Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ر ر

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سرويس هاي ارتقا رتبه وب سايت مجموعه شيك رنك

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/7 ساعت: ۱۱ توسط:seosite :

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/3 ساعت: ۱۱ توسط:seosite :

▐✖♕افزايش طبيعي كليك ارگانيك گوگل و ارتقا CTR▐✖♕

خريد و سفارش كليك گوگل ارگانيك و ✖ افزايش CTR ✖

اگر تصميم گرفته ايد مطابق با الگوريتم ها و آپديت هاي جديد گوگل همگام شويد و سئو سايت خود را تقويت كنيد و جايگاه بهتري نسبت به رقبا در رديف برتر و آغازين گوگل كسب كنيد بايد به CTR يا نرخ كليك كاربران بر روي لينك سايت خود در نتايج جستجو گوگل توجه و برنامه اي ويژه اي داشته باشيد.
 
امروزه گوگل در تمام الگوريتم هاي خود اهميت فوق العاده زيادي براي اين فاكتور كيفي جهت رتبه بندي سايت‌ها قائل شده است و به طور كلي هدف گوگل ارائه بهترين تجربه كاربري به كاربرانش مي باشد.

هر چه نرخ كليك ارگانيك بر روي لينك يك سايت در نتايج گوگل بيشتر باشد ارسال سيگنال مثبت از نگاه گوگل نسبت به سايت و شاهد↗افزايش CTR↖و ارتقا جايگاه كلمات كليدي در Google خواهد بود و نشان دهنده تعامل و واكنش مثبت كاربران نسبت به سايت است در واقع نرخ كليك سايتي در نتايج گوگل ضعيف باشد با ↘افت CTR↙ روبرو بوده جايگاه خوبي در نتايج برتر و رديف آغازين و رتبه ➊ گوگل كسب نخواهد كرد .


به عنوان مثال: اگر سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما كاربران زيادي بر روي آن كليك كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد.
در يك بسته اي روزانه 2000 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج جستجو بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .


  • تاثيرات افزايش كليك گوگل ارگانيك و ارتقا نرخ CTR
    ارتقا رتبه كلمات كليدي
    افزايش ترافيك و كليك ارگانيك و طبيعي سايت
    كسب جايگاه برتر در گوگل
    بهبود رنك الكسا
    ارتقا CTR سايت
    كاهش CTR سايت رقبا
    قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل

هم اكنون شما مي توانيد با سرويس هاي ✪ كليك ارگانيك گوگل و افزايش نرخ كليك ctr ✪ مجموعه شيك رنك تاثير قابل‌ توجهي در ارتقا جايگاه و رتبه كلمات كليدي كسب‌ و كار و سايت تان در نتايج گوگل تجربه كنيد .

در اين سرويس هاي شيك رنك كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي واقعي و كاملا ☫ايراني☫ خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر بازديد كننده از زمان سرچ و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل 1,5 دقيقه خواهد بود

براي مشاهده و يا خريد سرويس افزايش CTR و نرخ كليك به لينك زير مراجعه نماييد
خريد و سفارش كليك ارگانيك گوگل و ارتقا CTR

منبع


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/18 ساعت: ۱۲ توسط:seosite :

سفارش بك لينك

خريد بك لينك

خريد بك لينك را مي توان جزء موثر ترين اقداماتي معرفي كرد كه صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاي اينترنتي در راستاي جذب بازديد بيشتر از وجود آن بهره مند مي شوند. به طور حتم كسب بك لينك و استراتژي درست براي لينك سازي داخلي مي تواند جايگاه وب سايت شما را در نتايج گوگل بهبود دهد، ولي قبل از شروع به كار بايد با تكنيك هاي مناسب و استانداردهاي گوگل به خوبي آشنا شويد، زيرا اشتباه در اين كار مي تواند نتايج كاملا معكوسي به همراه داشته و موجب جريمه سايت شما توسط گوگل شود. بنابراين صرفاً كسب بك لينك در راستاي ارتقاي يك صفحه ي اينترنتي موثر نيست و لازم است در زمينه ي آن به طور كاملاً اصولي و درست گام برداريد.بكوريتي

https://backority.ir/images/303332.png

براي طراحي و ايجاد بك لينك راه و روش هاي فراواني وجود دارد كه اقدام از طريق همه ي آن ها نيازمند داشتن تخصص هاي مرتبط در اين زمينه مي باشد، تا در نهايت بك لينكي استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحي شود. به عبارتي اگر مي خواهيد به هيچ وجه از طرف گوگل جريمه نشويد، بايد در ساخت بك لينك براي وب سايت خود دقت و توجه بالايي داشته باشيد.

با توجه به حساسيت بالاي ايجاد بك لينك و توجهي كه گوگل به آن دارد، خريد بك لينك بهترين گزينه براي كسب آن محسوب مي شود. لذا كساني در حال فروش بك لينك هستند كه در اين زمينه از اطلاعات و تجارب تخصصي بالايي برخوردارند، از اين رو اصولي ترين بك لينك هاي تضمين شده را ارائه مي دهند.

تاثيرات مثبت خريد بك لينك اصولي

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خريد و فروش بك لينك ها اصلي ترين عامل نشان دهنده در راستاي تاثيرات مثبت آن هاست كه در حال حاضر مالكان انواع و اقسام وب سايت ها از وجود اين امكانات پر مزيت بهره مند مي شوند. در ادامه به چند مورد از تاثيرات مثبت و مزيت هاي منحصر به فرد خريد بك لينك اشاره كرده ايم كه دانستن آن ها خالي از لطف نيست:

  • افزايش كيفيت سئو: هر چه از بك لينك هايي اصولي تر و باكيفيت تري استفاده كنيد، مي توانيد در نتيجه رتبه ي بالا تري براي كلمات ارگانيگ محتواي سايت خود از طرف گوگل دريافت كنيد.
  • ايندكس سريع تر صفحات: بك لينك ها به روت هاي موتور هاي جستجو كمك مي كنند كه صفحات يك سايت را سريع تر ايندكس كنند. اين نكته براي سايت هاي نو پا و تازه تاسيس بسيار حائز اهميت است.
  • گرفتن بازديد سايت از سايت لينك دهنده: وقتي كه شما در يك سايت خوب و مر بازديد لينك داشته باشيد، قطعا كاربراني با كليك بر روي لينك وارد سايت شما خواهند شد و اين نكته روي بانس ريت سايت شما تاثير مثبتي خواهد گذاشت.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين قبيل مورد هاي مذكور.

خريد بك لينك باكيفيت

حالا كه از تاثيرات غير قابل چشم پوشي و مثبت بك لينك ها آشنا شديد، به طور حتم براي خريد بك لينك مناسب وب سايت خود مشتاق شده و قصد كسب آن را داريد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم خريد بك لينك و بهره مندي از وب سايت هاي فروش بك لينك بهترين اقدام در راستاي تهيه ي آن است، لذا با پرداخت هزينه هايي معقول مي توانيد بدون هيچ استرسي از بابت دريافت جريمه از طرف گوگل از باكيفيت ترين و اصولي ترين بك لينك ها استفاده كنيد.

حالا كه مي خواهيد به خريد بك لينك بپردازيد، بهتر است چند نكته ي مهم در اين رابطه بگوييم كه توجه به آن ها منجر به خريد بك لينكي باكيفيت خواهد شد:

  • تعداد لينك خروجي در صفحه
  • عمر سايت و دامنه
  • اعتبار سايت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سايت هاي اينترنتي در زمينه هاي مختلف و رواج بالاي استفاده از اينترنت، فروش بك لينك ها توسط شركت ها و وب سايت هاي عديده اي انجام مي شود كه تقاضا كنندگان اگر كمي به جست و جو بپردازند مي توانند با تعداد زيادي از ارائه دهندگان بك لينك هاي اينترنتي آشنا شوند. مهم ترين مسئله اي كه مي بايست در خريد بك لينك فراموش نكنيد، خريد از وب سايت معتبر و شناخته شده اي است كه توانسته در اين زمينه به خوبي عمل كند و با كيفيت ترين بك لينك ها را ارائه دهد.

براي سفارش و خريد بك لينك به لينك زير مراجعه كنيد 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/11/13 ساعت: ۱۲ توسط:seosite :

بهينه سازي سايت هاي بسيار بزرگ

فلسفه كلي ما در انتقال اعتبار به ورقه توليدها در وبسايت هاي بسيار عظيم اين چنين ميباشد: سئو سايت  در آغاز بر روي دسته بندي هاي اساسي، آن‌گاه زيرمجموعه هاي اين دسته بندي و بعد بر روي توليدات تمركز نمائيد. تمركز بر روي بك پيوند هايي كه به صفحه ها محصول ها لينك و پيوند داده ميگردند عمل اشتباهيست. به اين دليل‌كه بها صفحه هاي توليدات، قابل مقايسه با اعتبار صفحه ها دسته بندي ها نيست. در پي به نظارت تك تك اين موردها ميپردازيم.

دستكم يك سري پيوند به برگه توليدها در شيت اساسي بايستي وجود داشته باشد. به طور نرمال اين پيوند ها متناسب با مناسبات هنگامي، تخفيفات فصلي و از اين قبيل گزينش مي‌شوند.

برخي از سايت ها با اعتنا به اهميت برخي از محصولاتشان، آن ها را به طور دايم در كاغذ اصليشان پيوند مي نمايند. با اين اكنون لينك و پيوند دادن تعداد متعددي از توليدها در ورقه مهم عمل منطقي اي وجود ندارد. به علاوه اين جاي لبريز قيمت بوسيله گروه بهينه سازي در اختيار گرفتن نميشود و در موقعيت پيشفرض همواره در هم اكنون تغيير‌و تحول ميباشد. به همين ادله فعاليت منطقي در‌اين موقعيت اينست كه فقط بر روي صفحه هاي دسته بندي توكل كرده و به آن‌ها پيوند دهيد.

ساختار كلي پيوند بيلدينگ داخلي اين چنين ميباشد كه در كاغذ مهم، نخست به دسته هاي مهم لينك و پيوند داده گرديده و در كاغذ هر يكي اين دسته ها به زيرمجموعه هايشان و در پايان به توليدات ذيل شاخه آن‌ها پيوند داده ميشود. مطمئن گرديد كه تارنما شما از همين ساختار پيروي مي نمايد.

از تمامي مهمتر اينكه مطمئن گرديد، يو آر ال مهم نسبت به يو آر ال هاي فرعي پررنگ خيس باشند. مثلا در حالتي كه يك كدام از توليدها وب سايت در دو دسته بندي جاي دارد، اولا يك كدام از يو آر ال ها را تحت عنوان يو آر ال مهم در حيث گرفته و ديگري را با برچسب كانونيكان به يو آر ال اولين داراي ارتباط نمائيد. ثانيا مطمئن گرديد كه يو آر ال مهم آن در لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مصرف شده ميباشد. با اينكار از به وجود داخل شدن صفحه ها تكراري در وبسايت دوري مي‌كنيد و ربات هاي كاوش متوجه يو آر ال اساسي ميشوند.

مطمئن گرديد كه منوي مهم وبسايت مشتمل بر تمامي دسته بندي ها نباشد. اين موضوع سبب پهناور شدن بيشتراز حد منو و لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مي گردد. از جمله در يك تارنما با 100 دسته بندي اساسي، فقط قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اكتفا مي نمايد و ساير دسته بندي ها را در شيت اي جدا از هم با تيتر كل دسته بندي هاي وبسايت قرار دهيد.

در شرايطي كه تعداد دسته بندي ها و ذيل تيم هاي آن‌ها زياد ميباشد مسلما از صفحه هاي جدا از هم براي قرار دادن آنان به كار گيري فرماييد و همگي را زير يك منو قرار ندهيد تا از پهناور شدن منو پرهيز نمائيد. اين قضيه در سايتي مانند آمازون به طور كامل رعايت شده‌است.

در غايت اطمينان نتايج فرماييد كه هر جنس با سه يا اين كه چهار كليك از شيت اساسي اكران داده گرديده و تعداد كليك ها بيشتر از اين نشود. رعايت اين زمينه شايد مقداري بغرنج به حيث رسد ولي در seo وب سايت هاي گسترده الزاميست و بايستي پاره اي خلاقيت به خرج دهيد.

خلاصه نكات مرتبط با كاغذ اساسي عبارتند از:

شيت اساسي تارنما بيشترين اعتبار را در يك وب سايت دارااست و مالامال قيمت ترين جاي براي قرار دادن ديگر لينك و پيوند هاست.
اعتنا فرمائيد كه صرفا در شكل نياز به تعداد توليدات بسيار مقداري لينك و پيوند دهيد و بر روي صفحه هاي دسته بندي ها تمركز نماييد.
كليد مهم روايت كانال پيوند بيلدينگ داخلي وب سايت ميباشد.
از برچسب كانونيكال در بقيه يو آر ال هاي فرعي به كارگيري فرمائيد.
پيوند متني پايين تيم ها را در صفحه ها داخلي وب سايت توليد فرمائيد.
توليدات تارنما نهايتا بايستي با سه يا اين كه چهار كليك از برگه مهم قابل دستيابي خواهد شد.
اين مقاله ادامه دارااست و در روزهاي آتي به طور تر و تميز آپ ديت مي‌شود. همواره بدين كاغذ راز بزنيد تا از ديگر پارامترهاي اثر گذار بر بهينه سازي وبسايت هاي وسيع با خبر گرديد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/25 ساعت: ۰۸ توسط:seosite :

مباني مهم سئو


مباني سئو در شيت
سئو در برگه اطمينان ميدهد كه گوگل قادر است صفحه هاي اينترنت شما‌را پيدا نمايد سئو سايت تا بتواند آنها‌را در نتيجه ها كاوش نشان دهد. همينطور داشتن مطالب داراي ربط ، مفصل و اثر گذار در لغات جستجوي متبوع براي كاوش را ساخت و ساز خواهد كرد.

به صورت خاص ، گوگل براي لغات و لغات خاص شيت شمارا نسخه برداري مي نمايد.

و هنگامي توشه ديگر اين اصطلاح را مي بيند ، گوگل ميگويد: “اين ورقه مي بايست راجع به اين واژه كليدي باشد!”

به همين استدلال به كار گيري از كلمه و واژه كليدي متبوع در شيت خويش سواي آنكه به بالاي برگه برويد اصلي ميباشد.

اينك ، بياييد روش seo بهينه سازي در برگه وب سايت خويش را پوشش دهيم:

Yoast را نصب فرماييد

در‌حالتي كه وب سايت شما با وردپرس اجرا ميگردد ، اينجانب به كارگيري از پلاگين Yoast بهينه سازي را به شدت پيشنهاد مي‌كنم .

خير ، Yoast يك دكمه جادويي وجود ندارد كه به صورت خود كار وبسايت شمارا با صرفه مي نمايد.

ولي Yoast تهيه و تنظيم تيتر و توضيحات شيت شمارا راحت مي نمايد.

همينطور دارنده خصوصيت هاي ديگري ميباشد كه به سئو وب سايت شما ياري مي نمايد.

در شرايطي كه وبسايت شما بر روي پلتفرم ديگري (مانند Shopify يا اين كه Wix) اجرا گردد ، بسته هايي هم براي بهينه سازي وبسايت شما مشابه يوآست ارائه داده ميباشد.

از كليد كلمه خويش در برچسب تيتر استعمال نمائيد
ضابطه شماره ۱ seo در برگه اين ميباشد كه مطلقا از كليد كلمه و واژه خويش در برچسب تيتر استعمال فرماييد.

چرا اين اساسي ميباشد؟؟؟

خوب ، زماني سخن از سئو ورقه ميگردد ، برچسب تيتر شما مهم ترين نصيب كاغذ شما ميباشد.

برچسب تيتر شما خلاصه مي نمايد كه برگه شما در رابطه چه مي‌باشد. و زماني از كليد كلمه و واژه خويش را در برچسب تيتر خويش به كارگيري ميكنيد ، به Google ميگويد برگه شما در باب آن كليد كلمه و واژه ميباشد.

توضيحات متا را براي كليك با صرفه نمائيد
توضيحات متا شما براي گوگل به اندازه برچسب تيتر اهميت ندارد و گوگل گفته ميباشد كه آنان اعتنا متعددي به توضيحات شما (يا اين كه كلمه ها كليدي متا) نميكنند.

پس چرا مي بايست در ساخت‌و‌ساز توضيحات زحمت بكشيم؟

از آن‌جا كه عموم از توضيحات شما به كار گيري مي نمايند تا دريابند كه آيا روي فيض شما كليك مي نمايند يا اين كه خيرتوضيحات متا داراي اهميت ميباشد.

براي مثال ، اين توضيحات را از شيت اساسي وب سايت اينجانب تحليل نماييد:

ملاحظه كنيد اينجانب حقيقتاً محتواي خويش را چه‌طور مي‌فروشم؟ با اين نكات (واضح ميباشد) ترافيك بيشتري به وب سايت اينجانب وارد ميشود.

نكته Pro: در توضيحات خويش از كليد كلمه و واژه اساسي خويش استعمال فرماييد. زماني كه فردي در جستجوي آن اصطلاح ميباشد ، گوگل كلمه و واژه كليدي شما‌را جسورانه سرچ مي نمايد و به تارنما شما ياري مي نمايد تا در SERP ها بيشتر از آن استعمال فرمائيد .

در محتواي خويش از لغات كليدي به كارگيري نماييد
در مرحله آن‌گاه ، شما ما يحتاج خواهيد داشت كه يكسري توشه واژه كليدي خويش را در كاغذ خويش وارد فرمائيد.

از اين روش ، گوگل اطمينان خواهد داشت كه كاغذ شما حقيقتاً در باب آن مسئله ميباشد.

مثلا ، براي پست هاي موعظه بهينه سازي كه پيش از اينً به آن‌ها اشاره كردم ، مي‌بينيد كه اينجانب آن واژه كليدي را در ۱۵۰ واژه و كلمه نخستين گنجانده ام:

اينجانب آن واژه و كلمه كليدي را چنددفعه مجموعاَ محتوا به كار گيري كرده ام.

در مجموع ، اينجانب از كلمه و واژه كليدي اساسي خويش ۶ توشه در متن استعمال كردم و با اعتنا به اينكه مطالب اينجانب بيش تر از ۳۰۰۰ كلمه و واژه ميباشد ، اين تراكم لغت ها كليدي چنداني وجود ندارد. صرفا كافي ميباشد گوگل از آنچه راجع به محتواي اينجانب ميباشد به كار گيري نمايد.

نكته لازم به ذكر اين ميباشد كه درصورتي كه شما از تعداد متعددي واژه كليدي به كار گيري مي‌كنيد، گوگل آن را يك استراتژي سئو كلاه سياه به اسم ” مالامال كردن كلمه ها كليدي ” دانسته كه قادر است وبسايت شمارا مجازات نمايد.

تعدادي توشه كليد كلمه اساسي خويش را در ورقه خويش وارد فرماييد. در شرايطي‌كه پاره اي بيش خيس و يا اين كه كمتر از حد استاندارد آن به كار گيري نماييد ، عمل صدق وجود ندارد. البته در صورتي‌كه عمداً لغات كليدي را در محتواي خويش قرار داده ايد ، در واقع جراحت هاي متعددي را به وب سايت خويش وارد نموده ايد.

از مترادف و هم معني ها و تغييرات استعمال فرمائيد
به طبعً مجموعاَ محتواي خويش از مترادف و هم معني ها و تغييرات كلمه و واژه كليدي مقصود خويش استعمال فرماييد. اين ميتواند به كاغذ شما به اندازه قريه ها كلمه و واژه كليدي گوناگون ياري دهد.

براي مثال ، اين پست را از وب سايت اينجانب محاسبه فرمائيد.

از‌آن‌جا‌كه اينجانب كلمه و واژه كليدي خويش را در برچسب تيتر خويش و به صورت كلي محتواي خويش قرار مي دهم ، مكان تعجب وجود ندارد كه اينجانب براي آن اصطلاح در منزلت هاي برتر قرار بگيرم:

البته اينجانب همينطور تغييرات متعددي در واژه كليدي خويش را ارائه مي دهم. ياور با آنچه كه تحت عنوان “كليد كلمه LSI” شناخته مي‌شود .

(لغات كليدي LSI اصولاً اصطلاحاتي مي باشند كه به واژه و كلمه كليدي اساسي اينجانب مجاورت مي‌باشند)

مثلا ، اينجانب عبارات كليدي LSI مانند “ابزار دستيابي” و “تجزيه و بررسي بك پيوند” را در پست قرار مي دهم.

بياييد بگوييم كه شما صرفا نوشته‌ي‌علمي اي را منتشر نموده ايد كه در خصوص كلمه و واژه كليدي با صرفه شده‌است: “نكات مرتبط با بازاريابي ديجيتال”.

خوب ، شما مي‌خواهيد از متن هاي اين اصطلاح در محتواي خويش به كار گيري نمائيد:

نكات مرتبط با بازاريابي اينترنتي
نكات بلاگ نويسي
نكات مرتبط با بازاريابي تازه كار
نكته ماهر: تغييرات مختلفي از واژه و كلمه كليدي خويش را در Google و Bing Suggest پيدا نمائيد. صرفا كلمه و واژه كليدي خويش را در نوار كاوش تايپ كرده و پيشنهادات را ارزيابي نماييد.

مي‌دانيد كه چه چيزي براي محتواي شما مفهوم داراست؟ به كارگيري از ’em!

seo تصاوير
خلاف يك نوشته‌ي‌علمي بر پايه ي متن ، موتورهاي كاوش آنچه در باطن يك تصوير ميباشد را دشوار آناليز مي نمايند ولي گوگل به مهارت بالايي در ادراك تصوي رسيده ميباشد.

بدين ترتيب آن ها به اسم پرونده ، متن جايگزين و تيتر شما توكل مي نمايند تا دريابند كه يك تصوير در واقع چه است.

و در حالتي كه سايتي با تصاوير متعددي فعال سازي ميكنيد ، بهينه سازي تصاويربسيار اساسي ميباشد. در غير اين شكل ، گوگل طاقت فرسا ميفهمد چه چيزي در كاغذ شما ميباشد.

در آغاز نامي را براي عكس خويش تحت عنوان اسم توصيفي ارائه دهيد. از جمله ، از تني چند از نظراتي كه يك كدام از راهنماهاي ما اخذ نموده است ، اين تصوير برگه را نظارت نماييد.

ما از اسم پرونده استعمال كرديم: mobile-بهينه سازي-guide-comments.png.

در مرحله پس از متن جايگزين استعمال فرماييد كه تصوير شما‌را تعريف مي نمايد .

در پايان ، تيتر خويش را تحت عنوان تصوير بدهيد. اما اينجانب تنها متن alt خويش را اينجا اسكن و مكان گذاري ميكنم.

به طور تجربي متوجه گرديده ايم كه گوگل تصاوير مارا آيتم بررسي قرار مي دهد بدين ترتيب در صورتي‌كه وسعت تصاوير ما باصرفه نباشد در حاصل ظواهر نميشوند ولي وسعت نادر كه سبب كيفيت تحت تصاوير خواهد شد هم از طرف يوزرها مردود اعلام مي گردد و از نتيجه ها حذف مي‌گردد بدين ترتيب نرم افزار هاي با صرفه ساز تصاوير را سفارش نميكنيم.

تجربه ي استفاده كننده
مي‌توانيد يك كاغذ اينترنت داشته باشيد كه كاملا براي بهينه سازي با صرفه گرديده باشد.

گرچه تجربه مخاطب خيالي ميباشد (كه اندازه گيري موتورهاي اساسي كاوش مانند گوگل ، بينگ و ياهو را مشقت بار مي نمايد) ، ولي به صورت غير بي واسطه بر seo شما تأثير مي‌گذارد.

از اين پيشين ، در‌صورتي‌كه به كارگيري از تارنما شما طاقت فرسا باشد ، عموم رغبتي به اشتراك گذاري آن را ندارند و فارغ از لينك و اشتراك گذاري ، اقبال سكو شما در گوگل به طور تقريبً صفر ميباشد..


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/8/12 ساعت: ۱۰ توسط:seosite :