مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

10 ترفند افزایش ترافیک در وبلاگ


ساخت‌و‌ساز وب لاگ ها نیاز به کارایی و صرف بازه زمانی داشته و فارغ از داشتن ترافیک بر رویآن به تنهایی جنگ در اینترنت طاقت فرسا خواهد بود. پیاده سازی این ترفندها بهافزایش ترافیک بلاگ شما در اینترنت امداد متعددی خواهد کرد. سئو سایت  شما بلاگ خویش را راهاندازی می‌کنید و هر روز به آن رمز می زنید و مشاهده میکنید که هیچ کس ازوبلاگ تان بازدید نکرده و هیچ ترافیکی نداشته اید. می‌پندارید چه چیزیدرست فعالیت نکرده و کجای عمل شما خطا بوده میباشد!؟
این یک اختلال شایع برای بخش اعظمی از صاحبان وبسایت میباشد. برایافزایش ترافیک اینترنت بلاگخود موارد ذیل را مطالعه بفرمایید. روشهای متعددی برای ساخت و ساز و افزایشترافیک اینترنت وب لاگ تان وجود دارااست. دو نادرست متداول نیز وجود داراست که اکثروبلاگ نویسان مبتدی و تازه کار مرتکب آن می گردند. مثلا مطالبی باکیفیت بالاارائه نکرده و وقتی برای برقراری رابطه با مخاطبان خویش در لحاظ نمی گیرند.

فقدان محتوای خوب، برهان خیر برای این میباشد که اشخاص پیگیر مطالب ارسالیشما در وب لاگ نباشند. فارغ از ساخت و ساز رابطه با مخاطبین رقبتی به برگشت به تارنما شما نشان نخواهند بخشید. در متن ذیل به ارزیابی بعضا اقدامات به جهتبهبود و ارتقا ترافیک اینترنت میپردازیم:


1- محتوای خوب مستلزم گذراندن وقت و انجام پژوهش ها میباشد
چهت نیل به هدف ها خویش در وب لاگ، به طور هفتگی وقتی را برای انجام اقدامات ما یحتاج انتخاب نمایید.


2- صرف مقطع در کانال اینترنت
این دستور از روش ابزارهای شبکه‌های‌عمومی مانندLinkedIn و یا این که صورت بوکامکان پذیر هست. متناوباً از روش اظهارنظر در دیگر وب لاگ ها نیزمقدور خواهد بود. با قرار دادن نظرها دارای ربط و وارده که موجب ارتقاء اعتبارو قیمت گردیده، همینطور اظهار نظرها شما در بلاگ های دیگر بایستی با غرض ایجادارتباط باشد تا خواننده‌گان نظرها و اعتقادات، بر روی پیوند شما کلیک کرده واز وب لاگ شما دیدن خواهند کرد. درصورتی که این فعالیت را انجام ندهید، شما دستکم می‌توانید یک بک لینک و پیوند به وبسایت خویش ساخت و ساز کرده تا به بازاریابی موتورجستجوی خویش یاری فرمائید.

 

3- به مخاطبین خویش هدایا و پیشنهادات بدون پول ارائه نمائید
ایننکته بستگی و نیاز به مطالب و محتوای خوب دارااست تا اشخاص رقبت به خواندنداشته باشند. شایسته ترین توصیه و یا این که هدایا، ارائه مطالب و داده ها موءثر استکه در جاهای دیگر پیدا نمی‌شود. شما میتوانید این مطالب را از روش اجراییک نظرسنجی تولید نمایید؛ با ارائه ایده ها مخصوص در زمینهء کاری اتاننیز می‌توانید دراین باره مبادرت فرمائید.

4- داده ها در خصوص سئو تارنما کسب فرمائید
بلهانجام بهینه سازی عمل طولانی میباشد و برای انجام این فعالیت مسلماً می بایست راجع‌به سئوآموزش ملاحظه کنید و پایانی تغییرات و روشها را به عمل ببرید. چون که بهینه سازی موردثابتی در گوگل وجود ندارد، دستکم 2 سال یکبار ترازو های سکو بندی (رنکینگ) درآن عوض میشود. براین اساس به کار گیری از بهینه سازی برای ارتقا ترافیک وبلاگتانامری ضروری تلقی میگردد.


5- به کار گیری از seo
ممکن میباشد نیاز به باصرفه سازیتصاویر گرافیکی، عنوان ها و تگ ها در وب لاگ تان ضروری باشد. یه خرده از وقت خودرا صرف تحقیق در زمینه ی هرمورد از کلمه ها کلیدی نمائید که شایسته ترین سود درموتور کاوش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در seo اینترنت وب لاگ ازplug-ins وurlها برای پیدا شدن وب لاگ تان به کار گیری نمائید.

6- از عده ای که به طور میهمان به وب لاگ شما آمده و لحاظ می‌دهند، دعوت به کار آورید
اینمیهمانان اکثر وقت ها مخاطبین خویش را به یاور داشته و آن‌ها را به بلاگ شماهدایت می نمایند. در‌صورتی‌که از بلاگ نویسان دعوت به کار آورید، در واقع به بازارآنها نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.


7- در وب لاگ خویش تبلیغ نمایید
با قرار دادن تبلیغات درسرتاسر وب لاگ تان، سطح آن را زیر خواهید آورد. برای انجام این فعالیت می توانید تا دوست داستنی شدن بلاگ تان یه خرده حوصله فرمائید و بعد آغاز به تبلیغ در آننمایید.


8- نگه داشتن نظرها اشخاص
اما این فرمان تاوقتی‌که بلاگ شما باRSS های مختلف به اشتراک گذاشتهنشده و خوانند‌گان مستمر پیدا نکند قابلیت پذیر نمی‌باشد. هیچ چیز بدتر ازداشتن یک بلاگ صرفا و اندوهگین و سوای حیث وجود ندارد!


9- تا حد قابلیت و امکان مطالب را به اشتراک بگذارید
در برخیاز موردها حتی ممکن میباشد موردنیاز باشد که اسرار کسب و عمل خویش را به اشتراکبگذارید. هر چه بیشتر مطالب را به اشتراک بگذارید، پیوند و ترافیک بیشتریدریافت خواهید کرد.


10- مطالب اساسی و اساس در بلاگ تان ارسال فرمایید
ایننوع مطالب قیمت داشته و بیشتر جلب دقت می نماید. شاید لیست و مطالب اساسی وپایه می بایست به شرح مرحله به مرحله یک طریق و یا این که نحوهء انجام چیزی باشد. اینمطالب منحصربه‌فرد بوده و هنگامی بیشتراز یک ساعت برای تولید آن ما یحتاج می باشد. از این نوع مطالب به وب لاگ خویش بیشتر ارسال نمایید و از طریقBookmarking درDigg و رواج آن در پروفایل های شبکه های مردمی اتانبهترین به کارگیری را از آن ببرید.

با رقابت های متعددی که در این مورد وجود دارااست، وب لاگ نویسی نیاز بهبرنامه ریزی و اجرایی با باکیفیت دارااست. پیش از اینکه درین مورد ها چیزیبدانید، بایستی فرایند ما یحتاج برای ارتقاء ترافیک بلاگ خویش را به اجرا درآورید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۷:۰۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)