مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

چطور نرخ تبدیل صفحه‌ی فرود خود را افزایش دهیم؟

چطور نرخ تبدیل برگه‌ی فرود خویش را ارتقا دهیم؟ 
شایسته ترین را ه برای ارتقا نرخ تبدیل انجام مداوم A/B تستینگ میباشد.

A/B تستینگ فرآیند ای میباشد که از روش آن می‌قدرت فهمید که کدام متغیر سئو سایت در یک پیام تبلیغاتی بر نرخ تبدیل تأثیرگذار میباشد. انجام این آزمودن بی آلایش به‌این شکل میباشد که در کنار عنصرها اثبات، تغییراتی که در شکل حضور یا این که عدم حضور متغیری خاص صورت میدهد، نظارت میشوند و آن‌هایی که حاصل مثبتی به هم پا دارا هستند شناسایی میشوند. در‌این آزمودن اکثری عامل ها تشکیل دهنده مانند: رنگ قضیه ی این برگه، عنوان ها، کوتاه یا این که طولانی بودن فرم ها، دکمه‌های فراخوان، متن و غیره را آزمون کرد.

با وجود این‌که ترافیک تولید گردیده از روش پرداخت کلیکی بسیار باارزش میباشد، قادر است بسیار هزینه بر باشد. در مقابل، A/B تستینگ بسیار مقرون به صرفه میباشد.

A/B تستینگ از دو مرحله ی مهم درست شده میباشد. اولیه، متغیرهایی که تصمیم دارید درین ورقه آزمون فرمائید را معلوم می کنید و دوم، نرخ تبدیل ساخت‌و‌ساز گردیده به واسطه ی هر متغیر را اندازه گیری می کنید. غرض از این آزمودن به حداکثر رساندن نرخ تبدیل، از روش دستیابی به کارآمدترین و مؤثرترین متغیر از دربین بقیه متغیرهاست.

قبل از انجام A/B تستینگ، سفارش میگردد، شش پیش نیاز ذیل را انجام دهید:

بر فرض ها بسنده نکنید: مبتنی بر داده های حقیقی و واقعی تصمیم گیری نمائید. همگی چیزی را آزمون نمایید، خیر تنها عناصری که اندیشه می کنید ممکن میباشد استفاده کننده به آن ها اعتنا نماید. 
یک نقطه ی آخر برای کار خویش در حیث بگیرید: برای اینکه درین آزمودن، برنده فعالیت نمائید، می بایست پیش از آغاز، یک تاریخ انتها برای عمل خویش در حیث بگیرید. از پیشین، مقطع مدت مشخصی را برای تستها معلوم نمائید تا نتیجه ها صحیحی را به دست آورید. 
صرفا بر راه‌های گزینه تأیید توکل نکنید: همگی‌ی متغیر ها و ترندهای جانور را آزمون فرمایید و از آن ها تجربه کسب فرمایید. 
در هر مقطع صرفا یک متغیر را آزمون نمائید: در این‌حالت میتوانید فقط بر یک متغیر تمرکز نمایید و نتایجی که به دست می‌آورید، روشن و روشن، و به‌راحتی قابل تعبیروتفسیر می‌باشند. به عنوان مثال در صورتیکه دکمه‌ی فراخوان و تیتر خویش را به‌طور هم‌زمان تغییر و تحول دهید، چه طور متوجه میشوید که نرخ تبدیل از روش کدامیک ارتقا یا این که کم شده میباشد؟ 
به‌علاوه، وقتی که در لحاظ میگیرید بایستی برای احتساب تغییرات تولید گردیده از روش یک متغیر کافی باشد.

به معناداری آماری دقت فرمایید: درصورتی که A/B تستینگ به شما نشان میدهد که کدام متغیر بهتر کار نموده است، معناداری آماری، شما‌را از این‌که نتیجه ها این آزمودن قابل اعتماد میباشد یا این که خیر باخبر می‌نماید. برای دانستن به معناداری آماری، می بایست مثال‌ی آماری شما به اندازه ی کافی گسترده باشد. از جمله، درصورتی که متغیر شما در A/B تستینگ، طولانی یا این که کوتاه بودن فرم باشد و ارتقا نرخ تبدیلی را درین آزمودن تجربه فرمائید، البته مثال‌ی آماری شما از شش نفر تشکیل‌شده باشد، نمی‌توانید از معناداری آماری اطمینان نتایج فرمائید. 
معیارهای خویش برای پیروزی را گزینش نمائید: معیارهای شما برای برد به نوع ورقه‌ی فرودی که آزمودن می کنید بستگی داراست. آیا برای به اشتراک گذاری بیشتر در رسانه‌ی اجتماعی طرح ریزی می کنید؟ یا این که برای فروش یا این که تثبیت‌اسم بیشتر؟ بایستی پیش از استارت آزمودن این مورد ها را معین فرمائید. 
به عبارتی‌طور که قبلا گفته شد، عنصرها متعدد ورقه‌ی فرود را می توانیم آزمودن کنیم. از جمله: آزمودن یک کاغذ‌ی فرود که دربرگیرنده اسکرین شات میباشد، با کاغذ‌ی فارغ از اسکرین شات، مانند نمونه پایین. فیض این آزمودن، ارتقا ۵۶ درصدی فروش در برگه‌ی فارغ از اسکرین شات میباشد:

 

 

شما همینطور می توانید برگه‌ای که یک دکمه‌ی فراخوان گسترده داراست را با کاغذ‌ای که دکمه‌ی فراخوان آن کوچک میباشد مقایسه فرمائید، مانند نمونه پایین که در آن دکمه‌ی فراخوان گسترده سبب ارتقا ۲۰۱ درصدی در تعداد تثبیت‌اسم ها شده‌است:

 

سود گیری:

درصورتی که میخواهید تعداد تثبیت‌اسم ها در فرم‌های دانلود ایبوک یا این که سفارش مجانی خویش را ارتقا دهید، بی آلایش‌ترین و سریع ترین شیوه ممکن پباده سازی یک شیت‌ی فرود میباشد.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)