مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

نداشتن اهداف مشخص سئو


نداشتن هدف ها معین بهینه سازی
پیش از مبادرت به seo در وبسایت داشتن هدف ها معلوم سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار‌است. در شرایطی که نمیدانید ازسئو سایت خویش چه انتظاراتی دارید شما هیچگاه کارکشته به رویش در بهینه سازی نخواهید بود. در اینجا کلید مشخص و معلوم کردن منظور خویش از وب سایت و بهینه سازی و آن گاه طرح ریزی راجع به استراتژی بهینه سازی میباشد. یک استراتژی نا مرتب شما‌را به هیچ جا نخواهد رساند.

حق تقدم بیشتر دادن به گوگل خیر به کاربر تارنما
در انتها، محتوا و استراتژی بهینه سازی خویش را برای یوزرها حقیقی بنویسید خیر موتور های کاوش. چون برای بالا بردن فروش و شیوه های اداره شغل خویش به خریداران حقیقی و واقعی نیاز دارید. موتور های کاوش اهمیتی ندارند. شغل شما به مشتریان متعلق میباشد خیر موتور های کاوش.
موتور های کاوش مثل گوگل صرفا یک واسطه برای جذب مشتریان می باشند. هیچکس نمیداند که گوگل چه وقتی یک وب سایت را جریمه کرده و درجه آن را کاهش خواهد بخشید. ولی در صورتی‌که شما به مشتری اهمیت بدهید اقبال کافی وجود داراست که مشتریان هم مانند گوگل به بالا بردن درجه شما امداد نمایند. به همین استدلال شما می بایست مشتریان خویش را در رابطه با ارائه سرویس ها و محصول ها راضی نگه دارید.

فیض گیری
اکنون شما از کل خطاها seo مطلع شدید، عملکرد خویش را بکنید تا در سال 2020از این خطاها پرهیز کنید. درصورتی که پباده سازی تارنما گوشی را در لحاظ نگرفته اید، هدف ها معلوم ندارید،یا این که روی محتوای متعدد تمرکز نموده اید وبسایت شما مبتلا خلل گردد. عملکرد نمائید از جدیدترین تکنیک های بهینه سازی به کار گیری کرده و مدام بروز باشید تا مدام در بالا رقابت بمانید.


یکی‌از کامنتهایی که در eCreative IM پست گردیده در مورد این ایراد میباشد.

"کل نرخ های پریدن یکسان نیستند. اینجانب نرخ پریدن بالایی دارم به این دلیل‌که عکسهای متعددی در گوگل دارم. هنگامی کسی در گوگل برای عکس جستوجو میکند گوگل عکس را در ورقه نخستین میاره که‌این یک پیروزی به اکانت میاد. بعداز اون مخاطب عکس را میبندد و این نرخ پریدن را بالا می برد در صورتی‌که که زمانی عکس ها و وبسایت شما یک واژه کلیدی دارا هستند نمیتوانید تفاوت دربین این دو را تشخیص بدهید. "
برای اونها نرخ پریدن بالا به جهت عکس های متعددی میباشد که در حاصل گوگل نمایش داده میشود. زمانی کسی برای عکس های اونها کاوش میکند و شیوه کلیک میکند یک امتیاز مثبت برای تارنما و همینطور یک امتیاز منفی هنگامی که عکس را بعداز دیدن میبندند میباشد.
رمزگشایی دربین این دو هنگامی که تارنما و عکس از یک واژه و کلمه کلیدی استعمال میکنند ناممکن میباشد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)