مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نرخ تبدیل (Conversion Rate) چیست ؟


شاخص‌های اکثری برای محاسبه یک کسب و عمل وجود دارا‌هستند. این معیارها نشان دهنده این می‌باشند که آیا شما در مسیر صدق قرار دارید؟ آیا به غرض خویش مجاورت می باشید؟ در شرایطی که جواب مثبت میباشد که سئو سایت خوشا به حالتان، ولی در صورتیکه خیر، این متریک‌ها به شما یاری می‌نمایند استراتژی‌های بهتری را برای پیشرفت تعیین فرمایید.
در دنیای بازاریابی اینترنتی اکثر کسب و امور در ادامه این می باشند که فروش خویش را بیشتر نمایند. ولی به چه قیمتی؟ چطور میتوانید ترافیک بیشتری برای سایت خویش توده‌آوری نمایید یا این که با به عبارتی مخاطبینی که دارید فروش خویش را بیشتر نمایید؟ یکی‌از مضمون‌‌ها در بازاریابی اینترنتی و ابزارهای آنالیزی نرخ تبدیل یا این که به عبارتی Conversion rate میباشد.
این معنا به شما یاری می‌نماید با همین ترافیک فعلی که در تارنما خویش دارید فروش‌ را بیشتر فرمائید. به دنبال قصد داریم که بیشتر در باب این معنی و تلاش آن سخن کنیم. همینطور ببینیم که چرا بایستی به نرخ تبدیل اهمیت بدهیم؟ پس همدم ما باشید.

نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate چه می‌باشد؟
بعداز راه اندازی وب سایت، برای خویش یک‌سری مقصود معین میکنید. به عنوان مثال، اینکه یوزرها روی یک کال تو اکشن به‌خصوص کلیک نمایند، یااینکه یک مال را خریداری نمایند، از یک مقاله ویژه بازدید نمایند و ... این هدف ها در ابزارهای آنالیزی همانند گوگل آنالیتیکس معین میشوند. نرخ تبدیل در واقع زمانی حادثه میفتد که یک مخاطب بعداز بازدید از وب سایت شما به عبارتی کاری را انجام دهد که شما درپی آن می باشید. در واقع به تعداد کاربرانی که از تمام یوزرها وارداتی به وب سایت شما، مبادرت متبوع را انجام دهند، نرخ تبدیل گفته می گردد.
فراموش نکنید که‌این غرض‌ها برای هر وبسایتی به طور کامل متعدد می‌باشند. اساسی این میباشد که وبمستران برای هر تارنما و هر برگه یک مقصود معین انتخاب نمایند و روش وصال به آن را برای یوزرها هموار نمایند. همانگونه که گفتیم اهدافی که برای یک وب سایت انتخاب می گردند بسته به نوع کسب و عمل متعدد می‌باشند. ولی از رایج‌ترین تبدیل‌های یک تارنما می‌قدرت به موردها پایین اشاره نمود:

خرید یک کالا و سرویس ها
شرکت کردن در ذکر کرد و گوی آنلاین
نام نویسی در وبسایت
لاگین کردن در وب سایت
و ...
چرا بایستی باصرفه‌سازی نرخ تبدیل تارنما را بدون شوخی بگیریم؟
با صرفه‌سازی نرخ تبدیل به صاحبین کسب و فعالیت امداد می‌نماید تا تغییر‌و تحول مثبتی در فعالیت خویش ساخت‌و‌ساز نمایند. با استعمال از ابزارهای مطلوب آنالیزی یک سایت و دانایی از نرخ تبدیل شما علاوه بر اینکه میتوانید استراتژی‌های موثرتری را دنبال نمائید، بلکه می توانید مخاطبین بیشتری را به مشتریان مستمر خویش تبدیل نمائید!
در واقع برای اینکه مشاهده کنید راهکارهای بازاریابی شما چقدر مثبت بوده‌اند بایستی بدانید که یک سری نفر به آن ها عکس العمل نشان داده‌اند. نرخ تبدیل واحد سنجش نیکی برای سنجش این قضیه میباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۴۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)