مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

جستجوی صوتی چه تاثیری بر روی سئو SEO گذاشته است


دستگاه‌های متحرک با پشتبانی از امر صوتی در سرتاسر دنیا
اسپیکرهای هوشمند فقط دستگاه‌های مو جود برای به کار گیری از امکان جستجوی صوتی Voice Search نیستند. سئو سایت هر کسی با داشتن یک تلفن همراه هوشمند می داند که جستجوی صوتی از هر روز دیگر در دسترس‌خیس میباشد. امروزه جستجوی صوتی گوگل بر روی گوشی با امکان پشتیبانی از ۱۰۰ لهجه در دسترس میباشد. صحیح مانند گزارش گوگل در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۰ درصد از جستجوهای انجام یافته بر روی برنامه‌ها و دستگاه‌های اندرویدی از روش کاوش با امر صوتی انجام یافته میباشد.

کامپوننت RankBrain گوگل که بخشی از الگوریتم یادگیری گوگل با به کار گیری از یادگیری ماشین برای تشخیص دارای ربط‌ترین سود با جستجوی مخاطب میباشد نمونه خیر و خوبی از این روایت میباشد.

این کامپوننت به مراد تشخیص لغت ها و کلمات در راستای یادگیری و پیش گویی هر چه بهتر خروجی‌های موتور کاوش ساخته شده است.

صوت برای جستجوهای محلی و بیش تر از حد محلی به کار گیری میگردد
روندها و ترندها حاکی از آن میباشد که یوزرها جستجوی صوتی به طور فزاینده‌ای از این قابلیت برای جستجوهای محلی به کار گیری می‌نمایند. در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵۸ درصد از خریداران با به کارگیری از کاوش با فرامین صوتی یک کسب و عمل محلی را در وب یافته اند. خیر فقط تعداد این یوزرها رو به ارتقاء میباشد بلکه وسعت جستجوهای انجام شده هم به صورت فزاینده‌ای در حالا ارتقا میباشد.

این داده ها را در کنار این واقعایت آنالیز نمایید که ۸۲ درصد از مشتریان قبل از انجام خرید اینترنتی با غرض کاوش Search Intent تحقیقاتی یا این که Research مبادرت به کاوش می‌نمایند و بعداز حصول اطمینان خرید خویش را انجام میدهند.

مبنی بر آمار ارائه گردیده به وسیله گوگل جستجوهای مشتمل بر عبارت مجاورت اینجانب طی چندین سال قبلی به صورت عجیبی ارتقاء یافته میباشد. این ارتقا در جستجوی صوتی محلی یک خبر خوب برای کسب و شغل های محلی میباشد. از سال ۲۰۱۵ میلادی وسعت جستجوهای گوشی از وسعت جستجوهای دسکتاپ پیشی گرفت.

این اتفاق بازاریاب‌ها و فروشنده‌های دیجیتالی و اینترنتی را بر آن داشته تا ساز و کاری در پیش بگیرند و صفحه ها دیرین و عبارات کلیدی گذشته خویش را مجددا تهیه نمایند.

جستجوی صوتی چه تاثیری بر روی seo سئو نهاده میباشد
فعلا فناوری تشخیص صدا در گوگل دقتی مساوی ۹۵ درصد دارااست (در گویش انگلیسی) و گوگل فقط کمپانی فناوری وجود ندارد که بر روی تصحیح و بهبود تشخیص صدا برای استعمال در حوزه جستجوی صوتی می نماید.

یک کمپانی چینی به اسم iFlytek یک سیستم تشخیص صدا منش انداخته میباشد که با گویش انگلیسی تا ۹۸ درصد اعتنا نشان می‌دهد. این سیستم با این اعتنا خیر فقط در ترجمه انگلیسی به چینی تلاش فوق العاده ای نشان می‌دهد بلکه توانمندی ترجمه از چینی به انگلیسی و کره ای و ژاپنی و ۲۲ گویش متعدد چینی را نیز با همین توجه مهیا نموده است. این مجموعه پیش گویی کرده که بتواند طی یک‌سری سال آینده توجه این سیستم را به ۹۹٪ ارتقاء دهد.

این هجرت عمده جهانی به سمت دستور های صوتی بدین معناست که ماشین کرایه ای های تبلیغاتی بایستی به صورت منظم محتوای خویش را با این تکنولوژی آپ دیت نمایند.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۹:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)