مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سئو کلمات کلیدی چیست؟

اکثر مطالب قابل روءیت: وظیفه گوگل این میباشد که محتوا را به روشی که ما نیاز داریم، فهم نماید. یک برچسب H1 در بالای برگه به اندازه محتوای اساسی در نصیب ذیل تارنما در seo اهمیت دارااست. سئو سایت این مقاله و یا این که محتوا می‌تواند برچسب تیتر باشد، میتواند ورژن نخستین محتوا و یا این که یک عبارت ویژه باشد؛ در مجموع موثرترین محتوا برای seo بیش‌ترین تاثیر را در سکو بندی دارااست.
لینک و پیوند‌های داخلی و محتوای مرتبط با آن: استعمال از لغت ها کلیدی بهینه سازی در انکر تکست پیوندی که به کاغذ شما اشاره دارااست به آشنایی محتوای آن، امداد می‌نماید. به صورت شبیه، محتوای انکر تکست در حدود کاغذ‌ای که به شما اشاره دارااست نیز به گوگل نیز مربوط میگردد و برای تعریف کاغذ مقصد گزینه استعمال قرار می گیرد.
اسم پوشه های تصویری: عوض این که اذن دهید اسم یا این که تصویر پیش ذهنی در محتوا قرار گیرد که معمولاً دربردارنده محتوایی تصادفی و غیرمعمول میباشد، با استعمال از یک واژه کلیدی seo دارای ربط، برای آن اسم گزینش نمائید.
خصوصیت‌های alt تصویر: خیر فقط تارنما شما‌را برای استفاده کننده از دید جستجوی بصری بهتر می نماید، همینطور به گوگل ایده بهتری از تصویر تان در بهینه سازی می دهند. از لغات کلیدی بهینه سازی در حین مطلوب استعمال فرمائید.
خصوصیت‌های تیتر تصویر: عنا وین تصویر در seo بر روی کلیه مرورگرها، شبیه فعالیت نمیکنند، به همین برهان میباشد که گوگل ممکن میباشد قیمت متعددی به یک محتوا ندهد. با این درحال حاضر، در حالتی که فرصتی برای گنجاندن عبارات کلیدی seo وجود داشته باشد، آن را انجام دهید.
تگ ARIA: ARIA مشابه به خصوصیت‌هایی میباشد که در آن به ساخت‌و‌ساز محتوای سایت برای اشخاص دارنده معلولیت یاری می‌نمایند. شما میتوانید از ARIA برای اشکال خاصی از محتوای پویا، محتوای تعاملی، تصاویر پس‌مورد و غیره در seo به کارگیری نمایید.
تایپ کردن شرح تصاویر و / یا این که کپشن کلیپ: بعضا از فیلم ها دربردارنده لغات کلیدی بهینه سازی دارای ربط می‌باشند، البته گوگل هیچ سرنخی از آن‌ها ندارد. مطمئن گردید که متن یا این که رونوشتی برای تصویر یا این که کلیپ آیتم نظرتان، وجود دارااست.
آرم گذاری: افزودن بافت به محتوایتان در بهینه سازی یاری می‌نماید. در شکل قابلیت، کلیدواژه بهینه سازی خویش را با مطلوب‌ترین خصوصیت‌ها نماد‌گذاری نمایید، تا بعضا از ابهامات را برای گوگل رفع فرمائید.

سفارش‌های یکپارچگی کلیدواژه
زیاده‌روی نکنید: باصرفه‌سازی - seo (یا این که "مملو کردن لغت ها کلیدی در محتوا")یک چیز حقیقی وواقعی میباشد. از خودتان بپرسید آیا این فعالیت به تجربه استفاده کننده با بهینه سازی یاری می‌نماید یا این که نه؟ براساس این پاسخ تصمیم خویش را بگیرید.

دقت به برچسب کلمه ها کلیدی: برچسب لغات کلیدی متا در بهینه سازی، آیتم دقت موتورهای اساسی کاوش قرار نمی گیرد. وقت خویش را اینجا تلف نکنید.

هر برگه ای را بیهوده با صرفه‌سازی نکنید: در صورتی وبسایت یک کاغذ ای ندارید، بایستی با در حیث دریافت کردن تمامی صفحه های، متن هدفمند خویش را داشته باشید. این فرمان از ساخت و ساز هرگونه سوراخ و یا این که واژه و کلمه کلیدی seo بی ربط برای یک شیت خاص، نگهداری می نماید.

همگی چیز را آزمون نمایید: در حالتی‌که شما این زمان را دارید که تعداد متعددی برگه داشته باشید، یک مجال عالی برای فعال‌ساز‌ی یک‌سری تست‌ها گران بها برای تصحیح تکنیک‌ هایتان در seo دارید.

 

چه هنگام عبارات کلیدی بهینه سازی اصلی نیستند؟
چه طور قادر خواهیم بود لغت ها کلیدی را مدام اساسی بدانیم؟ در واقع، هیچ راهی برای فهمیدن این مورد در seo نیست، البته بخش اعظمی از گفت و گو‌های ریشه‌ای که در‌این راهنما به اشتراک گذارده گردیده‌اند برای بیشتراز یک ده سال تجربه خویش را پس داده اند و هیچ علامت‌ای از تغییر تحول ندارند.

لری پیج تنها نمی‌خواست که گوگل در سطح یک بشر باشد، وی می‌خواست که سوپرمن باشد. معرفی Google Discover (در قبلی Google Now و Google Feed) به ما نگاه اجمالی در مورد آینده بهینه سازی میدهد: گوگل می‌گوید، اشخاص فارغ از اینکه بخواهند کاوش می نماید. در حالتی که گوگل پیرو ما بگردد، آیا لغات کلیدی بهینه سازی همچنان اصلی میباشند؟ آری، Google Discover تنها بر طبق ورودی های لحظه ای که به آن می‌دهیم (به ویژه آنچه کاوش می کنیم)، عمل می نماید.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)