مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟


بک پیوند بد و مضر برای seo چه میباشد؟بوسیله ویرلن

 

شیوه کشف و رصد بک لینک و پیوند های نامناسب
درین نوشته‌ی علمی که اخیرا در تارنما موز Moz منتشر شده‌است  سئو سایت متخصصان بهینه سازی Moz به اهمیت شناسایی و مدیر اشکال بک لینک و پیوند ها پرداخته شده‌است.

شناسایی بک لینک و پیوند های بد در یکسری سال قبلی با به کار گیری از ابزارهای بهتر، فهرست‌های بک لینک و پیوند طولانی خیس و ارتقاء علم، امری بی آلایش خیس شده‌است، ولی برای اکثری از اشخاص در صنعت ما، هنوز به صورت ماهر اجرا نشده میباشد. در حالی که سناریوی ایده آل داشتن یک روئت کرد ماهر نسبت به بک پیوند ها و فراهم کردن تک تک پیوند ها برای علایق متفاوت میباشد، ولی برای اکثری از مدیران اینترنت این فعالیت بسیار لوکس میباشد (و ولی بسیار طاقت فرسا).

 

بک لینک و پیوند چه چیزی است ؟

اصول نخستین شناسایی کیفیت بک لینک و پیوند
در انتخاب اینکه آیا یک لینک و پیوند “بد” میباشد یا این که خیر، و اینکه بایستی کاملا حذف گردد، یک سری مولفه وجود دارااست.


ما در بخشی از پروژه های سرویس ها seo در‌پی این هستیم که ریسک پذیر بودن یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم (یعنی احتمال اینکه گوگل بدین بک لینک و پیوند برچسب نامناسب بزند و اینکه ما چقدر به قیمت این بک پیوند متعلق هستیم).

اذن دهید اینجانب سه ادله متداول که به وسیله سئوکار ها برای انتخاب این نمره (نمره ی ریسک پذیری) به کارگیری می‌گردد را بگویم: با ویرلن همران باشید:

 

معیارهای اعتماد برای انتخاب کیفیت بک پیوند
چند میزان در صنعت بهینه سازی بهینه سازی وجود داراست که برای یاری به آشنایی لینک و پیوند های نگران کننده به سادگی در دسترس می باشند. دو موردی که به ذهن اکثریت می‌رسد اکثر اوقات عبارتند از نمره دهی Moz Spam و Trust Majestic Flow . این دو ابزار seo نمره دهی، در واقع به طور کامل مختلف کار می نمایند. نمره دهی Moz Spam ، احتمال ممنوعیت یک دامنه را پیش گویی می نماید. و Trust Majestic Flow واحد سنجش اعتماد به یک دامنه یا این که کاغذ را براساس کیفیت بک پیوند ها، معین می نماید. با وجود اینکه نتیجه ها هر دو گوناگون می‌باشند، غرض این میباشد که به وبمسترها در شناسایی اینکه کدام تارنما ها قابل اعتماد هستند یاری گردد. با این اکنون، با وجود اینکه اینها یک نقطه استارت خوب میباشند، البته برای تحویل دادن یک تصویر روشن از اینکه آیا یک لینک و پیوند خوب میباشد یا این که بد، کافی نیستند.

 

بک لینک و پیوند مجانی

ساخت و ساز محتوا برای اخذ شایسته ترین پیوند
اولی چیزی که یک سئوکار میاموزد این میباشد که با به کارگیری از ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها و نشر آن در قالب رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت هایی که اتوریتی و بازدید بالایی دارا هستند، می اقتدار شایسته ترین نوع بک پیوند را بدست آورد و جایگاه بندی تارنما در حاصل جستجوی گوگل را ارتقاء اعطا کرد. دومی چیزی که آن‌ها حافظه می‌گیرند این میباشد که به کارگیری از محتوای بی کیفیت و اخذ بک پیوند در قالب تبلیغات متنی، میتواند مجازات و ضرر به یار داشته.


احتمال اینکه یک اینترنت مستر محتوایی باارزش برای یک بک لینک و پیوند ارائه دهد، بسیار معدود میباشد، چون ساخت و ساز محتوا بصورت ماهر به خلاقیت بالایی نیاز داراست و seo بیشتراز حد قادر است مضر باشد. براین اساس، به چه شکل ما خواهیم توانست تلاش بازنویسی محتوای یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم؟

 

خرید بک پیوند با اقتدار معدود را نرم‌افزار خویش بیرون نمائید
در غایت، پیوند های نادر توان با اتوریتی زیر نگران کننده می باشند. یک لینک و پیوند خوب می بایست از یک کاغذ کار کشته با اتوریتی بالا ، خارج آمده باشد.

می بایست دقت نمائید که چنانچه تفاوت دربین اقتدار دامنه Da و توان شیت Pa ، زیاد باشد، می‌تواند نگران کننده باشد. این یک نماد ی خوب وجود ندارد و بها در حیث دریافت کردن را داراست. این نماد را در برخی از اسپم ها می اقتدار صریحا مشاهده کرد.

پس، اذن دهید به چگونگی تجزیه و بررسی سریع backlink ها بپردازیم.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)