهای جستجوی متفاوت، توجه به موارد ذیل اصلی میباشد: - اشتراک گذاری ها و لایک های فیسبوک - تویئت های توئیتر - اشتراک گذاری ها و لایک های گوگل پلاس - مطلوب بودن نشانی دامنه - تعداد لغت ها در ورقه - ترافیک و بازدیدهای تارنما - سرعت لود برگه


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

حذف ستاره ها از نتایج گوگل


در حالتی که یک سایت داشته باشید، احتمالا شما هم امروز با یک شوک مواجه گردیده‌اید. از دربین رفتن ستاره ها در نتیجه ها گوگل و شیت نتیجه ها بخش اعظمی از صاحبان وب سایت‌ها را به تب و تاب انداخته میباشد. سئو سایت این ستاره‌ها روشی برای جلب دقت یوزرها و بهبود seo محسوب می‌شدند. برهان حذف ستاره ها از نتیجه ها گوگل این میباشد: گوگل اذعان کرد که الگوریتم ریچ ریزالت را به روز نموده است تا معلوم نماید آیا بایستی ستاره‌ها را در بخش‌های حاصل جست‌وجو نشان اعطا کرد یا این که نه و به حیث آن ها این آپ تو دیت رسانی، سبب می گردد شرایط حاصل در آینده بهتر خواهد شد. به ذکر معمولی‌خیس، گوگل تصمیم گرفته میباشد rich results یا این که ستاره‌ها را در تنها در موردها پایین نشان دهد: هنگامی امتیازها به وسیله خویش صاحبان وب سایت داده نشده باشند و در سرویس آنان نباشند؛ تعداد خاصی از اسکیماها (که فهرست آن را درپی بیان می کنیم.) و بازبینی‌هایی که نام در برند آپ آنها بیان گردد، یعنی نام آیتمی که بازبینی میشود در برند آپ گنجانده گردیده باشد. بیشتر بخوانید : به روز نو yoast اسکیماهایی که در نتیجه ها گوگل اکران داده خواهند شد پیرو فهرست اشکال اسکیما را که در ورقه حاصل به اکران در میایند مشاهده میکنید. داده ها مرتبط با این آیه ها را در این سایت میتوانید مشاهده کنید. · Book · Course · CreativeWorkSeason · CreativeWorkSeries · Episode · Event · Game · HowTo · LocalBusiness · MediaObject · Movie · MusicPlaylist · MusicRecording · Organization · Product · Recipe · SoftwareApplication مثل کلیه به روز‌های دیگر، این تغییر تحول اخیر نیز در راستای جلب لحاظ یوزرها میباشد. گوگل مدام عملکرد می‌نماید برگه نتیجه ها را برای یوزرها و به فایده آنان باصرفه نماید. بازبینی‌ها و امتیازاتی که وب سایت‌ها به طور ساختگی به خودشان میدهند به نفع مخاطب وجود ندارد. عامل حذف شدن امتیازها و ستاره‌های تارنما‌ها نیز همین میباشد. چرا حذف ستاره ها از نتیجه ها گوگل برای ما اصلی میباشد؟ در صورتیکه صفحه های وبسایت شما تا شرایط فعلی در کاغذ حاصل با ستاره اکران داده می‌شدند، مسلما می خواهید این شیوه اکران ادامه پیدا نماید. در‌این حالت، بایستی قانون ها نو را مرور و رعایت نمایید تا مطمئن گردید ستاره‌ها و امتیازات وب سایت‌تان از در میان نمی‌رود. برند آپ ها را محاسبه فرمایید و در شکل قابلیت و امکان ضوابط تازه را درباره‌ی آنان اعمال نمایید. در شرایطی که اسکیمای تارنما‌تان با این مقررات همخوانی داشته باشد، مکان نگرانی وجود ندارد. در غیر این شکل، احتمالا شما هم در آینده مجاورت با بحران حذف ستاره ها در حاصل گوگل مواجه خواهید شد. مراد از حذف ستاره‌ها از نتیجه ها گوگل چه است؟ گوگل تصمیم گرفته میباشد rich results یا این که ستاره‌ها را در تنها درین مورد ها نشان دهد: هنگامی امتیازها به وسیله خویش صاحبان وبسایت داده نشده باشند و در سرویس آنها نباشند؛ تعداد خاصی از اسکیماها (که فهرست آن را به دنبال بیان میکنیم.) و بازبینی‌هایی که نام در برند آپ آنان بیان گردد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۳:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نکاتی که برای ipts زدن باید رعایت کرد


عوارض گذاشتن اسکیما برای تارنما
گوگل وبسایت هایی که schema ست کردن رو ریلکس خیس میخونه
در صورتیکه رقیبتون در سئوسایت ، از اسکیما استعمال کرده باشه و شما به کارگیری نکنید ، سئو سایت امتیاز کمتری در seo می‌گیرید و نتیجه ها کاوش و serp به نفع رقبای شما در گوگل خواهد بود
هزینه نداشتن اسکیما رو بایستی با ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتر بپردازید که حقیقتا منطقی وجود ندارد
فارغ از اسکیما reachcard نمیگیرید یا این که امتیاز structure data رو از دست میدید
سوای اسکیما نمیتونید وارد نتیجه ها Top stories گوگل بشید
در حالتی که اصلی نبود درون وبمستر اینهمه بهش اهمیت داده نمی‌شد (نصیب Rich Snippets گوگل وبمستر)
در تصویر پایین نصیب Rich Snippets در وبستر رو مراعات می‌کنید.


نصیب اسنیپتس در گوگل وبمستر

مشاهده کنید از جمله ، گوگل از این تارنما که یک کدام از وب سایت هایی است که سئوش به ما سپرده گردیده این تمامی اشتباه گرفته، حتما در صورتی‌که براش اساسی نبود این همگی وقت و انرژی و هزینه براش نمیذاشت. در فیض ماهم بایستی اسنیپتس و اسکیما ها رو اصلی بدونیم و اونها رو برای وبسایت ست کنیم.

 

طریق ست کردن اسکیما باطن تارنما
به چندین طرز میشه اسکیما ها رو درون مطالب قرارداد که به طور مفصل همگی رو فراگیری میدیم:

توسط وبمستر گوگل قسمت دیتا هایلایتر Data Highlighter
از روش گوگل تگ منیجر google tag manager
با به کار گیری از به کارگیری از میکرودیتا microdata
با افزودن کدهای JSON-LD
نحوه افزودن با ماژول یا این که پلاگین (برای cmsها مانند وردپرس)
افزودن اکستنشن برای ساخت‌و‌ساز اسکیما
طرز نخستین:

ست کردن اسکیما با وبمستر
قبل از هر چیز می بایست بدونید وبمستر مهم‌ترین ابزار امداد دست سئوکار هاست، در شرایطی که نمیدونید وبمستر چه می‌باشد قطعا مبتدی می باشید و بایستی اطلاعاتتون رو زیاد فرمائید.

نخستین بایستی از روش این پیوند بریم سراغ قسمت Data Highlighter

در تصویر ذیل وبسایت مدنظر خودتون رو که به وبمسترش دسترسی دارید تعیین فرمایید.


پیرو از بالا سمت چپ (1) روی دکمه START HIGHLIGHTING کلیک نمائید و (2) در پاپ آپ گشوده گردیده نشانی ورقه ی مدنظر را وارد نمایید و ذیل آن گزینش نمائید که تنها همین کاغذ بررسی گردد یا این که تمامی ی صفحه های شبیه را گوگل مانند آن تحقیق کند.


مرحله گزینش وبسایت در دیتا هایلایتر گوگل

درصورتی که می خواهید برای یک مقاله اسکیما ست نمایید مورد articles رو بزنید (ما هم همینکار رو می‌کنیم) به‌دنبال روی tag just this page کلیک نمائید. درحال حاضر همون ورقه ای که از وبسایت خودتون وارد کرده بودید گشوده میشه و داخلش می بایست هر جایی که میخواید اسکیما بگیره رو هایلایت فرمائید. (مشابه ماژیک شبرنگ کشیدن روی متن در حین مدرسه ها میمونه، باحاله… فرقش اینه تموم نمیشه)

 

مراجل ست کردن:

با موشواره روی هر بخشی که ما یحتاج می‌باشد میریم، خوب ما نخستین از تیتر یا این که تایتل استارت کردیم، اونو گزینش می‌کنیم.
بعداز پنجره ی گشوده گردیده آیتم متبوع رو تعیین می کنیم (ما زیرا تیتر نوشته‌ی‌علمی رو تعیین کرده بودیم title رو می زنیم)
بالا سمت راست مشاهده می کنید که جلوی آیتم title ، تیتر نوشته‌علمی ی مارو آورد.
مجدد میریم سراغ قسمت های دیگه و همین فعالیت رو برای اونها هم انجام میدیم.
تا انتهای شیت (مطلبتون) برید و کلیه رو بزنید.
بعد از آن روی دکمه ی publish کلیک فرمائید تا اسکیما ها برن برای ذخیره

 

در ورقه ی آخری هایلایت هایی که گذاشتید رو میتونید ملاحظه کنید و هر کدوم به نظرتون خوب وجود ندارد رو هم فارغ از هیچ نگرانی میتونید منزه فرمایید. ولی برای تزکیه هایلایت ها بهتره همون موقع مبادرت فرمائید و نذارید برای آن‌گاه که گوگل بررسیشون کرد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نکاتی که باید برای ارتقا چشمگیر سئو در سال 2020 بدانید!


مطالعه این نوشته ی علمی به شما امداد می نماید تا بتوانید seo وب سایت خویش را متناسب با منش ها و الگوریتم های گوگل در سال 2020، سئو سایت  باصرفه نموده و افزایش دهید.


در صورتی‌که میخواهید تارنما شما همواره در حق تقدم کاوش گوگل باشد، بایستی علم seo خویش را آپدیت فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی نکاتی برای افزایش seo در سال 2020 ارائه میگردد. موتور کاوش گوگل یک ابر اقتدار در دنیای جستجوی اینترنتی میباشد. یک کدام از بزرگترین عارضه ها توان این موتور، الگوریتم های پیچیده کاوش آن میباشد که اما به طور پیوسته عوض شده و ارتقاء داده می گردد. مطالعه این نوشته‌علمی به شما امداد می نماید تا بتوانید seo تارنما خویش را متناسب با منش ها و الگوریتم های گوگل در سال 2020، باصرفه نموده و افزایش دهید.

این نوشته ی علمی از مطالب فراگیری seo تیم اینترنت وان میباشد که امید است گزینه اعتنا شما قرار بگیرد.

اهمیت ایجاد محتوای استفاده کننده محور در سال 2020
محتوا سلطان میباشد. این اصل برای سال 2020 نیز راست گو میباشد البته برای ارتقاء seo در سال 2020، می بایست کیفیت ساخت و ساز محتوای خویش را به طور چشمگیری ارتقاء دهید. در واقع برای بهینه سازی سال 2020، می بایست ذکر کرد که محتوای کیفیت خوب، پاد شاه میباشد. لغت ها کلیدی اهمیت متعددی در seo دارااست. می بایست در تعیین لغات کلیدی ظریف فعالیت نمایید و عبارات مد حیث مخاطبان مقصود خویش را به صحت تشخیص دهید. البته نکته ای که عوض شده و منسوخ شده‌است تکرار بی انگیزه عبارات کلیدی برای ارتقاء چگالی عبارات کلیدی میباشد.
در سال 2019، الگوریتم BERT بسیار آیتم اعتنا قرار گرفت و به لحاظ میرسد این الگوریتم در سال 2020 نیز اهمیت متعددی بین متخصصان seo داشته باشد. در صورتیکه که می‌خواهید محتوای خویش را طبق این الگوریتم باصرفه فرمائید، اهمیت متعددی داراست که محتوای شما استفاده کننده پسند بوده و دربردارنده داده ها مفیدی برای استفاده کننده باشد. گوگل برای seo در سال 2020، کارایی کرده است که کیفیت محتوا را بهتر ادراک نماید و محتواهای باکیفیت خیس را در حق تقدم کاوش قرار دهد. محتوا بایستی طبق نیاز یوزرها مقصود شما تدوین خواهد شد. برای ساخت و ساز محتوای باکیفیت از نگاه موتور جستجوی گوگل می بایست بر نیاز های مخاطبان خویش متمرکز گردید. در شرایطی که در پی ساخت محتوای استفاده کننده محور برای seo در سال 2020 میباشید، از گروه بازاریابی خویش بخواهید تا با مشتریان رابطه برقرار کنند و از آن ها در باب کلمه ها کلیدی که کاوش می نمایند، نیز پرس و جو نمایند. در رئیس رابطه با مشتری، درباره‌ی تارنما خویش نیز لحاظ سنجی نمائید.
مضمون‌ اتوریتی دامنه
اکثر وقت ها مدیران وبسایت تصور می کردند که اتوریتی دامنه فقط مرتبط با تعداد بک لینک و پیوند هایی میباشد که وب سایت شما اخذ می نماید. البته برای seo در سال 2020 ، اتوریتی مضمون‌ بسیار بالاتر از بک لینک و پیوند دارااست. برای فهم این معنا می بایست با EAT آشنا باشید. EAT مخفف سه واژه Expertise، Authoritative و Trustworthiness به معنای تخصص، اعتبار و امکان اطمینان است. در واقع برای بهینه سازی در سال 2020، دامنه از دید EAT معقول می‌شود. برای ارتقاء دامنه وب سایت خویش از حیث EAT بایستی هر اقدامی را که منجر میشود تا از نگاه گوگل کارشناس، دارای اعتبار و قابل اعتماد باشید، در حق تقدم قرار دهید. درپی راهکارهایی سفارش میشود که می‌تواند در این باره موءثر باشد:
محتوای دارای ارتباط و تخصصی ایجاد فرمایید
برای افزایش seo در سال 2020، اهمیت متعددی داراست که محتوا های دارای ارتباط و گرانبها ساخت‌و‌ساز نمایید. استراتژی ساخت و ساز محتواهای دیدنی که ربطی به یکدیگر و به مسئله کار شما ندارند، در سال 2020، اثرگذار وجود ندارد. بهتر میباشد استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی را تعیین فرمایید و محتوای تارنما خویش را در محور های مرتبطی بسط دهید. عملکرد فرمایید تا حوزه کسب و عمل و عمل وب سایت خویش را از روش محتوا به گوگل ثابت نمایید. اما می اقتدار این مقاله را همچنان ایجاد محتوای مخاطب محور دانست. در واقع برای بهینه سازی در سال 2020، مخاطبان مقصود را گزینش فرمایید و تلاش فرمایید نیاز های آن ها را بشناسید. آنگاه مطالب گرانبها و تخصصی برای این مجموعه تهیه و تنظیم فرمایید. مطالبی که بتواند به سوال ها آنها جواب دهد.
برای seo در سال 2020، گفته می‌شود کوشش فرمایید که محتوا ها را مستقر سازی فرمائید. به‌این مفهوم که مطالب به طور کامل با یوزرها شما مطابقت و همخوانی داشته باشند. این منش اسکن کردن را بیشتر از پیشین مشقت بار می نماید. در سال 2020، بهینه سازی برای شما اهمیت دارااست می بایست برای ساخت محتوا از متخصصان استعمال فرمایید تا مطالب شما باارزش باشند. در صورتی‌که امروز با شک وتردید میگوییم که گوگل میتواند تشخیص دهد محتوای شما‌را متخصصان می نویسند یا این که خیر، البته با قاطعیت می اقتدار اظهار‌کرد به زودی گوگل توانمند خواهد بود تشخیص دهد که تالیف کننده شما حرفه ای است یا این که خیر. در آینده seo، محتواهای تخصصی دراولویتند.
شفافیت داده ها اهمیت متعددی دارااست
یکی راهکارهایی که برای بهینه سازی در سال 2020، اهمیت دارااست و می تواند EAT شما‌را نیز بهبود دهد، شفافیت در ارائه داده ها میباشد. در واقع شفافیت داده ها منجر می گردد تا مخاطب به شما اعتماد نماید و بدین ترتیب از لحاظ گوگل نیز قابل اعتماد خواهید بود. به ذکر بهتر، داده ها تماس کمپانی خویش را بیان نمایید. مدیریت وبسایت خویش را به مخاطب معرفی نمائید. منابع تنظیم منابع و نویسندگان خویش را بیان فرمایید. خط مشی خویش را اعلام نمائید. کلیه داده ها که میتوانند برای مخاطب اساسی باشند و اعتماد اورا جلب نمایند، می بایست به طور روشن مطرح شوند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چیست


درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم نگاهی به مورد ها ضروری و اساس ای که در سئو موتورهای کاوش بایستی رعایت خواهد شد بیاندازیم.رعایت این موردها انضباط خاصی به سازمان و کسب و شغل های اینترنتی خواهد اعطا کرد.

seo چه چیزی است؟ به گفتار بی آلایش،بهینه سازی مانند چتری میباشد که پوشش دهنده کل طرز هایی میباشد سئو سایت که منجر ارتقا واحد سنجش بازدید تارنما و محتوای آن در حاصل اکران داده گردیده بوسیله موتورهای کاوش می گردد. شیوه های مختلفی برای هر وب سایت می‌تواند در پشت صحنه آن به فعالیت گرفته گردد.در کل seo به دو دسته On-Page بهینه سازی (بهینه سازی باطن سایت) و Off-Page بهینه سازی (seo بیرون سایت) تقسیم می‌شوند.

بهینه سازی درون سایت به خدمت هایی گفته می‌گردد که صرفا در خویش تارنما و سئو اجزای آن شکل میگیرد مانند سئو تصاویر،بکارگیری لغت ها کلیدی و… . seo بیرون سایت کارهایی میباشد که در فضای وب در سمت معرفی و بالا بردن درجه وب سایت و بیرون از آن بکار گرفته می گردد مانند پیوند سازی،بازاریابی های دیجیتال مانند شبکه های عمومی و…

برای چه به بهینه سازی نیاز داریم؟ ساخت و ساز یک وب سایت با ساختاری کار کشته و ارائه مطالب شفاف و حاذق به موتورهای کاوش امداد خواهد کرد که تارنما را سریع خیس و ریلکس خیس جستجو و جایگاه بندی نماید.ساختار اصولی و توانا تارنما تجربه خیر و خوبی را به یوزرها میدهد و آنها‌را تشویق می نماید تا بازهم به بازدید تارنما بیایند. در حالتی‌که واحد سنجش ترافیکی که به تارنما به وسیله موتورهای کاوش جاری می‌شود را بدانید به اهمیت بهینه سازی و بالا بودن جایگاه وب سایت در نتیجه ها کاوش پی خواهید موفقیت. در سال 2014 اعلام شد 64% از تمام ترافیک های ورودی به تارنما هایی میباشد که از seo طبیعی به کار گیری کرده اند، در مقابل 2% از شبکه‌های‌اجتماعی،6% از جستجوها و قرارگرفتن در مرتبه های بالا به طور مبلغی،12% به طور بی واسطه و وارد کردن نام وب سایت و 15% از منش های دیگر به سایت ها دسترسی پیدا شده‌است. از کل ترافیک طبیعی که به وسیله بهینه سازی ساخت‌و‌ساز می گردد،در سال 2015 داده ها حاکی از این بود که 90%جستجوها از روش گوگل انجام پذیرفته میباشد.واضح میباشد که حضور توانا در حاصل کاوش بسیار برای سایت لبریز فایده خواهد بود. دیدنی میباشد بدانید طبق پژوهش ها دیگری که در سال های پیشین شکل عهده دار شد،5 فیض نخستین در حاصل کاوش 60 الی 67 درصد از واحد سنجش کلیک و دیدار به وسیله یوزرها اینترنتی را به خویش تخصیص دادند در حالی که‌این آمار برای نتیجه ها 6 تا 10 فقط 73/3% بود .کمپانی آروین کارن از‌آنجا‌که این رشته را تخصص خویش دانسته مدام سازه را بر این نهاده میباشد تا مرتبه بندی سایت مشتریان عزیز را مطلقا در صفحه ها اولیه کاوش قرار دهد و سوابق مدیران این موسسه نشان میدهد که در‌این عمل شهره موسسه ها ساخت وب سایت میباشند. درحال حاضر به مطرح شدن نکاتی که در سئو ها بایستی رعایت خواهد شد تا تکنیک های seo بهتر کار نمایند می‌پردازیم.

نکاتی که بهینه سازی را برای وبسایت کارا خیس می نماید.

به‌دنبال ما به نکات قابل اطمینان برای بهینه سازی می‌پردازیم که هم به واحد سنجش بازدید وب سایت یاری خواهد کرد و هم رضایت اینترنت گردها را جلب خواهد کرد. بهینه سازی دربرگیرنده عملیات هایی پیچیده میباشد که شعور آنان نیاز به علم،مقطع و تجربه داراست و برای شعور آن بایستی مرحله به مرحله جلو رفتن کرد و نخست تکنیک های ریلکس خیس و بعد از آن تکنیک های پیچیده را به فعالیت موفقیت.مطالبی که به دنبال گفته شود به تفهیم کلی بهینه سازی هم یاری خواهد کرد.

مبانی seo وب سایت در برگه این ایام اعتنا گوگل به ساختار نشانی های URL ،تایپ کردن تگ های عنوان ها(Title tag ) و توضیحات متا(Meta Description ) نسبت به تکنیک هایی مانند کیفیت محتوا و یا این که تکنیک های لینک و پیوند سازی معدود رنگ خیس شده‌است.ولی برای داشتن یک تارنما seo گردیده توانمند می بایست مجموع تکنیک های رسمی که نیاز میباشد را به فعالیت موفقیت.

1-ساختار وب سایت را روشن و آپ دیت فرمائید. طرز ساختار و رابط های کاربری(Navigation ) وب سایت هم برای بهینه سازی تارنما و هم برای راحتی بازدیدکنندگان فوق العاده اصلی میباشد.موتورهای کاوش از روش ساختار پیوند ها پیرو تارنما ها میشوند وآنها را تر و تمیز و ایندکس می نمایند.در شرایطی‌که ساختار تارنما شما قوی باشد،همه صفحه ها و زیرمجموعه ها به سادگی بوسیله ربات ها و خزنده های موتورهای کاوش یافت گردیده و ترتیب بندی می گردند. همینطور رابط کاربری خوب این قابلیت را به بازدیدکنندگان می‌دهد که در کمترین مدت ممکن بتوانند به چیزی که برای آن به سایت شما آمده اند دست پیدا نمایند.ضابطه”3بار کلیک” میگوید که هر اطلاعاتی که در وب سایت در دسترس یوزرها قرار خواهد گرفت،نباید با بیشتراز 3بار کلیک به آن ها دست یافت.این به عبارتی چیزی میباشد که می بایست براساس آن طرح ریزی نمائید.

URL ورقه 2- URLصفحه مشتمل بر یک واژه کلیدی اساسی باشد. صفحه ها اینترنت در دامنه شما ممکن میباشد با لغت ها کلیدی مختلفی با صرفه گردیده باشند.شایسته ترین راه و روش برای عبارت URL اینست که صرفا یک عبارت کلیدی را به طور بی واسطه در URL در اختیار بگذاریم.استعمال از خط تیره به مکان خط زیرین فراموش نشود.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

جستجوی صوتی چه تاثیری بر روی سئو SEO گذاشته است


دستگاه‌های متحرک با پشتبانی از امر صوتی در سرتاسر دنیا
اسپیکرهای هوشمند فقط دستگاه‌های مو جود برای به کار گیری از امکان جستجوی صوتی Voice Search نیستند. سئو سایت هر کسی با داشتن یک تلفن همراه هوشمند می داند که جستجوی صوتی از هر روز دیگر در دسترس‌خیس میباشد. امروزه جستجوی صوتی گوگل بر روی گوشی با امکان پشتیبانی از ۱۰۰ لهجه در دسترس میباشد. صحیح مانند گزارش گوگل در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۰ درصد از جستجوهای انجام یافته بر روی برنامه‌ها و دستگاه‌های اندرویدی از روش کاوش با امر صوتی انجام یافته میباشد.

کامپوننت RankBrain گوگل که بخشی از الگوریتم یادگیری گوگل با به کار گیری از یادگیری ماشین برای تشخیص دارای ربط‌ترین سود با جستجوی مخاطب میباشد نمونه خیر و خوبی از این روایت میباشد.

این کامپوننت به مراد تشخیص لغت ها و کلمات در راستای یادگیری و پیش گویی هر چه بهتر خروجی‌های موتور کاوش ساخته شده است.

صوت برای جستجوهای محلی و بیش تر از حد محلی به کار گیری میگردد
روندها و ترندها حاکی از آن میباشد که یوزرها جستجوی صوتی به طور فزاینده‌ای از این قابلیت برای جستجوهای محلی به کار گیری می‌نمایند. در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵۸ درصد از خریداران با به کارگیری از کاوش با فرامین صوتی یک کسب و عمل محلی را در وب یافته اند. خیر فقط تعداد این یوزرها رو به ارتقاء میباشد بلکه وسعت جستجوهای انجام شده هم به صورت فزاینده‌ای در حالا ارتقا میباشد.

این داده ها را در کنار این واقعایت آنالیز نمایید که ۸۲ درصد از مشتریان قبل از انجام خرید اینترنتی با غرض کاوش Search Intent تحقیقاتی یا این که Research مبادرت به کاوش می‌نمایند و بعداز حصول اطمینان خرید خویش را انجام میدهند.

مبنی بر آمار ارائه گردیده به وسیله گوگل جستجوهای مشتمل بر عبارت مجاورت اینجانب طی چندین سال قبلی به صورت عجیبی ارتقاء یافته میباشد. این ارتقا در جستجوی صوتی محلی یک خبر خوب برای کسب و شغل های محلی میباشد. از سال ۲۰۱۵ میلادی وسعت جستجوهای گوشی از وسعت جستجوهای دسکتاپ پیشی گرفت.

این اتفاق بازاریاب‌ها و فروشنده‌های دیجیتالی و اینترنتی را بر آن داشته تا ساز و کاری در پیش بگیرند و صفحه ها دیرین و عبارات کلیدی گذشته خویش را مجددا تهیه نمایند.

جستجوی صوتی چه تاثیری بر روی seo سئو نهاده میباشد
فعلا فناوری تشخیص صدا در گوگل دقتی مساوی ۹۵ درصد دارااست (در گویش انگلیسی) و گوگل فقط کمپانی فناوری وجود ندارد که بر روی تصحیح و بهبود تشخیص صدا برای استعمال در حوزه جستجوی صوتی می نماید.

یک کمپانی چینی به اسم iFlytek یک سیستم تشخیص صدا منش انداخته میباشد که با گویش انگلیسی تا ۹۸ درصد اعتنا نشان می‌دهد. این سیستم با این اعتنا خیر فقط در ترجمه انگلیسی به چینی تلاش فوق العاده ای نشان می‌دهد بلکه توانمندی ترجمه از چینی به انگلیسی و کره ای و ژاپنی و ۲۲ گویش متعدد چینی را نیز با همین توجه مهیا نموده است. این مجموعه پیش گویی کرده که بتواند طی یک‌سری سال آینده توجه این سیستم را به ۹۹٪ ارتقاء دهد.

این هجرت عمده جهانی به سمت دستور های صوتی بدین معناست که ماشین کرایه ای های تبلیغاتی بایستی به صورت منظم محتوای خویش را با این تکنولوژی آپ دیت نمایند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۹:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)