مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

تولید محتوا با کلمات هم معنی برای سئو


یک ترفند بهینه سازی دیرین که هنوز هم به کار گیری میشود ساخت و ساز سئو سایت  محتوا با لغت ها مترادف میباشد و فاجعه این میباشد که بخش اعظمی از اشخاص هنوز از آن به کار گیری می نمایند و در بهینه سازی تارنما خویش انجام می‌دهند ، ساخت و ساز محتوا برای هر واژه و کلمه کلیدی حقیقتا یک فعالیت بیهوده و بد میباشد.

ساخت و ساز محتوا با لغات مترادف و هم معنی یک استراتژی کهن میباشد و انگیزه به کارگیری از آن این میباشد که بتوانند با هر کلیدواژه ای که استفاده کننده کاوش انجام می‌دهد با آن کلمه و واژه کلیدی در برگه نخستین حضور داشته باشند ، ولی آیا تا به درحال حاضر اندیشه نموده اید گوگل کلمه ها مترادف و هم معنی را در صورتیکه که در یکسری مقاله متعدد به عمل برده باشید و کارایی کرده باشید در یک سری محتوای متعدد در رابطه یک زمینه سخن کرده باشید ، انواع اکانت می نماید و محتواهای مترادف را بی بها آرم گذاری می نماید.

ایجاد محتوا با کلمه ها مترادف و هم معنی
ساخت و ساز محتوای منحصربه‌فرد بفرد و باکیفیت این تصور را برای گوگل تولید می نماید ، محتوای فوق کیفیت خوب در یک وب سایت کیفیت عالی است و در واقع یک شیت منحصر برای یک زمینه است.

پس بهتر میباشد نگران حیف کردن دیگر کلیدواژه های مشابه هم نباشید چون معمولا در شکل مرتبه به دست آوردن یک کاغذ در گوگل دیگر عبارات مشابه به آن مورد در نتیجه ها متعدد با جستجوی گوناگون مترادف و هم معنی نمایان می‌شود.

مثلا در شرایطی که یک وب سایت دندانپزشکی را در حیث بگیرید که با تیتر بها ایمپلنت مطلبی ساخت‌و‌ساز نموده است و در شرایطی‌که آن مقاله با جستجوی کلمه و واژه ارزش ایمپلنت در کاغذ نخستین گوگل باشد پس با جستجوی هزینه ایمپلنت نیز ورقه نخستین گوگل خواهد بود.

به همین ترتیب عبارات دیگری مانند مخارج ایمپلنت یا این که تعرفه ایمپلنت نیز همین آخر و عاقبت را خواهد داشت و نیازی وجود ندارد برای هرکدام یک مقاله ساخت‌و‌ساز گردد.

در هر هم اکنون این تاکتیک خیر برای یوزرها و خیر برای گوگل جذابیتی ندارد ، به حافظه داشته باشید تمرکز روی یک برگه سکو بهتری را رقم می‌زند ، اما گوگل در بروز رسانی سال 2011 در الگوریتم پاندا نیز به آن اشاره نموده است.

بهتر میباشد در هنگام تایپ کردن یک مقاله به تکراری بودن آن محتوا نیز در صفحه های دیگر نیز دقت داشته باشید ، به لحاظ میرسد “محتوای تکراری” به محتوایی اطلاق میشود که در میان دامنه یا این که فی مابین تعدادی شیت یک دامنه به اشتراک نهاده شده‌است اشاره داراست.

در محتویات مشترک فی مابین صفحه های “Scraped” گامی بالاتر میرود و سبب به کار گیری دوباره از محتوای دیگر سایتها میگردد، این می‌تواند دربرگیرنده اسکن مطالب و نشر دوباره به طور بی نقص یا این که تصحیح یافته آن باشد.

گوگل به کارگیری از برچسب rel = canonical برای اشاره به ورژن اساسی محتوا تاکید داراست؛ اعتنا داشته باشید که محتوای شما می بایست در واژه و در بها محتوا اختصاصی باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)