بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

تگ هدر (H1 – H6) چیست و در سئو سایت چه اهمیتی دارد؟


تگ هدر یا این که هدینگ که ما بیشتر آن را با اسم عنوان یا این  سئو سایت که تگ های h1، h2، h3، h4 و غیره میشناسیم، یک تگ HTML میباشد که به یوزرها و موتورهای کاوش امداد می نماید تا شل خیس بفهمند که محتوای یک کاغذ اینترنت راجع‌به چه است. علاوه بر این، این تگ قادر است به رنک دریافت کردن شیت شما یاری دهد.

به جهت اینکه اهمیت تگ هدر برای بهینه سازی وب سایت و تجربه کاربری بسیار بالاست، نیاز میباشد که به طبع در باب آن ها داده ها داشته باشید و بدانید چه‌طور آنان‌را در محتوای خویش به طریق صحیح به کارگیری فرمایید.

درین نوشته‌ی علمی، کل نکات ریز و درشت مرتبط با این تگ را ارزیابی خوا‌هیم کرد. در شرایطی که در باب تگ هدر سوالی در ذهن شماست، این نوشته‌ی علمی را از دست ندهید.

تگ هدر چه است؟
اهمیت تگ هدر برای seo در چه است؟
می‌توانید در تگ های هدر از کلیدواژه به کارگیری فرمائید
تگ هدر تجربه کاربری را بهبود میبخشد
داشتن تگ هدر می اقتدار برای شما فیچر اسنیپت به دست بیاورد
تگ هدر به seo وبسایت امداد می نماید
نکات به کار گیری صحیح از تگ هدر
از تگ هدر برای ساختار بخشیدن به محتوا به کارگیری نمائید
از هدر ها برای قسمت بندی متن استعمال نمایید
در تگ هدر از کلیدواژه به کارگیری فرمائید
تگ هدر را برای فیچر اسنیپت ها seo نمایید
تنها یک تگ h1 داشته باشید
تگ های هدر شما بایستی با هم منطبق داشته باشند
هدر های تارنما را دیدنی بنویسید
تگ هدر چه چیزی است؟


پیش از اینکه درباره‌ی اهمیت و روش به کارگیری صحیح از این تگ سخن کنیم، نخست توضیح می‌دهیم که‌این تگ چه می باشد.

تگ های هدر، تیتر اساسی ورقه (
) و همینطور بقیه تیتر های مرتبط با محتوای ورقه را گزینش می نمایند. از منظر موتورهای کاوش و همینطور استفاده کننده، هدر ها برای به دست آوردن خلاصه ای از متن به کارگیری می گردند و به خواننده و ربات های موتور کاوش، خلاصه ای از محتوای شیت و پیام مهم آن را میرسانند.

در‌صورتی‌که بخواهیم یک تعریف و تمجید برای این تگ داشته باشیم میتوانیم بگوییم:

تگ اچ، یک تگ HTML میباشد که تیتر برگه را معین می نماید.

درحال حاضر این تعریف‌و‌تمجید را با جزئیات بیشتری آنالیز می‌کنیم:

HTML – زبانی میباشد که بیشتر وبسایت ها از آن برای ساخت و ساز صفحه ها خویش به کارگیری می نمایند.
تگ (Tag) – تگ یک تکه کد میباشد که به مرورگرها میگوید محتوای شیت را چه گونه اکران دهند.
تیتر (Heading) – گویش HTML دارنده شش تگ تیتر میباشد که h1 و h2 و … نامیده می گردند. تگ اچ وان مهم‌ترین تگ به حساب آورده می شود و تگ h6 معدود اهمیت ترین. تگ ها معمولا به طور سلسله مراتبی از بالا به ذیل آراسته میگردند.


برای اینکه با مثالی برای شما شفاف خیس توضیح دهیم، می‌توانید به تصویر ذیل نگاه نمائید. ممکن میباشد در نگاه اولیه تصور کنید که برای دو تیتر پایین فقط فونت را عظیم خیس و پررنگ خیس کرده ایم. امّا واقعیت این میباشد که به‌این دو تیتر تگ های مربوطه اضافه گردیده تا هم شما و هم موتورهای کاوش متوجه اهمیت و مضمون‌ آنان گردید.

 

اهمیت تگ هدر برای بهینه سازی در چه چیزی است؟
تگ های هدر برای صفحه های اینترنت دو خواص عظیم دارا هستند: ساخت و ساز شفافیت و رسم سلسله مراتب.

همانطور که پیشین خیس هم گفتیم، این تگ ها به موتورهای کاوش یاری می نمایند که مورد اساسی شیت و ساختار آن را بفهمند. همینطور، این تگ ها به مخاطب امداد می نمایند که به راحتی و با یک نگاه اجمالی مورد برگه را بفهمند.

امّا اینها فقط ادله اهمیت تگ های هدر نیستند. در‌پی، در زمینه‌ی اهمیت تگ هدر بیشتر توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

میتوانید در تگ های هدر از کلیدواژه به کارگیری فرمایید
برای اینکه بتوانید نوشته ی علمی ای بنویسید که هم برای استفاده کننده و هم برای موتورهای کاوش شفاف باشد، کلیدواژه هایی که یوزرها سرچ می نمایند را در هدر های خویش مکان دهید و با اینکار بخت چشم شدن خویش در حاصل کاوش را بیشتر فرمائید.

در مثالی که از همین وب سایت به شما نشان دادیم می‌توانید مشاهده کنید که کلید کلمه «نرخ کلیک» در تگ h1 و h2 مستعمل اند.

امّا این را نیز در خیال و خاطر داشته باشید که زیاده روی در به کار گیری از کلیدواژه ها دیگر سودی ندارد و گوگل با گاز متوجه غیر طبیعی بودن متن می گردد.

تگ هدر تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد
تگ های هدر خوانایی متن را تا حد متعددی بالا میبرند و فهم خلاصه متن را سهل خیس می نمایند. در فیض آن، رنک شما در گوگل بهبود می‌یابد، چون گوگل به تجربه کاربری و برخورد مخاطب اهمیت بسیار متعددی می‌دهد.

بیشتر اشخاصی که در فضای اینترنت نوشته‌علمی مطالعه می نمایند، به مکان قرائت نکته به نکته متن، آن را خلاصه خوانی می نمایند و با نگاه کردن تحت عنوان ها تلاش می نمایند کلیات متن را بفهمند. تگ هدر برای چنین کاربرانی می‌تواند بسیار امداد کننده باشد.

همینطور، هدر ها به استفاده کننده یاری می نمایند که فراموش نکنند کجای نوشته بودند و چه می خواندند. بدین ترتیب، یوزرها برای بازه بازه بیشتری روی برگه شما خواهند ماند.

داشتن هدر های مطلوب و مربوط به متن هر قسمت، به نوشته ی علمی شما ساختار می‌بخشد و سبب ساز می گردد خواننده تا انتهای متن باقی بماند.

داشتن تگ هدر می اقتدار برای شما فیچر اسنیپت به دست بیاورد
اسنیپت های گوگل جعبه های ویژه ای میباشند که در شیت نخستین نتیجه ها کاوش، تارنما خاصی را به روش ای متعدد اکران می‌دهند. در حالی که تهیه کردن برخی از این اسنیپت ها با به کار گیری از کدهای خاص در برگه ممکن میباشد، بقیه اسنپت ها به صورت خود کار به وسیله گوگل به وبسایت ها داده می‌گردد.

اکنون برای اینکه بخت خریداری کردن اسنیپت برای شما بالا رود، می بایست در ورقه اولیه رنک داشته باشید و کد های HTML شیت خویش را seo نمایید تا گوگل آن‌ها را بفهمد و به طور اسنیپت اکران دهد.

با به کارگیری از تگ هدر شما میتوانید ساختار و سلسله مراتب تیتر های خویش را گزینش نمایید و به‌این تریتب به گوگل یاری فرمائید که محتوای شما‌را شل خیس بفهمد. شاید تصور کنید که با به کارگیری از بولت و لیست هم می اقتدار سلسله مراتب انتخاب کرد. امّا این تگ های اچ می باشند که درک مقاله را برای گوگل سهل وآسان می نمایند.

تگ هدر به seo وب سایت امداد می نماید
در سال ۲۰۰۹، مت کاتس از شرکت گوگل چنین چیزی را درباره ی تگ اچ ذکر کرد:

هنگامی که به وبسایت ها رنک می‌دهیم، از کلمه ها باطن تیتر، درون URL و حتی چیزهایی که با تگ ها هایلایت گردیده اند استعمال میکنیم.

با این وجود، بعدا جان مولر از این شرکت تاکید کرد که گوگل از تگ هدر برای شعور بهتر محتوای ورقه به کارگیری می نماید، امّا اصلا مهم نیست که برگه شما به هیچ وجه تگ h1 داشته باشد یا این که خیر و یا این که از جمله پنج تگ h1 داشته باشد. همینطور، تارنما ماز نیز در تحقیقی نشان اعطا کرد که استعمال از تگ h1 به مکان تگ h2 هیچ تغییری تولید نخواهد کرد.

نکته ای که در اینجا وجود داراست این میباشد که لزوما استعمال از تگ هدر در مجموع به رنک وب سایت ما یاری خواهد کرد.

داشتن یک ساختار منطقی به گوگل امداد می نماید که محتوای دارای ارتباط به نیاز استفاده کننده را ریلکس خیس در برگه شما پیدا نماید و همینطور کاغذ برای اسنیپت های ویژه گوگل مطلوب باشد.

شاید اینک این مورد ثابت گردیده باشد که تگ های هدر مستقیما روی seo تارنما تاثیر نمی گذارند، امّا به کارگیری از آنها مسلما به ارتقاء کیفیت محتوا و خوانایی آن یاری می نماید.

به صورت کلی، چیزی که از نگرش تجربه کاربری خوب باشد، از نگرش بهینه سازی نیز خوب میباشد.

نکات به کارگیری صحیح از تگ هدر


همانطور که گفتیم، شاید تگ های هدر مانند قبلی یک قسمت حیاتی و مهم seo وب سایت نباشند، امّا این تگ ها همچنان برای یوزرها وبسایت شما و در سود، برای بهینه سازی وب سایت اساسی می‌باشند.

این تگ ها می‌توانند خوانایی متن را بهبود دهند و قرائت متن را شادی بخش خیس نمایند. در سود، میتوانند به طور غیر بدون واسطه روی بهینه سازی تارنما شما تاثیر داشته باشند.

پیرو، نکاتی را در زمینه ی اسفتاده از تگ هدر یا این که تگ اچ در دست شما قرار می‌دهیم. این نکات به بهینه سازی وبسایت شما امداد خواهند کرد.

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۵۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو تکنیکال چیست؟


بهینه سازی و با صرفه‌سازی وب سایت به سه نوع سئوی داخلی، فرنگی و فنی تقسیم می گردد سئو سایت که بعضی از این موردها تماما محتوایی بوده و برخی دیگر مرتبط با اقدامات فنی و تکنیکال می گردند. درین مقاله بیشتر در رابطه بهینه سازی تکنیکال و نظارت‌لیست‌های آن می پردازیم.

در بهینه سازی تکنیکال به ارزیابی و حل خطاها فنی وب سایت از نگاه seo میپردازیم تا منزلت وبسایت در صفحه ها جستجوی گوگل بهبود پیدا نماید. ولی سؤال اینجاست که چه مشکلاتی در وب سایت میتوانند به بهینه سازی ربط داشته باشند؟
از جمله در حالتی که نقشه وبسایت به صحت ساخته نشود و بعضا صفحه ها به گوگل معرفی نشوند، روبات‌های گوگل قوی به خزیدن آن صفحه های نخواهند بود و در سود به احتمال زیاد ایندکس نخواهند شد. ورقه‌ای که ایندکس نشود هم در صفحه های حاصل گوگل (SERP) اکران داده نمیشود و مرتبه‌ای نخواهند گرفت.
نمونه دیگر در باب سازش وب سایت با گوشی میباشد که از دید seo تارنما نکته بسیار حائز اهمیتی میباشد. در واقع گوگل به طور رسمیً اعلام کرده که وبسایت‌های سازگار با گوشی در جستجوهایی که بوسیله گوشی انجام می گردند منزلت بهتری خواهند داشت.
این فهرست به همین جا ختم نمی شود و می‌اقتدار اذعان کرد فهرست نسبتاً طویلی میباشد. از همین رو به‌دنبال آنالیز‌لیستی ارائه می‌گردد که در آن مهمترین فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال خدمتتان ارائه شده‌است.

 

نظارت‌ لیست مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال
برای اینکه بدانیم کدام ایرادات یا این که مسائل فنی تارنما در بهبود بهینه سازی و منزلت آن در صفحه های نتیجه ها جستجوی گوگل تأثیرگذارند می بایست به موردها ذیل اشاره کنیم. برای بهبود seo تکنیکال وب سایت خویش، مورد ها تحت را در سایتتان محاسبه کرده و در شکل نیاز اشتباهات جانور را برطرف نمایید. دراین‌صورت شاهد رویش چشمگیر مرتبه تارنما خویش خواهید بود.

معرفی تگ‌های HTML و تأثیر هریک بر seo


تگ‌های HTML تعداد بسیار متعددی دارا‌هستند مانند تگ‌هایی که سبب ساز پر رنگ سازی بخشی از متن میگردند یا این که تگ‌هایی که نشان دهنده موسیقی‌اند؛ ولی از این فی مابین صرفا بخشی بر seo اثرگذارند که به آنها می پردازیم:

تگ تیتر
به عبارتی تیتر کاغذ میباشد. در تیتر کاغذ به طبعً می بایست از لغات کلیدی استعمال شود. هر کاغذ بایستی تنها یک تگ تیتر داشته باشد و هیچ برگه‌ای نباید فارغ از تگ تیتر باقی بماند.

تگ توضیحات
به آن متای توضیحات نیز می گویند. اگرچه متای توضیحات به صورت بی واسطه بر seo اثر ندارد، البته از آن‌جا که در صفحه های SERP اکران داده می‌گردد قادر است بر میل مخاطب نسبت به کلیک کردن بر روی کاغذ موثر باشد. به کارگیری از لغات کلیدی در‌این نصیب نیز مؤثر میباشد.

تگ‌های هدینگ
تگ‌های هدینگ نصیب‌های گوناگون متن را از هم غیر وابسته می‌نمایند. بوسیله تیتر‌های فرعی که در متن قرار می‌دهید مشخص و معلوم میکنید که هر قسمت از متن درباره‌ی چه چیزی کلام کرده‌اید. به‌این وسیله هم استفاده کننده و هم موتورهای کاوش بهتر می توانند با یک نگاه به محتوای کاغذ شما پی ببرند. این‌تگ‌ها از H2 تا H6 میباشند.

تگ وضعیت جغرافیایی
با معلوم کردن وضعیت جغرافیایی خویش در seo محلی بهتر ظواهر می شوید.

تگ Alt تصاویر
با به عمل بردن این تگ، موتورهای کاوش از محتوای تصاویر شما با خبر گردیده و آنان‌را در جستجوی تصاویر دارای ربط اکران میدهند.

سئو سرعت وبسایت
در شرایطی که سرعت تارنما به جهت ایرادات کدنویسی، وسعت بالای تصاویر و... معدود باشد، یوزرها مدتی تا لود بی نقص شیت چشم به راه می مانند و این ممکن میباشد یوزرها عجول و معدود‌شکیبایی را از سایتتان فراری دهد. هر توشه که استفاده کننده وارد وب سایت شما گردیده و پیاله فقط یک‌سری ثانیه دوباره به ورقه نتیجه ها گوگل بازگردد، برای seo شما اثر منفی خواهد داشت.

به کارگیری از اسکیماها Schema
اسکیماها مانند کدهایی می باشند که در درون وبسایت قرار میگیرند و چندین داده ها در زمینه ی وبسایت مانند مورد کلی وب سایت و... به موتورهای کاوش ارائه می دهند تا بدین وسیله موتورهای کاوش هم بتوانند آنها‌را در دسته‌بندی و مقام قابل قبولی قرار دهند.
مثلا مهمترین اسکیماها عبارت‌اند از اسکیمایی که برای انتخاب داده ها مرتبط با برگزاری یک روی داد در تارنما قرار میگیرد، اسکیمایی که برای معرفی تولیدها به کار گیری میشود یا این که اسکیمایی که برای ارائه داده ها مرتبط با موزیک‌ها و فیلم‌های لود گردیده وجود دارا هستند.

تگ کنونیکال چه میباشد؟
گوگل روی صفحه های با محتوای تکراری یا این که بسیار شبیه حساس میباشد. با این هم اکنون این اختلال ممکن میباشد به دلایلی برای هر سایتی به خصوص وب سایت‌های سابق با تعداد صفحه های زیاد فیس دهد. راه‌حل‌های مختلفی برای حل این خلل ارائه گردیده که یکی‌از آنها به کارگیری از تگ کنونیکال میباشد.
تگ کنونیکال را بایستی در ورقه‌ای که یک ورژن شبیه بی نقص‌خیس دارااست قرار دهید و با این فعالیت به گوگل میگویید که ورژن مهم این برگه در کدام URL جای دارد. به‌این وسیله گوگل هم در صفحه ها نتیجه ها آن ورژن اساسی را اکران خواهد اعطا کرد و مرتبه به آن کاغذ وابستگی میگیرد.

برای کسب داده ها بیشتر در خصوص تگ canonical نوشته ی علمی تگ کنونیکال چه می‌باشد را مطالعه کنید.

پوشه ربات (Robots.txt) چه است؟
کل خزنده‌ها و روبات‌ها پیش از آنالیز وب سایت بدین پوشه مراجعه می‌نمایند و بر پایه ی اوامر درج شده در آن مبادرت خواهند کرد. شما بایستی خزیدن صفحاتی را که از لحاظ کاوش ارزشی برای سایتتان ندارند (کسی آنان‌را سرچ نمی‌نماید) برای ربات‌های موتورهای کاوش ممنوع نمایید تا منجر افت مرتبه کلی سایتتان نشوند.
از طرف دیگر از ترافیک سایتتان بالاست، می توانید درین فولدر به روبات‌ها بگویید صفحه ها را با تأخیر بخزند تا در بازدید یوزرها از وب سایت مشکلی ساخت نشود.
قرار دادن نقشه وبسایت در‌این پوشه نیز می تواند امداد بزرگی به خزیدن کل صفحه ها وبسایت باشد. برای کسب داده ها بیشتر راجع به فولدر robots.txt نوشته‌ی علمی فولدر Robots.txt چه چیزی است را مطالعه کنید.

ایجاد نقشه وب سایت چه گونه میباشد؟
همان گونه که گفته شد، ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت به روبات‌ها و خزنده‌های موتورهای کاوش یک مشاهده کرد بدون نقص از کل صفحه های وب سایت میدهد و در فیض میتوانند حتی صفحاتی که در اعماق تو در توی وب سایت واقع گردیده‌اند را یافته و محتوای آنان را بخزند.

استعمال از نقشه تارنما سبب ساز می‌گردد که روبات‌های گوگل سریعتر صفحه ها وبسایت شما‌را شناسایی و داده ها آن‌ها را ایندکس نمایند. نقشه تارنما کمکی به بهبود مرتبه صفحه های وب سایت شما در گوگل نمی‌نماید البته سرعت ایندکس را ارتقا میدهد، برای کسب داده ها بیشتر درباره‌ی شیوه ساخت و ساز نقشه تارنما نوشته‌علمی نقشه تارنما چه چیزی است را مطالعه نمائید.

AMP چه است؟
استاندارد AMP یا این که Accelerated Mobile Pages با حذف مورد ها غیرضروری در سرعت بخشیدن به صفحه های تلفن همراه یاری‌کننده میباشد. در واقع به کارگیری از AMP سبب می گردد صفحه ها وبسایت شما با سرعت بسیار بالاتری نسبت به وضعیت ریسپانسیو برای یوزرها اکران داده شوند و این مورد منجر میگردد یوزرها دوران ماندگاری بیشتری را در وبسایت سپری نمایند و همینطور نرخ پریدن و نرخ خروج یوزرها از تارنما را کاهش می دهد.
گوگل در اکران شرایط گوشی وب سایت‌هایی که از استاندارد AMP به کارگیری می‌نمایند را با آیکون رعدوبرق اکران می دهد. برای کسب داده ها بیشتر در امر AMP نوشته ی علمی AMP چه می باشد را مطالعه فرمایید.

بقیه موردها فنی که در seo اهمیت داراست
علاوه بر مواقعی که در خصوص آن‌ها توضیح دادیم، بعضا از نکاتی که می بایست در بهینه سازی تکنیکال مدنظر در اختیار بگذاریم عبارتند از:

رندر کاغذ (Render)
قابلیتی در کنسول گوگل اضافه گردیده که شما با وارد کردن نشانی ورقه متبوع از گوگل میخواهید آن را بوسیله روبات‌های خاصی تحقیق کند. با این عمل ایرادات آن برگه در شکل وجود مشخص و معلوم گردد.
در حالتی‌که شم کردید برگه‌ای از نگاه روبات‌های گوگل به دور ما‌نده می توانید با به کارگیری از این امکان به خلل پی برده و نسبت به رفع آن مبادرت فرمایید.

نصب پروتکل اس اس ال (SSL)
گوگل به امنیت یوزرها بسیار اهمیت می‌دهید و از همین رو برای تارنما‌های دارنده پروتکل SSL امتیاز ویژه‌ای در حیث گرفته میباشد. براین اساس قطعاً برای وب سایت خویش یک سند SSL تنظیم کرده و آن گاه همه URLهای سایتتان را از http به https انتقال دهید.

بردکرامب: مسیر راهنمای استفاده کننده
بردکرامب استعاره میباشد از ریختن خرده نان بر روی زمین برای یافت کردن مسیر رجوع. در دعوا اینترنت‌تارنما، بردکرامب در واقع به عبارتی پیوند‌هایی میباشد که در بالای کاغذ، رده استفاده کننده را به طور مسیری که از برگه مهم تا برگه کنونی طی کرده نشان می دهد.
بردکرامب علاوه بر اینکه از حیث تجربه کاربری میتواند اثرگذار باشد، با پیوند‌هایی که در هر برگه ساخت‌و‌ساز می‌نماید سبب ساز اتصال صفحه های داخلی وبسایت به یکدیگر می گردد.

گوشی فرندلی و برخورد گرا بودن
از‌آنجا‌که اکثر یوزرها وب سایت‌ها امروزه از گوشی خویش برای وب گردی استعمال می‌نمایند، بسیار اساسی میباشد که ظواهر وبسایت در صفحه های کوچک تلفن همراه و تبلت نیز محافظت گردد. استعمال از قالب‌های برخورد گرا و گوشی فرندلی این قابلیت را تولید نموده است.


عده بندی: بهینه سازی تکنیکال چه میباشد؟
بهینه سازی تکنیکال اکثری از طریق‌های seo وبسایت را در برمی‌گیرد. با اجرای اصول بهینه سازی تکنیکال در وب سایت خویش، در واقع اشتباهات فنی مرتبط با seo را در سایتتان برطرف کرده‌اید و بدین ترتیب رویکرد را برای کسب درجه‌های بهتر در گوگل و بقیه موتورهای کاوش هموار ساخته‌اید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور انکر تکست ها را اصلاح کنیم؟

کارایی فرمائید با ساخت و ساز بک لینک و پیوند های نو تعادل را برقرار نمایید. سئو سایت برای مثال در شرایطی‌که اکنون بیشتر انکر تکست‌های سایت‌تان با واژه کلیدی می باشند، بک پیوند‌های نو را با واژه و کلمه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از پیوند‌های برهنه به کار گیری فرمایید. تمامی اشکال را به فعالیت ببرید و در انتظار باشید تا بهبود سکو وب سایت را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های بهینه سازی
نکات اساسی در یادگرفتن seo انکر تکست ها


هنگام سئو انکر تکست ها پیشنهاد‌های تحت را در حیث داشته باشید:

ارتباطات متنی را بدون شوخی بگیرید. با آپ تو دیت‌های نو، گوگل هم اکنون به راحتی متوجه رابطه دربین محتوای صفحه ها گوناگون میگردد. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای شیت و سایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی پیوند‌سازی، رقبای برنده خویش را محاسبه فرمایید. ملاحظه کنید با چه انکر تکست‌هایی بک پیوند گرفته‌اند. این فعالیت ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی چیره به شما می دهد. برای این عمل میتوانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کارگیری فرمایید.
مدام لینک و پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های تارنما خویش را ذیل حیث داشته باشید. ابزارهای بخش اعظمی (برای مثال Ahrefs) برای این فعالیت وجود داراست. تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها به نگهداری تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
لینک و پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته‌علمی بیاید، از لحاظ گوگل اهمیت بیشتری دارااست. با تهیه ترتیب‌ها، میتوانید اهمیت صفحه ها آیتم نظرتان را به گوگل نشان دهید.
در یک کاغذ بیش تر از حد لینک و پیوند قرار ندهید. در صورتی تعداد متعددی لینک و پیوند دارای ربط به یک شیت دارید، مهمترین‌ها را تعیین فرمائید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا‌هستند و bold می باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و سبب سر و صدا بصری می شود.
​ تا این جا از اهمیت متنی که برای لینک و پیوند دادن تعیین می کنید مطلع شدید و نکاتی را برای تصحیح این متن آموختید. گفتیم که مهم‌ترین نکته در یادگرفتن seo انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن لینک و پیوند‌ها را رعایت فرمائید و فارغ از گول زدن یوزرها، آن‌ها‌را در صفحه های متعدد به جنبش وادارید. شما چه تجربه‌ای دراین باره دارید؟ ایده ها و تجربیات خویش را درخصوص سئو انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نکات کلیدی طراحی سایت


در دنیای امروز که بخش اعظمی از تجارت ها و کسب و امور به طور  سئو سایت اینترنتی و بازرایابی اینترنتی درحال پیش روی میباشند بیشترین برد را کسانی بدست خواهند آورد که سایت مطلوب و کاملی را برای کسب و عمل خویش معرفی کرده اند.

بخش اعظمی از کارشناسان وب ساخت وب سایت را آمیخته ای از هنر و گروه ای از اصول می‌دانند که قادر است به شما در فرآیند بهبود کسب و کارتان یاری دهد ولی متاسفانه اکثری از اینترنت سات ها بر این اعتقاد می‌باشند که طراحی سایت با رعایت کردن اصول اولِ برای بدست آوردن جایگاه و مقام مطلوب در گوگل و رونق جستن کسب و کارشان کفایت می نماید.

رضایت مندی یوزرها یک کدام از مهمترین عواملی میباشد که قادر است به شما در بدست آوردن سکو مطلوب یاری دهد. ولی برای اینکه بدانید که در فعال سازی و طراحی وب خویش چه کارهایی بایستی انجام دهیم و نکات کلیدی طراحی وب که بایستی آنان را مد حیث داشته باشیم چه چیز هایی هستند با بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران یار باشید. ما در‌این نوشته ی علمی می‌خواهیم نکاتی را که می‌توانید در طراحی وب سایت خویش آنها‌را به عمل برده تا هم بهینه سازی وبسایت خویش را بهبود داده و هم درجه و مقام قابل قبولی را در حاصل موتورهای کاوش بدست آورید را در اختیاران در اختیار بگذاریم.


ساخت وب سایت

غرض از طراحی وب
در اولِ فرمان بایستی بدانیم که چرا به طراحی وب می‌پردازیم و اساسا مقصود از طراحی وب سایت چه چیز میتواند باشد. طبیعتا این مسئله را به خیر و خوبی می‌دانید که نباید بازدیدکنندگان تارنما خویش را با یک وبسایت نامنظم، بی اپلیکیشن سردرگم فرمائید. اولی قدم در ساخت سایت را مقصود ساخت آن وبسایت می بایست در لحاظ گرفت. شما قصد دارید با پباده سازی و فعال سازی تارنما خوانند‌گان و بازدیدکنندگان بخش اعظمی را به سمت کسب و عمل خویش جذب فرمائید. پس در اولِ عمل مقصود خویش را معین فرمائید.

این مسئله را در لحاظ داشته باشید که در‌صورتی‌که مطالب و محصول ها شما برای یوزرها دیدنی نباشد آنان را نمی توانید مجاب نمائید که سوای هیچ درنکی در وبسایت شما بمانند در‌این‌صورت‌ و با این پروسه شما یوزرها و مخاطبین خویش را به گذر زمان دوران از دست خواهید بخشید و وبسایت شما با ناکامی مواجه شود پس پی بردن نکات کلیدی ساخت سایت امری طبیعی است برای شما که می‌خواهید به کسب و عمل خویش در دنیای بازاریابی اینترنتی رونق دهید.

نکات کلیدی ساخت وب سایت
برای اینکه بتوانید بهینه سازی تارنما خویش را به صحت مدیر فرمائید نیاز به پباده سازی بی نقص و جامع در مرحله اولیه دارید ولی برای این عمل نیاز میباشد که نکات کلیدی ساخت سایت را بشناسید تا بتوانید در راه‌اندازی و ساخت سایت خویش غالب باشید.

نکات کلیدی ساخت وب سایت عبارتند از:
رنگ بندی
سایز و نوع فونت
منوها و مسیریابی
تصاویر
فرم تماس
سرعت تارنما
برخورد گرا


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۵۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

به عمق موضوع محتوای خود نفوذ کنید !


به عمق مورد محتوای خویش نفوذ نمایید !


یکی‌از دیگر میباشد نکات تاثیرگذار در بهبود seo در سال ۲۰۱۹ اخلاق و رفتار محتوایی میباشد سئو سایت که به عمق مورد متبوع استفاده کننده نفوذ می نماید . برای تحقق این غرض که باعث میشود تا خواننده با دقت بیشتری اصل مقاله را متوجه گردد ، می شود به راهکارهایی که درپی آمده میباشد متوسل شد :

 

نوشته‌ی علمی ای بنویسید که کوتاه نبوده و دست کم دارنده دو هزار واژه اختصاصی باشد .
در موضوعاتی جستجو نمایید که یک سری پهلو بوده و بتوان آنان را از از زوایای مختلفی گزینه نظارت قرار بخشید .
در ساخت و ساز محتوای بهتر ، راهبرد های مادام العمر بنویسید و به ارائه نکاتی بپردازید که تاریخ انقضاء ندارند .
برای فراهم کردن داده ها ، سطح کاوش های پیش پا افتاده و معمولی را رد کرده به جای این که فقط با به کارگیری از خویش گوگل ، اطلاعاتی را برای تایپ کردن یک نوشته‌علمی و برگرداندن به‌این موتور کاوش گر تهیه و تنظیم فرمایید ، برای گردآوری اطلاعات به منابع دیگری که کمتر در دسترس بوده ، ناشناخته اند و کارکردن با آنان مشقت بار هست البته داده ها مفیدی دارا هستند – مانند Google Scholar یا این که JSTOR – رجوع نمایید .


مطابقت با فرمت محتوا با خصوصیت های اسنیپت

 

اعتنا به خصوصیت های اسنیپت و تاثیر خارق العاده ای که‌این پدیده بر روی حاصل جستجوی گوگل دارااست چیزی وجود ندارد که در سال ۲۰۱۹ استارت گردیده باشد ، ولی در همین سال به پروسه افزایشی خویش ادامه داده و کماکان در کانون توجهات قراردارد .

طبق بیانات مقامات گوگل همگی اطلاعاتی که ما در اسنیپت یک مقاله وارد می‌کنیم در واقعیت به عبارتی داده هایی میباشد که در موتورهای جستجو گر به طور خلاصه ارائه داده و به استفاده کننده درخصوص درونمایه و ماهیت مطالبی که در شرف ورود به آن میباشد توضیحاتی را می‌دهد .

در صورتیکه به موضوعاتی که در وب سرچ میکنید اعتنا کرده باشید ، مواقعی که در بالا حاصل ظواهر گردیده ‌اند جملگی دارنده خلاصه های کارکشته و جذابی میباشند که کلام دل خواننده را زده و سبب ساز می‌گردد تا شخص مشتاق به مشاهده مقاله وارد لینک و پیوند مربوطه گردد .

در همین راستا در صورتی اشخاصی که به نگارش نوشته‌ی‌علمی دست زده و از اهمیت اسنیپت هم آگاهند ، عشق و علاقه داشته باشند تا با تعریف و تمجید خلاصه ای گیرا از مطالب خویش به جذب کاربر بپردازند ، می‌توانند از راهبرد‌های ذیل پیروی نمایند :

سوالاتی را در اسنیپت مطرح کرده و در نوشته‌ی علمی خویش با صلابت و قاطعیت جواب دهید !
محتوای خویش را به بالاترین حد ممکن کیفیت خویش برسانید !
بندهای نوشته ی علمی خویش را شماره گذاری کرده و آن‌ها‌را فهرست وار ارائه دهید .
از آمار ، ارقام و داده‌های کاربردی فایده گیرید !
ساختار محتوای خویش را به صورتی منطقی تعریف و تمجید نمایید .

ماهر باشید !
اکنون گوگل بیش تر از هر مدت دیگری به نگارش مقالاتی که به طور ماهر و حاذق نگاشته میگردند اهمیت میدهد .

در این شیوه آوازه تالیف کننده و وبسایت چاپ کننده مقاله از اهمیت متعددی برخوردار‌است . طبق آپ دیت رسانی هایی که گوگل بر راهبرد بررسی کیفیت جستجوی خویش داشته میباشد ، پیشینه تولید کننده یک محتوا در فعالیت مربوطه و همینطور سوابق کاری وی در نگارش به کاهش یا این که ارتقاء کیفیت یک کاغذ یاری می نماید . در همین خلال آوازه یک مولف می تواند از دو طرز کلی نتیجه ها خواهد شد :

تجربه نخستین فرد (برای مثال اینکه شما یک ده سال در ادامه چاپ کتابی بوده اید و درین مقطع تمامی جزییات های حوزه فعالیتی خویش را آموخته اید! )
در محافل اینترنتی در زمینه‌ی شما چه میگویند ( برخورد کلینظرسنجی ها ، انجمن های اینترنتی مربوط به کارتان ، خبر ها ، بیوگرافی مولفین ، ویکی پدیای مقاله‌ها و غیره درخصوص شما و خروجی عمل هایتان چه است ! )

در همین راستا تحت عنوان گام نخستین ، با ارائه توضیحاتی درباره‌ی خودتان و تجربه ای که در مورد کاری نام برده دارید در ورقه “در رابطه ما “اینترنت سایتتان ، همدم با شرح بضاعت و توان و ارائه رزومه ای از خویش ، مسئله شناخته شدنتان برای سایر افراد را هم مهیا آورید .

در غایت این زمان را نیز برای نوشته‌ی‌علمی نویسان مهمان آماده فرمائید تا در بخش های خاصی از سایتتان بتوانند بیوگرافی خویش را ارائه دهند .


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۳۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو سایت: چگونه محتوا را مورد پسند کاربر و گوگل قرار دهیم؟


در مراحل بهینه سازی تارنما همواره به محتوا و ساخت محتوا تاکید میگردد. سئو سایت البته ساخت و ساز محتوا با تکنیک های زیادی یاور میباشد تا اثرگذاری بالا را در پروسه seo وبسایت داشته باشد. در بنا شده در مقطع ایجاد محتوا بایستی از دو منظر به محتوا نگاه کنیم . یکی از موتورهای کاوش و seo و دیگری استفاده کننده. که‌این دو منظر ارتباط بی واسطه با هم دارا هستند.

فهرست عنوان ها
محتوا از منظر seo وب سایت
محتوا از منظر کاربرپسندی
محتوا از منظر بهینه سازی وب سایت
محتوا از منظر seo وبسایت در واقع لیستی از مورد های هست که با پیاده سازی و اجرای آن گوگل محتوای خویش را باکیفیت قلمداد می نماید. این احتمال وجود داراست که شما محتوایی بسیار اثر گذار تنظیم نموده باشید که عملکرد و سودمندی بالا برای یوزرها شما داشته باشد البته موردها بهینه سازی را رعایت ننموده اید و در سود در رنکینگ بالا محتوای شما قرار نمی گیرد. موردها پایین لیستی از مورد های seo محتوا هست.

* وجود h1 متناسب با عنوان برگه و کلمه و واژه کلیدی
* تعیین نمودن تیترهای داخلی در هدینگ و h2
* در لحاظ تصاحب کردن چگلی واژه کلیدی
* استعمال از مخلوط های واژه و کلمه کلیدی در محتوا و تیترها
* عدم اسکن برداری از سایر وب سایت ها
* ایجاد محتوای یکتا با تعیین تیترهای مطلوب
* تهیه و تنظیم محتوا متناسب با لیست کلمه ها کلیدی


seo وب سایت: چه‌طور محتوا را آیتم پسند استفاده کننده و گوگل در اختیار بگذاریم؟
محتوا از منظر کاربرپسندی
در موردها روایت شده در جمله بالا محتوا از منظر گوگل و مورد های seo ارزیابی میگردد . ولی در سود دستور می بایست استفاده کننده محتوای شما‌را مطالعه نماید و در‌صورتی‌که به واسط متریک های seo در رنکینگ بالا قرار گیرد وکاربران را به سمت شیت وبسایت شما کشاند البته یوزرها نتوانند محتوای متبوع خویش را بیابند در واقع شما فرایند مثبت را در بهینه سازی وبسایت خویش نخواهید داشت. چون که یوزرها وب سایت شما‌را رها می نمایند و این bounce rate که نرخ خروجی از وب سایت شما میباشد بوسیله گوگل انالیز میگردد. در واقع واکنش یوزرها در وب سایت شما تحلیل میگردد و در فرایند بهینه سازی تارنما شما اثرگذاری بالا داراست. برای محتوای کاربرپسند موردها تحت را رعایت کنید.

* به کارگیری از رنگ فونت و سایز فونت مطلوب
* جمله بندی مطالب
* لیست نمودن موردها اساسی به طور پررنگ و روشن خیس
* به کارگیری از تصاویر گرافیکی
* مسافت خطوط مطلوب برای محتوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تولید محتوا با کلمات هم معنی برای سئو


یک ترفند بهینه سازی دیرین که هنوز هم به کار گیری میشود ساخت و ساز سئو سایت  محتوا با لغت ها مترادف میباشد و فاجعه این میباشد که بخش اعظمی از اشخاص هنوز از آن به کار گیری می نمایند و در بهینه سازی تارنما خویش انجام می‌دهند ، ساخت و ساز محتوا برای هر واژه و کلمه کلیدی حقیقتا یک فعالیت بیهوده و بد میباشد.

ساخت و ساز محتوا با لغات مترادف و هم معنی یک استراتژی کهن میباشد و انگیزه به کارگیری از آن این میباشد که بتوانند با هر کلیدواژه ای که استفاده کننده کاوش انجام می‌دهد با آن کلمه و واژه کلیدی در برگه نخستین حضور داشته باشند ، ولی آیا تا به درحال حاضر اندیشه نموده اید گوگل کلمه ها مترادف و هم معنی را در صورتیکه که در یکسری مقاله متعدد به عمل برده باشید و کارایی کرده باشید در یک سری محتوای متعدد در رابطه یک زمینه سخن کرده باشید ، انواع اکانت می نماید و محتواهای مترادف را بی بها آرم گذاری می نماید.

ایجاد محتوا با کلمه ها مترادف و هم معنی
ساخت و ساز محتوای منحصربه‌فرد بفرد و باکیفیت این تصور را برای گوگل تولید می نماید ، محتوای فوق کیفیت خوب در یک وب سایت کیفیت عالی است و در واقع یک شیت منحصر برای یک زمینه است.

پس بهتر میباشد نگران حیف کردن دیگر کلیدواژه های مشابه هم نباشید چون معمولا در شکل مرتبه به دست آوردن یک کاغذ در گوگل دیگر عبارات مشابه به آن مورد در نتیجه ها متعدد با جستجوی گوناگون مترادف و هم معنی نمایان می‌شود.

مثلا در شرایطی که یک وب سایت دندانپزشکی را در حیث بگیرید که با تیتر بها ایمپلنت مطلبی ساخت‌و‌ساز نموده است و در شرایطی‌که آن مقاله با جستجوی کلمه و واژه ارزش ایمپلنت در کاغذ نخستین گوگل باشد پس با جستجوی هزینه ایمپلنت نیز ورقه نخستین گوگل خواهد بود.

به همین ترتیب عبارات دیگری مانند مخارج ایمپلنت یا این که تعرفه ایمپلنت نیز همین آخر و عاقبت را خواهد داشت و نیازی وجود ندارد برای هرکدام یک مقاله ساخت‌و‌ساز گردد.

در هر هم اکنون این تاکتیک خیر برای یوزرها و خیر برای گوگل جذابیتی ندارد ، به حافظه داشته باشید تمرکز روی یک برگه سکو بهتری را رقم می‌زند ، اما گوگل در بروز رسانی سال 2011 در الگوریتم پاندا نیز به آن اشاره نموده است.

بهتر میباشد در هنگام تایپ کردن یک مقاله به تکراری بودن آن محتوا نیز در صفحه های دیگر نیز دقت داشته باشید ، به لحاظ میرسد “محتوای تکراری” به محتوایی اطلاق میشود که در میان دامنه یا این که فی مابین تعدادی شیت یک دامنه به اشتراک نهاده شده‌است اشاره داراست.

در محتویات مشترک فی مابین صفحه های “Scraped” گامی بالاتر میرود و سبب به کار گیری دوباره از محتوای دیگر سایتها میگردد، این می‌تواند دربرگیرنده اسکن مطالب و نشر دوباره به طور بی نقص یا این که تصحیح یافته آن باشد.

گوگل به کارگیری از برچسب rel = canonical برای اشاره به ورژن اساسی محتوا تاکید داراست؛ اعتنا داشته باشید که محتوای شما می بایست در واژه و در بها محتوا اختصاصی باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

با ارائه یک پکیج، نقاط درد رو یکی کنین


با ارائه یک پکیج، نقاط درد رو یک کدام از کنین
یک کارشناس اقتصاد عصبی به اسم جرج لونستاین، در زمینۀ تاثیر بسته‌های تولید ها و سرویس ها به پژوهش ها عظیم‌ای دست زده  سئو سایت و حاصل جالبی هم به دست آورده. اون فهمیده که کل مشتریان (و به خصوص مشتریان محافظه‌فعالیت) ترجیح می‌دن مراحل خرید خویش رو در یک گام گسترده، البته بی آلایش کامل شدن کنن و این خریدها رو به طور جدا انجام ندن.

از جمله، ترجیح یک مصرف‌کننده اینه که مجموع قابلیت و امکان‌های خودروی خویش رو به طور هم زمان ارتقاء بده تا در چندین مرحله. یعنی یک پکیج بی نقص از قابلیت و امکان‌های متعدد رو خریداری کنه. البته چرا؟ برای یافت کردن پاسخ، کافیه به‌این تاءمل کنین که چقدر برای ذهن مشقت بار میباشد که هر ارتقای خودرو رو به طور غیر وابسته توجیه کنه. (“باشه… سیستم مسیریابی مطلقاً به کارم میاد… حاضرم براش پول بدم… ولی صندلی‌ها چطور؟… خب شاید این هم تامل بدی نباشه… ولی حقیقتاً لازمه که… “)

خریدهای مستقل منجر ساخت نقاط درد غیر وابسته برای مشتری می‌شه. البته خرید یک پکیج فقط یک نقطۀ درد رو تولید می‌کنه و در این‌حالت، حتی اگه ارزش اون خیلی بیشتر هم باشه، چندان اصلا مهم نیست.

پس بالاخره مشخص و معلوم شد که چرا بخش اعظمی از مشتریان عشق دارن بابت یک پکیج بی نقص حتی بیشتر هم پول تن، البته تک تک به سراغ محصول ها و سرویس ها نرن. اون ها با اینکار خیر صرفا دردسر کمتری رو متحمل می شن، که تنها یک نقطۀ درد از بابت خرید خویش تجربه می‌کنن.

به جزئیات قیمت به‌این
معمولاً به ما سفارش می‌دن که خیلی سرگرم جزئیات نشویم و از نه کمال‌گرایی خویش بگذریم. البته این زمینه موقع تایپ کردن پیام‌های تبلیغاتی عمل چندان خیر وجود ندارد و نبایداهمیّت جزئیات رو حداقل گرفت… البته حقیقتاً جزئیات یک متن تبلیغاتی تا چه حد اهمیت داره؟

خب، یک کدام از احمقانه‌ترین حقیقت‌ها در رابطه فروش، به وسیله دانشمندان دانش گاه کارنجی ملون پدیدار و آشکار شد. در حین پژوهش ها اون ها معلوم شد که حتی یک کلمه و واژه هم می تونه در ارتقاء نرخ تبدیل مخاطبان به مشتری تاثیر حقیقتاً وحشتناکی داشته باشه.

درین تست، اون ها توضیح ارزش یک دی‌ایشان‌دی رو از “۵ دلار” به “یک هزینه کوچک ۵ دلاری” عوض کردن تا ببینه فروش تا چه حد زیر تاثیر قرار می‌گیره. با اینکار اون ها تونستن تعداد مشتریان رو ۲۰ درصد ارتقا تن! اعتقاد و باور می‌کنین؟

بذارین این دو توضیح متعدد رو در کنار هم ببینیم تا دقیقاً بفهمید که مساله چقدر مضحک اس: آیا خاطر می‌کردین که کلمۀ کوچک بتونه تاثیر چنین بزرگی در جذب مشتری داشته باشه؟ با این اکانت، دیگه هیچ شکی وجود نداره که هنگامی غرض ما متقاعد کردن یک مشتری باشه که در خریدهای خویش محافظه‌کاره، همگی‌چیز به جزئیات برمی‌گرده.

توان برچسب زدن رو در آغوش بکشید!
شاید شرایط کنونی پیش خودتان تاءمل کنین که مراد اینجانب، چسباندن برچسب‌های مثبت به مارک خودتانه. (این مارک بی‌نظیر و با شکوه ما!) ولی خیر… تماماً برعکس… اینجانب دارم به شما سفارش می ‌دهم که به مشتریان خویش برچسب بزنید!

می دانم… به نظرتان این سفارش خیلی خیر وجود ندارد، انتها چطور برچسب زدن به مشتری می تونه تاثیر مثبتی داشته باشه؟ خب، اگه اینطور اندیشه می‌کنین، خبر جالبی برایتان دارم: برچسب زدن به مشتری می تونه منجر فروش بیشتر شما بشه.

بیایید با هم به یک تحقیق علمی دیدنی نگاه کنیم. این تحقیق نشان می‌بده انسان‌ها برچسب تناول کردن رو دوست دارن و زمانی حس می‌کنن به یک تیم خاص وابستگی دارن، بخت اینکه در کار‌های اون مجموعه شرکت کردن داشته باشن بیشتر گردد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

۲ روش مهم برای بازیابی ترافیک سئو


در حالتی که درجه‌بندی شما در حاصل موتور کاوش کم شده میباشد یا این که نمی‌‌‌توانید در گوگل آنالیتیکس، کلیدواژه‌های اساسی که سبب ساز به ترافیک بالا می‌‌‌شوند را پیدا نمائید این پست را مطالعه فرمائید. سئو سایت  درین نوشته‌ی علمی ما ۲ شیوه اساسی در بازیابی ترافیک seo وبسایت تان را یادگرفتن می‌دهیم.

فهرست این نوشته‌علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن بخش منتقل می‌شوید) مخفی
شناسایی کلمه ها کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وبسایت و جایگاه بهینه سازی
ما در‌این نوشته‌علمی در دو نصیب به پرسش پایین جواب می‌‌دهیم:

چه گونه می‌‌‌‌توانم کلید واژه و کلمه‌‌‌‌های از دست رفته و ترافیک ارگانیک خویش را بازیابی کنم؟

در نصیب نخستین شناسایی لغات کلیدی وصفحات متبوع گزینه دعوا قرار خواهید گرفت و در نصیب دوم به تشخیص ایراد خوا هیم پرداخت. با ما یاروهمدم باشید.

شناسایی عبارات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک seo
درین قسمت به شناسایی ترافیک ورودی تارنما پرداخته و شیوه های ورود یوزرها به تارنما را مشخص و معلوم می‌‌کنیم. قبلا با معنا گوگل آنالیتیک چه می باشد آشنا گردیده اید به این ترتیب با فرض اینکه با این ابزار شناخت بی نقص دارید به‌این شوال خوا‌هیم پرداخت که کلیدواژه‌‌‌‌ها و صفحه های دوستداشتنی یوزرها چه میباشد و چه نتایجی را به یاروهمدم دارااست؟

این گزینه می‌تواند دربرگیرنده اکران کاغذ، تعداد سشن ها و یا این که هر KPI دیگری باشد.

همینطور می‌‌توانید به صفحاتی دست پیدا فرمایید که ترافیک متعددی را به عارضه ها ذیل از دست میدهند:

تنوع لغت ها کلیدی بالای شیت
وجود نقشه یا این که گراف‌‌های علم که منجر میشوند نتیجه ها زیر‌‌خیس از مقام مهم خویش ظواهر شوند.
و…
یک یاز نحوه های شناسایی عبارات کلیدی جستن عبارات دنباله دار مشتق گردیده از واژه کلیدی مهم شما است که قادر است از دو تا یکسری سیلاب ادامه پیدا نماید. در نوشته‌ی علمی پایین می‌توانید با این مقاله آشنا گردید:

عبارات کلیدی دنباله دار یا این که Long Tail چه می باشد و ۶ شیوه جستن آن ها

 

به هر اکنون، غرض ما این میباشد که با تشخیص کلمه ها کلیدی هر برگه، معیار افت ترافیک شیت و مقدار تاثیرگذاری آن کاغذ را به دست آوریم.

برای آغاز سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس وبسایت را گشوده نمایید.

به مسیر پایین در گوگل آنالیتکس بروید:

Acquisition > Overview > Organic Search

 

در حالتی‌که در ادامه نرخ تبدیل خویش میباشید در قسمت راست جدول و از تب Conversion مقادیر را از بیشتر به کمتر Sort فرمائید.

بعد از آن محدوده تاریخ متبوع خویش را تعیین نمائید. (میتوانید از یک زمان مقایسه نیز استعمال نمایید)

در مرحله آنگاه به سرچ کنسول رفته و روند پایین را دنبال نمایید:

Performance > Pages

تاریخی شبیه گوگل آنالیتیکس گزینش نمائید.

خب، درین مرحله با چک گوگل آنالیتیکس به‌دنبال برگه یا این که صفحاتی باشید که نرخ تبدیل (Conversion) آنها ارتقاء پیدا نموده است.

بعد از گزینش، برگه متبوع را در گوگل سرچ کنسول کاوش کرده و بر روی آن کلیک فرمایید.

هم اکنون از تب queries و با اعتنا به مدت تعیین گردیده، لیستی از عبارات کلیدی به شما نشان داده می‌‌گردد.

در غایت می‌‌‌‌توانید این لیست را با لیست لغت ها کلیدی متبوع مقایسه کرده و همینطور مقدار نرخ تبدیل ورودی های ورقه را از گوگل آنالیتیکس ببینید.(این عمل می‌‌تواند به شما در با صرفه‌‌‌سازی برگه یاری دهد)

نکته: با تعیین average position می‌‌‌‌توانید از رده لغات کلیدی در زمان متبوع تدبیر پیدا فرمایید.

در‌صورتی‌که قصد دارید کنسول جستجوی گوگل را بصورت ماهر خاطر بگیرید، سفارش ما مطالعه نوشته‌علمی فراگیری سرچ کنسول می‌باشد.

عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وب سایت و درجه بهینه سازی
کاهش ترافیک صفحه های تارنما و یا این که افت درجه کلیدواژه‌‌ها می‌‌‌‌تواند عارضه ها مختلفی داشته باشد و فارغ از مشاهده ‌‌‌وبسایت نمی‌‌‌‌‌قدرت از چگونگی رفع اختلال سخن کرد. زیرا هیچ راه‌حل واحدی برای اشتباهات حتی یکسان نیست. ولی با این هم اکنون می‌‌‌‌‌توانیم از بعضی نقاط برای استارت به کار گیری کنیم.

 

در صدر سوال های پایین را مطرح کرده و به آنها جواب دهید:

آیا محتوای صفحه ها، سابق یا این که بسیار سابق میباشد ؟
با ارزیابی لینک و پیوند‌‌‌‌‌های داخلی و فرنگی (بک پیوند) مطمئن گردید که آیا حمله‌‌‌‌‌‌ای به وب سایت صورت گرفته میباشد ؟
پژوهش ها خویش را بسط دهید تا متوجه گردید که کاهش ترافیک مرتبط با یک ورقه میباشد یا این که این آیتم مشتمل بر دسته‌‌‌‌بندی‌‌‌‌‌‌ها و تمام ترافیک وب سایت نیز می‌‌‌‌‌‌خواهد شد؟
آیا آن کاغذ کلمه ها کلیدی دیگری داراست که به آن ترافیک ارسال نمایند ؟
سرعت شیت ، تجربه مخاطب و محتوای صفحه های تازه که کلیدواژه‌‌‌‌های مهم با آن‌‌‌‌‌ها اکران داده می‌‌‌‌شوند، چه چیزی است ؟
آیا این قابلیت و امکان وجود داراست که وبسایت هک گردیده باشد ؟
آیا در فولدر txt به صورت تصادفی از متاتگ noindex به کارگیری نکرده‌‌‌اید ؟
آیا طرز اکران نتیجه ها گوگل عوض شده میباشد؟ برای مثال ممکن میباشد شما پیوند ۱ گوگل باشید البته اضافه شدن جعبه تولیدها یا این که نقشه‌‌‌‌های دارای ارتباط به کسب و شغل های محلی سبب خواهد شد، وبسایت شما به نصیب‌های ذیل‌‌‌‌خیس منتقل گردد.
طریق‌‌‌‌های اجرای بد در seo نیز یکی دلایلی میباشد که می‌‌‌‌تواند به ترافیک تارنما جراحت وارد نماید. مثلا:

فعال‌ساز‌ی کانال سری وب لاگ نویسی
به چنگ آوردن بک لینک و پیوند بیش تر از حد و نامرتبط از دامنه‌‌‌های آموزشی EDU
بک لینک و پیوند‌‌‌‌‌‌‌های مبلغی بی کیفیت
و بقیه موردها
به شما سفارش می‌کنیم برای کسب داده ها در حوزه بک پیوند چه است نوشته‌ی علمی مارا مطالعه فرمایید.

در غایت با جواب به‌این سوال ها می‌‌‌‌توانید تا حدودی به بهبود فرآیند عیب یابی امداد نمایید. اما محدودیتی در ساخت سئوال نیست و شما می‌‌‌‌توانید برای شفافیت مورد از سوال ها بیشتری استعمال نمایید.

همینطور می‌‌‌‌‌توانید برای پند بیشتر از یک کارشناس seo یاری بگیرید البته پیش از آن به شما توصیه میشود برای کسب داده ها بیشتر در حوزه نظارت seo وب سایت نوشته‌ی علمی ما‌را مطالعه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تجزیه و تحلیل موضوع آموزش


برای داشتن یک سعی فوق العاده در‌این نصیب، می بایست محتواهای آموزشی که رقبای شما ارائه کرده اند را گزینه آنالیز قرار دهید. بایستی نظارت نمائید که از چه تکنیک هایی برای جذب بهتر استفاده کننده سئو سایت به کارگیری کرده اند؛ یااینکه از چه نحوه هایی برای کاهش خسته کننده بودن نوشته‌ی علمی هایشان استعمال کرده اند. برد رقبایتان را بر پایه ی بازخوردی که یوزرها به محتوای آن‌ها نشان داده اند، متوجه گردید.

بعداز این فعالیت، بایستی فرایند تایپ کردن محتوای تارنما خویش را ارزیابی فرمائید؛ آیا محتواهای آموزشی قبل شما در توان سایت های حریف میباشند؟ درصورتی که خویش شما قصد یادگیری داشتید، وبسایت خودتان را ترجیح می دادید یا این که وبسایت رقیبتان را؟

پس از انجام این امور، موقعیت یادگیری مورد گزینه نظرتان را نظارت نمائید؛ یعنی معلوم نمایید که مخاطبین شما برای یادگیری موضوعی که مدنظر دارید، به چه چیزهایی نیازمندند؛ به همین مراد می بایست به لیست سوال ها پایین با تمرکز فراوان، جواب دهید:

فراگیران چهت نیل به مقصود آموزشی شما، چه نکاتی را بایستی از قبلی بدانند؟
فراگیران برای یادگیری پیروز، به چه مهارت هایی نیاز دارا هستند؟
چه نکاتی میتواند به یوزرها برای فهم بهتر مقاله یاری دهد؟
همه گیرترین اشتباهاتی که عموم درخصوص زمینه متبوع انجام میدهند، چه چیزی است؟
بررسی شما از مخاطبین سایتتان به چه شکل میباشد؟
این موردها با سرعت بسیار متعددی تایپ کردن محتوای آموزشی شما‌را به پروسه بالاتری سوق میدهند.

 

تعدادی ترفند بی آلایش برای بهبود محتوا
پس از اینکه پروسه بالا را به شایسته ترین صورت ممکن انجام دادید، می بایست آغاز به ساخت محتوای آموزشی فرمائید. یک‌سری ترفند در این باره به معرفی میکنم که شاید معمولی به حیث برسند، البته برای استفاده کننده به طور ناخواسته، اهمیت متعددی دارا هستند.

متن شما بایستی آسوده، روشن و سازگار باشد
از اصطلاحاتی به کارگیری نکنید که ممکن میباشد برخی از اشخاص آنها را فهم نکنند
قالب محتوا می بایست با صرفه باشد؛ فونت مطلوب، ارتفاع گزاره ها، اندازه فونت، رنگ متن و مواقعی این چنینی
فضای سپید کافی در بین گزاره ها قرار دهید
متن ورقه آموزشی بایستی محدود باشد؛ هرچقدر هم که نوشتار شما دیدنی باشد، اشخاص از مطالعه متن های طولانی خسته خواهند شد
از اینفوگرافیک ها به کارگیری فرمایید
تصاویرتان بایستی دیدنی باشند
کلیپ میتواند به فهم و شعور بهتر مسئله آموزشی شما یاری دهد
در طی تایپ کردن، مرتبا بایستی خویش را به مکان استفاده کننده قرار دهید
مطمئنا پیاده سازی همگی این مورد ها در اولی ساخت و ساز محتوای آموزشی شما مقدور وجود ندارد. کارایی فرمایید تا جایی که قابلیت و امکان داراست، تمرین نمائید؛ متن های مختلف و لحن های نوشتاری گوناگون را گزینه نظارت قرار دهید. به طبع در آن‌ها نکات مفیدی پیدا می‌کنید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۲:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)