مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

6 راهکار برای آنالیز سئوی رقبا


داشتن رقابت سلامت بخشی از روند کل کسب و کارهاست. سئو سایت  رقابت قادر است اجرای ایده‌های خلاقانه را در کسب و کارتان تقویت نماید و مانند یک دلیل عجله‌دهنده برای پرورش و پیشرفت شما در بخش اعظمی از فرآیندها؛ از فروش گرفته تا رئیس رابطه با مشتری؛ فعالیت نماید.
به عبارتی‌طور که می دانید، باصرفه‌سازی موتورهای کاوش یا این که بهینه سازی یکی مهم ترین دست اندرکاران پیروزی در کسب و شغل های دیجیتال میباشد. درین نوشته‌علمی قصد داریم با ارائه‌ی یک سری راهکار، به شما امداد کنیم تا رقیبان اساسی خویش را در بهینه سازی پیدا فرمائید، انگیزه پیروزی آن ها را دریابید و در غایت در راستای غلبه بر ضعف‌های خویش مبادرت فرمایید.

1. شناسایی رقبای مهم در بهینه سازی
رقبای دورازشوخی و توانمند شما در بازار الزاماً ممکن میباشد در حاصل کاوش چندان توانمند ظواهر نشوند. رقبای شما در بهینه سازی، آن‌هایی می باشند که با وارد کردن عبارات کلیدی متبوع شما، در حاصل نخستین کاوش ظواهر می شوند، سوای اینکه حریف تجاری کسب و کارتان باشند. همان دیگر، آن ها رقبای محتوایی شما می‌باشند.
در شرایطی‌که سرویس ها مختلفی ارائه می کنید، بایستی مبتنی بر عبارات کلیدی، برای هر قسمت لیست متمایزی از رقبای بهینه سازی تهیه و تنظیم نمایید. برای این عمل کافیست عبارات کلیدی را در گوگل وارد کرده و دامنه‌ی رقبا را در موضع‌های نخستین حاصل کاوش یادداشت نمایید.

2. انتخاب جایگاه مشقت عبارات کلیدی
در‌این مرحله موردنیاز میباشد واحد سنجش اقتدار رقبا را گزینش فرمائید. از جمله می توانید به امداد ابزارهای جان دار برای بررسی رقبا، فاکتورهایی مانند اقتدار دامنه، عمر دامنه، میهن دامنه، درجه الکسا، وسعت ترافیک و … را به دست آورده و در غایت برای هر واژه و کلمه کلیدی یک امتیاز کلی (تحت عنوان مرتبه رنج) در حیث بگیرید. هر چه این امتیاز فراتر باشد، نشان می دهد در بهینه سازی بهتر کار کرده‌اند و برای کسب آن مقام بایستی بیشتر عملکرد نمائید. همینطور رقبایی که رتبه رنج تحت‌تری دارا‌هستند، می توانند تحت عنوان یک مجال برای شما تلقی شوند تا بتوانید از آنها پیشی بگیرید.

3. نظارت محتوا و با صرفه‌سازی صفحه های (On-Page Optimization)
برای چک استراتژی سئوی داخلی رقبای خویش نیز می توانید از ابزارهای تحلیلی استعمال فرمائید. در‌پی به بعضا از مهمترین فاکتورهای قابل تحلیل اشاره خوا هیم کرد:
یکی‌از او‌لین مواقعی که می توانید در صفحاتی که درجه بالایی در گوگل دارا‌هستند نظارت فرمایید، طرز استعمال از کلمه ها کلیدی در محتواست. در همین راستا، توضیحات متای رقبا را ارزیابی نمائید. آیا ساختار آن استاندارد میباشد و از عبارات کلیدی به طور باصرفه در آن به کارگیری کرده‌اند؟ آیا با استعمال از قواعد نسخه برداری‌رایتینگ و به کارگیری از CTA توانسته‌اند دقت استفاده کننده را جلب نمایند؟
همینطور همت فرمائید تاکتیک‌های لینک و پیوند بیلدینگ داخلی رقبا را دریابید. به علاوه، به استراتژی تایپ کردن عنوان ها و تیترها (برای مثالً ارتفاع تیتر‌ها، لغت ها کلیدی جان دار در آنها و تگ‌های تیتر) اعتنا نمایید.
به علاوه مایحتاج میباشد محتوای آنها‌را به حیث دارای ارتباط بودن عنوان ها، گونه های محتوای ساخت گردیده در اینترنت‌وب سایت و کانال‌های اجتماعی، تعداد لغات به عمل رفته در مقاله ها یا این که بازه بازه زمانی ویدیوها و کیفیت محتوا آنالیز فرمائید.
در غایت می توانید با بنچ برند کردن و سرمشق برداری از رقبای قدرتمندتان، کیفیت محتوای خویش را بهبود دهید.

4. بررسی بک‌لینک و پیوند‌ها
یک کدام از موردها اصلی در چک سئوی رقبا، چک بک‌لینک و پیوند‌های اینترنت‌تارنما آن‌هاست‌. برای این فعالیت مورد نیاز میباشد بدانید از کدام اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار بک‌لینک و پیوند اخذ کرده‌اند و محتوای آن ها دارنده چه خصوصیت‌ها و چه سطح از کیفیت بوده میباشد. در سود میتوانید مجال‌های اخذ لینک و پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار را برای اینترنت‌تارنما خویش نظارت کرده و آن ها را اجرایی نمائید.
از ابزارهای اصلی و کاربردی چک بک‌پیوند می‌قدرت به Moz و SEMrush و Ahrefs اشاره نمود.

5. ارزیابی ساختار اینترنت‌وبسایت و تجربه کاربری (UX)
به عبارتی‌طور که تا قبل از این بارها به‌این مورد اشاره کرده‌ایم، تمرکز اساسی الگوریتم‌های گوگل برای درجه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها خصوصا در سال‌های اخیر، بر اخلاق و رفتار شایسته ترین تجربه کاربری، سرعت بار گذاری بالا و برخورد‌گرا بودن اینترنت‌وبسایت نسبت به گوشی‌ها و پباده سازی مطلوب اینترنت‌وب سایت میباشد. بدین ترتیب در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما در مقایسه با رقبا این خصوصیت‌ها را ندارد، هرچه سریع‌خیس می بایست اقداماتی مانند باصرفه‌سازی نقشه وبسایت، سرعت بار گذاری خصوصا برای لندینگ پیج‌ها و بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری اینترنت‌وب سایت خویش را انجام دهید.
فراموش نکنید که خصوصیت‌های ظاهری اینترنت‌تارنما در کنار UI و UX برای یوزرها اهمیت بخش اعظمی داراست. چنانچه اینترنت‌وبسایت شما از این جنبه‌ها نیز کارکشته ظواهر گردد، علاوه بر بهبود در درجه‌بندی گوگل، احتمال جذب و حفظ یوزرها در مقایسه با رقبا ارتقاء مییابد.

6. چک کانال‌های اجتماعی
ممکن میباشد فکر کنید کار در کانال‌های اجتماعی به مسئله بهینه سازی بی‌ربط میباشد. البته به عبارتی‌طور که روشن میباشد، بازاریابی کانال‌های اجتماعی سبب ساز می‌گردد بتوانید تعامل موثری با مخاطبان خویش برقرار نمایید، درایت از مارک خویش را بالا ببرید، محتوای خویش را با سرعت بیشتری وایرال فرمائید و همینطور با هدایت مخاطبان به لندینگ پیج (کاغذ فرود) متبوع، به هدف ها مختلفی مانند ارتقا ترافیک اینترنت‌وبسایت، نرخ تبدیل، فروش و در غایت ارتقاء نرخ رجوع سرمایه دست یابید. بدین ترتیب چنانچه رقبا خلاف شما، عمل موثری در کانال‌های اجتماعی دارا هستند، می بایست بدانید که یک قدم پهناور از آنان مسافت دارید.
فراموش نکنید که YouTube نیز یکی پهناور‌ترین موتورهای کاوش در عالم به حساب می‌آید. بدین ترتیب در صورتی رقبای صنعت شما در مورد ویدئو مارکتینگ فعال می باشند، می بایست آن را یک تهدید دورازشوخی برای کسب و فعالیت خویش به اکانت آورید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)