مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

بالاترین آمار استفاده از سئو کلاه سیاه متعلق به کدام کشور است؟


شاید با قرائت پرسش بالا اولی جوابی که به ذهنتان خطور نماید عموم ایران باشد.  سئو سایت در واقع ما اهل ایران ها عادت داریم که مدام مطالب نا مطلوب را به هموطنانمان نسبت دهیم. این یک واقعیت میباشد که عموم یک مرزو بوم خویش را سطح ذیل خیس از عموم مملکت های دیگر در بیشتر مواقع فکر‌می کنند. در صورتی‌که این یک فکر تماما خطا میباشد.
در خصوص کلک های seo تارنما و به قولی به دور زدن گوگل آمار های متعددی درخصوص مرزوبوم های متفاوت بدست آمده میباشد که در زیر به آن اشاره خوا‌هیم کرد.


ایالات متحده رکورد دار seo کلاه سیاه
بیشترین تارنما هایی که در عالم از seo کلاه سیاه استعمال می نمایند تارنما های آمریکایی می‌باشند. آمریکایی ها ماهر ترین seo کاران را در مورد بدور زدن گوگل دارا میباشند . آنها معتقدند چنانچه حقه های بهینه سازی تارنما هایشان لو نمی رفت گوگل هیچگاه نمی توانست در شناسایی و تشخیص این مورد ها تا این حد پیشرفت نماید. لذا این اشخاص انتظار دارا‌هستند گوگل بابت این مورد از آن‌ها قدردانی نماید! نکته دیدنی اعتنا اینجاست که اکثر عده ای که بک پیوند های ماهانه را به فروش میرسانند، آمریکایی می‌باشند.


بدور زدن گوگل و بقیه سرزمین های عالم
روسیه، چین، ایتالیا، انگلیس و آلمان به ترتیب در درجه های بعدی بهینه سازی کلاه سیاه قرار می‌گیرند. رقابتی ترین مرز و بوم در فروش بک لینک و پیوند های ماهانه در قبال ایالات متحده، انگلیس می‌باشد. متاسفانه اهل ایران ها می پندارند که خرید بک پیوند صرفا مختص آن هاست و این جنبش غیر رسمی از لحاظ بهینه سازی فقط در کشور ایران واقعه می افتد البته جذاب میباشد بدانید که جمهوری اسلامی ایران در مقابل سایت های مملکت هایی که از seo کلاه سیاه به کار گیری می نمایند حقیقتا حرفی برای اعلام کردن ندارد و به هیچ عنوان در جایگاه آمار مهم قرار نگرفته میباشد.
در واقعیت می بایست به‌این قضیه اندیشید که روش های تقلب، بدور زدن، میانبر زدن و خیلی از راه‌های دیگر مرتبط با عموم تمامی کشورهاست. در هر سرزمینی عده ای پیدا میگردند که طرق ناشایست را گزینش کرده و از آزمودن آنان لذت می‌برند . بهینه سازی کلاه سیاه نیز امروزه در نقاط گوناگون دنیا با ترفند هایی نو اجرا می گردد و گوگل با کشف آنان و پیاده سازی تکنیک های مدرنی که به آن دست پیدا می نماید، به دنبال خنثی نمودن آنهاست.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)