مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

تجزيه و تحليل موضوع آموزش


براي داشتن يك سعي فوق العاده در‌اين نصيب، مي بايست محتواهاي آموزشي كه رقباي شما ارائه كرده اند را گزينه آناليز قرار دهيد. بايستي نظارت نمائيد كه از چه تكنيك هايي براي جذب بهتر استفاده كننده سئو سايت به كارگيري كرده اند؛ يااينكه از چه نحوه هايي براي كاهش خسته كننده بودن نوشته‌ي علمي هايشان استعمال كرده اند. برد رقبايتان را بر پايه ي بازخوردي كه يوزرها به محتواي آن‌ها نشان داده اند، متوجه گرديد.

بعداز اين فعاليت، بايستي فرايند تايپ كردن محتواي تارنما خويش را ارزيابي فرمائيد؛ آيا محتواهاي آموزشي قبل شما در توان سايت هاي حريف ميباشند؟ درصورتي كه خويش شما قصد يادگيري داشتيد، وبسايت خودتان را ترجيح مي داديد يا اين كه وبسايت رقيبتان را؟

پس از انجام اين امور، موقعيت يادگيري مورد گزينه نظرتان را نظارت نمائيد؛ يعني معلوم نماييد كه مخاطبين شما براي يادگيري موضوعي كه مدنظر داريد، به چه چيزهايي نيازمندند؛ به همين مراد مي بايست به ليست سوال ها پايين با تمركز فراوان، جواب دهيد:

فراگيران چهت نيل به مقصود آموزشي شما، چه نكاتي را بايستي از قبلي بدانند؟
فراگيران براي يادگيري پيروز، به چه مهارت هايي نياز دارا هستند؟
چه نكاتي ميتواند به يوزرها براي فهم بهتر مقاله ياري دهد؟
همه گيرترين اشتباهاتي كه عموم درخصوص زمينه متبوع انجام ميدهند، چه چيزي است؟
بررسي شما از مخاطبين سايتتان به چه شكل ميباشد؟
اين موردها با سرعت بسيار متعددي تايپ كردن محتواي آموزشي شما‌را به پروسه بالاتري سوق ميدهند.

 

تعدادي ترفند بي آلايش براي بهبود محتوا
پس از اينكه پروسه بالا را به شايسته ترين صورت ممكن انجام داديد، مي بايست آغاز به ساخت محتواي آموزشي فرمائيد. يك‌سري ترفند در اين باره به معرفي ميكنم كه شايد معمولي به حيث برسند، البته براي استفاده كننده به طور ناخواسته، اهميت متعددي دارا هستند.

متن شما بايستي آسوده، روشن و سازگار باشد
از اصطلاحاتي به كارگيري نكنيد كه ممكن ميباشد برخي از اشخاص آنها را فهم نكنند
قالب محتوا مي بايست با صرفه باشد؛ فونت مطلوب، ارتفاع گزاره ها، اندازه فونت، رنگ متن و مواقعي اين چنيني
فضاي سپيد كافي در بين گزاره ها قرار دهيد
متن ورقه آموزشي بايستي محدود باشد؛ هرچقدر هم كه نوشتار شما ديدني باشد، اشخاص از مطالعه متن هاي طولاني خسته خواهند شد
از اينفوگرافيك ها به كارگيري فرماييد
تصاويرتان بايستي ديدني باشند
كليپ ميتواند به فهم و شعور بهتر مسئله آموزشي شما ياري دهد
در طي تايپ كردن، مرتبا بايستي خويش را به مكان استفاده كننده قرار دهيد
مطمئنا پياده سازي همگي اين مورد ها در اولي ساخت و ساز محتواي آموزشي شما مقدور وجود ندارد. كارايي فرماييد تا جايي كه قابليت و امكان داراست، تمرين نمائيد؛ متن هاي مختلف و لحن هاي نوشتاري گوناگون را گزينه نظارت قرار دهيد. به طبع در آن‌ها نكات مفيدي پيدا مي‌كنيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۲:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نحوه لينك سازي


از طرف ديگر در‌حالتي كه شما هنگامي كه به صورت فعال لينكي نساخته‌ايد ولي با چنين مشكلي مواجه شديد ممكن ميباشد بخواهيد كه به لينك و پيوند‌هايي كه سبب ساز اين ايراد گرديده‌اند نگاهي بيندازيد. سئو سايت براي ديدن اين لينك و پيوند‌ها به داشبورد بك‌پيوند‌ها برويد و لينك و پيوند‌ها را براساس آخري تاريخ اخذ به طور كاهشي آراسته فرماييد. اين فعاليت سبب ساز مي شود جديدترين لينك و پيوند‌ها در بالاي ليست ظواهر شوند و بتوانيد به آنان نگاهي بيندازيد.

 

در صورتي‌كه نمي‌دانيد كه پيوند‌ها از كجا آمده‌اند بد وجود ندارد كه خطر پنالتي گوگل را نيز چك نماييد. اين يك اندازه‌گيري بسيار ظريف ميباشد تا بتوانيد چك نمائيد كه آيا IP نشاني پيوند‌ها از مزرعه لينك اخذ گرديده‌اند يا اين كه نه و همينطور به ديگر دامنه‌هاي لينك نگاهي بيندازيد.

 

براي اضافه كردن رديف خطر پنالتي به نماي خويش برروي هدر هر رديف راست كليك نماييد، مورد خطر پنالتي (Penalty Risk) را گزينش نمائيد و روي آيتم OK كليك نماييد. بعد از آن بك‌پيوند‌هاي جديدي مشكوكي را كه نو كشف كرده‌ايد گزينش فرماييد و برروي آپ ديت رساني لينك و پيوند‌هايي كه خطر پنالتي دارا‌هستند كليك فرماييد. در پهنا يك‌سري دقيقه رديف بايستي با مقادير 0 تا 100 توده گردد.

 

در صورتي‌كه برروي دكمه داده ها يا اين كه «info» در كنار خطر پنالتي براي هر پيوند كليك فرمائيد ليستي از عواملي را مشاهده ميكنيد كه خطرناك مي باشند. در غايت درصورتي كه متوجه اين قضيه شديد كه برخي از لينك و پيوند‌ها اسپم مي‌باشند ميتوانيد يك فولدر صحيح كرده و آنان را به آن اضافه نماييد.

۲. Scrapers
يك كدام از ديگر از تكنيك‌هاي seo منفي محتواي جعلي ميباشد. اين محتواي جعلي دربرگيرنده scrap كردن محتواي تارنما شما و نسخه برداري كردن آن در تارنما‌هاي ديگر ميباشد كه اكثر اوقات چند توشه رخداد مي‌ افتد و گهگاه حتي تحت عنوان بخشي از مزارع لينك و پيوند كه در ابتدا در رابطه آن دعوا كرديم قرار مي گيرد.

شما احتمالا مي دانيد كه به‌روز رساني الگوريتم گوگل پاندا براي كشف و جنگ با جعل و انتشار محتوا پباده سازي شده‌است. براين اساس زماني گوگل محتوايي را پيدا مي‌نمايد كه در يك سري تارنما نشر گرديده باشد، صرفا يك ورژن از آن را براي درجه‌بندي تعيين مي‌نمايند. شما اميدوار مي باشيد كه گوگل به اندازه كافي تيزهوش باشد كه منبع اساسي محتوا را شناسايي نمايد كه در بيشتر مواقع نيز اين واقعه ميفتد. مگر اينكه ورژن جعلي پيش از ورژن اساسي نمايه گردد.

به همين عامل ميباشد كه اسكراپر اكثر اوقات به صورت خود كار محتواي نو را نسخه برداري كرده و فورا آن را مجددا ارسال مي‌نمايد. در‌حالتي كه گوگل نخست ورژن دزديده گرديده را پيدا نمايد ممكن ميباشد آن را به مكان ورژن وب سايت شما درجه‌بندي نمايد.

چه‌طور ايمن بمانيم:
يكسري ابزار عالي وجود دارااست كه به شما ياري مي‌نمايد تا در قبال اسكرپرها ايمن بمانيد. يكي‌از آنها Copyscape ميباشد. كل كاري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه URL محتواي خويش را وارد نمائيد تا دريابيد كه آيا ورژن‌هاي تكراري از آن به طور آنلاين وجود دارااست يا اين كه نه.

همينطور يك راه و روش ديگر وجود داراست كه به كار گيري از آن زياد نياز به كوشش ندارد. يك اپليكيشن چك بر رسانه‌هاي اجتماعي مانند Awario به شما اين امان را مي دهد كه با يك تير دو نشان بزنيد. در صورتي شما از ابزاري مانند Awario به كارگيري مي كنيد، به احتمال زياد رغبت داريد كه هشدارهايي را براي نشاني‌هاي اينترنتي و عنوان ها پست‌هاي خويش ساخت و ساز فرمائيد. شما همينطور ميتوانيد از اين ابزار براي جستجوي ورژن‌هاي اسكراپ گرديده محتواي خويش نيز به كار گيري نمائيد و فقط كاري كه براي اين مراد ما يحتاج ميباشد انجام دهيد اين ميباشد كه كلمه و واژه كليدي ديگري را به آن اضافه نمائيد. چكيده‌اي از پست شما مي بايست به طور تعدادي پاراگراف طولاني وارد گردد. با اين فعاليت ورژن‌هاي اسكراپ گرديده جان دار در تارنما‌هاي ديگر را ميتوانيد پيدا نمائيد.

در صورتي ورژن اسكراپ گرديده از مطالب خويش را در سايتي يافتيد بهتر ميباشد نخست از رئيس آن بلاگ بخواهيد كه آن قطعه را حذف نمايد،

(حتي در شرايطي كه احتمال دهيد كه آن ها جواب شما‌را نخواهند اعطا كرد)، بعد از آن در صورتي اين‌راه كارآمد نبود ميتوانيد با به كارگيري از گزارش نقض گوگل اين مسئله را گزارش دهيد.

۳. چك‌هاي جعلي (Fake reviews)


در seo محلي ارزيابي معاني متعددي داراست. هجوم بهينه سازي منفي صرفا براي سكو محلي شما بد وجود ندارد بلكه براي كسب‌وكار شما نيز بد ميباشد. البته بررسي ها يا اين كه Reviewها دسترسي بي آلايش‌اي دارا‌هستند و به راحتي مي‌اقتدار آنان را بازنويسي كرد و اين ممكن ميباشد او‌لين كاري باشد كه حريف شما سعي بر انجام آن داشته باشد.

چه گونه ايمن بمانيم:
واضح ميباشد كه شما بايستي در ليست‌بندي كسب‌وكار خويش در Google my business توجه فرماييد و به تحليل‌هاي تازه كمپاني خويش دسترسي پيدا نمائيد. تحليل‌هاي جعلي خط و مشي گوگل را نقض مي‌نمايند و مبتني بر اين خط و مشي هيچ گاه نبايد نظرها و استدلال ها را به نمايندگي از سايرافراد فرستاد يا اين كه نام و نشان و رابطه خويش را با مكاني كه در درحال حاضر محاسبه آن ميباشيد غلط مطرح نمائيد.

هنگامي كه متوجه يك محاسبه جعلي شديد مي توانيد با تعقيب كردن اين فرايند آن را حذف نماييد و درفش‌گذاري فرمائيد:

1- به گوگل مپ برويد.

2- با استعمال از اسم و نشاني، شغل خويش را كاوش نماييد.

3- كسب‌وكار خويش را از حاصل كاوش تعيين فرماييد.

4- در سوي چپ شيت برروي نصيب خلاصه تحليل برويد.

5- با اعتنا به معدل امتياز روي تعداد استدلال ها كليك فرماييد.

6- به بازبيني كه مي خواهيد درفش‌گذاري فرماييد برويد و روي نشانه درفش كليك فرمائيد.

7- فرم گزارش را كامل شدن نماييد.

۴.خزنده سنگين (Heavy crawling)
يك حريف ممكن ميباشد وقتي كه رويكرد بهتري براي رقابت با شما نداند سعي بر ضايع كردن تارنما شما داشته باشد. عمدتا اين فعاليت با خزيدن زياد در تارنما و در سود ساخت‌و‌ساز توشه سنگين بر سرور نتايج مي شود. اين دستور ممكن ميباشد منجر كندي سرعت وب سايت شما گردد و يا اين كه به كلي تارنما شما‌را حاد نمايد. در حالتي كه موتورهاي كاوش هنگام كم شدن نتوانند به تارنما شما دسترسي پيدا نمايند، مطمئنن امتياز خزنده گوگل را از دست خواهيد بخشيد. در صورتي اين حادثه براي چنددفعه تكرار گردد ممكن ميباشد در مرتبه‌بندي گوگل قرار نگيريد.

چه طور ايمن بمانيم:
در صورتي متوجه شديد كه تارنما شما كندتر شده‌است يا اين كه به كلي از عمل افتاده ميباشد عاقلانه‌ترين عمل اين ميباشد كه با كمپاني صاحبخانه يا اين كه مديريت اينترنت‌وب سايت خويش تماس حاصل نماييد. آنان بايستي بتوانند به شما بگويند كه‌اين توشه از كجا ميايد. در حالتي‌كه اين مورد ها مرتبط با سرور بود بايستي راهبرد‌هاي يافتن خزنده‌ها را پيدا كرده و اختلال را حل نمائيد.

۵. كليك تقلبي
كليك‌ها يك سيگنال دعوا برانگيز در بهينه سازي ميباشند. تمامي اشخاص بر اين اعتقادوباور نيستند كه كليك يك سيگنال براي مرتبه‌بندي باشد البته تست‌هايي برروي موردها حقيقي وواقعي وجود داراست كه با وضوح نشان مي دهد نرخ كليك بالا برروي يك سود كاوش خاص قادر است سبب ساز ارتقا سكو خواهد شد.

Bartosz Goralewich درواقع شاهد اين واقعه در حمله seo منفي به وبسايت مشتري بود. اينطور كه به حيث مي رسد يك ربات CTR براي جستجوي كلمه ها كليدي اساسي آنها نرم‌افزار‌ريزي شده‌است و برروي عبارات كليدي و اصطلاحات مارك آنان كليك مي‌نمايد و نتيجه ها متعدد را بومي نگه مي دارد. بعد از آن برروي ليست مشتري كليك مي‌نمايند و تخت‌گاز به SERP گشوده ميگردند، در فيض سبب ساز افت وب سايت مشتري مي گردند.

به چه شكل ايمن بمانيم:
مطمئن گرديد كه كلمه ها اساسي CTR خويش را در گوگل سرچ كنسول به اعتنا رصد كرده‌ايد. با استعمال از مورد underSearch> Search Analytics. در اينجا شما هم مي توانيد كل عبارات CTR مرتبط با عبارات كليدي خويش را پيدا نمائيد و هم نرخ كليك براي كلمه ها كليدي غيروابسته را.

seo منفي درون وب سايت
اجراي تهاجم ها seo منفي از روش seo داخلي وبسايت بسيار طاقت فرسا ميباشد. اين موردها دربرگيرنده هك شدن وبسايت شما و تغييراتي در نزديكي آن مي شود. در اينجا تهديد‌ها مهم كه حمله هكرها مي تواند براي وب سايت داشته باشد را آورده‌ايم:

۶. تغيير تحول محتواي شما
شما مطمئنن فكر ميكنيد در صورتي كسي محتواي شمارا تغيير‌و تحول دهد متوجه مي شويد، ولي در حقيقت اين فعاليت مي تواند بسيار دقيق صورت بپذيرد و درك كردن آن براي شما طاقت فرسا باشد. اين حمله دربرگيرنده افزودن محتواي اسپم به اينترنت‌تارنما ميباشد. ترفند اين فعاليت اين ميباشد كه محتوا اكثر زمان ها به خير و خوبي نهفته ميباشد و شما آن را نخواهيد روءيت كرد مگر اينكه كد HTML را كاوش نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو دسته ها و برچسب ها در وردپرس


بهينه سازي دسته ها و برچسب ها در وردپرس
يكي‌از نا مفهوم ترين قسمت هاي seo وردپرس، شيوه سئو دسته ها و برچسب هاست. سئو سايت اكثري از اشخاص از نقش اين صفحه ها در seo مطلع نبوده و برخي با اقدامات غلط خويش در اين مورد، به بهينه سازي وبسايت جراحت ميدهند.

در‌اين پست خواهيد آموخت كه تفاوت در بين دسته و برچسب چه چيزي است و در بهينه سازي هركدام از اين سيرتكامل صفحه ها مي بايست به چه مواقعي اعتنا داشت.

برگه دسته بندي چه مي باشد؟
دسته ها به شما قابليت مي‌دهند تا يك سري پست را تيم بندي نماييد. چنين شيت اي مانند برگه وبلاگ شماست، با اين تفاوت كه صرفا پست هاي يك تيم مشخص و معلوم در آن اكران داده ميشوند. در هنگام ساخت‌و‌ساز يك پست شما آيتم اي بر طبق گزينش يك يا اين كه تعدادي دسته در چنگ داريد. در حالي كه در قسمت كاغذ هاي وردپرس چنين امكاني نيست.

يك پوسته با صرفه گرديده وردپرس دسته هر پست را مانند تصوير ذيل در بردكرامب اكران ميدهد.

صفحات دسته هاي وبسايت ممكن ميباشد كه دارنده سايدباري شبيه با پست ها باشند. اين قضيه به پوسته سايت شما متعلق ميباشد، ولي در اكثر زمان ها مواقع صفحه ها پست و دسته ها دارنده طرح بندي مشابهي مي‌باشند. معمولا كاغذ دسته دارنده عنوان ها پست ها، تصاويرشان و همچنين توضيح كوتاهي از آنهاست. همينطور در انتهاي آنان شماره اي براي شيت بندي تماي پست هاي يك دسته وجود دارااست.

يك كدام از معماري هاي خوب در سايت اينست كه كليه پست هاي يك مجموعه در يك دسته قرار گرفته و اسم دسته در منوي اساسي قرار گيرد. يك سايت عادي غالبا دارنده چنين ساختاري ميباشد:

 

بهينه سازي صفجه دسته ها
از حيث seo صفحه هاي دسته ها دارنده تعدادي مورد مي‌باشند. خلل محتواي تكراري يك كدام از اين مورد ها ميباشد. برگه دسته اي كه دارنده توضيحات ابتدايي پست هاست، محتواي مستقلي ندارد، چرا‌كه اين داده ها وابسته به صفحه ها پست هاست. اين مورد در سايت هاي فروشگاهي نيز وجود دارااست. در‌اين سيرتكامل سايت ها غالبا ورقه دسته بندي دارنده ليستي از محصول ها بوده و محتواي اورجينالي معمولا ندارد.

براين اساس كسب جايگاه در صفحه هاي دسته بندي عمل دشواريست. به خيال و خاطر همين خلل ميباشد كه گوگل در بخش اعظمي از مواقع عشق مند ميباشد كه به مكان ورقه دسته، شيت محصولي از آن دسته را در حاصل كاوش اكران دهد.

با يك جستجوي بي آلايش در گوگل متوجه مي شويد كه در خيلي از مواقع صفحه هاي دسته بندي در حاصل كاوش اكران داده نميشوند. صرفا در قوانيني گوگل دست به اكران صفحه ها دسته ها ميزند كه‌اين صفحه ها نسبت به پست ها كيفيت بيشتري داشته و در عين درحال حاضر بيشتر يوزرها نيز از جستجوي واژه كليدي درپي برگه دسته متبوع باشند.

صفحه هاي دسته بندي در چه هنگامي براي بهينه سازي اثر گذار ميباشند؟

دسته ها در بلاگ ها و سايت هاي شركتي اكثر اوقات براي ارتقا عملكرد وب سايت و يافتن معمولي خيس مطالب بوسيله يوزرها به كار گيري ميگردند. آن‌ها حدودا از نگاه seo سعي خاصي ندارند. البته در وبسايت هاي فروشگاهي، خدماتي يا اين كه حتي توريسم، دسته ها نقش مهمي دارا هستند، به دليل آنكه ميتوانند تحت عنوان صفحه هاي فرود تارنما باشند.

مثالي برايتان مطرح مي‌كنيم. تصور ميكنيم كه شما اينترنت سايتي داريد كه در آن به معرفي "ويلاهاي اجاره اي شمال كشور‌ايران" پرداخته ايد. در تارنما شما دسته هايي با اسم "ويلاهاي رامسر"، "ويلاهاي بابلسر" و از طرفي ديگر صفحه هاي خويش ويلا مانند "ويلاي 2000 متري در رامسر" وجود دارا هستند.

هنگامي كه يوزرها به جستجوي "اجاره ويلا در رامسر" مي‌پردازند، شما انتظار داريد كه يوزرها بر روي كاغذ دسته ويلاهاي اجاره اي رامسر فرود بيايند، خير اينكه وارد كاغذ يكي‌از ويلاهاي رامسر شوند. در صورتيكه كه گوگل در‌اين نمايش صفحه ها دسته بندي شما‌را در حاصل كاوش اكران ندهد، احتمالا زمينه به اين صورت ميباشد كه‌اين موتورجستجو صفحه ها ويلاها را صفحه ها ارزشمند تري نسبت به دسته ها ميپندارد.

ولي چه طور بر اين اختلال فائق شويم؟

طرز هايي وجود دارا هستند كه ميتوانيم به سايت خويش امداد كنيم تا گوگل صفحه ها دسته ها را در حاصل كاوش اكران دهد. در بالا شيت يك دسته بايست تيتر و متا ديسكريپشن خير داشته باشد.

 

تعيين تيتر ورقه براي دسته ها همچون ديگر صفحه ها وب سايت ميباشد و از به عبارتي مقررات تبعيت مي نمايد.

در قدم‌بعدي برگه دسته مي بايست محتواي اورجينالي داشته باشد. براي حل اين اختلال بايد در‌حد يك‌سري گزاره محتوا بدين صفحه ها اضافه نماييد. اين محتوا غالبا در بالاي برگه نمايش داده ميشود. ولي در وضعيت كلي بالا يا اين كه زير بودن آن به پيكربندي پوسته تارنما متعلق ميباشد. در شكل انجام درست اين امور، كاغذ دسته بندي شما دارنده يك تيتر باصرفه، متا ديسكريپشن ديدني و يك تگ هدر H1 خوب خواهد بود.

به‌دنبال بهتر ميباشد كه صفحه هاي دوم به آن‌گاه يك دسته بندي را نوايندكس نماييد. از جمله در حالتي‌كه در يك دسته دارنده 100 پست بوده و هر كاغذ دسته نهايتا 10 پست را در خويش مكان دهد، كاغذ آن دسته به آبادي كاغذ ديگر نيز تقسيم مي‌گردد. بهتر ميباشد كه براي دوري از محتواي تكراري صفحه هاي دوم به آن گاه را نوايندكس فرماييد. همگي اين اقدامات در سوي بهينه سازي داخلي بهتر برگه دسته ها ميباشد.

درپي به مسائل توسعه يافته خيس seo دسته ها در وردپرس مي‌پردازيم.

فرض ميكنيم كه شما كليه اين اقدامات را انجام داده، ولي گشوده هم مشاهده مي‌كنيد كه گوگل همچنان كاغذ پست ها را به مكان برگه دسته ها اكران مي‌دهد. بدين ترتيب نياز ميباشد كه در چنين قوانيني دست به اقدامات بيشتري بزنيم.

مطمئن گرديد كه بردكرامب قابل كليكي در صفحه ها دسته ها و پست ها وجود داشته و همينطور اسكيما برند آپ بردكرامب نيز تنظيمات شده‌است.در نمونه ما بردكرامب براي برگه يك ويلا به صورت پايين خواهد بود:

ورقه اساسي > ويلاهاي رامسر > ويلاي 2000 متري لب آب

در اينجا ويلاهاي رامسر مي بايست داري لينكي به ورقه دسته ويلاهاي اجاره اي رامسر باشد. در قدم بعدي بايست لينك و پيوند هايي داخلي به ياروهمدم انكر تكست هاي مطلوب براي شيت ويلاهاي رامسر ساخت نماييد. براي مثال در محتواي كاغذ "ويلاي 200 متري لب آب" مي‌توانيد عبارت "ويلاي رامسر" را به ورقه دسته ويلاهاي رامسر لينك و پيوند دهيد.

اين لينك و پيوند هاي داخلي به گوگل ياري مي نمايد تا متوجه اهميت بيشتر شيت دسته خواهد شد. همينطور يوزرها نيز مي‌توانند به صورت بهتري در تارنما گردش نمايند.

در آخر ارزيابي نمائيد كه اسم دسته سهوا در اسم يكي پست ها وجود نداشته باشد. در شكل وجود چنين قوانيني گوگل احتمالا متوجه كاغذ مقصود متبوع شما نخواهد شد. مثلا تيتر "ويلاي رامسر – ويلاي اجاره اي 2000 متري" تيتر قابل قبولي براي يكي پست ها در دسته ويلاي رامسر نخواهد بود.

تيتر برگه يك پست بايد اختصاصا در رابطه خصوصيت هاي خويش ويلا بوده و عبارت مرتبط با دسته در آن نباشد. همينطور محتواي آن نيز بايد به مكان توكل بر روي اسم شهر بر روي خصوصيت هاي خويش ويلا تمركز داشته باشد. مفاهيم بالا را مي اقتدار در هر وب لاگ يا اين كه دكان اينترنتي به عمل پيروزي. طريق پايان جز تكنيك هاي توسعه يافته خيس سئو دسته و بايگاني ها به شمار مي رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو فرندلي


محتواي سئو-Friendly
سئو و محتوا ارتباطي در حدود يكديگر دارا هستند.

به صورت كلي ، هرچه محتواي بهتري در آنجا قرار دهيد ، سئو سايت درجه بالاتري خواهيد يافت. اين واضح ميباشد البته هنگام تايپ كردن مطالب براي seo ، اين يك ضابطه خوب ميباشد .

با استعمال از آن ، در اينجا جزئيات بيشتري در زمينه ي چگونگي ساخت و ساز محتواي دوست داشتني با seo ارائه شده‌است.

ساخت محتوا براي صفحه هاي مال و سرويس ها
محتواي صفحه هاي كالا و سرويس ها مي بايست كيفيت خوب باشد. البته اين بدان معنا وجود ندارد كه شما توقع داشته باشيد اشخاص صفحه هاي جنس را مانند پست هاي بلاگ بخوانند.

در واقع ، غرض مهم صفحه هاي فرآورده شما مي بايست تبديل مرورگرها به سرب و مشتريان باشد. به همين استدلال بايستي صفحه ها كالا شما روي خصوصيات و مزايايي كه جنس شما ارائه مي‌دهد متمركز شوند.

براي مثال ، به برگه مهم Baremetics نگاه نمائيد.

از اكثري جهات ، حتي در شرايطي‌كه اين يك نوشته‌ي علمي يا اين كه نوشته‌ي‌علمي وبلاگ نباشد ، ولي هنوز هم محتواي با با كيفيت داراست. همان طور كه مشاهده ميكنيد ، ورقه خوب پباده سازي گرديده و خصوصيت هاي مهم كالا را تشريح مي نمايد.

به اين ترتيب هر كه در جستجوي يك واژه و كلمه كليدي جنس مانند “اپليكيشن پيش گويي درآمد” ميباشد قيمت متعددي را از اين شيت به دست مي‌آورد.

خط زير محتواي ورقه متاع خويش را تا حد قابليت و امكان موءثر فرماييد. ولي فراموش نكنيد كه تبديل بازديدكننده به مشتري بايستي غرض شماره يك شما باشد.

ساخت محتواي بلاگ با با كيفيت
زماني اكثر عموم ميگويند چيزهايي مانند “محتوا فرمانروا ميباشد” ، آن‌ها راجع‌به نوع محتواي بسيار موءثر كه در بلاگ ها منتشر مي گردند حرف مي نمايند.( خير محتوايي كه در اكثر صفحه هاي كالا و سرويس ها پيدا مي‌كنيد) و شكي وجود ندارد كه ساخت‌و‌ساز محتواي عالي قادر است به بهبود جايگاه گوگل شما ياري دهد.

در واقعيت ، HubSpot اخذ كه مشاغلي كه به صورت آراسته محتواي خويش را منتشر مي نمايند ، نسبت به مشاغلي كه سعي متعددي براي بازاريابي محتوا خويش انجام نمي دهند ، ۳۵۰ درصد بيشتر رفت و آمد دارا هستند.

امروز براي پيروزي در seo موتور كاوش، وبسايت شما مي بايست مورد ها شگفت انگيز را در يك شالوده اثبات قرار دهد.

در واقعيت ، آخري آمار وردپرس نشان ميدهد كه هر ماه ۷۰ ميليون پست وب لاگ منتشر مي‌شود :

و اين صرفا وردپرس ميباشد. عموم همينطور ميليون ها پست را در سيستم دليل هاي Medium ، Shopify و بقيه سيستم ها منتشر مي نمايند.

محتواي شما براي پر رنگ كردن مطالب شما (و جايگاه بندي) در سال ۲۰۲۰ ، بايستي استثنايي باشد. در غير اين شكل ، قرار ميباشد ميليون ها پست كه هر روز منتشر مي گردند ، دفن شوند.

مثالهايي با كيفيت خوب
فعلا مي‌خواهيم يك سري مثال از نوع محتواي كيفيت بالا را كه در سال ۲۰۲۰ بسيار مطلوب ميباشد به اشتراك بگذاريم.

ليست هاي بي نقص
ليست بي نقص جايي ميباشد كه شما ميتوانيد ليست جامعي از نكات ، موردها ، تكنيك ها ، امر العمل ها يا اين كه هر چيزي را كه فكر مي‌كنيد تنظيم فرماييد.

اينها گران بها مي‌باشند چون شما در جستجوي مورد ها مختلفي از منابع گوناگون مي‌باشيد.

راهنماهاي قدم به قدم
راهنماي مرحله به مرحله مفصل يكي‌از ديگر از مطالبي ميباشد كه بسيار مور استقبال قرار مي‌گيرد.

مثلا ، اين راهنماي كنيباليزيشن در بلاگ اينجانب حقيقتاً خوب فعاليت نموده است.

در غايت اينجانب مطمئن شدم كه در هر مرحله به نكات بيشتري از ساخت‌و‌ساز محتوا و بهينه سازي دست يافتم.

بنابراين ، با رعايت نكات فوق، محتواي اينجانب از اكثري از پست هاي استراتژي كاوشگر ديگر كه فقط به لغات كليدي بسنده كردند، متمايز شد.

درحال حاضر در حالتي‌كه در راهنماي مرحله به مرحله وباگ خويش، تمامي جزئيات را به طور مفصل توضيح دهيد،. بدين ترتيب، محتواي شما از ديگر راهنماهاي قدم به قدم كه در آنجا وجود دارااست، غير وابسته شود.

اين ورقه صرفا هر ماه ۲،۷۷۱ بازديد كننده از جستجوي ارگانيك ساخت‌و‌ساز مي نمايد.

محتوا با داده هاي اطلاعاتي
BuzzSumo به طراوت ۱۰۰ ميليون پست را تحت عنوان بخشي از “گزارش مراحل مطالب” خويش ارزيابي نموده است.

آن ها دريافتند كه عموم براي به اشتراك گذاشتن و لينك با محتوا در گير خلل گرديده اند. چون ترازو محتوايي كه از سال ۲۰۱۵ منتشر شده‌است منفجر شده‌است و اين منجر ميگردد كه ايستادگي كردن دشوار خيس گردد.

در يك يادداشت مثبت خيس ، آنان دريافتند كه “پژوهش ها داراي اعتبار و مرجع همچنان به پيوندها ادامه ميدهند.”

به عبارت ديگر: مطالب با اطلاعات هنوز هم بسيار خوب عمل مي نمايند.

اين خبر خوب ميباشد. خبر بد اين ميباشد كه ساخت اين نوع محتواي داده محور مي‌تواند حقيقتاً ايراد باشد.

راهنماهاي بدون نقص
راهنماهاي بي نقص مشابه ليست هاي بدون نقص ميباشند كه پيش از اينً درباره‌ي آن‌ها سخن كرديم.

تفاوت پهناور اين دو در‌اين ميباشد كه با يك راهنماي بدون نقص شما لزوماً ليست عظيم اي از نكات يا اين كه نمونه ها را رسم نميكنيد. البته در ازاي، شما در اكنون پوشش دادن هر زاويه اي در زمينه‌ي زمينه ميباشيد.

آري ، شما هنوز هم مي‌خواهيد استراتژي هاي عملي را پوشش دهيد. البته غرض اساسي اين ميباشد كه هر هر كه ميخواهد راجع‌به موضوعي خخاص بداند، بتواند درين شيت به فيض خويش دستيابد.

براي هر كس پيرو ليست بزرگ اي از تكنيك هاي اكشن ميباشد ، اين مطالب عالي ميباشد. ولي اين ورقه به هر كه ميخواهد بفهمد ساختمان لينك و پيوند چه مي‌باشد ؟ يا اين كه چرا توليد بك پيوند براي بهينه سازي اساسي ميباشد؟ كمكي نمي نمايد.

آري ، اين راهنما دربرگيرنده يكسري استراتژي ميباشد. البته تمركز اين ميباشد كه به عموم ياري كنيم زمينه “ساختمان لينك” را تماما شعور نمايند.

نكته ماهر: موضوعات نو و پرطرفدار را پوشش دهيد تا بخت هايي كه از راهنماي شما پر رنگ ميشود را تقويت فرماييد.

محتواي تصويري
يك مطالعه اخير در صنعت نشان اعطا كرد كه يك صورت از محتواي بصري (اينفوگرافي) يك قالب محتواي ايده آل براي بدست آوردن پيوندها ميباشد.

ولي ، اينفوگرافيك صرفا راهي براي ساخت‌و‌ساز محتواي بصري وجود ندارد. فيلم ها ، نمودارهاي اكران ، عكسهاي برگه و موردها ديگر وجود داراست. شما حتي تركيبي از اشكال گوناگون محتواي تصويري مانند “Instructographics” نيز داريد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مباني مهم سئو


مباني سئو در شيت
سئو در برگه اطمينان ميدهد كه گوگل قادر است صفحه هاي اينترنت شما‌را پيدا نمايد سئو سايت تا بتواند آنها‌را در نتيجه ها كاوش نشان دهد. همينطور داشتن مطالب داراي ربط ، مفصل و اثر گذار در لغات جستجوي متبوع براي كاوش را ساخت و ساز خواهد كرد.

به صورت خاص ، گوگل براي لغات و لغات خاص شيت شمارا نسخه برداري مي نمايد.

و هنگامي توشه ديگر اين اصطلاح را مي بيند ، گوگل ميگويد: “اين ورقه مي بايست راجع به اين واژه كليدي باشد!”

به همين استدلال به كار گيري از كلمه و واژه كليدي متبوع در شيت خويش سواي آنكه به بالاي برگه برويد اصلي ميباشد.

اينك ، بياييد روش seo بهينه سازي در برگه وب سايت خويش را پوشش دهيم:

Yoast را نصب فرماييد

در‌حالتي كه وب سايت شما با وردپرس اجرا ميگردد ، اينجانب به كارگيري از پلاگين Yoast بهينه سازي را به شدت پيشنهاد مي‌كنم .

خير ، Yoast يك دكمه جادويي وجود ندارد كه به صورت خود كار وبسايت شمارا با صرفه مي نمايد.

ولي Yoast تهيه و تنظيم تيتر و توضيحات شيت شمارا راحت مي نمايد.

همينطور دارنده خصوصيت هاي ديگري ميباشد كه به سئو وب سايت شما ياري مي نمايد.

در شرايطي كه وبسايت شما بر روي پلتفرم ديگري (مانند Shopify يا اين كه Wix) اجرا گردد ، بسته هايي هم براي بهينه سازي وبسايت شما مشابه يوآست ارائه داده ميباشد.

از كليد كلمه خويش در برچسب تيتر استعمال نمائيد
ضابطه شماره ۱ seo در برگه اين ميباشد كه مطلقا از كليد كلمه و واژه خويش در برچسب تيتر استعمال فرماييد.

چرا اين اساسي ميباشد؟؟؟

خوب ، زماني سخن از سئو ورقه ميگردد ، برچسب تيتر شما مهم ترين نصيب كاغذ شما ميباشد.

برچسب تيتر شما خلاصه مي نمايد كه برگه شما در رابطه چه مي‌باشد. و زماني از كليد كلمه و واژه خويش را در برچسب تيتر خويش به كارگيري ميكنيد ، به Google ميگويد برگه شما در باب آن كليد كلمه و واژه ميباشد.

توضيحات متا را براي كليك با صرفه نمائيد
توضيحات متا شما براي گوگل به اندازه برچسب تيتر اهميت ندارد و گوگل گفته ميباشد كه آنان اعتنا متعددي به توضيحات شما (يا اين كه كلمه ها كليدي متا) نميكنند.

پس چرا مي بايست در ساخت‌و‌ساز توضيحات زحمت بكشيم؟

از آن‌جا كه عموم از توضيحات شما به كار گيري مي نمايند تا دريابند كه آيا روي فيض شما كليك مي نمايند يا اين كه خيرتوضيحات متا داراي اهميت ميباشد.

براي مثال ، اين توضيحات را از شيت اساسي وب سايت اينجانب تحليل نماييد:

ملاحظه كنيد اينجانب حقيقتاً محتواي خويش را چه‌طور مي‌فروشم؟ با اين نكات (واضح ميباشد) ترافيك بيشتري به وب سايت اينجانب وارد ميشود.

نكته Pro: در توضيحات خويش از كليد كلمه و واژه اساسي خويش استعمال فرماييد. زماني كه فردي در جستجوي آن اصطلاح ميباشد ، گوگل كلمه و واژه كليدي شما‌را جسورانه سرچ مي نمايد و به تارنما شما ياري مي نمايد تا در SERP ها بيشتر از آن استعمال فرمائيد .

در محتواي خويش از لغات كليدي به كارگيري نماييد
در مرحله آن‌گاه ، شما ما يحتاج خواهيد داشت كه يكسري توشه واژه كليدي خويش را در كاغذ خويش وارد فرمائيد.

از اين روش ، گوگل اطمينان خواهد داشت كه كاغذ شما حقيقتاً در باب آن مسئله ميباشد.

مثلا ، براي پست هاي موعظه بهينه سازي كه پيش از اينً به آن‌ها اشاره كردم ، مي‌بينيد كه اينجانب آن واژه كليدي را در ۱۵۰ واژه و كلمه نخستين گنجانده ام:

اينجانب آن واژه و كلمه كليدي را چنددفعه مجموعاَ محتوا به كار گيري كرده ام.

در مجموع ، اينجانب از كلمه و واژه كليدي اساسي خويش ۶ توشه در متن استعمال كردم و با اعتنا به اينكه مطالب اينجانب بيش تر از ۳۰۰۰ كلمه و واژه ميباشد ، اين تراكم لغت ها كليدي چنداني وجود ندارد. صرفا كافي ميباشد گوگل از آنچه راجع به محتواي اينجانب ميباشد به كار گيري نمايد.

نكته لازم به ذكر اين ميباشد كه درصورتي كه شما از تعداد متعددي واژه كليدي به كار گيري مي‌كنيد، گوگل آن را يك استراتژي سئو كلاه سياه به اسم ” مالامال كردن كلمه ها كليدي ” دانسته كه قادر است وبسايت شمارا مجازات نمايد.

تعدادي توشه كليد كلمه اساسي خويش را در ورقه خويش وارد فرماييد. در شرايطي‌كه پاره اي بيش خيس و يا اين كه كمتر از حد استاندارد آن به كار گيري نماييد ، عمل صدق وجود ندارد. البته در صورتي‌كه عمداً لغات كليدي را در محتواي خويش قرار داده ايد ، در واقع جراحت هاي متعددي را به وب سايت خويش وارد نموده ايد.

از مترادف و هم معني ها و تغييرات استعمال فرمائيد
به طبعً مجموعاَ محتواي خويش از مترادف و هم معني ها و تغييرات كلمه و واژه كليدي مقصود خويش استعمال فرماييد. اين ميتواند به كاغذ شما به اندازه قريه ها كلمه و واژه كليدي گوناگون ياري دهد.

براي مثال ، اين پست را از وب سايت اينجانب محاسبه فرمائيد.

از‌آن‌جا‌كه اينجانب كلمه و واژه كليدي خويش را در برچسب تيتر خويش و به صورت كلي محتواي خويش قرار مي دهم ، مكان تعجب وجود ندارد كه اينجانب براي آن اصطلاح در منزلت هاي برتر قرار بگيرم:

البته اينجانب همينطور تغييرات متعددي در واژه كليدي خويش را ارائه مي دهم. ياور با آنچه كه تحت عنوان “كليد كلمه LSI” شناخته مي‌شود .

(لغات كليدي LSI اصولاً اصطلاحاتي مي باشند كه به واژه و كلمه كليدي اساسي اينجانب مجاورت مي‌باشند)

مثلا ، اينجانب عبارات كليدي LSI مانند “ابزار دستيابي” و “تجزيه و بررسي بك پيوند” را در پست قرار مي دهم.

بياييد بگوييم كه شما صرفا نوشته‌ي‌علمي اي را منتشر نموده ايد كه در خصوص كلمه و واژه كليدي با صرفه شده‌است: “نكات مرتبط با بازاريابي ديجيتال”.

خوب ، شما مي‌خواهيد از متن هاي اين اصطلاح در محتواي خويش به كار گيري نمائيد:

نكات مرتبط با بازاريابي اينترنتي
نكات بلاگ نويسي
نكات مرتبط با بازاريابي تازه كار
نكته ماهر: تغييرات مختلفي از واژه و كلمه كليدي خويش را در Google و Bing Suggest پيدا نمائيد. صرفا كلمه و واژه كليدي خويش را در نوار كاوش تايپ كرده و پيشنهادات را ارزيابي نماييد.

مي‌دانيد كه چه چيزي براي محتواي شما مفهوم داراست؟ به كارگيري از ’em!

seo تصاوير
خلاف يك نوشته‌ي‌علمي بر پايه ي متن ، موتورهاي كاوش آنچه در باطن يك تصوير ميباشد را دشوار آناليز مي نمايند ولي گوگل به مهارت بالايي در ادراك تصوي رسيده ميباشد.

بدين ترتيب آن ها به اسم پرونده ، متن جايگزين و تيتر شما توكل مي نمايند تا دريابند كه يك تصوير در واقع چه است.

و در حالتي كه سايتي با تصاوير متعددي فعال سازي ميكنيد ، بهينه سازي تصاويربسيار اساسي ميباشد. در غير اين شكل ، گوگل طاقت فرسا ميفهمد چه چيزي در كاغذ شما ميباشد.

در آغاز نامي را براي عكس خويش تحت عنوان اسم توصيفي ارائه دهيد. از جمله ، از تني چند از نظراتي كه يك كدام از راهنماهاي ما اخذ نموده است ، اين تصوير برگه را نظارت نماييد.

ما از اسم پرونده استعمال كرديم: mobile-بهينه سازي-guide-comments.png.

در مرحله پس از متن جايگزين استعمال فرماييد كه تصوير شما‌را تعريف مي نمايد .

در پايان ، تيتر خويش را تحت عنوان تصوير بدهيد. اما اينجانب تنها متن alt خويش را اينجا اسكن و مكان گذاري ميكنم.

به طور تجربي متوجه گرديده ايم كه گوگل تصاوير مارا آيتم بررسي قرار مي دهد بدين ترتيب در صورتي‌كه وسعت تصاوير ما باصرفه نباشد در حاصل ظواهر نميشوند ولي وسعت نادر كه سبب كيفيت تحت تصاوير خواهد شد هم از طرف يوزرها مردود اعلام مي گردد و از نتيجه ها حذف مي‌گردد بدين ترتيب نرم افزار هاي با صرفه ساز تصاوير را سفارش نميكنيم.

تجربه ي استفاده كننده
مي‌توانيد يك كاغذ اينترنت داشته باشيد كه كاملا براي بهينه سازي با صرفه گرديده باشد.

گرچه تجربه مخاطب خيالي ميباشد (كه اندازه گيري موتورهاي اساسي كاوش مانند گوگل ، بينگ و ياهو را مشقت بار مي نمايد) ، ولي به صورت غير بي واسطه بر seo شما تأثير مي‌گذارد.

از اين پيشين ، در‌صورتي‌كه به كارگيري از تارنما شما طاقت فرسا باشد ، عموم رغبتي به اشتراك گذاري آن را ندارند و فارغ از لينك و اشتراك گذاري ، اقبال سكو شما در گوگل به طور تقريبً صفر ميباشد..


برچسب: ر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۱۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نداشتن اهداف مشخص سئو


نداشتن هدف ها معين بهينه سازي
پيش از مبادرت به seo در وبسايت داشتن هدف ها معلوم سئو سايت از اهميت بالايي برخوردار‌است. در شرايطي كه نميدانيد ازسئو سايت خويش چه انتظاراتي داريد شما هيچگاه كاركشته به رويش در بهينه سازي نخواهيد بود. در اينجا كليد مشخص و معلوم كردن منظور خويش از وب سايت و بهينه سازي و آن گاه طرح ريزي راجع به استراتژي بهينه سازي ميباشد. يك استراتژي نا مرتب شما‌را به هيچ جا نخواهد رساند.

حق تقدم بيشتر دادن به گوگل خير به كاربر تارنما
در انتها، محتوا و استراتژي بهينه سازي خويش را براي يوزرها حقيقي بنويسيد خير موتور هاي كاوش. چون براي بالا بردن فروش و شيوه هاي اداره شغل خويش به خريداران حقيقي و واقعي نياز داريد. موتور هاي كاوش اهميتي ندارند. شغل شما به مشتريان متعلق ميباشد خير موتور هاي كاوش.
موتور هاي كاوش مثل گوگل صرفا يك واسطه براي جذب مشتريان مي باشند. هيچكس نميداند كه گوگل چه وقتي يك وب سايت را جريمه كرده و درجه آن را كاهش خواهد بخشيد. ولي در صورتي‌كه شما به مشتري اهميت بدهيد اقبال كافي وجود داراست كه مشتريان هم مانند گوگل به بالا بردن درجه شما امداد نمايند. به همين استدلال شما مي بايست مشتريان خويش را در رابطه با ارائه سرويس ها و محصول ها راضي نگه داريد.

فيض گيري
اكنون شما از كل خطاها seo مطلع شديد، عملكرد خويش را بكنيد تا در سال 2020از اين خطاها پرهيز كنيد. درصورتي كه پباده سازي تارنما گوشي را در لحاظ نگرفته ايد، هدف ها معلوم نداريد،يا اين كه روي محتواي متعدد تمركز نموده ايد وبسايت شما مبتلا خلل گردد. عملكرد نمائيد از جديدترين تكنيك هاي بهينه سازي به كار گيري كرده و مدام بروز باشيد تا مدام در بالا رقابت بمانيد.


يكي‌از كامنتهايي كه در eCreative IM پست گرديده در مورد اين ايراد ميباشد.

"كل نرخ هاي پريدن يكسان نيستند. اينجانب نرخ پريدن بالايي دارم به اين دليل‌كه عكسهاي متعددي در گوگل دارم. هنگامي كسي در گوگل براي عكس جستوجو ميكند گوگل عكس را در ورقه نخستين مياره كه‌اين يك پيروزي به اكانت مياد. بعداز اون مخاطب عكس را ميبندد و اين نرخ پريدن را بالا مي برد در صورتي‌كه كه زماني عكس ها و وبسايت شما يك واژه كليدي دارا هستند نميتوانيد تفاوت دربين اين دو را تشخيص بدهيد. "
براي اونها نرخ پريدن بالا به جهت عكس هاي متعددي ميباشد كه در حاصل گوگل نمايش داده ميشود. زماني كسي براي عكس هاي اونها كاوش ميكند و شيوه كليك ميكند يك امتياز مثبت براي تارنما و همينطور يك امتياز منفي هنگامي كه عكس را بعداز ديدن ميبندند ميباشد.
رمزگشايي دربين اين دو هنگامي كه تارنما و عكس از يك واژه و كلمه كليدي استعمال ميكنند ناممكن ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محاسبه پيج رنك گوگل


به حساب آوردن پيج رنك گوگل
قابليت و امكان اكران پيج رنك گوگل و مشاهده جايگاه گوگل وب سايت ديگر قابل دسترس وجود ندارد! سئو سايت گوگل در سال ۲۰۱۷ تولبار پيج رنك را به كلي غير فعال كرد ولي اين به معناي مرگ پيج رنك وجود ندارد بلكه همان طور كه گفته شد از اين اپليكيشن به نيكي در گوگل براي سكو بندي صفحه هاي استعمال مي‌گردد.

تاريخچه اختراع
پيج رنك كه به اختصار PR براي او‌لين‌توشه در سال ۱۹۹۶ ميلادي به وسيله سرگئي برين نوآوري شويد. پيج رنك فيض تجزيه و محاسبه لينك و پيوند‌هاي ورودي به يك وبسايت ميباشد.

پيج رنك سكو‌اي ميباشد كه گوگل براي يك وبسايت در بين اعداد ۰ تا ۱۰ در لحاظ ميگيرد. هرقدر اين عدد در حدود ۱۰ باشد، نشان‌دهنده اين ميباشد كه‌اين وب سايت پيوند ‌هاي ورودي بيشتري دارااست و وبسايت‌هاي بيشتري به آن لينك و پيوند داده‌اند؛ ولي فقط به طور كلي جهان يكسري اينترنت‌وب سايت با پيج رنك ۱۰ وجود دارا‌هستند كه گوگل، ويكي‌پديا، فيسبوك از تعداد محدود آن مي‌باشند.

به جهت سوء ‌استعمال‌هايي كه مديران وب سايت‌ها از داده ها ارائه ‌گرديده به وسيله پيج رنك مي‌كردند، در سال ۲۰۱۶ سيستم احتساب پيج رنك گوگل از دسترس مردم بيرون شد. ولي اكثري معتقدند كه موتور جستجوي گوگل هنوز هم از پيج رنك تحت عنوان يك كدام از فاكتورهاي مهم درجه‌بندي اينترنت ‌وب سايت ‌ها استعمال مي‌نمايد و اما اكثري معتقد مي‌باشند كه پيج رنك گوگل منسوخ شده‌است.

با بيرون شدن پيج رنك از دسترس مردم دامين اتوريتي [💎] درست شده به وسيله كمپاني ماز (MOZ) تحت عنوان واحد سنجش اساسي تحليل بهينه سازي وبسايت [🏹] به وسيله بهينه سازي كاران [🙆‍♂️] قرار گرفت.

روش ارتقا پيج رنك وب سايت
براي ارتقاء پيج رنك، وب سايت شما مي بايست از اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار بك پيوند داشته باشد. همينطور مي بايست ساختار url وب سايت شما به طوري چيده گردد كه در مجاورت‌ترين موقعيت ممكن به ورقه مهم باشد. ايجاد محتواي با‌كيفيت و seo گرديده [✒️] بدين فرآيند ياري خواهد كرد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو چيست و چه كاربردي دارد؟ از seo بيشتر بدانيد!


مضمون‌ seo چه مي باشد و چه كاربرد و اهميتي داراست؟ سئو سايت تمجيد بهينه سازي به گويش معمولي و… عباراتي كه‌اين روز ها در وب زياد كاوش ميشوند. كاربراني كه بعداز فعال‌ساز‌ي اينترنت‌تارنما خويش از نادر بودن بازديدها، نداشتن فروش آنلاين و معدود‌توجهي به سايتشان نگران ميباشند و راه حل را در يك چيز يافته‌اند: seo و seo وب سايت!


درين نوشته‌ي‌علمي از زمان آمورش مجاني seo، كارايي كرده‌ايم به سؤالات اساسي كه در اين مورد مطرح ميشود به گويش معمولي جواب دهيم. در شرايطي كه شما هم مشتاقيد بدانيد seo چه است و چه تأثيري بر اينترنت‌وب سايت‌ها داراست با ما ياروهمدم باشيد.


بهينه سازي چه ميباشد ؟
بهينه سازي چه ميباشد؟ بهينه سازي (بهينه سازي) از واژه و كلمه‌ي Search Engine Optimization گرفته‌گرديده و به معناي با صرفه‌سازي موتور كاوش ميباشد.
در واقع به كار‌هايي كه در طول طراحي وب سايت‌‌تارنما، ساخت محتوا و.. انجام مي دهيم تا اينترنت‌تارنما ما در نتيجه ها گوگل مقام بهتري كسب نمايد، بهينه سازي ميگويند.
در شرايطي كه بخواهيم به سؤال seo چه است جواب جامع‌تري بدهيم نخست بايستي درخصوص موتورهاي كاوش بيشتر بدانيد.


روش‌ي فعاليت موتور كاوش

موتورهاي كاوش مثل گوگل از قابل انعطاف‌افزارهاي مختلفي ساخته شده‌اند كه هر يك يك غرض و شيوه فعاليت مشخصي دارا‌هستند، ربات يا اين كه قابل انعطاف‌افزارهايي به اسم spider،crowler ،indexer و… (تعريف آنان در‌اين نوشته‌ي علمي نمي‌گنجد!)
موتورهاي كاوش به ياري اين ربات‌ها در صفحه هاي اينترنت به كاوش ميپردازند و مطالب صفحه ها تارنما‌ها را دسته‌بندي و در مقر‌ داده‌ي خويش ذخيره ‌مي‌نمايند.
وقتي كه استفاده كننده عبارتي را كاوش مي‌نمايد، موتور كاوش در مقر داده‌ي خويش به جستجوي عبارت كاوش گرديده ميپردازد و مجاورت‌ترين نتيجه ها را به ترتيب به شما اكران ميدهد.
پس برخلاف تصور مردم، موتور كاوش از قبلي مقر داده‌اش را مهيا كرده و اين‌سيرتكامل وجود ندارد كه به عبارتي لحظه‌ي كاوش مجموع اينترنت را بگردد.


رابطه موتورهاي كاوش و بهينه سازي چه است ؟
قطعاً ميپرسيد ربط اين روايت به بهينه سازي چه چيزي است؟ بايستي بدانيد مورد‌اي كه درين مشاجره اهميت داراست به عبارتي الويت‌ بندي و ترتيب اكران نتيجه ها كاوش ميباشد. مباحث seo همواره به‌دنبال جستن راهكارهايي ميباشد كه به ياري آن بتواند تارنما مدنظر خويش را در نتيجه ها كاوش بهبود ببخشد.


موتورهاي كاوش با ياري گروه‌اي از الگوريتم‌ و راهبرد‌ها تلاش مي‌نمايند حاصل را طوري حق تقدم‌ بندي نمايند كه مخاطب با جستجوي خويش داراي ارتباط‌ترين فيض را اخذ نمايد.
اين الويت ‌بندي و ترتيب اكران به فاكتورهاي مختلفي بستگي دارااست. معمولاً جهت خودداري از سوء‌ استعمال، اطلاعاتي در زمينه‌ي شيوه‌ي عمل الگوريتم‌ها منتشر نمي شود.
غرض بهينه سازي شناخت و آشنايي اين الگوريتم‌هاست كه بتواند تارنما مدنظر خويش را در جايگاه‌بندي بهبود ببخشد و مقام بالاتري در حاصل كسب نمايد

در صدر الگوريتم‌هاي موتورهاي كاوش چندان توسعه يافته نبودند و بعضي اشخاص با سوء به كار گيري از مشكلهاي الگوريتم‌ها، وب سايت خويش را در حين كوتاهي به كاغذ‌ي نخستين گوگل ميرسانند. البته امروزه با وجود پيشرفت‌هاي اصلي در الگوريتم‌ها معمولاً صرفا وبسايت‌هايي كه به‌شكل حقيقي وواقعي و صحيح عمل دارا‌هستند به برگه‌ي نخستين رويه پيدا مي‌نمايند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

6 راهكار براي آناليز سئوي رقبا


داشتن رقابت سلامت بخشي از روند كل كسب و كارهاست. سئو سايت  رقابت قادر است اجراي ايده‌هاي خلاقانه را در كسب و كارتان تقويت نمايد و مانند يك دليل عجله‌دهنده براي پرورش و پيشرفت شما در بخش اعظمي از فرآيندها؛ از فروش گرفته تا رئيس رابطه با مشتري؛ فعاليت نمايد.
به عبارتي‌طور كه مي دانيد، باصرفه‌سازي موتورهاي كاوش يا اين كه بهينه سازي يكي مهم ترين دست اندركاران پيروزي در كسب و شغل هاي ديجيتال ميباشد. درين نوشته‌علمي قصد داريم با ارائه‌ي يك سري راهكار، به شما امداد كنيم تا رقيبان اساسي خويش را در بهينه سازي پيدا فرمائيد، انگيزه پيروزي آن ها را دريابيد و در غايت در راستاي غلبه بر ضعف‌هاي خويش مبادرت فرماييد.

1. شناسايي رقباي مهم در بهينه سازي
رقباي دورازشوخي و توانمند شما در بازار الزاماً ممكن ميباشد در حاصل كاوش چندان توانمند ظواهر نشوند. رقباي شما در بهينه سازي، آن‌هايي مي باشند كه با وارد كردن عبارات كليدي متبوع شما، در حاصل نخستين كاوش ظواهر مي شوند، سواي اينكه حريف تجاري كسب و كارتان باشند. همان ديگر، آن ها رقباي محتوايي شما مي‌باشند.
در شرايطي‌كه سرويس ها مختلفي ارائه مي كنيد، بايستي مبتني بر عبارات كليدي، براي هر قسمت ليست متمايزي از رقباي بهينه سازي تهيه و تنظيم نماييد. براي اين عمل كافيست عبارات كليدي را در گوگل وارد كرده و دامنه‌ي رقبا را در موضع‌هاي نخستين حاصل كاوش يادداشت نماييد.

2. انتخاب جايگاه مشقت عبارات كليدي
در‌اين مرحله موردنياز ميباشد واحد سنجش اقتدار رقبا را گزينش فرمائيد. از جمله مي توانيد به امداد ابزارهاي جان دار براي بررسي رقبا، فاكتورهايي مانند اقتدار دامنه، عمر دامنه، ميهن دامنه، درجه الكسا، وسعت ترافيك و … را به دست آورده و در غايت براي هر واژه و كلمه كليدي يك امتياز كلي (تحت عنوان مرتبه رنج) در حيث بگيريد. هر چه اين امتياز فراتر باشد، نشان مي دهد در بهينه سازي بهتر كار كرده‌اند و براي كسب آن مقام بايستي بيشتر عملكرد نمائيد. همينطور رقبايي كه رتبه رنج تحت‌تري دارا‌هستند، مي توانند تحت عنوان يك مجال براي شما تلقي شوند تا بتوانيد از آنها پيشي بگيريد.

3. نظارت محتوا و با صرفه‌سازي صفحه هاي (On-Page Optimization)
براي چك استراتژي سئوي داخلي رقباي خويش نيز مي توانيد از ابزارهاي تحليلي استعمال فرمائيد. در‌پي به بعضا از مهمترين فاكتورهاي قابل تحليل اشاره خوا هيم كرد:
يكي‌از او‌لين مواقعي كه مي توانيد در صفحاتي كه درجه بالايي در گوگل دارا‌هستند نظارت فرماييد، طرز استعمال از كلمه ها كليدي در محتواست. در همين راستا، توضيحات متاي رقبا را ارزيابي نمائيد. آيا ساختار آن استاندارد ميباشد و از عبارات كليدي به طور باصرفه در آن به كارگيري كرده‌اند؟ آيا با استعمال از قواعد نسخه برداري‌رايتينگ و به كارگيري از CTA توانسته‌اند دقت استفاده كننده را جلب نمايند؟
همينطور همت فرمائيد تاكتيك‌هاي لينك و پيوند بيلدينگ داخلي رقبا را دريابيد. به علاوه، به استراتژي تايپ كردن عنوان ها و تيترها (براي مثالً ارتفاع تيتر‌ها، لغت ها كليدي جان دار در آنها و تگ‌هاي تيتر) اعتنا نماييد.
به علاوه مايحتاج ميباشد محتواي آنها‌را به حيث داراي ارتباط بودن عنوان ها، گونه هاي محتواي ساخت گرديده در اينترنت‌وب سايت و كانال‌هاي اجتماعي، تعداد لغات به عمل رفته در مقاله ها يا اين كه بازه بازه زماني ويديوها و كيفيت محتوا آناليز فرمائيد.
در غايت مي توانيد با بنچ برند كردن و سرمشق برداري از رقباي قدرتمندتان، كيفيت محتواي خويش را بهبود دهيد.

4. بررسي بك‌لينك و پيوند‌ها
يك كدام از موردها اصلي در چك سئوي رقبا، چك بك‌لينك و پيوند‌هاي اينترنت‌تارنما آن‌هاست‌. براي اين فعاليت مورد نياز ميباشد بدانيد از كدام اينترنت‌وبسايت‌هاي داراي اعتبار بك‌لينك و پيوند اخذ كرده‌اند و محتواي آن ها دارنده چه خصوصيت‌ها و چه سطح از كيفيت بوده ميباشد. در سود ميتوانيد مجال‌هاي اخذ لينك و پيوند از اينترنت‌وبسايت‌هاي داراي اعتبار را براي اينترنت‌تارنما خويش نظارت كرده و آن ها را اجرايي نمائيد.
از ابزارهاي اصلي و كاربردي چك بك‌پيوند مي‌قدرت به Moz و SEMrush و Ahrefs اشاره نمود.

5. ارزيابي ساختار اينترنت‌وبسايت و تجربه كاربري (UX)
به عبارتي‌طور كه تا قبل از اين بارها به‌اين مورد اشاره كرده‌ايم، تمركز اساسي الگوريتم‌هاي گوگل براي درجه‌بندي اينترنت‌تارنما‌ها خصوصا در سال‌هاي اخير، بر اخلاق و رفتار شايسته ترين تجربه كاربري، سرعت بار گذاري بالا و برخورد‌گرا بودن اينترنت‌وبسايت نسبت به گوشي‌ها و پباده سازي مطلوب اينترنت‌وب سايت ميباشد. بدين ترتيب در صورتي‌كه اينترنت‌وبسايت شما در مقايسه با رقبا اين خصوصيت‌ها را ندارد، هرچه سريع‌خيس مي بايست اقداماتي مانند باصرفه‌سازي نقشه وبسايت، سرعت بار گذاري خصوصا براي لندينگ پيج‌ها و بهبود تجربه كاربري و رابط كاربري اينترنت‌وب سايت خويش را انجام دهيد.
فراموش نكنيد كه خصوصيت‌هاي ظاهري اينترنت‌تارنما در كنار UI و UX براي يوزرها اهميت بخش اعظمي داراست. چنانچه اينترنت‌وبسايت شما از اين جنبه‌ها نيز كاركشته ظواهر گردد، علاوه بر بهبود در درجه‌بندي گوگل، احتمال جذب و حفظ يوزرها در مقايسه با رقبا ارتقاء مييابد.

6. چك كانال‌هاي اجتماعي
ممكن ميباشد فكر كنيد كار در كانال‌هاي اجتماعي به مسئله بهينه سازي بي‌ربط ميباشد. البته به عبارتي‌طور كه روشن ميباشد، بازاريابي كانال‌هاي اجتماعي سبب ساز مي‌گردد بتوانيد تعامل موثري با مخاطبان خويش برقرار نماييد، درايت از مارك خويش را بالا ببريد، محتواي خويش را با سرعت بيشتري وايرال فرمائيد و همينطور با هدايت مخاطبان به لندينگ پيج (كاغذ فرود) متبوع، به هدف ها مختلفي مانند ارتقا ترافيك اينترنت‌وبسايت، نرخ تبديل، فروش و در غايت ارتقاء نرخ رجوع سرمايه دست يابيد. بدين ترتيب چنانچه رقبا خلاف شما، عمل موثري در كانال‌هاي اجتماعي دارا هستند، مي بايست بدانيد كه يك قدم پهناور از آنان مسافت داريد.
فراموش نكنيد كه YouTube نيز يكي پهناور‌ترين موتورهاي كاوش در عالم به حساب مي‌آيد. بدين ترتيب در صورتي رقباي صنعت شما در مورد ويدئو ماركتينگ فعال مي باشند، مي بايست آن را يك تهديد دورازشوخي براي كسب و فعاليت خويش به اكانت آوريد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نرخ تبديل (Conversion Rate) چيست ؟


شاخص‌هاي اكثري براي محاسبه يك كسب و عمل وجود دارا‌هستند. اين معيارها نشان دهنده اين مي‌باشند كه آيا شما در مسير صدق قرار داريد؟ آيا به غرض خويش مجاورت مي باشيد؟ در شرايطي كه جواب مثبت ميباشد كه سئو سايت خوشا به حالتان، ولي در صورتيكه خير، اين متريك‌ها به شما ياري مي‌نمايند استراتژي‌هاي بهتري را براي پيشرفت تعيين فرماييد.
در دنياي بازاريابي اينترنتي اكثر كسب و امور در ادامه اين مي باشند كه فروش خويش را بيشتر نمايند. ولي به چه قيمتي؟ چطور ميتوانيد ترافيك بيشتري براي سايت خويش توده‌آوري نماييد يا اين كه با به عبارتي مخاطبيني كه داريد فروش خويش را بيشتر نماييد؟ يكي‌از مضمون‌‌ها در بازاريابي اينترنتي و ابزارهاي آناليزي نرخ تبديل يا اين كه به عبارتي Conversion rate ميباشد.
اين معنا به شما ياري مي‌نمايد با همين ترافيك فعلي كه در تارنما خويش داريد فروش‌ را بيشتر فرمائيد. به دنبال قصد داريم كه بيشتر در باب اين معني و تلاش آن سخن كنيم. همينطور ببينيم كه چرا بايستي به نرخ تبديل اهميت بدهيم؟ پس همدم ما باشيد.

نرخ تبديل يا اين كه Conversion Rate چه مي‌باشد؟
بعداز راه اندازي وب سايت، براي خويش يك‌سري مقصود معين ميكنيد. به عنوان مثال، اينكه يوزرها روي يك كال تو اكشن به‌خصوص كليك نمايند، يااينكه يك مال را خريداري نمايند، از يك مقاله ويژه بازديد نمايند و ... اين هدف ها در ابزارهاي آناليزي همانند گوگل آناليتيكس معين ميشوند. نرخ تبديل در واقع زماني حادثه ميفتد كه يك مخاطب بعداز بازديد از وب سايت شما به عبارتي كاري را انجام دهد كه شما درپي آن مي باشيد. در واقع به تعداد كاربراني كه از تمام يوزرها وارداتي به وب سايت شما، مبادرت متبوع را انجام دهند، نرخ تبديل گفته مي گردد.
فراموش نكنيد كه‌اين غرض‌ها براي هر وبسايتي به طور كامل متعدد مي‌باشند. اساسي اين ميباشد كه وبمستران براي هر تارنما و هر برگه يك مقصود معين انتخاب نمايند و روش وصال به آن را براي يوزرها هموار نمايند. همانگونه كه گفتيم اهدافي كه براي يك وب سايت انتخاب مي گردند بسته به نوع كسب و عمل متعدد مي‌باشند. ولي از رايج‌ترين تبديل‌هاي يك تارنما مي‌قدرت به موردها پايين اشاره نمود:

خريد يك كالا و سرويس ها
شركت كردن در ذكر كرد و گوي آنلاين
نام نويسي در وبسايت
لاگين كردن در وب سايت
و ...
چرا بايستي باصرفه‌سازي نرخ تبديل تارنما را بدون شوخي بگيريم؟
با صرفه‌سازي نرخ تبديل به صاحبين كسب و فعاليت امداد مي‌نمايد تا تغيير‌و تحول مثبتي در فعاليت خويش ساخت‌و‌ساز نمايند. با استعمال از ابزارهاي مطلوب آناليزي يك سايت و دانايي از نرخ تبديل شما علاوه بر اينكه ميتوانيد استراتژي‌هاي موثرتري را دنبال نمائيد، بلكه مي توانيد مخاطبين بيشتري را به مشتريان مستمر خويش تبديل نمائيد!
در واقع براي اينكه مشاهده كنيد راهكارهاي بازاريابي شما چقدر مثبت بوده‌اند بايستي بدانيد كه يك سري نفر به آن ها عكس العمل نشان داده‌اند. نرخ تبديل واحد سنجش نيكي براي سنجش اين قضيه ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۴۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)