مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

استراتژي توليد محتواي كلاستر براي سئو


استراتژي كلاستر محتوايي براي بهينه سازي
موضوعات خوشه اي يا اين كه كلاستر مي توانند تحت عنوان يك استراتژي براي سئو سايت موتور هاي كاوش و بازاريابي محتوا گزينه به كار گيري قرار بگيرند. اين منش – سازماندهي محتواي وب سايت با توكل بر موضوعات و پايين موضوعات – در شرايطي‌كه مي تواند اثر گذار باشد كه شما موضوعات صحت را گزينش فرماييد.

يوزرها سال‌ها پيش براي كشف كردن نتيجه ها آيتم نظرشان دقيقا مطلبي را كه مد لحاظ داشتند با لغت ها كليدي آن سرچ مي‌كردند ولي اينك يوزرها رو به جستجوي مفهومي آورده اند و اين قضيه را كه به يك گزاره كوتاه سود آيتم نظرشان براي آنان اكران داده گردد را بيشتر مي پسندند.

 

يوزرها مدام رغبت داشتند كه در كاوش هاي خودشان جواب خاصي كه خودشان مد حيث دارا‌هستند را بيابند؛ در حال حاضر موتور هاي كاوش آنقدر هوشمند گرديده‌اند تا به راحتي رابطه ها دربين كاوش ها را تشخيص دهند. الگوريتم هاي موتور هاي كاوش آنقدر پيشرفت كرده‌اند، كه مي توانند موضوعات متفاوت را پشت هدف ها كاوش فهم و شعور و ارزيابي نمايند و با مقايسه با تاريخچه كاوش يوزرها، سود دقيقي را به آنان اكران دهند.

براين اساس يوزرها ميتوانند از موضوعات كلاستر كه براي نشان دادن هدفمندي محتوا و تخصص آن از لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي به كار گيري مي‌نمايند، منفعت بگيرند. اين موضوعات بايستي فوق العاده عام پسند باشند اما گستردگي آن ها نبايد طوري باشد كه كسب و كارتان حاذق به رئيس كردن آن نباشد.

زمينه شما بايستي در يك سري واژه خلاصه گردد. اين زمينه در صورتي به خير و خوبي پياده سازي نشود ميتواند خسارت قريه خيس از آن چيزي باشد كه فكرش را ميكنيد. در حالتي‌كه از شما بخواهم ۵ مورد براي كسب و كارتان بيان كنيد، آيا مي توانيد فورا اين عمل را انجام دهيد؟

مرحله ۱؛ شناسايي مشتريان غرض


كسب و عمل شما ممكن ميباشد از پيش هدفمندي دقيقي در مورد مشتريان تان داشته باشد و يا اين كه حتي خزانه اطلاعاتي از پروفايل مشتريان هدفتان در مشت داشته باشيد، چنانچه اينطور وجود ندارد سفارش ميكنم مدتي عمل فرمائيد تا مشتريان هدفتان را معلوم فرمائيد.

مشتريان شما چه افرادي ميباشند؟ در چه مشقت سني قرار دارا‌هستند؟ چرا آنان مي بايست يك كالا از كسب و عمل شما خريداري نمايند؟ چطور آن ها دكان و توليدات شمارا خواهند آشنايي؟

پژوهش ها شما مي تواند دربرگيرنده چند فرم با هدف ها متفاوت باشد. شايد بخواهيد براي چك مشتريانتان يك ايونت برگذار فرمائيد يااينكه سراغ يك گفتمان با بعضا از آن ها به طور تصادفي برويد.

در طول يك مذاكره يا اين كه لحاظ سنجي، دلايلي را پيدا نماييد كه چرا مي بايست اشخاص آيتم نظرتان تحت عنوان مشتري هاي بالقوه شما محسوب بشوند. بياييد تصور كنيم كه شما يك گفت‌و‌گو با مشتري اي از دكان ها آنلاين كفش وگان ميكنيد.

مشتري ذهني ميگويد: نام اينجانب استيو براون ميباشد و اينجانب صاحب و مالك ۴ جفت كفش وگان سبك ايكس هستم. اينجانب درد زانو متعددي داشتم به همين استدلال سراغ كاوش در گوگل براي يافت كردن يك شيوه معالجه مطلوب رفتم و در غايت يك مقاله مطالعه كردم كه ثابت مي كرد گوشت، به ويژه گوشت قرمز‌رنگ چرب يكي‌از عارضه ها اساسي ساخت درد زانو ميباشد. پس اينجانب كلا اين آيتم را از سبد غذايي ام حذف كردم.

اينجانب طي مجموع عمرم طرفدار پروپاقرص گوشت و سيب زميني بودم. به اين ترتيب با ترك گوشت نميدانستم كه چه چيزي بپزم. براي همين گشوده هم سراغ گوگل رفتم و بعد از پاره اي كاوش، نهايتا عضو يك مجموعه راهبرد خوراك هاي گياهي در فيسبوك شدم.

اينجانب راهبرد هاي عالي پيدا كردم. رژيم غذايي جديدم را حسابي دوست داشتم و به كار گيري از آن سبب شد تا درد زانو ام كاسه يك ماه به كلي زدوده شود. اينجانب حافظه گرفتم كه چطور ساخت و ساز گوشت بر دور و اطراف زيست تاثير ميگذارد و فهميدم به كار گيري از آن براي بازه زماني طولاني فاجعه توشه ميباشد. علاوه بر اين اخباري درخصوص استعمال از حيوان ها در صنعت هاي متفاوت شنيدم حقيقتا منرا اندوهگين كرد. پس اينجانب خودم رو داراي مسئوليت به استعمال نكردن از گوشت كردم.

اين صحيح وقتي بود كه اينجانب آغاز به كاوش در باب كفش هاي وگان، خرقه ها و محصول ها شبيه آن كردم. متوجه شدم كه‌اين كفش ها فوق العاده ريلكس ميباشند و به ظاهر با بقيه كفش هايي كه استعمال مي كردم تفاوت چنداني نداشت البته با مواد باصرفه براي فضا زيست و استوار پباده سازي گرديده بودند.

مرحله ۲؛ فهرست نياز هاي مشتري


با استعمال از پروفايل هاي مشتري ليستي از آمال و نياز هاي آن‌ها‌را توسعه و گسترش دهيد. چيزهايي كه براي مخاطبان شما جهت تبديل شدن به مشتريان بالقوه اثر گذار مي‌باشند، چيستند؟

در شرايطي‌كه يك مكان نما بك به ماجرا مشتري نصيب گذشته بكنيم، به نظرتان چه چيزهايي براي اين مشتري اهميت دارا‌هستند؟ در بخش پايين نگاهي به مورد ها داراي اهميت براي اين مشتري مي اندازيم.

كشتن حيوان‌ها را متوقف فرماييد.
از توليدات ارگانيك استعمال فرمائيد.
كفش هايي با پباده سازي خوشگل و مدل داشته باشيد.
توليدات تان ريلكس باشد.
كفش هاي دوست داستني با پباده سازي عادي داشته باشيد.
كاري نماييد مشتري با خريد، حس شركت كردن در كاري را پيدا نمايد.
شما مي‌بايست اين فرايند را براي هر مشتري دنبال نمائيد و ابدا نگران نباشيد به اين دليل‌كه مطلقا به يك ليست بلند خواهيد رسيد.

مرحله ۳؛ دسته بندي مشتري ها مبتني بر نياز آن ها
اكنون وقت آن ميباشد كه ليست نياز هاي مشتريان بالقوه خودتان را سازماندهي نمائيد تا مشتري هاي شبيه را پيدا فرماييد.

به عنوان مثال مواقعي مثل “توقف كشتن حيوان ها” و “استعمال از توليدها ارگانيك” و “داشتن احساس شركت كردن در كار” را خواهيم توانست به نوعي طرز معاش بناميم در آن اشخاص به چيزهايي سواي خودشان اهميت مي دهند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۱۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو قسمت چهارم: محتوا - كپي خوب است


ضريب هم‌بستگي بازاريابي محتوا و بهينه سازي عدد بالايي ميباشد. هنگامي از seo كلام مي زنيم سئو سايت نمي‌توانيم از محتوا بگذريم. البته از‌آنجا كه مشاجره محتوا خيلي گشوده ميباشد همت كردم درين بخش اين نكته كليدي را گشوده كنم كه نسخه برداري خير فقط خوب ميباشد بلكه دوري ناپذير ميباشد. به عهدوپيمان پابلو پيكاسو هنرمندان خوب اسكن مي‌نمايند؛ هنرمندان عالي دزدي. البته پرسش مهمتر اين ميباشد كه چطور اسكن كنيم؟

- [ ] عكس‌ها(ي غير تجاري) را اسكن نمائيد. تيتر و متن جايگزين عكس را تغيير و تحول دهيد.

- [ ] ويدئوها را نسخه برداري فرماييد.

- [ ] متون را نسخه برداري نماييد بعد بازنويسي فرماييد.

- [ ] پيوند‌ها را اسكن نكنيد. از لينك و پيوند‌هاي خودتان استعمال نماييد.

- [ ] قالب يك شيت را نسخه برداري نكنيد. از قالب خودتان به كارگيري فرماييد.

- [ ] همت فرمائيد بخشي از متن را كه مخالف حيث شما ميباشد حذف نماييد.

- [ ] در غايت در صورتي‌كه مي خواهيد مطمئن گرديد كه گير نمي‌افتيد از تگ cite به كار گيري فرمائيد و فارغ از پيوند دادن مرجع را معين نمائيد.


5.بهينه سازي داخلي
يك سري استدلال وجود داراست كه چرا سئوي داخلي اصلي ميباشد. پس در صورتي ميخواهيد فروش خويش را بالا ببريد بايستي به تكنيك‌هاي seo داخلي مسلط گرديد. يكي عوارض آن به طور مختصر نيز اين ميباشد: seo داخلي منجر مي‌گردد وب سايت شما استفاده كننده پسندتر خواهد شد و همينطور موتورهاي كاوش شما‌را ريلكس‌خيس پيدا نمايند. در صورتيكه با تكنيك‌هاي بهينه سازي داخلي آشنا نيستيد، چندتا از تكنيك‌هاي آن را در تحت آورده‌ايم:

ساخت و ساز تيترهاي منحصربه شخص و قابل فهم
ارتقاء سرعت سايت
تايپ كردن توضيحات قابل شعور و سازگار باكلمات كليدي براي تصويرهاي سايت
seo تيترها با كلمه ها كليدي و توضيحات مربوط
پيوند كردن محتوا به صفحه هاي ديگر براي بهبود جستجو وبسايت شما
استعمال ازلينك‌ هاي قابل قرائت و منطقي
تايپ كردن فراداده‌ها به مراد ارتقا خوانايي به وسيله موتورهاي كاوش
6.مدير اعتبار
رئيس اعتبار صرفا منحصر seo وجود ندارد. رئيس اعتبار يك المان اساسي ميباشد و نبايد ناديده گرفته خواهد شد. رئيس اعتبار يعني در دست گرفتن اينكه اشخاص هنگامي به‌دنبال كسب و فعاليت شما در فضاي آنلاين ميگردند، چي ببينند؟ مثلا شما يك رستوران داريد و در گوگل مپ يك سري حيث منفي در امر شما درج شده و همينطور در كانال‌هاي اجتماعي وارد يك جدل با يك مشتري گرديده‌ايد. هر مشتري بالقوه‌اي كه از وب به كارگيري نمايد او‌لين چيزي كه در زمينه‌ي رستوران شما مي‌بيند نقدهاي منفي و جدل‌هاي كانال‌هاي اجتماعي ميباشد و مي تواند با گاز تصميم بگيرد كه در رستوران شما خوراك نخورد.

رئيس اعتبار به معناي آن ميباشد كه وقتي كه مشتريان در‌پي شما ميگردند شايسته ترين رخ از شمارا ببينند. با انجام شغل هاي ذيل مي‌قدرت مطمئن بود كه رئيس اعتبار به صدق شكل مي گيرد:

مدام هنگام تعامل با مشتريان، فن‌اي باشيد
همواره به نقدهاي آنلاين جواب دهيد
به نقدهاي منفي سريع، با خونسردي و با رفتاري رشته‌اي جواب بدهيد
از نقدهاي مثبت ازمشتريان رضايتمند تشكركنيد.
7.يك استراتژي يك پارچه داشته باشيد و به مسير خويش ادامه دهيد
زماني كه ميخواهيد از seo سود‌ببريد، نمي‌توانيد به طور پاره وقت و نيمه‌نصفه آن‌ را انجام دهيد. براي ارتقاء فروش با بهينه سازي شما بايستي هوشمندانه فعاليت نماييد. اين بدان شكل ميباشد كه يك استراتژي قدرتمند داشتن و مخلوط آن با همه المان‌هاي سازمان ضروري ميباشد. براي دستيابي به چنين چيزي شما نياز به يك گروه رشته‌اي بهينه سازي براي در لحاظ به دست آوردن مقصود كسب و عمل شما و ساخت و ساز يك استراتژي بلند دوران براي دستيابي به آن مقصود ميباشد.

آپارتمان ايونت نيز با خدماتي مانند ساخت محتواي متني، ويدئويي، اينفوگرافي و موشن گرافيك و همينطور ساخت يك استراتژي براي كسب و عمل شما ميتواند فروش شما‌را با استعمال از seo ارتقاء دهد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۵۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور يك سايت فروشگاهي را سئو كنيم؟


در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم چك كنيم چطور مي‌توانيم يك وب سايت فروشگاهي را seo كنيم؟  سئو سايت آري seo تارنما فروشگاهي ! خيلي از كارفرمايان گرامي اين اختلال رو با وب سايت هاي فروشگاهي اينترنتي دارا هستند و تمامي ي آن ها بدنبال اين مي باشند كه بدونند چطور يك وب سايت فروشگاهي را بهينه سازي نمايند؟ در‌اين قسمت به به نكات كليدي در زمينه‌ي انجام seo و يا اين كه به عبارتي سئو وبسايت براي تارنما هاي فروشگاهي مي‌پردازيم. درين نوشته ي علمي همت ميكنم از مجموع زوايا اين زمينه را پوشش دهم. پس با ما همدم باشيد.

كليك نمائيد: ارزش و پيشنهاد بهينه سازي براي وب سايت هاي فروشگاهي
seo تارنما فروشگاهي
seo كردن وب سايت هاي مغازه اينترنتي فعاليت سادگي وجود ندارد، شما مستلزم يك‌سري استراتژي مطلوب براي انجام بهينه سازي وب سايت فروشگاهي خويش مي‌باشيد. پياده سازي اين استراتژي ها هم زمان بر و هم تخصصي ميباشد كه ما تلاش ميكنيم به آن‌ها اشاره كنيم و تا مكان ممكن استراتژي هاي مربوط را براي شما گشوده كنيم. اكنون بريم سراغ استراتژي هاي بهينه سازي تارنما هاي فروشگاهي:

استراتژي بهينه سازي براي وب سايت هاي مغازه اينترنتي
براي اينكه بتوانيم وب سايت فروشگاهي خويش را به نيكي seo كنيم مي بايست مثل هر فعاليت ديگري در آن طرح ريزي صحيح و هدفمندي انجام دهيم كه در اينجا ما به‌اين طرح ريزي براي seo تارنما، استراتژي بهينه سازي براي تارنما هاي فروشگاهي مي‌گوييم. اين استراتژي خويش به استراتژي هاي ذيل تقسيم مي‌شود:

استراتژي ساخت محتوا
استراتژي لينك و پيوند سازي
استراتژي سوشيال مديا
استراتژي گزينش صحيح لغات كليدي هر مقاله
استراتژي ساخت محتوا در بهينه سازي وبسايت فروشگاهي
در صورتيكه هنوز اطلاعاتي در زمينه‌ي ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاريابي محتوا نمي دانيد ميتوانيد با كليك بر روي مقاله‌ها پايين داده ها مايحتاج را بدست آورده و آن‌گاه به مطالعه ادامه نوشته‌ي‌علمي بپردازيد:

چطور ساخت محتوا كنيم؟

چطور با ايجاد محتوا بازاريابي كنيم؟

قريه نكته در ساخت محتوا

پرسوناي استفاده كننده

اما براي افرادي كه طاقت قرائت مطالب زياد را ندارند بايستي بيان‌كنم منظورم از ساخت محتوا اين ميباشد كه شما مطالبي را در تارنما خويش ساخت و ساز نماييد تا مخاطبان شما به تارنما جذب گرديده و اين جذب شدن سبب به فروش بيشتر خواهد شد. در صورتي‌كه مقاله‌ها پيشنهادي مارا دراين باره بخونيد ميتوانيد شعور بيشتري از اين مورد داشته باشيد.

استراتژي صحيح رسم نماييد
براي اينكه شما در ايجاد محتواي خويش پيروز گرديد بايستي استراتژي صحت در قضيه ساخت و ساز محتوا داشته باشيد. شما براي چيدن اين استراتژي در آغاز مي بايست در زمينه‌ي مخاطبين خويش داده ها جامعي بدست آوريد(پرسوناي كاربر). اينكه جنسيتشان چه چيزي است؟ بيشتر در چه برهه زماني سني اي مي‌باشند؟ علايق آن‌ها چه چيزي است؟ و… بعد از جستن اطلاعاتي بدون نقص راجع به مخاطبين كه قابليت و امكان مشتري شدنشان بيشتر ميباشد بايستي ملاحظه كنيد با چه مطالبي مي‌توانيد آن‌ها را به تارنما خويش بكشانيد.

مطالب مرتبط با جنس را بدون نقص فرمائيد
در سايتهاي فروشگاهي چند از مطالبي كه شما مي بايست ساخت‌و‌ساز فرمائيد، مرتبط با توضيحات راجع به متاع ارائه داده شده‌است. در خيلي از تارنما ها چشم ام كه براي فروش جنس صرفا اسم آن، يك عكس و ويژگي ها به طور كامل محدودي را به استفاده كننده مي‌دهند و توقع دارا هستند با اين شيوه فروش اينترنتي خويش را ارتقا دهند.

شما براي فروش يك مال قطعا مي بايست در امر آن تا مي‌توانيد تحقيق نمائيد و مطالب متعددي را به استفاده كننده درباره‌ي متاع، طرز به كار گيري از آن، مرزوبوم توليدكننده، كارگاه آفريننده، اينكه اين متاع كجاها كاربرد دارااست، چه خصوصيت هايي دارااست، توليدات هم جايگاه آن چي مي‌باشند و … ارائه دهيد. در‌صورتي‌كه اين عمل ها را نكنيد احتمال فروش محصولتان به صفر ميرسد!

تنبلي در ساخت و ساز محتوا يعني باخت در فروش اينترنتي
شايد بگوييد واي اينجانب اگه صد فرآورده داشته باشم و بخواهم براي همگي ي آن ها اين كليه داده ها عده كنم كه نمي‌شود! همين نميشود ها شمارا از فروش بدور نموده است. در شرايطي كه مي‌خواهيد اينترنتي چيزي را بفروشيد مي بايست در زمينه‌ي آن كلي توضيح بدهيد. از زواياي متفاوت براي مشتري عكس بگذاريد (اون هم تصاوير يونيك (براي اين مراد توصيه مي‌كنم نوشته‌علمي seo تصاوير را مطالعه فرمائيد)).

سود گيري در مورد استراتژي محتوا در بهينه سازي وب سايت فروشگاهي
پس در استراتژي ساخت محتوا بايستي تا مي‌توانيد به استفاده كننده خويش داده ها در امر مال بدهيد. چه تصويري، چه متني ، چه ويدئويي. هر چه داده ها شما كامل شدن خيس باشد احتمال فروش شما بيشتر مي‌شود و روي seo وبسايت فروشگاهي شما تاثير بيشتري ميگذارد.

استراتژي لينك و پيوند سازي در seo سايتهاي فروشگاهي
پيوند هاي فرنگي اهميت بسيار بالايي در دادن اعتبار به تارنما دارا‌هستند. اين پيوند ها چنانچه از اينترنت سايتهاي اصلي و منبع به وب سايت ما داده شوند، وب سايت داراي اعتبار خيس شناخته گرديده و در حاصل كاوش فراتر نشان داده مي شود. البته حتي همين لينك و پيوند سازي هم بايستي با اطلاع رساني از الگوريتمهاي موتور كاوش و شناخت با طريق لينك و پيوند سازي درست باشد. در‌صورتي‌كه در‌اين استراتژي خطا فرمائيد وبسايت شما به مكان بيشتر چشم شدن، از جستجوها حذف ميشود. درين خصوص توصيه مي‌كنم در صدر مقاله ها مرتبط با پيوند سازي را مطالعه نماييد:

بهينه سازي كلاه سپيد

شايسته ترين طريق لينك و پيوند سازي

توليد بك پيوند

در‌اين مقاله ها شما با روشهاي درست پيوند سازي آشنا مي‌شويد. براي وبسايت هاي فروشگاهي مي بايست يك استراتژي صحيح گزينش كنيم. پيش از اينكه بدانيم مي بايست چكار كنيم نخستين بياييم ببينيم گوگل چه نوع پيوند سازي هايي رو جريمه مي كنه:

تصاحب كردن بك پيوند از وبسايت هاي فرنگي
دريافت كردن بك پيوند از صفحاتي كه در آن ها پيوند هاي متعددي وجود دارا‌هستند (مزرعه پيوند)
بك پيوند به چنگ آوردن از سايتهاي اسپم
بك پيوند تصاحب كردن از سايتهايي با آتوريتي ذيل (در مورد آتوريتي مطالعه نمائيد)
بك پيوند به چنگ آوردن صرفا با يك كلمه و واژه خاص!
بك پيوند به چنگ آوردن صرفا براي تعدادي صفحه ها اساسي!
در امر مورد ها بالا يه خرده توضيح بدهيم:

۱-گوگل ميگويد زماني تارنما شما فارسي ميباشد، اينكه از يك وب سايت چيني بك پيوند بگيريد فعاليت نامتعارفي ميباشد و تماما فيك بنظر مي‌رسد. پس شما هنگامي از يك تارنما فرنگي بك لينك و پيوند مي‌گيريد احتمال انجام عمل فيك روي سايتتان را ارتقا مي دهيد و گوگل اين را سريعا ميفهمد. پس همت فرمائيد از سايتهاي فارسي لهجه بك پيوند بگيريد.

۲-تصاحب كردن بك پيوند در نصيب كامنتها يكي مورد ها مزرعه لينك و پيوند به حساب ميآيد. خواسته از مزرعه پيوند اين ميباشد كه شما از شيت اي بك پيوند بگيريد كه به غير از وب سايت شما به روستا ها تارنما ديگر هم لينك و پيوند داده باشد. اينجور لينكها بدرد نمي‌خورند و اكثر زمان ها اسپم شناخته مي‌شوند.

۳-سايتهاي اسپم سايتهايي مي باشند كه بك لينك و پيوند متعددي ميشه در اونها صحيح كرد. معمولا سايتهايي با لينكهاي خروجي بالا اسپم شناخته ميگردند. يكي متدوال ترين سايتهاي اسپم سايتهاي پيوند سازي بدون پول ميباشد كه با تبادل لينك و پيوند شما لينك و پيوند آنها‌را در تارنما خويش قرار مي دهيد و بعداز لبريز كردن فرم پيوند شما در وبسايت آن ها قرار ميگيرد.

۴-كوشش فرمائيد بك پيوند خويش را از سايتهاي قدرتمند بگيريد. سايتهاي كاركشته نمره آتوريتي بالايي دارا هستند. در حالتي‌كه اين سايتها به مورد كاري شما هم داراي ربط باشند كه خيلي بهتر ميباشد. بك پيوند به چنگ آوردن از سايتهاي ضعيف را فراموش نماييد!

۵-پيوند سازي مي بايست طبيعي جلوه دهد! گوگل براي اعتبار دادن به يك كاغذ يك ميزان كه پيوند سازي ميباشد را گزينه اعتنا قرار ميدهد. البته درين ترازو، الگوريتمش اين ميباشد كه‌اين لينك و پيوند سازي ها مي بايست به وسيله يوزرها متعدد صورت پذيرد خير يك استفاده كننده (كه معمولا سئوكار شماست). خب گوگل اين را از كجا تشخيص ميدهد. زماني قرار باشد يك مقاله را يوزرها بي شماري تكثير دهند هريك تيتر خبر را به شكلي كه خودشان دوست دارا‌هستند اشتراك گذاري مي نمايند و اين به طور كامل طبيعي ميباشد. البته اكثر زمان ها سئوكاران ناشي اشتراك گذاري مطالب را با يك تيتر خاص انجام مي‌دهند و صرفا با واژه كليدي به وب سايت بك لينك و پيوند مي‌دهند و اين عمل وسيع ترين غلط تاريخ در بهينه سازي ميباشد!

۶-فرض نمائيد شما ۱۰۰ كاغذ ايندكس گرديده داريد. در صورتي تنها براي ۱ كاغذ اساسي وبسايت بك پيوند بسازيد چه اتفاقي مي افتد!؟ گوگل ميفهمد كه وبسايت شما دارااست لينك و پيوند سازي فيك انجام ميدهد و شمارا جريمه مي نمايد. در صورتي قصد داريد بك پيوند بسازيد بايستي قطعا براي همه صفحه هاي پيوند سازي انجام دهيد. براي صفحه ها لبريز اهميت خيس بيشتر و براي معدود اهميت خيس ها كمتر لينك و پيوند سازي نماييد.

حالا با اعتنا به‌اين موردها پيوند سازي خويش را براي بهينه سازي وبسايت هاي فروشگاهي انجام دهيد.

استراتژي سوشيال مديا براي seo وب سايت فروشگاهي
در استراتژي سوشيال مديا ها براي تارنما هاي فروشگاهي دو مقصود را دنبال مي‌كنيم:

ساخت‌و‌ساز سيگنال هاي شبكه هاي مردمي
تصاحب كردن بازديد از سوشيال مدياها براي صفحه هاي و مطالب وبسايت
مراد از سيگنال هاي شبكه هاي مردمي چه ميباشد؟
گوگل و بقيه موتورهاي كاوش يك الگوريتم ديدني براي دادن رده مطلوب به چند صفحه ها دارا هستند! اون هم واحد سنجش تكثير يك مقاله در شبكه‌هاي‌اجتماعي ميباشد. هر چقدر يك مقاله درميان كاربرهاي شبكه هاي عمومي بيشتر اشتراك گذاري گردد، پس آن مقاله يك نوشته اي ميباشد كه يوزرها بدان عشق بيشتري دارا‌هستند، گوگل هم كه بدنبال اكران مطالبي ميباشد كه يوزرها بيشتر به آنان عشق و علاقه دارا هستند، پس اين فعاليت منجر مي گردد مطالب ما بيشتر چشم شوند. هر چقدر مي‌توانيد مطالب خويش را در پروفايل ها و صفحه ها متفاوت شبكه‌هاي‌عمومي با پيوند ورقه تكثير دهيد تا سيگنال هاي شبكه هاي عمومي شما تقويت شوند.

به چنگ آوردن بازديد از سوشيال مدياها
يكي مهم‌ترين كارداران موءثر در بهينه سازي شدن يك وبسايت، واحد سنجش بازديد آن ميباشد. شما در‌صورتي‌كه بازديد بيشتري داشته باشيد بيشتر از رقيبان خويش در نتيجه ها كاوش چشم ميشويد. يكي‌از شايسته ترين روشها جهت ارتقاء بازديد وبسايت، نشر مطالب در شبكه هاي عمومي ميباشد كه در پروفايلهاي آن‌ها فالورهاي زيادي حضور داشته باشند و با نشر مطالب آن‌ها به مقاله عشق و علاقه نشان داده و بر روي لينك و پيوند مقاله كليك نمايند و مطب را از وبسايت نگاه نمايند.

استراتژي گزينش صحيح لغات كليدي
شما ميتوانيد با گزينش صحيح لغات كليدي بازديد بيشتري براي مطالب خويش جفت و جور نمائيد! خب پرسش اساسي اينجاست كه چطور تشخيص دهيم از چه كلماتي براي تيتر مقاله به كار گيري كنيم: اينجانب تنها يك جواب مي دهم! از خويش گوگل!!!

شما براي گزينش تيتر مقاله يا اين كه فرآورده خويش مي‌توانيد در آغاز چيزي كه به ذهنتان مي‌رسد را در گوگل كاوش نماييد. سپس ملاحظه كنيد رقبا چه عناويني براي خويش تعيين كردند و چه توضيحاتي براي عنوان ها خويش داده اند. از آنان براي تايپ كردن عنوان ها و توضيحات اول مقاله خويش به كار گيري نماييد! ولي حواستان باشد دقيقا آن ها را نسخه برداري نماييد!!

براي فهم و شعور بهتر گزينش واژه كليدي ميتوانيد يادگرفتن seo واژه كليدي را مطالعه نمائيد.

اميدوارم با تلاوت اين نوشته‌ي علمي توانسته باشيد ادراك بهتري از بهينه سازي كردن سايتهاي فروشگاهي بدست بياريد. ولي مي بايست در لحاظ داشته باشيد سايتهاي فروشگاهي سايتهايي مي‌باشند كه براي فروش بيشتر به غير از بهينه سازي به برندينگ و تبليغات مستلزم هستيم. پس seo وب سايت فروشگاهي يكي‌از دست اندركاران موءثر در فروش بيشتر ميباشد ولي صرفا عمل مورد نياز وجود ندارد. شما بايستي براي فروش بيشتر در دكان اينترنتي خويش قسمت هاي مختلفي اعم از ماركتينگ، بازاريابي، فروش، پشتيباني از مشتريان، ساخت‌و‌ساز محتوا و … انجام دهيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نصب گوگل آناليتيك براي مبتديان


مي خواهيد بدانيد گوگل آناليتيك (google analytics) يا اين كه گوگل ارزيابي چه چيزي است سئو سايت  و چه كاربردهايي دارااست؟ يااينكه چطور قادر است بر استراتژي شما در جذب و ارتقاء يوزرها سايتتان تأثير بگزارد؟

در‌اين نوشته ي علمي فراگيري وردپرس ما مي خواهيم راهنماي نصب بدون نقص و فعاليت كردن با گوگل آناليتيك را در مجموع وبسايت‌ها و به خصوص اينترنت‌وبسايت وردپرسي شما گام به گام ذكر كنيم.

چرا ارزيابي؟
اينكه بتوانيد با مخاطبانتان رابطه برقرار نماييد خيلي براي اينترنت‌وبسايت شما حياتي ميباشد. شايسته ترين روش براي آشنايي مخاطبانتان از روش برسي حالت گشت و گزار آن‌ها در وبسايت ميباشد كه‌اين فعاليت را گوگل آناليتيك براي ما مجاني انجام ميدهد.

 

 

 

تحريم گوگل آناليتيك چه تأثيري در تارنما ما دارااست؟
به عبارتي‌طور كه مي دانيد تمامي ما مي توانيم از گوگل آناليتيك استعمال كنيم اما گوگل ما‌را تحريم كرده و به‌طور بدون واسطه نمي‌توانيم وارد پنل كاربري خودمان بشويم.ولي كل آناليزها را انجام مي دهد و از اين نصيب تحريم نيستيم.

هنگامي هاست ما درون جمهوري اسلامي ايران باشد خواهيم توانست از گوگل آناليتيك به كار گيري كنيم البته نمي‌توانيم از افزونه هاي منحصر به فرد مثل GADWP و MonsterInsights در وردپرس استعمال كنيم.

البته در حالتي كه هاست شما در بيرون كشور ايران ميباشد هم ميتوانيد از خويش گوگل آناليتيك استعمال فرمائيد و هم از افزونه هاي اختصاصي وردپرس.

 

 

 

چرا گوگل آناليتيك براي كليه اساسي ميباشد؟
هنگامي شما اينترنت‌سايتتان را راه اندازي كرديد او‌لين و مهمترين حق تقدم شما ارتقا ترافيك و مشتركين سايتتان خواهد بود. كه درين مسير گوگل آناليتيك به شما ياري مي‌نمايد تا تصميمات مهمي انجام دهيد.

از جمله شما از روش برسي اخلاق و رفتار يوزرها ميتوانيد سايتتان را طوري تغيير‌و تحول دهيد تا فروش شما بيشتر خواهد شد. برخي از مهم ترين گزارش‌ها را در ذيل توضيح ميدهيم.

 

۱- چه كسي به وب سايت شما راز مي‌زند؟
اين بخش از تحليل به شما مي گويد از كدام كشورها و حتي كدام شهرها عموم به وب سايت شما راز مي زنند و يا اين كه يوزرها هنگام بازديد از وبسايت شما با چه مرورگري به وب متصل مي‌باشند و يااينكه با چه دستگاهي (تلفن همراه ،تبلت ،كامپيوتر) به تارنما شما راز مي زنند و با چه رزولوشني (resolution) ؟ آيا مرورگرشان از جاوا اسكريپت و يا اين كه مكان نما پلير پشتيباني مي‌نمايد يا اين كه نه؟

اين داده ها به‌شدت ميتوانند از جهات خيلي متعددي موثر باشند و به شما در شيوه هاي مختلفي امداد نمايند. از جملهً فرض نماييد براي سايتتان ميخواهيد يك پباده سازي منحصر ساخت‌و‌ساز نماييد و نياز داريد بدانيد كه بيشتر تمركز خودتان را روي چه رزولوشني مي بايست قرار دهيد. يا اين كه چنانچه اكثر مخاطبان شما از پيكان پلير پشتيباني نمي كنند نبايد از آن در سايتتان استعمال فرماييد.

 

۲- زماني عموم در وبسايت ما مي باشند چه‌عمل مي‌نمايند؟
با به كار گيري از گوگل آناليتيك شما ميتوانيد بفهميد يوزرها به كجاي وبسايت شما بيشتر راز ميزنند و يااينكه چه مدتي را در وبسايت شما ميگذرانند و bounce rate تارنما شما (درصدي از يوزرها كه بعداز اولي بازديد از تارنما شما بيرون ميشوند.) چقدر ميباشد.

با به كار گيري از اين داده ها شما ميتوانيد bounce rate سايتتان را كاهش دهيد و ترازو بازديد از صفحاتتان را ارتقاء دهيد.

 

۳- يوزرها چه هنگامي با وب سايت شما رمز ميزنند؟
با برسي نا مرتب‌ترين بازه زماني‌ها و به هم ريخته‌ترين سا‌عتها شما ميتوانيد طوري مطالب خودتان را تهيه فرمائيد كه پيش از ساعت نقطع ي عطف ترافيك مقاله شما در وبسايت قرارگرفته باشد.

 

۴- يوزرها از كجا وبسايت شما را پيدا مي‌نمايند؟
اين بخش از گوگل آناليتيك به شما ميگويد كه يوزرها از كجا آمده‌اند. به عنوان مثال: از روش موتورهاي جست‌وجو ، پيوند‌هاي جان دار در وبسايت‌هاي ديگر كه شمارا معرفي كردند ، تبليغات و ….

و همينطور اين قابليت و امكان را هم داريد كه بدانيد دقيقاً چندين درصد از يوزرها از هر مورد از طريق‌هاي جان دار به تارنما شما آمده‌اند. همينطور ريز جزئيات اين دسته‌بندي‌ها را هم مي توانيد ببينيد مثلا در‌صورتي‌كه ريز جزئيات موتورهاي جست‌وجو را مشاهده كنيد به شما ميگويد يك‌سري درصد از گوگل و چندين درصد از بينگ و ياهو به وبسايت شما ارجاع داده‌گرديده‌اند.

يا اين كه در‌حالتي كه پيوند‌هايي كه به وب سايت شما داده مي‌گردد را برسي نماييد ممكن ميباشد بخواهيد با يكي‌از اينترنت‌تارنما‌هايي كه به شما بيشترين مقدار لينك و پيوند را ميدهد تعامل داشته باشيد مانند : guest post exchange

 

۵- يوزرها با مطالب شما چطور عكس العمل مي‌نمايند؟
گوگل آناليتيك به شما نشان مي دهد كه يوزرها چطور در وب سايت شما كار مي‌نمايند. يعني مي تواند به شما نشان دهد كه تعدادي درصد از يوزرها روي كدام پيوند‌ها باطن سايتتان كليك كرده‌اند و برگزيدگان صفحه ها وب سايت شما كدام ميباشد، كه‌اين تنها قسمتي از اين تجهيزات ميباشد.

همينطور قابليت و امكان انجام امتحان‌هاي A/B هم وجود دارااست و شما مي توانيد محتواي آزمايشي خويش را آزمايش نمائيد و مشاهده كنيد كدام نوع دكورا سيون محتوا شما را به مقاصدتان مي رساند.

با ديدن عشق‌مندي يوزرها شما مي توانيد روي نقاط قوت سايتتان كاركنيد و براي يوزرها مطالب خودتان را با صرفه‌سازي نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

Disavow چيست و چگونه انجام مي‌شود؟


لينك و پيوند‌هاي فرنگي مهم‌ترين بودجه‌هاي هر تارنما مي باشند. آنان نقش مهمي در ارتقا اعتبار، مرتبه و بهينه سازي تارنما‌ها و دارا‌هستند. البته اين بودجه‌هاي با ارزش گهگاه ممكن ميباشد سئو سايت  به خسارت تارنما ما فعاليت نمايند و منجر جريمه شوند. وبمسترها مي بايست همواره وب سايت خويش را پايين لحاظ داشته باشند و لينك و پيوند‌هاي مخرب را شناسايي نمايند. در سرچ كنسول گوگل ابزاري براي حذف پيوند‌هاي اسپم وجود داراست. درين نوشته‌علمي محاسبه ميكنيم كه ابزار Disavow چه چيزي است و طريق Disavow كردن بك لينك و پيوند ها را شرح ميدهيم.

بيشتر بخوانيد : گوگل پنالتي google penalty و گونه هاي آن
Disavow چه مي‌باشد و در چه مواقعي به فعاليت مي رود؟


همان گونه كه گفتيم پيوند‌هاي فرنگي سرمايه‌هاي وبسايت شما مي باشند. يكي معيارهاي گوگل براي انتخاب اعتبار يك تارنما، معيار و كيفيت پيوند‌هايي ميباشد كه اخذ مي‌نمايد. هم اكنون در شرايطي كه پيوند‌هايي كه به وب سايت شما داده مي‌گردد، اسپم يا اين كه بي‌كيفيت باشند چه؟ مطلقا اين نوع پيوند‌ها تاثير منفي خواهند گذاشت.

يادتان ميباشد كه راجع به بهينه سازي غير رسمي يا اين كه كلاه سياه حرف كرديم؟ يكي موردها seo كلاه سياه، خريد پيوند يا اين كه تبادل پيوند به طور غير طبيعي بود. (براي مثال دو سايت كه بيش تر از حد به هم پيوند ميدهند.)

گوگل روز آپ تو ديت هوشمندتر ميگردد و اين مورد ها را زودتر تشخيص ميدهد. براي مثال در‌حالتي كه در يك دوران كوتاه تعداد متعددي لينك و پيوند فرنگي اخذ نماييد، غير طبيعي به حيث ميرسد و گوگل آن را تشخيص ميدهد. فيض پاياني جريمه شدن و افت سكو وب سايت‌تان خواهد بود.

آيتم ديگري كه ممكن ميباشد پيش بيايد اين ميباشد كه در گير بهينه سازي منفي گرديد. يعني رقبا تلاش ‌نمايند با تكنيك‌هاي تخريبي، جايگاه تارنما‌تان را ذيل بياورند. براي مثال بك لينك و پيوند‌هاي اسپم و مخرب يا اين كه Link Farm براي‌تان ساخت و ساز نمايند.

در هر شكل و به هر علتي كه با لينك و پيوند‌هاي مخرب مواجه شديد، شايسته ترين عمل اين ميباشد كه خودتان براي حذف آنان مبادرت فرماييد. در شكل قابليت با مسئولان تارنما مربوطه تماس حاصل نماييد و از آنان بخواهيد پيوند‌ها را حذف نمايند.

در صورتي چنين كاري ممكن نبود، بدون چاره بايستي از Disavow Tool گوگل سرچ كنسول به كارگيري كنيم.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

خدمات سئو ( بهينه سازي سايت ) چيست ؟


شايد براي شما اين پرسش باشد كه چه گونه مي‌توانيد تارنما خويش را طوري پباده سازي فرمائيد سئو سايت  كه آيتم پسند يوزرها و موتور هاي كاوش باشد و بتوانيد شايسته ترين منفعت را از آن ببريد مسلما تا به هم اكنون در رابطه بهينه سازي شنيده ايد كه مي‌توانيد با به كارگيري از بهينه سازي و سرويس ها آن به مقصود خويش دست يابيد ولي پرسش اينجاست seo چه ميباشد ؟ به هيچ وجه چرا مي بايست از سرويس ها seo در طراحي وب بهره مند شد؟
بهينه سازي مخفف سه واژه و كلمه Search Engine Optimization با معنا seo وبسايت براي موتورهاي كاوش ميباشد البته امروزه اين معني به Search Experience Optimization عوض شده ميباشد كه در اين تغيير تحول جلب رضايت بيشتري از كاربر اهميت بسيار بالايي دارااست و سبب ساز سئو تجربه كاربري مي گردد البته چرا سرويس ها بهينه سازي به‌اين واحد سنجش اهميت دارااست؟ مگر چه تاثيري بر تارنما ما دارااست كه بخواهيم از آن به كار گيري كنيم ؟
اكثر يوزرها اينترنتي صفحه هاي متبوع خويش را از موتور هاي كاوش اساسي پيدا ميكنند ، چنانچه ساختار وبسايت و مقاله شما مطلوب با كاوش مخاطبان در گوگل باشد گوگل آن را براي كاربر اكران مي دهد و هر چه بازديد از وبسايت شما بيشتر باشد درنتيجه مرتبه بالاتري در گوگل به دست مي‌آوريد كه موجب آن مي شود كه تارنما شما مدام در اولي كاغذ كاوش چشم خواهد شد كه با به كار گيري از سرويس ها seo مي‌توانيد اين حاصل را به دست آورديد . ما درپي به چگونگي اين فرمان مي‌پردازيم ؛ با ما ياور باشيد .

 

 

سرويس ها seo چه است ؟
هر سيرتكامل فعاليتي كه منزلت و امتياز شمارا در نتيجه ها سرچ بالا پيروز شود را بهينه سازي مي نامند .
سئوي وبسايت از نوع بازاريابي داخل گرا (In bound ) ميباشد ، يعني شما پيرو مشتري نمي رويد بلكه اين مشتري ميباشد كه به سراغ شما مي‌آيد هنگامي كه در كاوش جنس و سرويس ها خاصي مي‌شود كه شما آن را ارائه مي دهيد ، از گوگل و بقيه موتور هاي كاوش امداد مي‌گيرد و به مارك و مال شما خواهد رسيد .
به صورت كلي مي اقتدار سرويس ها بهينه سازي را به ۵ دسته مهم تقسيم نمود .

seo تكنيكال
بازاريابي محتوا
پيوند سازي
لوكال بهينه سازي
چك و مشورت كردن
درپي به توضيح تكنيك ها و ترفند هاي seo در 2020 مي مالامال داريم :

 

بهينه سازي تكنيكال TECHNICAL بهينه سازي
(كشف اشتباهات فني و رفع خطاها تكنيكي بهينه سازي )

مثلا خدماتي كه بهينه سازي تكنيكال منجر آن ميشود بالا بردن سرعت تارنما ، بهبود و آپديت رساني كد ها ، تصحيح ايرادات html هاي صفحه ها وبسايت ، كد نويسي AMP ، بهبود كلي وب سايت ، مدريت ربات ها ، نقشه وبسايت و ريدايركت ها ، بهبود ، نصب و آپ تو ديت رساني ورژن گوشي وب سايت .

 

 

بازاريابي محتوايي
بازار يابي محتوايي پركاربرد ترين عبارات كليدي را شناسايي ميكند و باعث بالا رفتن ترافيك وب سايت از روش اينترنت آناليتيك مي‌گردد​​​​لينك و پيوند هاي داخلي و صفحه ها وب سايت را تروتميز مي نمايد و بهبود مي‌بخشد . براي ساخت‌و‌ساز يك محتوا باارزش و ظريف آيتم پسند موتور هاي كاوش طرح ريزي مي نمايد و نهايتا محتواي ساخت گرديده را بر پايه ي نرم افزار دقيقي كه از پيش پباده سازي گرديده آپديت رساني مي نمايد .

 

 

پيوند سازي ( Link building)
مقصود از لينك و پيوند سازي ايجاد ريپورتاژي مطلوب با ذوق صاحبكار و نشر آن در وب سايت است و بضاعت خريد لينك و پيوند هاي گران بها ،دوري از بك لينك و پيوند هاي مخرب و حذف لينك هاي بد ، پيوند سازي دستي و كار در شبكه‌هاي‌مردمي ،نظارت حالت وبسايت و محاسبه رقبا .

 

 

سرويس ها بهينه سازي محلي (Local بهينه سازي Services)
ارائه اشكال سرويس ها بهينه سازي لوكال فرصتي بسيار عالي براي كسب و عمل هاي محلي و كوچك .
تثبيت تارنما ، نشاني جاي عمل ، شماره تماس ، لوگو تصاوير در گوگل مپ و چشم شدن در Local pack listing
به كار گيري از Google my business براي موسسات و كار هايي كه در بيرون از جمهوري اسلامي ايران عمل دارا هستند كه ولي به جهت تحريم ها قابليت استعمال از اين سرويس ها در جمهوري اسلامي ايران نمي‌باشد.
اضافه كردن ميكرو فرمت ها با به كار گيري از Schema.org
Local link building و نام نويسي در دايركتورهاي شغل ها
مدريت ايده ها ، امتيازات و سوال هاي يوزرها
غرض گذاري لغت ها محلي در صفحه ها وب سايت


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۳۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مهمترين نكات درباره استراتژي سئو ۲۰۲۰


ابتدا جشن سال نو ميلادي مجاورت ميباشد و اكثري اشخاص در سراسر دنيا درگير اپليكيشن‌ريزي و تدوين سئو سايت استراتژي‌هاي كاري براي سال نو مي باشند. جامعه seo نيز از اين قاعده استثنا ندارد. از همين هم اكنون حدس و گمان‌ها راجع‌به تغييرات الگوريتم‌ها در سال آينده استارت شده‌است و كارشناسان متفاوت، راجع‌به فاكتورهاي درجه‌بندي موتورهاي جست‌وجو مشاجره مي‌نمايند. براي كسب برد، مايحتاج ميباشد كليه وبمسترها، استراتژي بهينه سازي ۲۰۲۰ و نرم افزار‌هاي بهينه سازي خويش را بازنگري نمايند و در شكل لزوم، تغييراتي را در حيث داشته باشند.

تلاش گوگل تا حدود متعددي مشابه ما آدم‌ها ميباشد. همانگونه كه ما هر سال رويش مي كنيم، تجربيات بيشتر به دست مياوريم، از ايرادات خويش درس ميگيريم و تجزيه و چك‌هايمان از دنياي حريم ظريف‌خيس ميشود، گوگل نيز در حالا رويش ميباشد. وقتي در پيشين خير چندان بدور، لبريز كردن صفحه ها با كلمه ها كليدي وب سايت را به درجه‌هاي نخستين ميرساند. درحال حاضر اين عمل خير فقط اثرگذار وجود ندارد، بلكه باعث به جريمه هم گردد!

بيشتر بخوانيد : گوگل پنالتي google penalty و اشكال آن
گوگل روز آپ ديت باذكاوت‌خيس ميگردد. الگوريتم‌هايش را آپ تو ديت مي‌نمايد و هر روز در شناسايي سايت‌هاي اسپم غالب‌خيس ميباشد. هر روز بيشتر عملكرد مي‌نمايد يوزرها خويش را راضي نگه داراست و سايت‌هايي را به آنها نشان بدهد كه محتواي اثر گذار دارا هستند. ميتوانيم مطمئن باشيم كه‌اين مراحل در سال نو نيز ادامه خواهد داشت. مسئولان گوگل بارها اعلام كرده‌اند كه مهم‌ترين زمينه راجع به هر تارنما، محتواي آن ميباشد. خب، متاسفانه چنين چيزي هنوز به طور كامل تحقق پيدا نكرده ميباشد و همچنان بك پيوند‌ها بيشتري تاثير را روي درجه تارنما‌ها دارا‌هستند. با اين اكنون الگوريتم‌ها در راستاي تشخيص محتواي اثرگذار به روز ميگردند. براين اساس اين نكته را قطعا در استراتژي seo ۲۰۲۰ خويش در حيث بگيريد. در‌پي اينجانب هم نكاتي را مطرح خواهم كرد كه ممكن ميباشد در تدوين استراتژي به امداد‌تان بيايد.

در استراتژي بهينه سازي ۲۰۲۰ چه مواقعي را در حيث بگيريم؟
حواس‌تان باشد كه قرار وجود ندارد كل تكينيك‌هاي پيشين را كنار بگذاريم يا اين كه سايت‌مان را ذيل و رو كنيم. با اين هم اكنون، مايحتاج ميباشد عملكردمان در خصوص رئيس منابع هوشمندانه باشد. به دنبال مواقعي را تحليل مي كنيم كه در نخست روش seo ۲۰۲۰ تمركز بيشتري مي‌طلبند.

 

نظارت و چك رقبا
انتها سال زمان بسيار نيكي براي ارزيابي وبسايت‌هاي حريف ميباشد. با نظارت محتوا استارت فرماييد. مشاهده كنيد كدام صفحه ها وبسايت‌شان بازديدكنندگان را بيشتر جذب مي‌نمايد. ابزارهايي مانند Ahrefs و SEMrush در اين باره ياري‌كننده خواهند بود. فهرستي از اين صفحه ها تنظيم فرماييد و در حيث بگيريد كه آيا مايحتاج در seo ۲۰۲۰ خويش چنين صفحاتي را به وب سايت‌تان اضافه فرماييد يا اين كه نه. اما مورد ها تحت را مطلقا در لحاظ بگيريد:

آيا قضيه اين صفحه هاي به مخاطبان سايت اينجانب داراي ربط و براي آنها مطلوب ميباشد؟
آيا از پيشين در وب سايت شيت‌اي دارم كه‌اين مسئله را پوشش دهد؟
كلمه ها كليدي اين صفحه ها چه نوع ترافيكي را به سمت تارنما مي‌كشانند؟
آيا براي رقابت با اين صفحه ها حريف، منابع (سرمايه، مقطع و …) كافي دارم؟
به مكان اسكن كردن رقبا، نخستين بدين سوال ها پاسخ دهيد. برخي اوقات موضوعات و مطالب سايت‌هاي حريف روي تارنما شما و براي مخاطبان شما مطلوب نخواهد بود. همينطور مي توانيد از ابزارهايي كه معرفي شد، براي رديابي جنبش عبارات كليدي رقبا در طول سال پيشين به كارگيري نماييد. اين داده‌ها را با كوشش لغات كليدي وبسايت خويش مقايسه نماييد و نقاط ضعف و قوت خويش را بشناسيد.

بيشتر بخوانيد : عبارات كليدي در seo
بهينه سازي صرفا راجع‌به كسب مرتبه‌هاي تازه براي كليدواژه‌ها و منابع ترافيك ارگانيك وجود ندارد. گهگاه نكته مهمتر محافظت سكو ميباشد. حاصل جست‌وجو دائما تغيير‌و تحول مي‌نمايد و در‌صورتي‌كه مواظب منزلت‌تان نباشيد، آن را از دست خواهيد بخشيد. پيگيري پرورش كلمه ها كليدي حريف به شما ياري مي نمايد تهديدهاي احتمالي را از گذشته شناسايي نماييد. در صورتي‌كه ديديد رقبا به رده‌تان مجاورت ميشوند، موردها پايين را در حيث بگيريد:

صفحه هاي مربوطه را آپديت رساني و محتواي جديد به آن ها اضافه فرمائيد.
فاكتورهاي آن پيج را بازنگري، تقويت و با صرفه‌سازي فرماييد.
براي صفحه ها متبوع تبليغ فرمائيد و بك پيوند‌هاي آنان‌را بيشتر نمائيد.
چه از مجال‌هاي تازه بيابيد و چه مخاطرات و اشتباهات احتمالي را شناسايي فرمائيد، بررسي استراتژي‌هاي رقبا، حجم روئت كرد و ديدگاه ارزشمندي را به شما خواهد اعطا كرد و آخر سال بازه ايده‌آل براي انجام اين عمل ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ايجاد بك لينك از طريق پست مهمان


پست مهمان يكي شيوه هاي رايج بك پيوند سازي ميباشد كه در قبل بسيار زياد به كارگيري مي‌شد . اكنون بك لينك و پيوند سازي با استعمال از پست مهمان پاره اي نادر رنگ گرديده ولي از دربين نرفته . سئو سايت براي ايجاد بك لينگ بدون‌پول با پست مهمان وبسايت هاي شبيه به حوزه عمل خودتان را پيدا نمائيد و با آن‌ها رابطه بر قرار فرمائيد كه يكي محتواهاي وب سايت شما‌را در سايتشان قرار دهند اما درخواست پيوند نكنيد.

ممكن ميباشد صاحبان وبسايت در قبال درج محتواي شما در سايتشان به طور متقابل از شما لينك و پيوند بخواهند كه مي‌توانيد از بلاگ هاي خويش يا اين كه وب سايت دوم به كار گيري نمائيد . يااينكه ممكن ميباشد براي اين عمل مبلغ بسيار ناچيزي در خواست نمايند كه در‌اين حالت هم مبلغ را پرداخت فرماييد به اين دليل كه محتواي شما به وضعيت رپورتاژ و با لينك و پيوند فالو در وب سايت درج مي گردد و از اين نحوه مي‌توانيد لينك و پيوند بسيار ارزشمندي اخذ نماييد.

 

ساخت بك لينك و پيوند در شبكه‌هاي‌عمومي
تعداد شبكه هاي عمومي كه در سطح وب وجود داراست بسيار زياد ميباشد صرفا كافي ميباشد كاوش نماييد و آن‌ها‌را پيدا كرده و در داحل آن ها لينك و پيوند وبسايت خويش را درج فرمائيد و به همين راحتي براي تارنما خويش بك لينك و پيوند بگيريد. زيرا عمر اين تارنما ها بسيار زياد ميباشد و اكثر دامين اتوريتي بسيار بالايي دارا هستند حتي در شرايطي‌كه لينك و پيوند نوفالو به شما بدهند بازهم ميتوانند اقتدار نسبي دامين شمارا تقويت نمايند كه همين آيتم قادر است براي شما بسيار موءثر باشد.

 

ساخت‌و‌ساز بك پيوند از روش نظرها
توليد بك لينك و پيوند بدون پول در نظرها شايد براي مرتبه تصاحب كردن اثرگذار نباشد . ولي ميتوانيد از ايده ها تارنما هم براي طبيعي جلوه دادن اپ لينك و پيوند سازي خويش به كارگيري فرماييد و هم با به كارگيري از آن‌ها كانال هاي پي بي ان خويش را تقويت نمائيد.اكثرا پيوند هايي كه در مراحل بك لينك و پيوند سازي از روش ايده ها ساخته مي‌شوند بالاي 90 درصد نوفالو ميباشند البته همان طور كه گفتم براي تنوع بك لينك و پيوند سازي و ساخت و ساز بك لينك و پيوند بدون پول براي وبسايت ميتوانيد از اين نوع لينك و پيوند ها هم استعمال نمائيد.

 

سود گيري
بك لينك و پيوند سازي و توليد بك پيوند كيفيت بالا براي تارنما بسيار اصلي ميباشد به اين دليل‌كه منجر ميگردد سريعتر به درجه هاي بهتر برسيد . نحوه هاي مختلفي براي ساخت و ساز بك لينك و پيوند مجاني وجود دارااست كه 9 آيتم از طريق هايي كه به آساني مي‌توانيد با به كار گيري از آن ها براي وبسايت خويش لينك و پيوند سازي نماييد را ارزيابي كرديم. نكته اي كه در ساخت‌و‌ساز بك پيوند براي وبسايت وجود داراست تنوع و طبيعي جلوه دادن پلن پيوند سازي ميباشد.

هر چقدر بتوانيد فاكتورهاي طبيعي سازي و تنوع پيوند سازي را بيشتر فرماييد به به عبارتي اندازه حاصل نيكي از ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند ميگيريد. به هيچ وجه نبايد صرفا به تامل ساختن پيوند فالو باشيد زيرا ممكن ميباشد در‌اين‌صورت‌ بوسيله گوگل جريمه گرديد لينك و پيوند هاي شما مي بايست منظم و نامنظم در مقطع هاي هنگامي متعدد و حتي‌در تايم هاي متفاوت ساخته گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۴۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بك لينك بد و مضر براي سئو چيست؟


بك پيوند بد و مضر براي seo چه ميباشد؟بوسيله ويرلن

 

شيوه كشف و رصد بك لينك و پيوند هاي نامناسب
درين نوشته‌ي علمي كه اخيرا در تارنما موز Moz منتشر شده‌است  سئو سايت متخصصان بهينه سازي Moz به اهميت شناسايي و مدير اشكال بك لينك و پيوند ها پرداخته شده‌است.

شناسايي بك لينك و پيوند هاي بد در يكسري سال قبلي با به كار گيري از ابزارهاي بهتر، فهرست‌هاي بك لينك و پيوند طولاني خيس و ارتقاء علم، امري بي آلايش خيس شده‌است، ولي براي اكثري از اشخاص در صنعت ما، هنوز به صورت ماهر اجرا نشده ميباشد. در حالي كه سناريوي ايده آل داشتن يك روئت كرد ماهر نسبت به بك پيوند ها و فراهم كردن تك تك پيوند ها براي علايق متفاوت ميباشد، ولي براي اكثري از مديران اينترنت اين فعاليت بسيار لوكس ميباشد (و ولي بسيار طاقت فرسا).

 

بك لينك و پيوند چه چيزي است ؟

اصول نخستين شناسايي كيفيت بك لينك و پيوند
در انتخاب اينكه آيا يك لينك و پيوند “بد” ميباشد يا اين كه خير، و اينكه بايستي كاملا حذف گردد، يك سري مولفه وجود دارااست.


ما در بخشي از پروژه هاي سرويس ها seo در‌پي اين هستيم كه ريسك پذير بودن يك لينك و پيوند را اندازه گيري كنيم (يعني احتمال اينكه گوگل بدين بك لينك و پيوند برچسب نامناسب بزند و اينكه ما چقدر به قيمت اين بك پيوند متعلق هستيم).

اذن دهيد اينجانب سه ادله متداول كه به وسيله سئوكار ها براي انتخاب اين نمره (نمره ي ريسك پذيري) به كارگيري مي‌گردد را بگويم: با ويرلن همران باشيد:

 

معيارهاي اعتماد براي انتخاب كيفيت بك پيوند
چند ميزان در صنعت بهينه سازي بهينه سازي وجود داراست كه براي ياري به آشنايي لينك و پيوند هاي نگران كننده به سادگي در دسترس مي باشند. دو موردي كه به ذهن اكثريت مي‌رسد اكثر اوقات عبارتند از نمره دهي Moz Spam و Trust Majestic Flow . اين دو ابزار seo نمره دهي، در واقع به طور كامل مختلف كار مي نمايند. نمره دهي Moz Spam ، احتمال ممنوعيت يك دامنه را پيش گويي مي نمايد. و Trust Majestic Flow واحد سنجش اعتماد به يك دامنه يا اين كه كاغذ را براساس كيفيت بك پيوند ها، معين مي نمايد. با وجود اينكه نتيجه ها هر دو گوناگون مي‌باشند، غرض اين ميباشد كه به وبمسترها در شناسايي اينكه كدام تارنما ها قابل اعتماد هستند ياري گردد. با اين اكنون، با وجود اينكه اينها يك نقطه استارت خوب ميباشند، البته براي تحويل دادن يك تصوير روشن از اينكه آيا يك لينك و پيوند خوب ميباشد يا اين كه بد، كافي نيستند.

 

بك لينك و پيوند مجاني

ساخت و ساز محتوا براي اخذ شايسته ترين پيوند
اولي چيزي كه يك سئوكار مياموزد اين ميباشد كه با به كارگيري از ساخت‌و‌ساز محتواي گرانبها و نشر آن در قالب رپورتاژ اطلاع رساني در وب سايت هايي كه اتوريتي و بازديد بالايي دارا هستند، مي اقتدار شايسته ترين نوع بك پيوند را بدست آورد و جايگاه بندي تارنما در حاصل جستجوي گوگل را ارتقاء اعطا كرد. دومي چيزي كه آن‌ها حافظه مي‌گيرند اين ميباشد كه به كارگيري از محتواي بي كيفيت و اخذ بك پيوند در قالب تبليغات متني، ميتواند مجازات و ضرر به يار داشته.


احتمال اينكه يك اينترنت مستر محتوايي باارزش براي يك بك لينك و پيوند ارائه دهد، بسيار معدود ميباشد، چون ساخت و ساز محتوا بصورت ماهر به خلاقيت بالايي نياز داراست و seo بيشتراز حد قادر است مضر باشد. براين اساس، به چه شكل ما خواهيم توانست تلاش بازنويسي محتواي يك لينك و پيوند را اندازه گيري كنيم؟

 

خريد بك پيوند با اقتدار معدود را نرم‌افزار خويش بيرون نمائيد
در غايت، پيوند هاي نادر توان با اتوريتي زير نگران كننده مي باشند. يك لينك و پيوند خوب مي بايست از يك كاغذ كار كشته با اتوريتي بالا ، خارج آمده باشد.

مي بايست دقت نمائيد كه چنانچه تفاوت دربين اقتدار دامنه Da و توان شيت Pa ، زياد باشد، مي‌تواند نگران كننده باشد. اين يك نماد ي خوب وجود ندارد و بها در حيث دريافت كردن را داراست. اين نماد را در برخي از اسپم ها مي اقتدار صريحا مشاهده كرد.

پس، اذن دهيد به چگونگي تجزيه و بررسي سريع backlink ها بپردازيم.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه از نشانه گذاري Schema در سايت خود استفاده كنيم؟


چه‌گونه از نماد گذاري Schema در وبسايت خويش استعمال كنيم؟
schema در واقع گروه اي از داده ها كوچك ميباشد كه بوسيله طراحان فني وبسايت و يا اين كه اينترنت  سئو سايت مستران نوشته ميشود. به جهت اينكه گوگل و بقيه موتور هاي كاوش اسكيما را گزينه تاييد خويش قرار داده اند، استعمال از اين نوع كدهاي معرفي محتوا تماما رسمي بوده و از طريق هاي بهينه سازي كلاه سياه در حيث گرفته نميشود.

براي اينكه از Schema در وب سايت خويش به كارگيري فرمائيد سه طريق متداول وجود داراست:

ميكرو ديتا
در‌اين نحوه در درون تگ هاي HTML از يك‌سري خصوصيت مانند itemscope، itemprop و Itemtype به كارگيري مي‌گردد. ميكروديتا مثل يك برچسب بر روي محتواي تارنما شما فعاليت مي نمايد و به موتورهاي كاوش اين پيام را مي‌دهد كه به عنوان مثال قسمت مشخص و معلوم گرديده امر آشپزي ميباشد، نصيب ديگر نيز مشتمل بر اطلاعاتي در باب مواد مورد نياز و قسمت ديگر بازه پخت است. درين شيوه بايستي هركدام را به صورت غير وابسته در شيت تارنما خويش نماد گذاري نمائيد كه‌اين فرمان بسيار وقتگير ميباشد. همينطور به جهت اينكه تعداد آرم ها به گذر زمان زياد ميگردد ممكن ميباشد براي وبمستران شعور اين علامت ها سرگردان كننده خواهد شد و احتمال استعمال از آرم در مكان غلط زياد ميباشد.

خصوصيت itemscope نصيب داده را مشخص و معلوم مي نمايد. فرض نمائيد در قسمتي از يك برگه اطلاعاتي در رابطه كسب و فعاليت خويش اضافه كرده ايد، بايستي اين داده ها باطن يك تگ itemscope قرار گيرند. با به كارگيري از اين خصوصيت در واقع موتورهاي كاوش ميفهمند كه درون اين نصيب از كد داده ها خاصي قرار گرفته ميباشد.

هم اكنون براي اينكه مشخص و معلوم كنيم اين داده ها از چه نوعي ميباشند بايستي از تگ itemtype استعمال كنيم. اين تگ مشخص و معلوم مي نمايد كه داده ي جانور درين قسمت از چه نوعي هستند. مقدار اين تگ با دقت به دسته بندي هاي جان دار در وب سايت schema.org مشخص و معلوم ميگردد. براي مثال فرض نماييد وبسايت شما در حوزه ي زيبايي فعاليت دارد، در‌اين‌صورت مقدار تگ itemtype به طور itemtype = http://schema.org/beauty خواهد بود. هم اكنون بايستي از با به كارگيري از تگ itemprop خصوصيت هاي مورد ها را معين فرماييد.

تصوير پايين مثالي از يك قطعه كد علامت گذاري گرديده با شيوه ميكروديتا را اكران ميدهد. همانگونه كه مشاهده مينماييد نوع داده فيلم گزينش شده‌است چون اطلاعاتي در امر يك فيلم قرار ميباشد ارائه خواهد شد، بعد از آن با به كارگيري از تگ itemprop خصوصيات معلوم گرديده اند.

 

استاندارد RDFa
RDFa يا اين كه Resource Description Framework in Attributes، يك استاندارد اينترنت ميباشد و بسيار شبيه نحوه ميكروديتا است و تفاوت در مشخصات است.با مقايسه ميكروديتا و RDFa، خصوصيت typeof هم اندازه خصوصيت itemtype و خصوصيت property attribute قادر است مساوي خصوصيت itemprop باشد.

اين استاندارد نيز مانند ميكروديتا در بدنه HTML قرار مي‌گيرد. از اين استاندارد تحت عنوان يك پلاگين براي HTML5 نيز حافظه مي نمايند. در اين ورقه ميتوانيد مثال اي از علامت گذاري با طرز RDFa را مشاهده فرمائيد.

استاندارد JSON-LD
JSON-LD مخفف JavaScript Object Notation for Linked Data ميباشد كه يك آرايه يكسري بعدي ميباشد. اين استاندارد شايسته ترين استاندارد پياده سازي اسكيما ميباشد. يكي مزيت هاي اين طريق نسبت به نحوه RDFa و ميكروديتا اين ميباشد كه نيازي وجود ندارد كه در مجموع تگ هاي html تغييرات را اعمال فرمائيد بلكه تنها كافيست به ازاي هر محتوا يك تكه كد قرار دهيد.

گوگل توصيه مي نمايد كه كدهاي مرتبط با JSON-LD را اضافه نماييد. با اين هم اكنون، چنانچه JSON-LD در قسمت نيز قرار بگيرد هم مشكلي ندارد.

براي اينكه از JSON-LD به كار گيري كنيد نخست مي بايست از تگ اسكريپت


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)