مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

چطور یک سایت فروشگاهی را سئو کنیم؟


در‌این نوشته ی علمی قصد داریم چک کنیم چطور می‌توانیم یک وب سایت فروشگاهی را seo کنیم؟  سئو سایت آری seo تارنما فروشگاهی ! خیلی از کارفرمایان گرامی این اختلال رو با وب سایت های فروشگاهی اینترنتی دارا هستند و تمامی ی آن ها بدنبال این می باشند که بدونند چطور یک وب سایت فروشگاهی را بهینه سازی نمایند؟ در‌این قسمت به به نکات کلیدی در زمینه‌ی انجام seo و یا این که به عبارتی سئو وبسایت برای تارنما های فروشگاهی می‌پردازیم. درین نوشته ی علمی همت میکنم از مجموع زوایا این زمینه را پوشش دهم. پس با ما همدم باشید.

کلیک نمائید: ارزش و پیشنهاد بهینه سازی برای وب سایت های فروشگاهی
seo تارنما فروشگاهی
seo کردن وب سایت های مغازه اینترنتی فعالیت سادگی وجود ندارد، شما مستلزم یک‌سری استراتژی مطلوب برای انجام بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خویش می‌باشید. پیاده سازی این استراتژی ها هم زمان بر و هم تخصصی میباشد که ما تلاش میکنیم به آن‌ها اشاره کنیم و تا مکان ممکن استراتژی های مربوط را برای شما گشوده کنیم. اکنون بریم سراغ استراتژی های بهینه سازی تارنما های فروشگاهی:

استراتژی بهینه سازی برای وب سایت های مغازه اینترنتی
برای اینکه بتوانیم وب سایت فروشگاهی خویش را به نیکی seo کنیم می بایست مثل هر فعالیت دیگری در آن طرح ریزی صحیح و هدفمندی انجام دهیم که در اینجا ما به‌این طرح ریزی برای seo تارنما، استراتژی بهینه سازی برای تارنما های فروشگاهی می‌گوییم. این استراتژی خویش به استراتژی های ذیل تقسیم می‌شود:

استراتژی ساخت محتوا
استراتژی لینک و پیوند سازی
استراتژی سوشیال مدیا
استراتژی گزینش صحیح لغات کلیدی هر مقاله
استراتژی ساخت محتوا در بهینه سازی وبسایت فروشگاهی
در صورتیکه هنوز اطلاعاتی در زمینه‌ی ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوا نمی دانید میتوانید با کلیک بر روی مقاله‌ها پایین داده ها مایحتاج را بدست آورده و آن‌گاه به مطالعه ادامه نوشته‌ی‌علمی بپردازید:

چطور ساخت محتوا کنیم؟

چطور با ایجاد محتوا بازاریابی کنیم؟

قریه نکته در ساخت محتوا

پرسونای استفاده کننده

اما برای افرادی که طاقت قرائت مطالب زیاد را ندارند بایستی بیان‌کنم منظورم از ساخت محتوا این میباشد که شما مطالبی را در تارنما خویش ساخت و ساز نمایید تا مخاطبان شما به تارنما جذب گردیده و این جذب شدن سبب به فروش بیشتر خواهد شد. در صورتی‌که مقاله‌ها پیشنهادی مارا دراین باره بخونید میتوانید شعور بیشتری از این مورد داشته باشید.

استراتژی صحیح رسم نمایید
برای اینکه شما در ایجاد محتوای خویش پیروز گردید بایستی استراتژی صحت در قضیه ساخت و ساز محتوا داشته باشید. شما برای چیدن این استراتژی در آغاز می بایست در زمینه‌ی مخاطبین خویش داده ها جامعی بدست آورید(پرسونای کاربر). اینکه جنسیتشان چه چیزی است؟ بیشتر در چه برهه زمانی سنی ای می‌باشند؟ علایق آن‌ها چه چیزی است؟ و… بعد از جستن اطلاعاتی بدون نقص راجع به مخاطبین که قابلیت و امکان مشتری شدنشان بیشتر میباشد بایستی ملاحظه کنید با چه مطالبی می‌توانید آن‌ها را به تارنما خویش بکشانید.

مطالب مرتبط با جنس را بدون نقص فرمائید
در سایتهای فروشگاهی چند از مطالبی که شما می بایست ساخت‌و‌ساز فرمائید، مرتبط با توضیحات راجع به متاع ارائه داده شده‌است. در خیلی از تارنما ها چشم ام که برای فروش جنس صرفا اسم آن، یک عکس و ویژگی ها به طور کامل محدودی را به استفاده کننده می‌دهند و توقع دارا هستند با این شیوه فروش اینترنتی خویش را ارتقا دهند.

شما برای فروش یک مال قطعا می بایست در امر آن تا می‌توانید تحقیق نمائید و مطالب متعددی را به استفاده کننده درباره‌ی متاع، طرز به کار گیری از آن، مرزوبوم تولیدکننده، کارگاه آفریننده، اینکه این متاع کجاها کاربرد دارااست، چه خصوصیت هایی دارااست، تولیدات هم جایگاه آن چی می‌باشند و … ارائه دهید. در‌صورتی‌که این عمل ها را نکنید احتمال فروش محصولتان به صفر میرسد!

تنبلی در ساخت و ساز محتوا یعنی باخت در فروش اینترنتی
شاید بگویید وای اینجانب اگه صد فرآورده داشته باشم و بخواهم برای همگی ی آن ها این کلیه داده ها عده کنم که نمی‌شود! همین نمیشود ها شمارا از فروش بدور نموده است. در شرایطی که می‌خواهید اینترنتی چیزی را بفروشید می بایست در زمینه‌ی آن کلی توضیح بدهید. از زوایای متفاوت برای مشتری عکس بگذارید (اون هم تصاویر یونیک (برای این مراد توصیه می‌کنم نوشته‌علمی seo تصاویر را مطالعه فرمائید)).

سود گیری در مورد استراتژی محتوا در بهینه سازی وب سایت فروشگاهی
پس در استراتژی ساخت محتوا بایستی تا می‌توانید به استفاده کننده خویش داده ها در امر مال بدهید. چه تصویری، چه متنی ، چه ویدئویی. هر چه داده ها شما کامل شدن خیس باشد احتمال فروش شما بیشتر می‌شود و روی seo وبسایت فروشگاهی شما تاثیر بیشتری میگذارد.

استراتژی لینک و پیوند سازی در seo سایتهای فروشگاهی
پیوند های فرنگی اهمیت بسیار بالایی در دادن اعتبار به تارنما دارا‌هستند. این پیوند ها چنانچه از اینترنت سایتهای اصلی و منبع به وب سایت ما داده شوند، وب سایت دارای اعتبار خیس شناخته گردیده و در حاصل کاوش فراتر نشان داده می شود. البته حتی همین لینک و پیوند سازی هم بایستی با اطلاع رسانی از الگوریتمهای موتور کاوش و شناخت با طریق لینک و پیوند سازی درست باشد. در‌صورتی‌که در‌این استراتژی خطا فرمائید وبسایت شما به مکان بیشتر چشم شدن، از جستجوها حذف میشود. درین خصوص توصیه می‌کنم در صدر مقاله ها مرتبط با پیوند سازی را مطالعه نمایید:

بهینه سازی کلاه سپید

شایسته ترین طریق لینک و پیوند سازی

تولید بک پیوند

در‌این مقاله ها شما با روشهای درست پیوند سازی آشنا می‌شوید. برای وبسایت های فروشگاهی می بایست یک استراتژی صحیح گزینش کنیم. پیش از اینکه بدانیم می بایست چکار کنیم نخستین بیاییم ببینیم گوگل چه نوع پیوند سازی هایی رو جریمه می کنه:

تصاحب کردن بک پیوند از وبسایت های فرنگی
دریافت کردن بک پیوند از صفحاتی که در آن ها پیوند های متعددی وجود دارا‌هستند (مزرعه پیوند)
بک پیوند به چنگ آوردن از سایتهای اسپم
بک پیوند تصاحب کردن از سایتهایی با آتوریتی ذیل (در مورد آتوریتی مطالعه نمائید)
بک پیوند به چنگ آوردن صرفا با یک کلمه و واژه خاص!
بک پیوند به چنگ آوردن صرفا برای تعدادی صفحه ها اساسی!
در امر مورد ها بالا یه خرده توضیح بدهیم:

۱-گوگل میگوید زمانی تارنما شما فارسی میباشد، اینکه از یک وب سایت چینی بک پیوند بگیرید فعالیت نامتعارفی میباشد و تماما فیک بنظر می‌رسد. پس شما هنگامی از یک تارنما فرنگی بک لینک و پیوند می‌گیرید احتمال انجام عمل فیک روی سایتتان را ارتقا می دهید و گوگل این را سریعا میفهمد. پس همت فرمائید از سایتهای فارسی لهجه بک پیوند بگیرید.

۲-تصاحب کردن بک پیوند در نصیب کامنتها یکی مورد ها مزرعه لینک و پیوند به حساب میآید. خواسته از مزرعه پیوند این میباشد که شما از شیت ای بک پیوند بگیرید که به غیر از وب سایت شما به روستا ها تارنما دیگر هم لینک و پیوند داده باشد. اینجور لینکها بدرد نمی‌خورند و اکثر زمان ها اسپم شناخته می‌شوند.

۳-سایتهای اسپم سایتهایی می باشند که بک لینک و پیوند متعددی میشه در اونها صحیح کرد. معمولا سایتهایی با لینکهای خروجی بالا اسپم شناخته میگردند. یکی متدوال ترین سایتهای اسپم سایتهای پیوند سازی بدون پول میباشد که با تبادل لینک و پیوند شما لینک و پیوند آنها‌را در تارنما خویش قرار می دهید و بعداز لبریز کردن فرم پیوند شما در وبسایت آن ها قرار میگیرد.

۴-کوشش فرمائید بک پیوند خویش را از سایتهای قدرتمند بگیرید. سایتهای کارکشته نمره آتوریتی بالایی دارا هستند. در حالتی‌که این سایتها به مورد کاری شما هم دارای ربط باشند که خیلی بهتر میباشد. بک پیوند به چنگ آوردن از سایتهای ضعیف را فراموش نمایید!

۵-پیوند سازی می بایست طبیعی جلوه دهد! گوگل برای اعتبار دادن به یک کاغذ یک میزان که پیوند سازی میباشد را گزینه اعتنا قرار میدهد. البته درین ترازو، الگوریتمش این میباشد که‌این لینک و پیوند سازی ها می بایست به وسیله یوزرها متعدد صورت پذیرد خیر یک استفاده کننده (که معمولا سئوکار شماست). خب گوگل این را از کجا تشخیص میدهد. زمانی قرار باشد یک مقاله را یوزرها بی شماری تکثیر دهند هریک تیتر خبر را به شکلی که خودشان دوست دارا‌هستند اشتراک گذاری می نمایند و این به طور کامل طبیعی میباشد. البته اکثر زمان ها سئوکاران ناشی اشتراک گذاری مطالب را با یک تیتر خاص انجام می‌دهند و صرفا با واژه کلیدی به وب سایت بک لینک و پیوند می‌دهند و این عمل وسیع ترین غلط تاریخ در بهینه سازی میباشد!

۶-فرض نمائید شما ۱۰۰ کاغذ ایندکس گردیده دارید. در صورتی تنها برای ۱ کاغذ اساسی وبسایت بک پیوند بسازید چه اتفاقی می افتد!؟ گوگل میفهمد که وبسایت شما دارااست لینک و پیوند سازی فیک انجام میدهد و شمارا جریمه می نماید. در صورتی قصد دارید بک پیوند بسازید بایستی قطعا برای همه صفحه های پیوند سازی انجام دهید. برای صفحه ها لبریز اهمیت خیس بیشتر و برای معدود اهمیت خیس ها کمتر لینک و پیوند سازی نمایید.

حالا با اعتنا به‌این موردها پیوند سازی خویش را برای بهینه سازی وبسایت های فروشگاهی انجام دهید.

استراتژی سوشیال مدیا برای seo وب سایت فروشگاهی
در استراتژی سوشیال مدیا ها برای تارنما های فروشگاهی دو مقصود را دنبال می‌کنیم:

ساخت‌و‌ساز سیگنال های شبکه های مردمی
تصاحب کردن بازدید از سوشیال مدیاها برای صفحه های و مطالب وبسایت
مراد از سیگنال های شبکه های مردمی چه میباشد؟
گوگل و بقیه موتورهای کاوش یک الگوریتم دیدنی برای دادن رده مطلوب به چند صفحه ها دارا هستند! اون هم واحد سنجش تکثیر یک مقاله در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد. هر چقدر یک مقاله درمیان کاربرهای شبکه های عمومی بیشتر اشتراک گذاری گردد، پس آن مقاله یک نوشته ای میباشد که یوزرها بدان عشق بیشتری دارا‌هستند، گوگل هم که بدنبال اکران مطالبی میباشد که یوزرها بیشتر به آنان عشق و علاقه دارا هستند، پس این فعالیت منجر می گردد مطالب ما بیشتر چشم شوند. هر چقدر می‌توانید مطالب خویش را در پروفایل ها و صفحه ها متفاوت شبکه‌های‌عمومی با پیوند ورقه تکثیر دهید تا سیگنال های شبکه های عمومی شما تقویت شوند.

به چنگ آوردن بازدید از سوشیال مدیاها
یکی مهم‌ترین کارداران موءثر در بهینه سازی شدن یک وبسایت، واحد سنجش بازدید آن میباشد. شما در‌صورتی‌که بازدید بیشتری داشته باشید بیشتر از رقیبان خویش در نتیجه ها کاوش چشم میشوید. یکی‌از شایسته ترین روشها جهت ارتقاء بازدید وبسایت، نشر مطالب در شبکه های عمومی میباشد که در پروفایلهای آن‌ها فالورهای زیادی حضور داشته باشند و با نشر مطالب آن‌ها به مقاله عشق و علاقه نشان داده و بر روی لینک و پیوند مقاله کلیک نمایند و مطب را از وبسایت نگاه نمایند.

استراتژی گزینش صحیح لغات کلیدی
شما میتوانید با گزینش صحیح لغات کلیدی بازدید بیشتری برای مطالب خویش جفت و جور نمائید! خب پرسش اساسی اینجاست که چطور تشخیص دهیم از چه کلماتی برای تیتر مقاله به کار گیری کنیم: اینجانب تنها یک جواب می دهم! از خویش گوگل!!!

شما برای گزینش تیتر مقاله یا این که فرآورده خویش می‌توانید در آغاز چیزی که به ذهنتان می‌رسد را در گوگل کاوش نمایید. سپس ملاحظه کنید رقبا چه عناوینی برای خویش تعیین کردند و چه توضیحاتی برای عنوان ها خویش داده اند. از آنان برای تایپ کردن عنوان ها و توضیحات اول مقاله خویش به کار گیری نمایید! ولی حواستان باشد دقیقا آن ها را نسخه برداری نمایید!!

برای فهم و شعور بهتر گزینش واژه کلیدی میتوانید یادگرفتن seo واژه کلیدی را مطالعه نمائید.

امیدوارم با تلاوت این نوشته‌ی علمی توانسته باشید ادراک بهتری از بهینه سازی کردن سایتهای فروشگاهی بدست بیارید. ولی می بایست در لحاظ داشته باشید سایتهای فروشگاهی سایتهایی می‌باشند که برای فروش بیشتر به غیر از بهینه سازی به برندینگ و تبلیغات مستلزم هستیم. پس seo وب سایت فروشگاهی یکی‌از دست اندرکاران موءثر در فروش بیشتر میباشد ولی صرفا عمل مورد نیاز وجود ندارد. شما بایستی برای فروش بیشتر در دکان اینترنتی خویش قسمت های مختلفی اعم از مارکتینگ، بازاریابی، فروش، پشتیبانی از مشتریان، ساخت‌و‌ساز محتوا و … انجام دهید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)