مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

تغییر در ترافیک بدون مرجع


4. تغییر‌و تحول در ترافیک کمپین ها
اگرچه ترافیک های وابسته به کمپین ها رابطه مستقیمی با همت بهینه سازی ندارد، سئو سایت ولی میتواند آرم هایی از اینکه چرا ترافیک سوای مرجع یا این که ترافیک ارگانیکی که (از جستجوی اسم مارک به دست می‌آید) در درحال حاضر کاهش میباشد داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 20% ترافیک کمپین ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش پست الکرونیکی به شما آگهی خواهد شد.

5. ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها
همچون گزینه قبلی، ترافیک به دست آمده از آدرس اینترنتی ها میتواند علامت هایی از کاهش ترافیک در بقیه منابع برای ما داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری پیکر بندی فرمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 20% ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

6. تغییر و تحول در سشن ها
امروزه یوزرها از روش تاکتیک های بازاریابی متفاوتی وارد تارنما میگردند. آنالیز پرورش یا این که افت سشن ها (sessions) اطلاعاتی را در زمینه‌ی آنالیز ترازو برد تاکتیک های بازاریابی شما در اختیارتان می‌گذارد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقاء بیش تر از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

7. تغییر و تحول در تعداد یوزرها
در کنار تعداد سشن ها نظرها بر تعداد یوزرها نیز در سایت اساسی میباشد. تعداد یوزرها در کنار چندین پارامتر دیگر به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا متوجه گردید که آیا سعی سایت در نتیجه ها کاوش ارتقا داشته میباشد یا این که یوزرها سابق بیشتر به سایت بازمیگردند. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 10% تعداد یوزرها نسبت به هفته پیشین، این آیتم از روش پست الکرونیکی به شما آگهی گردد.

8. تعداد یوزرها موبایلی
همانگونه که گفته شد، مرورگرهای گوشی داده های ارجاعی کمتری را نسبت به مرورگرهای دسکتاپ منتقل می نمایند. این موضوع موجب دشوار شدن به حساب آوردن رجوع سرمایه برای یوزرها موبایلی میشود. یک تحقیق نشان می هد که 60% ترافیک به دست آمده از نتیجه ها کاوش مخصوصا در دستگاه های تلفن همراه به طور بی واسطه گزارش میگردد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات فرمائید که تغییرات تعداد یوزرها موبایلی نسبت به هفته قبلی از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

9. ارتقاء سرعت لود ورقه
سرعت بار گذاری شیت نقش مهمی را در seo و کوشش وبسایت بازی می نماید. ارتقاء دوران لود تارنما سیگنالی منفی به موتورهای کاوش منتقل می نماید و پایشگرها نیز قدرتمند نیستند که به نیکی به عمل خویش در تارنما بپردازند. همینطور یوزرها نمی توانند به خیر و خوبی به فعالیت با سایت پرداخته و نرخ تبدیل کاهش خواهد یافت.

پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات فرمایید تا در شکل ارتقا 10% مقطع لود نسبت به روز گذشته و همچنین ارتقا بازه زمانی بار گذاری یک شیت به بیش تر از کمی مشخص و معلوم، این موردها از روش نشانی اینترنتی به شما آگهی خواهد شد. همینطور به صورت هفتگی دو گزارش منقطع برای یوزرها دسکتاپی و موبایلی تهیه و تنظیم نمایید، به شکلی که پنجاه برگه با کندترین سرعت لود برای شما به اکران نهاده خواهد شد. بعد با استعمال از ابزار Gtmetrix به تنظیم گزارشی از سرعت وب سایت بپردازید.

10. مقطع پاسخگویی سرور
سرعت سایت مدام عاملی برای نماید شدن وبسایت وجود ندارد. بعضی بازه زمانی بالای پاسخگویی موجب نماید شدن سرعت می‌گردد. گزارش اتوماتیکی را در پلتفرم آنالیتیکس خویش تهیه و تنظیم فرمائید که که در شکل ارتقا مقطع پاسخگویی سرور به یک مقدار معلوم، این قضیه از روش ایمیلی به شما آگهی گردد.

11. خطاهای پایشی
گزارش خطاهای گوگل سرچ کنسول از سایت در بهینه سازی و سالم سایت نقشی حیاتی دارااست. باگ های متعددی ممکن میباشد در بک اند وجود داشته باشد که شناسایی آن ها فعالیت دشواری باشد. همینطور در شکل تغییر تحول نشانی یک شیت و عدم ساخت ریدایرکت نیز از این روش مطلع خواهید شد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)