دراين نوشته ي علمي قصد داريم چك كنيم چطور ميتوانيم يك وب سايت فروشگاهي را seo كنيم؟ سئو سايت آري seo تارنما فروشگاهي ! خيلي از كارفرمايان گرامي اين اختلال رو با وب سايت هاي فروشگاهي اينترنتي دارا هستند و تمامي ي آن ها بدنبال اين مي باشند كه بدونند چطور يك وب سايت فروشگاهي را بهينه سازي نمايند؟ دراين قسمت به به نكات كليدي در زمينهي انجام seo و يا اين كه به عبارتي سئو وبسايت براي تارنما هاي فروشگاهي ميپردازيم. درين نوشته ي علمي همت ميكنم از مجموع زوايا اين زمينه را پوشش دهم. پس با ما همدم باشيد.
كليك نمائيد: ارزش و پيشنهاد بهينه سازي براي وب سايت هاي فروشگاهي
seo تارنما فروشگاهي
seo كردن وب سايت هاي مغازه اينترنتي فعاليت سادگي وجود ندارد، شما مستلزم يكسري استراتژي مطلوب براي انجام بهينه سازي وب سايت فروشگاهي خويش ميباشيد. پياده سازي اين استراتژي ها هم زمان بر و هم تخصصي ميباشد كه ما تلاش ميكنيم به آنها اشاره كنيم و تا مكان ممكن استراتژي هاي مربوط را براي شما گشوده كنيم. اكنون بريم سراغ استراتژي هاي بهينه سازي تارنما هاي فروشگاهي:
استراتژي بهينه سازي براي وب سايت هاي مغازه اينترنتي
براي اينكه بتوانيم وب سايت فروشگاهي خويش را به نيكي seo كنيم مي بايست مثل هر فعاليت ديگري در آن طرح ريزي صحيح و هدفمندي انجام دهيم كه در اينجا ما بهاين طرح ريزي براي seo تارنما، استراتژي بهينه سازي براي تارنما هاي فروشگاهي ميگوييم. اين استراتژي خويش به استراتژي هاي ذيل تقسيم ميشود:
استراتژي ساخت محتوا
استراتژي لينك و پيوند سازي
استراتژي سوشيال مديا
استراتژي گزينش صحيح لغات كليدي هر مقاله
استراتژي ساخت محتوا در بهينه سازي وبسايت فروشگاهي
در صورتيكه هنوز اطلاعاتي در زمينهي ساختوساز محتوا و بازاريابي محتوا نمي دانيد ميتوانيد با كليك بر روي مقالهها پايين داده ها مايحتاج را بدست آورده و آنگاه به مطالعه ادامه نوشتهيعلمي بپردازيد:
چطور ساخت محتوا كنيم؟
چطور با ايجاد محتوا بازاريابي كنيم؟
قريه نكته در ساخت محتوا
پرسوناي استفاده كننده
اما براي افرادي كه طاقت قرائت مطالب زياد را ندارند بايستي بيانكنم منظورم از ساخت محتوا اين ميباشد كه شما مطالبي را در تارنما خويش ساخت و ساز نماييد تا مخاطبان شما به تارنما جذب گرديده و اين جذب شدن سبب به فروش بيشتر خواهد شد. در صورتيكه مقالهها پيشنهادي مارا دراين باره بخونيد ميتوانيد شعور بيشتري از اين مورد داشته باشيد.
استراتژي صحيح رسم نماييد
براي اينكه شما در ايجاد محتواي خويش پيروز گرديد بايستي استراتژي صحت در قضيه ساخت و ساز محتوا داشته باشيد. شما براي چيدن اين استراتژي در آغاز مي بايست در زمينهي مخاطبين خويش داده ها جامعي بدست آوريد(پرسوناي كاربر). اينكه جنسيتشان چه چيزي است؟ بيشتر در چه برهه زماني سني اي ميباشند؟ علايق آنها چه چيزي است؟ و… بعد از جستن اطلاعاتي بدون نقص راجع به مخاطبين كه قابليت و امكان مشتري شدنشان بيشتر ميباشد بايستي ملاحظه كنيد با چه مطالبي ميتوانيد آنها را به تارنما خويش بكشانيد.
مطالب مرتبط با جنس را بدون نقص فرمائيد
در سايتهاي فروشگاهي چند از مطالبي كه شما مي بايست ساختوساز فرمائيد، مرتبط با توضيحات راجع به متاع ارائه داده شدهاست. در خيلي از تارنما ها چشم ام كه براي فروش جنس صرفا اسم آن، يك عكس و ويژگي ها به طور كامل محدودي را به استفاده كننده ميدهند و توقع دارا هستند با اين شيوه فروش اينترنتي خويش را ارتقا دهند.
شما براي فروش يك مال قطعا مي بايست در امر آن تا ميتوانيد تحقيق نمائيد و مطالب متعددي را به استفاده كننده دربارهي متاع، طرز به كار گيري از آن، مرزوبوم توليدكننده، كارگاه آفريننده، اينكه اين متاع كجاها كاربرد دارااست، چه خصوصيت هايي دارااست، توليدات هم جايگاه آن چي ميباشند و … ارائه دهيد. درصورتيكه اين عمل ها را نكنيد احتمال فروش محصولتان به صفر ميرسد!
تنبلي در ساخت و ساز محتوا يعني باخت در فروش اينترنتي
شايد بگوييد واي اينجانب اگه صد فرآورده داشته باشم و بخواهم براي همگي ي آن ها اين كليه داده ها عده كنم كه نميشود! همين نميشود ها شمارا از فروش بدور نموده است. در شرايطي كه ميخواهيد اينترنتي چيزي را بفروشيد مي بايست در زمينهي آن كلي توضيح بدهيد. از زواياي متفاوت براي مشتري عكس بگذاريد (اون هم تصاوير يونيك (براي اين مراد توصيه ميكنم نوشتهعلمي seo تصاوير را مطالعه فرمائيد)).
سود گيري در مورد استراتژي محتوا در بهينه سازي وب سايت فروشگاهي
پس در استراتژي ساخت محتوا بايستي تا ميتوانيد به استفاده كننده خويش داده ها در امر مال بدهيد. چه تصويري، چه متني ، چه ويدئويي. هر چه داده ها شما كامل شدن خيس باشد احتمال فروش شما بيشتر ميشود و روي seo وبسايت فروشگاهي شما تاثير بيشتري ميگذارد.
استراتژي لينك و پيوند سازي در seo سايتهاي فروشگاهي
پيوند هاي فرنگي اهميت بسيار بالايي در دادن اعتبار به تارنما داراهستند. اين پيوند ها چنانچه از اينترنت سايتهاي اصلي و منبع به وب سايت ما داده شوند، وب سايت داراي اعتبار خيس شناخته گرديده و در حاصل كاوش فراتر نشان داده مي شود. البته حتي همين لينك و پيوند سازي هم بايستي با اطلاع رساني از الگوريتمهاي موتور كاوش و شناخت با طريق لينك و پيوند سازي درست باشد. درصورتيكه دراين استراتژي خطا فرمائيد وبسايت شما به مكان بيشتر چشم شدن، از جستجوها حذف ميشود. درين خصوص توصيه ميكنم در صدر مقاله ها مرتبط با پيوند سازي را مطالعه نماييد:
بهينه سازي كلاه سپيد
شايسته ترين طريق لينك و پيوند سازي
توليد بك پيوند
دراين مقاله ها شما با روشهاي درست پيوند سازي آشنا ميشويد. براي وبسايت هاي فروشگاهي مي بايست يك استراتژي صحيح گزينش كنيم. پيش از اينكه بدانيم مي بايست چكار كنيم نخستين بياييم ببينيم گوگل چه نوع پيوند سازي هايي رو جريمه مي كنه:
تصاحب كردن بك پيوند از وبسايت هاي فرنگي
دريافت كردن بك پيوند از صفحاتي كه در آن ها پيوند هاي متعددي وجود داراهستند (مزرعه پيوند)
بك پيوند به چنگ آوردن از سايتهاي اسپم
بك پيوند تصاحب كردن از سايتهايي با آتوريتي ذيل (در مورد آتوريتي مطالعه نمائيد)
بك پيوند به چنگ آوردن صرفا با يك كلمه و واژه خاص!
بك پيوند به چنگ آوردن صرفا براي تعدادي صفحه ها اساسي!
در امر مورد ها بالا يه خرده توضيح بدهيم:
۱-گوگل ميگويد زماني تارنما شما فارسي ميباشد، اينكه از يك وب سايت چيني بك پيوند بگيريد فعاليت نامتعارفي ميباشد و تماما فيك بنظر ميرسد. پس شما هنگامي از يك تارنما فرنگي بك لينك و پيوند ميگيريد احتمال انجام عمل فيك روي سايتتان را ارتقا مي دهيد و گوگل اين را سريعا ميفهمد. پس همت فرمائيد از سايتهاي فارسي لهجه بك پيوند بگيريد.
۲-تصاحب كردن بك پيوند در نصيب كامنتها يكي مورد ها مزرعه لينك و پيوند به حساب ميآيد. خواسته از مزرعه پيوند اين ميباشد كه شما از شيت اي بك پيوند بگيريد كه به غير از وب سايت شما به روستا ها تارنما ديگر هم لينك و پيوند داده باشد. اينجور لينكها بدرد نميخورند و اكثر زمان ها اسپم شناخته ميشوند.
۳-سايتهاي اسپم سايتهايي مي باشند كه بك لينك و پيوند متعددي ميشه در اونها صحيح كرد. معمولا سايتهايي با لينكهاي خروجي بالا اسپم شناخته ميگردند. يكي متدوال ترين سايتهاي اسپم سايتهاي پيوند سازي بدون پول ميباشد كه با تبادل لينك و پيوند شما لينك و پيوند آنهارا در تارنما خويش قرار مي دهيد و بعداز لبريز كردن فرم پيوند شما در وبسايت آن ها قرار ميگيرد.
۴-كوشش فرمائيد بك پيوند خويش را از سايتهاي قدرتمند بگيريد. سايتهاي كاركشته نمره آتوريتي بالايي دارا هستند. در حالتيكه اين سايتها به مورد كاري شما هم داراي ربط باشند كه خيلي بهتر ميباشد. بك پيوند به چنگ آوردن از سايتهاي ضعيف را فراموش نماييد!
۵-پيوند سازي مي بايست طبيعي جلوه دهد! گوگل براي اعتبار دادن به يك كاغذ يك ميزان كه پيوند سازي ميباشد را گزينه اعتنا قرار ميدهد. البته درين ترازو، الگوريتمش اين ميباشد كهاين لينك و پيوند سازي ها مي بايست به وسيله يوزرها متعدد صورت پذيرد خير يك استفاده كننده (كه معمولا سئوكار شماست). خب گوگل اين را از كجا تشخيص ميدهد. زماني قرار باشد يك مقاله را يوزرها بي شماري تكثير دهند هريك تيتر خبر را به شكلي كه خودشان دوست داراهستند اشتراك گذاري مي نمايند و اين به طور كامل طبيعي ميباشد. البته اكثر زمان ها سئوكاران ناشي اشتراك گذاري مطالب را با يك تيتر خاص انجام ميدهند و صرفا با واژه كليدي به وب سايت بك لينك و پيوند ميدهند و اين عمل وسيع ترين غلط تاريخ در بهينه سازي ميباشد!
۶-فرض نمائيد شما ۱۰۰ كاغذ ايندكس گرديده داريد. در صورتي تنها براي ۱ كاغذ اساسي وبسايت بك پيوند بسازيد چه اتفاقي مي افتد!؟ گوگل ميفهمد كه وبسايت شما دارااست لينك و پيوند سازي فيك انجام ميدهد و شمارا جريمه مي نمايد. در صورتي قصد داريد بك پيوند بسازيد بايستي قطعا براي همه صفحه هاي پيوند سازي انجام دهيد. براي صفحه ها لبريز اهميت خيس بيشتر و براي معدود اهميت خيس ها كمتر لينك و پيوند سازي نماييد.
حالا با اعتنا بهاين موردها پيوند سازي خويش را براي بهينه سازي وبسايت هاي فروشگاهي انجام دهيد.
استراتژي سوشيال مديا براي seo وب سايت فروشگاهي
در استراتژي سوشيال مديا ها براي تارنما هاي فروشگاهي دو مقصود را دنبال ميكنيم:
ساختوساز سيگنال هاي شبكه هاي مردمي
تصاحب كردن بازديد از سوشيال مدياها براي صفحه هاي و مطالب وبسايت
مراد از سيگنال هاي شبكه هاي مردمي چه ميباشد؟
گوگل و بقيه موتورهاي كاوش يك الگوريتم ديدني براي دادن رده مطلوب به چند صفحه ها دارا هستند! اون هم واحد سنجش تكثير يك مقاله در شبكههاياجتماعي ميباشد. هر چقدر يك مقاله درميان كاربرهاي شبكه هاي عمومي بيشتر اشتراك گذاري گردد، پس آن مقاله يك نوشته اي ميباشد كه يوزرها بدان عشق بيشتري داراهستند، گوگل هم كه بدنبال اكران مطالبي ميباشد كه يوزرها بيشتر به آنان عشق و علاقه دارا هستند، پس اين فعاليت منجر مي گردد مطالب ما بيشتر چشم شوند. هر چقدر ميتوانيد مطالب خويش را در پروفايل ها و صفحه ها متفاوت شبكههايعمومي با پيوند ورقه تكثير دهيد تا سيگنال هاي شبكه هاي عمومي شما تقويت شوند.
به چنگ آوردن بازديد از سوشيال مدياها
يكي مهمترين كارداران موءثر در بهينه سازي شدن يك وبسايت، واحد سنجش بازديد آن ميباشد. شما درصورتيكه بازديد بيشتري داشته باشيد بيشتر از رقيبان خويش در نتيجه ها كاوش چشم ميشويد. يكياز شايسته ترين روشها جهت ارتقاء بازديد وبسايت، نشر مطالب در شبكه هاي عمومي ميباشد كه در پروفايلهاي آنها فالورهاي زيادي حضور داشته باشند و با نشر مطالب آنها به مقاله عشق و علاقه نشان داده و بر روي لينك و پيوند مقاله كليك نمايند و مطب را از وبسايت نگاه نمايند.
استراتژي گزينش صحيح لغات كليدي
شما ميتوانيد با گزينش صحيح لغات كليدي بازديد بيشتري براي مطالب خويش جفت و جور نمائيد! خب پرسش اساسي اينجاست كه چطور تشخيص دهيم از چه كلماتي براي تيتر مقاله به كار گيري كنيم: اينجانب تنها يك جواب مي دهم! از خويش گوگل!!!
شما براي گزينش تيتر مقاله يا اين كه فرآورده خويش ميتوانيد در آغاز چيزي كه به ذهنتان ميرسد را در گوگل كاوش نماييد. سپس ملاحظه كنيد رقبا چه عناويني براي خويش تعيين كردند و چه توضيحاتي براي عنوان ها خويش داده اند. از آنان براي تايپ كردن عنوان ها و توضيحات اول مقاله خويش به كار گيري نماييد! ولي حواستان باشد دقيقا آن ها را نسخه برداري نماييد!!
براي فهم و شعور بهتر گزينش واژه كليدي ميتوانيد يادگرفتن seo واژه كليدي را مطالعه نمائيد.
اميدوارم با تلاوت اين نوشتهي علمي توانسته باشيد ادراك بهتري از بهينه سازي كردن سايتهاي فروشگاهي بدست بياريد. ولي مي بايست در لحاظ داشته باشيد سايتهاي فروشگاهي سايتهايي ميباشند كه براي فروش بيشتر به غير از بهينه سازي به برندينگ و تبليغات مستلزم هستيم. پس seo وب سايت فروشگاهي يكياز دست اندركاران موءثر در فروش بيشتر ميباشد ولي صرفا عمل مورد نياز وجود ندارد. شما بايستي براي فروش بيشتر در دكان اينترنتي خويش قسمت هاي مختلفي اعم از ماركتينگ، بازاريابي، فروش، پشتيباني از مشتريان، ساختوساز محتوا و … انجام دهيد.
برچسب:
سئو سايت،
ادامه مطلب
بازدید: