مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

متا تگ ربات‌هاي مخصوص مثل ربات گوگل


متا تگ ربات‌هاي اختصاصي مثل ربات گوگل

اين تگ‌ها براي اين به كار گيري ميگردند كه امرها مشخصي سئو سايت  مثل noodp را به موتورهاي جست‌وجو بدهند. در كل موتورهاي جست‌وجو خودشان به اندازه‌ي كافي درين مورد كاركشته ميباشند، ولي در حالتي كه در برخي موردها تامل كرديد مايحتاج ميباشد، ميتوانيد از آن‌ها به كار گيري فرمائيد.

پانويس: عمل امر noodp اين ميباشد كه توضيحات سايت شما كه در تارنما‌ دايركتوري DMOZ مي باشد را در نتيجه ها جست‌وجو نشان ندهد.

 

متا تگ لهجه (Language)

فقط استعمال‌ي اين تگ هنگامي ميباشد كه ميخواهيد لهجه تارنما را تغيير‌و تحول دهيد و گويش اساسي‌تان را به گوگل بفهمانيد. در غير اين شكل به كار گيري از اين تگ اضافه‌كاري ميباشد.

 

متا تگ Geo

استعمال از اين تگ صرفا براي بينگ به عمل شما مي آيد زيرا گوگل حالت مكاني شما‌را متوجه ميشود. اين متاتگ سه نوع داراست:

اسم جاي
وضعيت جغرافيايي (ارتفاع و پهنا جغرافيايي)
محله
به كار گيري از اين تگ وقتي به فعاليت شما ميايد كه به عنوان مثال يك تارنما يكسري شعبه‌اي داريد كه همگي روي يك دامنه ميباشند.

 

 

متا تگ لغات كليدي (Keywords)

تگ لغات كليدي مدتي ميباشد كه اهميتي در مرتبه‌بندي گوگل ندارد. البته در برخي موردها مثل با صرفه‌سازي موتور جست‌وجوي بينگ و ياهو به درد بخور ميباشد. در كل ديگر پيشنهاد نميشود براي اين تگ وقت بگذاريد زيرا عملا در گوگل تاثير ندارد.

 

متا تگ تاييديه وبسايت (Site Verification)

شما نيازي به به كار گيري از اين متا تگ نداريد. اين تاييديه را مي بايست از شيوه هاي ديگري بار گذاري فرمائيد و در‌حالتي كه نتواستيد، از اين تگ به كار گيري فرماييد. گوگل به شما اين قابليت و امكان را ميدهد كه با استعمال از DNS و وصل شدن به اكانت گوگل آناليتيكس اين عمل را انجام دهيد. ولي بينگ همچنان صرفا از روش فولدر XML و متاتگ‌ها به شما اين قابليت را مي دهد، پس همت نمائيد پوشه xml را آزمون نمائيد.


بدها
متا تگ مولف (Author)

اين تگ براي بيان اسم مولف‌ي وبسايت استعمال ميشود. خير اينكه اسم مولف اصلي نباشد، در واقع اينجا هيچ لزومي به استعمال از آن وجود ندارد.



متا تگ Revisit After

به كارگيري از اين متا تگ در واقع يك دستور به موتورهاي جست‌وجو ميباشد كه در بازه زماني‌هاي هنگامي مشخص و معلوم به تارنما بازگردند البته هيچكدام از موتورهاي جست‌وجوي اساسي آن را دنبال نمي كنند.

 

متا تگ جايگاه‌بندي (Rating)

اين تگ براي مشخص و معلوم كردن چگالي لغات كليدي به كارگيري ميشود.

 

متا تگ تاريخ انقضا (Expiration Date)

اين متا تگ تاريخ استارت و انتها كاغذ را مشخص و معلوم مي‌نمايد. آيا بعضا از صفحه ها شما به تاريخ آخر مجاورت مي شوند؟ در‌حالتي كه به آنان نيازي نداريد آنان‌را منزه فرمائيد و به مكان به كار گيري از اين متاتگ، از يك نقشه وب سايت XML به كارگيري فرماييد و دائما آن را به‌روز نمائيد.

 

متا تگ اسكن رايت (Copyright)

در حالتي كه به فوتر سايت‌تان نگاه نمائيد علامت‌ي اسكن رايت را ميبينيد. پس چه لزومي به استعمال‌ي مجدد از آن ميباشد؟

 

متا تگ چكيده (Abstract)

اين تگ يك چكيده از نوشته‌ي‌علمي مشخص و معلوم مي‌نمايد و بيشتر براي مقاله‌ها پژوهشي به كار گيري ميشود.

 

متا تگ پخش يا اين كه توزيع (Distribution)

با به كارگيري از اين تگ شما معين ميكنيد كه چه عده اي ميتوانند به شما دسترسي داشته باشند. در صورتيكه براي برگه پسوردي تهيه و تنظيم فرمائيد تنها افراد خاصي ميتوانند به آن دسترسي داشته باشند و در وضعيت معمولي اين تهيه روي Globe ميباشد به‌اين مفهوم كه تمامي‌ي عالم مي توانند شمارا ببينند.


متا تگ توليد كننده (Generator)

اين تگ براي مشخص و معلوم كردن آفريننده وب سايت به كار گيري ميشود و مثل اسم تاليف كننده كاربردي ندارد.



متا تگ Cache Control

فعاليت اين تگ اين ميباشد كه نظارتي بر اين داشته باشد كه كاغذ شما هر يكسري وقت يكبار در مرورگر ذخيره مي‌گردد. اكثر مرورگرها محتويات كاغذ را در رم‌شان ذخيره مي‌نمايند تا دفعه‌ي آن گاه كه مخاطب بازگشت كرد با سرعت بيشتري بالا بيايند. البته برخي از سايت‌ها به جهت اينكه دائما آپ تو ديت رساني مي گردند، نبايد اين ذخيره‌سازي در آنها حادثه بيفتد. البته بهتر ميباشد اين عمل را در Header HTTP انجام دهيد.



متا تگ نوع منبع محتوا (Resource Type)

اين تگ نوع منبع محتوا را مشخص و معلوم مي‌نمايد. از جمله Document. ميتوانيد اين فعاليت را با به كارگيري از DTD Declaration انجام مي‌دهيد.

شرايط كنوني دقيقا وقتي ميباشد كه مي بايست پاره اي منزل تكاني انجام دهيد و چيزهاي اضافه را به دور بريزيد تا لحاظ موتورهاي جست‌وجو را بيشتر به سمت خودتان جلب فرمائيد!


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تگ هدر (H1 – H6) چيست و در سئو سايت چه اهميتي دارد؟


تگ هدر يا اين كه هدينگ كه ما بيشتر آن را با اسم عنوان يا اين  سئو سايت كه تگ هاي h1، h2، h3، h4 و غيره ميشناسيم، يك تگ HTML ميباشد كه به يوزرها و موتورهاي كاوش امداد مي نمايد تا شل خيس بفهمند كه محتواي يك كاغذ اينترنت راجع‌به چه است. علاوه بر اين، اين تگ قادر است به رنك دريافت كردن شيت شما ياري دهد.

به جهت اينكه اهميت تگ هدر براي بهينه سازي وب سايت و تجربه كاربري بسيار بالاست، نياز ميباشد كه به طبع در باب آن ها داده ها داشته باشيد و بدانيد چه‌طور آنان‌را در محتواي خويش به طريق صحيح به كارگيري فرماييد.

درين نوشته‌ي علمي، كل نكات ريز و درشت مرتبط با اين تگ را ارزيابي خوا‌هيم كرد. در شرايطي كه در باب تگ هدر سوالي در ذهن شماست، اين نوشته‌ي علمي را از دست ندهيد.

تگ هدر چه است؟
اهميت تگ هدر براي seo در چه است؟
مي‌توانيد در تگ هاي هدر از كليدواژه به كارگيري فرمائيد
تگ هدر تجربه كاربري را بهبود ميبخشد
داشتن تگ هدر مي اقتدار براي شما فيچر اسنيپت به دست بياورد
تگ هدر به seo وبسايت امداد مي نمايد
نكات به كار گيري صحيح از تگ هدر
از تگ هدر براي ساختار بخشيدن به محتوا به كارگيري نمائيد
از هدر ها براي قسمت بندي متن استعمال نماييد
در تگ هدر از كليدواژه به كارگيري فرمائيد
تگ هدر را براي فيچر اسنيپت ها seo نماييد
تنها يك تگ h1 داشته باشيد
تگ هاي هدر شما بايستي با هم منطبق داشته باشند
هدر هاي تارنما را ديدني بنويسيد
تگ هدر چه چيزي است؟


پيش از اينكه درباره‌ي اهميت و روش به كارگيري صحيح از اين تگ سخن كنيم، نخست توضيح مي‌دهيم كه‌اين تگ چه مي باشد.

تگ هاي هدر، تيتر اساسي ورقه (
) و همينطور بقيه تيتر هاي مرتبط با محتواي ورقه را گزينش مي نمايند. از منظر موتورهاي كاوش و همينطور استفاده كننده، هدر ها براي به دست آوردن خلاصه اي از متن به كارگيري مي گردند و به خواننده و ربات هاي موتور كاوش، خلاصه اي از محتواي شيت و پيام مهم آن را ميرسانند.

در‌صورتي‌كه بخواهيم يك تعريف و تمجيد براي اين تگ داشته باشيم ميتوانيم بگوييم:

تگ اچ، يك تگ HTML ميباشد كه تيتر برگه را معين مي نمايد.

درحال حاضر اين تعريف‌و‌تمجيد را با جزئيات بيشتري آناليز مي‌كنيم:

HTML – زباني ميباشد كه بيشتر وبسايت ها از آن براي ساخت و ساز صفحه ها خويش به كارگيري مي نمايند.
تگ (Tag) – تگ يك تكه كد ميباشد كه به مرورگرها ميگويد محتواي شيت را چه گونه اكران دهند.
تيتر (Heading) – گويش HTML دارنده شش تگ تيتر ميباشد كه h1 و h2 و … ناميده مي گردند. تگ اچ وان مهم‌ترين تگ به حساب آورده مي شود و تگ h6 معدود اهميت ترين. تگ ها معمولا به طور سلسله مراتبي از بالا به ذيل آراسته ميگردند.


براي اينكه با مثالي براي شما شفاف خيس توضيح دهيم، مي‌توانيد به تصوير ذيل نگاه نمائيد. ممكن ميباشد در نگاه اوليه تصور كنيد كه براي دو تيتر پايين فقط فونت را عظيم خيس و پررنگ خيس كرده ايم. امّا واقعيت اين ميباشد كه به‌اين دو تيتر تگ هاي مربوطه اضافه گرديده تا هم شما و هم موتورهاي كاوش متوجه اهميت و مضمون‌ آنان گرديد.

 

اهميت تگ هدر براي بهينه سازي در چه چيزي است؟
تگ هاي هدر براي صفحه هاي اينترنت دو خواص عظيم دارا هستند: ساخت و ساز شفافيت و رسم سلسله مراتب.

همانطور كه پيشين خيس هم گفتيم، اين تگ ها به موتورهاي كاوش ياري مي نمايند كه مورد اساسي شيت و ساختار آن را بفهمند. همينطور، اين تگ ها به مخاطب امداد مي نمايند كه به راحتي و با يك نگاه اجمالي مورد برگه را بفهمند.

امّا اينها فقط ادله اهميت تگ هاي هدر نيستند. در‌پي، در زمينه‌ي اهميت تگ هدر بيشتر توضيح خوا‌هيم اعطا كرد.

ميتوانيد در تگ هاي هدر از كليدواژه به كارگيري فرماييد
براي اينكه بتوانيد نوشته ي علمي اي بنويسيد كه هم براي استفاده كننده و هم براي موتورهاي كاوش شفاف باشد، كليدواژه هايي كه يوزرها سرچ مي نمايند را در هدر هاي خويش مكان دهيد و با اينكار بخت چشم شدن خويش در حاصل كاوش را بيشتر فرمائيد.

در مثالي كه از همين وب سايت به شما نشان داديم مي‌توانيد مشاهده كنيد كه كليد كلمه «نرخ كليك» در تگ h1 و h2 مستعمل اند.

امّا اين را نيز در خيال و خاطر داشته باشيد كه زياده روي در به كار گيري از كليدواژه ها ديگر سودي ندارد و گوگل با گاز متوجه غير طبيعي بودن متن مي گردد.

تگ هدر تجربه كاربري را بهبود مي‌بخشد
تگ هاي هدر خوانايي متن را تا حد متعددي بالا ميبرند و فهم خلاصه متن را سهل خيس مي نمايند. در فيض آن، رنك شما در گوگل بهبود مي‌يابد، چون گوگل به تجربه كاربري و برخورد مخاطب اهميت بسيار متعددي مي‌دهد.

بيشتر اشخاصي كه در فضاي اينترنت نوشته‌علمي مطالعه مي نمايند، به مكان قرائت نكته به نكته متن، آن را خلاصه خواني مي نمايند و با نگاه كردن تحت عنوان ها تلاش مي نمايند كليات متن را بفهمند. تگ هدر براي چنين كاربراني مي‌تواند بسيار امداد كننده باشد.

همينطور، هدر ها به استفاده كننده ياري مي نمايند كه فراموش نكنند كجاي نوشته بودند و چه مي خواندند. بدين ترتيب، يوزرها براي بازه بازه بيشتري روي برگه شما خواهند ماند.

داشتن هدر هاي مطلوب و مربوط به متن هر قسمت، به نوشته ي علمي شما ساختار مي‌بخشد و سبب ساز مي گردد خواننده تا انتهاي متن باقي بماند.

داشتن تگ هدر مي اقتدار براي شما فيچر اسنيپت به دست بياورد
اسنيپت هاي گوگل جعبه هاي ويژه اي ميباشند كه در شيت نخستين نتيجه ها كاوش، تارنما خاصي را به روش اي متعدد اكران مي‌دهند. در حالي كه تهيه كردن برخي از اين اسنيپت ها با به كار گيري از كدهاي خاص در برگه ممكن ميباشد، بقيه اسنپت ها به صورت خود كار به وسيله گوگل به وبسايت ها داده مي‌گردد.

اكنون براي اينكه بخت خريداري كردن اسنيپت براي شما بالا رود، مي بايست در ورقه اوليه رنك داشته باشيد و كد هاي HTML شيت خويش را seo نماييد تا گوگل آن‌ها را بفهمد و به طور اسنيپت اكران دهد.

با به كارگيري از تگ هدر شما ميتوانيد ساختار و سلسله مراتب تيتر هاي خويش را گزينش نماييد و به‌اين تريتب به گوگل ياري فرمائيد كه محتواي شما‌را شل خيس بفهمد. شايد تصور كنيد كه با به كارگيري از بولت و ليست هم مي اقتدار سلسله مراتب انتخاب كرد. امّا اين تگ هاي اچ مي باشند كه درك مقاله را براي گوگل سهل وآسان مي نمايند.

تگ هدر به seo وب سايت امداد مي نمايد
در سال ۲۰۰۹، مت كاتس از شركت گوگل چنين چيزي را درباره ي تگ اچ ذكر كرد:

هنگامي كه به وبسايت ها رنك مي‌دهيم، از كلمه ها باطن تيتر، درون URL و حتي چيزهايي كه با تگ ها هايلايت گرديده اند استعمال ميكنيم.

با اين وجود، بعدا جان مولر از اين شركت تاكيد كرد كه گوگل از تگ هدر براي شعور بهتر محتواي ورقه به كارگيري مي نمايد، امّا اصلا مهم نيست كه برگه شما به هيچ وجه تگ h1 داشته باشد يا اين كه خير و يا اين كه از جمله پنج تگ h1 داشته باشد. همينطور، تارنما ماز نيز در تحقيقي نشان اعطا كرد كه استعمال از تگ h1 به مكان تگ h2 هيچ تغييري توليد نخواهد كرد.

نكته اي كه در اينجا وجود داراست اين ميباشد كه لزوما استعمال از تگ هدر در مجموع به رنك وب سايت ما ياري خواهد كرد.

داشتن يك ساختار منطقي به گوگل امداد مي نمايد كه محتواي داراي ارتباط به نياز استفاده كننده را ريلكس خيس در برگه شما پيدا نمايد و همينطور كاغذ براي اسنيپت هاي ويژه گوگل مطلوب باشد.

شايد اينك اين مورد ثابت گرديده باشد كه تگ هاي هدر مستقيما روي seo تارنما تاثير نمي گذارند، امّا به كارگيري از آنها مسلما به ارتقاء كيفيت محتوا و خوانايي آن ياري مي نمايد.

به صورت كلي، چيزي كه از نگرش تجربه كاربري خوب باشد، از نگرش بهينه سازي نيز خوب ميباشد.

نكات به كارگيري صحيح از تگ هدر


همانطور كه گفتيم، شايد تگ هاي هدر مانند قبلي يك قسمت حياتي و مهم seo وب سايت نباشند، امّا اين تگ ها همچنان براي يوزرها وبسايت شما و در سود، براي بهينه سازي وب سايت اساسي مي‌باشند.

اين تگ ها مي‌توانند خوانايي متن را بهبود دهند و قرائت متن را شادي بخش خيس نمايند. در سود، ميتوانند به طور غير بدون واسطه روي بهينه سازي تارنما شما تاثير داشته باشند.

پيرو، نكاتي را در زمينه ي اسفتاده از تگ هدر يا اين كه تگ اچ در دست شما قرار مي‌دهيم. اين نكات به بهينه سازي وبسايت شما امداد خواهند كرد.

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۵۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو تكنيكال چيست؟


بهينه سازي و با صرفه‌سازي وب سايت به سه نوع سئوي داخلي، فرنگي و فني تقسيم مي گردد سئو سايت كه بعضي از اين موردها تماما محتوايي بوده و برخي ديگر مرتبط با اقدامات فني و تكنيكال مي گردند. درين مقاله بيشتر در رابطه بهينه سازي تكنيكال و نظارت‌ليست‌هاي آن مي پردازيم.

در بهينه سازي تكنيكال به ارزيابي و حل خطاها فني وب سايت از نگاه seo ميپردازيم تا منزلت وبسايت در صفحه ها جستجوي گوگل بهبود پيدا نمايد. ولي سؤال اينجاست كه چه مشكلاتي در وب سايت ميتوانند به بهينه سازي ربط داشته باشند؟
از جمله در حالتي كه نقشه وبسايت به صحت ساخته نشود و بعضا صفحه ها به گوگل معرفي نشوند، روبات‌هاي گوگل قوي به خزيدن آن صفحه هاي نخواهند بود و در سود به احتمال زياد ايندكس نخواهند شد. ورقه‌اي كه ايندكس نشود هم در صفحه هاي حاصل گوگل (SERP) اكران داده نميشود و مرتبه‌اي نخواهند گرفت.
نمونه ديگر در باب سازش وب سايت با گوشي ميباشد كه از ديد seo تارنما نكته بسيار حائز اهميتي ميباشد. در واقع گوگل به طور رسميً اعلام كرده كه وبسايت‌هاي سازگار با گوشي در جستجوهايي كه بوسيله گوشي انجام مي گردند منزلت بهتري خواهند داشت.
اين فهرست به همين جا ختم نمي شود و مي‌اقتدار اذعان كرد فهرست نسبتاً طويلي ميباشد. از همين رو به‌دنبال آناليز‌ليستي ارائه مي‌گردد كه در آن مهمترين فاكتورهاي بهينه سازي تكنيكال خدمتتان ارائه شده‌است.

 

نظارت‌ ليست مهم ترين فاكتورهاي بهينه سازي تكنيكال
براي اينكه بدانيم كدام ايرادات يا اين كه مسائل فني تارنما در بهبود بهينه سازي و منزلت آن در صفحه هاي نتيجه ها جستجوي گوگل تأثيرگذارند مي بايست به موردها ذيل اشاره كنيم. براي بهبود seo تكنيكال وب سايت خويش، مورد ها تحت را در سايتتان محاسبه كرده و در شكل نياز اشتباهات جانور را برطرف نماييد. دراين‌صورت شاهد رويش چشمگير مرتبه تارنما خويش خواهيد بود.

معرفي تگ‌هاي HTML و تأثير هريك بر seo


تگ‌هاي HTML تعداد بسيار متعددي دارا‌هستند مانند تگ‌هايي كه سبب ساز پر رنگ سازي بخشي از متن ميگردند يا اين كه تگ‌هايي كه نشان دهنده موسيقي‌اند؛ ولي از اين في مابين صرفا بخشي بر seo اثرگذارند كه به آنها مي پردازيم:

تگ تيتر
به عبارتي تيتر كاغذ ميباشد. در تيتر كاغذ به طبعً مي بايست از لغات كليدي استعمال شود. هر كاغذ بايستي تنها يك تگ تيتر داشته باشد و هيچ برگه‌اي نبايد فارغ از تگ تيتر باقي بماند.

تگ توضيحات
به آن متاي توضيحات نيز مي گويند. اگرچه متاي توضيحات به صورت بي واسطه بر seo اثر ندارد، البته از آن‌جا كه در صفحه هاي SERP اكران داده مي‌گردد قادر است بر ميل مخاطب نسبت به كليك كردن بر روي كاغذ موثر باشد. به كارگيري از لغات كليدي در‌اين نصيب نيز مؤثر ميباشد.

تگ‌هاي هدينگ
تگ‌هاي هدينگ نصيب‌هاي گوناگون متن را از هم غير وابسته مي‌نمايند. بوسيله تيتر‌هاي فرعي كه در متن قرار مي‌دهيد مشخص و معلوم ميكنيد كه هر قسمت از متن درباره‌ي چه چيزي كلام كرده‌ايد. به‌اين وسيله هم استفاده كننده و هم موتورهاي كاوش بهتر مي توانند با يك نگاه به محتواي كاغذ شما پي ببرند. اين‌تگ‌ها از H2 تا H6 ميباشند.

تگ وضعيت جغرافيايي
با معلوم كردن وضعيت جغرافيايي خويش در seo محلي بهتر ظواهر مي شويد.

تگ Alt تصاوير
با به عمل بردن اين تگ، موتورهاي كاوش از محتواي تصاوير شما با خبر گرديده و آنان‌را در جستجوي تصاوير داراي ربط اكران ميدهند.

سئو سرعت وبسايت
در شرايطي كه سرعت تارنما به جهت ايرادات كدنويسي، وسعت بالاي تصاوير و... معدود باشد، يوزرها مدتي تا لود بي نقص شيت چشم به راه مي مانند و اين ممكن ميباشد يوزرها عجول و معدود‌شكيبايي را از سايتتان فراري دهد. هر توشه كه استفاده كننده وارد وب سايت شما گرديده و پياله فقط يك‌سري ثانيه دوباره به ورقه نتيجه ها گوگل بازگردد، براي seo شما اثر منفي خواهد داشت.

به كارگيري از اسكيماها Schema
اسكيماها مانند كدهايي مي باشند كه در درون وبسايت قرار ميگيرند و چندين داده ها در زمينه ي وبسايت مانند مورد كلي وب سايت و... به موتورهاي كاوش ارائه مي دهند تا بدين وسيله موتورهاي كاوش هم بتوانند آنها‌را در دسته‌بندي و مقام قابل قبولي قرار دهند.
مثلا مهمترين اسكيماها عبارت‌اند از اسكيمايي كه براي انتخاب داده ها مرتبط با برگزاري يك روي داد در تارنما قرار ميگيرد، اسكيمايي كه براي معرفي توليدها به كار گيري ميشود يا اين كه اسكيمايي كه براي ارائه داده ها مرتبط با موزيك‌ها و فيلم‌هاي لود گرديده وجود دارا هستند.

تگ كنونيكال چه ميباشد؟
گوگل روي صفحه هاي با محتواي تكراري يا اين كه بسيار شبيه حساس ميباشد. با اين هم اكنون اين اختلال ممكن ميباشد به دلايلي براي هر سايتي به خصوص وب سايت‌هاي سابق با تعداد صفحه هاي زياد فيس دهد. راه‌حل‌هاي مختلفي براي حل اين خلل ارائه گرديده كه يكي‌از آنها به كارگيري از تگ كنونيكال ميباشد.
تگ كنونيكال را بايستي در ورقه‌اي كه يك ورژن شبيه بي نقص‌خيس دارااست قرار دهيد و با اين فعاليت به گوگل ميگوييد كه ورژن مهم اين برگه در كدام URL جاي دارد. به‌اين وسيله گوگل هم در صفحه ها نتيجه ها آن ورژن اساسي را اكران خواهد اعطا كرد و مرتبه به آن كاغذ وابستگي ميگيرد.

براي كسب داده ها بيشتر در خصوص تگ canonical نوشته ي علمي تگ كنونيكال چه مي‌باشد را مطالعه كنيد.

پوشه ربات (Robots.txt) چه است؟
كل خزنده‌ها و روبات‌ها پيش از آناليز وب سايت بدين پوشه مراجعه مي‌نمايند و بر پايه ي اوامر درج شده در آن مبادرت خواهند كرد. شما بايستي خزيدن صفحاتي را كه از لحاظ كاوش ارزشي براي سايتتان ندارند (كسي آنان‌را سرچ نمي‌نمايد) براي ربات‌هاي موتورهاي كاوش ممنوع نماييد تا منجر افت مرتبه كلي سايتتان نشوند.
از طرف ديگر از ترافيك سايتتان بالاست، مي توانيد درين فولدر به روبات‌ها بگوييد صفحه ها را با تأخير بخزند تا در بازديد يوزرها از وب سايت مشكلي ساخت نشود.
قرار دادن نقشه وبسايت در‌اين پوشه نيز مي تواند امداد بزرگي به خزيدن كل صفحه ها وبسايت باشد. براي كسب داده ها بيشتر راجع به فولدر robots.txt نوشته‌ي علمي فولدر Robots.txt چه چيزي است را مطالعه كنيد.

ايجاد نقشه وب سايت چه گونه ميباشد؟
همان گونه كه گفته شد، ساخت‌و‌ساز نقشه وب سايت به روبات‌ها و خزنده‌هاي موتورهاي كاوش يك مشاهده كرد بدون نقص از كل صفحه هاي وب سايت ميدهد و در فيض ميتوانند حتي صفحاتي كه در اعماق تو در توي وب سايت واقع گرديده‌اند را يافته و محتواي آنان را بخزند.

استعمال از نقشه تارنما سبب ساز مي‌گردد كه روبات‌هاي گوگل سريعتر صفحه ها وبسايت شما‌را شناسايي و داده ها آن‌ها را ايندكس نمايند. نقشه تارنما كمكي به بهبود مرتبه صفحه هاي وب سايت شما در گوگل نمي‌نمايد البته سرعت ايندكس را ارتقا ميدهد، براي كسب داده ها بيشتر درباره‌ي شيوه ساخت و ساز نقشه تارنما نوشته‌علمي نقشه تارنما چه چيزي است را مطالعه نمائيد.

AMP چه است؟
استاندارد AMP يا اين كه Accelerated Mobile Pages با حذف مورد ها غيرضروري در سرعت بخشيدن به صفحه هاي تلفن همراه ياري‌كننده ميباشد. در واقع به كارگيري از AMP سبب مي گردد صفحه ها وبسايت شما با سرعت بسيار بالاتري نسبت به وضعيت ريسپانسيو براي يوزرها اكران داده شوند و اين مورد منجر ميگردد يوزرها دوران ماندگاري بيشتري را در وبسايت سپري نمايند و همينطور نرخ پريدن و نرخ خروج يوزرها از تارنما را كاهش مي دهد.
گوگل در اكران شرايط گوشي وب سايت‌هايي كه از استاندارد AMP به كارگيري مي‌نمايند را با آيكون رعدوبرق اكران مي دهد. براي كسب داده ها بيشتر در امر AMP نوشته ي علمي AMP چه مي باشد را مطالعه فرماييد.

بقيه موردها فني كه در seo اهميت داراست
علاوه بر مواقعي كه در خصوص آن‌ها توضيح داديم، بعضا از نكاتي كه مي بايست در بهينه سازي تكنيكال مدنظر در اختيار بگذاريم عبارتند از:

رندر كاغذ (Render)
قابليتي در كنسول گوگل اضافه گرديده كه شما با وارد كردن نشاني ورقه متبوع از گوگل ميخواهيد آن را بوسيله روبات‌هاي خاصي تحقيق كند. با اين عمل ايرادات آن برگه در شكل وجود مشخص و معلوم گردد.
در حالتي‌كه شم كرديد برگه‌اي از نگاه روبات‌هاي گوگل به دور ما‌نده مي توانيد با به كارگيري از اين امكان به خلل پي برده و نسبت به رفع آن مبادرت فرماييد.

نصب پروتكل اس اس ال (SSL)
گوگل به امنيت يوزرها بسيار اهميت مي‌دهيد و از همين رو براي تارنما‌هاي دارنده پروتكل SSL امتياز ويژه‌اي در حيث گرفته ميباشد. براين اساس قطعاً براي وب سايت خويش يك سند SSL تنظيم كرده و آن گاه همه URLهاي سايتتان را از http به https انتقال دهيد.

بردكرامب: مسير راهنماي استفاده كننده
بردكرامب استعاره ميباشد از ريختن خرده نان بر روي زمين براي يافت كردن مسير رجوع. در دعوا اينترنت‌تارنما، بردكرامب در واقع به عبارتي پيوند‌هايي ميباشد كه در بالاي كاغذ، رده استفاده كننده را به طور مسيري كه از برگه مهم تا برگه كنوني طي كرده نشان مي دهد.
بردكرامب علاوه بر اينكه از حيث تجربه كاربري ميتواند اثرگذار باشد، با پيوند‌هايي كه در هر برگه ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد سبب ساز اتصال صفحه هاي داخلي وبسايت به يكديگر مي گردد.

گوشي فرندلي و برخورد گرا بودن
از‌آنجا‌كه اكثر يوزرها وب سايت‌ها امروزه از گوشي خويش براي وب گردي استعمال مي‌نمايند، بسيار اساسي ميباشد كه ظواهر وبسايت در صفحه هاي كوچك تلفن همراه و تبلت نيز محافظت گردد. استعمال از قالب‌هاي برخورد گرا و گوشي فرندلي اين قابليت را توليد نموده است.


عده بندي: بهينه سازي تكنيكال چه ميباشد؟
بهينه سازي تكنيكال اكثري از طريق‌هاي seo وبسايت را در برمي‌گيرد. با اجراي اصول بهينه سازي تكنيكال در وب سايت خويش، در واقع اشتباهات فني مرتبط با seo را در سايتتان برطرف كرده‌ايد و بدين ترتيب رويكرد را براي كسب درجه‌هاي بهتر در گوگل و بقيه موتورهاي كاوش هموار ساخته‌ايد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور انكر تكست ها را اصلاح كنيم؟

كارايي فرمائيد با ساخت و ساز بك لينك و پيوند هاي نو تعادل را برقرار نماييد. سئو سايت براي مثال در شرايطي‌كه اكنون بيشتر انكر تكست‌هاي سايت‌تان با واژه كليدي مي باشند، بك پيوند‌هاي نو را با واژه و كلمه كليدي به اضافه مارك بسازيد يا اين كه از پيوند‌هاي برهنه به كار گيري فرماييد. تمامي اشكال را به فعاليت ببريد و در انتظار باشيد تا بهبود سكو وب سايت را مشاهده كنيد.

بيشتر بخوانيد : تكنيك هاي بهينه سازي
نكات اساسي در يادگرفتن seo انكر تكست ها


هنگام سئو انكر تكست ها پيشنهاد‌هاي تحت را در حيث داشته باشيد:

ارتباطات متني را بدون شوخي بگيريد. با آپ تو ديت‌هاي نو، گوگل هم اكنون به راحتي متوجه رابطه دربين محتواي صفحه ها گوناگون ميگردد. انكر تكست‌ها بايستي متناسب با محتواي شيت و سايت شما باشند.
پيش از تدوين استراتژي پيوند‌سازي، رقباي برنده خويش را محاسبه فرماييد. ملاحظه كنيد با چه انكر تكست‌هايي بك پيوند گرفته‌اند. اين فعاليت ايده‌اي براي تدوين يك استراتژي چيره به شما مي دهد. براي اين عمل ميتوانيد از ابزارهايي مانند ScanBacklinks به كارگيري فرماييد.
مدام لينك و پيوند‌ها، بك پيوند‌ها و انكر تكست‌هاي تارنما خويش را ذيل حيث داشته باشيد. ابزارهاي بخش اعظمي (براي مثال Ahrefs) براي اين فعاليت وجود داراست. تعقيب كردن لينك و پيوند‌ها به نگهداري تعادل در وبسايت ياري مي‌نمايد.
لينك و پيوند و انكر تكستي كه در اولِ يك نوشته‌علمي بيايد، از لحاظ گوگل اهميت بيشتري دارااست. با تهيه ترتيب‌ها، ميتوانيد اهميت صفحه ها آيتم نظرتان را به گوگل نشان دهيد.
در يك كاغذ بيش تر از حد لينك و پيوند قرار ندهيد. در صورتي تعداد متعددي لينك و پيوند داراي ربط به يك شيت داريد، مهمترين‌ها را تعيين فرمائيد. وجود انكر تكست‌هاي فراوان، كه معمولا رنگ متفاوتي دارا‌هستند و bold مي باشند، ديده مخاطب را خسته مي‌نمايد و سبب سر و صدا بصري مي شود.
​ تا اين جا از اهميت متني كه براي لينك و پيوند دادن تعيين مي كنيد مطلع شديد و نكاتي را براي تصحيح اين متن آموختيد. گفتيم كه مهم‌ترين نكته در يادگرفتن seo انكر تكست اين ميباشد كه حد تعادل و طبيعي بودن متن لينك و پيوند‌ها را رعايت فرمائيد و فارغ از گول زدن يوزرها، آن‌ها‌را در صفحه هاي متعدد به جنبش واداريد. شما چه تجربه‌اي دراين باره داريد؟ ايده ها و تجربيات خويش را درخصوص سئو انكر تكست ها با ما به اشتراك بگذاريد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

نكات كليدي طراحي سايت


در دنياي امروز كه بخش اعظمي از تجارت ها و كسب و امور به طور  سئو سايت اينترنتي و بازرايابي اينترنتي درحال پيش روي ميباشند بيشترين برد را كساني بدست خواهند آورد كه سايت مطلوب و كاملي را براي كسب و عمل خويش معرفي كرده اند.

بخش اعظمي از كارشناسان وب ساخت وب سايت را آميخته اي از هنر و گروه اي از اصول مي‌دانند كه قادر است به شما در فرآيند بهبود كسب و كارتان ياري دهد ولي متاسفانه اكثري از اينترنت سات ها بر اين اعتقاد مي‌باشند كه طراحي سايت با رعايت كردن اصول اولِ براي بدست آوردن جايگاه و مقام مطلوب در گوگل و رونق جستن كسب و كارشان كفايت مي نمايد.

رضايت مندي يوزرها يك كدام از مهمترين عواملي ميباشد كه قادر است به شما در بدست آوردن سكو مطلوب ياري دهد. ولي براي اينكه بدانيد كه در فعال سازي و طراحي وب خويش چه كارهايي بايستي انجام دهيم و نكات كليدي طراحي وب كه بايستي آنان را مد حيث داشته باشيم چه چيز هايي هستند با بهينه سازي جمهوري اسلامي ايران يار باشيد. ما در‌اين نوشته ي علمي مي‌خواهيم نكاتي را كه مي‌توانيد در طراحي وب سايت خويش آنها‌را به عمل برده تا هم بهينه سازي وبسايت خويش را بهبود داده و هم درجه و مقام قابل قبولي را در حاصل موتورهاي كاوش بدست آوريد را در اختياران در اختيار بگذاريم.


ساخت وب سايت

غرض از طراحي وب
در اولِ فرمان بايستي بدانيم كه چرا به طراحي وب مي‌پردازيم و اساسا مقصود از طراحي وب سايت چه چيز ميتواند باشد. طبيعتا اين مسئله را به خير و خوبي مي‌دانيد كه نبايد بازديدكنندگان تارنما خويش را با يك وبسايت نامنظم، بي اپليكيشن سردرگم فرمائيد. اولي قدم در ساخت سايت را مقصود ساخت آن وبسايت مي بايست در لحاظ گرفت. شما قصد داريد با پباده سازي و فعال سازي تارنما خوانند‌گان و بازديدكنندگان بخش اعظمي را به سمت كسب و عمل خويش جذب فرمائيد. پس در اولِ عمل مقصود خويش را معين فرمائيد.

اين مسئله را در لحاظ داشته باشيد كه در‌صورتي‌كه مطالب و محصول ها شما براي يوزرها ديدني نباشد آنان را نمي توانيد مجاب نمائيد كه سواي هيچ درنكي در وبسايت شما بمانند در‌اين‌صورت‌ و با اين پروسه شما يوزرها و مخاطبين خويش را به گذر زمان دوران از دست خواهيد بخشيد و وبسايت شما با ناكامي مواجه شود پس پي بردن نكات كليدي ساخت سايت امري طبيعي است براي شما كه مي‌خواهيد به كسب و عمل خويش در دنياي بازاريابي اينترنتي رونق دهيد.

نكات كليدي ساخت وب سايت
براي اينكه بتوانيد بهينه سازي تارنما خويش را به صحت مدير فرمائيد نياز به پباده سازي بي نقص و جامع در مرحله اوليه داريد ولي براي اين عمل نياز ميباشد كه نكات كليدي ساخت سايت را بشناسيد تا بتوانيد در راه‌اندازي و ساخت سايت خويش غالب باشيد.

نكات كليدي ساخت وب سايت عبارتند از:
رنگ بندي
سايز و نوع فونت
منوها و مسيريابي
تصاوير
فرم تماس
سرعت تارنما
برخورد گرا


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۵۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

به عمق موضوع محتواي خود نفوذ كنيد !


به عمق مورد محتواي خويش نفوذ نماييد !


يكي‌از ديگر ميباشد نكات تاثيرگذار در بهبود seo در سال ۲۰۱۹ اخلاق و رفتار محتوايي ميباشد سئو سايت كه به عمق مورد متبوع استفاده كننده نفوذ مي نمايد . براي تحقق اين غرض كه باعث ميشود تا خواننده با دقت بيشتري اصل مقاله را متوجه گردد ، مي شود به راهكارهايي كه درپي آمده ميباشد متوسل شد :

 

نوشته‌ي علمي اي بنويسيد كه كوتاه نبوده و دست كم دارنده دو هزار واژه اختصاصي باشد .
در موضوعاتي جستجو نماييد كه يك سري پهلو بوده و بتوان آنان را از از زواياي مختلفي گزينه نظارت قرار بخشيد .
در ساخت و ساز محتواي بهتر ، راهبرد هاي مادام العمر بنويسيد و به ارائه نكاتي بپردازيد كه تاريخ انقضاء ندارند .
براي فراهم كردن داده ها ، سطح كاوش هاي پيش پا افتاده و معمولي را رد كرده به جاي اين كه فقط با به كارگيري از خويش گوگل ، اطلاعاتي را براي تايپ كردن يك نوشته‌علمي و برگرداندن به‌اين موتور كاوش گر تهيه و تنظيم فرماييد ، براي گردآوري اطلاعات به منابع ديگري كه كمتر در دسترس بوده ، ناشناخته اند و كاركردن با آنان مشقت بار هست البته داده ها مفيدي دارا هستند – مانند Google Scholar يا اين كه JSTOR – رجوع نماييد .


مطابقت با فرمت محتوا با خصوصيت هاي اسنيپت

 

اعتنا به خصوصيت هاي اسنيپت و تاثير خارق العاده اي كه‌اين پديده بر روي حاصل جستجوي گوگل دارااست چيزي وجود ندارد كه در سال ۲۰۱۹ استارت گرديده باشد ، ولي در همين سال به پروسه افزايشي خويش ادامه داده و كماكان در كانون توجهات قراردارد .

طبق بيانات مقامات گوگل همگي اطلاعاتي كه ما در اسنيپت يك مقاله وارد مي‌كنيم در واقعيت به عبارتي داده هايي ميباشد كه در موتورهاي جستجو گر به طور خلاصه ارائه داده و به استفاده كننده درخصوص درونمايه و ماهيت مطالبي كه در شرف ورود به آن ميباشد توضيحاتي را مي‌دهد .

در صورتيكه به موضوعاتي كه در وب سرچ ميكنيد اعتنا كرده باشيد ، مواقعي كه در بالا حاصل ظواهر گرديده ‌اند جملگي دارنده خلاصه هاي كاركشته و جذابي ميباشند كه كلام دل خواننده را زده و سبب ساز مي‌گردد تا شخص مشتاق به مشاهده مقاله وارد لينك و پيوند مربوطه گردد .

در همين راستا در صورتي اشخاصي كه به نگارش نوشته‌ي‌علمي دست زده و از اهميت اسنيپت هم آگاهند ، عشق و علاقه داشته باشند تا با تعريف و تمجيد خلاصه اي گيرا از مطالب خويش به جذب كاربر بپردازند ، مي‌توانند از راهبرد‌هاي ذيل پيروي نمايند :

سوالاتي را در اسنيپت مطرح كرده و در نوشته‌ي علمي خويش با صلابت و قاطعيت جواب دهيد !
محتواي خويش را به بالاترين حد ممكن كيفيت خويش برسانيد !
بندهاي نوشته ي علمي خويش را شماره گذاري كرده و آن‌ها‌را فهرست وار ارائه دهيد .
از آمار ، ارقام و داده‌هاي كاربردي فايده گيريد !
ساختار محتواي خويش را به صورتي منطقي تعريف و تمجيد نماييد .

ماهر باشيد !
اكنون گوگل بيش تر از هر مدت ديگري به نگارش مقالاتي كه به طور ماهر و حاذق نگاشته ميگردند اهميت ميدهد .

در اين شيوه آوازه تاليف كننده و وبسايت چاپ كننده مقاله از اهميت متعددي برخوردار‌است . طبق آپ ديت رساني هايي كه گوگل بر راهبرد بررسي كيفيت جستجوي خويش داشته ميباشد ، پيشينه توليد كننده يك محتوا در فعاليت مربوطه و همينطور سوابق كاري وي در نگارش به كاهش يا اين كه ارتقاء كيفيت يك كاغذ ياري مي نمايد . در همين خلال آوازه يك مولف مي تواند از دو طرز كلي نتيجه ها خواهد شد :

تجربه نخستين فرد (براي مثال اينكه شما يك ده سال در ادامه چاپ كتابي بوده ايد و درين مقطع تمامي جزييات هاي حوزه فعاليتي خويش را آموخته ايد! )
در محافل اينترنتي در زمينه‌ي شما چه ميگويند ( برخورد كلينظرسنجي ها ، انجمن هاي اينترنتي مربوط به كارتان ، خبر ها ، بيوگرافي مولفين ، ويكي پدياي مقاله‌ها و غيره درخصوص شما و خروجي عمل هايتان چه است ! )

در همين راستا تحت عنوان گام نخستين ، با ارائه توضيحاتي درباره‌ي خودتان و تجربه اي كه در مورد كاري نام برده داريد در ورقه “در رابطه ما “اينترنت سايتتان ، همدم با شرح بضاعت و توان و ارائه رزومه اي از خويش ، مسئله شناخته شدنتان براي ساير افراد را هم مهيا آوريد .

در غايت اين زمان را نيز براي نوشته‌ي‌علمي نويسان مهمان آماده فرمائيد تا در بخش هاي خاصي از سايتتان بتوانند بيوگرافي خويش را ارائه دهند .


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۳۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو سايت: چگونه محتوا را مورد پسند كاربر و گوگل قرار دهيم؟


در مراحل بهينه سازي تارنما همواره به محتوا و ساخت محتوا تاكيد ميگردد. سئو سايت البته ساخت و ساز محتوا با تكنيك هاي زيادي ياور ميباشد تا اثرگذاري بالا را در پروسه seo وبسايت داشته باشد. در بنا شده در مقطع ايجاد محتوا بايستي از دو منظر به محتوا نگاه كنيم . يكي از موتورهاي كاوش و seo و ديگري استفاده كننده. كه‌اين دو منظر ارتباط بي واسطه با هم دارا هستند.

فهرست عنوان ها
محتوا از منظر seo وب سايت
محتوا از منظر كاربرپسندي
محتوا از منظر بهينه سازي وب سايت
محتوا از منظر seo وبسايت در واقع ليستي از مورد هاي هست كه با پياده سازي و اجراي آن گوگل محتواي خويش را باكيفيت قلمداد مي نمايد. اين احتمال وجود داراست كه شما محتوايي بسيار اثر گذار تنظيم نموده باشيد كه عملكرد و سودمندي بالا براي يوزرها شما داشته باشد البته موردها بهينه سازي را رعايت ننموده ايد و در سود در رنكينگ بالا محتواي شما قرار نمي گيرد. موردها پايين ليستي از مورد هاي seo محتوا هست.

* وجود h1 متناسب با عنوان برگه و كلمه و واژه كليدي
* تعيين نمودن تيترهاي داخلي در هدينگ و h2
* در لحاظ تصاحب كردن چگلي واژه كليدي
* استعمال از مخلوط هاي واژه و كلمه كليدي در محتوا و تيترها
* عدم اسكن برداري از ساير وب سايت ها
* ايجاد محتواي يكتا با تعيين تيترهاي مطلوب
* تهيه و تنظيم محتوا متناسب با ليست كلمه ها كليدي


seo وب سايت: چه‌طور محتوا را آيتم پسند استفاده كننده و گوگل در اختيار بگذاريم؟
محتوا از منظر كاربرپسندي
در موردها روايت شده در جمله بالا محتوا از منظر گوگل و مورد هاي seo ارزيابي ميگردد . ولي در سود دستور مي بايست استفاده كننده محتواي شما‌را مطالعه نمايد و در‌صورتي‌كه به واسط متريك هاي seo در رنكينگ بالا قرار گيرد وكاربران را به سمت شيت وبسايت شما كشاند البته يوزرها نتوانند محتواي متبوع خويش را بيابند در واقع شما فرايند مثبت را در بهينه سازي وبسايت خويش نخواهيد داشت. چون كه يوزرها وب سايت شما‌را رها مي نمايند و اين bounce rate كه نرخ خروجي از وب سايت شما ميباشد بوسيله گوگل اناليز ميگردد. در واقع واكنش يوزرها در وب سايت شما تحليل ميگردد و در فرايند بهينه سازي تارنما شما اثرگذاري بالا داراست. براي محتواي كاربرپسند موردها تحت را رعايت كنيد.

* به كارگيري از رنگ فونت و سايز فونت مطلوب
* جمله بندي مطالب
* ليست نمودن موردها اساسي به طور پررنگ و روشن خيس
* به كارگيري از تصاوير گرافيكي
* مسافت خطوط مطلوب براي محتوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

توليد محتوا با كلمات هم معني براي سئو


يك ترفند بهينه سازي ديرين كه هنوز هم به كار گيري ميشود ساخت و ساز سئو سايت  محتوا با لغت ها مترادف ميباشد و فاجعه اين ميباشد كه بخش اعظمي از اشخاص هنوز از آن به كار گيري مي نمايند و در بهينه سازي تارنما خويش انجام مي‌دهند ، ساخت و ساز محتوا براي هر واژه و كلمه كليدي حقيقتا يك فعاليت بيهوده و بد ميباشد.

ساخت و ساز محتوا با لغات مترادف و هم معني يك استراتژي كهن ميباشد و انگيزه به كارگيري از آن اين ميباشد كه بتوانند با هر كليدواژه اي كه استفاده كننده كاوش انجام مي‌دهد با آن كلمه و واژه كليدي در برگه نخستين حضور داشته باشند ، ولي آيا تا به درحال حاضر انديشه نموده ايد گوگل كلمه ها مترادف و هم معني را در صورتيكه كه در يكسري مقاله متعدد به عمل برده باشيد و كارايي كرده باشيد در يك سري محتواي متعدد در رابطه يك زمينه سخن كرده باشيد ، انواع اكانت مي نمايد و محتواهاي مترادف را بي بها آرم گذاري مي نمايد.

ايجاد محتوا با كلمه ها مترادف و هم معني
ساخت و ساز محتواي منحصربه‌فرد بفرد و باكيفيت اين تصور را براي گوگل توليد مي نمايد ، محتواي فوق كيفيت خوب در يك وب سايت كيفيت عالي است و در واقع يك شيت منحصر براي يك زمينه است.

پس بهتر ميباشد نگران حيف كردن ديگر كليدواژه هاي مشابه هم نباشيد چون معمولا در شكل مرتبه به دست آوردن يك كاغذ در گوگل ديگر عبارات مشابه به آن مورد در نتيجه ها متعدد با جستجوي گوناگون مترادف و هم معني نمايان مي‌شود.

مثلا در شرايطي كه يك وب سايت دندانپزشكي را در حيث بگيريد كه با تيتر بها ايمپلنت مطلبي ساخت‌و‌ساز نموده است و در شرايطي‌كه آن مقاله با جستجوي كلمه و واژه ارزش ايمپلنت در كاغذ نخستين گوگل باشد پس با جستجوي هزينه ايمپلنت نيز ورقه نخستين گوگل خواهد بود.

به همين ترتيب عبارات ديگري مانند مخارج ايمپلنت يا اين كه تعرفه ايمپلنت نيز همين آخر و عاقبت را خواهد داشت و نيازي وجود ندارد براي هركدام يك مقاله ساخت‌و‌ساز گردد.

در هر هم اكنون اين تاكتيك خير براي يوزرها و خير براي گوگل جذابيتي ندارد ، به حافظه داشته باشيد تمركز روي يك برگه سكو بهتري را رقم مي‌زند ، اما گوگل در بروز رساني سال 2011 در الگوريتم پاندا نيز به آن اشاره نموده است.

بهتر ميباشد در هنگام تايپ كردن يك مقاله به تكراري بودن آن محتوا نيز در صفحه هاي ديگر نيز دقت داشته باشيد ، به لحاظ ميرسد “محتواي تكراري” به محتوايي اطلاق ميشود كه در ميان دامنه يا اين كه في مابين تعدادي شيت يك دامنه به اشتراك نهاده شده‌است اشاره داراست.

در محتويات مشترك في مابين صفحه هاي “Scraped” گامي بالاتر ميرود و سبب به كار گيري دوباره از محتواي ديگر سايتها ميگردد، اين مي‌تواند دربرگيرنده اسكن مطالب و نشر دوباره به طور بي نقص يا اين كه تصحيح يافته آن باشد.

گوگل به كارگيري از برچسب rel = canonical براي اشاره به ورژن اساسي محتوا تاكيد داراست؛ اعتنا داشته باشيد كه محتواي شما مي بايست در واژه و در بها محتوا اختصاصي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

با ارائه يك پكيج، نقاط درد رو يكي كنين


با ارائه يك پكيج، نقاط درد رو يك كدام از كنين
يك كارشناس اقتصاد عصبي به اسم جرج لونستاين، در زمينۀ تاثير بسته‌هاي توليد ها و سرويس ها به پژوهش ها عظيم‌اي دست زده  سئو سايت و حاصل جالبي هم به دست آورده. اون فهميده كه كل مشتريان (و به خصوص مشتريان محافظه‌فعاليت) ترجيح مي‌دن مراحل خريد خويش رو در يك گام گسترده، البته بي آلايش كامل شدن كنن و اين خريدها رو به طور جدا انجام ندن.

از جمله، ترجيح يك مصرف‌كننده اينه كه مجموع قابليت و امكان‌هاي خودروي خويش رو به طور هم زمان ارتقاء بده تا در چندين مرحله. يعني يك پكيج بي نقص از قابليت و امكان‌هاي متعدد رو خريداري كنه. البته چرا؟ براي يافت كردن پاسخ، كافيه به‌اين تاءمل كنين كه چقدر براي ذهن مشقت بار ميباشد كه هر ارتقاي خودرو رو به طور غير وابسته توجيه كنه. (“باشه… سيستم مسيريابي مطلقاً به كارم مياد… حاضرم براش پول بدم… ولي صندلي‌ها چطور؟… خب شايد اين هم تامل بدي نباشه… ولي حقيقتاً لازمه كه… “)

خريدهاي مستقل منجر ساخت نقاط درد غير وابسته براي مشتري مي‌شه. البته خريد يك پكيج فقط يك نقطۀ درد رو توليد مي‌كنه و در اين‌حالت، حتي اگه ارزش اون خيلي بيشتر هم باشه، چندان اصلا مهم نيست.

پس بالاخره مشخص و معلوم شد كه چرا بخش اعظمي از مشتريان عشق دارن بابت يك پكيج بي نقص حتي بيشتر هم پول تن، البته تك تك به سراغ محصول ها و سرويس ها نرن. اون ها با اينكار خير صرفا دردسر كمتري رو متحمل مي شن، كه تنها يك نقطۀ درد از بابت خريد خويش تجربه مي‌كنن.

به جزئيات قيمت به‌اين
معمولاً به ما سفارش مي‌دن كه خيلي سرگرم جزئيات نشويم و از نه كمال‌گرايي خويش بگذريم. البته اين زمينه موقع تايپ كردن پيام‌هاي تبليغاتي عمل چندان خير وجود ندارد و نبايداهميّت جزئيات رو حداقل گرفت… البته حقيقتاً جزئيات يك متن تبليغاتي تا چه حد اهميت داره؟

خب، يك كدام از احمقانه‌ترين حقيقت‌ها در رابطه فروش، به وسيله دانشمندان دانش گاه كارنجي ملون پديدار و آشكار شد. در حين پژوهش ها اون ها معلوم شد كه حتي يك كلمه و واژه هم مي تونه در ارتقاء نرخ تبديل مخاطبان به مشتري تاثير حقيقتاً وحشتناكي داشته باشه.

درين تست، اون ها توضيح ارزش يك دي‌ايشان‌دي رو از “۵ دلار” به “يك هزينه كوچك ۵ دلاري” عوض كردن تا ببينه فروش تا چه حد زير تاثير قرار مي‌گيره. با اينكار اون ها تونستن تعداد مشتريان رو ۲۰ درصد ارتقا تن! اعتقاد و باور مي‌كنين؟

بذارين اين دو توضيح متعدد رو در كنار هم ببينيم تا دقيقاً بفهميد كه مساله چقدر مضحك اس: آيا خاطر مي‌كردين كه كلمۀ كوچك بتونه تاثير چنين بزرگي در جذب مشتري داشته باشه؟ با اين اكانت، ديگه هيچ شكي وجود نداره كه هنگامي غرض ما متقاعد كردن يك مشتري باشه كه در خريدهاي خويش محافظه‌كاره، همگي‌چيز به جزئيات برمي‌گرده.

توان برچسب زدن رو در آغوش بكشيد!
شايد شرايط كنوني پيش خودتان تاءمل كنين كه مراد اينجانب، چسباندن برچسب‌هاي مثبت به مارك خودتانه. (اين مارك بي‌نظير و با شكوه ما!) ولي خير… تماماً برعكس… اينجانب دارم به شما سفارش مي ‌دهم كه به مشتريان خويش برچسب بزنيد!

مي دانم… به نظرتان اين سفارش خيلي خير وجود ندارد، انتها چطور برچسب زدن به مشتري مي تونه تاثير مثبتي داشته باشه؟ خب، اگه اينطور انديشه مي‌كنين، خبر جالبي برايتان دارم: برچسب زدن به مشتري مي تونه منجر فروش بيشتر شما بشه.

بياييد با هم به يك تحقيق علمي ديدني نگاه كنيم. اين تحقيق نشان مي‌بده انسان‌ها برچسب تناول كردن رو دوست دارن و زماني حس مي‌كنن به يك تيم خاص وابستگي دارن، بخت اينكه در كار‌هاي اون مجموعه شركت كردن داشته باشن بيشتر گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

۲ روش مهم براي بازيابي ترافيك سئو


در حالتي كه درجه‌بندي شما در حاصل موتور كاوش كم شده ميباشد يا اين كه نمي‌‌‌توانيد در گوگل آناليتيكس، كليدواژه‌هاي اساسي كه سبب ساز به ترافيك بالا مي‌‌‌شوند را پيدا نمائيد اين پست را مطالعه فرمائيد. سئو سايت  درين نوشته‌ي علمي ما ۲ شيوه اساسي در بازيابي ترافيك seo وبسايت تان را يادگرفتن مي‌دهيم.

فهرست اين نوشته‌علمي ( با كليك روي هر تيتر به آن بخش منتقل مي‌شويد) مخفي
شناسايي كلمه ها كليدي در گوگل آناليتيكس براي بازيابي ترافيك بهينه سازي
عيب يابي كاهش ترافيك صفحه هاي وبسايت و جايگاه بهينه سازي
ما در‌اين نوشته‌علمي در دو نصيب به پرسش پايين جواب مي‌‌دهيم:

چه گونه مي‌‌‌‌توانم كليد واژه و كلمه‌‌‌‌هاي از دست رفته و ترافيك ارگانيك خويش را بازيابي كنم؟

در نصيب نخستين شناسايي لغات كليدي وصفحات متبوع گزينه دعوا قرار خواهيد گرفت و در نصيب دوم به تشخيص ايراد خوا هيم پرداخت. با ما ياروهمدم باشيد.

شناسايي عبارات كليدي در گوگل آناليتيكس براي بازيابي ترافيك seo
درين قسمت به شناسايي ترافيك ورودي تارنما پرداخته و شيوه هاي ورود يوزرها به تارنما را مشخص و معلوم مي‌‌كنيم. قبلا با معنا گوگل آناليتيك چه مي باشد آشنا گرديده ايد به اين ترتيب با فرض اينكه با اين ابزار شناخت بي نقص داريد به‌اين شوال خوا‌هيم پرداخت كه كليدواژه‌‌‌‌ها و صفحه هاي دوستداشتني يوزرها چه ميباشد و چه نتايجي را به ياروهمدم دارااست؟

اين گزينه مي‌تواند دربرگيرنده اكران كاغذ، تعداد سشن ها و يا اين كه هر KPI ديگري باشد.

همينطور مي‌‌توانيد به صفحاتي دست پيدا فرماييد كه ترافيك متعددي را به عارضه ها ذيل از دست ميدهند:

تنوع لغت ها كليدي بالاي شيت
وجود نقشه يا اين كه گراف‌‌هاي علم كه منجر ميشوند نتيجه ها زير‌‌خيس از مقام مهم خويش ظواهر شوند.
و…
يك ياز نحوه هاي شناسايي عبارات كليدي جستن عبارات دنباله دار مشتق گرديده از واژه كليدي مهم شما است كه قادر است از دو تا يكسري سيلاب ادامه پيدا نمايد. در نوشته‌ي علمي پايين مي‌توانيد با اين مقاله آشنا گرديد:

عبارات كليدي دنباله دار يا اين كه Long Tail چه مي باشد و ۶ شيوه جستن آن ها

 

به هر اكنون، غرض ما اين ميباشد كه با تشخيص كلمه ها كليدي هر برگه، معيار افت ترافيك شيت و مقدار تاثيرگذاري آن كاغذ را به دست آوريم.

براي آغاز سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس وبسايت را گشوده نماييد.

به مسير پايين در گوگل آناليتكس برويد:

Acquisition > Overview > Organic Search

 

در حالتي‌كه در ادامه نرخ تبديل خويش ميباشيد در قسمت راست جدول و از تب Conversion مقادير را از بيشتر به كمتر Sort فرمائيد.

بعد از آن محدوده تاريخ متبوع خويش را تعيين نمائيد. (ميتوانيد از يك زمان مقايسه نيز استعمال نماييد)

در مرحله آنگاه به سرچ كنسول رفته و روند پايين را دنبال نماييد:

Performance > Pages

تاريخي شبيه گوگل آناليتيكس گزينش نمائيد.

خب، درين مرحله با چك گوگل آناليتيكس به‌دنبال برگه يا اين كه صفحاتي باشيد كه نرخ تبديل (Conversion) آنها ارتقاء پيدا نموده است.

بعد از گزينش، برگه متبوع را در گوگل سرچ كنسول كاوش كرده و بر روي آن كليك فرماييد.

هم اكنون از تب queries و با اعتنا به مدت تعيين گرديده، ليستي از عبارات كليدي به شما نشان داده مي‌‌گردد.

در غايت مي‌‌‌‌توانيد اين ليست را با ليست لغت ها كليدي متبوع مقايسه كرده و همينطور مقدار نرخ تبديل ورودي هاي ورقه را از گوگل آناليتيكس ببينيد.(اين عمل مي‌‌تواند به شما در با صرفه‌‌‌سازي برگه ياري دهد)

نكته: با تعيين average position مي‌‌‌‌توانيد از رده لغات كليدي در زمان متبوع تدبير پيدا فرماييد.

در‌صورتي‌كه قصد داريد كنسول جستجوي گوگل را بصورت ماهر خاطر بگيريد، سفارش ما مطالعه نوشته‌علمي فراگيري سرچ كنسول مي‌باشد.

عيب يابي كاهش ترافيك صفحه هاي وب سايت و درجه بهينه سازي
كاهش ترافيك صفحه هاي تارنما و يا اين كه افت درجه كليدواژه‌‌ها مي‌‌‌‌تواند عارضه ها مختلفي داشته باشد و فارغ از مشاهده ‌‌‌وبسايت نمي‌‌‌‌‌قدرت از چگونگي رفع اختلال سخن كرد. زيرا هيچ راه‌حل واحدي براي اشتباهات حتي يكسان نيست. ولي با اين هم اكنون مي‌‌‌‌‌توانيم از بعضي نقاط براي استارت به كار گيري كنيم.

 

در صدر سوال هاي پايين را مطرح كرده و به آنها جواب دهيد:

آيا محتواي صفحه ها، سابق يا اين كه بسيار سابق ميباشد ؟
با ارزيابي لينك و پيوند‌‌‌‌‌هاي داخلي و فرنگي (بك پيوند) مطمئن گرديد كه آيا حمله‌‌‌‌‌‌اي به وب سايت صورت گرفته ميباشد ؟
پژوهش ها خويش را بسط دهيد تا متوجه گرديد كه كاهش ترافيك مرتبط با يك ورقه ميباشد يا اين كه اين آيتم مشتمل بر دسته‌‌‌‌بندي‌‌‌‌‌‌ها و تمام ترافيك وب سايت نيز مي‌‌‌‌‌‌خواهد شد؟
آيا آن كاغذ كلمه ها كليدي ديگري داراست كه به آن ترافيك ارسال نمايند ؟
سرعت شيت ، تجربه مخاطب و محتواي صفحه هاي تازه كه كليدواژه‌‌‌‌هاي مهم با آن‌‌‌‌‌ها اكران داده مي‌‌‌‌شوند، چه چيزي است ؟
آيا اين قابليت و امكان وجود داراست كه وبسايت هك گرديده باشد ؟
آيا در فولدر txt به صورت تصادفي از متاتگ noindex به كارگيري نكرده‌‌‌ايد ؟
آيا طرز اكران نتيجه ها گوگل عوض شده ميباشد؟ براي مثال ممكن ميباشد شما پيوند ۱ گوگل باشيد البته اضافه شدن جعبه توليدها يا اين كه نقشه‌‌‌‌هاي داراي ارتباط به كسب و شغل هاي محلي سبب خواهد شد، وبسايت شما به نصيب‌هاي ذيل‌‌‌‌خيس منتقل گردد.
طريق‌‌‌‌هاي اجراي بد در seo نيز يكي دلايلي ميباشد كه مي‌‌‌‌تواند به ترافيك تارنما جراحت وارد نمايد. مثلا:

فعال‌ساز‌ي كانال سري وب لاگ نويسي
به چنگ آوردن بك لينك و پيوند بيش تر از حد و نامرتبط از دامنه‌‌‌هاي آموزشي EDU
بك لينك و پيوند‌‌‌‌‌‌‌هاي مبلغي بي كيفيت
و بقيه موردها
به شما سفارش مي‌كنيم براي كسب داده ها در حوزه بك پيوند چه است نوشته‌ي علمي مارا مطالعه فرماييد.

در غايت با جواب به‌اين سوال ها مي‌‌‌‌توانيد تا حدودي به بهبود فرآيند عيب يابي امداد نماييد. اما محدوديتي در ساخت سئوال نيست و شما مي‌‌‌‌توانيد براي شفافيت مورد از سوال ها بيشتري استعمال نماييد.

همينطور مي‌‌‌‌‌توانيد براي پند بيشتر از يك كارشناس seo ياري بگيريد البته پيش از آن به شما توصيه ميشود براي كسب داده ها بيشتر در حوزه نظارت seo وب سايت نوشته‌ي علمي ما‌را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)