مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

10 ترفند افزايش ترافيك در وبلاگ


ساخت‌و‌ساز وب لاگ ها نياز به كارايي و صرف بازه زماني داشته و فارغ از داشتن ترافيك بر رويآن به تنهايي جنگ در اينترنت طاقت فرسا خواهد بود. پياده سازي اين ترفندها بهافزايش ترافيك بلاگ شما در اينترنت امداد متعددي خواهد كرد. سئو سايت  شما بلاگ خويش را راهاندازي مي‌كنيد و هر روز به آن رمز مي زنيد و مشاهده ميكنيد كه هيچ كس ازوبلاگ تان بازديد نكرده و هيچ ترافيكي نداشته ايد. مي‌پنداريد چه چيزيدرست فعاليت نكرده و كجاي عمل شما خطا بوده ميباشد!؟
اين يك اختلال شايع براي بخش اعظمي از صاحبان وبسايت ميباشد. برايافزايش ترافيك اينترنت بلاگخود موارد ذيل را مطالعه بفرماييد. روشهاي متعددي براي ساخت و ساز و افزايشترافيك اينترنت وب لاگ تان وجود دارااست. دو نادرست متداول نيز وجود داراست كه اكثروبلاگ نويسان مبتدي و تازه كار مرتكب آن مي گردند. مثلا مطالبي باكيفيت بالاارائه نكرده و وقتي براي برقراري رابطه با مخاطبان خويش در لحاظ نمي گيرند.

فقدان محتواي خوب، برهان خير براي اين ميباشد كه اشخاص پيگير مطالب ارساليشما در وب لاگ نباشند. فارغ از ساخت و ساز رابطه با مخاطبين رقبتي به برگشت به تارنما شما نشان نخواهند بخشيد. در متن ذيل به ارزيابي بعضا اقدامات به جهتبهبود و ارتقا ترافيك اينترنت ميپردازيم:


1- محتواي خوب مستلزم گذراندن وقت و انجام پژوهش ها ميباشد
چهت نيل به هدف ها خويش در وب لاگ، به طور هفتگي وقتي را براي انجام اقدامات ما يحتاج انتخاب نماييد.


2- صرف مقطع در كانال اينترنت
اين دستور از روش ابزارهاي شبكه‌هاي‌عمومي مانندLinkedIn و يا اين كه صورت بوكامكان پذير هست. متناوباً از روش اظهارنظر در ديگر وب لاگ ها نيزمقدور خواهد بود. با قرار دادن نظرها داراي ربط و وارده كه موجب ارتقاء اعتبارو قيمت گرديده، همينطور اظهار نظرها شما در بلاگ هاي ديگر بايستي با غرض ايجادارتباط باشد تا خواننده‌گان نظرها و اعتقادات، بر روي پيوند شما كليك كرده واز وب لاگ شما ديدن خواهند كرد. درصورتي كه اين فعاليت را انجام ندهيد، شما دستكم مي‌توانيد يك بك لينك و پيوند به وبسايت خويش ساخت و ساز كرده تا به بازاريابي موتورجستجوي خويش ياري فرمائيد.

 

3- به مخاطبين خويش هدايا و پيشنهادات بدون پول ارائه نمائيد
ايننكته بستگي و نياز به مطالب و محتواي خوب دارااست تا اشخاص رقبت به خواندنداشته باشند. شايسته ترين توصيه و يا اين كه هدايا، ارائه مطالب و داده ها موءثر استكه در جاهاي ديگر پيدا نمي‌شود. شما ميتوانيد اين مطالب را از روش اجراييك نظرسنجي توليد نماييد؛ با ارائه ايده ها مخصوص در زمينهء كاري اتاننيز مي‌توانيد دراين باره مبادرت فرمائيد.

4- داده ها در خصوص سئو تارنما كسب فرمائيد
بلهانجام بهينه سازي عمل طولاني ميباشد و براي انجام اين فعاليت مسلماً مي بايست راجع‌به سئوآموزش ملاحظه كنيد و پاياني تغييرات و روشها را به عمل ببريد. چون كه بهينه سازي موردثابتي در گوگل وجود ندارد، دستكم 2 سال يكبار ترازو هاي سكو بندي (رنكينگ) درآن عوض ميشود. براين اساس به كار گيري از بهينه سازي براي ارتقا ترافيك وبلاگتانامري ضروري تلقي ميگردد.


5- به كار گيري از seo
ممكن ميباشد نياز به باصرفه سازيتصاوير گرافيكي، عنوان ها و تگ ها در وب لاگ تان ضروري باشد. يه خرده از وقت خودرا صرف تحقيق در زمينه ي هرمورد از كلمه ها كليدي نمائيد كه شايسته ترين سود درموتور كاوش را براي شما به ارمغان خواهد آورد. در seo اينترنت وب لاگ ازplug-ins وurlها براي پيدا شدن وب لاگ تان به كار گيري نمائيد.

6- از عده اي كه به طور ميهمان به وب لاگ شما آمده و لحاظ مي‌دهند، دعوت به كار آوريد
اينميهمانان اكثر وقت ها مخاطبين خويش را به ياور داشته و آن‌ها را به بلاگ شماهدايت مي نمايند. در‌صورتي‌كه از بلاگ نويسان دعوت به كار آوريد، در واقع به بازارآنها نيز دسترسي پيدا خواهيد كرد.


7- در وب لاگ خويش تبليغ نماييد
با قرار دادن تبليغات درسرتاسر وب لاگ تان، سطح آن را زير خواهيد آورد. براي انجام اين فعاليت مي توانيد تا دوست داستني شدن بلاگ تان يه خرده حوصله فرمائيد و بعد آغاز به تبليغ در آننماييد.


8- نگه داشتن نظرها اشخاص
اما اين فرمان تاوقتي‌كه بلاگ شما باRSS هاي مختلف به اشتراك گذاشتهنشده و خوانند‌گان مستمر پيدا نكند قابليت پذير نمي‌باشد. هيچ چيز بدتر ازداشتن يك بلاگ صرفا و اندوهگين و سواي حيث وجود ندارد!


9- تا حد قابليت و امكان مطالب را به اشتراك بگذاريد
در برخياز موردها حتي ممكن ميباشد موردنياز باشد كه اسرار كسب و عمل خويش را به اشتراكبگذاريد. هر چه بيشتر مطالب را به اشتراك بگذاريد، پيوند و ترافيك بيشتريدريافت خواهيد كرد.


10- مطالب اساسي و اساس در بلاگ تان ارسال فرماييد
ايننوع مطالب قيمت داشته و بيشتر جلب دقت مي نمايد. شايد ليست و مطالب اساسي وپايه مي بايست به شرح مرحله به مرحله يك طريق و يا اين كه نحوهء انجام چيزي باشد. اينمطالب منحصربه‌فرد بوده و هنگامي بيشتراز يك ساعت براي توليد آن ما يحتاج مي باشد. از اين نوع مطالب به وب لاگ خويش بيشتر ارسال نماييد و از طريقBookmarking درDigg و رواج آن در پروفايل هاي شبكه هاي مردمي اتانبهترين به كارگيري را از آن ببريد.

با رقابت هاي متعددي كه در اين مورد وجود دارااست، وب لاگ نويسي نياز بهبرنامه ريزي و اجرايي با باكيفيت دارااست. پيش از اينكه درين مورد ها چيزيبدانيد، بايستي فرايند ما يحتاج براي ارتقاء ترافيك بلاگ خويش را به اجرا درآوريد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۷:۰۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مواردي كه در سئو تصوير مهم است:

ساخت محتوا

درين نصيب به اولي مرحله در بهينه سازي وب سايت “ايجاد محتوا”  سئو سايت و بهينه سازي محتوا ميپردازيم.

بعداز اينكه تحقيق كلمه ها كليدي را انجام داديم بايستي به سراغ ساخت‌و‌ساز محتواي seo گرديده برويم. يعني ساخت محتوا براساس كلمه ها كليدي، ساخت و ساز محتواي هدفمند. محتوايي كه استفاده كننده به‌دنبال آن ميباشد و براي وي جذابيت داراست. بعد از ساخت محتواي هدفمند مي بايست يك تيتر يا اين كه Title خوب براي محتواي خويش گزينش كنيم محتوايي كه استفاده كننده را جذب كرده و ترغيب به قرائت نوشته‌علمي نمايد. در باب فراگيري تيتر seo سفارش مي‌كنم به بهينه سازي تيتر دقت فرماييد .

 

 

 

 


مدام تيتر را براساس محتواي خويش گزينش نماييد. عنواني كه به محتوا داراي ربط نباشد منجر بالا رفتن Bounce Rate يا اين كه خروج استفاده كننده از شيت و تارنما مي گردد. در ساخت محتوا مدام به رقباي خويش اعتنا داشته باشيد و محتواي آن ها تحليل فرماييد. نيازهاي مخاطب را در ساخت و ساز محتوا در لحاظ بگيريد. ارتفاع محتوا مي بايست دربين 2000 تا 3000 واژه و كلمه باشد. محتواي كوتاه براي تماشاچي جالب وجود ندارد و گوگل نيز محتواي كوتاه را دوست ندارد.

 


 

 


در ساخت‌و‌ساز محتواي خويش به موارد ذيل دقت نماييد

كلمه ها كليدي كوتاه و كلمه ها كليدي طولاني (Long Tail) و كلمه ها داراي ارتباط يا اين كه هم خانواده (LSI) در نوشته‌علمي هاي خويش مكان دهيد.

از تگ توضيحات يا اين كه Meta Description به كار گيري نمائيد. در وردپرس با پلاگين Yoast مي‌توانيد توضيحات بنويسيد.

از تصاوير و كليپ در متن خويش به كار گيري فرمائيد.

لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي را فراموش نكنيد.

 

 


30 ايده ساخت‌و‌ساز محتوا

در بلاگ خانم ناهيد عبدي 30 ايده ساخت و ساز محتوا روايت شده كه قادر است به شما در ساخت محتوا ياري دهد.

 


فهرستي از مزاياي يك رشته يا اين كه فعاليتي كه در آن تخصص داريد

تايپ كردن راهنماي خريد براي محصولي تخصصي

تهيۀ اينفوگرافي‌هايي كه مي تواند وقف عام جالب باشد

جواب دادن به مهم ترين سؤالات هفته كه مخاطبان پرسيده‌اند

پيش‌بيني‌هاي آينده‌نگرانه درباره با حوزۀ تخصصي‌تان

پادكست‌هاي هفتگي يا اين كه روزمره با موضوعي دنباله‌دار

 

 

 

ادامه نظرات را در‌اين پيوند ملاحظه كنيد.

 


 

 


آناليز گونه هاي محتواهاي مو جود در اينترنت 

 

 

 

 


اينفوگرافيك

Meme

كليپ

راهنما و مطالب آموزشي

انتقاد و چك كتاب

پست نظرسنجي

محاسبه مال

ليست هاي گوناگون

صفحه ها لينكي

پادكست

seo تصاوير

در‌اين قسمت به سومي مرحله در بهينه سازي وبسايت “seo تصاوير” ميپردازيم.

 

 

 

seo تصاوير يكي مواقعي ميباشد كه شايد در دعوا seo و seo وب سايت كمتر به آن پرداخته گرديده باشد.

 


طبق آمار وب سايت Raven  تخمين ۷۸ ٪ مطالب  seo مربوط به تصاوير ميباشد. در‌اين نوشته‌ي‌علمي صفر تا صد seo تصوير را توضيح مي‌دهيم. با ما ياور باشيد.

 


داشتن تصاوير در متن اعتنا خواننده را بيشتر جلب مي نمايد. پس در صدر تصاوير مربوط به متن را تعيين فرماييد.

 

 

 

 

 


مواقعي كه در بهينه سازي تصوير اساسي ميباشد:

اسم تصوير

تگ تيتر و متن جايگزين

توضيحات تصوير كه ذيل آن چشم مي‌گردد

مقطع بار گذاري تصاوير

فرمت هاي متعدد تصوير در تارنما

نقشه تارنما براي تصاوير

 

 


اسم تصوير

 


اسم تصوير به گوگل مي نمايد تا به محتواي تصوير پي پيروز شود. پس براي تصاوير خويش اسم هاي با معنا گزينش فرماييد. توصيه ميشود در گويش فارسي اسم تصاوير خويش را انگليسي بگذاريد. از لغات كليدي جهت اسم تصوير استفاد فرمائيد. از حروف اضافه استعمال نكنيد و في مابين عبارات دش (-) بگذاريد.

 


متن جايگزين (ALT)

 


هنگامي كه تصوير در وب سايت بار گذاري نشود متن جايگزين به مكان عكس نشان داده ميشود. همينطور اين تگ به گوگل در شناسايي زمينه تصوير ياري ميكند.

 


توضيح تصوير

 


توضيح تصوير در ابتدا يا اين كه زير متن نوشته مي‌گردد و تاثير تصوير بر بازديد كننده را بيشتر ميكند. از تعريف هاي جالب در قسمت تصاوير به كار گيري فرماييد.

 


بازه زماني لود تصوير

 


تصوير نبايد بسيار معدود وسعت يا اين كه با وسعت بالا باشد. وسعت ذيل كيفت تصوير را تحت مياورد و تاثير بدي بر بازديد كننده دارااست. وسعت بالاي عكس سبب ساز مي‌گردد بعضي اوقات تصاوير بار گذاري نشود و بازديد كننده از وبسايت بيرون خواهد شد. اين فرمان سبب ساز ارتقا بانس ريت مي‌گردد و بر بهينه سازي ناثير منفي داراست.

 

 

 

 

 


جهت seo تصاوير ميتوانيد از وبسايت هاي با صرفه ساز تصوير استعمال فرمائيد.

 


وب سايت (https://imagecompressor.com  (optimizilla

 


يا اين كه مي‌توانيد وسعت عكس خويش را با قابل انعطاف افزارهايي مثل فتوشاپ معدود نماييد.

 


فرمت هاي متعدد تصوير در تارنما

 


jpeg براي تصاوير معمول در اينترنت‌تارنما

Png ها براي لوگو

Gif براي برنامه كودك و تصاوير متحرك

 


 

 


نقشه وب سايت براي تصاوير

داشتن نقشه وب سايت براي تصاوير به گوگل امداد مي‌نمايد كه به راحتي تصاوير شما‌را پيدا نمايد و شل ربات‌هاي موتورهاي كاوش باطن وبسايت و تصاويرتان بخزند .

 


به لحاظ شما چه نكات ديگري در رابطه seo و با صرفه‌سازي تصاوير وجود داراست كه در‌اين نوشته‌ي‌علمي بيان نشده ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهينه سازي سايت هاي بسيار بزرگ

فلسفه كلي ما در انتقال اعتبار به ورقه توليدها در وبسايت هاي بسيار عظيم اين چنين ميباشد: سئو سايت  در آغاز بر روي دسته بندي هاي اساسي، آن‌گاه زيرمجموعه هاي اين دسته بندي و بعد بر روي توليدات تمركز نمائيد. تمركز بر روي بك پيوند هايي كه به صفحه ها محصول ها لينك و پيوند داده ميگردند عمل اشتباهيست. به اين دليل‌كه بها صفحه هاي توليدات، قابل مقايسه با اعتبار صفحه ها دسته بندي ها نيست. در پي به نظارت تك تك اين موردها ميپردازيم.

دستكم يك سري پيوند به برگه توليدها در شيت اساسي بايستي وجود داشته باشد. به طور نرمال اين پيوند ها متناسب با مناسبات هنگامي، تخفيفات فصلي و از اين قبيل گزينش مي‌شوند.

برخي از سايت ها با اعتنا به اهميت برخي از محصولاتشان، آن ها را به طور دايم در كاغذ اصليشان پيوند مي نمايند. با اين اكنون لينك و پيوند دادن تعداد متعددي از توليدها در ورقه مهم عمل منطقي اي وجود ندارد. به علاوه اين جاي لبريز قيمت بوسيله گروه بهينه سازي در اختيار گرفتن نميشود و در موقعيت پيشفرض همواره در هم اكنون تغيير‌و تحول ميباشد. به همين ادله فعاليت منطقي در‌اين موقعيت اينست كه فقط بر روي صفحه هاي دسته بندي توكل كرده و به آن‌ها پيوند دهيد.

ساختار كلي پيوند بيلدينگ داخلي اين چنين ميباشد كه در كاغذ مهم، نخست به دسته هاي مهم لينك و پيوند داده گرديده و در كاغذ هر يكي اين دسته ها به زيرمجموعه هايشان و در پايان به توليدات ذيل شاخه آن‌ها پيوند داده ميشود. مطمئن گرديد كه تارنما شما از همين ساختار پيروي مي نمايد.

از تمامي مهمتر اينكه مطمئن گرديد، يو آر ال مهم نسبت به يو آر ال هاي فرعي پررنگ خيس باشند. مثلا در حالتي كه يك كدام از توليدها وب سايت در دو دسته بندي جاي دارد، اولا يك كدام از يو آر ال ها را تحت عنوان يو آر ال مهم در حيث گرفته و ديگري را با برچسب كانونيكان به يو آر ال اولين داراي ارتباط نمائيد. ثانيا مطمئن گرديد كه يو آر ال مهم آن در لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مصرف شده ميباشد. با اينكار از به وجود داخل شدن صفحه ها تكراري در وبسايت دوري مي‌كنيد و ربات هاي كاوش متوجه يو آر ال اساسي ميشوند.

مطمئن گرديد كه منوي مهم وبسايت مشتمل بر تمامي دسته بندي ها نباشد. اين موضوع سبب پهناور شدن بيشتراز حد منو و لينك و پيوند بيلدينگ داخلي وبسايت مي گردد. از جمله در يك تارنما با 100 دسته بندي اساسي، فقط قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اكتفا مي نمايد و ساير دسته بندي ها را در شيت اي جدا از هم با تيتر كل دسته بندي هاي وبسايت قرار دهيد.

در شرايطي كه تعداد دسته بندي ها و ذيل تيم هاي آن‌ها زياد ميباشد مسلما از صفحه هاي جدا از هم براي قرار دادن آنان به كار گيري فرماييد و همگي را زير يك منو قرار ندهيد تا از پهناور شدن منو پرهيز نمائيد. اين قضيه در سايتي مانند آمازون به طور كامل رعايت شده‌است.

در غايت اطمينان نتايج فرماييد كه هر جنس با سه يا اين كه چهار كليك از شيت اساسي اكران داده گرديده و تعداد كليك ها بيشتر از اين نشود. رعايت اين زمينه شايد مقداري بغرنج به حيث رسد ولي در seo وب سايت هاي گسترده الزاميست و بايستي پاره اي خلاقيت به خرج دهيد.

خلاصه نكات مرتبط با كاغذ اساسي عبارتند از:

شيت اساسي تارنما بيشترين اعتبار را در يك وب سايت دارااست و مالامال قيمت ترين جاي براي قرار دادن ديگر لينك و پيوند هاست.
اعتنا فرمائيد كه صرفا در شكل نياز به تعداد توليدات بسيار مقداري لينك و پيوند دهيد و بر روي صفحه هاي دسته بندي ها تمركز نماييد.
كليد مهم روايت كانال پيوند بيلدينگ داخلي وب سايت ميباشد.
از برچسب كانونيكال در بقيه يو آر ال هاي فرعي به كارگيري فرمائيد.
پيوند متني پايين تيم ها را در صفحه ها داخلي وب سايت توليد فرمائيد.
توليدات تارنما نهايتا بايستي با سه يا اين كه چهار كليك از برگه مهم قابل دستيابي خواهد شد.
اين مقاله ادامه دارااست و در روزهاي آتي به طور تر و تميز آپ ديت مي‌شود. همواره بدين كاغذ راز بزنيد تا از ديگر پارامترهاي اثر گذار بر بهينه سازي وبسايت هاي وسيع با خبر گرديد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چرا سئو از مفهوم ارتقا موتورهاي جستجو به مفهوم ارتقا تجربه جستجو تبديل شده است؟

همان گونه كه در كاغذ بهينه سازي و سئو براي تلفن همراه تماما نقل شده ميباشد، سئو سايت  گوشي ها امروزه نقش مهمي در الگوريتم هاي كاوش دارا هستند و وبسايت ها نسبت به با صرفه شدن تارنما خويش در آنان بايد دقت ويژه اي بكنند. در حيث داشته باشيد كه بيشتراز هشتاد درصد يوزرها وب، امروزه دارنده تلفن هاي هوشمند مي باشند. اين مقاله به اين معنيست كه نوع اكران و طراحي وب سايت نقش مهمي را درجذب يوزرها ايفا مي نمايد. بلعكس در شكل پباده سازي ضعيف و اكران نامناسب وب سايت در دستگاه هاي گوشي برخورد منفي را به هم پا خواهد داشت و موجب شكاف يوزرها از تارنما ميگردد.

در seo وب سايت براي اكران در تلفن همراه ها به اندازه تصاوير، برنامه كودك ها، مقطع بارگزاري و مقدار داده مصرفي دقت داشته باشيد تا براي گوشي مطلوب باشد. در شكل عدم دقت به‌اين مسائل با مرتبه منفي از موتور جستجوي گوگل مواجه خواهيد شد.

چك اطلاعات در اكنون تكامل ميباشد
اكنون تجزيه و چك seo در حق تقدم نخستين، محدود به داده ها افراديست كه در يك بازه زماني معلوم در درحال حاضر فعاليت با وبسايت مي باشند. با اين كه‌اين داده گران بها ميباشد، البته بهينه سازي در معنا نو خويش يعني ارتقاي تجربه كاوش، مستلزم به تجزيه و چك هاي پيچيده تري ميباشد. امروزه علاوه بر اينكه تعداد كليك هاي ورودي به وب سايت را بايست بشماريم، كردار يوزرها را نيز بعداز كليك بايستي در حيث بگيريم و تجزيه و تحليلشان بكنيم.

نوع تعامل يوزرها با وبسايت چه‌گونه ميباشد؟ چه زمان هنگامي را يوزرها در هر ورقه سپري مي نمايند؟ چه تعداد از آن‌ها مجدد به وبسايت برميگردند؟ جواب بدين سوالهاي با استعمال از تجزيه وتحليل اطلاعات مي‌تواند داده ها ارزشمندي را به شما بدهد تا نگاه ظريف تري به نوع تجربه كاربري بازديد كنندگان داشته باشيد. موتورهاي كاوش نيز از اين داده ها استعمال كرده تا ادراك بيشتري نسبت به وب سايت ها و تعامل يوزرها با آن ها داشته باشند. آن ها از اين داده ها در شناسايي الگوها و عباراتي كه جستجوي آنان در اكنون ارتقاء ميباشد استعمال مي نمايند. اين زمينه ميتواند علت اي براي صاحبين وب سايت ها باشد تا به تجزيه و ارزيابي داده هاي تارنما، بيشتر دقت نمايند.

در اكثر موتورهاي كاوش، ارزيابي داده هاي برگرفته گرديده از اخلاق و رفتار يوزرها در وب سايت ها و صفحه ها حاصل كاوش، عده اوري گرديده و در بخش اعظمي از مورد ها در ساخت‌و‌ساز كانال تبليغاتي آن‌ها گزينه به كار گيري قرار ميگيرد. آن ها از اين اطلاعات طوري به كارگيري مي نمايند تا تبليغات متناسب با اخلاق هر استفاده كننده در وب، براي وي اكران داده گردد.

همان گونه كه ذكر شد، ارتقا درجه فراتر در فرمول نو بهينه سازي صرفا به يك وب سايت پرترافيك متعلق وجود ندارد و در وبسياري از موردها به كردار مثبت يوزرها در تارنما نيز بستگي داراست. اين كه يك تارنما چه‌گونه به يوزرها خويش خدمت ميدهد در اخلاق يوزرها تاثير گذارده و موتورهاي كاوش نيز از اين اخلاق و رفتار ها بي اطلاع نمي مانند و از آنان در سيستم سكو دهي خويش استعمال مي نمايند.

ديگر مزيت اين سيستم، شناسايي رباتها و سيستم هاي قابل انعطاف افزاريست كه تنها ترافيك براي تارنما توليد كرده و جريان حقيقي و واقعي seo را مبتلا مشكل مي نمايند. براين اساس سيستم هاي ارتقاء ترافيك به خودي خويش نمي تواند براي وب سايت موءثر باشد و ارتقا ترافيك بي نرم‌افزار و غير طبيعي براي seo وب سايت مضر ميباشد و جز ارتقاء ارزش seo، فيض ديگري ندارد. بنابر اين تلاش فرمائيد كه ترافيك تارنما را به صورت هاي طبيعي به دست آوريد تا خوي يوزرها نيز در تارنما به صورت مثبت باشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۵:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

داستان برند و بازاريابي محتوا چه تفاوت هايي دارند؟


روايت مارك و بازاريابي محتوا به خيال و خاطر هدف ها مشتركي كه دارا هستند، سئو سايت معمولا كامل كننده يكديگر مي‌باشند؛ البته اين در معناي يكسان بودن آن‌ها وجود ندارد. به همين عذروبهانه، پيرو نگاهي ظريف به تفاوت بازاريابي محتوا با قصه مارك (مارك استوري) در بازاريابي و گسترش كسب‌وكارها خوا‌هيم داشت.


با ارتقاء رقابت، تعداد كمپاني‌هايي كه از رويكردهايي مثل كانتنت ماركتينگ و مارك استوري تلينگ براي يافت كردن مشتريان نو و تعامل بيشتر با مشتريان فعلي استعمال مي‌نمايند نيز سير رو به بالا به خويش گرفته ميباشد. با اينكه در هر دو اين طرز‌ها ما شاهد معرفي مال و داستان قصه كسب‌وكارها هستيم، تفاوت‌هايي بين اين مفاهيم وجود داراست كه نبايد به آساني از آنان سپري شد.

 

چرا ادراك تفاوت بازاريابي محتوا با قصه مارك اهميت دارااست؟


تفاوت بازاريابي محتوا با ماجرا مارك
بازاريابي محتوا
اين اصل به تكثير محتواي آموزشي و تبليغاتي براي مشتريان و دورنماهاي گزينش‌گرديده براي كسب‌وكار اشاره دارااست. در واقعيت، به مكان آن‌كه به عموم بگوييم خويش مارك تا چه اندازه موثر و ديدني ميباشد، يك محتواي ديدني و موثر بوسيله مارك به اشتراك گذارده مي شود.

 

نوشته‌ي‌علمي داراي ربط : رپورتاژ اطلاع رساني مارك هاي برتر چه خصوصيت هايي دارااست ؟

 

بازاريابي محتوايي گونه هاي مختلفي داراست كه موردها تحت از مرسوم‌ترين‌ها ميباشند:
رپورتاژ اطلاع رساني كه عمدتا موضوعي خاص و مربوط به مارك را پوشش مي دهند.
وايت پيپر يا اين كه نوشته ي علمي سپيد. اين‌ها در واقعيت گزارش‌هايي متقاعدكننده، داراي اعتبار و با جزئيات فراوان درباره ي مشكلي خاص ميباشند كه در انتهاي آن‌ها، راه‌حل نيز ذكر مي گردد.
ويديوها، از مطلوب‌ترين محتواها براي كانال‌هاي اجتماعي و پلتفرم‌هاي شبيه.
اينفوگرافي‌، رويكردي بصري براي نشر محتوا كه جذابيت آن به‌مراتب فراتر ميباشد.
وبينار يا اين كه سمينار آنلاين
با به‌كارگيري استراتژي بازاريابي محتوايي، خويش مارك ها تبديل به نشر دهنده ميشوند و به صورت مشخص و معلوم، محتوايي هدفمند را ساخت مي‌نمايند كه مي دانند آيتم اعتنا كاربر قرار ميگيرد. مديران كمپاني‌ها ميتوانند از اين استراتژي براي جذب مشتريان نو، ارتقاء تعامل با مشتريان فعلي و يا اين كه راهي براي ساخت يا اين كه تقويت وفاداري برندشان استعمال نمايند.

قصه مارك يا اين كه مارك استوري
به كل پيام‌هايي اشاره دارااست كه شما براي مخاطبان خويش مي‌فرستيد. اين روش مواقعي مثل كمپين‌هاي ديجيتال ماركتينگ هدفمند مارك ميان عموم به علاوه نگرش آنان و پرسنل‌تان درخصوص مارك را پوشش ميدهد.

 

نوشته‌ي علمي داراي ارتباط : نكات مهمي كه مديران رابطه ها همگاني بايستي بدانند

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۴۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهترين روش هاي كسب درآمد از سئو در سال ۲۰۲۰


كسب درآمد از بهينه سازي و سئو وبسايت يكي‌از شايسته ترين  سئو سايت  نحوه هاي درآمد زايي در حوزه ديجيتال ماركتينگ ميباشد. گوگل منبع عظيمي براي كسب درآمد ميباشد كه ما ديجيتال ماركتر ها به طور بدون واسطه و غير بدون واسطه ميتوانيم از آن سود مند شويم.

اما كسب درآمد از روش بهينه سازي به همين آساني ها هم وجود ندارد! حوزه ديجيتال ماركتينگ كلا حوزه پولسازي ميباشد ولي شاخه seo زيرا نياز به تخصص و تجربه داراست پولساز خيس خواهد بود!

نياز موسسات و كسب و شغل هاي آنلاين به توليدكننده محتوا و كارشناس بهينه سازي روز آپ تو ديت در اكنون ارتقاء ميباشد و مطلقا هر چيزي كه نياز بيشتري در آن شم خواهد شد مخارج بالايي را در بر مي‌گيرد.

قسمت جمعي از مخارج سنگيني كه موسسات به سئوكار ها پرداخت مي نمايند مرتبط با جنگي كه بر راز عبارات كليدي رقابتي در نتيجه ها جست و جو، وجود دارااست ميباشد كه هر سئوكاري نمي تواند از پس چنين پروژه هايي برآيد.

در مجموع يك سئوكار قادر است از راه و روش هاي مختلفي مثل ساخت‌و‌ساز محتوا، نظارت و سئو تارنما، استخدام در يك كمپاني تحت عنوان سئوكار يا اين كه انجام پروژه هاي بهينه سازي به طور فريلنسري و … كسب درآمد نمايد.

البته اين نحوه هايي ميباشد كه به طبع شما هم از آن‌ها خبر داشتيد. در‌اين نوشته ي علمي قصد دارم عميق خيس در باب طريق هاي كسب درآمد از seo كلام كنم و نحوه هايي را به شما بيان كنم كه براتون ديدني اعتنا باشد. كسب درآمد از بهينه سازي تنها با seo كردن وبسايت ها تحت عنوان متخصص seo يا اين كه فريلنسر قابليت پذير وجود ندارد! درين نوشته‌ي‌علمي مفصل درباره‌ي گونه هاي نحوه ها براي پول درآوردن از بهينه سازي حرف خواهم كرد.

درآمدي كه يك سئوكار در ماه يا اين كه در سال قادر است داشته باشد به طبع به بضاعت و توان ها و تخصصي كه داراست مربوط ميگردد. ولي شيوه هايي هم وجود دارااست كه از روش آنان با توان كمتري بتوانيد از روش seo به درآمد بالا برسيد. در‌اين نوشته‌ي علمي هم پا اينجانب باشيد تا با اين شيوه ها بيشتر آشنا گرديد.

پيش از هر چيز اين را بيان‌كنم كه‌اين نوشته‌ي علمي در خصوص فراگيري بهينه سازي وجود ندارد! با فرض اينكه شما در بهينه سازي تجربه يا اين كه تخصص كافي داريد اين نوشته‌علمي را براي شما مي نويسم. ولي اين نوشته‌علمي براي خيلي از دوستاني كه تنها به seo عشق دارا هستند و تخصصي درش ندارند هم مي‌تواند انگيزاننده اي باشد تا زودتر در حوزه بهينه سازي ورود نمايند.

 

يك سئوكار چقدر قادر است درآمد داشته باشد؟
گذشته هر چيز بهتر ميباشد بدانيم يك سئوكار چقدر ميتواند درآمد داشته باشد؟ در حالتي كه يك كارشناس بهينه سازي باشيد و بخواهيد در شركتي سرگرم به عمل گرديد درآمدي حدود 3 الي 5 ميليون تومان خواهيد داشت. اما تحت عنوان متخصص بهينه سازي خير مديريت پروژه!

در‌حالتي كه تحت عنوان مديريت پروژه باشيد ممكن ميباشد درصدي از پولي كه براي پروژه رقم خورده ميباشد را به شما بدهند. ممكن ميباشد قرارداد كمپاني با صاحبكار 50 ميليون تومان باشد و حقوق و دستمزد شما در شكل برد آميز بودن پروژه 10 ميليون تومان گردد.

ولي اين مورد ها را تنها به عنوان مثال پهنا كردم. در هر شركتي كه تحت عنوان سئوكار سرگرم به فعاليت گرديد با اعتنا به سياست هاي كاري آن كمپاني ممكن ميباشد حقوق و دستمزد شما هم متغير باشد.

تحت عنوان سئوكار فريلنسر هم ممكن ميباشد پروژه هايي از 5 تا 20 ميليون تومان به تورتان بخورد. خيلي از صاحبكار ها با فريلنسرها بيشتر از اين قرارداد نمي بندند. ولي در‌حالتي كه كه آن فريلنسر تجربه هايي در پروژه هاي بزرگي داشته باشد موضوع به طور كامل فرق مي نمايد.

دعوا كسب درآمد از ساخت و ساز محتواي seo گرديده هم مي‌باشد كه به‌دنبال بيشتر در زمينه ي طرز هاي كسب درآمد از ايجاد محتوا با روش بهينه سازي سخن ميكنم.

پس به صورت كلي درآمد يك سئوكار دست خودش ميباشد. اينكه فريلنسري عمل نمايد يا اين كه در پروژه هاي بزرگتري حضور داشته باشد. يا اين كه از طريق هاي ديگري كه در‌پي تيتر ميكنم بخواهد پول درآورد!


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

متا ديسكريپشن يا Meta Description چيست و چگونه از بازنويسي آن توسط گوگل جلوگيري كنيم؟


مخاطبان اين نوشته ي علمي به دو دسته تقسيم ميشوند:

گروهي از اشخاص كه با معنا Meta Description شناخت ندارند سئو سايت و نميدانند كاربرد آن چه مي‌باشد.
عده اي كه تحت عنوان بهينه سازي عمل (كارشناس بهينه سازي) عمل مي نمايند و در پي راهي ميباشند تا از ويرايش گوگل در متا ديسكريپشن پرهيز نمايند.
متا ديسكريپشن يا اين كه Meta Description چه است ؟
توضيحات متا يا اين كه متا ديسكريپشن و به انگليسي Meta Description، متني چكيده‌‌ از كاغذ متبوع ميباشد. اين گزيده توضيح جامعي در رابطه محتواي تارنما ميباشد كه معمولاً در تحت پيوند‌هاي قابل كليك آبي‌رنگ در ورقه حاصل موتور كاوش (SERP) ظواهر ميگردد.

 

ولي در‌حالتي كه وب سايت خويش را در گوگل كاوش كرده باشيد احتمالا با اين پرسش مواجه گرديده‌ايد كه چرا نصيب توضيحات، گوناگون از چيزي ميباشد كه شما براي اكران در نتيجه ها گوگل گزينش كرده‌ايد؟!

درين نوشته ي علمي ما عارضه ها انجام اين عمل به وسيله گوگل را تحليل كرده و راهكارهايي براي پرهيز از اين عمل به شما ارائه مي‎دهيم.

چرا متا ديسكريپشن (Meta Description) اساسي ميباشد؟
توضيحات متا دربردارنده داده ها تكميلي در خصوص جزئيات شيت ميباشد كه يوزرها با مشاهده آن رغبت بيشتري به كليك بر روي يك تارنما پيدا خواهند كرد. همينطور يك فاكتور گزينش‌كننده براي ارتقاء نرخ كليك در نتيجه ها موتورهاي كاوش به شمار مي‌‌‌رود. به همين استدلال متخصصات seo تاكيد اكثري بر يونيك بودن و جامع بودن Meta Description ها دارا هستند.

چرا گوگل در بعضا مواقع قسمت توضيحات را ويرايش مي نمايد؟


اين سوالي ميباشد كه جان مولر عضو ارشد گروه گوگل به آن جواب مي‌‌‌‌‌دهد.

جان مولر با اشاره به‌اين مورد كه گوگل مدام از توضيحات پيش فرض تارنما‌ها به كار گيري نمي‌‌‌نمايد، عارضه ها اين فعاليت را اينگونه توضيح اعطا كرد:

۱- به كار گيري از توضيحات نامناسب و ضعيف
در صورتي‌كه توضيحات متا در راستاي جلب اعتماد يوزرها باشد و داده ها چنداني در رابطه كليات ورقه ارائه ندهد احتمال تغيير تحول آن بوسيله گوگل وجود دارااست. به عنوان مثال به عمل بردن لغت ها كليدي مختلف در متا ديسكريپشن، احتمال تغيير تحول را ارتقاء خواهد بخشيد.

البته مهمترين برهان براي تغيير تحول توضيحات متا از نگاه گوگل، اثر گذار نبودن توضيحات براي يوزرها ميباشد.

۲- يكسان بودن توضيحات متا در صفحه ها گوناگون
در‌حالتي كه توضيحات متاي صفحه ها متعدد در وب سايت يكسان باشد گوگل به صورت اتوماتيك توضيحاتي را براي اكران در حاصل تعيين خواهد كرد.

جان مولر نيز با تاييد اين مقاله به‌اين نكته اشاره مي‌‌‌‌نمايد كه:

“گوگل با اعتنا به محتواي شيت، به ويرايش متاديسكريپشن مبادرت مي‌‌‌نمايد و در صورتي قسمت توضيحات داراي ربط و جذابيت كافي نباشد آن را تغيير تحول خواهد بخشيد”

۳- عدم انطباق توضيحات متا با عبارت جستجوشده
درصورتي كه كليدواژه جستجوشده بوسيله مخاطب در توضيحات درج نشده باشد ممكن ميباشد متن آن به وسيله گوگل تغيير و تحول پيدا نمايد.

از جمله ما دو كليدواژه كشور‌ايران‌هاست و Iranhost را در گوگل كاوش كرديم.

در كليدواژه فارسي كه در تصوير مشخص و معلوم ميباشد متاي توضيحات مطابق پيكربندي پيش فرض اكران داده مي‌‌خواهد شد.

 

البته در كليدواژه انگليسي Iranhost ، گوگل متن توضيحات را براي مجاورت شدن به كليدواژه كاوش گرديده بوسيله استفاده كننده تغيير‌و تحول داده ميباشد.

 

نكته: در شرايطي‌كه كه عبارت كاوش گرديده با يك قطعه از محتواي شيت مطابقت و همخواني داشته باشد قابليت جايگزيني آن متن با متاي توضيحات وجود داراست.

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نقش محتوا در تبديل مخاطب به مشتري

نقش محتوا در مراقبت مشتري
بعداز مرحله جذب مشتري، بازاريابي همچنان ادامه داراست. مقصود بازاريابي در‌اين مرحله محافظت مشتري  سئو سايت و مشتركان محتواي توليدي خويش ميباشد. امداد و پشتيباني حداكثري مثلا هدف ها اين مرحله در كنار اخذ برخورد از مشتري ميباشد.

اقدامات مايحتاج براي محافظت و جلب رضايت مشتريان

پشتيباني از مشتري و امداد به مستند سازي آن
پيشنهادات ويژه (براي فروش، تمديد عضويت، تخفيف و...)
ارسال پست الكرونيكي به مشتريان و ملازمت و همراهي كردن با آنها
معرفي توليدها UX (محصولاتي كه براساس تجربه مشتري پباده سازي يا اين كه بروزرساني شدند)
تهيه و تنظيم راهنماي چگونگي براي بحران‌هاي بعداز خريد
ايده پردازي محتوا
تكنيك هاي ايده پردازي براي ساخت محتوا
يك ايده ديدني، قلب هر پروژه محتوايي ميباشد. اين ايده جالب ميباشد كه شما‌را در حين مسير ساخت‌و‌ساز محتوا متمركز نگه داشته و مشوق خواهد بود. صرف هزينه و بازه زماني و انرژي براي ايده‌ نامناسب، تنها هدر دادن منابع ميباشد و منجر دفع مخاطبين شما گردد. ولي كشف كردن ايده مطلوب براي ساخت محتوا و قرار به چنگ آوردن در مسير صحيح آن تا براي استفاده كننده ديدني بوده و نيازهاي استفاده كننده را شناسايي نمايد مي تواند در بالا معضل برانگيز باشد كه در اينجا مي‌اقتدار به شيوه‌هايي براي شناسايي نيازهاي محتوايي مخاطبان اشاره كرد. به آن اشاره نمود:

شناسايي نيازهاي محتوايي مخاطبان
1) فايل درس آموخته‌هاي بازاريابي 
تثبيت مثال‌هاي پيروز ايده پردازي در بازاريابي و يا اين كه ساخت و ساز محتوا و بطور مطلوب مستندسازي سبب ساز ميگردد تا روشي اثرگذار براي رجوع به ايده‌هاي چيره اثبات گرديده داشته باشيد و از آن ها الهام بگيريد. مثلا اپليكيشن‌هاي دوست داستني براي به كار گيري از اين طرز مي‌اقتدار به Trello و Evernote و Pinterest اشاره نمود.

2) گردباد فرضي 
نحوه ديگري براي ايده پردازي جالب و مطلوب، گردباد فرضي يا اين كه Brainstorm براي يافتن ايده ساخت‌و‌ساز محتوا ميباشد كه روشي ميباشد كه در حوزه مدير براي حل مسائلي كه نياز به مشورت كردن صاحب و مالك نظران دارااست بسيار به كار گيري ميشود. نكته كليدي اجراي شيوه گردباد فرضي آن ميباشد كه زماني گروهي را گرد آورده تا به ياري خلاقيت و تجربه آن ها ايده پردازي خواهد شد.

اين اساسي ميباشد كه كليه ايده‌ها متشخص و حتي بايستي اظهار‌كرد در آن گرد هم آيي مقدس ميباشد و نبايد به آن توهين خواهد شد كه سبب ساز شك اعضاوجوارح در اظهار عقايد و ايده‌هاي آن‌ها و كاهش چاره‌هاي آيتم چك و حتي عدم وصال به چاره آخرين مطلوب گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۰:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تغيير در ترافيك بدون مرجع


4. تغيير‌و تحول در ترافيك كمپين ها
اگرچه ترافيك هاي وابسته به كمپين ها رابطه مستقيمي با همت بهينه سازي ندارد، سئو سايت ولي ميتواند آرم هايي از اينكه چرا ترافيك سواي مرجع يا اين كه ترافيك ارگانيكي كه (از جستجوي اسم مارك به دست مي‌آيد) در درحال حاضر كاهش ميباشد داشته باشد. پلتفرم آناليتيكس خويش را به طوري تنظيمات نمائيد تا در شكل كاهش يا اين كه ارتقا بيش تر از 20% ترافيك كمپين ها نسبت به هفته قبل، اين گزينه از روش پست الكرونيكي به شما آگهي خواهد شد.

5. ترافيك به دست آمده از پست الكرونيكي ها
همچون گزينه قبلي، ترافيك به دست آمده از آدرس اينترنتي ها ميتواند علامت هايي از كاهش ترافيك در بقيه منابع براي ما داشته باشد. پلتفرم آناليتيكس خويش را به طوري پيكر بندي فرماييد تا در شكل كاهش يا اين كه ارتقا بيش تر از 20% ترافيك به دست آمده از پست الكرونيكي ها نسبت به هفته قبل، اين گزينه از روش آدرس اينترنتي به شما آگهي خواهد شد.

6. تغيير و تحول در سشن ها
امروزه يوزرها از روش تاكتيك هاي بازاريابي متفاوتي وارد تارنما ميگردند. آناليز پرورش يا اين كه افت سشن ها (sessions) اطلاعاتي را در زمينه‌ي آناليز ترازو برد تاكتيك هاي بازاريابي شما در اختيارتان مي‌گذارد. پلتفرم آناليتيكس خويش را به نحوي تنظيمات نمائيد تا در شكل كاهش يا اين كه ارتقاء بيش تر از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته قبل، اين گزينه از روش آدرس اينترنتي به شما آگهي خواهد شد.

7. تغيير و تحول در تعداد يوزرها
در كنار تعداد سشن ها نظرها بر تعداد يوزرها نيز در سايت اساسي ميباشد. تعداد يوزرها در كنار چندين پارامتر ديگر به شما قابليت و امكان مي‌دهد تا متوجه گرديد كه آيا سعي سايت در نتيجه ها كاوش ارتقا داشته ميباشد يا اين كه يوزرها سابق بيشتر به سايت بازميگردند. پلتفرم آناليتيكس خويش را به طوري تنظيمات نمائيد تا در شكل كاهش يا اين كه ارتقا بيش تر از 10% تعداد يوزرها نسبت به هفته پيشين، اين آيتم از روش پست الكرونيكي به شما آگهي گردد.

8. تعداد يوزرها موبايلي
همانگونه كه گفته شد، مرورگرهاي گوشي داده هاي ارجاعي كمتري را نسبت به مرورگرهاي دسكتاپ منتقل مي نمايند. اين موضوع موجب دشوار شدن به حساب آوردن رجوع سرمايه براي يوزرها موبايلي ميشود. يك تحقيق نشان مي هد كه 60% ترافيك به دست آمده از نتيجه ها كاوش مخصوصا در دستگاه هاي تلفن همراه به طور بي واسطه گزارش ميگردد. پلتفرم آناليتيكس خويش را به طوري تنظيمات فرمائيد كه تغييرات تعداد يوزرها موبايلي نسبت به هفته قبلي از روش آدرس اينترنتي به شما آگهي خواهد شد.

9. ارتقاء سرعت لود ورقه
سرعت بار گذاري شيت نقش مهمي را در seo و كوشش وبسايت بازي مي نمايد. ارتقاء دوران لود تارنما سيگنالي منفي به موتورهاي كاوش منتقل مي نمايد و پايشگرها نيز قدرتمند نيستند كه به نيكي به عمل خويش در تارنما بپردازند. همينطور يوزرها نمي توانند به خير و خوبي به فعاليت با سايت پرداخته و نرخ تبديل كاهش خواهد يافت.

پلتفرم آناليتيكس خويش را به نحوي تنظيمات فرماييد تا در شكل ارتقا 10% مقطع لود نسبت به روز گذشته و همچنين ارتقا بازه زماني بار گذاري يك شيت به بيش تر از كمي مشخص و معلوم، اين موردها از روش نشاني اينترنتي به شما آگهي خواهد شد. همينطور به صورت هفتگي دو گزارش منقطع براي يوزرها دسكتاپي و موبايلي تهيه و تنظيم نماييد، به شكلي كه پنجاه برگه با كندترين سرعت لود براي شما به اكران نهاده خواهد شد. بعد با استعمال از ابزار Gtmetrix به تنظيم گزارشي از سرعت وب سايت بپردازيد.

10. مقطع پاسخگويي سرور
سرعت سايت مدام عاملي براي نمايد شدن وبسايت وجود ندارد. بعضي بازه زماني بالاي پاسخگويي موجب نمايد شدن سرعت مي‌گردد. گزارش اتوماتيكي را در پلتفرم آناليتيكس خويش تهيه و تنظيم فرمائيد كه كه در شكل ارتقا مقطع پاسخگويي سرور به يك مقدار معلوم، اين قضيه از روش ايميلي به شما آگهي گردد.

11. خطاهاي پايشي
گزارش خطاهاي گوگل سرچ كنسول از سايت در بهينه سازي و سالم سايت نقشي حياتي دارااست. باگ هاي متعددي ممكن ميباشد در بك اند وجود داشته باشد كه شناسايي آن ها فعاليت دشواري باشد. همينطور در شكل تغيير تحول نشاني يك شيت و عدم ساخت ريدايركت نيز از اين روش مطلع خواهيد شد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استراتژي توليد محتواي كلاستر براي سئو


استراتژي كلاستر محتوايي براي بهينه سازي
موضوعات خوشه اي يا اين كه كلاستر مي توانند تحت عنوان يك استراتژي براي سئو سايت موتور هاي كاوش و بازاريابي محتوا گزينه به كار گيري قرار بگيرند. اين منش – سازماندهي محتواي وب سايت با توكل بر موضوعات و پايين موضوعات – در شرايطي‌كه مي تواند اثر گذار باشد كه شما موضوعات صحت را گزينش فرماييد.

يوزرها سال‌ها پيش براي كشف كردن نتيجه ها آيتم نظرشان دقيقا مطلبي را كه مد لحاظ داشتند با لغت ها كليدي آن سرچ مي‌كردند ولي اينك يوزرها رو به جستجوي مفهومي آورده اند و اين قضيه را كه به يك گزاره كوتاه سود آيتم نظرشان براي آنان اكران داده گردد را بيشتر مي پسندند.

 

يوزرها مدام رغبت داشتند كه در كاوش هاي خودشان جواب خاصي كه خودشان مد حيث دارا‌هستند را بيابند؛ در حال حاضر موتور هاي كاوش آنقدر هوشمند گرديده‌اند تا به راحتي رابطه ها دربين كاوش ها را تشخيص دهند. الگوريتم هاي موتور هاي كاوش آنقدر پيشرفت كرده‌اند، كه مي توانند موضوعات متفاوت را پشت هدف ها كاوش فهم و شعور و ارزيابي نمايند و با مقايسه با تاريخچه كاوش يوزرها، سود دقيقي را به آنان اكران دهند.

براين اساس يوزرها ميتوانند از موضوعات كلاستر كه براي نشان دادن هدفمندي محتوا و تخصص آن از لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي به كار گيري مي‌نمايند، منفعت بگيرند. اين موضوعات بايستي فوق العاده عام پسند باشند اما گستردگي آن ها نبايد طوري باشد كه كسب و كارتان حاذق به رئيس كردن آن نباشد.

زمينه شما بايستي در يك سري واژه خلاصه گردد. اين زمينه در صورتي به خير و خوبي پياده سازي نشود ميتواند خسارت قريه خيس از آن چيزي باشد كه فكرش را ميكنيد. در حالتي‌كه از شما بخواهم ۵ مورد براي كسب و كارتان بيان كنيد، آيا مي توانيد فورا اين عمل را انجام دهيد؟

مرحله ۱؛ شناسايي مشتريان غرض


كسب و عمل شما ممكن ميباشد از پيش هدفمندي دقيقي در مورد مشتريان تان داشته باشد و يا اين كه حتي خزانه اطلاعاتي از پروفايل مشتريان هدفتان در مشت داشته باشيد، چنانچه اينطور وجود ندارد سفارش ميكنم مدتي عمل فرمائيد تا مشتريان هدفتان را معلوم فرمائيد.

مشتريان شما چه افرادي ميباشند؟ در چه مشقت سني قرار دارا‌هستند؟ چرا آنان مي بايست يك كالا از كسب و عمل شما خريداري نمايند؟ چطور آن ها دكان و توليدات شمارا خواهند آشنايي؟

پژوهش ها شما مي تواند دربرگيرنده چند فرم با هدف ها متفاوت باشد. شايد بخواهيد براي چك مشتريانتان يك ايونت برگذار فرمائيد يااينكه سراغ يك گفتمان با بعضا از آن ها به طور تصادفي برويد.

در طول يك مذاكره يا اين كه لحاظ سنجي، دلايلي را پيدا نماييد كه چرا مي بايست اشخاص آيتم نظرتان تحت عنوان مشتري هاي بالقوه شما محسوب بشوند. بياييد تصور كنيم كه شما يك گفت‌و‌گو با مشتري اي از دكان ها آنلاين كفش وگان ميكنيد.

مشتري ذهني ميگويد: نام اينجانب استيو براون ميباشد و اينجانب صاحب و مالك ۴ جفت كفش وگان سبك ايكس هستم. اينجانب درد زانو متعددي داشتم به همين استدلال سراغ كاوش در گوگل براي يافت كردن يك شيوه معالجه مطلوب رفتم و در غايت يك مقاله مطالعه كردم كه ثابت مي كرد گوشت، به ويژه گوشت قرمز‌رنگ چرب يكي‌از عارضه ها اساسي ساخت درد زانو ميباشد. پس اينجانب كلا اين آيتم را از سبد غذايي ام حذف كردم.

اينجانب طي مجموع عمرم طرفدار پروپاقرص گوشت و سيب زميني بودم. به اين ترتيب با ترك گوشت نميدانستم كه چه چيزي بپزم. براي همين گشوده هم سراغ گوگل رفتم و بعد از پاره اي كاوش، نهايتا عضو يك مجموعه راهبرد خوراك هاي گياهي در فيسبوك شدم.

اينجانب راهبرد هاي عالي پيدا كردم. رژيم غذايي جديدم را حسابي دوست داشتم و به كار گيري از آن سبب شد تا درد زانو ام كاسه يك ماه به كلي زدوده شود. اينجانب حافظه گرفتم كه چطور ساخت و ساز گوشت بر دور و اطراف زيست تاثير ميگذارد و فهميدم به كار گيري از آن براي بازه زماني طولاني فاجعه توشه ميباشد. علاوه بر اين اخباري درخصوص استعمال از حيوان ها در صنعت هاي متفاوت شنيدم حقيقتا منرا اندوهگين كرد. پس اينجانب خودم رو داراي مسئوليت به استعمال نكردن از گوشت كردم.

اين صحيح وقتي بود كه اينجانب آغاز به كاوش در باب كفش هاي وگان، خرقه ها و محصول ها شبيه آن كردم. متوجه شدم كه‌اين كفش ها فوق العاده ريلكس ميباشند و به ظاهر با بقيه كفش هايي كه استعمال مي كردم تفاوت چنداني نداشت البته با مواد باصرفه براي فضا زيست و استوار پباده سازي گرديده بودند.

مرحله ۲؛ فهرست نياز هاي مشتري


با استعمال از پروفايل هاي مشتري ليستي از آمال و نياز هاي آن‌ها‌را توسعه و گسترش دهيد. چيزهايي كه براي مخاطبان شما جهت تبديل شدن به مشتريان بالقوه اثر گذار مي‌باشند، چيستند؟

در شرايطي‌كه يك مكان نما بك به ماجرا مشتري نصيب گذشته بكنيم، به نظرتان چه چيزهايي براي اين مشتري اهميت دارا‌هستند؟ در بخش پايين نگاهي به مورد ها داراي اهميت براي اين مشتري مي اندازيم.

كشتن حيوان‌ها را متوقف فرماييد.
از توليدات ارگانيك استعمال فرمائيد.
كفش هايي با پباده سازي خوشگل و مدل داشته باشيد.
توليدات تان ريلكس باشد.
كفش هاي دوست داستني با پباده سازي عادي داشته باشيد.
كاري نماييد مشتري با خريد، حس شركت كردن در كاري را پيدا نمايد.
شما مي‌بايست اين فرايند را براي هر مشتري دنبال نمائيد و ابدا نگران نباشيد به اين دليل‌كه مطلقا به يك ليست بلند خواهيد رسيد.

مرحله ۳؛ دسته بندي مشتري ها مبتني بر نياز آن ها
اكنون وقت آن ميباشد كه ليست نياز هاي مشتريان بالقوه خودتان را سازماندهي نمائيد تا مشتري هاي شبيه را پيدا فرماييد.

به عنوان مثال مواقعي مثل “توقف كشتن حيوان ها” و “استعمال از توليدها ارگانيك” و “داشتن احساس شركت كردن در كار” را خواهيم توانست به نوعي طرز معاش بناميم در آن اشخاص به چيزهايي سواي خودشان اهميت مي دهند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)