مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

سه كشف بزرگ در زمينه ي PAA


سه كشف پهناور در خصوص PAA
گوگل الگوهاي Browsing را در لحظه و به طور عيني رمز و صورت مي‌دهد

مقطع متعددي از زمانم را به‌اين دستور تخصيص دادم سئو سايت  كه آيا ميتوان گوگل را به نوعي اغوا كرد كه قضيه متبوع منرا توسعه و گسترش دهد؟
در تصوير(گيف) تحت مشاهده ميكنيد كه چه‌گونه PAA هاي مرتبط با واژه و كلمه ي Van را با كليك كردن روي پرسش “Can I put my vans in the washing machine?” مي اقتدار بسط اعطا كرد. و آن گاه همين عمل براي كلمه ي “mildew” به سرويس دريافت شد و اينبار “How do you get the mildew smell out of clothes” گزينه كليك كردن قرار گرفت.

همين عمل با “organic سئو” مجدد تكرار شد و همان گونه ه مشاهده مي‌كنيد نتيجه ها 100+ PAA Black Hole بود(بيش 100 سياه گودي). حاصل اينجانب از “how to clean leather” به “what is بهينه سازي” و “what do you mean by organic search” تغيير تحول كردند(زيرا گيف درين نصيب سرگيجه به هم پا مياورد به قرار دادن اسكرين شات بسنده كرده ايم):

 

2. خط انتها مطلقي نيست؛ مرزها ديناميكي پباده سازي گرديده اند

زماني كار توسعه PAA را ادامه مي دهم و اين چرخه حالتي تكراري و خسته كننده به خويش ميگيرد(بيش تر از 300 گزينه)، گوگل مجدد دو PAA ابتدايي را توصيه ميدهد و ميگويد:
“We aren’t sure what else to provide, are you interested in these again?”
به نوعي ميگويد كه موضوعات مرتبط با دعوا به اتمام رسيده ميباشد، هنوز به ادامه دادن همين چرخه عشق داريد؟
مثالي از اين اتفاق را مشاهده كنيد، اينجانب براي “mitosis” مبادرت كردم و فعاليت را تا 300 PAA ادامه دادم؛ مجدد به “What is Alexa ranking based on?” و “What is the use of backlinks?” رسيدم.

اين چرخه منرا حافظه صحبتي كه با يكي‌از مهندسان machine learning در شرت گوگل داشتم انداخت؛ وي اعلام كرد زماني سبك ML نمي تواند تصويري خاص را شناسايي نمايد به مكان اعلام كردن ‘I don’t know’ يا اين كه نمي دانم به طور اتومات اعلام مي نمايد “Men talking on cell phone” ؛ متوجه ميباشيد كه قصد دارم به چه چيزي برسم؟
زماني شما تلاش ميكنيد كه از چرخه ي ثابتي بيرون گرديد گوگل در مقابل شما مي ايستد و كارايي دارااست شمارا به PAA هاي اول و آن هايي كه خودش بيشتر دوست دارااست پيروزشود.
يعني گوگل كوشش مي نمايد 3 الي 4 PAA اول را به شما زور نمايد.


3. با توسعه يك پرسش به سوالاتي ظريف، مخصوص و شبيه در به عبارتي موضوع برسيد

با اين شيوه خير صرفا به مربوط ترين PAAها دست مي‌يابيد بلكه ميتوانيد حدود و قصور موضوعات اساسي را معلوم فرماييد.
مثلا در گيف ذيل اينجانب "What is the definition of بهينه سازي?" يا اين كه تعريف و تمجيد بهينه سازي را دستمايه ي همين تست قرار داده ام.

متوجه شديد كه چه طور واژه و كلمه هاي “بهينه سازي” و “search engine optimization” قسمت مهم هر PAA را تشكيل مي‌دهد؟ اين فرمان تصادفي وجود ندارد.
پيش از اينكه به الگوي امري كه اتفاقات بالا را حادث مي‌شود بپردازيم، مي بايست پاره اي machine learning فرا بگيريم و از اين شيوه ميباشد كه قادر خواهيم بود در مسير درست قرار بگيريم. ادامه ي متن را مطالعه نمائيد؛ بسيار معمولي نقل شده اند و ولي كه كاربردي مي باشند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بالاترين آمار استفاده از سئو كلاه سياه متعلق به كدام كشور است؟


شايد با قرائت پرسش بالا اولي جوابي كه به ذهنتان خطور نمايد عموم ايران باشد.  سئو سايت در واقع ما اهل ايران ها عادت داريم كه مدام مطالب نا مطلوب را به هموطنانمان نسبت دهيم. اين يك واقعيت ميباشد كه عموم يك مرزو بوم خويش را سطح ذيل خيس از عموم مملكت هاي ديگر در بيشتر مواقع فكر‌مي كنند. در صورتي‌كه اين يك فكر تماما خطا ميباشد.
در خصوص كلك هاي seo تارنما و به قولي به دور زدن گوگل آمار هاي متعددي درخصوص مرزوبوم هاي متفاوت بدست آمده ميباشد كه در زير به آن اشاره خوا‌هيم كرد.


ايالات متحده ركورد دار seo كلاه سياه
بيشترين تارنما هايي كه در عالم از seo كلاه سياه استعمال مي نمايند تارنما هاي آمريكايي مي‌باشند. آمريكايي ها ماهر ترين seo كاران را در مورد بدور زدن گوگل دارا ميباشند . آنها معتقدند چنانچه حقه هاي بهينه سازي تارنما هايشان لو نمي رفت گوگل هيچگاه نمي توانست در شناسايي و تشخيص اين مورد ها تا اين حد پيشرفت نمايد. لذا اين اشخاص انتظار دارا‌هستند گوگل بابت اين مورد از آن‌ها قدرداني نمايد! نكته ديدني اعتنا اينجاست كه اكثر عده اي كه بك پيوند هاي ماهانه را به فروش ميرسانند، آمريكايي مي‌باشند.


بدور زدن گوگل و بقيه سرزمين هاي عالم
روسيه، چين، ايتاليا، انگليس و آلمان به ترتيب در درجه هاي بعدي بهينه سازي كلاه سياه قرار مي‌گيرند. رقابتي ترين مرز و بوم در فروش بك لينك و پيوند هاي ماهانه در قبال ايالات متحده، انگليس مي‌باشد. متاسفانه اهل ايران ها مي پندارند كه خريد بك پيوند صرفا مختص آن هاست و اين جنبش غير رسمي از لحاظ بهينه سازي فقط در كشور ايران واقعه مي افتد البته جذاب ميباشد بدانيد كه جمهوري اسلامي ايران در مقابل سايت هاي مملكت هايي كه از seo كلاه سياه به كار گيري مي نمايند حقيقتا حرفي براي اعلام كردن ندارد و به هيچ عنوان در جايگاه آمار مهم قرار نگرفته ميباشد.
در واقعيت مي بايست به‌اين قضيه انديشيد كه روش هاي تقلب، بدور زدن، ميانبر زدن و خيلي از راه‌هاي ديگر مرتبط با عموم تمامي كشورهاست. در هر سرزميني عده اي پيدا ميگردند كه طرق ناشايست را گزينش كرده و از آزمودن آنان لذت مي‌برند . بهينه سازي كلاه سياه نيز امروزه در نقاط گوناگون دنيا با ترفند هايي نو اجرا مي گردد و گوگل با كشف آنان و پياده سازي تكنيك هاي مدرني كه به آن دست پيدا مي نمايد، به دنبال خنثي نمودن آنهاست.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو كلمات كليدي چيست؟

اكثر مطالب قابل روءيت: وظيفه گوگل اين ميباشد كه محتوا را به روشي كه ما نياز داريم، فهم نمايد. يك برچسب H1 در بالاي برگه به اندازه محتواي اساسي در نصيب ذيل تارنما در seo اهميت دارااست. سئو سايت اين مقاله و يا اين كه محتوا مي‌تواند برچسب تيتر باشد، ميتواند ورژن نخستين محتوا و يا اين كه يك عبارت ويژه باشد؛ در مجموع موثرترين محتوا براي seo بيش‌ترين تاثير را در سكو بندي دارااست.
لينك و پيوند‌هاي داخلي و محتواي مرتبط با آن: استعمال از لغت ها كليدي بهينه سازي در انكر تكست پيوندي كه به كاغذ شما اشاره دارااست به آشنايي محتواي آن، امداد مي‌نمايد. به صورت شبيه، محتواي انكر تكست در حدود كاغذ‌اي كه به شما اشاره دارااست نيز به گوگل نيز مربوط ميگردد و براي تعريف كاغذ مقصد گزينه استعمال قرار مي گيرد.
اسم پوشه هاي تصويري: عوض اين كه اذن دهيد اسم يا اين كه تصوير پيش ذهني در محتوا قرار گيرد كه معمولاً دربردارنده محتوايي تصادفي و غيرمعمول ميباشد، با استعمال از يك واژه كليدي seo داراي ربط، براي آن اسم گزينش نمائيد.
خصوصيت‌هاي alt تصوير: خير فقط تارنما شما‌را براي استفاده كننده از ديد جستجوي بصري بهتر مي نمايد، همينطور به گوگل ايده بهتري از تصوير تان در بهينه سازي مي دهند. از لغات كليدي بهينه سازي در حين مطلوب استعمال فرمائيد.
خصوصيت‌هاي تيتر تصوير: عنا وين تصوير در seo بر روي كليه مرورگرها، شبيه فعاليت نميكنند، به همين برهان ميباشد كه گوگل ممكن ميباشد قيمت متعددي به يك محتوا ندهد. با اين درحال حاضر، در حالتي كه فرصتي براي گنجاندن عبارات كليدي seo وجود داشته باشد، آن را انجام دهيد.
تگ ARIA: ARIA مشابه به خصوصيت‌هايي ميباشد كه در آن به ساخت‌و‌ساز محتواي سايت براي اشخاص دارنده معلوليت ياري مي‌نمايند. شما ميتوانيد از ARIA براي اشكال خاصي از محتواي پويا، محتواي تعاملي، تصاوير پس‌مورد و غيره در seo به كارگيري نماييد.
تايپ كردن شرح تصاوير و / يا اين كه كپشن كليپ: بعضا از فيلم ها دربردارنده لغات كليدي بهينه سازي داراي ربط مي‌باشند، البته گوگل هيچ سرنخي از آن‌ها ندارد. مطمئن گرديد كه متن يا اين كه رونوشتي براي تصوير يا اين كه كليپ آيتم نظرتان، وجود دارااست.
آرم گذاري: افزودن بافت به محتوايتان در بهينه سازي ياري مي‌نمايد. در شكل قابليت، كليدواژه بهينه سازي خويش را با مطلوب‌ترين خصوصيت‌ها نماد‌گذاري نماييد، تا بعضا از ابهامات را براي گوگل رفع فرمائيد.

سفارش‌هاي يكپارچگي كليدواژه
زياده‌روي نكنيد: باصرفه‌سازي - seo (يا اين كه "مملو كردن لغت ها كليدي در محتوا")يك چيز حقيقي وواقعي ميباشد. از خودتان بپرسيد آيا اين فعاليت به تجربه استفاده كننده با بهينه سازي ياري مي‌نمايد يا اين كه نه؟ براساس اين پاسخ تصميم خويش را بگيريد.

دقت به برچسب كلمه ها كليدي: برچسب لغات كليدي متا در بهينه سازي، آيتم دقت موتورهاي اساسي كاوش قرار نمي گيرد. وقت خويش را اينجا تلف نكنيد.

هر برگه اي را بيهوده با صرفه‌سازي نكنيد: در صورتي وبسايت يك كاغذ اي نداريد، بايستي با در حيث دريافت كردن تمامي صفحه هاي، متن هدفمند خويش را داشته باشيد. اين فرمان از ساخت و ساز هرگونه سوراخ و يا اين كه واژه و كلمه كليدي seo بي ربط براي يك شيت خاص، نگهداري مي نمايد.

همگي چيز را آزمون نماييد: در حالتي‌كه شما اين زمان را داريد كه تعداد متعددي برگه داشته باشيد، يك مجال عالي براي فعال‌ساز‌ي يك‌سري تست‌ها گران بها براي تصحيح تكنيك‌ هايتان در seo داريد.

 

چه هنگام عبارات كليدي بهينه سازي اصلي نيستند؟
چه طور قادر خواهيم بود لغت ها كليدي را مدام اساسي بدانيم؟ در واقع، هيچ راهي براي فهميدن اين مورد در seo نيست، البته بخش اعظمي از گفت و گو‌هاي ريشه‌اي كه در‌اين راهنما به اشتراك گذارده گرديده‌اند براي بيشتراز يك ده سال تجربه خويش را پس داده اند و هيچ علامت‌اي از تغيير تحول ندارند.

لري پيج تنها نمي‌خواست كه گوگل در سطح يك بشر باشد، وي مي‌خواست كه سوپرمن باشد. معرفي Google Discover (در قبلي Google Now و Google Feed) به ما نگاه اجمالي در مورد آينده بهينه سازي ميدهد: گوگل مي‌گويد، اشخاص فارغ از اينكه بخواهند كاوش مي نمايد. در حالتي كه گوگل پيرو ما بگردد، آيا لغات كليدي بهينه سازي همچنان اصلي ميباشند؟ آري، Google Discover تنها بر طبق ورودي هاي لحظه اي كه به آن مي‌دهيم (به ويژه آنچه كاوش مي كنيم)، عمل مي نمايد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

11 چالش بزرگ سئو كه با آنها روبرو خواهيد شد.


11 بحران گسترده بهينه سازي كه با آن ها روبرو خواهيد شد.
در حوزهبررسي seo سايتچه يك فعاليت محدود انجام دهيد سئو سايت و چه شخصا به جزئيات يك كار براي تعداد پاره اي از مشتريان بپردازيد، يا اين كه بر روي يك فهرست پهناور از پروژه‌ها تحت عنوان بخشي از يك سازمان ارزيابي نمائيد، معضل‌هاي ويژه‌اي وجود داراست كه در مسير شغلي بهينه سازي به آنان عكس العمل خواهيد كرد. اصلا مهم نيست كه چقدر حرفه اي، سازمان‌يافته، و يا اين كه كنش گرا ميباشيد، در هر شكل درين حوزه، با موردها پايين واكنش خواهيد كرد:

مشتريان عصباني.
نقص در وبسايت.
كمپين هاي بهينه سازي فارغ از نام و نشان
مسائل داخلي و اشتباهات.
اكثر وقت ها اين معضل‌ها ميتوانند در كنار يكديگر حل شوند، ولي خوب ميباشد كه بدانيد چه چيزي در مسير شغلي seo تان وجود دارااست. پس چه‌گونه اين ۱۱ معضل مشترك را در دست گرفتن خواهيد كرد؟

1.رئيس پروژه، a.k.a تعادل بين فعاليت مشتري و وظايف
در صورتي‌كه ميخواهيد يك كارشناس seo برنده باشيد، مي بايست بسيار سازمان‌يافته كار فرمائيد. گاهي اوقات پيش مي‌آيد كه بيشتراز حد بر روي يك مبحث تمركز مي‌كنيد و اينكه به هر چيزي كه در طول طرح ريزي، با در دست گرفتن كيفيت به مشتري وعده داده‌ايد، ممكن وجود ندارد دست پيدا فرمائيد.

براي تقابل با اين بحران، داشتن ساختار مديريتي مطلوب، وظيفه شما ميباشد. رئيس مطلوب به شما اين قابليت را مي دهد كه وسعت عمل را روي منابع خويش بسط دهيد و سبب خودداري از افت كيفيت گرديد. در seo، يك كمپين چيره به معناي انتها عمل وجود ندارد؛ بلكه از فعاليت هاي كوچك و قابل رئيس در حين بازه تشكيل ميشود.

در نظر نگرفتن اين قسمت هاي كوتاه مثل حسابرسي‌هاي سريع، با صرفه‌سازي سرعت، نشر محتواي منظم و غيره سبب مي گردد تا تمام كمپين تان به هدفي كه دارااست، نرسد. شما نمي‌توانيد پيش از گردهمايي بازبيني مشتري كليه چيز را انتخاب نماييد و انتظار داشته باشيد كه حاصل در حيث گرفته گرديده، نتيجه ها خواهد شد.

چينش وظايف قابل اجرا در ميان مجموعه شما در حين مدت، سبب ساز پيروزي ميشود. هنگامي كه از يك گروه تبديل به تعدادي گروه گوناگون مي‌شويد، مي بايست فرآيندها را مستندسازي نماييد، آنان را به صورت پيوسته تصحيح فرمائيد، و در ساختار مدير پروژه خويش تركيب نمائيد. براي شيوه بهبود جريان فعاليت روزمره و حسابرسي فرايند ها به صورت منظم، وقت بگذاريد. بيش تر از حد به تاكتيك‌هاي ديرين توكل نكنيد، زيرا سرعت تان افت خواهد كرد.

۲. مدير انتظارات مشتري
قرار وجود ندارد به مشتري با بهينه سازي درس بدهيد. اين قضيه خصوصا وقتي اهميت پيدا مي نمايد كه شما يك مشتري عظيم و اساسي داشته باشيد، كه شم ميكنيد مي بايست پايين‌تاثير قرارش دهيد. اما غلط نكنيد: عدم تحقق انتظارات نا ممكن هيچوقت مشتري را زير تأثير قرار نمي دهد ، براين اساس وعده هاي خويش را درتوان واقع‌بينانه محافظت نمائيد. آن‌ها را با حاصل زير تاثير قرار دهيد و خير لغت ها!

تماس با يك مشتري بالقوه، يا اين كه ارائه توصيه به ايشان تفاوتي با هم ندارند؛ مدام مي بايست انتظارات واقع‌بينانه به آن‌ها ارائه دهيد. ممكن ميباشد با اين مراحل فروشي هم نداشته باشيد ، البته فيض اي كه به دست مي‌آوريد قابل تقدير ميباشد، چون واضح فعاليت مي‌كنيد.

مشتريان تان از اين صداقت شما در حوزه بهينه سازي در طولاني‌بازه سپاس مي نمايند. پس از شش ماه شما از حاصل و درخواست مشتريان بيشتر براي فعاليت شگفت زده خواهيد شد. علاوه بر تهيه انتظارات صحيح زماني كه دعوا به هدف ها و انتظارات يك كمپين بهينه سازي رسد، ياد ميگيريد كه انتظارات صحت را براي پروژه تان تهيه فرماييد.

يك مشتري با پست الكرونيكي، ارتباط تلفني و يا اين كه پيامك در كل ساعت‌ها روز قادر است با شما رابطه برقرار نمايد، و كم كم به سمت مراجعه حضوري گرايش پيدا مي نمايد. چنانچه اين انتظارات را برآورده فرماييد، براي فعاليت خويش مدت بگذاريد، ميتوانيد اين معضل را با پيروزي مدير فرمائيد.

 

 

۳. بوجود داخل شدن جايگاه‌بندي هاي غيرمنتظره در زمان بهينه سازي
شما مي توانيد يك كار پيروز را رئيس نماييد، حاصل عالي توليد نماييد، شاهد ارتقاء زياد ترافيك و لذت بردن از يك ارتباط آهسته با مشتري باشيد. ولي ممكن ميباشد كه ناگهان تمامي آن پيروزي ها فرو ‌بريزد.

برخي اوقات اين انگيزه تكنيكي ميباشد، مانند انجام تغييرات در يك الگوريتم موتور كاوش. شايد اين قضيه از تغيير و تحول جهت مشتري ناشي گردد ( آنان ممكن ميباشد ايرادات ميزان دارايي‌اي را تجربه نمايند). شما بايستي بتوانيد به شرايط خويش در زمان انجام فعاليت اعتنا داشته باشيد.

در حوزه كاوش، مي بايست يك پروتكل براي نظارت و نجات افت سكو‌ها داشته باشيد. مي بايست از سمت مشتري، راه‌حل ‌هايي را شناسايي فرمائيد كه ميتوانيد از روش گذار از مشتريان پشتيباني كرده و بها خويش را اثبات فرمائيد.

4.آپ ديت ماندن
انتظار براي آپ تو ديت ماندن در صنعت جست و جو، seo، آپ تو ديت رساني الگوريتم و خصوصيت‌هاي گوگل ميتواند منجر سخت شدن مراحل كارتان گردد. به خصوص وقتي كه كارايي مي كنيد كمپاني خويش را گسترش دهيد، ميتواند بحران برانگيز باشد. زماني كه بازه محدود ميشود، سرمايه‌گذاري براي آپ ديت ماندن به طور كامل حياتي مي شود.

از سرمايه‌گذاري در مورد ابزار تحقيق واژه و كلمه كليدي نو، ابزار پيگيري آمار، يا اين كه اپليكيشن هيت مپ نترسيد. با گروه خويش سخن فرمائيد و بپرسيد كه چه منابعي قادر است كارتان را آسوده‌خيس، كارآمدتر و اثر گذار خيس نمايد. مدام يك كانال از رسانه هاي اجتماعي نو، CMS و مطالب مربوط به حوزه كاوش در دسترس تان وجود داراست و امداد مي نمايد بفهميد كه چطور مي توانيد رئيس خويش را گسترش دهيد.

۵. توكل‌بر يك راه منفرد
در حالي كه تخصصي بسيار باارزش ميباشد ولي، اين يك غلط ميباشد كه بر يك راه خاص توكل فرمائيد. شما نمي‌توانيد صرفا يك تاكتيك داشته باشيد و انتظار داشته باشيد كه بهينه سازي كردن تارنما متبوع به خير پاسخ بدهد.

مي بايست از با صرفه‌سازي موتور كاوش (بهينه سازي) به باصرفه‌سازي حضور آنلاين برسيد، كه‌اين عمل نتيجه ها بهتري را براي مشتريان تان ساخت و ساز خواهيد كرد. خير فقط وبسايت‌هاي مشتري بلكه شبكه‌هاي‌مردمي مرتبط با يك كسب و عمل مثل اينستاگرام، يك موتور كاوش براي خودشان دارا‌هستند. بيشتراز هر مدت ديگر، باصرفه‌سازي براي برد حياتي ميباشد.

6. ارائه يك راه و روش يك سري خدمتي
seo با ساخت سايت، تايپ كردن محتوا، تبليغات پرداخت‌گرديده، بازاريابي ايميلي و رئيس سايت‌هاي رابطه جمعي همدم ميباشد. ارايه مجموع اين سرويس ها متواتر منطقي ميباشد و به مشتري‌ها اذن ميدهد كه به راحتي با شما، رابطه برقرار نمايند.

با اين حالا، در شرايطي‌كه سرويس ها بيرون از حوزه تخصص خويش را به درخواست مشتري ارائه فرمائيد، سود نخواهيد گرفت. در‌حالتي كه مراقب نباشيد، در حوزه بهينه سازي چيره نمي گرديد و مشتريان ناراضي تان، بيشتراز پيش ارتقا خواهند يافت.

به آنچه ميدانيد داراي تعهد بمانيد. در طول اينكه شايسته ترين فعاليت ممكن را انجام مي‌دهيد بر پشتيباني نشاني اينترنتي، پباده سازي بروشور، و مدير اتفاق افتاد ها نيز تمركز خواهيد كرد.

۷. اعتنا و حق تقدم بندي معيارهاي غير ضروري، پيش از خريد و فروش و فروش
در حين سال ها عمل، مي‌آموزيد كه اكثر زمان ها مشتريان فقط به دو چيز اعتنا دارا‌هستند: هدايت و فروش. شما مي توانيد در رابطه بهينه سازي و دنياي شگفت انگيز آن براي آن‌ها توضيحاتي ارائه نمائيد، آنان را در هر تغيير‌و تحول تكنيكي كه در تارنما شان ساخت‌و‌ساز مي‌كنيد شريك فرمائيد، يا اين كه زماني از جمله مقطع بار گذاري وب سايت را درحد يك ثانيه تحت مياوريد به آنان اطلاع دهيد.

در انتها صرفا چيزي كه حقيقتا اساسي ميباشد سود ميباشد. در حالتي‌كه آن‌ها تماسي از سمت مشتري خودشان نداشته باشند، يا اين كه فروش شان در زمان 1سال تحت برود، مشتري اهميتي نخواهد بخشيد كه نرخ رفلكس وبسايت ۶ درصد ذيل ميباشد. بر روي اقداماتي كه دربرگيرنده ارتقا فروش ميباشد، تمركز نماييد.

 

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۲:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از كال تو اكشن براي نام‌نويسي در سايت و دانلود محتوا

5. به كارگيري از CTA براي سفارش خريد فرآورده
كاربرد ضروري ديگر CTA‌ها استعمال از آن براي توصيه خريد ميباشد. سئو سايت در حالتي‌كه محصولي در وب سايت عرضه ميكنيد به طبع از كال تو اكشن براي ارائه‌ي توصيه خريد به خواننده به كارگيري فرمائيد. ارائه‌ي خلاقانه سفارش به ياور تخفيف و اخذ آدرس اينترنتي مخاطب، يك گزينش مطلوب براي اين فعاليت ميباشد. يك سري مثال پيام مطلوب براي دعوت خريد در تحت آمده ميباشد:

تخفيف ويژه تا (يك تاريخ معين)! اين پيام به ياور يك كانتر‌ي معكوس براي ارائه‌ي توصيه خريد با تخفيف با محدوديت وقتي مطلوب ميباشد. خيلي از يوزرها از اين كه مجال ويژه‌اي در مشت آنها باشد شم رضايت مي‌نمايند. به‌خصوص در صورتي شيت‌اي كه در آن قرار دارا‌هستند به متاع پيشنهادي داراي ارتباط باشد.
همين اكنون خريد فرماييد! اين پيام خيلي بي آلايش به حيث مي رسد البته تجربه نشان ميدهد براي خيلي از يوزرها اين پيام معمولي از پيام‌هاي مالامال زرق‌و‌برق تاثير بيشتري داراست.
همين هم اكنون ابتدا نماييد! براي اينترنت‌تارنما‌هايي كه توليدات آنان مشتمل بر زمان‌هاي آموزشي يا اين كه سرويس ها طولاني بازه مي‌گردد، اين پيام بيشترين كاربرد را دارااست.
خلاصه و عده بندي
به حافظه داشته باشيد طريق‌ي به كارگيري از كال تو اكشن‌ها به‌طور خاص بستگي به نوع بازخوردي داراست كه شما از يوزرها تارنما انتظار داريد. با اين درحال حاضر در‌اين متن مواقعي مثل خواستن از كاربر براي گشودن صفحه هاي بيشتري از تارنما، به اشتراك گذاشتن مقاله، تثبيت‌اسم در تارنما و خريد توليدها وبسايت از رايج‌ترين كاربرد‌هاي كال تو اكشن‌ها مي باشند.

نكته‌ي ديگر اين ميباشد كه درصورتي كه كال تو اكشن‌ها به‌شكل درست استعمال نشوند استفاده كننده را سرخورده كرده و يا اين كه از ادامه‌ي گشت‌وگذار در وب سايت شما پشيمان مي‌نمايد. پس به كارگيري از ويدئوهاي طولاني يا اين كه نهفته كردن دكمه X و ناچار كردن كاربر به مطالعه پيام، فعاليت اكانت گرديده‌اي وجود ندارد و اثر معكوس دارااست.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۰:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

افزايش رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
 
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چطور نرخ تبديل صفحه‌ي فرود خود را افزايش دهيم؟

چطور نرخ تبديل برگه‌ي فرود خويش را ارتقا دهيم؟ 
شايسته ترين را ه براي ارتقا نرخ تبديل انجام مداوم A/B تستينگ ميباشد.

A/B تستينگ فرآيند اي ميباشد كه از روش آن مي‌قدرت فهميد كه كدام متغير سئو سايت در يك پيام تبليغاتي بر نرخ تبديل تأثيرگذار ميباشد. انجام اين آزمودن بي آلايش به‌اين شكل ميباشد كه در كنار عنصرها اثبات، تغييراتي كه در شكل حضور يا اين كه عدم حضور متغيري خاص صورت ميدهد، نظارت ميشوند و آن‌هايي كه حاصل مثبتي به هم پا دارا هستند شناسايي ميشوند. در‌اين آزمودن اكثري عامل ها تشكيل دهنده مانند: رنگ قضيه ي اين برگه، عنوان ها، كوتاه يا اين كه طولاني بودن فرم ها، دكمه‌هاي فراخوان، متن و غيره را آزمون كرد.

با وجود اين‌كه ترافيك توليد گرديده از روش پرداخت كليكي بسيار باارزش ميباشد، قادر است بسيار هزينه بر باشد. در مقابل، A/B تستينگ بسيار مقرون به صرفه ميباشد.

A/B تستينگ از دو مرحله ي مهم درست شده ميباشد. اوليه، متغيرهايي كه تصميم داريد درين ورقه آزمون فرمائيد را معلوم مي كنيد و دوم، نرخ تبديل ساخت‌و‌ساز گرديده به واسطه ي هر متغير را اندازه گيري مي كنيد. غرض از اين آزمودن به حداكثر رساندن نرخ تبديل، از روش دستيابي به كارآمدترين و مؤثرترين متغير از دربين بقيه متغيرهاست.

قبل از انجام A/B تستينگ، سفارش ميگردد، شش پيش نياز ذيل را انجام دهيد:

بر فرض ها بسنده نكنيد: مبتني بر داده هاي حقيقي و واقعي تصميم گيري نمائيد. همگي چيزي را آزمون نماييد، خير تنها عناصري كه انديشه مي كنيد ممكن ميباشد استفاده كننده به آن ها اعتنا نمايد. 
يك نقطه ي آخر براي كار خويش در حيث بگيريد: براي اينكه درين آزمودن، برنده فعاليت نمائيد، مي بايست پيش از آغاز، يك تاريخ انتها براي عمل خويش در حيث بگيريد. از پيشين، مقطع مدت مشخصي را براي تستها معلوم نمائيد تا نتيجه ها صحيحي را به دست آوريد. 
صرفا بر راه‌هاي گزينه تأييد توكل نكنيد: همگي‌ي متغير ها و ترندهاي جانور را آزمون فرماييد و از آن ها تجربه كسب فرماييد. 
در هر مقطع صرفا يك متغير را آزمون نمائيد: در اين‌حالت ميتوانيد فقط بر يك متغير تمركز نماييد و نتايجي كه به دست مي‌آوريد، روشن و روشن، و به‌راحتي قابل تعبيروتفسير مي‌باشند. به عنوان مثال در صورتيكه دكمه‌ي فراخوان و تيتر خويش را به‌طور هم‌زمان تغيير و تحول دهيد، چه طور متوجه ميشويد كه نرخ تبديل از روش كداميك ارتقا يا اين كه كم شده ميباشد؟ 
به‌علاوه، وقتي كه در لحاظ ميگيريد بايستي براي احتساب تغييرات توليد گرديده از روش يك متغير كافي باشد.

به معناداري آماري دقت فرماييد: درصورتي كه A/B تستينگ به شما نشان ميدهد كه كدام متغير بهتر كار نموده است، معناداري آماري، شما‌را از اين‌كه نتيجه ها اين آزمودن قابل اعتماد ميباشد يا اين كه خير باخبر مي‌نمايد. براي دانستن به معناداري آماري، مي بايست مثال‌ي آماري شما به اندازه ي كافي گسترده باشد. از جمله، درصورتي كه متغير شما در A/B تستينگ، طولاني يا اين كه كوتاه بودن فرم باشد و ارتقا نرخ تبديلي را درين آزمودن تجربه فرمائيد، البته مثال‌ي آماري شما از شش نفر تشكيل‌شده باشد، نمي‌توانيد از معناداري آماري اطمينان نتايج فرمائيد. 
معيارهاي خويش براي پيروزي را گزينش نمائيد: معيارهاي شما براي برد به نوع ورقه‌ي فرودي كه آزمودن مي كنيد بستگي داراست. آيا براي به اشتراك گذاري بيشتر در رسانه‌ي اجتماعي طرح ريزي مي كنيد؟ يا اين كه براي فروش يا اين كه تثبيت‌اسم بيشتر؟ بايستي پيش از استارت آزمودن اين مورد ها را معين فرمائيد. 
به عبارتي‌طور كه قبلا گفته شد، عنصرها متعدد ورقه‌ي فرود را مي توانيم آزمودن كنيم. از جمله: آزمودن يك كاغذ‌ي فرود كه دربرگيرنده اسكرين شات ميباشد، با كاغذ‌ي فارغ از اسكرين شات، مانند نمونه پايين. فيض اين آزمودن، ارتقا ۵۶ درصدي فروش در برگه‌ي فارغ از اسكرين شات ميباشد:

 

 

شما همينطور مي توانيد برگه‌اي كه يك دكمه‌ي فراخوان گسترده داراست را با كاغذ‌اي كه دكمه‌ي فراخوان آن كوچك ميباشد مقايسه فرمائيد، مانند نمونه پايين كه در آن دكمه‌ي فراخوان گسترده سبب ارتقا ۲۰۱ درصدي در تعداد تثبيت‌اسم ها شده‌است:

 

سود گيري:

درصورتي كه ميخواهيد تعداد تثبيت‌اسم ها در فرم‌هاي دانلود ايبوك يا اين كه سفارش مجاني خويش را ارتقا دهيد، بي آلايش‌ترين و سريع ترين شيوه ممكن پباده سازي يك شيت‌ي فرود ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محتوايي توليد كنيد كه پس از مرگ شما هم زنده بماند!


يك كدام از لبريز راز و صداترين قسمت‌هاي بازاريابي محتوا كه در سال‌هاي اخير قضيه‌ي لايك‌‌هايي ميباشد كه پس از مرگ اخذ ميكنيد. اين سرنخي بود كه او‌لين توشه بوسيله آنا هكر Anna Hacker به طور هوشمندانه‌اي با مرگ تلفيق گرديده بود. سئو سايت  يكي‌از موضوعاتي كه اعتنا عموم را به خويش جلب نموده است اين ميباشد كه بعد از مرگ شما چه اتفاقي براي كانال‌هاي اجتماعي فردي شما و همينطور رد پاي شما در كانال‌هاي اجتماعي مي‌ افتد. اين قضيه امري ميباشد كه غير قابل ديده‌پوشي ميباشد و هر روز اعتنا به آن ارتقا پيدا مي‌نمايد. حقيقتاً بعداز مرگ آدم‌ها كار‌هاي رسانه‌‌هاي اجتماعي آن ها در كجا متوقف شود؟ محتواي گرانبها از صاحب و مالك آن غير وابسته ميشود و در فضاي اينترنت به معاش خويش ادامه ميدهد.

پيش از بوجود وارد شدن و استعمال وسيع از بلاگ و رسانه‌هاي اجتماعي فقط روش برقراري رابطه و معرفي خويش از روش ارتباطات اجتماعي همگاني بود. امروزه شيوه هاي متعددي براي برقراري رابطه با دنياي امروزي وجود داراست البته اينكه شما يك محتوا براي وب لاگ هر تعدادي فن‌اي ارسال نمائيد و يا اين كه يك خبر رسانه‌اي را براي مجله‌نگاران بفرستيد اهميت چنداني ندارد. بلكه ساخت‌و‌ساز محتواي گرانبها ميباشد كه براي بشر‌ها اهميت دارااست و سبب ساز ميشود محتواي شما در رسانه‌ها توسعه و گسترش يابد. علامت‌ي يك محتواي خوب اين ميباشد كه خبرنامه‌نگاران و وب لاگ‌نويسان در رابطه آن حرف نمايند. ساخت محتواي خوب باعث ميشود مقاله شما در همگي نصيب‌ها و شبكه‌هاي كانال اجتماعي پهناور خواهد شد و فرقي نمي‌نمايد كه در لينكدين يا اين كه فيسبوك باشد يا اين كه از روش بلاگ يا اين كه نوشته‌ي‌علمي‌اي نشر يافته باشد، اين بها محتوا مي باشد كه به آن نام‌و‌نشان مي دهد.

براي تايپ كردن محتوايي كه نام و نشان داشته باشد و زنده بماند بايستي به مورد ها تحت اعتنا نمائيد:

1) استراتژيك كار نماييد.
هنگامي استراتژي بازاريابي محتوا را راه اندازي ميكنيد، بسيار اساسي ميباشد پيش از آن بدانيد كه مثل بقيه كار‌هاي بازاريابي و فروش خويش، براي ساخت محتوا نيز غرض‌گذاري فرماييد. پس همت فرماييد در صدر گروه‌اي از هدف ها را به وضوح براي خويش مشخص و معلوم فرماييد تا از هدر دادن وقت خويش پرهيز نماييد و بتوانيد به نيكي به سوي هدف ها رقم خورده تكان فرماييد.

 

2) بها‌ها را ارائه دهيد.
خيلي مهم نيست كه غرض استراتژي شما چه مي‌باشد، محتواي ساخت گرديده به وسيله شما بايستي براي مشتريان با ارزش باشد تا آن‌ها‌را به سوي خويش جلب نمايد.

 

3) خويش را تحت عنوان رهبر فكري نشان دهيد.
محتوا تحت عنوان بخشي از يك اپليكيشن و مراحل رهبري فكري ميباشد. محتوا بايستي بعداز نشر در مجموع بوسيله خواننده‌گان تحت عنوان يك منبع داراي اعتبار چشم خواهد شد.

 

4) براي هر موضوعي محتواي متناسب با آن را تعيين نماييد.
براي هر محتواي خوب يك برهه زماني و جاي مطلوب وجود دارااست كه به شما اين قابليت را مي دهد تا پيشنهادهاي خويش را بسيار معمولي‌خيس و بهتر از يك رهبري فكري ارائه دهيد. بدين ترتيب عملكرد فرمائيد تا ايجاد محتوا به سيرتكامل‌اي باشد كه با قضيه متبوع هم‌خواني كافي داشته باشد تا ذهن مخاطبان را به شايسته ترين صورت هدايت نمايد. براي مثال حتي ممكن ميباشد نياز باشد تا درباره ي يك مشتري به مطالعه و توده‌آوري داده ها بپردازيد تا بتوانيد سود خير و خوبي را به يك مشتري خاص ارائه دهيد. رهبري فكري و فروش بيشتر بوسيله تمركز بر بازاريابي محتوا، دو گزينه لبريز اهميت ميباشند كه هريك رده خويش را دارا هستند. مهم ترين نكته اين ميباشد كه چه هنگامي و در چه مكاني مشتري خويش را با هركدام از اين اشكال محتوا مشغول نماييد.

 

5) مخاطبان خويش را به برخورد نشان دادن وادار نماييد.
يك محتواي عالي مخاطبان و مشتريان بالقوه‌ي شما را پايين تأثير قرار مي دهد كه به چه شكل به سرويس ها شما جذب شوند. برخورد‌هاي مختلفي در مقابل مشاهده يك محتوا وجود دارااست كه مشتمل بر تعقيب كردن فرآيندهاي پيوند‌هاي داخلي، تثبيت لحاظ، لايك كردن، مرتبه دادن، نشر، ارسال براي دوستان، رفتن به كاغذ خريد سرويس ها و توليد ها، عضو شدن در روزنامه، تلفن زدن به كمپاني و… ميباشد. برخورد نشان دادن مدام بهتر از بي‌تفاوت بودن ميباشد.

 

6) محتواي خويش را جالب فرمائيد.
هيچ چيز بدتر از ساخت محتواي خسته كننده و غير ديدني براي خواننده گان آن نيست. براي ايجاد محتوايي كه ميدانيد براي خواننده جذب‌كننده مي باشد و عشق و علاقه‌‌مندي مخاطبان را در حيث گرفته باشد، وقت بگذاريد. به صورت بدون واسطه با آن ها كلام فرمائيد و از آنها بخواهيد تا محتواي شمارا در كانال‌هاي اجتماعي خويش به اشتراك بگذارند.

 

7) سرگرم يك قضيه خاص نشويد.
شما نمي‌توانيد صرفا در خصوص ساخت‌و‌ساز محتوا در يك مقطع‌ي موضوعي كارايي فرماييد چون بعد از مدتي محتواي نتيجه ها تكراري مي شود. درباره ي اينكه مخاطبان چه گونه مي خواهند مطالب را ببينند و نياز دارا هستند كه چه محتوايي ببينند و بشنوند، تصور كنيد. آن گاه تلاش فرمائيد گونه هاي مختلفي از محتوا را ساخت فرمائيد. اين محتوا ميتواند مشتمل بر مطالب بلاگ، مقاله ها، پادكست‌ها، ويدئوها يا اين كه اينفوگرافيك باشد. هيچ راهي كه به طور كاملً مفيد و مجموع عيار باشد براي ارائه محتواي عالي نيست، هرمورد از اين رسانه‌ها تحت عنوان بخشي از يك استراتژي مؤثر ميباشد.

 

8) از اينكه محتوا در رابطه خويش شما باشد اجتناب نماييد.
همچون مجموع استراتژي‌هاي بازاريابي، كليد پيروزي اين ميباشد كه مشتري را در قلب تاءمل خويش قرار دهيد. در حالتي‌كه كليه چيز راجع‌به خويش شما باشد، اين احتمال وجود داراست كه هيچ كس به محتواي شما اهميت ندهد. ساخت‌و‌ساز محتوا مي بايست بگونه‌اي باشد كه محتواي شما اصالت و بها كافي داشته باشد تا بتواند مخاطبان را به مطالعه و تامل در رابطه محتوا وادار نمايد و در شكل داشتن بازاريابي محتواي مؤثر مي‌قدرت آرزو داشت كه محتواي شما از روش مخاطبان‌تان در كانال‌هاي اجتماعي به راحتي گستردش يابد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چه فاكتورهايي در سرعت و كيفيت كراول كردن سايت موثر است؟

مطمئنا فهم اين پاراگراف به هيچ وجه مشقت بار وجود ندارد؛ در حالتي‌كه محتواي وبسايت شما سئو سايت مطابق نياز استفاده كننده نباشد، بايستي با SERP خداحافظي نماييد! شما‌را به نه و SERP را به تندرست!

اقدامي كه به شما در اين مورد امداد مي نمايد اين ميباشد كه قبل از مقدمه فرآيند ساخت محتوا، در آغاز 10 سود نخستين آن واژه و كلمه كليدي را تحليل نماييد. در بيشتر مواقع زماني شما 10 فيض اوليه عبارات كليدي را ملاحظه كنيد، به يكسري مفاهيم مشتركي مي رسيد و ميفهميد كه در واقعيت مخاطب از جستجوي اين كلمه و واژه چه هدفي داراست.

(در صورتي مي پرسيد كه چرا پيشنهاد ميشود 10 فيض اوليه ليست را نظارت فرمائيد؟ بدين انگيزه كه بر پايه ي الگوريتم RankBrain، در اصل 10 فيض نخستين ميباشد كه از نگاه يوزرها موثر بوده اند و همان گره كارشان را باز ميباشد.)

در صورتي‌كه اين عمل را انجام دهيد، محتواي تارنما شما خويش به خويش در راستاي منظور هاي يوزرها قرار مي‌گيرد و اين چنين، رابطه محتوايي را به خير و خوبي رعايت نموده ايد.

4- كيفيت بهتر محتوا
تمامي چيز به طور كامل معلوم ميباشد! كيفيت محتواي وب سايت شما تاثير غير قابل ديده پوشي در درجه بندي دارااست.

درصورتي كه كليه چيز را به صورت درست رعايت فرمائيد، گشوده هم ممكن وجود ندارد فارغ از سپرده گذاري بر كيفيت محتواي خويش سكو بالايي در گوگل كسب نمائيد. در شرايطي‌كه هم چنين محتوايي را در‌اين سكو مشاهده كرديد، مطمئن باشيد كه‌اين يك جايگاه هميشگي نخواهد بود! در‌اين بازار داغ رقابت بين كسب و شغل هاي اينترنتي كه كوشش مي نمايند مطابق ميل استفاده كننده روزمره كيفيت محتواي خويش را ارتقاء دهند، در دراز بازه زماني هيچ اثري از چنين محتوايي بر مكان نخواهد ماند! به دليل آنكه درين دور و اطراف، داناي كلي به اسم RankBrain بر حاصل گوگل تماما ارزيابي دارااست!

مخلص حرف!

كيفيت محتوا بايستي براي شما اولي حق تقدم باشد. مطمئن باشيد كه سپرده گذاري روي اين گزينه، يك داد و ستد دو رمز موفقيت ميباشد! هر چه روي اين گزينه سپرده گذاري نماييد، به به عبارتي ترازو از آن سود خواهيد گرفت و به هيچ وجه زيان نخواهيد كرد.

هرچند موتورهاي جست و جو به عضو جدانشدني معاش همگي اشخاص حتي يوزرها معمولي وب تبديل گرديده‎اند البته شما تحت عنوان هر كه دستي در seo و seo داراست، حتما بايستي آشنايي بيشتر و بدون نقص تري از ساز و عمل آن ها داشته باشيد.

ما درين نوشته‌ي‌علمي عملكرد كرديم كلكسيون كاملي تشكيل دهيم از هر آنچه كه مورد نياز ميباشد در زمينه‌ي موتورهاي جست و جوي بار گوگل بدانيد. تجربه خويش را در قضيه اين غول دنياي اينترنت ما في مابين بگذاريد. از نگاه شما گوگل به چه مواقعي اهميت بيشتري مي‌دهد؟
چطور با وبسايت شما رابطه برقرار كرده و عدم رعايت چه مواقعي مي‌تواند در نظر نگرفتن وب سايت شمارا بدنبال داشته باشد؟


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

صفحه اول گوگل تضميني


كاغذ اوليه گوگل تضميني
شيت اوليه گوگل تضميني! خيلي عبارت ديدني و قشنگي ميباشد سئو سايت و وصال به كاغذ اوليه گوگل آرزوي خيلي اشخاص ميباشد. در‌اين نوشته ي علمي مي‌خواهم راجع‌به اين كه چه طور برخي وبسايت ها در كاغذ اوليه گوگل قرار مي گيرند، كلام كنم. حقيقتا سر seo براي جايگاه 1 شدن در گوگل چه چيزي است؟ چرا مي بايست برخي وب سايت ها مرتبه اوليه گوگل باقي بمانند و بعضا ديگر در حسرت سكو 1 شدن. در واقع مشورت كردن seo چه كاري مي نمايد؟

چرا حقيقتا علي پدر در لغت ها مربوط به خريد بليط هاي هجرت سكو 1 ميباشد و با اين كه رقباي توانمند داراست كه مخارج متعددي مي نمايند بازهم سكو 1 براي علي پدر ميباشد. رقبايي كه صرفا روي يك حوزه فعاليت مي نمايند و مجموع هزينه ها و بهينه سازي آن‌ها متمركز روي يك قسمت ميباشد البته بازهم ناموفق ميباشند.

مي‌خواهم يه خرده بيشتر در زمينه‌ي اهميت برگه نخستين گوگل سخن كنم. اين كه چرا شيت نخستين گوگل و چرا جايگاه 1 گوگل!


چرا شيت اوليه گوگل
چرا اينقدر رقابت شديدي براي كاغذ نخستين گوگل وجود داراست؟ مگر ورقه اوليه با ورقه دوم چه فرقي مي نمايد؟ پاسخ اين سئوال را با يك آمار مي دهم.

طبق آمار بيش تر از 90 درصد يوزرها نتيجه ها شيت نخستين را صرفا نگاه مي نمايند! يعني در‌صورتي‌كه seo اصولي روي تارنما شما پياده نشود و شما سايتتان را به كمپاني seo يا اين كه سئوكاري بسپاريد كه تخصص كافي ندارد و نتواند وبسايت شمارا به شيت اوليه گوگل بياورد! اين يعني هدر دادن پول و بازه! ولي با فرض اين گفتم كه توانسته seo شما‌را بهبود ببخشد البته تا كاغذ دوم!

زيرا برخي مواقع seo اين اشخاص تارنما شما‌را به جايي مي‌برد كه ديگر بايستي با كسب و كارتان خداحافظي فرماييد.

متاسفانه موسسات و آغاز آپ هايي ديدم كه به خيال و خاطر پنالتي شدن تارنما ( جريمه شدن وب سايت از سوي گوگل) سرمايه هاي متعددي از دست دادند و به خيال همين مسئله كسب وكار آنلاين را فراموش كردند.

چرا جايگاه نخستين گوگل
قرار به چنگ آوردن در كاغذ اوليه گوگل حتما گران بها ميباشد البته در همين ورقه نخستين گوگل، جايگاه هاي نخستين تا پنجم گوگل اهميت فوق العاده اي دارا هستند و مشخصا در ورقه 1 گوگل، كسب جايگاه 1 بسيار هيجان آور و جالب ميتواند باشد. به‌اين آمار اعتنا فرمائيد تا شما هم استدلال جذابيت و هيجان سكو 1 را متوجه گرديد.

طبق آمار سايت searchenginewatch ( يكي تارنما هاي آيتم عشق اينجانب در قضيه سئو)، بيش تر از 53 % يوزرها روي پيوند اوليه گوگل ( در كاغذ نخستين گوگل) كليك مي نمايند. يعني بيش تر از 50% يوزرها صرفا لينك و پيوند اوليه گوگل را ميبينند!!!

آمار ساير مرتبه هاي شيت نخستين گوگل هم بدين شكل ميباشد:

درجه دوم: 15%
مرتبه سوم: 9%
جايگاه چهارم:6%
جايگاه پنجم: 4%
حال با اين آمار به طور كامل معلوم ميباشد كه سكو 1 شدن در گوگل چقدر ميتواند كسب و كارشما را متحول نمايد.

سر جايگاه نخستين شدن در گوگل
براي اين كه در گوگل مرتبه ا گرديد، بايستي پاي بند به اصول باشيد و به هيچ از بلك هت seo به كار گيري نكنيد! بلك هت بهينه سازي يا اين كه seo سياه روشي از بهينه سازي ميباشد كه سئوكاران غير كارشناس با به كار گيري از تقلب كوشش مي نمايند كه تارنما شمارا به برگه نخستين گوگل بياورند! اشخاصي كه فقط با دادن وعده بهينه سازي تضميني و برگه نخستين گوگل تضميني و سواي تخصص تارنما شما‌را نابود مي نمايند.

با پيشرفت الگوريتم هاي گوگل و هوشمند خيس شدن آن، اين نحوه هاي تقلبي ديگر پاسخ نمي دهند و گوگل با شناسايي آن ها، اين تارنما ها را جريمه مي نمايد و سايتي كه جريمه شده‌است در اكثر مواقع روند بهبود بهينه سازي آن به مراتب بسيار مشقت بار خيس از تارنما مبتدي و تازه كار ميباشد.

عامل اين كه تارنما علي پدر مرتبه 1 فروش بليط در كشور‌ايران ميباشد، استعمال از seo اصولي در آن ميباشد.

فوايد سكو 1 شدن در گوگل
درجه 1 شدن در گوگل به طور بدون واسطه ميتواند برندسازي براي شما انجام دهد. برندسازي در دنياي آفلاين فرآيندي بسيار پرهزينه و طولاني ميباشد، ولي در فضاي آنلاين اين برندسازي هزينه كمتري دارااست. بين همگي طريق هاي تبليغاتي براي برندسازي هم شايسته ترين نحوه از بابت هزينه و كسب اعتماد في مابين عموم، داشتن بهينه سازي كار كشته است.

براي قرارگيري در مرتبه 1 و شيت 1 دو راه و روش وجود دارااست، تبليغات در گوگل يا اين كه seo. تبليغات در گوگل علاوه بر مخارج فراوان منجر جلب اعتماد يوزرها نمي‌شود. عموم به وب سايت هايي كه تنها با پرداخت پول به گوگل بالا ميباشند، اعتماد نميكنند. آنها ترجيح ميدهند به وب سايت هايي كه به طور ارگانيك بدين منزلت رسيدند، رابطه برقرار نمايند.

يكي مهمترين فوايد قرارگيري در ورقه نخستين گوگل، كسب اعتبار نزد مخاطبين و برندسازي ميباشد كه به جهت اهميت آن مي‌خواهم پاره اي بيشتر راجع‌به آن توضيح دهم.

كاغذ اوليه گوگل و برندسازي
حدودا امروزه در هر حوزه اي كه بخواهيد فعاليت نمائيد، رقبايي خواهيد داشت. هم اكنون با اعتنا بدين شرايط چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد كه عموم دوست داشته باشند كه از سرويس ها كمپاني شما به كار گيري نمايند و شمارا به رقبايتان ترجيح دهند؟

جواب معلوم ميباشد به خيال و خاطر برندينگ شما- به خيال اعتمادي كه نزد عموم كسب كرديد. سر برد كمپاني علي پدر و شركتهاي پهناور عالم در همين ميباشد. علي پدر سكو 1 فروش بليط هجرت در كشور‌ايران ميباشد. چرا؟ به خيال و خاطر اعتباري كه‌اين مارك در نزد عموم بدست آورده ميباشد.

بذاريد يك نمونه حقيقي و واقعي بزنم. فرض نمائيد شما ميخواهيد بليط هواپيما خريداري فرمائيد. دو موقعيت قابليت و امكان پذير ميباشد يا اين كه علي پدر را مي‌شناسيد يا مستقيما در گوگل سرچ مي‌كنيد، كه بازهم در مرتبه اوليه گوگل وبسايت علي پدر را مي‌بينيد. دفعه بعد از آن ممكن ميباشد به خيال تجريه خريد گذشته، مستقيما به تارنما علي پدر برويد و ديگر در گوگل سرچ نكنيد، يا بازهم از روش كليك روي وبسايت سكو نخستين وارد گرديد كه بازهم وارد اين وب سايت ميشويد، كه نهايتا اين وب سايت و اين مارك در ذهنيت شما نقش مي بندد. سايتي كه در دشوارترين كلمه و واژه اينترنت فارسي در درجه نخستين گوگل قراردارد و واقعا لياقت اين مقام را دارااست.

 

و دقيقا به همين شيوه برندسازي شما صورت مي‌گيرد، برندسازي اينترنتي كه موثرترين و معدود هزينه ترين طريق براي قرارگيري در معرض رويت كرد ديده مخاطبان مقصود ميباشد. در‌اين مرحله شما از كليه رقبا پيشي خواهيد گرفت و مشتري هاي متعددي خواهيد داشت.

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)