مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

11 چالش بزرگ سئو که با آنها روبرو خواهید شد.


11 بحران گسترده بهینه سازی که با آن ها روبرو خواهید شد.
در حوزهبررسی seo سایتچه یک فعالیت محدود انجام دهید سئو سایت و چه شخصا به جزئیات یک کار برای تعداد پاره ای از مشتریان بپردازید، یا این که بر روی یک فهرست پهناور از پروژه‌ها تحت عنوان بخشی از یک سازمان ارزیابی نمائید، معضل‌های ویژه‌ای وجود داراست که در مسیر شغلی بهینه سازی به آنان عکس العمل خواهید کرد. اصلا مهم نیست که چقدر حرفه ای، سازمان‌یافته، و یا این که کنش گرا میباشید، در هر شکل درین حوزه، با موردها پایین واکنش خواهید کرد:

مشتریان عصبانی.
نقص در وبسایت.
کمپین های بهینه سازی فارغ از نام و نشان
مسائل داخلی و اشتباهات.
اکثر وقت ها این معضل‌ها میتوانند در کنار یکدیگر حل شوند، ولی خوب میباشد که بدانید چه چیزی در مسیر شغلی seo تان وجود دارااست. پس چه‌گونه این ۱۱ معضل مشترک را در دست گرفتن خواهید کرد؟

1.رئیس پروژه، a.k.a تعادل بین فعالیت مشتری و وظایف
در صورتی‌که میخواهید یک کارشناس seo برنده باشید، می بایست بسیار سازمان‌یافته کار فرمائید. گاهی اوقات پیش می‌آید که بیشتراز حد بر روی یک مبحث تمرکز می‌کنید و اینکه به هر چیزی که در طول طرح ریزی، با در دست گرفتن کیفیت به مشتری وعده داده‌اید، ممکن وجود ندارد دست پیدا فرمائید.

برای تقابل با این بحران، داشتن ساختار مدیریتی مطلوب، وظیفه شما میباشد. رئیس مطلوب به شما این قابلیت را می دهد که وسعت عمل را روی منابع خویش بسط دهید و سبب خودداری از افت کیفیت گردید. در seo، یک کمپین چیره به معنای انتها عمل وجود ندارد؛ بلکه از فعالیت های کوچک و قابل رئیس در حین بازه تشکیل میشود.

در نظر نگرفتن این قسمت های کوتاه مثل حسابرسی‌های سریع، با صرفه‌سازی سرعت، نشر محتوای منظم و غیره سبب می گردد تا تمام کمپین تان به هدفی که دارااست، نرسد. شما نمی‌توانید پیش از گردهمایی بازبینی مشتری کلیه چیز را انتخاب نمایید و انتظار داشته باشید که حاصل در حیث گرفته گردیده، نتیجه ها خواهد شد.

چینش وظایف قابل اجرا در میان مجموعه شما در حین مدت، سبب ساز پیروزی میشود. هنگامی که از یک گروه تبدیل به تعدادی گروه گوناگون می‌شوید، می بایست فرآیندها را مستندسازی نمایید، آنان را به صورت پیوسته تصحیح فرمائید، و در ساختار مدیر پروژه خویش ترکیب نمائید. برای شیوه بهبود جریان فعالیت روزمره و حسابرسی فرایند ها به صورت منظم، وقت بگذارید. بیش تر از حد به تاکتیک‌های دیرین توکل نکنید، زیرا سرعت تان افت خواهد کرد.

۲. مدیر انتظارات مشتری
قرار وجود ندارد به مشتری با بهینه سازی درس بدهید. این قضیه خصوصا وقتی اهمیت پیدا می نماید که شما یک مشتری عظیم و اساسی داشته باشید، که شم میکنید می بایست پایین‌تاثیر قرارش دهید. اما غلط نکنید: عدم تحقق انتظارات نا ممکن هیچوقت مشتری را زیر تأثیر قرار نمی دهد ، براین اساس وعده های خویش را درتوان واقع‌بینانه محافظت نمائید. آن‌ها را با حاصل زیر تاثیر قرار دهید و خیر لغت ها!

تماس با یک مشتری بالقوه، یا این که ارائه توصیه به ایشان تفاوتی با هم ندارند؛ مدام می بایست انتظارات واقع‌بینانه به آن‌ها ارائه دهید. ممکن میباشد با این مراحل فروشی هم نداشته باشید ، البته فیض ای که به دست می‌آورید قابل تقدیر میباشد، چون واضح فعالیت می‌کنید.

مشتریان تان از این صداقت شما در حوزه بهینه سازی در طولانی‌بازه سپاس می نمایند. پس از شش ماه شما از حاصل و درخواست مشتریان بیشتر برای فعالیت شگفت زده خواهید شد. علاوه بر تهیه انتظارات صحیح زمانی که دعوا به هدف ها و انتظارات یک کمپین بهینه سازی رسد، یاد میگیرید که انتظارات صحت را برای پروژه تان تهیه فرمایید.

یک مشتری با پست الکرونیکی، ارتباط تلفنی و یا این که پیامک در کل ساعت‌ها روز قادر است با شما رابطه برقرار نماید، و کم کم به سمت مراجعه حضوری گرایش پیدا می نماید. چنانچه این انتظارات را برآورده فرمایید، برای فعالیت خویش مدت بگذارید، میتوانید این معضل را با پیروزی مدیر فرمائید.

 

 

۳. بوجود داخل شدن جایگاه‌بندی های غیرمنتظره در زمان بهینه سازی
شما می توانید یک کار پیروز را رئیس نمایید، حاصل عالی تولید نمایید، شاهد ارتقاء زیاد ترافیک و لذت بردن از یک ارتباط آهسته با مشتری باشید. ولی ممکن میباشد که ناگهان تمامی آن پیروزی ها فرو ‌بریزد.

برخی اوقات این انگیزه تکنیکی میباشد، مانند انجام تغییرات در یک الگوریتم موتور کاوش. شاید این قضیه از تغییر و تحول جهت مشتری ناشی گردد ( آنان ممکن میباشد ایرادات میزان دارایی‌ای را تجربه نمایند). شما بایستی بتوانید به شرایط خویش در زمان انجام فعالیت اعتنا داشته باشید.

در حوزه کاوش، می بایست یک پروتکل برای نظارت و نجات افت سکو‌ها داشته باشید. می بایست از سمت مشتری، راه‌حل ‌هایی را شناسایی فرمائید که میتوانید از روش گذار از مشتریان پشتیبانی کرده و بها خویش را اثبات فرمائید.

4.آپ دیت ماندن
انتظار برای آپ تو دیت ماندن در صنعت جست و جو، seo، آپ تو دیت رسانی الگوریتم و خصوصیت‌های گوگل میتواند منجر سخت شدن مراحل کارتان گردد. به خصوص وقتی که کارایی می کنید کمپانی خویش را گسترش دهید، میتواند بحران برانگیز باشد. زمانی که بازه محدود میشود، سرمایه‌گذاری برای آپ دیت ماندن به طور کامل حیاتی می شود.

از سرمایه‌گذاری در مورد ابزار تحقیق واژه و کلمه کلیدی نو، ابزار پیگیری آمار، یا این که اپلیکیشن هیت مپ نترسید. با گروه خویش سخن فرمائید و بپرسید که چه منابعی قادر است کارتان را آسوده‌خیس، کارآمدتر و اثر گذار خیس نماید. مدام یک کانال از رسانه های اجتماعی نو، CMS و مطالب مربوط به حوزه کاوش در دسترس تان وجود داراست و امداد می نماید بفهمید که چطور می توانید رئیس خویش را گسترش دهید.

۵. توکل‌بر یک راه منفرد
در حالی که تخصصی بسیار باارزش میباشد ولی، این یک غلط میباشد که بر یک راه خاص توکل فرمائید. شما نمی‌توانید صرفا یک تاکتیک داشته باشید و انتظار داشته باشید که بهینه سازی کردن تارنما متبوع به خیر پاسخ بدهد.

می بایست از با صرفه‌سازی موتور کاوش (بهینه سازی) به باصرفه‌سازی حضور آنلاین برسید، که‌این عمل نتیجه ها بهتری را برای مشتریان تان ساخت و ساز خواهید کرد. خیر فقط وبسایت‌های مشتری بلکه شبکه‌های‌مردمی مرتبط با یک کسب و عمل مثل اینستاگرام، یک موتور کاوش برای خودشان دارا‌هستند. بیشتراز هر مدت دیگر، باصرفه‌سازی برای برد حیاتی میباشد.

6. ارائه یک راه و روش یک سری خدمتی
seo با ساخت سایت، تایپ کردن محتوا، تبلیغات پرداخت‌گردیده، بازاریابی ایمیلی و رئیس سایت‌های رابطه جمعی همدم میباشد. ارایه مجموع این سرویس ها متواتر منطقی میباشد و به مشتری‌ها اذن میدهد که به راحتی با شما، رابطه برقرار نمایند.

با این حالا، در شرایطی‌که سرویس ها بیرون از حوزه تخصص خویش را به درخواست مشتری ارائه فرمائید، سود نخواهید گرفت. در‌حالتی که مراقب نباشید، در حوزه بهینه سازی چیره نمی گردید و مشتریان ناراضی تان، بیشتراز پیش ارتقا خواهند یافت.

به آنچه میدانید دارای تعهد بمانید. در طول اینکه شایسته ترین فعالیت ممکن را انجام می‌دهید بر پشتیبانی نشانی اینترنتی، پباده سازی بروشور، و مدیر اتفاق افتاد ها نیز تمرکز خواهید کرد.

۷. اعتنا و حق تقدم بندی معیارهای غیر ضروری، پیش از خرید و فروش و فروش
در حین سال ها عمل، می‌آموزید که اکثر زمان ها مشتریان فقط به دو چیز اعتنا دارا‌هستند: هدایت و فروش. شما می توانید در رابطه بهینه سازی و دنیای شگفت انگیز آن برای آن‌ها توضیحاتی ارائه نمائید، آنان را در هر تغییر‌و تحول تکنیکی که در تارنما شان ساخت‌و‌ساز می‌کنید شریک فرمائید، یا این که زمانی از جمله مقطع بار گذاری وب سایت را درحد یک ثانیه تحت میاورید به آنان اطلاع دهید.

در انتها صرفا چیزی که حقیقتا اساسی میباشد سود میباشد. در حالتی‌که آن‌ها تماسی از سمت مشتری خودشان نداشته باشند، یا این که فروش شان در زمان 1سال تحت برود، مشتری اهمیتی نخواهد بخشید که نرخ رفلکس وبسایت ۶ درصد ذیل میباشد. بر روی اقداماتی که دربرگیرنده ارتقا فروش میباشد، تمرکز نمایید.

 

 

 


برچسب: سئو سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۲:۴۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)