مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سئو فرندلی


محتوای سئو-Friendly
سئو و محتوا ارتباطی در حدود یکدیگر دارا هستند.

به صورت کلی ، هرچه محتوای بهتری در آنجا قرار دهید ، سئو سایت درجه بالاتری خواهید یافت. این واضح میباشد البته هنگام تایپ کردن مطالب برای seo ، این یک ضابطه خوب میباشد .

با استعمال از آن ، در اینجا جزئیات بیشتری در زمینه ی چگونگی ساخت و ساز محتوای دوست داشتنی با seo ارائه شده‌است.

ساخت محتوا برای صفحه های مال و سرویس ها
محتوای صفحه های کالا و سرویس ها می بایست کیفیت خوب باشد. البته این بدان معنا وجود ندارد که شما توقع داشته باشید اشخاص صفحه های جنس را مانند پست های بلاگ بخوانند.

در واقع ، غرض مهم صفحه های فرآورده شما می بایست تبدیل مرورگرها به سرب و مشتریان باشد. به همین استدلال بایستی صفحه ها کالا شما روی خصوصیات و مزایایی که جنس شما ارائه می‌دهد متمرکز شوند.

برای مثال ، به برگه مهم Baremetics نگاه نمائید.

از اکثری جهات ، حتی در شرایطی‌که این یک نوشته‌ی علمی یا این که نوشته‌ی‌علمی وبلاگ نباشد ، ولی هنوز هم محتوای با با کیفیت داراست. همان طور که مشاهده میکنید ، ورقه خوب پباده سازی گردیده و خصوصیت های مهم کالا را تشریح می نماید.

به این ترتیب هر که در جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی جنس مانند “اپلیکیشن پیش گویی درآمد” میباشد قیمت متعددی را از این شیت به دست می‌آورد.

خط زیر محتوای ورقه متاع خویش را تا حد قابلیت و امکان موءثر فرمایید. ولی فراموش نکنید که تبدیل بازدیدکننده به مشتری بایستی غرض شماره یک شما باشد.

ساخت محتوای بلاگ با با کیفیت
زمانی اکثر عموم میگویند چیزهایی مانند “محتوا فرمانروا میباشد” ، آن‌ها راجع‌به نوع محتوای بسیار موءثر که در بلاگ ها منتشر می گردند حرف می نمایند.( خیر محتوایی که در اکثر صفحه های کالا و سرویس ها پیدا می‌کنید) و شکی وجود ندارد که ساخت‌و‌ساز محتوای عالی قادر است به بهبود جایگاه گوگل شما یاری دهد.

در واقعیت ، HubSpot اخذ که مشاغلی که به صورت آراسته محتوای خویش را منتشر می نمایند ، نسبت به مشاغلی که سعی متعددی برای بازاریابی محتوا خویش انجام نمی دهند ، ۳۵۰ درصد بیشتر رفت و آمد دارا هستند.

امروز برای پیروزی در seo موتور کاوش، وبسایت شما می بایست مورد ها شگفت انگیز را در یک شالوده اثبات قرار دهد.

در واقعیت ، آخری آمار وردپرس نشان میدهد که هر ماه ۷۰ میلیون پست وب لاگ منتشر می‌شود :

و این صرفا وردپرس میباشد. عموم همینطور میلیون ها پست را در سیستم دلیل های Medium ، Shopify و بقیه سیستم ها منتشر می نمایند.

محتوای شما برای پر رنگ کردن مطالب شما (و جایگاه بندی) در سال ۲۰۲۰ ، بایستی استثنایی باشد. در غیر این شکل ، قرار میباشد میلیون ها پست که هر روز منتشر می گردند ، دفن شوند.

مثالهایی با کیفیت خوب
فعلا می‌خواهیم یک سری مثال از نوع محتوای کیفیت بالا را که در سال ۲۰۲۰ بسیار مطلوب میباشد به اشتراک بگذاریم.

لیست های بی نقص
لیست بی نقص جایی میباشد که شما میتوانید لیست جامعی از نکات ، موردها ، تکنیک ها ، امر العمل ها یا این که هر چیزی را که فکر می‌کنید تنظیم فرمایید.

اینها گران بها می‌باشند چون شما در جستجوی مورد ها مختلفی از منابع گوناگون می‌باشید.

راهنماهای قدم به قدم
راهنمای مرحله به مرحله مفصل یکی‌از دیگر از مطالبی میباشد که بسیار مور استقبال قرار می‌گیرد.

مثلا ، این راهنمای کنیبالیزیشن در بلاگ اینجانب حقیقتاً خوب فعالیت نموده است.

در غایت اینجانب مطمئن شدم که در هر مرحله به نکات بیشتری از ساخت‌و‌ساز محتوا و بهینه سازی دست یافتم.

بنابراین ، با رعایت نکات فوق، محتوای اینجانب از اکثری از پست های استراتژی کاوشگر دیگر که فقط به لغات کلیدی بسنده کردند، متمایز شد.

درحال حاضر در حالتی‌که در راهنمای مرحله به مرحله وباگ خویش، تمامی جزئیات را به طور مفصل توضیح دهید،. بدین ترتیب، محتوای شما از دیگر راهنماهای قدم به قدم که در آنجا وجود دارااست، غیر وابسته شود.

این ورقه صرفا هر ماه ۲،۷۷۱ بازدید کننده از جستجوی ارگانیک ساخت‌و‌ساز می نماید.

محتوا با داده های اطلاعاتی
BuzzSumo به طراوت ۱۰۰ میلیون پست را تحت عنوان بخشی از “گزارش مراحل مطالب” خویش ارزیابی نموده است.

آن ها دریافتند که عموم برای به اشتراک گذاشتن و لینک با محتوا در گیر خلل گردیده اند. چون ترازو محتوایی که از سال ۲۰۱۵ منتشر شده‌است منفجر شده‌است و این منجر میگردد که ایستادگی کردن دشوار خیس گردد.

در یک یادداشت مثبت خیس ، آنان دریافتند که “پژوهش ها دارای اعتبار و مرجع همچنان به پیوندها ادامه میدهند.”

به عبارت دیگر: مطالب با اطلاعات هنوز هم بسیار خوب عمل می نمایند.

این خبر خوب میباشد. خبر بد این میباشد که ساخت این نوع محتوای داده محور می‌تواند حقیقتاً ایراد باشد.

راهنماهای بدون نقص
راهنماهای بی نقص مشابه لیست های بدون نقص میباشند که پیش از اینً درباره‌ی آن‌ها سخن کردیم.

تفاوت پهناور این دو در‌این میباشد که با یک راهنمای بدون نقص شما لزوماً لیست عظیم ای از نکات یا این که نمونه ها را رسم نمیکنید. البته در ازای، شما در اکنون پوشش دادن هر زاویه ای در زمینه‌ی زمینه میباشید.

آری ، شما هنوز هم می‌خواهید استراتژی های عملی را پوشش دهید. البته غرض اساسی این میباشد که هر هر که میخواهد راجع‌به موضوعی خخاص بداند، بتواند درین شیت به فیض خویش دستیابد.

برای هر کس پیرو لیست بزرگ ای از تکنیک های اکشن میباشد ، این مطالب عالی میباشد. ولی این ورقه به هر که میخواهد بفهمد ساختمان لینک و پیوند چه می‌باشد ؟ یا این که چرا تولید بک پیوند برای بهینه سازی اساسی میباشد؟ کمکی نمی نماید.

آری ، این راهنما دربرگیرنده یکسری استراتژی میباشد. البته تمرکز این میباشد که به عموم یاری کنیم زمینه “ساختمان لینک” را تماما شعور نمایند.

نکته ماهر: موضوعات نو و پرطرفدار را پوشش دهید تا بخت هایی که از راهنمای شما پر رنگ میشود را تقویت فرمایید.

محتوای تصویری
یک مطالعه اخیر در صنعت نشان اعطا کرد که یک صورت از محتوای بصری (اینفوگرافی) یک قالب محتوای ایده آل برای بدست آوردن پیوندها میباشد.

ولی ، اینفوگرافیک صرفا راهی برای ساخت‌و‌ساز محتوای بصری وجود ندارد. فیلم ها ، نمودارهای اکران ، عکسهای برگه و موردها دیگر وجود داراست. شما حتی ترکیبی از اشکال گوناگون محتوای تصویری مانند “Instructographics” نیز دارید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)