مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

سه کشف بزرگ در زمینه ی PAA


سه کشف پهناور در خصوص PAA
گوگل الگوهای Browsing را در لحظه و به طور عینی رمز و صورت می‌دهد

مقطع متعددی از زمانم را به‌این دستور تخصیص دادم سئو سایت  که آیا میتوان گوگل را به نوعی اغوا کرد که قضیه متبوع منرا توسعه و گسترش دهد؟
در تصویر(گیف) تحت مشاهده میکنید که چه‌گونه PAA های مرتبط با واژه و کلمه ی Van را با کلیک کردن روی پرسش “Can I put my vans in the washing machine?” می اقتدار بسط اعطا کرد. و آن گاه همین عمل برای کلمه ی “mildew” به سرویس دریافت شد و اینبار “How do you get the mildew smell out of clothes” گزینه کلیک کردن قرار گرفت.

همین عمل با “organic سئو” مجدد تکرار شد و همان گونه ه مشاهده می‌کنید نتیجه ها 100+ PAA Black Hole بود(بیش 100 سیاه گودی). حاصل اینجانب از “how to clean leather” به “what is بهینه سازی” و “what do you mean by organic search” تغییر تحول کردند(زیرا گیف درین نصیب سرگیجه به هم پا میاورد به قرار دادن اسکرین شات بسنده کرده ایم):

 

2. خط انتها مطلقی نیست؛ مرزها دینامیکی پباده سازی گردیده اند

زمانی کار توسعه PAA را ادامه می دهم و این چرخه حالتی تکراری و خسته کننده به خویش میگیرد(بیش تر از 300 گزینه)، گوگل مجدد دو PAA ابتدایی را توصیه میدهد و میگوید:
“We aren’t sure what else to provide, are you interested in these again?”
به نوعی میگوید که موضوعات مرتبط با دعوا به اتمام رسیده میباشد، هنوز به ادامه دادن همین چرخه عشق دارید؟
مثالی از این اتفاق را مشاهده کنید، اینجانب برای “mitosis” مبادرت کردم و فعالیت را تا 300 PAA ادامه دادم؛ مجدد به “What is Alexa ranking based on?” و “What is the use of backlinks?” رسیدم.

این چرخه منرا حافظه صحبتی که با یکی‌از مهندسان machine learning در شرت گوگل داشتم انداخت؛ وی اعلام کرد زمانی سبک ML نمی تواند تصویری خاص را شناسایی نماید به مکان اعلام کردن ‘I don’t know’ یا این که نمی دانم به طور اتومات اعلام می نماید “Men talking on cell phone” ؛ متوجه میباشید که قصد دارم به چه چیزی برسم؟
زمانی شما تلاش میکنید که از چرخه ی ثابتی بیرون گردید گوگل در مقابل شما می ایستد و کارایی دارااست شمارا به PAA های اول و آن هایی که خودش بیشتر دوست دارااست پیروزشود.
یعنی گوگل کوشش می نماید 3 الی 4 PAA اول را به شما زور نماید.


3. با توسعه یک پرسش به سوالاتی ظریف، مخصوص و شبیه در به عبارتی موضوع برسید

با این شیوه خیر صرفا به مربوط ترین PAAها دست می‌یابید بلکه میتوانید حدود و قصور موضوعات اساسی را معلوم فرمایید.
مثلا در گیف ذیل اینجانب "What is the definition of بهینه سازی?" یا این که تعریف و تمجید بهینه سازی را دستمایه ی همین تست قرار داده ام.

متوجه شدید که چه طور واژه و کلمه های “بهینه سازی” و “search engine optimization” قسمت مهم هر PAA را تشکیل می‌دهد؟ این فرمان تصادفی وجود ندارد.
پیش از اینکه به الگوی امری که اتفاقات بالا را حادث می‌شود بپردازیم، می بایست پاره ای machine learning فرا بگیریم و از این شیوه میباشد که قادر خواهیم بود در مسیر درست قرار بگیریم. ادامه ی متن را مطالعه نمائید؛ بسیار معمولی نقل شده اند و ولی که کاربردی می باشند.


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)