مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

استفاده از کال تو اکشن برای نام‌نویسی در سایت و دانلود محتوا

5. به کارگیری از CTA برای سفارش خرید فرآورده
کاربرد ضروری دیگر CTA‌ها استعمال از آن برای توصیه خرید میباشد. سئو سایت در حالتی‌که محصولی در وب سایت عرضه میکنید به طبع از کال تو اکشن برای ارائه‌ی توصیه خرید به خواننده به کارگیری فرمائید. ارائه‌ی خلاقانه سفارش به یاور تخفیف و اخذ آدرس اینترنتی مخاطب، یک گزینش مطلوب برای این فعالیت میباشد. یک سری مثال پیام مطلوب برای دعوت خرید در تحت آمده میباشد:

تخفیف ویژه تا (یک تاریخ معین)! این پیام به یاور یک کانتر‌ی معکوس برای ارائه‌ی توصیه خرید با تخفیف با محدودیت وقتی مطلوب میباشد. خیلی از یوزرها از این که مجال ویژه‌ای در مشت آنها باشد شم رضایت می‌نمایند. به‌خصوص در صورتی شیت‌ای که در آن قرار دارا‌هستند به متاع پیشنهادی دارای ارتباط باشد.
همین اکنون خرید فرمایید! این پیام خیلی بی آلایش به حیث می رسد البته تجربه نشان میدهد برای خیلی از یوزرها این پیام معمولی از پیام‌های مالامال زرق‌و‌برق تاثیر بیشتری داراست.
همین هم اکنون ابتدا نمایید! برای اینترنت‌تارنما‌هایی که تولیدات آنان مشتمل بر زمان‌های آموزشی یا این که سرویس ها طولانی بازه می‌گردد، این پیام بیشترین کاربرد را دارااست.
خلاصه و عده بندی
به حافظه داشته باشید طریق‌ی به کارگیری از کال تو اکشن‌ها به‌طور خاص بستگی به نوع بازخوردی داراست که شما از یوزرها تارنما انتظار دارید. با این درحال حاضر در‌این متن مواقعی مثل خواستن از کاربر برای گشودن صفحه های بیشتری از تارنما، به اشتراک گذاشتن مقاله، تثبیت‌اسم در تارنما و خرید تولیدها وبسایت از رایج‌ترین کاربرد‌های کال تو اکشن‌ها می باشند.

نکته‌ی دیگر این میباشد که درصورتی که کال تو اکشن‌ها به‌شکل درست استعمال نشوند استفاده کننده را سرخورده کرده و یا این که از ادامه‌ی گشت‌وگذار در وب سایت شما پشیمان می‌نماید. پس به کارگیری از ویدئوهای طولانی یا این که نهفته کردن دکمه X و ناچار کردن کاربر به مطالعه پیام، فعالیت اکانت گردیده‌ای وجود ندارد و اثر معکوس دارااست.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۰:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)