بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مقالات برگزیده درباره سئو سایت مقالات برگزیده درباره سئو سایت .

مقالات برگزیده درباره سئو سایت

چطور نرخ تبدیل صفحه‌ی فرود خود را افزایش دهیم؟

چطور نرخ تبدیل برگه‌ی فرود خویش را ارتقا دهیم؟ 
شایسته ترین را ه برای ارتقا نرخ تبدیل انجام مداوم A/B تستینگ میباشد.

A/B تستینگ فرآیند ای میباشد که از روش آن می‌قدرت فهمید که کدام متغیر سئو سایت در یک پیام تبلیغاتی بر نرخ تبدیل تأثیرگذار میباشد. انجام این آزمودن بی آلایش به‌این شکل میباشد که در کنار عنصرها اثبات، تغییراتی که در شکل حضور یا این که عدم حضور متغیری خاص صورت میدهد، نظارت میشوند و آن‌هایی که حاصل مثبتی به هم پا دارا هستند شناسایی میشوند. در‌این آزمودن اکثری عامل ها تشکیل دهنده مانند: رنگ قضیه ی این برگه، عنوان ها، کوتاه یا این که طولانی بودن فرم ها، دکمه‌های فراخوان، متن و غیره را آزمون کرد.

با وجود این‌که ترافیک تولید گردیده از روش پرداخت کلیکی بسیار باارزش میباشد، قادر است بسیار هزینه بر باشد. در مقابل، A/B تستینگ بسیار مقرون به صرفه میباشد.

A/B تستینگ از دو مرحله ی مهم درست شده میباشد. اولیه، متغیرهایی که تصمیم دارید درین ورقه آزمون فرمائید را معلوم می کنید و دوم، نرخ تبدیل ساخت‌و‌ساز گردیده به واسطه ی هر متغیر را اندازه گیری می کنید. غرض از این آزمودن به حداکثر رساندن نرخ تبدیل، از روش دستیابی به کارآمدترین و مؤثرترین متغیر از دربین بقیه متغیرهاست.

قبل از انجام A/B تستینگ، سفارش میگردد، شش پیش نیاز ذیل را انجام دهید:

بر فرض ها بسنده نکنید: مبتنی بر داده های حقیقی و واقعی تصمیم گیری نمائید. همگی چیزی را آزمون نمایید، خیر تنها عناصری که اندیشه می کنید ممکن میباشد استفاده کننده به آن ها اعتنا نماید. 
یک نقطه ی آخر برای کار خویش در حیث بگیرید: برای اینکه درین آزمودن، برنده فعالیت نمائید، می بایست پیش از آغاز، یک تاریخ انتها برای عمل خویش در حیث بگیرید. از پیشین، مقطع مدت مشخصی را برای تستها معلوم نمائید تا نتیجه ها صحیحی را به دست آورید. 
صرفا بر راه‌های گزینه تأیید توکل نکنید: همگی‌ی متغیر ها و ترندهای جانور را آزمون فرمایید و از آن ها تجربه کسب فرمایید. 
در هر مقطع صرفا یک متغیر را آزمون نمائید: در این‌حالت میتوانید فقط بر یک متغیر تمرکز نمایید و نتایجی که به دست می‌آورید، روشن و روشن، و به‌راحتی قابل تعبیروتفسیر می‌باشند. به عنوان مثال در صورتیکه دکمه‌ی فراخوان و تیتر خویش را به‌طور هم‌زمان تغییر و تحول دهید، چه طور متوجه میشوید که نرخ تبدیل از روش کدامیک ارتقا یا این که کم شده میباشد؟ 
به‌علاوه، وقتی که در لحاظ میگیرید بایستی برای احتساب تغییرات تولید گردیده از روش یک متغیر کافی باشد.

به معناداری آماری دقت فرمایید: درصورتی که A/B تستینگ به شما نشان میدهد که کدام متغیر بهتر کار نموده است، معناداری آماری، شما‌را از این‌که نتیجه ها این آزمودن قابل اعتماد میباشد یا این که خیر باخبر می‌نماید. برای دانستن به معناداری آماری، می بایست مثال‌ی آماری شما به اندازه ی کافی گسترده باشد. از جمله، درصورتی که متغیر شما در A/B تستینگ، طولانی یا این که کوتاه بودن فرم باشد و ارتقا نرخ تبدیلی را درین آزمودن تجربه فرمائید، البته مثال‌ی آماری شما از شش نفر تشکیل‌شده باشد، نمی‌توانید از معناداری آماری اطمینان نتایج فرمائید. 
معیارهای خویش برای پیروزی را گزینش نمائید: معیارهای شما برای برد به نوع ورقه‌ی فرودی که آزمودن می کنید بستگی داراست. آیا برای به اشتراک گذاری بیشتر در رسانه‌ی اجتماعی طرح ریزی می کنید؟ یا این که برای فروش یا این که تثبیت‌اسم بیشتر؟ بایستی پیش از استارت آزمودن این مورد ها را معین فرمائید. 
به عبارتی‌طور که قبلا گفته شد، عنصرها متعدد ورقه‌ی فرود را می توانیم آزمودن کنیم. از جمله: آزمودن یک کاغذ‌ی فرود که دربرگیرنده اسکرین شات میباشد، با کاغذ‌ی فارغ از اسکرین شات، مانند نمونه پایین. فیض این آزمودن، ارتقا ۵۶ درصدی فروش در برگه‌ی فارغ از اسکرین شات میباشد:

 

 

شما همینطور می توانید برگه‌ای که یک دکمه‌ی فراخوان گسترده داراست را با کاغذ‌ای که دکمه‌ی فراخوان آن کوچک میباشد مقایسه فرمائید، مانند نمونه پایین که در آن دکمه‌ی فراخوان گسترده سبب ارتقا ۲۰۱ درصدی در تعداد تثبیت‌اسم ها شده‌است:

 

سود گیری:

درصورتی که میخواهید تعداد تثبیت‌اسم ها در فرم‌های دانلود ایبوک یا این که سفارش مجانی خویش را ارتقا دهید، بی آلایش‌ترین و سریع ترین شیوه ممکن پباده سازی یک شیت‌ی فرود میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

محتوایی تولید کنید که پس از مرگ شما هم زنده بماند!


یک کدام از لبریز راز و صداترین قسمت‌های بازاریابی محتوا که در سال‌های اخیر قضیه‌ی لایک‌‌هایی میباشد که پس از مرگ اخذ میکنید. این سرنخی بود که او‌لین توشه بوسیله آنا هکر Anna Hacker به طور هوشمندانه‌ای با مرگ تلفیق گردیده بود. سئو سایت  یکی‌از موضوعاتی که اعتنا عموم را به خویش جلب نموده است این میباشد که بعد از مرگ شما چه اتفاقی برای کانال‌های اجتماعی فردی شما و همینطور رد پای شما در کانال‌های اجتماعی می‌ افتد. این قضیه امری میباشد که غیر قابل دیده‌پوشی میباشد و هر روز اعتنا به آن ارتقا پیدا می‌نماید. حقیقتاً بعداز مرگ آدم‌ها کار‌های رسانه‌‌های اجتماعی آن ها در کجا متوقف شود؟ محتوای گرانبها از صاحب و مالک آن غیر وابسته میشود و در فضای اینترنت به معاش خویش ادامه میدهد.

پیش از بوجود وارد شدن و استعمال وسیع از بلاگ و رسانه‌های اجتماعی فقط روش برقراری رابطه و معرفی خویش از روش ارتباطات اجتماعی همگانی بود. امروزه شیوه های متعددی برای برقراری رابطه با دنیای امروزی وجود داراست البته اینکه شما یک محتوا برای وب لاگ هر تعدادی فن‌ای ارسال نمائید و یا این که یک خبر رسانه‌ای را برای مجله‌نگاران بفرستید اهمیت چندانی ندارد. بلکه ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها میباشد که برای بشر‌ها اهمیت دارااست و سبب ساز میشود محتوای شما در رسانه‌ها توسعه و گسترش یابد. علامت‌ی یک محتوای خوب این میباشد که خبرنامه‌نگاران و وب لاگ‌نویسان در رابطه آن حرف نمایند. ساخت محتوای خوب باعث میشود مقاله شما در همگی نصیب‌ها و شبکه‌های کانال اجتماعی پهناور خواهد شد و فرقی نمی‌نماید که در لینکدین یا این که فیسبوک باشد یا این که از روش بلاگ یا این که نوشته‌ی‌علمی‌ای نشر یافته باشد، این بها محتوا می باشد که به آن نام‌و‌نشان می دهد.

برای تایپ کردن محتوایی که نام و نشان داشته باشد و زنده بماند بایستی به مورد ها تحت اعتنا نمائید:

1) استراتژیک کار نمایید.
هنگامی استراتژی بازاریابی محتوا را راه اندازی میکنید، بسیار اساسی میباشد پیش از آن بدانید که مثل بقیه کار‌های بازاریابی و فروش خویش، برای ساخت محتوا نیز غرض‌گذاری فرمایید. پس همت فرمایید در صدر گروه‌ای از هدف ها را به وضوح برای خویش مشخص و معلوم فرمایید تا از هدر دادن وقت خویش پرهیز نمایید و بتوانید به نیکی به سوی هدف ها رقم خورده تکان فرمایید.

 

2) بها‌ها را ارائه دهید.
خیلی مهم نیست که غرض استراتژی شما چه می‌باشد، محتوای ساخت گردیده به وسیله شما بایستی برای مشتریان با ارزش باشد تا آن‌ها‌را به سوی خویش جلب نماید.

 

3) خویش را تحت عنوان رهبر فکری نشان دهید.
محتوا تحت عنوان بخشی از یک اپلیکیشن و مراحل رهبری فکری میباشد. محتوا بایستی بعداز نشر در مجموع بوسیله خواننده‌گان تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار چشم خواهد شد.

 

4) برای هر موضوعی محتوای متناسب با آن را تعیین نمایید.
برای هر محتوای خوب یک برهه زمانی و جای مطلوب وجود دارااست که به شما این قابلیت را می دهد تا پیشنهادهای خویش را بسیار معمولی‌خیس و بهتر از یک رهبری فکری ارائه دهید. بدین ترتیب عملکرد فرمائید تا ایجاد محتوا به سیرتکامل‌ای باشد که با قضیه متبوع هم‌خوانی کافی داشته باشد تا ذهن مخاطبان را به شایسته ترین صورت هدایت نماید. برای مثال حتی ممکن میباشد نیاز باشد تا درباره ی یک مشتری به مطالعه و توده‌آوری داده ها بپردازید تا بتوانید سود خیر و خوبی را به یک مشتری خاص ارائه دهید. رهبری فکری و فروش بیشتر بوسیله تمرکز بر بازاریابی محتوا، دو گزینه لبریز اهمیت میباشند که هریک رده خویش را دارا هستند. مهم ترین نکته این میباشد که چه هنگامی و در چه مکانی مشتری خویش را با هرکدام از این اشکال محتوا مشغول نمایید.

 

5) مخاطبان خویش را به برخورد نشان دادن وادار نمایید.
یک محتوای عالی مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی شما را پایین تأثیر قرار می دهد که به چه شکل به سرویس ها شما جذب شوند. برخورد‌های مختلفی در مقابل مشاهده یک محتوا وجود دارااست که مشتمل بر تعقیب کردن فرآیندهای پیوند‌های داخلی، تثبیت لحاظ، لایک کردن، مرتبه دادن، نشر، ارسال برای دوستان، رفتن به کاغذ خرید سرویس ها و تولید ها، عضو شدن در روزنامه، تلفن زدن به کمپانی و… میباشد. برخورد نشان دادن مدام بهتر از بی‌تفاوت بودن میباشد.

 

6) محتوای خویش را جالب فرمائید.
هیچ چیز بدتر از ساخت محتوای خسته کننده و غیر دیدنی برای خواننده گان آن نیست. برای ایجاد محتوایی که میدانید برای خواننده جذب‌کننده می باشد و عشق و علاقه‌‌مندی مخاطبان را در حیث گرفته باشد، وقت بگذارید. به صورت بدون واسطه با آن ها کلام فرمائید و از آنها بخواهید تا محتوای شمارا در کانال‌های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارند.

 

7) سرگرم یک قضیه خاص نشوید.
شما نمی‌توانید صرفا در خصوص ساخت‌و‌ساز محتوا در یک مقطع‌ی موضوعی کارایی فرمایید چون بعد از مدتی محتوای نتیجه ها تکراری می شود. درباره ی اینکه مخاطبان چه گونه می خواهند مطالب را ببینند و نیاز دارا هستند که چه محتوایی ببینند و بشنوند، تصور کنید. آن گاه تلاش فرمائید گونه های مختلفی از محتوا را ساخت فرمائید. این محتوا میتواند مشتمل بر مطالب بلاگ، مقاله ها، پادکست‌ها، ویدئوها یا این که اینفوگرافیک باشد. هیچ راهی که به طور کاملً مفید و مجموع عیار باشد برای ارائه محتوای عالی نیست، هرمورد از این رسانه‌ها تحت عنوان بخشی از یک استراتژی مؤثر میباشد.

 

8) از اینکه محتوا در رابطه خویش شما باشد اجتناب نمایید.
همچون مجموع استراتژی‌های بازاریابی، کلید پیروزی این میباشد که مشتری را در قلب تاءمل خویش قرار دهید. در حالتی‌که کلیه چیز راجع‌به خویش شما باشد، این احتمال وجود داراست که هیچ کس به محتوای شما اهمیت ندهد. ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست بگونه‌ای باشد که محتوای شما اصالت و بها کافی داشته باشد تا بتواند مخاطبان را به مطالعه و تامل در رابطه محتوا وادار نماید و در شکل داشتن بازاریابی محتوای مؤثر می‌قدرت آرزو داشت که محتوای شما از روش مخاطبان‌تان در کانال‌های اجتماعی به راحتی گستردش یابد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چه فاکتورهایی در سرعت و کیفیت کراول کردن سایت موثر است؟

مطمئنا فهم این پاراگراف به هیچ وجه مشقت بار وجود ندارد؛ در حالتی‌که محتوای وبسایت شما سئو سایت مطابق نیاز استفاده کننده نباشد، بایستی با SERP خداحافظی نمایید! شما‌را به نه و SERP را به تندرست!

اقدامی که به شما در این مورد امداد می نماید این میباشد که قبل از مقدمه فرآیند ساخت محتوا، در آغاز 10 سود نخستین آن واژه و کلمه کلیدی را تحلیل نمایید. در بیشتر مواقع زمانی شما 10 فیض اولیه عبارات کلیدی را ملاحظه کنید، به یکسری مفاهیم مشترکی می رسید و میفهمید که در واقعیت مخاطب از جستجوی این کلمه و واژه چه هدفی داراست.

(در صورتی می پرسید که چرا پیشنهاد میشود 10 فیض اولیه لیست را نظارت فرمائید؟ بدین انگیزه که بر پایه ی الگوریتم RankBrain، در اصل 10 فیض نخستین میباشد که از نگاه یوزرها موثر بوده اند و همان گره کارشان را باز میباشد.)

در صورتی‌که این عمل را انجام دهید، محتوای تارنما شما خویش به خویش در راستای منظور های یوزرها قرار می‌گیرد و این چنین، رابطه محتوایی را به خیر و خوبی رعایت نموده اید.

4- کیفیت بهتر محتوا
تمامی چیز به طور کامل معلوم میباشد! کیفیت محتوای وب سایت شما تاثیر غیر قابل دیده پوشی در درجه بندی دارااست.

درصورتی که کلیه چیز را به صورت درست رعایت فرمائید، گشوده هم ممکن وجود ندارد فارغ از سپرده گذاری بر کیفیت محتوای خویش سکو بالایی در گوگل کسب نمائید. در شرایطی‌که هم چنین محتوایی را در‌این سکو مشاهده کردید، مطمئن باشید که‌این یک جایگاه همیشگی نخواهد بود! در‌این بازار داغ رقابت بین کسب و شغل های اینترنتی که کوشش می نمایند مطابق میل استفاده کننده روزمره کیفیت محتوای خویش را ارتقاء دهند، در دراز بازه زمانی هیچ اثری از چنین محتوایی بر مکان نخواهد ماند! به دلیل آنکه درین دور و اطراف، دانای کلی به اسم RankBrain بر حاصل گوگل تماما ارزیابی دارااست!

مخلص حرف!

کیفیت محتوا بایستی برای شما اولی حق تقدم باشد. مطمئن باشید که سپرده گذاری روی این گزینه، یک داد و ستد دو رمز موفقیت میباشد! هر چه روی این گزینه سپرده گذاری نمایید، به به عبارتی ترازو از آن سود خواهید گرفت و به هیچ وجه زیان نخواهید کرد.

هرچند موتورهای جست و جو به عضو جدانشدنی معاش همگی اشخاص حتی یوزرها معمولی وب تبدیل گردیده‎اند البته شما تحت عنوان هر که دستی در seo و seo داراست، حتما بایستی آشنایی بیشتر و بدون نقص تری از ساز و عمل آن ها داشته باشید.

ما درین نوشته‌ی‌علمی عملکرد کردیم کلکسیون کاملی تشکیل دهیم از هر آنچه که مورد نیاز میباشد در زمینه‌ی موتورهای جست و جوی بار گوگل بدانید. تجربه خویش را در قضیه این غول دنیای اینترنت ما فی مابین بگذارید. از نگاه شما گوگل به چه مواقعی اهمیت بیشتری می‌دهد؟
چطور با وبسایت شما رابطه برقرار کرده و عدم رعایت چه مواقعی می‌تواند در نظر نگرفتن وب سایت شمارا بدنبال داشته باشد؟


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

صفحه اول گوگل تضمینی


کاغذ اولیه گوگل تضمینی
شیت اولیه گوگل تضمینی! خیلی عبارت دیدنی و قشنگی میباشد سئو سایت و وصال به کاغذ اولیه گوگل آرزوی خیلی اشخاص میباشد. در‌این نوشته ی علمی می‌خواهم راجع‌به این که چه طور برخی وبسایت ها در کاغذ اولیه گوگل قرار می گیرند، کلام کنم. حقیقتا سر seo برای جایگاه 1 شدن در گوگل چه چیزی است؟ چرا می بایست برخی وب سایت ها مرتبه اولیه گوگل باقی بمانند و بعضا دیگر در حسرت سکو 1 شدن. در واقع مشورت کردن seo چه کاری می نماید؟

چرا حقیقتا علی پدر در لغت ها مربوط به خرید بلیط های هجرت سکو 1 میباشد و با این که رقبای توانمند داراست که مخارج متعددی می نمایند بازهم سکو 1 برای علی پدر میباشد. رقبایی که صرفا روی یک حوزه فعالیت می نمایند و مجموع هزینه ها و بهینه سازی آن‌ها متمرکز روی یک قسمت میباشد البته بازهم ناموفق میباشند.

می‌خواهم یه خرده بیشتر در زمینه‌ی اهمیت برگه نخستین گوگل سخن کنم. این که چرا شیت نخستین گوگل و چرا جایگاه 1 گوگل!


چرا شیت اولیه گوگل
چرا اینقدر رقابت شدیدی برای کاغذ نخستین گوگل وجود داراست؟ مگر ورقه اولیه با ورقه دوم چه فرقی می نماید؟ پاسخ این سئوال را با یک آمار می دهم.

طبق آمار بیش تر از 90 درصد یوزرها نتیجه ها شیت نخستین را صرفا نگاه می نمایند! یعنی در‌صورتی‌که seo اصولی روی تارنما شما پیاده نشود و شما سایتتان را به کمپانی seo یا این که سئوکاری بسپارید که تخصص کافی ندارد و نتواند وبسایت شمارا به شیت اولیه گوگل بیاورد! این یعنی هدر دادن پول و بازه! ولی با فرض این گفتم که توانسته seo شما‌را بهبود ببخشد البته تا کاغذ دوم!

زیرا برخی مواقع seo این اشخاص تارنما شما‌را به جایی می‌برد که دیگر بایستی با کسب و کارتان خداحافظی فرمایید.

متاسفانه موسسات و آغاز آپ هایی دیدم که به خیال و خاطر پنالتی شدن تارنما ( جریمه شدن وب سایت از سوی گوگل) سرمایه های متعددی از دست دادند و به خیال همین مسئله کسب وکار آنلاین را فراموش کردند.

چرا جایگاه نخستین گوگل
قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل حتما گران بها میباشد البته در همین ورقه نخستین گوگل، جایگاه های نخستین تا پنجم گوگل اهمیت فوق العاده ای دارا هستند و مشخصا در ورقه 1 گوگل، کسب جایگاه 1 بسیار هیجان آور و جالب میتواند باشد. به‌این آمار اعتنا فرمائید تا شما هم استدلال جذابیت و هیجان سکو 1 را متوجه گردید.

طبق آمار سایت searchenginewatch ( یکی تارنما های آیتم عشق اینجانب در قضیه سئو)، بیش تر از 53 % یوزرها روی پیوند اولیه گوگل ( در کاغذ نخستین گوگل) کلیک می نمایند. یعنی بیش تر از 50% یوزرها صرفا لینک و پیوند اولیه گوگل را میبینند!!!

آمار سایر مرتبه های شیت نخستین گوگل هم بدین شکل میباشد:

درجه دوم: 15%
مرتبه سوم: 9%
جایگاه چهارم:6%
جایگاه پنجم: 4%
حال با این آمار به طور کامل معلوم میباشد که سکو 1 شدن در گوگل چقدر میتواند کسب و کارشما را متحول نماید.

سر جایگاه نخستین شدن در گوگل
برای این که در گوگل مرتبه ا گردید، بایستی پای بند به اصول باشید و به هیچ از بلک هت seo به کار گیری نکنید! بلک هت بهینه سازی یا این که seo سیاه روشی از بهینه سازی میباشد که سئوکاران غیر کارشناس با به کار گیری از تقلب کوشش می نمایند که تارنما شمارا به برگه نخستین گوگل بیاورند! اشخاصی که فقط با دادن وعده بهینه سازی تضمینی و برگه نخستین گوگل تضمینی و سوای تخصص تارنما شما‌را نابود می نمایند.

با پیشرفت الگوریتم های گوگل و هوشمند خیس شدن آن، این نحوه های تقلبی دیگر پاسخ نمی دهند و گوگل با شناسایی آن ها، این تارنما ها را جریمه می نماید و سایتی که جریمه شده‌است در اکثر مواقع روند بهبود بهینه سازی آن به مراتب بسیار مشقت بار خیس از تارنما مبتدی و تازه کار میباشد.

عامل این که تارنما علی پدر مرتبه 1 فروش بلیط در کشور‌ایران میباشد، استعمال از seo اصولی در آن میباشد.

فواید سکو 1 شدن در گوگل
درجه 1 شدن در گوگل به طور بدون واسطه میتواند برندسازی برای شما انجام دهد. برندسازی در دنیای آفلاین فرآیندی بسیار پرهزینه و طولانی میباشد، ولی در فضای آنلاین این برندسازی هزینه کمتری دارااست. بین همگی طریق های تبلیغاتی برای برندسازی هم شایسته ترین نحوه از بابت هزینه و کسب اعتماد فی مابین عموم، داشتن بهینه سازی کار کشته است.

برای قرارگیری در مرتبه 1 و شیت 1 دو راه و روش وجود دارااست، تبلیغات در گوگل یا این که seo. تبلیغات در گوگل علاوه بر مخارج فراوان منجر جلب اعتماد یوزرها نمی‌شود. عموم به وب سایت هایی که تنها با پرداخت پول به گوگل بالا میباشند، اعتماد نمیکنند. آنها ترجیح میدهند به وب سایت هایی که به طور ارگانیک بدین منزلت رسیدند، رابطه برقرار نمایند.

یکی مهمترین فواید قرارگیری در ورقه نخستین گوگل، کسب اعتبار نزد مخاطبین و برندسازی میباشد که به جهت اهمیت آن می‌خواهم پاره ای بیشتر راجع‌به آن توضیح دهم.

کاغذ اولیه گوگل و برندسازی
حدودا امروزه در هر حوزه ای که بخواهید فعالیت نمائید، رقبایی خواهید داشت. هم اکنون با اعتنا بدین شرایط چه کاری می‌توانید انجام دهید که عموم دوست داشته باشند که از سرویس ها کمپانی شما به کار گیری نمایند و شمارا به رقبایتان ترجیح دهند؟

جواب معلوم میباشد به خیال و خاطر برندینگ شما- به خیال اعتمادی که نزد عموم کسب کردید. سر برد کمپانی علی پدر و شرکتهای پهناور عالم در همین میباشد. علی پدر سکو 1 فروش بلیط هجرت در کشور‌ایران میباشد. چرا؟ به خیال و خاطر اعتباری که‌این مارک در نزد عموم بدست آورده میباشد.

بذارید یک نمونه حقیقی و واقعی بزنم. فرض نمائید شما میخواهید بلیط هواپیما خریداری فرمائید. دو موقعیت قابلیت و امکان پذیر میباشد یا این که علی پدر را می‌شناسید یا مستقیما در گوگل سرچ می‌کنید، که بازهم در مرتبه اولیه گوگل وبسایت علی پدر را می‌بینید. دفعه بعد از آن ممکن میباشد به خیال تجریه خرید گذشته، مستقیما به تارنما علی پدر بروید و دیگر در گوگل سرچ نکنید، یا بازهم از روش کلیک روی وبسایت سکو نخستین وارد گردید که بازهم وارد این وب سایت میشوید، که نهایتا این وب سایت و این مارک در ذهنیت شما نقش می بندد. سایتی که در دشوارترین کلمه و واژه اینترنت فارسی در درجه نخستین گوگل قراردارد و واقعا لیاقت این مقام را دارااست.

 

و دقیقا به همین شیوه برندسازی شما صورت می‌گیرد، برندسازی اینترنتی که موثرترین و معدود هزینه ترین طریق برای قرارگیری در معرض رویت کرد دیده مخاطبان مقصود میباشد. در‌این مرحله شما از کلیه رقبا پیشی خواهید گرفت و مشتری های متعددی خواهید داشت.

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوریتم کبوتر گوگل


الگوریتم کبوتر گوگل – تاریخچه
گوگل دو روز پیش گوگل اینترنت مستر ها را شوکه کرد و با تغییر تحول در الگوریتم جستجوی خویش سئو سایت که در قسمت محلی سئو شده‌است در حاصل کاوش مکانها تغییر‌و تحول ساخت .الگوریتم pigeon-algorithm در ۲۰ آگوست ۲۰۱۳ میلادی بوسیله موتور جستجو گر گوگل فعال‌سازی شد. ثاثیرگذاری بالای این الگوریتم در حاصل جستجوی گوگل نمونه زدنی بود. این آپ تو دیت در آغاز به وسیله خبرنامه Search Engine Land شناسایی شد و از خویش گوگل نیز در آن مقطع داده ها موثقی کسب کرد.

نشر الگوریتم کبوتر سبب به یکی مطرح ترین آپ تو دیت رسانی های نتیجه ها جستجوی گوگل شد. الگوریتم کبوتر پباده سازی شده‌است تا الگوریتم جستجوی محلی گوگل را به الگوریتم اینترنت خویش مجاورت نماید و موجب بهبود پارامترهای مرتبه بندی بر طبق مسافت و جای گردد .

در یک تمجید معمولی میتوان اعلام کرد؛ الگوریتم کبوتر عبارت کاوش گردیده بوسیله مخاطب را محاسبه می‌نماید و در صورتی‌که این عبارت به یک شرایط مکانی یا این که کسب و فعالیت محلی اشاره داشته باشد مجاورت‌ترین و شایسته ترین پیشنهادات را در چنگ وی قرار می دهد. برای آنکه وب سایت شما هم یکی این پیشنهادات باشد بایستی در آغاز کارایی این الگوریتم را به خیر و خوبی بشناسید.

میدانید که گوگل یک موتور جست و جو میباشد که کارش با محتواست البته چیزی که جذاب میباشد، این میباشد که حال حاضر دیگر صرفا متن و تصویر و صدا برای گوگل محتوا نیستند بلکه جای (لوکیشن) هم محتوا به حساب می آید! گوگل هم به خیال اینکه بتواند از این محتوا به صحت به کارگیری کرده و فعالیت را برای کاربرانش ریلکس‌خیس بکند، الگوریتم جدیدی تولید کرده و نام آن را کبوتر نهاده میباشد. برای اینکه به صورت معمولی با سازوکار الگوریتم کبوتر گوگل آشنا گردید، مستلزم داده ها سرچ‌های یک سری وقت اخیر خویش می باشید. به طبع این پرسش برایتان پیش خواهد آمد که مراد ما چه می‌باشد؟

به عنوان مثال اکثری از شما عباراتی همانند رستوران‌های مجاورت اینجانب، سینماهای ولیعصر، مرکز ها خرید حریم اینجانب و یا این که غیره را در گوگل کاوش نموده اید.

نتایجی که گوگل به شما نشان می دهد در اکثر مواقع نیازتان را تماماً برطرف می‌نماید، ولی پشت این نتیجه ها موثر و گران بها گوگل که هر کاوش را مبنی بر شرایط مکانی و محلی به شما نشان می دهد چه می‌باشد؟ برای جواب به‌این پرسش باید الگوریتم کبوتر گوگل را به شما معرفی کنم.

به ذکر دیگر الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا این که لوکال seo تأثیر متعددی دارااست. در واقع معرفی کبوتر گوگل منجر شد که جستجوگران محلی راه خویش را تغییر‌و تحول دهند.


الگوریتم کبوتر چطور عمل می‌نماید؟
برای جواب بدین پرسش، مورد نیاز میباشد اطلاعاتی در باب ماهیت کبوتر بازگو کنیم. کبوتر پرنده‌ای میباشد که میتواند جزئیات را سوای در حیث به دست آوردن جهت گیری فضایی به توجه تحقیق کند؛ این به عبارتی قابلیتی میباشد که موجب میشود موتور جستجوی گوگل نیز از فی مابین هزاران وب سایتِ ایندکس گردیده تارنما‌های دارای ارتباط و مناسب را پیدا نماید و به عبارتی نتایجی را به شما نشان دهد که انتظار دارید.

الگوریتم کبوتر میتواند جزئیات را سوای در حیث به دست آوردن جهت گیری فضایی به توجه تحقیق کند
علاوه بر این، سعی کبوتران به طور دسته جمعی سبب ساز تسریع روند کاوش گردیده و با اعتنا به قابلیت و امکان‌های توضیح داده گردیده درخصوص این الگوریتم، ارتقاء سرعت خیر صرفا از کیفیت مطالب ارائه گردیده معدود نمی‌نماید بلکه اعتنا آن را نیز ارتقا میدهد. به صورت نمونه در شرایطی‌که عبارت «دانشکده‌های ایالات متحده» را کاوش نمائید، هیچوقت دانش گاه‌های آلمان به شما نشان داده نمی شود.

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : بالاترین پیج رنک ( جایگاه وب سایت در گوگل ) در سایتهای اهل ایران وابسته به چه اینترنت سایتی میباشد ؟
در کل الگوریتم کبوتر، الگوریتم جستجوی شمارا با الگوریتم سایت‌های دارای ربط انطباق داده و هریک که از حیث مکانی به شما مجاورت‌خیس باشند را به ترتیب به شما نشان میدهد.

آپ تو دیت کبوتر گوگل چه تغییراتی در seo ساخت؟
امداد به کسب و شغل های محلی
یک کدام از تغییراتی که گوگل با معرفی کبوتر آن را غرض گرفته بود، وارد کردن الگوریتمی بود که شرایط محور باشد. در واقع گوگل قصد داشت نتایجی که به مخاطب نشان می دهد را بگونه‌ای سازمان‌دهی نماید که حاصل بر پایه ی محل یا این که ناحیه درجه‌بندی شوند.

این مبادرت گوگل منجر شد که کسب و شغل های محلی دست به عمل شوند و سئوی محلی وبسایت خویش را بهبود دهند تا براین اساس بتوانند مشتریان مقصود خویش را شل‌خیس پیدا نمایند.

فردی سازی کردن نتیجه ها کاوش
همان گونه که می دانید، گوگل مدام کارایی کرده نتیجه ها دارای ربط و ما یحتاج را به یوزرها نشان دهد. در قبلی با جستجوی عبارت «سینما» در گوگل آبادی‌ها فیض برای شما ظواهر میشد، درحال حاضر با امداد الگوریتم کبوتر گوگل، این نتیجه ها به ۱۰ عدد کم شده میباشد.

این ۱۰ سود در واقع با اعتنا به شرایط مکانی شما فردی سازی گردیده‌اند و این منجر می شود که فعالیت جستجوی شما شل گردیده و سریع‌خیس به محتوای غرض خویش برسید.

تغییر و تحول ظاهرا حاصل Pack
یک کدام از مهم ترین تغییراتی که با اعمال الگوریتم‌های کبوتر انجام گرفت، تغییر‌و تحول ظواهر شیت حاصل (SERPs) و به ویژه حاصل پک گوگل بود. برای اینکه متوجه این تغییر و تحول گردید، به تصویر ذیل نگاه نمائید.


با جستجوی عبارت «الکتریکی» گوگل در هر دو عکس نتایجی شبیه را به استفاده کننده نشان داده میباشد.

در عکس سمت چپ گوگل ۷ سود را به اکران گذارده میباشد و آن را پک هفت تایی نامیده میباشد که مرتبط با زمان پیش از اعمال الگوریتم کبوتر است. ولی در عکس سمت راست، تنها سه فیض نشان داده شده‌است که به آن “پک نو سه‌تایی” پس از اعمال الگوریتم کبوتر گفته می‌گردد. نتیجه ها بدست آمده در پک ۳ تایی با اعتنا به شرایط مکانی مخاطب باصرفه گردیده‌ میباشد.

همان طور که تا قبل از اینً اشاره کردیم، بیشترین تأثیر الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا این که لوکال بهینه سازی بوده میباشد.

چه فاکتورهایی برای کسب مقام در جستجوی محلی اثرگذار میباشند؟
فاکتورهای زیادی بوسیله الگوریتم کبوتر آیتم دقت قرار می گیرند که بر اکران شما در نتیجه ها محلی تاثیرگذار خواهند بود. به‌دنبال به بعضی از مهم ترین نکات اشاره می کنیم.

 

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئو یا بهینه سازی موتور جست و جو چیست؟ آن را از کجا شروع کنیم؟


پس از اینکه وب سایت خودتان را پباده سازی و منتشر کرده‌اید نوبت به آن رسیده تا برای آن بازدید کننده پیدا نمایید. سئو سایت  برای اکثر وب سایت ها، اکثر ترافیک ورودی از روش موتورهای کاوش مانند گوگل، یاهو و یا این که بینگ به دست میاید. به همین ادله seo (بهینه سازی) یا این که بهبود وبسایت برای موتورهای کاوش اهمیت متعددی دارااست. چون با به کار گیری از seo میتوانید مطمئن گردید که وبسایت شما در‌این موتورهای کاوش به اکران در می آید و مقام قابل قبولی در حاصل کاوش نیز به دست می آورد.


در صورتی با seo شناخت ندارید ممکن میباشد seo در بالا پروسه بسیار پیچیده‌ای به حیث رسد البته در واقع حتی اشخاص مبتدی نیز میتوانند seo نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی ما به شما مبانی seo را معرفی می کنیم و به شما نشان می دهیم که می بایست فعالیت seo کردن تارنما خویش را از کجا آغاز نمائید.

 


seo (بهینه سازی) چه می باشد؟

Search Engine Optimization یا این که seo برای موتورهای کاوش، تیم‌ای از فرآیندها میباشد که سبب شناخته شدن وب سایت شما به وسیله موتورهای کاوش و به اکران در وارد شدن وب سایت و صفحه های آن در حاصل کاوش عبارات کلیدی دارای ارتباط می‌گردد.

 

به گویش معمولی با بهینه سازی کردن وب سایت میخواهید در حاصل کاوش گوگل منزلت قابل قبولی برای خویش به دست آورید.

 

ولی بهینه سازی مضمون‌ عمیق‌تری از این توضیح کوتاه دارااست. در‌پی به شیوه فعالیت موتورهای کاوش، اهمیت seo و هرآنچه که بایستی در زمینه‌ی seo بدانید اشاره خوا‌هیم کرد تا متوجه گردید seo دقیقاً چه می‌باشد و چه‌طور می‌قدرت از آن برای پیشرفت تارنما به کار گرفت.

 


چرا بهینه سازی اصلی میباشد؟

سئو اصلی میباشد چون در‌حالتی که وب سایت شما در نتیجه ها کاوش به اکران در آید، شما بازدید کننده‌های بیشتری به دست میاورید. همینطور در صورتی‌که وب سایت خویش را به نیکی seo نمائید، دقیقاً به عبارتی بازدید کنندگانی به وب سایت شما هدایت می گردند که مشتریان بالقوه شما میباشند. و این یعنی فروش بیشتر!
گوگل با میلیاردها بازدید کننده شایسته ترین جای برای کشف کردن بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه میباشد. البته اکثر عموم در هنگام کاوش در گوگل تنها روی لینگ تارنما‌هایی کلیک می‌نمایند که در شیت نخستین قرار دارا‌هستند. براین اساس در حالتی که شما بتوانید تارنما خویش را در حاصل اولیه گوگل به اکران درآورید برد بسیار بزرگی کسب کرده‌اید و می توانید ترافیک بسیار بالایی برای تارنما به دست آورید.

 

سفارش میکنیم این نوشته ی علمی را هم بخوانید: 7 راهکار ثابت گردیده برای ارتقا ترافیک مغازه آنلاین شما


این برد گسترده بخش مطرح ترین، زیبا‌ترین و گران‌ترین تارنما نمی شود. بلکه موتورهای کاوش صرفا تارنما‌هایی را در درجه‌های خویش نتیجه ها کاوش نشان میدهند که شایسته ترین جواب را برای سؤالات عموم داشته باشند.


درنتیجه: برای seo اولیه می بایست محتوای تارنما شما به نیکی به سؤالات عموم جواب دهد، دوم می بایست مطمئن گردید که محتوای شما برای موتورهای کاوش نیز قابل تلاوت و دانستن باشد.

 


موتورهای کاوش مانند گوگل چه‌گونه عمل می‌نمایند؟

موتورهای جستجویی مانند گوگل مرتباً در درحال حاضر آپ تو دیت رسانی لیستی از صفحه های اینترنت یا این که اصطلاحاً ایندکس (index) کردن آن ها میباشند.
موتورهای کاوش از ربات‌هایی به اسم crawler (گهگاه به آن ها spider یا این که عنکبوت نیز گفته میشود) استعمال می‌نمایند که در سرتاسر اینترنت درپی کشف کردن صفحه ها نو میباشند. این crawler ها مدام در اکنون تلاوت کدها و نوشته‌های مو جود در اینترنت می باشند. این ربات‌ها عمل خویش را با صفحه های دوست داستنی آغاز می‌نمایند و با تعقیب کردن لینک و پیوند‌های جان دار در آنان با صفحه های دیگر می روند و کانال خویش را عظیم‌خیس می‌نمایند.


وقتی که‌این ربات‌ها برگه جدیدی مییابند، آن را به لیست صفحاتی ایندکس گردیده اضافه می‌نمایند و همت می‌نمایند بفهمند این صفحه ها در زمینه ی چه چیزی می‌باشند. آن ها به متن ها، عکس‌ها، عنا وین، پیوند‌ها نگاه می‌نمایند تا داده ها بیشتری برای آنچه که در یک ورقه ارائه می گردد پیدا نمایند.
وقتی که داده ها مایحتاج را کسب کردند، گوگل یا این که موتورهای کاوش دیگر از یک الگوریتم استعمال می‌نمایند تا این صفحه های ایندکس گردیده را برای لغات یا این که لغت ها کلیدی دارای ارتباط سکو بندی نمایند.

 

توصیه میکنیم این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید: ‌لیست بی نقص جدیدترین الگورتیم های گوگل


در واقع هنگامی که شما سایت خویش را منتشر می کنید، ربات‌های گوگل بعداز مدتی که ممکن میباشد یک سری روز یا این که یکسری هفته باشد آن‌ها‌را پیدا می‌نمایند. ولی شما می توانید با تثبیت تارنما خویش در Google Search Console به روند ایندکس شدن وبسایت خویش سرعت دهید.

 

 

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

همگرایی سئو و محتوا

۳. تحول جستجوهای محلی و تلفن همراه
اینک انقلاب ابرمحلی در حالا روی دادن میباشد. در واقع ۵۱ درصد پیشگامان بازاریابی اعلام کرده اند که سئو سایت  برای محل های در حدود خودشان یا این که حق تقدم شماره یک آنهاست و یا این که برایشان بسیار پراهمیت میباشد. در سود هنوز نیمی از بازاریاب ها محتوا را برای مخاطبین تلفن همراه و محلی سئو نمی‌کنند.

طبق اعلام سایت ThinkwithGoogle حدودا یک سوم از تمام جستجوهای تلفن همراه به شرایط جغرافیایی بستگی دارا هستند. در صورتی محتوای وبسایت شما با وضعیت مخاطب تناسب نداشته باشد، جستن آن از روش کاوش دشوار میشود و در سود مخاطبین کمتری به آن دسترسی خواهند داشت.

دو نکته برای تطبیق با این فرایند عبارتند از:

محتوا را برای محل ها و دستگاه های گوناگون و ارتقاء سرعت سئو نمائید. مشتریان انتظار محتوایی را دارا‌هستند که برای وضعیت های متعدد ایجاد و seo گردیده باشد و با‌گاز لود خواهد شد.
نیاز یوزرها به مطالعه در رابطه موضوعات روز و فرمت های داده ای متفاوت (مثل ویدئو یا این که تصویر) را برآورده فرمایید در غیر این شکل زمان ها را از دست می دهید.
این مقاله را هم بخوانید seo تکنیکال چه میباشد و ۸ نکته حائض اهمیت در رابطه آن
۴. جستجوی صوتی
یک کدام از دیگر از وسیع ترین تحولات آینده جستجوی صوتی میباشد. هر یک‌سری که ۲۰ درصد از جستجوهای تلفن همراه گوگل بوسیله جستجوی صوتی انجام می‌شود و ۳۱ درصد بازاریاب ها بر این باورند که جستجوی صوتی مثلا تحولات اساسی در آینده میباشد، با این وجود حدود ۶۲ درصد بازاریاب ها اعلام کرده اند که طرح و طرحی جهت آمادگی برای جستجوی صوتی ندارند.

مطلقا اکثر بازاریاب ها هم اکنون اقدامات ما یحتاج برای بهبود تجربیات یوزرها درین حوزه را انجام نمی دهند. این عدم عشق به سپرده گذاری در جستجوی صوتی، پتانسیل تبدیل شدن به معضلی دور از شوخی در آینده را داراست.

به هر حالا طبق اعلام وب سایت ComScore، تا سال ۲۰۲۰ پنجاه درصد مصرف کنندگان با فناوری هایی که از روش صوت فعال می‌شوند، تعامل خواهند داشت. یعنی نسبتاً کمتر از سه سال دیگر.

دو نکته برای تطبیق با این پروسه عبارتند از:

محتوا را با علایق و مقصود یوزرها در لحظه تصمیم گیری تطبیق دهید. به عنوان مثال بیشتر جستجوهایی که به طور صوتی انجام میگردند ماهیت خودمانی دارا هستند، بدین ترتیب ادراک ادله (قصد) پنهان در پشت یک پرسش یا این که کاوش یاری متعددی به ساخت‌و‌ساز محتوایی متناسب با منظور استفاده کننده می نماید.
با ساخت محتوایی که به سوالهای یوزرها جواب می‌دهد و حول لغات کلیدی و موضوعاتی اساسی و مطلوب برای برندتان ساخت و ساز شده‌است، برندتان را قابل رویت خیس نمائید. ارائه جواب هایی سریع و دارای ربط برای پیروزی جستجوی صوتی ضروری میباشد. محتوا را طوری ساخت و سازماندهی فرمایید که به عبارتی معیارهای موردنیاز برای سئوی سنتی را داشته باشد و اطمینان نتایج نمائید که موتور جستجوی صوت، زمینه و مضمون‌ محتوای شمارا شعور نماید.
۵. هوش تصنعی و یادگیری ماشینی
فعلا ما به ندرت به سمت دنیای بعداز تحول موبایلی تکان میکنیم. ادله های هوشمند (مثل چت بات ها یا این که روبات های سخنگو و دستیاران فردی) در هم اکنون تغییر‌و تحول ماهیت کاوش می باشند. تاکنون گوگل در عرصه فناوری های گوشی پیشرو بوده و درحال حاضر تلاش می نماید در عرصه فناوری های هوش تصنعی و مصنوعی هم پیشرو باشد. البته گوگل صرفا غول فناوری وجود ندارد که به سمت به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی تکان می نماید، بلکه کمپانی هایی مثل فیسبوک، مایکروسافت، آمازون، اپل و سایرین نیز به همین شکل می‌باشند.

ولی چرا می بایست از هوش تصنعی و مصنوعی به کارگیری کنیم؟ برای ادراک مصرف کنندگان، علایق، غرض و برخورد های آن‌ها و تولید شایسته ترین تجربه ممکن برای آن‌ها طی مسیر جنبش و تبدیلشان.

امروزه داده های بسیار متعددی در دسترس اشخاص جای‌دارد. در شکل به کارگیری صحیح از هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی، این دو می‌توانند به شما برای به کار گیری از این اطلاعات و تبدیل آنها به اطلاعاتی اثر گذار و محتوایی بهتر یاری دهد.

به لطف یادگیری ماشینی، مارک شما قابلیت و امکان مشاهده بیشتری پیدا می نماید و میتوانید تصمیمات بهتری برای بازاریابی محتوا بگیرید که سبب ساز پیشرفت کسب و کارتان خواهد شد.

خلاصه
مهم‌ترین جنبه‌ی آینده ساخت‌و‌ساز محتوا، ساخت تجاربی بهتر برای مشتریان میباشد. با هماهنگ کردن خودتان با پنج پروسه روایت شده درین مقاله، زمان های متعددی برای برد پیش روی شما قرار میگیرد.

این مقاله را هم بخوانید ۱۲ غلط در مورد بهینه سازی وب سایت که می بایست از آنها اجتناب نمایید!
با تطبیق دادن خودتان با طرق تازه کاوش و استعمال از محتوا، بیشتر آمادگی تطبیق با این تغییرات را پیدا میکنید و می‌توانید پیش از رقبا، محتوای لازم مخاطبین تان را در دسترس آن‌ها قرار دهید.

 


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۳۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چه زمانی برای بروزرسانی محتوا مناسبتر است


برخی وبسایت ها محصولاتی را می دهند که سالی یک توشه قابلیت و امکان ساخت و ساز فرآورده تازه را دارا‌هستند، سئو سایت  درین وضعیت بروز رسانی مطالب بایستی چه‌گونه صورت پذیرد. شرکتی مانند ماکروسافت را در هنگامی که سیستم دلیل داس را ارائه میداد در حیث بگیرید، در شرایطی که در آن دوران وب به حجم حال حاضر بود و این موسسه میخواست محصولاتش را در وب تبلیغ نماید چه بایستی می‌کرد. سیستم عاملی که 10 سال تغییر تحول نکرد و هر ساله ورژن های جدیدی به آن اضافه شد که برای خیلی از یوزرها تغییر تحول متعددی محسوب نمی‌شد.

برای محصولاتی که بهبود آنان نیازمند بازه زمانی میباشد ورژن بینابینی ارائه دهید
یک کدام از دلایلی که امروزه شرکت های نسخهای بینابینی را ارائه می دهد، این میباشد که مشتریان مدرن نادر شکیبایی خیس از مشتریان روز گذشته میباشند و در حالتی که کمپانی شما بروزرسانی ارائه ندهد ممکن میباشد، مشتری های شما بسراغ تولیدات کمپانی حریف بروند.

یکی‌از عارضه ها نیاز به بروز رسانی سریع خیس نسبت به پیشین خویش یوزرها می باشند و نیاز دیگر به‌این بروزرسانی ها مرتبط با موتور های کاوش می‌باشد.

موسسات قابل انعطاف افزاری علاوه بر اینکه همت می نمایند، تا مقطع ارائه ورژن پایانیِ بعدی از اپلیکیشن خویش، ورژن های بینابنینی ارائه بدهند ، اکثر اوقات برای مشتریان خویش ابزار های نو و یا این که اپلیکیشن های واسطه ساخت‌و‌ساز می نمایند.

این فعالیت در شرکتهای دشوار افزاری مانند اپل بصورت ایجاد گدجت های مانند ساعت و غیره انجام می‌شود.

بروز رسانی در تارنما های که تولیدات اثبات دارا هستند
فرض نمائید که یک کمپانی ساخت کود حیوانی قصد ساخت و ساز یک تارنما داراست ، این تارنما را باهم محاسبه کنیم

کود های حیوانی چندین نوع بیشتر ندارند و معمولا موسسات درین کودها ویرایش انجام نمی دهند. در حالتی‌که کسی کود بازنویسی گردیده بخواهد کود شیمایی می خرد. بدین ترتیب ویرایش کالا سیاست معمول شرکتهای ساخت و ساز کود حیوانی نخواهد بود.

این مجموعه در تارنما خویش تولیدات متنوعی را نمی تواند عرضه نماید ،دام های ساخت‌و‌ساز نمایند کود معلوم هستند و این موسسه کالاهایش محدود به کود گاوی، کود گوسفندی و کود مرغی می گردد.

این مجموعه برای بروز رسانی تارنما بایستی چه کاری انجام دهد ، صدها سال میباشد که‌این کود ها با یک کیفیت ساخت‌و‌ساز و عرضه میگردد و برای کشاورزان فقط ترازو نیتروژن و فسفات این کودها دارای اهمیت میباشد.

موسسات ساخت و ساز نمایند این کود ها می توانند در تارنما خویش مطالبی در باره تفاوت کیفیت کودهای گیاهی ، حیوانی و شیمایی بگذارند و این مقاله ها می تواند بروز رسانی گردد. برگه خویش تولیدات هم قادر است محتوای جدیدی بخود بگیرد که مضمون یکسان اما انشاء متفاوتی داشته باشد.

موتور های کاوش با صفحه ها بروز گردیده چه طور عکس العمل می نمایند:
نکته: در‌صورتی‌که یک کاغذ در ورقه نخستین موتور های کاوش باشد و شما آنرابروز رسانی مهم نمایید، مسلما جایگاه خویش را از دست می دهد و مجدد می بایست برای برگرداندن جایگاه آن کارایی فرمائید. این دستور موجب شده‌است که بعضا موسسات صفحه های اساسی تولیدات خویش را هیچ زمان بروزرسانی کلی نکنند ، آن‌ها به شیت مطالب تازه ، عکس و کلیپ اضافه می نمایند. البته مطالب گذشته را به تدریج و با خست تغییر تحول می‌دهد ، اینکار موجب می‌گردد که علاوه بر بروز رسانی صفحه های، جایگاه فعلی خویش را نیز از دست ندهند. بدین ترتیب این تصمیماتی میباشد که تمامی ما بایستی پیش بگیریم.

در‌صورتی‌که مطالب وبسایت شما هیچ وقت بروز نشود ، وبسایت شما علاوه بر موتورهای جستجود میان کاربر حقیقی وواقعی هم امتیاز خویش را از دست خواهد بخشید. یکی‌از مشتریان ما که در قضیه فروش مبلمان فعالیت می کند برای ارتقاء مخاطبان وب سایت مطالبی در رابطه طریق محافظت از مبلمان و پاک کردن اشکال لک از پارچه مبلمان را در وبسایت خویش می‌گذارد ، این مطالب روزمره طرف داران متعددی را به تارنما وی میکشاند که ناخواسته مبلهای وب سایت را هم خواهند روءیت کرد و به وبسایت و مغازه عشق مند خواهند شد.

مقایسه قیمت بروزرسانی محتوای کهن و ساخت‌و‌ساز محتوای نو
گوگل و بقیه موتور های کاوش به ساخت‌و‌ساز مقاله تازه نسبت به بروز رسانی مطالب پیشین بها بیشتری می‌گذارند. به این ترتیب کارایی فرمائید که مقالات و مطالب جدیدی در تارنما بگذارید.

نکته در صورتیکه وبسایت شما یک تارنما فروشگاهی میباشد ، هیچ مقاله جدیدی به اندازه یک کالای تازه برای مشتریان جالب نخواهد بود. بدین ترتیب تمرکز خویش را روی کار مهم خویش بگذارید، مقاله‌ها و مطالب خواندنی راهی برای جذب کاربر بالقوه به تارنما میباشد . اما اضافه کردن مال به یک دکان، اضافه کردن و حفظ خریداران بالفعل و ارتقاء فروش را موجب میگردد.

بازه زمانی بروز رسانی:
بروزرسانی و ساخت و ساز محتوا را در مقاطع وقتی مشخصی انجام دهید ، نمونه ماهی یک توشه ، ماهی سه توشه در روز آدینه ساعت 20:00، هر روز از ساعت 10:00 تا 14:00 . اینکار موجب می‌گردد که وبسایت شما از دید موتورهای کاوش اعتبار بیشتری بدست بیاورد.

انجام بروزرسانی آراسته و منظم در ساخت و ساز استفاده کننده حقیقی وواقعی هم اهمیت متعددی دارااست.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۱۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

10 ترفند افزایش ترافیک در وبلاگ


ساخت‌و‌ساز وب لاگ ها نیاز به کارایی و صرف بازه زمانی داشته و فارغ از داشتن ترافیک بر رویآن به تنهایی جنگ در اینترنت طاقت فرسا خواهد بود. پیاده سازی این ترفندها بهافزایش ترافیک بلاگ شما در اینترنت امداد متعددی خواهد کرد. سئو سایت  شما بلاگ خویش را راهاندازی می‌کنید و هر روز به آن رمز می زنید و مشاهده میکنید که هیچ کس ازوبلاگ تان بازدید نکرده و هیچ ترافیکی نداشته اید. می‌پندارید چه چیزیدرست فعالیت نکرده و کجای عمل شما خطا بوده میباشد!؟
این یک اختلال شایع برای بخش اعظمی از صاحبان وبسایت میباشد. برایافزایش ترافیک اینترنت بلاگخود موارد ذیل را مطالعه بفرمایید. روشهای متعددی برای ساخت و ساز و افزایشترافیک اینترنت وب لاگ تان وجود دارااست. دو نادرست متداول نیز وجود داراست که اکثروبلاگ نویسان مبتدی و تازه کار مرتکب آن می گردند. مثلا مطالبی باکیفیت بالاارائه نکرده و وقتی برای برقراری رابطه با مخاطبان خویش در لحاظ نمی گیرند.

فقدان محتوای خوب، برهان خیر برای این میباشد که اشخاص پیگیر مطالب ارسالیشما در وب لاگ نباشند. فارغ از ساخت و ساز رابطه با مخاطبین رقبتی به برگشت به تارنما شما نشان نخواهند بخشید. در متن ذیل به ارزیابی بعضا اقدامات به جهتبهبود و ارتقا ترافیک اینترنت میپردازیم:


1- محتوای خوب مستلزم گذراندن وقت و انجام پژوهش ها میباشد
چهت نیل به هدف ها خویش در وب لاگ، به طور هفتگی وقتی را برای انجام اقدامات ما یحتاج انتخاب نمایید.


2- صرف مقطع در کانال اینترنت
این دستور از روش ابزارهای شبکه‌های‌عمومی مانندLinkedIn و یا این که صورت بوکامکان پذیر هست. متناوباً از روش اظهارنظر در دیگر وب لاگ ها نیزمقدور خواهد بود. با قرار دادن نظرها دارای ربط و وارده که موجب ارتقاء اعتبارو قیمت گردیده، همینطور اظهار نظرها شما در بلاگ های دیگر بایستی با غرض ایجادارتباط باشد تا خواننده‌گان نظرها و اعتقادات، بر روی پیوند شما کلیک کرده واز وب لاگ شما دیدن خواهند کرد. درصورتی که این فعالیت را انجام ندهید، شما دستکم می‌توانید یک بک لینک و پیوند به وبسایت خویش ساخت و ساز کرده تا به بازاریابی موتورجستجوی خویش یاری فرمائید.

 

3- به مخاطبین خویش هدایا و پیشنهادات بدون پول ارائه نمائید
ایننکته بستگی و نیاز به مطالب و محتوای خوب دارااست تا اشخاص رقبت به خواندنداشته باشند. شایسته ترین توصیه و یا این که هدایا، ارائه مطالب و داده ها موءثر استکه در جاهای دیگر پیدا نمی‌شود. شما میتوانید این مطالب را از روش اجراییک نظرسنجی تولید نمایید؛ با ارائه ایده ها مخصوص در زمینهء کاری اتاننیز می‌توانید دراین باره مبادرت فرمائید.

4- داده ها در خصوص سئو تارنما کسب فرمائید
بلهانجام بهینه سازی عمل طولانی میباشد و برای انجام این فعالیت مسلماً می بایست راجع‌به سئوآموزش ملاحظه کنید و پایانی تغییرات و روشها را به عمل ببرید. چون که بهینه سازی موردثابتی در گوگل وجود ندارد، دستکم 2 سال یکبار ترازو های سکو بندی (رنکینگ) درآن عوض میشود. براین اساس به کار گیری از بهینه سازی برای ارتقا ترافیک وبلاگتانامری ضروری تلقی میگردد.


5- به کار گیری از seo
ممکن میباشد نیاز به باصرفه سازیتصاویر گرافیکی، عنوان ها و تگ ها در وب لاگ تان ضروری باشد. یه خرده از وقت خودرا صرف تحقیق در زمینه ی هرمورد از کلمه ها کلیدی نمائید که شایسته ترین سود درموتور کاوش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در seo اینترنت وب لاگ ازplug-ins وurlها برای پیدا شدن وب لاگ تان به کار گیری نمائید.

6- از عده ای که به طور میهمان به وب لاگ شما آمده و لحاظ می‌دهند، دعوت به کار آورید
اینمیهمانان اکثر وقت ها مخاطبین خویش را به یاور داشته و آن‌ها را به بلاگ شماهدایت می نمایند. در‌صورتی‌که از بلاگ نویسان دعوت به کار آورید، در واقع به بازارآنها نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.


7- در وب لاگ خویش تبلیغ نمایید
با قرار دادن تبلیغات درسرتاسر وب لاگ تان، سطح آن را زیر خواهید آورد. برای انجام این فعالیت می توانید تا دوست داستنی شدن بلاگ تان یه خرده حوصله فرمائید و بعد آغاز به تبلیغ در آننمایید.


8- نگه داشتن نظرها اشخاص
اما این فرمان تاوقتی‌که بلاگ شما باRSS های مختلف به اشتراک گذاشتهنشده و خوانند‌گان مستمر پیدا نکند قابلیت پذیر نمی‌باشد. هیچ چیز بدتر ازداشتن یک بلاگ صرفا و اندوهگین و سوای حیث وجود ندارد!


9- تا حد قابلیت و امکان مطالب را به اشتراک بگذارید
در برخیاز موردها حتی ممکن میباشد موردنیاز باشد که اسرار کسب و عمل خویش را به اشتراکبگذارید. هر چه بیشتر مطالب را به اشتراک بگذارید، پیوند و ترافیک بیشتریدریافت خواهید کرد.


10- مطالب اساسی و اساس در بلاگ تان ارسال فرمایید
ایننوع مطالب قیمت داشته و بیشتر جلب دقت می نماید. شاید لیست و مطالب اساسی وپایه می بایست به شرح مرحله به مرحله یک طریق و یا این که نحوهء انجام چیزی باشد. اینمطالب منحصربه‌فرد بوده و هنگامی بیشتراز یک ساعت برای تولید آن ما یحتاج می باشد. از این نوع مطالب به وب لاگ خویش بیشتر ارسال نمایید و از طریقBookmarking درDigg و رواج آن در پروفایل های شبکه های مردمی اتانبهترین به کارگیری را از آن ببرید.

با رقابت های متعددی که در این مورد وجود دارااست، وب لاگ نویسی نیاز بهبرنامه ریزی و اجرایی با باکیفیت دارااست. پیش از اینکه درین مورد ها چیزیبدانید، بایستی فرایند ما یحتاج برای ارتقاء ترافیک بلاگ خویش را به اجرا درآورید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۷:۰۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مواردی که در سئو تصویر مهم است:

ساخت محتوا

درین نصیب به اولی مرحله در بهینه سازی وب سایت “ایجاد محتوا”  سئو سایت و بهینه سازی محتوا میپردازیم.

بعداز اینکه تحقیق کلمه ها کلیدی را انجام دادیم بایستی به سراغ ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده برویم. یعنی ساخت محتوا براساس کلمه ها کلیدی، ساخت و ساز محتوای هدفمند. محتوایی که استفاده کننده به‌دنبال آن میباشد و برای وی جذابیت داراست. بعد از ساخت محتوای هدفمند می بایست یک تیتر یا این که Title خوب برای محتوای خویش گزینش کنیم محتوایی که استفاده کننده را جذب کرده و ترغیب به قرائت نوشته‌علمی نماید. در باب فراگیری تیتر seo سفارش می‌کنم به بهینه سازی تیتر دقت فرمایید .

 

 

 

 


مدام تیتر را براساس محتوای خویش گزینش نمایید. عنوانی که به محتوا دارای ربط نباشد منجر بالا رفتن Bounce Rate یا این که خروج استفاده کننده از شیت و تارنما می گردد. در ساخت محتوا مدام به رقبای خویش اعتنا داشته باشید و محتوای آن ها تحلیل فرمایید. نیازهای مخاطب را در ساخت و ساز محتوا در لحاظ بگیرید. ارتفاع محتوا می بایست دربین 2000 تا 3000 واژه و کلمه باشد. محتوای کوتاه برای تماشاچی جالب وجود ندارد و گوگل نیز محتوای کوتاه را دوست ندارد.

 


 

 


در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش به موارد ذیل دقت نمایید

کلمه ها کلیدی کوتاه و کلمه ها کلیدی طولانی (Long Tail) و کلمه ها دارای ارتباط یا این که هم خانواده (LSI) در نوشته‌علمی های خویش مکان دهید.

از تگ توضیحات یا این که Meta Description به کار گیری نمائید. در وردپرس با پلاگین Yoast می‌توانید توضیحات بنویسید.

از تصاویر و کلیپ در متن خویش به کار گیری فرمائید.

لینک و پیوند های داخلی و فرنگی را فراموش نکنید.

 

 


30 ایده ساخت‌و‌ساز محتوا

در بلاگ خانم ناهید عبدی 30 ایده ساخت و ساز محتوا روایت شده که قادر است به شما در ساخت محتوا یاری دهد.

 


فهرستی از مزایای یک رشته یا این که فعالیتی که در آن تخصص دارید

تایپ کردن راهنمای خرید برای محصولی تخصصی

تهیۀ اینفوگرافی‌هایی که می تواند وقف عام جالب باشد

جواب دادن به مهم ترین سؤالات هفته که مخاطبان پرسیده‌اند

پیش‌بینی‌های آینده‌نگرانه درباره با حوزۀ تخصصی‌تان

پادکست‌های هفتگی یا این که روزمره با موضوعی دنباله‌دار

 

 

 

ادامه نظرات را در‌این پیوند ملاحظه کنید.

 


 

 


آنالیز گونه های محتواهای مو جود در اینترنت 

 

 

 

 


اینفوگرافیک

Meme

کلیپ

راهنما و مطالب آموزشی

انتقاد و چک کتاب

پست نظرسنجی

محاسبه مال

لیست های گوناگون

صفحه ها لینکی

پادکست

seo تصاویر

در‌این قسمت به سومی مرحله در بهینه سازی وبسایت “seo تصاویر” میپردازیم.

 

 

 

seo تصاویر یکی مواقعی میباشد که شاید در دعوا seo و seo وب سایت کمتر به آن پرداخته گردیده باشد.

 


طبق آمار وب سایت Raven  تخمین ۷۸ ٪ مطالب  seo مربوط به تصاویر میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی صفر تا صد seo تصویر را توضیح می‌دهیم. با ما یاور باشید.

 


داشتن تصاویر در متن اعتنا خواننده را بیشتر جلب می نماید. پس در صدر تصاویر مربوط به متن را تعیین فرمایید.

 

 

 

 

 


مواقعی که در بهینه سازی تصویر اساسی میباشد:

اسم تصویر

تگ تیتر و متن جایگزین

توضیحات تصویر که ذیل آن چشم می‌گردد

مقطع بار گذاری تصاویر

فرمت های متعدد تصویر در تارنما

نقشه تارنما برای تصاویر

 

 


اسم تصویر

 


اسم تصویر به گوگل می نماید تا به محتوای تصویر پی پیروز شود. پس برای تصاویر خویش اسم های با معنا گزینش فرمایید. توصیه میشود در گویش فارسی اسم تصاویر خویش را انگلیسی بگذارید. از لغات کلیدی جهت اسم تصویر استفاد فرمائید. از حروف اضافه استعمال نکنید و فی مابین عبارات دش (-) بگذارید.

 


متن جایگزین (ALT)

 


هنگامی که تصویر در وب سایت بار گذاری نشود متن جایگزین به مکان عکس نشان داده میشود. همینطور این تگ به گوگل در شناسایی زمینه تصویر یاری میکند.

 


توضیح تصویر

 


توضیح تصویر در ابتدا یا این که زیر متن نوشته می‌گردد و تاثیر تصویر بر بازدید کننده را بیشتر میکند. از تعریف های جالب در قسمت تصاویر به کار گیری فرمایید.

 


بازه زمانی لود تصویر

 


تصویر نباید بسیار معدود وسعت یا این که با وسعت بالا باشد. وسعت ذیل کیفت تصویر را تحت میاورد و تاثیر بدی بر بازدید کننده دارااست. وسعت بالای عکس سبب ساز می‌گردد بعضی اوقات تصاویر بار گذاری نشود و بازدید کننده از وبسایت بیرون خواهد شد. این فرمان سبب ساز ارتقا بانس ریت می‌گردد و بر بهینه سازی ناثیر منفی داراست.

 

 

 

 

 


جهت seo تصاویر میتوانید از وبسایت های با صرفه ساز تصویر استعمال فرمائید.

 


وب سایت (https://imagecompressor.com  (optimizilla

 


یا این که می‌توانید وسعت عکس خویش را با قابل انعطاف افزارهایی مثل فتوشاپ معدود نمایید.

 


فرمت های متعدد تصویر در تارنما

 


jpeg برای تصاویر معمول در اینترنت‌تارنما

Png ها برای لوگو

Gif برای برنامه کودک و تصاویر متحرک

 


 

 


نقشه وب سایت برای تصاویر

داشتن نقشه وب سایت برای تصاویر به گوگل امداد می‌نماید که به راحتی تصاویر شما‌را پیدا نماید و شل ربات‌های موتورهای کاوش باطن وبسایت و تصاویرتان بخزند .

 


به لحاظ شما چه نکات دیگری در رابطه seo و با صرفه‌سازی تصاویر وجود داراست که در‌این نوشته‌ی‌علمی بیان نشده میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)