مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

Disavow چیست و چگونه انجام می‌شود؟


لینک و پیوند‌های فرنگی مهم‌ترین بودجه‌های هر تارنما می باشند. آنان نقش مهمی در ارتقا اعتبار، مرتبه و بهینه سازی تارنما‌ها و دارا‌هستند. البته این بودجه‌های با ارزش گهگاه ممکن میباشد سئو سایت  به خسارت تارنما ما فعالیت نمایند و منجر جریمه شوند. وبمسترها می بایست همواره وب سایت خویش را پایین لحاظ داشته باشند و لینک و پیوند‌های مخرب را شناسایی نمایند. در سرچ کنسول گوگل ابزاری برای حذف پیوند‌های اسپم وجود داراست. درین نوشته‌علمی محاسبه میکنیم که ابزار Disavow چه چیزی است و طریق Disavow کردن بک لینک و پیوند ها را شرح میدهیم.

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
Disavow چه می‌باشد و در چه مواقعی به فعالیت می رود؟


همان گونه که گفتیم پیوند‌های فرنگی سرمایه‌های وبسایت شما می باشند. یکی معیارهای گوگل برای انتخاب اعتبار یک تارنما، معیار و کیفیت پیوند‌هایی میباشد که اخذ می‌نماید. هم اکنون در شرایطی که پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده می‌گردد، اسپم یا این که بی‌کیفیت باشند چه؟ مطلقا این نوع پیوند‌ها تاثیر منفی خواهند گذاشت.

یادتان میباشد که راجع به بهینه سازی غیر رسمی یا این که کلاه سیاه حرف کردیم؟ یکی موردها seo کلاه سیاه، خرید پیوند یا این که تبادل پیوند به طور غیر طبیعی بود. (برای مثال دو سایت که بیش تر از حد به هم پیوند میدهند.)

گوگل روز آپ تو دیت هوشمندتر میگردد و این مورد ها را زودتر تشخیص میدهد. برای مثال در‌حالتی که در یک دوران کوتاه تعداد متعددی لینک و پیوند فرنگی اخذ نمایید، غیر طبیعی به حیث میرسد و گوگل آن را تشخیص میدهد. فیض پایانی جریمه شدن و افت سکو وب سایت‌تان خواهد بود.

آیتم دیگری که ممکن میباشد پیش بیاید این میباشد که در گیر بهینه سازی منفی گردید. یعنی رقبا تلاش ‌نمایند با تکنیک‌های تخریبی، جایگاه تارنما‌تان را ذیل بیاورند. برای مثال بک لینک و پیوند‌های اسپم و مخرب یا این که Link Farm برای‌تان ساخت و ساز نمایند.

در هر شکل و به هر علتی که با لینک و پیوند‌های مخرب مواجه شدید، شایسته ترین عمل این میباشد که خودتان برای حذف آنان مبادرت فرمایید. در شکل قابلیت با مسئولان تارنما مربوطه تماس حاصل نمایید و از آنان بخواهید پیوند‌ها را حذف نمایند.

در صورتی چنین کاری ممکن نبود، بدون چاره بایستی از Disavow Tool گوگل سرچ کنسول به کارگیری کنیم.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)