مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نحوه لینک سازی


از طرف دیگر در‌حالتی که شما هنگامی که به صورت فعال لینکی نساخته‌اید ولی با چنین مشکلی مواجه شدید ممکن میباشد بخواهید که به لینک و پیوند‌هایی که سبب ساز این ایراد گردیده‌اند نگاهی بیندازید. سئو سایت برای دیدن این لینک و پیوند‌ها به داشبورد بک‌پیوند‌ها بروید و لینک و پیوند‌ها را براساس آخری تاریخ اخذ به طور کاهشی آراسته فرمایید. این فعالیت سبب ساز می شود جدیدترین لینک و پیوند‌ها در بالای لیست ظواهر شوند و بتوانید به آنان نگاهی بیندازید.

 

در صورتی‌که نمی‌دانید که پیوند‌ها از کجا آمده‌اند بد وجود ندارد که خطر پنالتی گوگل را نیز چک نمایید. این یک اندازه‌گیری بسیار ظریف میباشد تا بتوانید چک نمائید که آیا IP نشانی پیوند‌ها از مزرعه لینک اخذ گردیده‌اند یا این که نه و همینطور به دیگر دامنه‌های لینک نگاهی بیندازید.

 

برای اضافه کردن ردیف خطر پنالتی به نمای خویش برروی هدر هر ردیف راست کلیک نمایید، مورد خطر پنالتی (Penalty Risk) را گزینش نمائید و روی آیتم OK کلیک نمایید. بعد از آن بک‌پیوند‌های جدیدی مشکوکی را که نو کشف کرده‌اید گزینش فرمایید و برروی آپ دیت رسانی لینک و پیوند‌هایی که خطر پنالتی دارا‌هستند کلیک فرمایید. در پهنا یک‌سری دقیقه ردیف بایستی با مقادیر 0 تا 100 توده گردد.

 

در صورتی‌که برروی دکمه داده ها یا این که «info» در کنار خطر پنالتی برای هر پیوند کلیک فرمائید لیستی از عواملی را مشاهده میکنید که خطرناک می باشند. در غایت درصورتی که متوجه این قضیه شدید که برخی از لینک و پیوند‌ها اسپم می‌باشند میتوانید یک فولدر صحیح کرده و آنان را به آن اضافه نمایید.

۲. Scrapers
یک کدام از دیگر از تکنیک‌های seo منفی محتوای جعلی میباشد. این محتوای جعلی دربرگیرنده scrap کردن محتوای تارنما شما و نسخه برداری کردن آن در تارنما‌های دیگر میباشد که اکثر اوقات چند توشه رخداد می‌ افتد و گهگاه حتی تحت عنوان بخشی از مزارع لینک و پیوند که در ابتدا در رابطه آن دعوا کردیم قرار می گیرد.

شما احتمالا می دانید که به‌روز رسانی الگوریتم گوگل پاندا برای کشف و جنگ با جعل و انتشار محتوا پباده سازی شده‌است. براین اساس زمانی گوگل محتوایی را پیدا می‌نماید که در یک سری تارنما نشر گردیده باشد، صرفا یک ورژن از آن را برای درجه‌بندی تعیین می‌نمایند. شما امیدوار می باشید که گوگل به اندازه کافی تیزهوش باشد که منبع اساسی محتوا را شناسایی نماید که در بیشتر مواقع نیز این واقعه میفتد. مگر اینکه ورژن جعلی پیش از ورژن اساسی نمایه گردد.

به همین عامل میباشد که اسکراپر اکثر اوقات به صورت خود کار محتوای نو را نسخه برداری کرده و فورا آن را مجددا ارسال می‌نماید. در‌حالتی که گوگل نخست ورژن دزدیده گردیده را پیدا نماید ممکن میباشد آن را به مکان ورژن وب سایت شما درجه‌بندی نماید.

چه‌طور ایمن بمانیم:
یکسری ابزار عالی وجود دارااست که به شما یاری می‌نماید تا در قبال اسکرپرها ایمن بمانید. یکی‌از آنها Copyscape میباشد. کل کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که URL محتوای خویش را وارد نمائید تا دریابید که آیا ورژن‌های تکراری از آن به طور آنلاین وجود دارااست یا این که نه.

همینطور یک راه و روش دیگر وجود داراست که به کار گیری از آن زیاد نیاز به کوشش ندارد. یک اپلیکیشن چک بر رسانه‌های اجتماعی مانند Awario به شما این امان را می دهد که با یک تیر دو نشان بزنید. در صورتی شما از ابزاری مانند Awario به کارگیری می کنید، به احتمال زیاد رغبت دارید که هشدارهایی را برای نشانی‌های اینترنتی و عنوان ها پست‌های خویش ساخت و ساز فرمائید. شما همینطور میتوانید از این ابزار برای جستجوی ورژن‌های اسکراپ گردیده محتوای خویش نیز به کار گیری نمائید و فقط کاری که برای این مراد ما یحتاج میباشد انجام دهید این میباشد که کلمه و واژه کلیدی دیگری را به آن اضافه نمائید. چکیده‌ای از پست شما می بایست به طور تعدادی پاراگراف طولانی وارد گردد. با این فعالیت ورژن‌های اسکراپ گردیده جان دار در تارنما‌های دیگر را میتوانید پیدا نمائید.

در صورتی ورژن اسکراپ گردیده از مطالب خویش را در سایتی یافتید بهتر میباشد نخست از رئیس آن بلاگ بخواهید که آن قطعه را حذف نماید،

(حتی در شرایطی که احتمال دهید که آن ها جواب شما‌را نخواهند اعطا کرد)، بعد از آن در صورتی این‌راه کارآمد نبود میتوانید با به کارگیری از گزارش نقض گوگل این مسئله را گزارش دهید.

۳. چک‌های جعلی (Fake reviews)


در seo محلی ارزیابی معانی متعددی داراست. هجوم بهینه سازی منفی صرفا برای سکو محلی شما بد وجود ندارد بلکه برای کسب‌وکار شما نیز بد میباشد. البته بررسی ها یا این که Reviewها دسترسی بی آلایش‌ای دارا‌هستند و به راحتی می‌اقتدار آنان را بازنویسی کرد و این ممکن میباشد او‌لین کاری باشد که حریف شما سعی بر انجام آن داشته باشد.

چه گونه ایمن بمانیم:
واضح میباشد که شما بایستی در لیست‌بندی کسب‌وکار خویش در Google my business توجه فرمایید و به تحلیل‌های تازه کمپانی خویش دسترسی پیدا نمائید. تحلیل‌های جعلی خط و مشی گوگل را نقض می‌نمایند و مبتنی بر این خط و مشی هیچ گاه نباید نظرها و استدلال ها را به نمایندگی از سایرافراد فرستاد یا این که نام و نشان و رابطه خویش را با مکانی که در درحال حاضر محاسبه آن میباشید غلط مطرح نمائید.

هنگامی که متوجه یک محاسبه جعلی شدید می توانید با تعقیب کردن این فرایند آن را حذف نمایید و درفش‌گذاری فرمائید:

1- به گوگل مپ بروید.

2- با استعمال از اسم و نشانی، شغل خویش را کاوش نمایید.

3- کسب‌وکار خویش را از حاصل کاوش تعیین فرمایید.

4- در سوی چپ شیت برروی نصیب خلاصه تحلیل بروید.

5- با اعتنا به معدل امتیاز روی تعداد استدلال ها کلیک فرمایید.

6- به بازبینی که می خواهید درفش‌گذاری فرمایید بروید و روی نشانه درفش کلیک فرمائید.

7- فرم گزارش را کامل شدن نمایید.

۴.خزنده سنگین (Heavy crawling)
یک حریف ممکن میباشد وقتی که رویکرد بهتری برای رقابت با شما نداند سعی بر ضایع کردن تارنما شما داشته باشد. عمدتا این فعالیت با خزیدن زیاد در تارنما و در سود ساخت‌و‌ساز توشه سنگین بر سرور نتایج می شود. این دستور ممکن میباشد منجر کندی سرعت وب سایت شما گردد و یا این که به کلی تارنما شما‌را حاد نماید. در حالتی که موتورهای کاوش هنگام کم شدن نتوانند به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند، مطمئنن امتیاز خزنده گوگل را از دست خواهید بخشید. در صورتی این حادثه برای چنددفعه تکرار گردد ممکن میباشد در مرتبه‌بندی گوگل قرار نگیرید.

چه طور ایمن بمانیم:
در صورتی متوجه شدید که تارنما شما کندتر شده‌است یا این که به کلی از عمل افتاده میباشد عاقلانه‌ترین عمل این میباشد که با کمپانی صاحبخانه یا این که مدیریت اینترنت‌وب سایت خویش تماس حاصل نمایید. آنان بایستی بتوانند به شما بگویند که‌این توشه از کجا میاید. در حالتی‌که این مورد ها مرتبط با سرور بود بایستی راهبرد‌های یافتن خزنده‌ها را پیدا کرده و اختلال را حل نمائید.

۵. کلیک تقلبی
کلیک‌ها یک سیگنال دعوا برانگیز در بهینه سازی میباشند. تمامی اشخاص بر این اعتقادوباور نیستند که کلیک یک سیگنال برای مرتبه‌بندی باشد البته تست‌هایی برروی موردها حقیقی وواقعی وجود داراست که با وضوح نشان می دهد نرخ کلیک بالا برروی یک سود کاوش خاص قادر است سبب ساز ارتقا سکو خواهد شد.

Bartosz Goralewich درواقع شاهد این واقعه در حمله seo منفی به وبسایت مشتری بود. اینطور که به حیث می رسد یک ربات CTR برای جستجوی کلمه ها کلیدی اساسی آنها نرم‌افزار‌ریزی شده‌است و برروی عبارات کلیدی و اصطلاحات مارک آنان کلیک می‌نماید و نتیجه ها متعدد را بومی نگه می دارد. بعد از آن برروی لیست مشتری کلیک می‌نمایند و تخت‌گاز به SERP گشوده میگردند، در فیض سبب ساز افت وب سایت مشتری می گردند.

به چه شکل ایمن بمانیم:
مطمئن گردید که کلمه ها اساسی CTR خویش را در گوگل سرچ کنسول به اعتنا رصد کرده‌اید. با استعمال از مورد underSearch> Search Analytics. در اینجا شما هم می توانید کل عبارات CTR مرتبط با عبارات کلیدی خویش را پیدا نمائید و هم نرخ کلیک برای کلمه ها کلیدی غیروابسته را.

seo منفی درون وب سایت
اجرای تهاجم ها seo منفی از روش seo داخلی وبسایت بسیار طاقت فرسا میباشد. این موردها دربرگیرنده هک شدن وبسایت شما و تغییراتی در نزدیکی آن می شود. در اینجا تهدید‌ها مهم که حمله هکرها می تواند برای وب سایت داشته باشد را آورده‌ایم:

۶. تغییر تحول محتوای شما
شما مطمئنن فکر میکنید در صورتی کسی محتوای شمارا تغییر‌و تحول دهد متوجه می شوید، ولی در حقیقت این فعالیت می تواند بسیار دقیق صورت بپذیرد و درک کردن آن برای شما طاقت فرسا باشد. این حمله دربرگیرنده افزودن محتوای اسپم به اینترنت‌تارنما میباشد. ترفند این فعالیت این میباشد که محتوا اکثر زمان ها به خیر و خوبی نهفته میباشد و شما آن را نخواهید روءیت کرد مگر اینکه کد HTML را کاوش نمائید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)