مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

مهمترین نکات درباره استراتژی سئو ۲۰۲۰


ابتدا جشن سال نو میلادی مجاورت میباشد و اکثری اشخاص در سراسر دنیا درگیر اپلیکیشن‌ریزی و تدوین سئو سایت استراتژی‌های کاری برای سال نو می باشند. جامعه seo نیز از این قاعده استثنا ندارد. از همین هم اکنون حدس و گمان‌ها راجع‌به تغییرات الگوریتم‌ها در سال آینده استارت شده‌است و کارشناسان متفاوت، راجع‌به فاکتورهای درجه‌بندی موتورهای جست‌وجو مشاجره می‌نمایند. برای کسب برد، مایحتاج میباشد کلیه وبمسترها، استراتژی بهینه سازی ۲۰۲۰ و نرم افزار‌های بهینه سازی خویش را بازنگری نمایند و در شکل لزوم، تغییراتی را در حیث داشته باشند.

تلاش گوگل تا حدود متعددی مشابه ما آدم‌ها میباشد. همانگونه که ما هر سال رویش می کنیم، تجربیات بیشتر به دست میاوریم، از ایرادات خویش درس میگیریم و تجزیه و چک‌هایمان از دنیای حریم ظریف‌خیس میشود، گوگل نیز در حالا رویش میباشد. وقتی در پیشین خیر چندان بدور، لبریز کردن صفحه ها با کلمه ها کلیدی وب سایت را به درجه‌های نخستین میرساند. درحال حاضر این عمل خیر فقط اثرگذار وجود ندارد، بلکه باعث به جریمه هم گردد!

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و اشکال آن
گوگل روز آپ دیت باذکاوت‌خیس میگردد. الگوریتم‌هایش را آپ تو دیت می‌نماید و هر روز در شناسایی سایت‌های اسپم غالب‌خیس میباشد. هر روز بیشتر عملکرد می‌نماید یوزرها خویش را راضی نگه داراست و سایت‌هایی را به آنها نشان بدهد که محتوای اثر گذار دارا هستند. میتوانیم مطمئن باشیم که‌این مراحل در سال نو نیز ادامه خواهد داشت. مسئولان گوگل بارها اعلام کرده‌اند که مهم‌ترین زمینه راجع به هر تارنما، محتوای آن میباشد. خب، متاسفانه چنین چیزی هنوز به طور کامل تحقق پیدا نکرده میباشد و همچنان بک پیوند‌ها بیشتری تاثیر را روی درجه تارنما‌ها دارا‌هستند. با این اکنون الگوریتم‌ها در راستای تشخیص محتوای اثرگذار به روز میگردند. براین اساس این نکته را قطعا در استراتژی seo ۲۰۲۰ خویش در حیث بگیرید. در‌پی اینجانب هم نکاتی را مطرح خواهم کرد که ممکن میباشد در تدوین استراتژی به امداد‌تان بیاید.

در استراتژی بهینه سازی ۲۰۲۰ چه مواقعی را در حیث بگیریم؟
حواس‌تان باشد که قرار وجود ندارد کل تکینیک‌های پیشین را کنار بگذاریم یا این که سایت‌مان را ذیل و رو کنیم. با این هم اکنون، مایحتاج میباشد عملکردمان در خصوص رئیس منابع هوشمندانه باشد. به دنبال مواقعی را تحلیل می کنیم که در نخست روش seo ۲۰۲۰ تمرکز بیشتری می‌طلبند.

 

نظارت و چک رقبا
انتها سال زمان بسیار نیکی برای ارزیابی وبسایت‌های حریف میباشد. با نظارت محتوا استارت فرمایید. مشاهده کنید کدام صفحه ها وبسایت‌شان بازدیدکنندگان را بیشتر جذب می‌نماید. ابزارهایی مانند Ahrefs و SEMrush در این باره یاری‌کننده خواهند بود. فهرستی از این صفحه ها تنظیم فرمایید و در حیث بگیرید که آیا مایحتاج در seo ۲۰۲۰ خویش چنین صفحاتی را به وب سایت‌تان اضافه فرمایید یا این که نه. اما مورد ها تحت را مطلقا در لحاظ بگیرید:

آیا قضیه این صفحه های به مخاطبان سایت اینجانب دارای ربط و برای آنها مطلوب میباشد؟
آیا از پیشین در وب سایت شیت‌ای دارم که‌این مسئله را پوشش دهد؟
کلمه ها کلیدی این صفحه ها چه نوع ترافیکی را به سمت تارنما می‌کشانند؟
آیا برای رقابت با این صفحه ها حریف، منابع (سرمایه، مقطع و …) کافی دارم؟
به مکان اسکن کردن رقبا، نخستین بدین سوال ها پاسخ دهید. برخی اوقات موضوعات و مطالب سایت‌های حریف روی تارنما شما و برای مخاطبان شما مطلوب نخواهد بود. همینطور می توانید از ابزارهایی که معرفی شد، برای ردیابی جنبش عبارات کلیدی رقبا در طول سال پیشین به کارگیری نمایید. این داده‌ها را با کوشش لغات کلیدی وبسایت خویش مقایسه نمایید و نقاط ضعف و قوت خویش را بشناسید.

بیشتر بخوانید : عبارات کلیدی در seo
بهینه سازی صرفا راجع‌به کسب مرتبه‌های تازه برای کلیدواژه‌ها و منابع ترافیک ارگانیک وجود ندارد. گهگاه نکته مهمتر محافظت سکو میباشد. حاصل جست‌وجو دائما تغییر‌و تحول می‌نماید و در‌صورتی‌که مواظب منزلت‌تان نباشید، آن را از دست خواهید بخشید. پیگیری پرورش کلمه ها کلیدی حریف به شما یاری می نماید تهدیدهای احتمالی را از گذشته شناسایی نمایید. در صورتی‌که دیدید رقبا به رده‌تان مجاورت میشوند، موردها پایین را در حیث بگیرید:

صفحه های مربوطه را آپدیت رسانی و محتوای جدید به آن ها اضافه فرمائید.
فاکتورهای آن پیج را بازنگری، تقویت و با صرفه‌سازی فرمایید.
برای صفحه ها متبوع تبلیغ فرمائید و بک پیوند‌های آنان‌را بیشتر نمائید.
چه از مجال‌های تازه بیابید و چه مخاطرات و اشتباهات احتمالی را شناسایی فرمائید، بررسی استراتژی‌های رقبا، حجم روئت کرد و دیدگاه ارزشمندی را به شما خواهد اعطا کرد و آخر سال بازه ایده‌آل برای انجام این عمل میباشد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)