مباني سئو در شيت
سئو در برگه اطمينان ميدهد كه گوگل قادر است صفحه هاي اينترنت شمارا پيدا نمايد سئو سايت تا بتواند آنهارا در نتيجه ها كاوش نشان دهد. همينطور داشتن مطالب داراي ربط ، مفصل و اثر گذار در لغات جستجوي متبوع براي كاوش را ساخت و ساز خواهد كرد.
به صورت خاص ، گوگل براي لغات و لغات خاص شيت شمارا نسخه برداري مي نمايد.
و هنگامي توشه ديگر اين اصطلاح را مي بيند ، گوگل ميگويد: “اين ورقه مي بايست راجع به اين واژه كليدي باشد!”
به همين استدلال به كار گيري از كلمه و واژه كليدي متبوع در شيت خويش سواي آنكه به بالاي برگه برويد اصلي ميباشد.
اينك ، بياييد روش seo بهينه سازي در برگه وب سايت خويش را پوشش دهيم:
Yoast را نصب فرماييد
درحالتي كه وب سايت شما با وردپرس اجرا ميگردد ، اينجانب به كارگيري از پلاگين Yoast بهينه سازي را به شدت پيشنهاد ميكنم .
خير ، Yoast يك دكمه جادويي وجود ندارد كه به صورت خود كار وبسايت شمارا با صرفه مي نمايد.
ولي Yoast تهيه و تنظيم تيتر و توضيحات شيت شمارا راحت مي نمايد.
همينطور دارنده خصوصيت هاي ديگري ميباشد كه به سئو وب سايت شما ياري مي نمايد.
در شرايطي كه وبسايت شما بر روي پلتفرم ديگري (مانند Shopify يا اين كه Wix) اجرا گردد ، بسته هايي هم براي بهينه سازي وبسايت شما مشابه يوآست ارائه داده ميباشد.
از كليد كلمه خويش در برچسب تيتر استعمال نمائيد
ضابطه شماره ۱ seo در برگه اين ميباشد كه مطلقا از كليد كلمه و واژه خويش در برچسب تيتر استعمال فرماييد.
چرا اين اساسي ميباشد؟؟؟
خوب ، زماني سخن از سئو ورقه ميگردد ، برچسب تيتر شما مهم ترين نصيب كاغذ شما ميباشد.
برچسب تيتر شما خلاصه مي نمايد كه برگه شما در رابطه چه ميباشد. و زماني از كليد كلمه و واژه خويش را در برچسب تيتر خويش به كارگيري ميكنيد ، به Google ميگويد برگه شما در باب آن كليد كلمه و واژه ميباشد.
توضيحات متا را براي كليك با صرفه نمائيد
توضيحات متا شما براي گوگل به اندازه برچسب تيتر اهميت ندارد و گوگل گفته ميباشد كه آنان اعتنا متعددي به توضيحات شما (يا اين كه كلمه ها كليدي متا) نميكنند.
پس چرا مي بايست در ساختوساز توضيحات زحمت بكشيم؟
از آنجا كه عموم از توضيحات شما به كار گيري مي نمايند تا دريابند كه آيا روي فيض شما كليك مي نمايند يا اين كه خيرتوضيحات متا داراي اهميت ميباشد.
براي مثال ، اين توضيحات را از شيت اساسي وب سايت اينجانب تحليل نماييد:
ملاحظه كنيد اينجانب حقيقتاً محتواي خويش را چهطور ميفروشم؟ با اين نكات (واضح ميباشد) ترافيك بيشتري به وب سايت اينجانب وارد ميشود.
نكته Pro: در توضيحات خويش از كليد كلمه و واژه اساسي خويش استعمال فرماييد. زماني كه فردي در جستجوي آن اصطلاح ميباشد ، گوگل كلمه و واژه كليدي شمارا جسورانه سرچ مي نمايد و به تارنما شما ياري مي نمايد تا در SERP ها بيشتر از آن استعمال فرمائيد .
در محتواي خويش از لغات كليدي به كارگيري نماييد
در مرحله آنگاه ، شما ما يحتاج خواهيد داشت كه يكسري توشه واژه كليدي خويش را در كاغذ خويش وارد فرمائيد.
از اين روش ، گوگل اطمينان خواهد داشت كه كاغذ شما حقيقتاً در باب آن مسئله ميباشد.
مثلا ، براي پست هاي موعظه بهينه سازي كه پيش از اينً به آنها اشاره كردم ، ميبينيد كه اينجانب آن واژه كليدي را در ۱۵۰ واژه و كلمه نخستين گنجانده ام:
اينجانب آن واژه و كلمه كليدي را چنددفعه مجموعاَ محتوا به كار گيري كرده ام.
در مجموع ، اينجانب از كلمه و واژه كليدي اساسي خويش ۶ توشه در متن استعمال كردم و با اعتنا به اينكه مطالب اينجانب بيش تر از ۳۰۰۰ كلمه و واژه ميباشد ، اين تراكم لغت ها كليدي چنداني وجود ندارد. صرفا كافي ميباشد گوگل از آنچه راجع به محتواي اينجانب ميباشد به كار گيري نمايد.
نكته لازم به ذكر اين ميباشد كه درصورتي كه شما از تعداد متعددي واژه كليدي به كار گيري ميكنيد، گوگل آن را يك استراتژي سئو كلاه سياه به اسم ” مالامال كردن كلمه ها كليدي ” دانسته كه قادر است وبسايت شمارا مجازات نمايد.
تعدادي توشه كليد كلمه اساسي خويش را در ورقه خويش وارد فرماييد. در شرايطيكه پاره اي بيش خيس و يا اين كه كمتر از حد استاندارد آن به كار گيري نماييد ، عمل صدق وجود ندارد. البته در صورتيكه عمداً لغات كليدي را در محتواي خويش قرار داده ايد ، در واقع جراحت هاي متعددي را به وب سايت خويش وارد نموده ايد.
از مترادف و هم معني ها و تغييرات استعمال فرمائيد
به طبعً مجموعاَ محتواي خويش از مترادف و هم معني ها و تغييرات كلمه و واژه كليدي مقصود خويش استعمال فرماييد. اين ميتواند به كاغذ شما به اندازه قريه ها كلمه و واژه كليدي گوناگون ياري دهد.
براي مثال ، اين پست را از وب سايت اينجانب محاسبه فرمائيد.
ازآنجاكه اينجانب كلمه و واژه كليدي خويش را در برچسب تيتر خويش و به صورت كلي محتواي خويش قرار مي دهم ، مكان تعجب وجود ندارد كه اينجانب براي آن اصطلاح در منزلت هاي برتر قرار بگيرم:
البته اينجانب همينطور تغييرات متعددي در واژه كليدي خويش را ارائه مي دهم. ياور با آنچه كه تحت عنوان “كليد كلمه LSI” شناخته ميشود .
(لغات كليدي LSI اصولاً اصطلاحاتي مي باشند كه به واژه و كلمه كليدي اساسي اينجانب مجاورت ميباشند)
مثلا ، اينجانب عبارات كليدي LSI مانند “ابزار دستيابي” و “تجزيه و بررسي بك پيوند” را در پست قرار مي دهم.
بياييد بگوييم كه شما صرفا نوشتهيعلمي اي را منتشر نموده ايد كه در خصوص كلمه و واژه كليدي با صرفه شدهاست: “نكات مرتبط با بازاريابي ديجيتال”.
خوب ، شما ميخواهيد از متن هاي اين اصطلاح در محتواي خويش به كار گيري نمائيد:
نكات مرتبط با بازاريابي اينترنتي
نكات بلاگ نويسي
نكات مرتبط با بازاريابي تازه كار
نكته ماهر: تغييرات مختلفي از واژه و كلمه كليدي خويش را در Google و Bing Suggest پيدا نمائيد. صرفا كلمه و واژه كليدي خويش را در نوار كاوش تايپ كرده و پيشنهادات را ارزيابي نماييد.
ميدانيد كه چه چيزي براي محتواي شما مفهوم داراست؟ به كارگيري از ’em!
seo تصاوير
خلاف يك نوشتهيعلمي بر پايه ي متن ، موتورهاي كاوش آنچه در باطن يك تصوير ميباشد را دشوار آناليز مي نمايند ولي گوگل به مهارت بالايي در ادراك تصوي رسيده ميباشد.
بدين ترتيب آن ها به اسم پرونده ، متن جايگزين و تيتر شما توكل مي نمايند تا دريابند كه يك تصوير در واقع چه است.
و در حالتي كه سايتي با تصاوير متعددي فعال سازي ميكنيد ، بهينه سازي تصاويربسيار اساسي ميباشد. در غير اين شكل ، گوگل طاقت فرسا ميفهمد چه چيزي در كاغذ شما ميباشد.
در آغاز نامي را براي عكس خويش تحت عنوان اسم توصيفي ارائه دهيد. از جمله ، از تني چند از نظراتي كه يك كدام از راهنماهاي ما اخذ نموده است ، اين تصوير برگه را نظارت نماييد.
ما از اسم پرونده استعمال كرديم: mobile-بهينه سازي-guide-comments.png.
در مرحله پس از متن جايگزين استعمال فرماييد كه تصوير شمارا تعريف مي نمايد .
در پايان ، تيتر خويش را تحت عنوان تصوير بدهيد. اما اينجانب تنها متن alt خويش را اينجا اسكن و مكان گذاري ميكنم.
به طور تجربي متوجه گرديده ايم كه گوگل تصاوير مارا آيتم بررسي قرار مي دهد بدين ترتيب در صورتيكه وسعت تصاوير ما باصرفه نباشد در حاصل ظواهر نميشوند ولي وسعت نادر كه سبب كيفيت تحت تصاوير خواهد شد هم از طرف يوزرها مردود اعلام مي گردد و از نتيجه ها حذف ميگردد بدين ترتيب نرم افزار هاي با صرفه ساز تصاوير را سفارش نميكنيم.
تجربه ي استفاده كننده
ميتوانيد يك كاغذ اينترنت داشته باشيد كه كاملا براي بهينه سازي با صرفه گرديده باشد.
گرچه تجربه مخاطب خيالي ميباشد (كه اندازه گيري موتورهاي اساسي كاوش مانند گوگل ، بينگ و ياهو را مشقت بار مي نمايد) ، ولي به صورت غير بي واسطه بر seo شما تأثير ميگذارد.
از اين پيشين ، درصورتيكه به كارگيري از تارنما شما طاقت فرسا باشد ، عموم رغبتي به اشتراك گذاري آن را ندارند و فارغ از لينك و اشتراك گذاري ، اقبال سكو شما در گوگل به طور تقريبً صفر ميباشد..
برچسب:
ر،
ادامه مطلب
بازدید: