مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نقش محتوا در تبدیل مخاطب به مشتری

نقش محتوا در مراقبت مشتری
بعداز مرحله جذب مشتری، بازاریابی همچنان ادامه داراست. مقصود بازاریابی در‌این مرحله محافظت مشتری  سئو سایت و مشترکان محتوای تولیدی خویش میباشد. امداد و پشتیبانی حداکثری مثلا هدف ها این مرحله در کنار اخذ برخورد از مشتری میباشد.

اقدامات مایحتاج برای محافظت و جلب رضایت مشتریان

پشتیبانی از مشتری و امداد به مستند سازی آن
پیشنهادات ویژه (برای فروش، تمدید عضویت، تخفیف و...)
ارسال پست الکرونیکی به مشتریان و ملازمت و همراهی کردن با آنها
معرفی تولیدها UX (محصولاتی که براساس تجربه مشتری پباده سازی یا این که بروزرسانی شدند)
تهیه و تنظیم راهنمای چگونگی برای بحران‌های بعداز خرید
ایده پردازی محتوا
تکنیک های ایده پردازی برای ساخت محتوا
یک ایده دیدنی، قلب هر پروژه محتوایی میباشد. این ایده جالب میباشد که شما‌را در حین مسیر ساخت‌و‌ساز محتوا متمرکز نگه داشته و مشوق خواهد بود. صرف هزینه و بازه زمانی و انرژی برای ایده‌ نامناسب، تنها هدر دادن منابع میباشد و منجر دفع مخاطبین شما گردد. ولی کشف کردن ایده مطلوب برای ساخت محتوا و قرار به چنگ آوردن در مسیر صحیح آن تا برای استفاده کننده دیدنی بوده و نیازهای استفاده کننده را شناسایی نماید می تواند در بالا معضل برانگیز باشد که در اینجا می‌اقتدار به شیوه‌هایی برای شناسایی نیازهای محتوایی مخاطبان اشاره کرد. به آن اشاره نمود:

شناسایی نیازهای محتوایی مخاطبان
1) فایل درس آموخته‌های بازاریابی 
تثبیت مثال‌های پیروز ایده پردازی در بازاریابی و یا این که ساخت و ساز محتوا و بطور مطلوب مستندسازی سبب ساز میگردد تا روشی اثرگذار برای رجوع به ایده‌های چیره اثبات گردیده داشته باشید و از آن ها الهام بگیرید. مثلا اپلیکیشن‌های دوست داستنی برای به کار گیری از این طرز می‌اقتدار به Trello و Evernote و Pinterest اشاره نمود.

2) گردباد فرضی 
نحوه دیگری برای ایده پردازی جالب و مطلوب، گردباد فرضی یا این که Brainstorm برای یافتن ایده ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد که روشی میباشد که در حوزه مدیر برای حل مسائلی که نیاز به مشورت کردن صاحب و مالک نظران دارااست بسیار به کار گیری میشود. نکته کلیدی اجرای شیوه گردباد فرضی آن میباشد که زمانی گروهی را گرد آورده تا به یاری خلاقیت و تجربه آن ها ایده پردازی خواهد شد.

این اساسی میباشد که کلیه ایده‌ها متشخص و حتی بایستی اظهار‌کرد در آن گرد هم آیی مقدس میباشد و نباید به آن توهین خواهد شد که سبب ساز شک اعضاوجوارح در اظهار عقاید و ایده‌های آن‌ها و کاهش چاره‌های آیتم چک و حتی عدم وصال به چاره آخرین مطلوب گردد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۰:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)