مقالات برگزيده درباره سئو سايت مقالات برگزيده درباره سئو سايت .

مقالات برگزيده درباره سئو سايت

الگوريتم كبوتر گوگل


الگوريتم كبوتر گوگل – تاريخچه
گوگل دو روز پيش گوگل اينترنت مستر ها را شوكه كرد و با تغيير تحول در الگوريتم جستجوي خويش سئو سايت كه در قسمت محلي سئو شده‌است در حاصل كاوش مكانها تغيير‌و تحول ساخت .الگوريتم pigeon-algorithm در ۲۰ آگوست ۲۰۱۳ ميلادي بوسيله موتور جستجو گر گوگل فعال‌سازي شد. ثاثيرگذاري بالاي اين الگوريتم در حاصل جستجوي گوگل نمونه زدني بود. اين آپ تو ديت در آغاز به وسيله خبرنامه Search Engine Land شناسايي شد و از خويش گوگل نيز در آن مقطع داده ها موثقي كسب كرد.

نشر الگوريتم كبوتر سبب به يكي مطرح ترين آپ تو ديت رساني هاي نتيجه ها جستجوي گوگل شد. الگوريتم كبوتر پباده سازي شده‌است تا الگوريتم جستجوي محلي گوگل را به الگوريتم اينترنت خويش مجاورت نمايد و موجب بهبود پارامترهاي مرتبه بندي بر طبق مسافت و جاي گردد .

در يك تمجيد معمولي ميتوان اعلام كرد؛ الگوريتم كبوتر عبارت كاوش گرديده بوسيله مخاطب را محاسبه مي‌نمايد و در صورتي‌كه اين عبارت به يك شرايط مكاني يا اين كه كسب و فعاليت محلي اشاره داشته باشد مجاورت‌ترين و شايسته ترين پيشنهادات را در چنگ وي قرار مي دهد. براي آنكه وب سايت شما هم يكي اين پيشنهادات باشد بايستي در آغاز كارايي اين الگوريتم را به خير و خوبي بشناسيد.

ميدانيد كه گوگل يك موتور جست و جو ميباشد كه كارش با محتواست البته چيزي كه جذاب ميباشد، اين ميباشد كه حال حاضر ديگر صرفا متن و تصوير و صدا براي گوگل محتوا نيستند بلكه جاي (لوكيشن) هم محتوا به حساب مي آيد! گوگل هم به خيال اينكه بتواند از اين محتوا به صحت به كارگيري كرده و فعاليت را براي كاربرانش ريلكس‌خيس بكند، الگوريتم جديدي توليد كرده و نام آن را كبوتر نهاده ميباشد. براي اينكه به صورت معمولي با سازوكار الگوريتم كبوتر گوگل آشنا گرديد، مستلزم داده ها سرچ‌هاي يك سري وقت اخير خويش مي باشيد. به طبع اين پرسش برايتان پيش خواهد آمد كه مراد ما چه مي‌باشد؟

به عنوان مثال اكثري از شما عباراتي همانند رستوران‌هاي مجاورت اينجانب، سينماهاي وليعصر، مركز ها خريد حريم اينجانب و يا اين كه غيره را در گوگل كاوش نموده ايد.

نتايجي كه گوگل به شما نشان مي دهد در اكثر مواقع نيازتان را تماماً برطرف مي‌نمايد، ولي پشت اين نتيجه ها موثر و گران بها گوگل كه هر كاوش را مبني بر شرايط مكاني و محلي به شما نشان مي دهد چه مي‌باشد؟ براي جواب به‌اين پرسش بايد الگوريتم كبوتر گوگل را به شما معرفي كنم.

به ذكر ديگر الگوريتم كبوتر گوگل در سئوي محلي يا اين كه لوكال seo تأثير متعددي دارااست. در واقع معرفي كبوتر گوگل منجر شد كه جستجوگران محلي راه خويش را تغيير‌و تحول دهند.


الگوريتم كبوتر چطور عمل مي‌نمايد؟
براي جواب بدين پرسش، مورد نياز ميباشد اطلاعاتي در باب ماهيت كبوتر بازگو كنيم. كبوتر پرنده‌اي ميباشد كه ميتواند جزئيات را سواي در حيث به دست آوردن جهت گيري فضايي به توجه تحقيق كند؛ اين به عبارتي قابليتي ميباشد كه موجب ميشود موتور جستجوي گوگل نيز از في مابين هزاران وب سايتِ ايندكس گرديده تارنما‌هاي داراي ارتباط و مناسب را پيدا نمايد و به عبارتي نتايجي را به شما نشان دهد كه انتظار داريد.

الگوريتم كبوتر ميتواند جزئيات را سواي در حيث به دست آوردن جهت گيري فضايي به توجه تحقيق كند
علاوه بر اين، سعي كبوتران به طور دسته جمعي سبب ساز تسريع روند كاوش گرديده و با اعتنا به قابليت و امكان‌هاي توضيح داده گرديده درخصوص اين الگوريتم، ارتقاء سرعت خير صرفا از كيفيت مطالب ارائه گرديده معدود نمي‌نمايد بلكه اعتنا آن را نيز ارتقا ميدهد. به صورت نمونه در شرايطي‌كه عبارت «دانشكده‌هاي ايالات متحده» را كاوش نمائيد، هيچوقت دانش گاه‌هاي آلمان به شما نشان داده نمي شود.

شايد اين پست هم برايتان ديدني باشد : بالاترين پيج رنك ( جايگاه وب سايت در گوگل ) در سايتهاي اهل ايران وابسته به چه اينترنت سايتي ميباشد ؟
در كل الگوريتم كبوتر، الگوريتم جستجوي شمارا با الگوريتم سايت‌هاي داراي ربط انطباق داده و هريك كه از حيث مكاني به شما مجاورت‌خيس باشند را به ترتيب به شما نشان ميدهد.

آپ تو ديت كبوتر گوگل چه تغييراتي در seo ساخت؟
امداد به كسب و شغل هاي محلي
يك كدام از تغييراتي كه گوگل با معرفي كبوتر آن را غرض گرفته بود، وارد كردن الگوريتمي بود كه شرايط محور باشد. در واقع گوگل قصد داشت نتايجي كه به مخاطب نشان مي دهد را بگونه‌اي سازمان‌دهي نمايد كه حاصل بر پايه ي محل يا اين كه ناحيه درجه‌بندي شوند.

اين مبادرت گوگل منجر شد كه كسب و شغل هاي محلي دست به عمل شوند و سئوي محلي وبسايت خويش را بهبود دهند تا براين اساس بتوانند مشتريان مقصود خويش را شل‌خيس پيدا نمايند.

فردي سازي كردن نتيجه ها كاوش
همان گونه كه مي دانيد، گوگل مدام كارايي كرده نتيجه ها داراي ربط و ما يحتاج را به يوزرها نشان دهد. در قبلي با جستجوي عبارت «سينما» در گوگل آبادي‌ها فيض براي شما ظواهر ميشد، درحال حاضر با امداد الگوريتم كبوتر گوگل، اين نتيجه ها به ۱۰ عدد كم شده ميباشد.

اين ۱۰ سود در واقع با اعتنا به شرايط مكاني شما فردي سازي گرديده‌اند و اين منجر مي شود كه فعاليت جستجوي شما شل گرديده و سريع‌خيس به محتواي غرض خويش برسيد.

تغيير و تحول ظاهرا حاصل Pack
يك كدام از مهم ترين تغييراتي كه با اعمال الگوريتم‌هاي كبوتر انجام گرفت، تغيير‌و تحول ظواهر شيت حاصل (SERPs) و به ويژه حاصل پك گوگل بود. براي اينكه متوجه اين تغيير و تحول گرديد، به تصوير ذيل نگاه نمائيد.


با جستجوي عبارت «الكتريكي» گوگل در هر دو عكس نتايجي شبيه را به استفاده كننده نشان داده ميباشد.

در عكس سمت چپ گوگل ۷ سود را به اكران گذارده ميباشد و آن را پك هفت تايي ناميده ميباشد كه مرتبط با زمان پيش از اعمال الگوريتم كبوتر است. ولي در عكس سمت راست، تنها سه فيض نشان داده شده‌است كه به آن “پك نو سه‌تايي” پس از اعمال الگوريتم كبوتر گفته مي‌گردد. نتيجه ها بدست آمده در پك ۳ تايي با اعتنا به شرايط مكاني مخاطب باصرفه گرديده‌ ميباشد.

همان طور كه تا قبل از اينً اشاره كرديم، بيشترين تأثير الگوريتم كبوتر گوگل در سئوي محلي يا اين كه لوكال بهينه سازي بوده ميباشد.

چه فاكتورهايي براي كسب مقام در جستجوي محلي اثرگذار ميباشند؟
فاكتورهاي زيادي بوسيله الگوريتم كبوتر آيتم دقت قرار مي گيرند كه بر اكران شما در نتيجه ها محلي تاثيرگذار خواهند بود. به‌دنبال به بعضي از مهم ترين نكات اشاره مي كنيم.

 

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو يا بهينه سازي موتور جست و جو چيست؟ آن را از كجا شروع كنيم؟


پس از اينكه وب سايت خودتان را پباده سازي و منتشر كرده‌ايد نوبت به آن رسيده تا براي آن بازديد كننده پيدا نماييد. سئو سايت  براي اكثر وب سايت ها، اكثر ترافيك ورودي از روش موتورهاي كاوش مانند گوگل، ياهو و يا اين كه بينگ به دست ميايد. به همين ادله seo (بهينه سازي) يا اين كه بهبود وبسايت براي موتورهاي كاوش اهميت متعددي دارااست. چون با به كار گيري از seo ميتوانيد مطمئن گرديد كه وبسايت شما در‌اين موتورهاي كاوش به اكران در مي آيد و مقام قابل قبولي در حاصل كاوش نيز به دست مي آورد.


در صورتي با seo شناخت نداريد ممكن ميباشد seo در بالا پروسه بسيار پيچيده‌اي به حيث رسد البته در واقع حتي اشخاص مبتدي نيز ميتوانند seo نمايند. درين نوشته‌ي‌علمي ما به شما مباني seo را معرفي مي كنيم و به شما نشان مي دهيم كه مي بايست فعاليت seo كردن تارنما خويش را از كجا آغاز نمائيد.

 


seo (بهينه سازي) چه مي باشد؟

Search Engine Optimization يا اين كه seo براي موتورهاي كاوش، تيم‌اي از فرآيندها ميباشد كه سبب شناخته شدن وب سايت شما به وسيله موتورهاي كاوش و به اكران در وارد شدن وب سايت و صفحه هاي آن در حاصل كاوش عبارات كليدي داراي ارتباط مي‌گردد.

 

به گويش معمولي با بهينه سازي كردن وب سايت ميخواهيد در حاصل كاوش گوگل منزلت قابل قبولي براي خويش به دست آوريد.

 

ولي بهينه سازي مضمون‌ عميق‌تري از اين توضيح كوتاه دارااست. در‌پي به شيوه فعاليت موتورهاي كاوش، اهميت seo و هرآنچه كه بايستي در زمينه‌ي seo بدانيد اشاره خوا‌هيم كرد تا متوجه گرديد seo دقيقاً چه مي‌باشد و چه‌طور مي‌قدرت از آن براي پيشرفت تارنما به كار گرفت.

 


چرا بهينه سازي اصلي ميباشد؟

سئو اصلي ميباشد چون در‌حالتي كه وب سايت شما در نتيجه ها كاوش به اكران در آيد، شما بازديد كننده‌هاي بيشتري به دست مياوريد. همينطور در صورتي‌كه وب سايت خويش را به نيكي seo نمائيد، دقيقاً به عبارتي بازديد كنندگاني به وب سايت شما هدايت مي گردند كه مشتريان بالقوه شما ميباشند. و اين يعني فروش بيشتر!
گوگل با ميلياردها بازديد كننده شايسته ترين جاي براي كشف كردن بازديد كنندگان و مشتريان بالقوه ميباشد. البته اكثر عموم در هنگام كاوش در گوگل تنها روي لينگ تارنما‌هايي كليك مي‌نمايند كه در شيت نخستين قرار دارا‌هستند. براين اساس در حالتي كه شما بتوانيد تارنما خويش را در حاصل اوليه گوگل به اكران درآوريد برد بسيار بزرگي كسب كرده‌ايد و مي توانيد ترافيك بسيار بالايي براي تارنما به دست آوريد.

 

سفارش ميكنيم اين نوشته ي علمي را هم بخوانيد: 7 راهكار ثابت گرديده براي ارتقا ترافيك مغازه آنلاين شما


اين برد گسترده بخش مطرح ترين، زيبا‌ترين و گران‌ترين تارنما نمي شود. بلكه موتورهاي كاوش صرفا تارنما‌هايي را در درجه‌هاي خويش نتيجه ها كاوش نشان ميدهند كه شايسته ترين جواب را براي سؤالات عموم داشته باشند.


درنتيجه: براي seo اوليه مي بايست محتواي تارنما شما به نيكي به سؤالات عموم جواب دهد، دوم مي بايست مطمئن گرديد كه محتواي شما براي موتورهاي كاوش نيز قابل تلاوت و دانستن باشد.

 


موتورهاي كاوش مانند گوگل چه‌گونه عمل مي‌نمايند؟

موتورهاي جستجويي مانند گوگل مرتباً در درحال حاضر آپ تو ديت رساني ليستي از صفحه هاي اينترنت يا اين كه اصطلاحاً ايندكس (index) كردن آن ها ميباشند.
موتورهاي كاوش از ربات‌هايي به اسم crawler (گهگاه به آن ها spider يا اين كه عنكبوت نيز گفته ميشود) استعمال مي‌نمايند كه در سرتاسر اينترنت درپي كشف كردن صفحه ها نو ميباشند. اين crawler ها مدام در اكنون تلاوت كدها و نوشته‌هاي مو جود در اينترنت مي باشند. اين ربات‌ها عمل خويش را با صفحه هاي دوست داستني آغاز مي‌نمايند و با تعقيب كردن لينك و پيوند‌هاي جان دار در آنان با صفحه هاي ديگر مي روند و كانال خويش را عظيم‌خيس مي‌نمايند.


وقتي كه‌اين ربات‌ها برگه جديدي مييابند، آن را به ليست صفحاتي ايندكس گرديده اضافه مي‌نمايند و همت مي‌نمايند بفهمند اين صفحه ها در زمينه ي چه چيزي مي‌باشند. آن ها به متن ها، عكس‌ها، عنا وين، پيوند‌ها نگاه مي‌نمايند تا داده ها بيشتري براي آنچه كه در يك ورقه ارائه مي گردد پيدا نمايند.
وقتي كه داده ها مايحتاج را كسب كردند، گوگل يا اين كه موتورهاي كاوش ديگر از يك الگوريتم استعمال مي‌نمايند تا اين صفحه هاي ايندكس گرديده را براي لغات يا اين كه لغت ها كليدي داراي ارتباط سكو بندي نمايند.

 

توصيه ميكنيم اين نوشته‌ي‌علمي را هم بخوانيد: ‌ليست بي نقص جديدترين الگورتيم هاي گوگل


در واقع هنگامي كه شما سايت خويش را منتشر مي كنيد، ربات‌هاي گوگل بعداز مدتي كه ممكن ميباشد يك سري روز يا اين كه يكسري هفته باشد آن‌ها‌را پيدا مي‌نمايند. ولي شما مي توانيد با تثبيت تارنما خويش در Google Search Console به روند ايندكس شدن وبسايت خويش سرعت دهيد.

 

 

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

همگرايي سئو و محتوا

۳. تحول جستجوهاي محلي و تلفن همراه
اينك انقلاب ابرمحلي در حالا روي دادن ميباشد. در واقع ۵۱ درصد پيشگامان بازاريابي اعلام كرده اند كه سئو سايت  براي محل هاي در حدود خودشان يا اين كه حق تقدم شماره يك آنهاست و يا اين كه برايشان بسيار پراهميت ميباشد. در سود هنوز نيمي از بازارياب ها محتوا را براي مخاطبين تلفن همراه و محلي سئو نمي‌كنند.

طبق اعلام سايت ThinkwithGoogle حدودا يك سوم از تمام جستجوهاي تلفن همراه به شرايط جغرافيايي بستگي دارا هستند. در صورتي محتواي وبسايت شما با وضعيت مخاطب تناسب نداشته باشد، جستن آن از روش كاوش دشوار ميشود و در سود مخاطبين كمتري به آن دسترسي خواهند داشت.

دو نكته براي تطبيق با اين فرايند عبارتند از:

محتوا را براي محل ها و دستگاه هاي گوناگون و ارتقاء سرعت سئو نمائيد. مشتريان انتظار محتوايي را دارا‌هستند كه براي وضعيت هاي متعدد ايجاد و seo گرديده باشد و با‌گاز لود خواهد شد.
نياز يوزرها به مطالعه در رابطه موضوعات روز و فرمت هاي داده اي متفاوت (مثل ويدئو يا اين كه تصوير) را برآورده فرماييد در غير اين شكل زمان ها را از دست مي دهيد.
اين مقاله را هم بخوانيد seo تكنيكال چه ميباشد و ۸ نكته حائض اهميت در رابطه آن
۴. جستجوي صوتي
يك كدام از ديگر از وسيع ترين تحولات آينده جستجوي صوتي ميباشد. هر يك‌سري كه ۲۰ درصد از جستجوهاي تلفن همراه گوگل بوسيله جستجوي صوتي انجام مي‌شود و ۳۱ درصد بازارياب ها بر اين باورند كه جستجوي صوتي مثلا تحولات اساسي در آينده ميباشد، با اين وجود حدود ۶۲ درصد بازارياب ها اعلام كرده اند كه طرح و طرحي جهت آمادگي براي جستجوي صوتي ندارند.

مطلقا اكثر بازارياب ها هم اكنون اقدامات ما يحتاج براي بهبود تجربيات يوزرها درين حوزه را انجام نمي دهند. اين عدم عشق به سپرده گذاري در جستجوي صوتي، پتانسيل تبديل شدن به معضلي دور از شوخي در آينده را داراست.

به هر حالا طبق اعلام وب سايت ComScore، تا سال ۲۰۲۰ پنجاه درصد مصرف كنندگان با فناوري هايي كه از روش صوت فعال مي‌شوند، تعامل خواهند داشت. يعني نسبتاً كمتر از سه سال ديگر.

دو نكته براي تطبيق با اين پروسه عبارتند از:

محتوا را با علايق و مقصود يوزرها در لحظه تصميم گيري تطبيق دهيد. به عنوان مثال بيشتر جستجوهايي كه به طور صوتي انجام ميگردند ماهيت خودماني دارا هستند، بدين ترتيب ادراك ادله (قصد) پنهان در پشت يك پرسش يا اين كه كاوش ياري متعددي به ساخت‌و‌ساز محتوايي متناسب با منظور استفاده كننده مي نمايد.
با ساخت محتوايي كه به سوالهاي يوزرها جواب مي‌دهد و حول لغات كليدي و موضوعاتي اساسي و مطلوب براي برندتان ساخت و ساز شده‌است، برندتان را قابل رويت خيس نمائيد. ارائه جواب هايي سريع و داراي ربط براي پيروزي جستجوي صوتي ضروري ميباشد. محتوا را طوري ساخت و سازماندهي فرماييد كه به عبارتي معيارهاي موردنياز براي سئوي سنتي را داشته باشد و اطمينان نتايج نمائيد كه موتور جستجوي صوت، زمينه و مضمون‌ محتواي شمارا شعور نمايد.
۵. هوش تصنعي و يادگيري ماشيني
فعلا ما به ندرت به سمت دنياي بعداز تحول موبايلي تكان ميكنيم. ادله هاي هوشمند (مثل چت بات ها يا اين كه روبات هاي سخنگو و دستياران فردي) در هم اكنون تغيير‌و تحول ماهيت كاوش مي باشند. تاكنون گوگل در عرصه فناوري هاي گوشي پيشرو بوده و درحال حاضر تلاش مي نمايد در عرصه فناوري هاي هوش تصنعي و مصنوعي هم پيشرو باشد. البته گوگل صرفا غول فناوري وجود ندارد كه به سمت به كار گيري از هوش تصنعي و مصنوعي تكان مي نمايد، بلكه كمپاني هايي مثل فيسبوك، مايكروسافت، آمازون، اپل و سايرين نيز به همين شكل مي‌باشند.

ولي چرا مي بايست از هوش تصنعي و مصنوعي به كارگيري كنيم؟ براي ادراك مصرف كنندگان، علايق، غرض و برخورد هاي آن‌ها و توليد شايسته ترين تجربه ممكن براي آن‌ها طي مسير جنبش و تبديلشان.

امروزه داده هاي بسيار متعددي در دسترس اشخاص جاي‌دارد. در شكل به كارگيري صحيح از هوش تصنعي و مصنوعي و يادگيري ماشيني، اين دو مي‌توانند به شما براي به كار گيري از اين اطلاعات و تبديل آنها به اطلاعاتي اثر گذار و محتوايي بهتر ياري دهد.

به لطف يادگيري ماشيني، مارك شما قابليت و امكان مشاهده بيشتري پيدا مي نمايد و ميتوانيد تصميمات بهتري براي بازاريابي محتوا بگيريد كه سبب ساز پيشرفت كسب و كارتان خواهد شد.

خلاصه
مهم‌ترين جنبه‌ي آينده ساخت‌و‌ساز محتوا، ساخت تجاربي بهتر براي مشتريان ميباشد. با هماهنگ كردن خودتان با پنج پروسه روايت شده درين مقاله، زمان هاي متعددي براي برد پيش روي شما قرار ميگيرد.

اين مقاله را هم بخوانيد ۱۲ غلط در مورد بهينه سازي وب سايت كه مي بايست از آنها اجتناب نماييد!
با تطبيق دادن خودتان با طرق تازه كاوش و استعمال از محتوا، بيشتر آمادگي تطبيق با اين تغييرات را پيدا ميكنيد و مي‌توانيد پيش از رقبا، محتواي لازم مخاطبين تان را در دسترس آن‌ها قرار دهيد.

 


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چه زماني براي بروزرساني محتوا مناسبتر است


برخي وبسايت ها محصولاتي را مي دهند كه سالي يك توشه قابليت و امكان ساخت و ساز فرآورده تازه را دارا‌هستند، سئو سايت  درين وضعيت بروز رساني مطالب بايستي چه‌گونه صورت پذيرد. شركتي مانند ماكروسافت را در هنگامي كه سيستم دليل داس را ارائه ميداد در حيث بگيريد، در شرايطي كه در آن دوران وب به حجم حال حاضر بود و اين موسسه ميخواست محصولاتش را در وب تبليغ نمايد چه بايستي مي‌كرد. سيستم عاملي كه 10 سال تغيير تحول نكرد و هر ساله ورژن هاي جديدي به آن اضافه شد كه براي خيلي از يوزرها تغيير تحول متعددي محسوب نمي‌شد.

براي محصولاتي كه بهبود آنان نيازمند بازه زماني ميباشد ورژن بينابيني ارائه دهيد
يك كدام از دلايلي كه امروزه شركت هاي نسخهاي بينابيني را ارائه مي دهد، اين ميباشد كه مشتريان مدرن نادر شكيبايي خيس از مشتريان روز گذشته ميباشند و در حالتي كه كمپاني شما بروزرساني ارائه ندهد ممكن ميباشد، مشتري هاي شما بسراغ توليدات كمپاني حريف بروند.

يكي‌از عارضه ها نياز به بروز رساني سريع خيس نسبت به پيشين خويش يوزرها مي باشند و نياز ديگر به‌اين بروزرساني ها مرتبط با موتور هاي كاوش مي‌باشد.

موسسات قابل انعطاف افزاري علاوه بر اينكه همت مي نمايند، تا مقطع ارائه ورژن پايانيِ بعدي از اپليكيشن خويش، ورژن هاي بينابنيني ارائه بدهند ، اكثر اوقات براي مشتريان خويش ابزار هاي نو و يا اين كه اپليكيشن هاي واسطه ساخت‌و‌ساز مي نمايند.

اين فعاليت در شركتهاي دشوار افزاري مانند اپل بصورت ايجاد گدجت هاي مانند ساعت و غيره انجام مي‌شود.

بروز رساني در تارنما هاي كه توليدات اثبات دارا هستند
فرض نمائيد كه يك كمپاني ساخت كود حيواني قصد ساخت و ساز يك تارنما داراست ، اين تارنما را باهم محاسبه كنيم

كود هاي حيواني چندين نوع بيشتر ندارند و معمولا موسسات درين كودها ويرايش انجام نمي دهند. در حالتي‌كه كسي كود بازنويسي گرديده بخواهد كود شيمايي مي خرد. بدين ترتيب ويرايش كالا سياست معمول شركتهاي ساخت و ساز كود حيواني نخواهد بود.

اين مجموعه در تارنما خويش توليدات متنوعي را نمي تواند عرضه نمايد ،دام هاي ساخت‌و‌ساز نمايند كود معلوم هستند و اين موسسه كالاهايش محدود به كود گاوي، كود گوسفندي و كود مرغي مي گردد.

اين مجموعه براي بروز رساني تارنما بايستي چه كاري انجام دهد ، صدها سال ميباشد كه‌اين كود ها با يك كيفيت ساخت‌و‌ساز و عرضه ميگردد و براي كشاورزان فقط ترازو نيتروژن و فسفات اين كودها داراي اهميت ميباشد.

موسسات ساخت و ساز نمايند اين كود ها مي توانند در تارنما خويش مطالبي در باره تفاوت كيفيت كودهاي گياهي ، حيواني و شيمايي بگذارند و اين مقاله ها مي تواند بروز رساني گردد. برگه خويش توليدات هم قادر است محتواي جديدي بخود بگيرد كه مضمون يكسان اما انشاء متفاوتي داشته باشد.

موتور هاي كاوش با صفحه ها بروز گرديده چه طور عكس العمل مي نمايند:
نكته: در‌صورتي‌كه يك كاغذ در ورقه نخستين موتور هاي كاوش باشد و شما آنرابروز رساني مهم نماييد، مسلما جايگاه خويش را از دست مي دهد و مجدد مي بايست براي برگرداندن جايگاه آن كارايي فرمائيد. اين دستور موجب شده‌است كه بعضا موسسات صفحه هاي اساسي توليدات خويش را هيچ زمان بروزرساني كلي نكنند ، آن‌ها به شيت مطالب تازه ، عكس و كليپ اضافه مي نمايند. البته مطالب گذشته را به تدريج و با خست تغيير تحول مي‌دهد ، اينكار موجب مي‌گردد كه علاوه بر بروز رساني صفحه هاي، جايگاه فعلي خويش را نيز از دست ندهند. بدين ترتيب اين تصميماتي ميباشد كه تمامي ما بايستي پيش بگيريم.

در‌صورتي‌كه مطالب وبسايت شما هيچ وقت بروز نشود ، وبسايت شما علاوه بر موتورهاي جستجود ميان كاربر حقيقي وواقعي هم امتياز خويش را از دست خواهد بخشيد. يكي‌از مشتريان ما كه در قضيه فروش مبلمان فعاليت مي كند براي ارتقاء مخاطبان وب سايت مطالبي در رابطه طريق محافظت از مبلمان و پاك كردن اشكال لك از پارچه مبلمان را در وبسايت خويش مي‌گذارد ، اين مطالب روزمره طرف داران متعددي را به تارنما وي ميكشاند كه ناخواسته مبلهاي وب سايت را هم خواهند روءيت كرد و به وبسايت و مغازه عشق مند خواهند شد.

مقايسه قيمت بروزرساني محتواي كهن و ساخت‌و‌ساز محتواي نو
گوگل و بقيه موتور هاي كاوش به ساخت‌و‌ساز مقاله تازه نسبت به بروز رساني مطالب پيشين بها بيشتري مي‌گذارند. به اين ترتيب كارايي فرمائيد كه مقالات و مطالب جديدي در تارنما بگذاريد.

نكته در صورتيكه وبسايت شما يك تارنما فروشگاهي ميباشد ، هيچ مقاله جديدي به اندازه يك كالاي تازه براي مشتريان جالب نخواهد بود. بدين ترتيب تمركز خويش را روي كار مهم خويش بگذاريد، مقاله‌ها و مطالب خواندني راهي براي جذب كاربر بالقوه به تارنما ميباشد . اما اضافه كردن مال به يك دكان، اضافه كردن و حفظ خريداران بالفعل و ارتقاء فروش را موجب ميگردد.

بازه زماني بروز رساني:
بروزرساني و ساخت و ساز محتوا را در مقاطع وقتي مشخصي انجام دهيد ، نمونه ماهي يك توشه ، ماهي سه توشه در روز آدينه ساعت 20:00، هر روز از ساعت 10:00 تا 14:00 . اينكار موجب مي‌گردد كه وبسايت شما از ديد موتورهاي كاوش اعتبار بيشتري بدست بياورد.

انجام بروزرساني آراسته و منظم در ساخت و ساز استفاده كننده حقيقي وواقعي هم اهميت متعددي دارااست.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)