مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سئو کلاه سیاه


seo کلاه سیاه چه چیزی است؟ به تکنیک ها، استراتژی ها و شیوه هایی که مخالف مقررات موتورهای کاوش باشد  سئو سایت و سعی بر گول زدن آن ها داشته باشد، گفته می گردد.

بهینه سازی کلاه سیاه چه می‌باشد؟ بهینه سازی کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و طرز هایی گفته می‌گردد که از طریق های غیر قانونی و مخرب همت می نمایند درجه وبسایت ارتقاء دهند. در بنا شده در seo کلاه سیاه، غرض بیشتر ارتقا درجه در موتورهای کاوش میباشد و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها وبسایت نیست. ولی خب اشخاص که در موضوع سئوکلاه سیاه، کار می نمایند، هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمی‌کنند و صرفا یک چیز را می ببیند: قرار به دست آوردن در شیت اولیه گوگل در سریعترین مقطع و به هر قیمتی.

در عالم بهینه سازی، شرایطی وجود دارااست که بایستی رعایت گردد. این مقررات برای خویش ما می‌باشد که با تبعیت از آن‌ها علاوه بر ساخت‌و‌ساز یک گوشه و کنار مطلوب و بهبود تجربه کاربری، میتوانیم سکو وبسایت خویش را به طور تماما اصولی ارتقاء دهیم که هیچگاه در گیر افت نشود. برای ارتقاء مرتبه وب سایت، نیاز میباشد که مدام با آخری تغییرات گوگل و تکنیک های نو بهینه سازی، آپ دیت باشید تا بتوانید در مرتبه نخستین گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، بیشتر اشخاصی که در مسئله بهینه سازی کلاه سیاه کار می نمایند، با اینکه با پایانی آشنا می باشند ولی در واقع می‌خواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و خیر صرفا نمی توانند بلکه دشوار گزینه جریمه گوگل قرار می‌گیرند. در‌پی نوشته‌علمی، قصد داریم که ۸ تکنیک خطرناک که در seo کلاه سیاه به کار گیری می‌گردد را ذکر کنیم.

۸ تکنیک خطرناک seo کلاه سیاه
۱. خرید لینک و پیوند
مت کات کارشناس seo ذکر می نماید:

“اکثریت اشخاص برای اینکه بتوانند لینک و پیوند های ورودی بیشتری بگیرند و سریع خیس در صفحه های اولیه قرار بگیرند، مبادرت به خرید لینک و پیوند می نمایند.” این یک کدام از بدترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که متاسفانه وبسایت های عظیم هم به کار گیری می نمایند.

مالکان وب سایت فکر‌می‌کنند که با خرید پیوند، می‌توانند وبسایت خویش را سریعتر بالا بیاورند و در به عبارتی جایگاه بمانند و همینطور دیگر موردنیاز وجود ندارد بابت ایجاد محتوا کلی هزینه نمایند البته می بایست بگوییم، خرید پیوند یک کدام از موردها seo کلاه سیاه میباشد و گوگل امروزه به اشخاصی که می‌خواهند با دورزدن ضابطه، وبسایت خویش را باصرفه کنند، شدید عکس العمل خواهد کرد.

۲. کامنت های اسپم
مسلما تا به حالا مشاهده نموده اید که کسانی تحت پست های شما کامنت گذاری می نمایند یا این که پیوند های وبسایت خویش را قرار میدهند که از نگاه محتوا و مسئله هیچ ارتباطی با تارنما شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این عمل را انجام بدهید. می بایست اذعان کرد چنین کامنت هایی را ” کامنت اسپم” می‌گویند. کامنت اسپم یک کدام از دیگر از تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر اوقات فکر‌می‌کنند، برروی تارنما تاثیر مثبت داراست.

اولیه اینکه در اصل تارنما ها، پیوند های ورودی به سایر افراد به طور nofollow در می‌آورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک پیوند بروی جایگاه وب سایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که سبب جریمه وب سایت شما هم خواهد شد.

همینطور در شرایطی که شما کامنت های وب لاگ وب سایت خویش را سوای آنالیز تایید فرمائید که اکران داده گردد، ممکن میباشد که پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی وب سایت شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز می‌شود که جلوه وب لاگ شما در میان سایر یوزرها تخریب شود. پس برای چه اینقدر پافشاری دارید که از تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه استعمال فرمایید تا آیتم جریمه گوگل و کاهش مرتبه واقع گردید؟

۳. محتوای اسکن گردیده
در خویش ساخت و ساز محتوای ناب سخن زیاد شده‌است و تمامی اشخاص نیز میدانند که محتوا، سلطان وبسایت میباشد. ریلکس ترین و ارزانترین طریق برای ارتقا سکو سایت، ساخت‌و‌ساز محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می‌دهند و استعمال از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین نوع بهینه سازی کلاه سیاه می‌دانند.

محتوای اسکن گردیده علاوه براینکه می‌تواند سبب ساز جریمه سایتتان شود و سکو آن را ذیل تاثیر قرار دهد، نام‌و‌نشان و اعبتار شما‌را فی مابین کاربرانتان حاد خواهد کرد. ولی در حالتی که قرار میباشد که از محتوا سایتتان را مجدد به عمل ببرید ( از جمله نوشته ی علمی سابق را به درخواست یوزرها گشوده مجدد در وب سایت تان قرار دهید)، بهتر میباشد که از تگ canonical به کار گیری نمایید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)