مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

مبانی مهم سئو


مبانی سئو در شیت
سئو در برگه اطمینان میدهد که گوگل قادر است صفحه های اینترنت شما‌را پیدا نماید سئو سایت تا بتواند آنها‌را در نتیجه ها کاوش نشان دهد. همینطور داشتن مطالب دارای ربط ، مفصل و اثر گذار در لغات جستجوی متبوع برای کاوش را ساخت و ساز خواهد کرد.

به صورت خاص ، گوگل برای لغات و لغات خاص شیت شمارا نسخه برداری می نماید.

و هنگامی توشه دیگر این اصطلاح را می بیند ، گوگل میگوید: “این ورقه می بایست راجع به این واژه کلیدی باشد!”

به همین استدلال به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی متبوع در شیت خویش سوای آنکه به بالای برگه بروید اصلی میباشد.

اینک ، بیایید روش seo بهینه سازی در برگه وب سایت خویش را پوشش دهیم:

Yoast را نصب فرمایید

در‌حالتی که وب سایت شما با وردپرس اجرا میگردد ، اینجانب به کارگیری از پلاگین Yoast بهینه سازی را به شدت پیشنهاد می‌کنم .

خیر ، Yoast یک دکمه جادویی وجود ندارد که به صورت خود کار وبسایت شمارا با صرفه می نماید.

ولی Yoast تهیه و تنظیم تیتر و توضیحات شیت شمارا راحت می نماید.

همینطور دارنده خصوصیت های دیگری میباشد که به سئو وب سایت شما یاری می نماید.

در شرایطی که وبسایت شما بر روی پلتفرم دیگری (مانند Shopify یا این که Wix) اجرا گردد ، بسته هایی هم برای بهینه سازی وبسایت شما مشابه یوآست ارائه داده میباشد.

از کلید کلمه خویش در برچسب تیتر استعمال نمائید
ضابطه شماره ۱ seo در برگه این میباشد که مطلقا از کلید کلمه و واژه خویش در برچسب تیتر استعمال فرمایید.

چرا این اساسی میباشد؟؟؟

خوب ، زمانی سخن از سئو ورقه میگردد ، برچسب تیتر شما مهم ترین نصیب کاغذ شما میباشد.

برچسب تیتر شما خلاصه می نماید که برگه شما در رابطه چه می‌باشد. و زمانی از کلید کلمه و واژه خویش را در برچسب تیتر خویش به کارگیری میکنید ، به Google میگوید برگه شما در باب آن کلید کلمه و واژه میباشد.

توضیحات متا را برای کلیک با صرفه نمائید
توضیحات متا شما برای گوگل به اندازه برچسب تیتر اهمیت ندارد و گوگل گفته میباشد که آنان اعتنا متعددی به توضیحات شما (یا این که کلمه ها کلیدی متا) نمیکنند.

پس چرا می بایست در ساخت‌و‌ساز توضیحات زحمت بکشیم؟

از آن‌جا که عموم از توضیحات شما به کار گیری می نمایند تا دریابند که آیا روی فیض شما کلیک می نمایند یا این که خیرتوضیحات متا دارای اهمیت میباشد.

برای مثال ، این توضیحات را از شیت اساسی وب سایت اینجانب تحلیل نمایید:

ملاحظه کنید اینجانب حقیقتاً محتوای خویش را چه‌طور می‌فروشم؟ با این نکات (واضح میباشد) ترافیک بیشتری به وب سایت اینجانب وارد میشود.

نکته Pro: در توضیحات خویش از کلید کلمه و واژه اساسی خویش استعمال فرمایید. زمانی که فردی در جستجوی آن اصطلاح میباشد ، گوگل کلمه و واژه کلیدی شما‌را جسورانه سرچ می نماید و به تارنما شما یاری می نماید تا در SERP ها بیشتر از آن استعمال فرمائید .

در محتوای خویش از لغات کلیدی به کارگیری نمایید
در مرحله آن‌گاه ، شما ما یحتاج خواهید داشت که یکسری توشه واژه کلیدی خویش را در کاغذ خویش وارد فرمائید.

از این روش ، گوگل اطمینان خواهد داشت که کاغذ شما حقیقتاً در باب آن مسئله میباشد.

مثلا ، برای پست های موعظه بهینه سازی که پیش از اینً به آن‌ها اشاره کردم ، می‌بینید که اینجانب آن واژه کلیدی را در ۱۵۰ واژه و کلمه نخستین گنجانده ام:

اینجانب آن واژه و کلمه کلیدی را چنددفعه مجموعاَ محتوا به کار گیری کرده ام.

در مجموع ، اینجانب از کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش ۶ توشه در متن استعمال کردم و با اعتنا به اینکه مطالب اینجانب بیش تر از ۳۰۰۰ کلمه و واژه میباشد ، این تراکم لغت ها کلیدی چندانی وجود ندارد. صرفا کافی میباشد گوگل از آنچه راجع به محتوای اینجانب میباشد به کار گیری نماید.

نکته لازم به ذکر این میباشد که درصورتی که شما از تعداد متعددی واژه کلیدی به کار گیری می‌کنید، گوگل آن را یک استراتژی سئو کلاه سیاه به اسم ” مالامال کردن کلمه ها کلیدی ” دانسته که قادر است وبسایت شمارا مجازات نماید.

تعدادی توشه کلید کلمه اساسی خویش را در ورقه خویش وارد فرمایید. در شرایطی‌که پاره ای بیش خیس و یا این که کمتر از حد استاندارد آن به کار گیری نمایید ، عمل صدق وجود ندارد. البته در صورتی‌که عمداً لغات کلیدی را در محتوای خویش قرار داده اید ، در واقع جراحت های متعددی را به وب سایت خویش وارد نموده اید.

از مترادف و هم معنی ها و تغییرات استعمال فرمائید
به طبعً مجموعاَ محتوای خویش از مترادف و هم معنی ها و تغییرات کلمه و واژه کلیدی مقصود خویش استعمال فرمایید. این میتواند به کاغذ شما به اندازه قریه ها کلمه و واژه کلیدی گوناگون یاری دهد.

برای مثال ، این پست را از وب سایت اینجانب محاسبه فرمائید.

از‌آن‌جا‌که اینجانب کلمه و واژه کلیدی خویش را در برچسب تیتر خویش و به صورت کلی محتوای خویش قرار می دهم ، مکان تعجب وجود ندارد که اینجانب برای آن اصطلاح در منزلت های برتر قرار بگیرم:

البته اینجانب همینطور تغییرات متعددی در واژه کلیدی خویش را ارائه می دهم. یاور با آنچه که تحت عنوان “کلید کلمه LSI” شناخته می‌شود .

(لغات کلیدی LSI اصولاً اصطلاحاتی می باشند که به واژه و کلمه کلیدی اساسی اینجانب مجاورت می‌باشند)

مثلا ، اینجانب عبارات کلیدی LSI مانند “ابزار دستیابی” و “تجزیه و بررسی بک پیوند” را در پست قرار می دهم.

بیایید بگوییم که شما صرفا نوشته‌ی‌علمی ای را منتشر نموده اید که در خصوص کلمه و واژه کلیدی با صرفه شده‌است: “نکات مرتبط با بازاریابی دیجیتال”.

خوب ، شما می‌خواهید از متن های این اصطلاح در محتوای خویش به کار گیری نمائید:

نکات مرتبط با بازاریابی اینترنتی
نکات بلاگ نویسی
نکات مرتبط با بازاریابی تازه کار
نکته ماهر: تغییرات مختلفی از واژه و کلمه کلیدی خویش را در Google و Bing Suggest پیدا نمائید. صرفا کلمه و واژه کلیدی خویش را در نوار کاوش تایپ کرده و پیشنهادات را ارزیابی نمایید.

می‌دانید که چه چیزی برای محتوای شما مفهوم داراست؟ به کارگیری از ’em!

seo تصاویر
خلاف یک نوشته‌ی‌علمی بر پایه ی متن ، موتورهای کاوش آنچه در باطن یک تصویر میباشد را دشوار آنالیز می نمایند ولی گوگل به مهارت بالایی در ادراک تصوی رسیده میباشد.

بدین ترتیب آن ها به اسم پرونده ، متن جایگزین و تیتر شما توکل می نمایند تا دریابند که یک تصویر در واقع چه است.

و در حالتی که سایتی با تصاویر متعددی فعال سازی میکنید ، بهینه سازی تصاویربسیار اساسی میباشد. در غیر این شکل ، گوگل طاقت فرسا میفهمد چه چیزی در کاغذ شما میباشد.

در آغاز نامی را برای عکس خویش تحت عنوان اسم توصیفی ارائه دهید. از جمله ، از تنی چند از نظراتی که یک کدام از راهنماهای ما اخذ نموده است ، این تصویر برگه را نظارت نمایید.

ما از اسم پرونده استعمال کردیم: mobile-بهینه سازی-guide-comments.png.

در مرحله پس از متن جایگزین استعمال فرمایید که تصویر شما‌را تعریف می نماید .

در پایان ، تیتر خویش را تحت عنوان تصویر بدهید. اما اینجانب تنها متن alt خویش را اینجا اسکن و مکان گذاری میکنم.

به طور تجربی متوجه گردیده ایم که گوگل تصاویر مارا آیتم بررسی قرار می دهد بدین ترتیب در صورتی‌که وسعت تصاویر ما باصرفه نباشد در حاصل ظواهر نمیشوند ولی وسعت نادر که سبب کیفیت تحت تصاویر خواهد شد هم از طرف یوزرها مردود اعلام می گردد و از نتیجه ها حذف می‌گردد بدین ترتیب نرم افزار های با صرفه ساز تصاویر را سفارش نمیکنیم.

تجربه ی استفاده کننده
می‌توانید یک کاغذ اینترنت داشته باشید که کاملا برای بهینه سازی با صرفه گردیده باشد.

گرچه تجربه مخاطب خیالی میباشد (که اندازه گیری موتورهای اساسی کاوش مانند گوگل ، بینگ و یاهو را مشقت بار می نماید) ، ولی به صورت غیر بی واسطه بر seo شما تأثیر می‌گذارد.

از این پیشین ، در‌صورتی‌که به کارگیری از تارنما شما طاقت فرسا باشد ، عموم رغبتی به اشتراک گذاری آن را ندارند و فارغ از لینک و اشتراک گذاری ، اقبال سکو شما در گوگل به طور تقریبً صفر میباشد..


برچسب: ر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۱۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)